abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183203223
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:02 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dan moet je zelf stappen ondernemen.... Al zou ik op dit moment niet weten welke je stappen kunt ondernemen.....
Als je een schriftelijke verklaring hebt van DHL of BPost krijgt dat je pakketje kwijt is kan ik direct iets ondernemen, maar dit zal je nu op dit moment zeker nog niet krijgen.
Het is gewoon een schande 2 orders bij Gearbest en met beide problemen en nooit is het jullie fout en das het dus wel degelijk wel ik heb hier geen fout aan ik heb alleen jullie betaald en een hoop problemen erbij gekregen bedankt Gearbest
pi_183208945
@Gearbest, is er bij deze EU priority mogelijk?
https://www.gearbest.com/tv-box/pp_009597975339.html?wid=1433363

[ Bericht 5% gewijzigd door Bartje1981 op 17-11-2018 18:21:27 ]
Music was my first love, and it will be my last.
pi_183217687
Hoi Gearbest, hoe 'hard' zijn de verwachte shipping data? Heb net een Oneplus 6 besteld (https://www.gearbest.com/(...)175.html?wid=1349303), waar er een paar minuten geleden nog 22-25 november stond, staat er nu ineens (na het bestellen) 30nov-3dec. Misschien wel door mijn order, maar hoe werkt dat? Wat kan ik verwachten? Of kan jij dat misschien voor mijn order specifiek inzien? :)
pi_183219129
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2018 07:33 schreef no1uknow het volgende:
Hoi Gearbest, hoe 'hard' zijn de verwachte shipping data? Heb net een Oneplus 6 besteld (https://www.gearbest.com/(...)175.html?wid=1349303), waar er een paar minuten geleden nog 22-25 november stond, staat er nu ineens (na het bestellen) 30nov-3dec. Misschien wel door mijn order, maar hoe werkt dat? Wat kan ik verwachten? Of kan jij dat misschien voor mijn order specifiek inzien? :)
Heb ik ook aan de hand gehad en zonder reden annuleren ze mijn order na 2 weken je moet oppassen met Gearbest zijn niet altijd correct!!
  CHI shopkeeper zondag 18 november 2018 @ 13:45:00 #130
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183221984
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 12:32 schreef bssb het volgende:

[..]

Het is gewoon een schande 2 orders bij Gearbest en met beide problemen en nooit is het jullie fout en das het dus wel degelijk wel ik heb hier geen fout aan ik heb alleen jullie betaald en een hoop problemen erbij gekregen bedankt Gearbest
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 10:38 schreef bssb het volgende:

[..]

Heb ik ook aan de hand gehad en zonder reden annuleren ze mijn order na 2 weken je moet oppassen met Gearbest zijn niet altijd correct!!
Andere mogen zich niet met jouw order bemoeien, maar jij mag dit wel bij anderen? Bemoei je dan ook niet bij anderen als anderen dit ook niet bij jou mogen doen....
Tevens heb ik al meerdere malen een poging gedaan om tot een oplossing te komen bij je eerste order. Hier nooit feedback op gekregen...
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 19:54 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De prijs voor de andere kleur zal dan precies dezelfde prijs zijn die je er nu ook voor betaald hebt. De prijs is zal dus precies hetzelfde zijn als jij betaald hebt dus met de 6% coupon code. Enkel de kleur is anders + 300 punten compensatie.
Dus samengevat:
- Zelfde toestel
- Enkel andere kleur (zwart)
- Zelfde prijs als je betaald had
- +300 punten compensatie in je GB account.

Als ik het zo formuleer ga je dan akkoord of gaat het echt om de kleur?
Over je tweede order heb ik ook al gezegd dat we dit rustig moeten afwachten en zien wat er gebeurd. Zeker met die stakingen en de melding die ze tevens geven op hun eigen website dat er vertragingen zijn "Opgelet! Onze dienstverlening is ernstig verstoord door lokale vakbondsacties. Dit kan invloed hebben op de afhaling, verwerking en uitreiking van uw brieven en pakjes". Als er echt iets aan de hand gaat zijn dan gaan we dit oplossen natuurlijk. Laten we nu nog even rustig afwachten of er iets verandert in de tracking van DHL/BPost.

quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2018 07:33 schreef no1uknow het volgende:
Hoi Gearbest, hoe 'hard' zijn de verwachte shipping data? Heb net een Oneplus 6 besteld (https://www.gearbest.com/(...)175.html?wid=1349303), waar er een paar minuten geleden nog 22-25 november stond, staat er nu ineens (na het bestellen) 30nov-3dec. Misschien wel door mijn order, maar hoe werkt dat? Wat kan ik verwachten? Of kan jij dat misschien voor mijn order specifiek inzien? :)
Ik denk zelf dat je eerder rekening moet gaan houden met Nov 30 - Dec 03. Heb je een ordernummer voor mij dan ga ik dit specifiek voor je order navragen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 17:46 schreef Bartje1981 het volgende:
@Gearbest, is er bij deze EU priority mogelijk?
Gebruik deze link van de MECOOL KM9 Android TV OS TV Box with Voice Remote.
Gebruik de link samen met EU Priority Line als verzendmethode.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:30 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

[..]

