abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183258903
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 20:36 schreef Gearbest het volgende:

Super dat de refund in orde is.

Voor de Xiaomi Mi Pad 4 Plus is dat wel een groot verschil. Ik ga kijken wat we kunnen gaan doen.
Ok, wacht ik nog even rustig af.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_183260827
Edit: Laat maar, heb het al geregeld via de Live Chat.

[ Bericht 17% gewijzigd door Infection op 20-11-2018 14:17:13 ]
pi_183261124
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2018 21:13 schreef no1uknow het volgende:

[..]

:'(

geduld dan maar. Thanks voor het checken, da's prettig!
Hey support, ik zie dat de verwachte shippingdatum voor exact mijn model weer is veranderd naar 20-23 november. Betekent dit dat de mijne ook eerder mijn kant op komt?
  CHI shopkeeper dinsdag 20 november 2018 @ 14:31:38 #154
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183264083
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:33 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Hey support, ik zie dat de verwachte shippingdatum voor exact mijn model weer is veranderd naar 20-23 november. Betekent dit dat de mijne ook eerder mijn kant op komt?
Dat verwacht ik dan wel eigenlijk, maar zou er niet 100% vanuit gaan. Het kan zijn dat de levering eerder komt dan verwacht.

quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:17 schreef Infection het volgende:
Edit: Laat maar, heb het al geregeld via de Live Chat.
Oke super :)

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:45 schreef Alejandroknackebrod het volgende:

[..]

Hier is mijn ticketnummer: T18112031177
Oke bedankt. Dan neem ik het mee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:12 schreef bssb het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik u contacteer omdat u als afzender actie moet ondernemen dit word mij gezegd dus neem uw verantwoordelijkheid en doe iets als het nu nog steeds niet duidelijk is dat er een groot probleem is dan weet ik het ook niet ondertussen zijn we 20/11 das 12 dagen van duitsland naar belgie is hij te voet onderweg ofwa volgens u kom stop deze onzin en doe iets
Ik geef alleen maar aan dat het zo sneller geregeld kan worden als je zelf contact opneemt. Ik heb bericht gekregen dat we het in de gaten houden en navraag gaan doen bij beide bedrijven. Als we een onderzoek starten gebeurd dit pas begin december. Dan is de verzending meer dan een maand onderweg. Dan wordt er een onderzoek gestart en dit duurt natuurlijk altijd ook een hele poos bij de postbedrijven. Heb je een "Shipping Insurance"?
Ik adviseer het alleen om het proces te bespoedigen voor jezelf.
In plaats van zo te reageren kun je het ook anders verwoorden. De verzendtijd bedraagt meestal 3-4 weken. Dit is een schatting. Op dit moment zitten we bijna aan de 4 weken dus dit is nog geen abnormale afwijking. Dat is je tracking actief is geworden is wat anders. Ik geef toch al aan dat er nogmaals contact opgenomen gaat worden.
pi_183264406
maar de tracking is actief ze is aangekomen bij dhl duitsland en op 8/11 aan bpost gegeven voor aflevering en nu 12 dagen later zegt bpost niks van dhl gekregen te hebben ik heb juist een email gehad van dhl waar ze zeggen het overgedragen te hebben naar bpost op 8/11 dus dit is een probleem
pi_183264444
Dat het lang van china naar Duitsland onderweg is dat is normaal maar van Duisland naar Belgie 1 max 2 dagen en nu 12 en nog niks en niemand doet is het is duidelijk dat er iets fout is start een onderzoek zodat ik krijg waar ik voor betaald heb
pi_183265351
registreer om deze reclame te verbergen
Ter info Bpost heeft na mijn vele zagen actie ondernomen en onderzoek gedaan het pakje was verkeerd gesorteerd en aan de kant blijven liggen ze zijn het nu aan het verwerken en zou morgen ten laatste overmorgen geleverd worden je bent dus van mij af
  CHI shopkeeper dinsdag 20 november 2018 @ 16:12:05 #158
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183265699
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:55 schreef bssb het volgende:
Ter info Bpost heeft na mijn vele zagen actie ondernomen en onderzoek gedaan het pakje was verkeerd gesorteerd en aan de kant blijven liggen ze zijn het nu aan het verwerken en zou morgen ten laatste overmorgen geleverd worden je bent dus van mij af
Super dan is het opgelost. Dan lag het probleem dus wel bij BPost. Het zou me niks verbazen als het probleem bij BPost toch te doen had met de staking en dat hierdoor het pakketje aan de kant was gelegd.
Een tip voor de volgende keer. Ik zou wat voorzichtiger zijn met uitspraken als "Oplichters".
Laat nog even weten als je het pakketje hebt ontvangen.
pi_183266063
Ik heb vanmiddag via de Live Chat een medewerker gevraagd om een bestelling te annuleren. Dit was volgens hem gedaan en ik zou een mail over de terugbetaling ontvangen binnen een aantal uren. Nu is het een aantal uren verder maar heb ik nog geen mail ontvangen en zie ik in mijn account dat de bestelling nog niet geannuleerd is. Of ben ik nou te ongeduldig? :P

