abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183042037
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
[..]

Hallo,
Tussen deze 2 zit eigenlijk geen tot weinig verschil. Ik zou zelf om Europe Railway Priority Mail gaan, omdat ik daarmee zelf het meest bekend mee ben.
Thanks, daar ben ik idd ook wel bekend mee. Het is gewoon een verzendmethode die lang duurt omdat het via de trein gaat had ik begrepen. Hier gelden verder ook geen vergoedingen voor douanekosten voor toch? Maar omdat het via de trein (via Duitsland geloof ik), zijn de kansen op kosten al heel erg klein denk ik. De vorige keer had ik die namelijk ook niet.
pi_183042461
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:32 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dus ik ga er ook direct werk van maken. Ik vind het ook vreemd dat deze ineens geannuleerd is... Was het een persoonlijke coupon of een algemene coupon code? Dan neem ik dat ook direct mee. Tevens ga ik ook kijken voor een compensatie.

[..]

Nee dat is ook niets inderdaad. Dan is er dus geen nieuwe oplossing gekomen.... :(
Ik ga er weer achteraan en hoop dat er nu wel goede actie ondernomen wordt. Mijn excuses dat het niet klopte van een nieuwe reactie.
Dit was een persoonlijke coupon die had ik gekregen omdat ik een level omhoog ging als klant maar wat nu allemaal gebeurt is dat is niet normaal de shipping dag schuifde telkens op en inneens word hij geannuleerd terwijl hij gewoon te koop is bij jullie maar duurder nu vuil mij bedrogen en zal verdere stappen ondernemen
  CHI shopkeeper vrijdag 9 november 2018 @ 15:54:28 #78
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183044114
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:12 schreef xileS het volgende:

[..]

Thanks, daar ben ik idd ook wel bekend mee. Het is gewoon een verzendmethode die lang duurt omdat het via de trein gaat had ik begrepen. Hier gelden verder ook geen vergoedingen voor douanekosten voor toch? Maar omdat het via de trein (via Duitsland geloof ik), zijn de kansen op kosten al heel erg klein denk ik. De vorige keer had ik die namelijk ook niet.
Dat klopt inderdaad. Het gaat via trein naar Polen toe en daar word je pakketje weer overgedragen. Daardoor is de kans op douanekosten zeer gering. Mochten deze toch zijn (al verwacht ik zelf totaal niet) dan vergoeden we de douanekosten niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:32 schreef bssb het volgende:

[..]

Dit was een persoonlijke coupon die had ik gekregen omdat ik een level omhoog ging als klant maar wat nu allemaal gebeurt is dat is niet normaal de shipping dag schuifde telkens op en inneens word hij geannuleerd terwijl hij gewoon te koop is bij jullie maar duurder nu vuil mij bedrogen en zal verdere stappen ondernemen
Oke dan neem ik dat mee,
Met dat verhaal ben ik inmiddels bekend inderdaad. Het toestel is nog wel te koop inderdaad, maar met een zeer lange wachttijd.
Ik weet niet of je mijn goed leest, maar zoals eerder gezegd ga ik er achteraan om te zorgen dat de annulatie van je order ongedaan gemaakt wordt en dan er een compensatie mogelijk is voor het wachten. Ik ben er in ieder geval mee bezig.
pi_183047500
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:54 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad. Het gaat via trein naar Polen toe en daar word je pakketje weer overgedragen. Daardoor is de kans op douanekosten zeer gering. Mochten deze toch zijn (al verwacht ik zelf totaal niet) dan vergoeden we de douanekosten niet.

[..]