Zojuist toch maar een annulering aangevraagd via de website (Order No: 18111400960614128905, CHUWI HI9 PLUS CWI532 4G Phablet).
Zag net een review waarvan ik niet heel gelukkig werd.
Scherm niet goed leesbaar in het licht. Vrij snel lag bij het open staan van meerdere programma's. Hopelijk ben ik nog op tijd. Misschien toch wat meer uitgeven en gaan voor de mi pad 4 plus.

Edit: refund wordt geregeld. Nu eens kijken wanneer er een goede aanbod komt van de 128gb mi pad 4 plus. Ligt meestal rond de 300
Dat is helemaal geen probleem. Laat even weten als je de refund hebt ontvangen. Voor de Xiaomi Mi Pad 4 Plus 4G Phablet 4GB + 128GB is op dit moment helemaal geen voorraad. Het zal nog even duren voordat er weer een goeie aanbieding voor komt. Die komt er wel zeker als er weer voorraad terug is :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:51 schreef davy1010 het volgende:

[..]

Meteen besteld!
Super. Veel plezier met je aankoop.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:58 schreef wetzel1 het volgende:
[..]

Hierbij de link voor de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook.
Gebruik de link samen met EU Priority Line.

[..]

moet ik dan in het geval van een qwerty toetsenbord dan juist wel of niet het “Italiaanse keyboard” selecteren bij de opties...
Nee Italiaans toetsenbord is weer anders. Je moet gewoon de 64GB+WIFI selecteren. Heet Italiaans toetsenbord is weer heel anders.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:14 schreef Abe_ het volgende:
[..]

Hallo Abe,
Dat zijn nogal eens wat mankementen. Dit is toch niet van de n op de andere dag denk ik zo. Ik ga kijken wat ik nog voor je kan gaan doen, maar dit wordt een zeer lastig verhaal. Je bent net buiten de jaar garantie die op het toestel zit. Tevens denk ik zelf dat het toestel niet de moeite meer is of niet rendabel is om het toestel nog te repareren.
Ik ga kijken of ik nog iets kan gaan betekenen, maar kan hier echt niks beloven.

[..]

Beste Gearbest

Klopt inderdaad... Het jammere van de zaak is dat deze mankementen (op de luidspreker na) zijn ontstaan na het 2x vallen van een 'rugged phone' van nog geen meter hoogte... En allebei de laatste maand natuurlijk... Echt zonde dus.
Ik hoop echter wel dat het nog de moeite waard is en ben dus hoopvol voor een positief antwoord.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet

Abe
Ik heb doorgekregen dat je eerst zelf een ticket moet aanmaken en daarbij tevens je problemen benoemen. Dan geef je vervolgens het ticket nummer hier door en dan kunnen daarbij helpen. Het moet helaas via deze weg, omdat het eigenlijk buiten de garantieperiode valt. We willen hierbij nog wel helpen en kijken wat de mogelijkheden zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gearbest op 18-11-2018 15:17:40 ]
pi_183227020
Hoi Gearbest. Ik ben vergeten verzekering aan m’n bestelling toe te voegen. Kan ik dat alsnog doen?
  CHI shopkeeper zondag 18 november 2018 @ 18:56:15 #132
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183227302
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:43 schreef Alejandroknackebrod het volgende:
Hoi Gearbest. Ik ben vergeten verzekering aan m’n bestelling toe te voegen. Kan ik dat alsnog doen?
Dat kan nog, maar dat kan je het beste via deze manier regelen.
- Klik op deze link.
- Klik op "Order".
- Vervolgens klik je op "Edit An Order" en dan op "Change Item".
- Dan kan je contact opnemen met de Live Chat of een nieuw ticket openen met het verzoek voor de verzekering.

Kan je mij ook nog het ordernummer en/of het ticketnummer geven.
pi_183227376
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat kan nog, maar dat kan je het beste via deze manier regelen.
- Klik op deze link.
- Klik op "Order".
- Vervolgens klik je op "Edit An Order" en dan op "Change Item".
- Dan kan je contact opnemen met de Live Chat of een nieuw ticket openen met het verzoek voor de verzekering.