Het gaat om ordernummer "18111300993807027078"

Edit: Heb de email al binnen. Ik was te ongeduldig. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Infection op 20-11-2018 17:41:25 ]
pi_183271662
[..]

quote:
Op donderdag 15 november 2018 20:14 schreef Abe_ het volgende:
[..]

Hallo Abe,
Dat zijn nogal eens wat mankementen. Dit is toch niet van de n op de andere dag denk ik zo. Ik ga kijken wat ik nog voor je kan gaan doen, maar dit wordt een zeer lastig verhaal. Je bent net buiten de jaar garantie die op het toestel zit. Tevens denk ik zelf dat het toestel niet de moeite meer is of niet rendabel is om het toestel nog te repareren.
Ik ga kijken of ik nog iets kan gaan betekenen, maar kan hier echt niks beloven.

[..]

Beste Gearbest

Klopt inderdaad... Het jammere van de zaak is dat deze mankementen (op de luidspreker na) zijn ontstaan na het 2x vallen van een 'rugged phone' van nog geen meter hoogte... En allebei de laatste maand natuurlijk... Echt zonde dus.
Ik hoop echter wel dat het nog de moeite waard is en ben dus hoopvol voor een positief antwoord.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet

Abe

Ik heb doorgekregen dat je eerst zelf een ticket moet aanmaken en daarbij tevens je problemen benoemen. Dan geef je vervolgens het ticket nummer hier door en dan kunnen daarbij helpen. Het moet helaas via deze weg, omdat het eigenlijk buiten de garantieperiode valt. We willen hierbij nog wel helpen en kijken wat de mogelijkheden zijn.

[..]

Beste

alvast bedankt voor de info! Ik doe het op deze manier en hou jullie op de hoogte.

Abe
  CHI shopkeeper dinsdag 20 november 2018 @ 23:14:27 #161
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183275415
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2018 16:26 schreef Infection het volgende:
Ik heb vanmiddag via de Live Chat een medewerker gevraagd om een bestelling te annuleren. Dit was volgens hem gedaan en ik zou een mail over de terugbetaling ontvangen binnen een aantal uren. Nu is het een aantal uren verder maar heb ik nog geen mail ontvangen en zie ik in mijn account dat de bestelling nog niet geannuleerd is. Of ben ik nou te ongeduldig? :P

Het gaat om ordernummer "18111300993807027078"

Edit: Heb de email al binnen. Ik was te ongeduldig. :)
Super. Geen probleem. Ik ben allang blij dat het opgelost is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 20:33 schreef Abe_ het volgende:
Beste

alvast bedankt voor de info! Ik doe het op deze manier en hou jullie op de hoogte.

Abe
Laat het ticket nummer dan even weten. Dan kunnen we je helpen hierbij.
pi_183276069
Hey Gearbest. Ik heb de order van de telefoon gecancelled via een support ticket (want duurt lang en goede aanbieding gevonden bij Oneplus Canada zelf. Heb ook wel haast met nieuwe telefoon). Kan jij misschien nog iets betekenen waardoor de cancel sneller gaat en we straks niet in het gedoe terechtkomen waar jullie 'm al geshipped hebben en ik 'm dan weer terug moet sturen enz? :) Ordernr is 18111800946500256021

[ Bericht 100% gewijzigd door no1uknow op 21-11-2018 00:01:29 ]
  CHI shopkeeper woensdag 21 november 2018 @ 10:16:46 #163
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183280156
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2018 23:37 schreef no1uknow het volgende:
Hey Gearbest. Ik heb de order van de telefoon gecancelled via een support ticket (want duurt lang en goede aanbieding gevonden bij Oneplus Canada zelf. Heb ook wel haast met nieuwe telefoon). Kan jij misschien nog iets betekenen waardoor de cancel sneller gaat en we straks niet in het gedoe terechtkomen waar jullie 'm al geshipped hebben en ik 'm dan weer terug moet sturen enz? :) Ordernr is 18111800946500256021
Ik ga het gelijk doorgeven. Laat even weten als deze geannuleerd id.
pi_183283418
@gearbest, weet je al wat meer over of jullie nog wat kunnen doen aan de prijs van de Mi Pad 4 plus?
Music was my first love, and it will be my last.
  CHI shopkeeper woensdag 21 november 2018 @ 16:20:40 #165
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183286439
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:34 schreef Bartje1981 het volgende:
@gearbest, weet je al wat meer over of jullie nog wat kunnen doen aan de prijs van de Mi Pad 4 plus?
Spijtig genoeg niks meer over gehoord. Enkel dat ze gingen kijken om het een betere prijs te geven.... Daarna niks meer gehoord.
pi_183289435
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:16 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het gelijk doorgeven. Laat even weten als deze geannuleerd id.
is al gefixt en refund is al gedaan, top! Dank voor de service ;)
pi_183290507
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:20 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Spijtig genoeg niks meer over gehoord. Enkel dat ze gingen kijken om het een betere prijs te geven.... Daarna niks meer gehoord.
Ok,wacht ik nog even af. Ik ga zaterdag bestellen denk ik, dus hopelijk komt er voor die tijd nog een bericht.