Oke dan neem ik dat mee,
Met dat verhaal ben ik inmiddels bekend inderdaad. Het toestel is nog wel te koop inderdaad, maar met een zeer lange wachttijd.
Ik weet niet of je mijn goed leest, maar zoals eerder gezegd ga ik er achteraan om te zorgen dat de annulatie van je order ongedaan gemaakt wordt en dan er een compensatie mogelijk is voor het wachten. Ik ben er in ieder geval mee bezig.
In ieder geval bedankt voor hier iets aan te willen doen.
pi_183060416
Ik kom even terug op ticket T18110859265

Gearbest wil het geld digitaal terugstorten als Wallet tegoed.
Dat wil ik niet. Ik wil 'gewoon' mijn geld terug.

Het product voldoet niet aan de beschrijving en dat is inmiddels bevestigd.
Dan is het op z'n minst logisch dat je het geld terugstort zoals het eerst is gestuurd.

Graag ondersteuning zodat ik mijn geld terug krijg.
Ik heb immers geen fout gemaakt. Gearbest stuurt een product wat niet juist is.

Tot slot. Het pakketje zal nu terug naar China moeten.
Heb je net als het verzend advies van Gearbest naar klant (EU Express e.d.) ook advies voor het terugsturen van klant naar Gearbest?

Bijvoorbeeld Postnl International Parcel

Ik heb nog nooit een pakket verzonden naar China.
Dit is de eerste keer. De voorgaande leveringen van Gearbest waren naar behoren.

Dank.
Daanse!
pi_183060777
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:22 schreef Gearbest het volgende:

Ik ga kijken wat ik kan doen, maar 4 oktober en 8 november is wel een groot tijdsbestek. Ik denk dus dat ik hierin weinig kan betekenen. Bedoel je anders 4 november? Dit maakt anders wel weer een groot verschil voor mij. Heb je ook nog het ticket nummer waarin je dit gemeld hebt. Dan ga ik het zeker proberen als het 4 november is.

Mijn excuses, ik zat echt niet op te letten toen ik dat bericht typte.

Heb de laptop in de avond van 4 November besteld, niet 4 oktober. Binnen 72 uur kreeg ik dus een mail dat de prijs een heel stuk lager was. De support agent reageerde nadat die 72 uur al voorbij was, en zegt dat hij het niet kan vergoeden, omdat het zou gaan om een actie...
  CHI shopkeeper zaterdag 10 november 2018 @ 14:40:00 #82
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183061695
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 19:16 schreef bssb het volgende:

[..]

In ieder geval bedankt voor hier iets aan te willen doen.
Ik laat direct weten als ik bericht terugkrijg.

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:38 schreef Wouterr0 het volgende:

[..]

Mijn excuses, ik zat echt niet op te letten toen ik dat bericht typte.

Heb de laptop in de avond van 4 November besteld, niet 4 oktober. Binnen 72 uur kreeg ik dus een mail dat de prijs een heel stuk lager was. De support agent reageerde nadat die 72 uur al voorbij was, en zegt dat hij het niet kan vergoeden, omdat het zou gaan om een actie...
Oke super. Dan ga ik proberen dit in orde te maken. Ik kan niks beloven, maar ga wel mijn best doen natuurlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:09 schreef buikdaanser het volgende:
Ik kom even terug op ticket T18110859265

Gearbest wil het geld digitaal terugstorten als Wallet tegoed.
Dat wil ik niet. Ik wil 'gewoon' mijn geld terug.

Het product voldoet niet aan de beschrijving en dat is inmiddels bevestigd.
Dan is het op z'n minst logisch dat je het geld terugstort zoals het eerst is gestuurd.

Graag ondersteuning zodat ik mijn geld terug krijg.
Ik heb immers geen fout gemaakt. Gearbest stuurt een product wat niet juist is.

Tot slot. Het pakketje zal nu terug naar China moeten.
Heb je net als het verzend advies van Gearbest naar klant (EU Express e.d.) ook advies voor het terugsturen van klant naar Gearbest?

Bijvoorbeeld Postnl International Parcel

Ik heb nog nooit een pakket verzonden naar China.
Dit is de eerste keer. De voorgaande leveringen van Gearbest waren naar behoren.