Kan je mij ook nog het ordernummer en/of het ticketnummer geven.
Bedankt voor het snelle reageren. Dat heb ik gedaan. Mijn ordernummer is 18111800954410203365.

Groeten
  CHI shopkeeper zondag 18 november 2018 @ 19:13:53 #134
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183227731
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 18:59 schreef Alejandroknackebrod het volgende:

[..]

Bedankt voor het snelle reageren. Dat heb ik gedaan. Mijn ordernummer is 18111800954410203365.

Groeten
Geen probleem :)
Heb je ook een ticketnummer?
pi_183227988
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 19:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Geen probleem :)
Heb je ook een ticketnummer?
Mijn ticketpagina is helemaal leeg. Is er een andere manier waarop ik het ticketnummer kan vinden?
  CHI shopkeeper zondag 18 november 2018 @ 19:37:56 #136
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183228207
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 19:26 schreef Alejandroknackebrod het volgende:

[..]

Mijn ticketpagina is helemaal leeg. Is er een andere manier waarop ik het ticketnummer kan vinden?
Je hebt een nieuw ticket aangemaakt? Dan ontvang je daar een e-mail over en deze zal je binnen enige tijd onder het kopje My Tickets terug kunnen vinden. Ik ga het in ieder geval wel melden met ordernummer.
pi_183228299
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 19:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je hebt een nieuw ticket aangemaakt? Dan ontvang je daar een e-mail over en deze zal je binnen enige tijd onder het kopje My Tickets terug kunnen vinden. Ik ga het in ieder geval wel melden met ordernummer.
Ik heb geloof ik niet zelf een ticket gemaakt. Maar wel met met een medewerking van de klantenservice gechat
  CHI shopkeeper zondag 18 november 2018 @ 20:52:42 #138
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183230019
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 19:42 schreef Alejandroknackebrod het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik niet zelf een ticket gemaakt. Maar wel met met een medewerking van de klantenservice gechat
Dan niet inderdaad. Wellicht het beste om dan nog een ticket aan te maken. Hierdoor staat het netjes in het systeem en kan je het zelf ook nog terugzien.
pi_183233202
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 13:45 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat je eerder rekening moet gaan houden met Nov 30 - Dec 03. Heb je een ordernummer voor mij dan ga ik dit specifiek voor je order navragen.
18111800946500256021

Alvast bedankt! Duimen dan maar, zou wat zijn als ik een van de eerste orders was die in de latere shippingtijd val :’)
pi_183237909
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 13:45 schreef Gearbest het volgende:

Dat is helemaal geen probleem. Laat even weten als je de refund hebt ontvangen. Voor de Xiaomi Mi Pad 4 Plus 4G Phablet 4GB + 128GB is op dit moment helemaal geen voorraad. Het zal nog even duren voordat er weer een goeie aanbieding voor komt. Die komt er wel zeker als er weer voorraad terug is :)

Kreeg als snel bevestiging van PayPal dat ik een refund had.
Wacht ik rustig af tot de mi pad er is.

Dank.

Edit:
Zie dat er nu een flash sale is voor de mi pad 4 plus 128gb voor 347 euro, echter bij de concurrent kan ik op een behoorlijk lagere prijs uitkomen (zie de afbeelding, 280 euro). Kan gearbest hier nog wat in doen?

Screenshot-20181119-140828.jpg

Begrijp me overigens niet verkeerd,het is niet dat ik webshops tegen elkaar wil uitspelen, maar mijn voorkeur ligt bij het bestellen bij gearbest,oa vanwege de support hier, maar een verschil van 67 euro vind ik best veel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bartje1981 op 19-11-2018 15:01:28 ]
Music was my first love, and it will be my last.
pi_183248020
Gearbest
02 2012345 de nummer van Bpost bel ze zelf maar eens juist ze weer aan de lijn gehad en word heel duidelijk gezegd dat het niet normaal is dat er van 8/11 staat klaarmaken door afzender dit kan niks meer met de staking te maken hebben zeggen ze jullie als verzender moeten een onderzoek laten opstarten want anders gebeurt er niks of ga je nu nog steeds blijven beweren dat er niks aan de hand is en dat het door de staking komt ik ben het stillaan kotsbeu uw praatjes los dit nu eens op!!!!!!!!!!
pi_183248279
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 18:53 schreef bssb het volgende:
Gearbest
02 2012345 de nummer van Bpost bel ze zelf maar eens juist ze weer aan de lijn gehad en word heel duidelijk gezegd dat het niet normaal is dat er van 8/11 staat klaarmaken door afzender dit kan niks meer met de staking te maken hebben zeggen ze jullie als verzender moeten een onderzoek laten opstarten want anders gebeurt er niks of ga je nu nog steeds blijven beweren dat er niks aan de hand is en dat het door de staking komt ik ben het stillaan kotsbeu uw praatjes los dit nu eens op!!!!!!!!!!
Ik dacht dat je zelf stappen ging ondernemen? Tenminste dat schreef je steeds. Ik ben wel benieuwd welke dat dan geweest zijn maar ik begrijp uit je berichtje dat die ook nog niets hebben opgeleverd....