Edit:
Shit, nu heb ik gewacht, is de coupon code bij BG verlopen :(
Volgende keer toch maar niet afwachten. En nu dan maar weer afwachten tot er een goede aanbieding voorbij komt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bartje1981 op 23-11-2018 08:47:10 ]
Music was my first love, and it will be my last.
pi_183325259
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:35 schreef M_V het volgende:

[..]

Het lijkt nu definitief gelukt, heb een toezegging dat men een nieuwe Roborock S55 gaat opsturen via Priority shipping voor 131 dollar bijbetaling. 100 dollar voor het prijsverschil tussen de Mi Robot en de S55 en 31 dollar (in plaats van de oorspronkelijk voorgestelde 90 usd) voor een half jaar afschrijving (op basis van 4 jaar gebruik). Uiteindelijk een faire oplossing, dank voor het bemiddelen.
Ondanks meerdere beloftes (wacht nog 5 dagen, nee dit zijn werkdagen, wacht nog 3 dagen) zijn we ondertussen 10 dagen verder en is de Roborock nog steeds niet verzonden. Ik had wel meer snelheid verwacht, vooral omdat het hele gedoe ondertussen al sinds juli duurt (hij ging op 6 juli kapot).

Is er iets te doen zodat het wat sneller gaat?
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:25:14 #169
481209 buikdaanser
Buik en Daanse!
pi_183325888
Gearbest,

Status update aangaande Ticket:T18110859265 en Order Number:18102200976223536728
RMA is eindelijk in Spanje aangekomen.

Volgende stap is refund.
Kun jij vinger aan de pols houden zodat het retour geld naar Nederland komt?

Ze hebben het over creditcard enz maar ik heb betaald via iDEAL.
iDEAL is zoals je weet enkel in Nederland en bijv. de Gearbest chat snapt niets van iDEAL.
Ondanks dat ze het wel aanbieden als betaalmiddel.

Eens te meer zaak dat je het goed in de gaten houdt aub.

Daarnaast vergeten ze mijn RMA verzendkosten die ik uiteraard terug wil. (Ik moest niet voor niets eerst retour prijs doorgeven alvorens te verzenden).

Ik wil mijn geld terug op rekening zoals ik het heb gestuurd.

[ Bericht 10% gewijzigd door buikdaanser op 23-11-2018 15:32:13 ]
Daanse!
  CHI shopkeeper vrijdag 23 november 2018 @ 17:08:30 #170
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183327714
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:53 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Ok,wacht ik nog even af. Ik ga zaterdag bestellen denk ik, dus hopelijk komt er voor die tijd nog een bericht.

Edit:
Shit, nu heb ik gewacht, is de coupon code bij BG verlopen :(
Volgende keer toch maar niet afwachten. En nu dan maar weer afwachten tot er een goede aanbieding voorbij komt.
Oei sorry. Dat vind ik wel echt jammer om te horen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:53 schreef M_V het volgende:

[..]

Ondanks meerdere beloftes (wacht nog 5 dagen, nee dit zijn werkdagen, wacht nog 3 dagen) zijn we ondertussen 10 dagen verder en is de Roborock nog steeds niet verzonden. Ik had wel meer snelheid verwacht, vooral omdat het hele gedoe ondertussen al sinds juli duurt (hij ging op 6 juli kapot).

Is er iets te doen zodat het wat sneller gaat?
Is deze nog steeds niet verzonden. Ik ga er eens achteraan, want zou normaal gezien toch allang verzonden moeten zijn. Ik ga het navragen en er eens druk achter zitten. Wel lang genoeg geduurd zo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:25 schreef buikdaanser het volgende:
Gearbest,

Status update aangaande Ticket:T18110859265 en Order Number:18102200976223536728
RMA is eindelijk in Spanje aangekomen.