Dank.
Super. Dat had ik ook doorgekregen. Het geld zou inderdaad gewoon terug moeten worden gestort als je het pakketje retour hebt verzonden. Ik ga dit proberen in orde te maken en dit dien je zelf ook nog eens te zeggen in het ticket.
Welke betaalmethode heb je gekozen? Mocht je via PayPal betaald hebben dan kan je je aanmelden voor de retourservice van PayPal. Deze betalen dan retourkosten tot §30 terug.
Het beste kan je de order terugsturen met PostNL (+tracking en eventueel aangetekend) versturen.
Tip: Misschien zou je ook kunnen vragen of je deze retour kan sturen naar Spanje (scheelt in de kosten). Weet niet of het mogelijk is, maar zou je kunnen vragen ;)
pi_183063086
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 14:40 schreef Gearbest het volgende:

Super. Dat had ik ook doorgekregen. Het geld zou inderdaad gewoon terug moeten worden gestort als je het pakketje retour hebt verzonden. Ik ga dit proberen in orde te maken en dit dien je zelf ook nog eens te zeggen in het ticket.
Welke betaalmethode heb je gekozen? Mocht je via PayPal betaald hebben dan kan je je aanmelden voor de retourservice van PayPal. Deze betalen dan retourkosten tot §30 terug.
Het beste kan je de order terugsturen met PostNL (+tracking en eventueel aangetekend) versturen.
Tip: Misschien zou je ook kunnen vragen of je deze retour kan sturen naar Spanje (scheelt in de kosten). Weet niet of het mogelijk is, maar zou je kunnen vragen ;)
Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb betaald via iDEAL en heb aangegeven in het ticket dat ik graag het geld terug ontvang zoals ik het verstuurt heb. Terugstorten op mijn rekening dus.

Kun je dit in orde maken?

Voorts dien ik eerst een prijsspecificatie op te sturen voordat ik het pakketje daadwerkelijk verstuur. PostNL rekent § 24,30.
Ik heb de prijs nog niet in het ticket vermeld maar het kan mijns inziens nog wel eens gaan wringen.

Daar de Nederlandse verzendprijzen veel hoger liggen dan dat men in China gewend is.
En het dus als onredelijk kan worden gezien.

Heeft Gearbest geen retour labels?
D.w.z. Gearbest koopt een restourtje in China tegen de Chineese tarieven en ik print en plak het label.

Wederom bedankt.
Daanse!
pi_183064744
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:32 schreef Gearbest het volgende:

Nee dat is ook niets inderdaad. Dan is er dus geen nieuwe oplossing gekomen.... :(
Ik ga er weer achteraan en hoop dat er nu wel goede actie ondernomen wordt. Mijn excuses dat het niet klopte van een nieuwe reactie.
Onprofessionele en onvriendelijke reply van Gearbest, ze gaan niet inhoudelijk op mijn argument in en zeggen dat ik de keuze heb tussen een beetje geld terug of 90 dollar bijbetalen. Ze geven aan dat ze die 90 dollar in rekening brengen vanwege "some depreciation". Maar bijna 40% afschrijving in 6 maanden voorstellen terwijl ze 1 jaar repair warranty bieden, en anders een "alternative solution" bieden, is echt bizar. Is hier nog iets aan te doen?

Upd: Ik heb ze nu voorgesteld om 31 dollar te betalen (6 maanden afschrijving op 4 jaar gebruik, wat mij fair lijkt), of 131 dollar om te ruilen voor de S55 (die is 100 dollar duurder). Hopelijk kan men daarmee akoord gaan

[ Bericht 6% gewijzigd door M_V op 10-11-2018 18:01:01 ]
pi_183074535
Wat een onzin krijg ik nu te horen via ticket ze hebben een refund gedaan omdat de telefoon niet leverbaar was hij word wel verkocht nog maar duurder dis is een schande ik heb niet gevraagd voor een refund en ik wil dat dit nu word rechtgezet
  CHI shopkeeper zondag 11 november 2018 @ 14:09:44 #86
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183078053
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 15:55 schreef buikdaanser het volgende:

[..]