Ik begrijp overigens wel je frustratie dat het allemaal zo lang duurt maar dat is natuurlijk wel het risico van een Verweggistan bestelling. Het duurt gewoon regelmatig 1 a 2 maanden.

Gelukkig hier wel enige support, dat is toch beter dan niks ;)
pi_183248829
Horseman

het pakje is in Duitsland das dus niet ver weg en in Duitsland is het fout gegaan en ik heb al lang stappen ondernomen tegen deze oplichters want er is nooit een probleem en eerlijk gzegd wat jij denkt boeit mij niet ik zal niet stoppen eer ze toegeven dat er iets mis is en het oplossen
pi_183250354
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:26 schreef bssb het volgende:
Horseman

het pakje is in Duitsland das dus niet ver weg en in Duitsland is het fout gegaan en ik heb al lang stappen ondernomen tegen deze oplichters want er is nooit een probleem en eerlijk gzegd wat jij denkt boeit mij niet ik zal niet stoppen eer ze toegeven dat er iets mis is en het oplossen
Ik weet niet wat ik je persoonlijk aangedaan heb maar erg slim ben je niet bezig 😎.
Een grote kans dat er inderdaad iets fout gegaan is maar geduld is een schone zaak.
Mensen om een mogelijke fout beledigen en voor oplichters uitmaken en dan wel op hangende pootjes om een oplossing vragen 😂.
Ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel goed gaat komen. Succes en ik zal verder niet meer op je reageren om je niet verder op je zieltje te trappen O-) :O
  CHI shopkeeper maandag 19 november 2018 @ 20:36:44 #145
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183250503
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2018 22:45 schreef no1uknow het volgende:

[..]

18111800946500256021

Alvast bedankt! Duimen dan maar, zou wat zijn als ik een van de eerste orders was die in de latere shippingtijd val :’)
Ik heb doorgekregen dat het rond Nov 30 - Dec 03 zal zijn helaas.

quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 10:49 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Kreeg als snel bevestiging van PayPal dat ik een refund had.
Wacht ik rustig af tot de mi pad er is.

Dank.

Edit:
Zie dat er nu een flash sale is voor de mi pad 4 plus 128gb voor 347 euro, echter bij de concurrent kan ik op een behoorlijk lagere prijs uitkomen (zie de afbeelding, 280 euro). Kan gearbest hier nog wat in doen?

[ link | afbeelding ]

Begrijp me overigens niet verkeerd,het is niet dat ik webshops tegen elkaar wil uitspelen, maar mijn voorkeur ligt bij het bestellen bij gearbest,oa vanwege de support hier, maar een verschil van 67 euro vind ik best veel.
Super dat de refund in orde is.

Voor de Xiaomi Mi Pad 4 Plus is dat wel een groot verschil. Ik ga kijken wat we kunnen gaan doen.

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 18:53 schreef bssb het volgende:
Gearbest
02 2012345 de nummer van Bpost bel ze zelf maar eens juist ze weer aan de lijn gehad en word heel duidelijk gezegd dat het niet normaal is dat er van 8/11 staat klaarmaken door afzender dit kan niks meer met de staking te maken hebben zeggen ze jullie als verzender moeten een onderzoek laten opstarten want anders gebeurt er niks of ga je nu nog steeds blijven beweren dat er niks aan de hand is en dat het door de staking komt ik ben het stillaan kotsbeu uw praatjes los dit nu eens op!!!!!!!!!!
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:26 schreef bssb het volgende:
Horseman