Volgende stap is refund.
Kun jij vinger aan de pols houden zodat het retour geld naar Nederland komt?

Ze hebben het over creditcard enz maar ik heb betaald via iDEAL.
iDEAL is zoals je weet enkel in Nederland en bijv. de Gearbest chat snapt niets van iDEAL.
Ondanks dat ze het wel aanbieden als betaalmiddel.

Eens te meer zaak dat je het goed in de gaten houdt aub.

Daarnaast vergeten ze mijn RMA verzendkosten die ik uiteraard terug wil. (Ik moest niet voor niets eerst retour prijs doorgeven alvorens te verzenden).

Ik wil mijn geld terug op rekening zoals ik het heb gestuurd.
Fijn om te horen dat deze aan is gekomen. Nu zal je RMA verwerkt moeten worden en dit zal enkele werkdagen duren. Het geld zal inderdaad terug op de rekening worden gestort door de door jou gebruikte betaalmethode. Dit zal dus gewoon op je normale rekening zijn. Over de retourkosten kan ik niks zeggen, maar meestal (in bijna alle gevallen) zal je deze retourkosten zelf moeten betalen. Ik zal er eens achter gaan horen hoe het ermee staat.
Over het toch terugkrijgen van de reourkosten heb ik in de beginpost uitgelegd hoe je dit kan doen. Je hebt niet via PayPal betaald dus dan lukt het niet.
  vrijdag 23 november 2018 @ 17:23:11 #171
481209 buikdaanser
Buik en Daanse!
pi_183327922
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:08 schreef Gearbest het volgende:

Over de retourkosten kan ik niks zeggen, maar meestal (in bijna alle gevallen) zal je deze retourkosten zelf moeten betalen. Ik zal er eens achter gaan horen hoe het ermee staat.
Dank voor de snelle reactie.
Dit is wel een erg vreemde gang van zaken.

quote:
Before making any decision, please consult your local post office to know the price of returning the item and inform us about it.
Waarom moet ik anders eerst de prijs opvragen en dit doorsturen naar Gearbest voordat ik terugstuur, om vervolgens niets terug te krijgen?

Ik hoor graag van je "hoe het er mee staat". Dank.
Daanse!
  CHI shopkeeper vrijdag 23 november 2018 @ 18:32:02 #172
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183329177
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:23 schreef buikdaanser het volgende:

[..]

Dank voor de snelle reactie.
Dit is wel een erg vreemde gang van zaken.

[..]

Waarom moet ik anders eerst de prijs opvragen en dit doorsturen naar Gearbest voordat ik terugstuur, om vervolgens niets terug te krijgen?

Ik hoor graag van je "hoe het er mee staat". Dank.
Geen idee. Daarom dat ik ook aangeef dat ik dit niet precies kan zeggen in jou geval. Het staat namelijk ook op de website.
The shipping fee for returning the product back will be paid by the customer and is non-refundable except for in 7 day DOA situations.
Ik ga er in ieder geval achteraan. Je hebt ook geen bevestiging gekregen dat je deze retourkosten terugkreeg?
  vrijdag 23 november 2018 @ 19:01:44 #173
481209 buikdaanser
Buik en Daanse!
pi_183329739
Dank voor de reactie.

Ik laat het er iig niet bij zitten.

Ik heb enkel als bevestiging gekregen wat ik hierboven heb gequoot.

Het product is niet volgens de beschrijving en dat is reeds door Gearbest bevestigd.
Had het dan als Gearbest correct omschreven, dan had ik het niet terug gestuurd.

Twee keer ben ik op het verkeerde been gezet.
Product dito retour voldoet niet aan het geen mij word aangeboden.

Sterker nog de productbeschrijving op de website is nog steeds niet eens aangepast.
Het product voldoet nog steeds niet aan de beschrijving.

Product geld retour is prioriteit.
Verzendkosten is bijzaak en handel ik liever af nadat ik mijn product geld terug heb ontvangen.

Rest mij nog te schrijven dat ik jouw vanzelfsprekend niets kwalijk neem.
Wellicht heeft er iemand in Hong Kong niet goed opgelet :)

[ Bericht 3% gewijzigd door buikdaanser op 23-11-2018 19:07:30 ]
Daanse!
pi_183330743
Welke phone onder de 350 euro heeft de beste camera?
pi_183337897
Hoi Gearbest!

Ik heb een bestelling gedaan bij jullie (daar hebben we in dit topic ook al contact over gehad). De verzending is verstuurd met DPD. Ik krijg nu alleen het bericht dat ik inklaringskosten moet betalen. Wat is daar nu aan te doen?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')