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb betaald via iDEAL en heb aangegeven in het ticket dat ik graag het geld terug ontvang zoals ik het verstuurt heb. Terugstorten op mijn rekening dus.

Kun je dit in orde maken?

Voorts dien ik eerst een prijsspecificatie op te sturen voordat ik het pakketje daadwerkelijk verstuur. PostNL rekent § 24,30.
Ik heb de prijs nog niet in het ticket vermeld maar het kan mijns inziens nog wel eens gaan wringen.

Daar de Nederlandse verzendprijzen veel hoger liggen dan dat men in China gewend is.
En het dus als onredelijk kan worden gezien.

Heeft Gearbest geen retour labels?
D.w.z. Gearbest koopt een restourtje in China tegen de Chineese tarieven en ik print en plak het label.

Wederom bedankt.
Super. Ik verwacht zelf dat het in orde komt, maar ga dit nog wel navragen.
Ik zou de prijs wel in het ticket vermelden en dit met een screenshot. Helaas maken we zelf geen retourlabels aan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 17:44 schreef M_V het volgende:

[..]

Onprofessionele en onvriendelijke reply van Gearbest, ze gaan niet inhoudelijk op mijn argument in en zeggen dat ik de keuze heb tussen een beetje geld terug of 90 dollar bijbetalen. Ze geven aan dat ze die 90 dollar in rekening brengen vanwege "some depreciation". Maar bijna 40% afschrijving in 6 maanden voorstellen terwijl ze 1 jaar repair warranty bieden, en anders een "alternative solution" bieden, is echt bizar. Is hier nog iets aan te doen?

Upd: Ik heb ze nu voorgesteld om 31 dollar te betalen (6 maanden afschrijving op 4 jaar gebruik, wat mij fair lijkt), of 131 dollar om te ruilen voor de S55 (die is 100 dollar duurder). Hopelijk kan men daarmee akoord gaan
Ik wacht nog op een nieuw antwoord hierop. De $90 bijbetaling ga ik achteraan en aangeven dat het product slechts enkele maanden gebruikt is. Ik hoop hier snel een beter antwoord op te krijgen.

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 09:24 schreef bssb het volgende:
Wat een onzin krijg ik nu te horen via ticket ze hebben een refund gedaan omdat de telefoon niet leverbaar was hij word wel verkocht nog maar duurder dis is een schande ik heb niet gevraagd voor een refund en ik wil dat dit nu word rechtgezet
Ik heb vandaag pas reactie terug gehad. Kan je mij een link sturen van het product dat nog te koop is?
Ik krijg door dat er een lange wachttijd is en je daar niet op wou wachten. Kan ook een misinterpretatie zijn natuurlijk. Om die reden hebben ze de order geannuleerd.
Ik krijg wel door dat er een compensatie van 300 punten kan worden aangeboden en dat het mogelijk is om de zwarte kleur te krijgen voor dezelfde prijs.
pi_183083489
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:09 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Super. Ik verwacht zelf dat het in orde komt, maar ga dit nog wel navragen.
Ik zou de prijs wel in het ticket vermelden en dit met een screenshot. Helaas maken we zelf geen retourlabels aan.

[..]

Ik wacht nog op een nieuw antwoord hierop. De $90 bijbetaling ga ik achteraan en aangeven dat het product slechts enkele maanden gebruikt is. Ik hoop hier snel een beter antwoord op te krijgen.

[..]