het pakje is in Duitsland das dus niet ver weg en in Duitsland is het fout gegaan en ik heb al lang stappen ondernomen tegen deze oplichters want er is nooit een probleem en eerlijk gzegd wat jij denkt boeit mij niet ik zal niet stoppen eer ze toegeven dat er iets mis is en het oplossen
Hallo bssb,
Ik begrijp je frustratie voor het wachten, maar het heeft geen zin om te zeggen bel dit nummer en los het op. Dit is niet zo eenvoudig, omdat we niet zomaar een onderzoek kunnen starten. Dit doordat we aangeven dat het ongeveer 1-1,5 maand duurt qua verzending. Hier zitten we nog niet aan dus kunnen we zelf nog niet direct actie ondernemen, Verder ligt dit buiten ons handelen, omdat wij het pakketje zelf niet vervoeren. Verder weet BPost zelf niet hoe we onze pakketjes bezorgen. BPost heeft toch geen inzicht in je bestelling, maar enkel in het verzendlabel dat is aangemaakt.... Natuurlijk is het vreemd dat iemand een verzendlabel aanmaakt en het pakketje niet direct overhandigd aan BPost.
Waarom spreek je van oplichters?! Dit vind ik zelf niet netjes als je mijn hulp nodig hebt en dit zonder enige gegronde reden ligt te roepen. Je pakketje is echt wel verzonden.
Ik ga er nu wel een melding van maken, omdat de status ook niet verandert bij DHL. Hierbij zal er nogmaals contact op worden genomen met BPost en DHL om te kijken hoe het met het pakketje staat.

Verder adviseer ik zelf het volgende te doen. Mail naar BPost en DHL met de vraag waar je pakketje is. Als je zwart op wit (dus bijvoorbeeld via mail en dus niet via telefoon of facebook) krijgt dat het pakketje kwijt is of dat het retour is gegaan kan ik verder actie ondernemen voor jou. Op dit moment kan ik dit niet doen doordat het allemaal telefonisch is gegaan bij jou.

Nogmaals ik begrijp je frustratie, maar hier hebben we zelf geen invloed op. We willen wel zo goed mogelijk helpen natuurlijk.
pi_183250939
Gearbest

Dat is het juist niemand weet waar het is en zet niks op papier maar ze geven beide toe dat er iets mis is normaal 1 tot 2 werkdagen van Duitsland naar Belgie en nu bijna 2 weken er is gewoon iets mis en jullie moeten een onderzoek als verzender starten dat is mij gezegd dus ik vraag u gewoon dit te doen dat er hier eindelijk een oplossing komt
pi_183251735
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 20:36 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb doorgekregen dat het rond Nov 30 - Dec 03 zal zijn helaas.
:'(

geduld dan maar. Thanks voor het checken, da's prettig!
  CHI shopkeeper maandag 19 november 2018 @ 21:15:30 #148
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183251778
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 20:52 schreef bssb het volgende:
Gearbest

Dat is het juist niemand weet waar het is en zet niks op papier maar ze geven beide toe dat er iets mis is normaal 1 tot 2 werkdagen van Duitsland naar Belgie en nu bijna 2 weken er is gewoon iets mis en jullie moeten een onderzoek als verzender starten dat is mij gezegd dus ik vraag u gewoon dit te doen dat er hier eindelijk een oplossing komt
Als ze niet weten waar het is dan kunnen ze dit toch op papier zetten. Dit moeten ze ook doen, want ze moeten immers weten waar het is of niet is.
Een onderzoek starten zullen we ook doen als er niks verandert, maar dit neemt ook veel tijd in beslag. Hierdoor zul je nog langer moeten wachten totdat we antwoord terug hebben. Daarom is het handiger als je zelf op mail krijgt van BPost of DHL dat ze het pakketje kwijt zijn of retour gestuurd is.
pi_183254427
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 20:52 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dan niet inderdaad. Wellicht het beste om dan nog een ticket aan te maken. Hierdoor staat het netjes in het systeem en kan je het zelf ook nog terugzien.
Hier is mijn ticketnummer: T18112031177
pi_183258306
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:15 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Als ze niet weten waar het is dan kunnen ze dit toch op papier zetten. Dit moeten ze ook doen, want ze moeten immers weten waar het is of niet is.
Een onderzoek starten zullen we ook doen als er niks verandert, maar dit neemt ook veel tijd in beslag. Hierdoor zul je nog langer moeten wachten totdat we antwoord terug hebben. Daarom is het handiger als je zelf op mail krijgt van BPost of DHL dat ze het pakketje kwijt zijn of retour gestuurd is.
Waarom denk je dat ik u contacteer omdat u als afzender actie moet ondernemen dit word mij gezegd dus neem uw verantwoordelijkheid en doe iets als het nu nog steeds niet duidelijk is dat er een groot probleem is dan weet ik het ook niet ondertussen zijn we 20/11 das 12 dagen van duitsland naar belgie is hij te voet onderweg ofwa volgens u kom stop deze onzin en doe iets
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')