Ik heb vandaag pas reactie terug gehad. Kan je mij een link sturen van het product dat nog te koop is?
Ik krijg door dat er een lange wachttijd is en je daar niet op wou wachten. Kan ook een misinterpretatie zijn natuurlijk. Om die reden hebben ze de order geannuleerd.
Ik krijg wel door dat er een compensatie van 300 punten kan worden aangeboden en dat het mogelijk is om de zwarte kleur te krijgen voor dezelfde prijs.
Ik ben niet akkoord mijn coupon van 6% ben ik kwijt doordat jullie zomaar annuleren ik zal dan ook het hier niet bij laten ik heb niet gevraagd om te annuleren en 300 punten als compensatie das belachelijk !!!!!!!
  CHI shopkeeper zondag 11 november 2018 @ 19:54:58 #88
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183085837
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 18:42 schreef bssb het volgende:

[..]

Ik ben niet akkoord mijn coupon van 6% ben ik kwijt doordat jullie zomaar annuleren ik zal dan ook het hier niet bij laten ik heb niet gevraagd om te annuleren en 300 punten als compensatie das belachelijk !!!!!!!
De prijs voor de andere kleur zal dan precies dezelfde prijs zijn die je er nu ook voor betaald hebt. De prijs is zal dus precies hetzelfde zijn als jij betaald hebt dus met de 6% coupon code. Enkel de kleur is anders + 300 punten compensatie.
Dus samengevat:
- Zelfde toestel
- Enkel andere kleur (zwart)
- Zelfde prijs als je betaald had
- +300 punten compensatie in je GB account.

Als ik het zo formuleer ga je dan akkoord of gaat het echt om de kleur?
Zou je de link nog willen geven?
  zondag 11 november 2018 @ 20:38:56 #89
481209 buikdaanser
Buik en Daanse!
pi_183087436
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 14:09 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Super. Ik verwacht zelf dat het in orde komt, maar ga dit nog wel navragen.
Ik zou de prijs wel in het ticket vermelden en dit met een screenshot. Helaas maken we zelf geen retourlabels aan.

Dank.

Ik heb de prijsindicatie voor Hong Kong (China) gestuurd, maar uiteraard aangegeven dat het wat mij betreft naar Gearbest Spanje gaat. Echter voor wat ik kan nagaan zit er enkel in Hong Kong een RMA.

Mocht het naar Hong Kong gaan.
Heb je aanbevelingen c.q. tips voor het CN23 formulier?

Wat een gedoe is dat!?
Op de pakketjes die ik van GearBest heb mogen ontvangen staat maar 10% aan gegevens die men nu wel aan mij vraagt.
Daanse!
  zondag 11 november 2018 @ 20:55:21 #90
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_183088043
Ik las ergens dat er een link beschikbaar is voor de Pocophone voor 275 euro te kopen. Iemand enig idee wat deze link is? Kon het in de laatste zes pagina's niet terugvinden.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_183088782
hey kan je een linkje maken dat ik deze zonder douane kosten kan bestellen
https://www.gearbest.com/(...)433363&lkid=12886141
  CHI shopkeeper zondag 11 november 2018 @ 21:54:29 #92
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183089997
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:13 schreef robinjoo1 het volgende:
hey kan je een linkje maken dat ik deze zonder douane kosten kan bestellen
https://www.gearbest.com/(...)433363&lkid=12886141
Gebruik deze link van de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook.
Gebruik dan EU Priority Line als verzendmethode.

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:55 schreef Kn0x het volgende:
Ik las ergens dat er een link beschikbaar is voor de Pocophone voor 275 euro te kopen. Iemand enig idee wat deze link is? Kon het in de laatste zes pagina's niet terugvinden.
Dat klopt inderdaad.
Gebruik deze link van de Xiaomi Pocophone F1 (6GB + 128GB). Gebruik dit samen met EU Priority Line als verzendmethode.

Je kan meer deals vinden in ons Gearbest's Coupons/Deals verzameling topic

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:38 schreef buikdaanser het volgende:

[..]

Dank.

Ik heb de prijsindicatie voor Hong Kong (China) gestuurd, maar uiteraard aangegeven dat het wat mij betreft naar Gearbest Spanje gaat. Echter voor wat ik kan nagaan zit er enkel in Hong Kong een RMA.

Mocht het naar Hong Kong gaan.
Heb je aanbevelingen c.q. tips voor het CN23 formulier?

Wat een gedoe is dat!?
Op de pakketjes die ik van GearBest heb mogen ontvangen staat maar 10% aan gegevens die men nu wel aan mij vraagt.
Nee er zit ook een RMA in Spanje dus hoop dat deze ook daarheen kan gaan. Scheelt weer een hoop gedoe.
Het CN23 formulier is een heel gedoe inderdaad. Dan zou je het eventueel onaangetekend terug kunnen sturen, maar mocht je echt zekerheid willen dan zou ik deze wel invullen. Ik kan daar helaas niet zoveel tips voor geven.
Nu is het even afwachten op reactie.
pi_183099108
- Orderdatum: 16/08/2018
- Product: Xiaomi 70mai Dash Cam Smart WiFi Car DVR International Version-BLACK - MIDNIGHT
- Ordernummer: 18081600999611498664
- Tracking nummer (indien verzonden): RG944861635BE
- Verzendmethode: 比利时小包挂号(HQ) . ??? :P
- Probleem: Pakket niet aangekomen
- Voorkeur: Resend of Refund? Geen voorkeur

Huidige ticket nummer gearbest support (via website): T18100506236

Hoi,

In augustus heb ik een dashcam besteld. Deze is verzonden maar vanaf 22 augustus ligt hij in BelgiŽ bij Bpost (volgens de tracking code). Na dat de uiterlijke afleverdatum verstreken was, heb ik contact opgenomen met het support team via Gearbest. Zij stellen voor om slechts 17 euro terug te storten.

Met deze oplossing ben ik niet tevreden. Als klant betaal je aan een webshop om het product geleverd te krijgen dat je besteld hebt. Dit is nu niet het geval. De enige mogelijke oplossing in mijn ogen is dat Gearbest of het product nogmaals verzend. Of het door mij betaalde bedrag volledig terugstort.

Graag hoor ik van jullie wat er mogelijk is.
pi_183102159
Goedemiddag,

Hebben jullie een idee wanneer het volgen product weer gaat komen?
https://www.gearbest.com/mini-pc/pp_009199662726.html?wid=1640583

Groet,
Mike
pi_183107365
Deze net gemist in de 11-11 verkoop :-( https://www.gearbest.com/tv-box/pp_009525091976.html?wid=1349303

Is er misschien nog een coupon beschikbaar?
  CHI shopkeeper maandag 12 november 2018 @ 19:59:16 #96
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183107911
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:58 schreef leipe-annie het volgende:
- Orderdatum: 16/08/2018
- Product: Xiaomi 70mai Dash Cam Smart WiFi Car DVR International Version-BLACK - MIDNIGHT
- Ordernummer: 18081600999611498664
- Tracking nummer (indien verzonden): RG944861635BE
- Verzendmethode: 比利时小包挂号(HQ) . ??? :P
- Probleem: Pakket niet aangekomen
- Voorkeur: Resend of Refund? Geen voorkeur

Huidige ticket nummer gearbest support (via website): T18100506236

Hoi,

In augustus heb ik een dashcam besteld. Deze is verzonden maar vanaf 22 augustus ligt hij in BelgiŽ bij Bpost (volgens de tracking code). Na dat de uiterlijke afleverdatum verstreken was, heb ik contact opgenomen met het support team via Gearbest. Zij stellen voor om slechts 17 euro terug te storten.

Met deze oplossing ben ik niet tevreden. Als klant betaal je aan een webshop om het product geleverd te krijgen dat je besteld hebt. Dit is nu niet het geval. De enige mogelijke oplossing in mijn ogen is dat Gearbest of het product nogmaals verzend. Of het door mij betaalde bedrag volledig terugstort.

Graag hoor ik van jullie wat er mogelijk is.
Zeer vervelend om te horen dat je je order nog niet ontvangen hebt. Ik ga erachteraan en mijn best doen om tot een goeie oplossing te komen.

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 15:23 schreef mstrik het volgende:
Goedemiddag,

Hebben jullie een idee wanneer het volgen product weer gaat komen?
https://www.gearbest.com/mini-pc/pp_009199662726.html?wid=1640583

Groet,
Mike
Hallo Mike,
Helaas kan ik niet aangeven wanneer deze weer terug beschikbaar gaat zijn. Mijn collega geeft aan ook geen idee te hebben.

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:38 schreef Rened800 het volgende:
Deze net gemist in de 11-11 verkoop :-( https://www.gearbest.com/tv-box/pp_009525091976.html?wid=1349303

Is er misschien nog een coupon beschikbaar?
Helaas is er geen coupon mogelijk voor de Xiaomi Mi Box S op dit moment. Ik verwacht wel snel weer een nieuwe coupon te krijgen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 13:38 schreef Wouterr0 het volgende:

[..]

Mijn excuses, ik zat echt niet op te letten toen ik dat bericht typte.

Heb de laptop in de avond van 4 November besteld, niet 4 oktober. Binnen 72 uur kreeg ik dus een mail dat de prijs een heel stuk lager was. De support agent reageerde nadat die 72 uur al voorbij was, en zegt dat hij het niet kan vergoeden, omdat het zou gaan om een actie...
Je zou inmiddels een ticket ontvangen moeten hebben. Hopelijk is het naar wens?
Ik weet niet de inhoud van het ticket dus hopelijk in orde.

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 18:42 schreef bssb het volgende:

[..]

Ik ben niet akkoord mijn coupon van 6% ben ik kwijt doordat jullie zomaar annuleren ik zal dan ook het hier niet bij laten ik heb niet gevraagd om te annuleren en 300 punten als compensatie das belachelijk !!!!!!!
Zie mijn vorig bericht ook even.
Ik heb verder ook nog bericht teruggekregen. Het product is inderdaad nog te koop, maar de verzenddatum staat daar ook op half december. Het product is dus wel te koop, maar met een lange wachttijd.
Je hebt er $360,80 voor betaald. Ik kan er voor zorgen dat deze zwarte versie ook voor jou te koop is voor $360,80.

[ Bericht 22% gewijzigd door Gearbest op 12-11-2018 20:39:10 ]
pi_183115877
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:59 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zeer vervelend om te horen dat je je order nog niet ontvangen hebt. Ik ga erachteraan en mijn best doen om tot een goeie oplossing te komen.

[..]

Hallo Mike,
Helaas kan ik niet aangeven wanneer deze weer terug beschikbaar gaat zijn. Mijn collega geeft aan ook geen idee te hebben.

[..]

Helaas is er geen coupon mogelijk voor de Xiaomi Mi Box S op dit moment. Ik verwacht wel snel weer een nieuwe coupon te krijgen.

[..]

Je zou inmiddels een ticket ontvangen moeten hebben. Hopelijk is het naar wens?
Ik weet niet de inhoud van het ticket dus hopelijk in orde.

[..]

Zie mijn vorig bericht ook even.
Ik heb verder ook nog bericht teruggekregen. Het product is inderdaad nog te koop, maar de verzenddatum staat daar ook op half december. Het product is dus wel te koop, maar met een lange wachttijd.
Je hebt er $360,80 voor betaald. Ik kan er voor zorgen dat deze zwarte versie ook voor jou te koop is voor $360,80.
Denk je nu echt dat ik zot ben ofwat eerst 2 weken de shipping datum veranderen dan met mijn voeten spelen en een onnodige refund doen en dan mij het toestel terug aanbieden en me weer weken laten achten als dituw oplossing is ronduit een schande ben dus niet akkoord uw 300 punten compensatie das een klucht en waar is mijn coupon van 6% DIT IS JULLIE FOUT DAT IK DEZE NIET MEER HEB VOOR MIJ IS HET SIMPEL IK ZAL EENS EEN PAAR REVIEUWS GAAN PLAATSEN OVER DEZE KLUCHT HIER
  CHI shopkeeper dinsdag 13 november 2018 @ 10:49:33 #98
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_183118469
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 07:28 schreef bssb het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat ik zot ben ofwat eerst 2 weken de shipping datum veranderen dan met mijn voeten spelen en een onnodige refund doen en dan mij het toestel terug aanbieden en me weer weken laten achten als dituw oplossing is ronduit een schande ben dus niet akkoord uw 300 punten compensatie das een klucht en waar is mijn coupon van 6% DIT IS JULLIE FOUT DAT IK DEZE NIET MEER HEB VOOR MIJ IS HET SIMPEL IK ZAL EENS EEN PAAR REVIEUWS GAAN PLAATSEN OVER DEZE KLUCHT HIER
Lees je mijn berichten wel goed? Je hebt de kleur blauw kleur besteld en deze komt pas weer op voorraad half december. Volgens support heb je aangegeven daar niet op te willen wachten dus hebben ze je order geannuleerd. Dit is dan waarschijnlijk een misverstand geweest.
Wat ik dus kan aanbieden:
- Het zelfde toestel in de kleur zwart. Deze wordt dan binnen paar dagen verzonden.
- Voor dezelfde prijs als je betaald hebt ($360,80).
- 300 punten compensatie.

Ik probeer hier te helpen, maar als je de berichten niet goed leest en soms geen antwoord geeft op mijn vragen is het ook wel lastig....
Je 6% coupon code is dus anders gebruikt op het telefoon in de kleur zwart als je hiermee akkoord gaat voor $360,80.
pi_183119179
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:58 schreef leipe-annie het volgende:
- Orderdatum: 16/08/2018
- Product: Xiaomi 70mai Dash Cam Smart WiFi Car DVR International Version-BLACK - MIDNIGHT
- Ordernummer: 18081600999611498664
- Tracking nummer (indien verzonden): RG944861635BE
- Verzendmethode: 比利时小包挂号(HQ) . ??? :P
- Probleem: Pakket niet aangekomen
- Voorkeur: Resend of Refund? Geen voorkeur

Huidige ticket nummer gearbest support (via website): T18100506236

Hoi,

In augustus heb ik een dashcam besteld. Deze is verzonden maar vanaf 22 augustus ligt hij in BelgiŽ bij Bpost (volgens de tracking code). Na dat de uiterlijke afleverdatum verstreken was, heb ik contact opgenomen met het support team via Gearbest. Zij stellen voor om slechts 17 euro terug te storten.

Met deze oplossing ben ik niet tevreden. Als klant betaal je aan een webshop om het product geleverd te krijgen dat je besteld hebt. Dit is nu niet het geval. De enige mogelijke oplossing in mijn ogen is dat Gearbest of het product nogmaals verzend. Of het door mij betaalde bedrag volledig terugstort.

Graag hoor ik van jullie wat er mogelijk is.
Probleem lijkt al opgelost te worden door de klanten service op de website 😀
pi_183139567
En weer een probleem met Gearbest en zeg nu niet dat dit normaal is tracking CF511601509DE al een week is het zogezegd van duitsland onderweg naar Bpost klopt dus niet er is een probleem Gearbest gecontacteerd maar zoals altijd doen ze niks en kan al raden dat jij hetzelfde gaat zeggen dat dit normaal is maar dat is het niet pakje van duistland naar belgie 1-2 dagen dhl zegt het is bij bpost en bpost zegt niks ontvangen wat nu sorry maar ik ben het beu los dit op 2 dingen gekocht en 2 keer misserie
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')