Beste Gearbest,quote:[..]
Hallo Techmen-123,
Fijn dat je een bestelling bij ons hebt betaald. Helaas is de prijs die je ervoor betaald hebt ook de prijs van de aanbieding zonder code op dit moment. De prijzen met code zijn een leuke bijkomstigheid en daarvoor moet je inderdaad hier op het forum kijken. Ik ga het navragen, maar denk dat de prijs van de pagina geldt. Ik kan hierover dus niks beloven en het enkel proberen.
Voor de douanekosten ga ik kijken of dit nog achteraf mogelijk is, maar dan moet ik wel weten welke verzendmethode je hebt gekozen. Welke verzendmethode heb je nu gekozen? Dan kan het wellicht eenvoudig omgezet worden zonder bijbetaling afhankelijk van je nu gekozen verzendmethode.
Voor je laatste vraag ga ik ook navragen waarom deze nog steeds niet verstuurd is, maar het product is helaas niet op voorraad en dit staat ook op de pagina vermeld. Je kan dit zien onder de prijs bij het kopje "shipping". Daar staat op dit moment "Ship between: Nov 12 - Nov 14".
We gaan verder in het nieuwe topic, want deze is vol
Super dan gaan we het in orde maken voor de douanekostenregeling. Die datum die verspringt is voor orders die nu besteld gaan worden. Ik ga er in ieder geval naar vragen waarom je order ook nog niet verzonden is. Nee daar heb je zeker een punt, want zolang wachten voordat het verzonden wordt is nooit leuk inderdaad.quote:Op zondag 14 oktober 2018 17:32 schreef Techmen-123 het volgende:
[..]
Beste Gearbest,
Bedankt voor de reactie, ik heb voor beide orders EU priority line shipping gekozen.
Ik zag veel berichten dat dit de beste methode is met de laagste kans op douane kosten.
Toen ik de toestellen bestelde stond er volgens mij in stock, nu zie ik met de dag de shipping date steeds verder verspringen.
Ik hoop niet dat dit ook voor mijn orders is, als dat wel het geval is annuleer ik liever de orders en zie het geld retour op de paypal account waarmee ik betaald heb.
Dan koop ik het toestel wel bij de winkel in NL, dacht een mooi koopje te hebben maar 1.5 maand wachten op de levering van een toestel is mij te gek en zeker de goedkopere prijs niet waard.
Grt,
Techmen-123
Hallo Yanosch,quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:14 schreef yanosch het volgende:
Hi Gearbest!
Wij willen graag een product van een significant bedrag bestellen op jullie website en hebben hier wat vragen over.
We willen hier graag 2 van bestellen, is er dan een kortingscode/coupon mogelijk?
1. Is deze beschikbaar vanuit een fast warehouse en hoe kunnen we hem hier bestellen?
2. Daarnaast, heeft deze beamer mounting punten aan de onderkant voor overhead projectie?
3. Ten slotte, we hebben hem best op korte termijn nodig, helaas staat er dat hij pas tussen 22-24 october verzonden kan worden, we zijn bereid om daar wat extra shipping costs voor te maken, wat zijn hierin onze opties?
met vriendelijke groet,
Yannick Boers
EDIT:
De nood voor deze projector is zo hoog dat we zelfs bereid zouden zijn om hem ergens op te pikken in een ander land, mocht dat nodig/mogelijk zijn
Beste,quote:[..]
Nee dat snap ik helemaal. Dat zei ik ook al
De RMA zou je moeten hebben ontvangen in je ticket. Goed dan zal het in orde moeten komen.
Het hele proces van ontvangen en controleren zal ongeveer 2-3 weken duren. Dan gebeurd het opnieuw verzenden in ongeveer 3 dagen. Alles kan soms sneller gebeuren als ik er een beetje achteraan zit
Hallo Bernard,quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:08 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Beste,
Ondertussen ben ik terug thuis en weer helemaal operationeel :p
Ik weet dat het iets later is dan verwacht maar zou graag deze week m'n Xiaomi Mi Mix 2 alsnog opsturen naar het opgegeven adres (in Spanje). Is dit nog steeds mogelijk? Zoja, dan doe ik hem deze week nog op de post.
Met vriendelijke groeten,
Bernard Van de Vyver
quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:17 schreef Techmen-123 het volgende:
Hoi Gearbest,
Enig nieuws over mijn orders?
Eg binnen drie dagen goedkoper gevonden en waarom de toestellen een week na dato nog niet zijn verzonden en wanneer deze wel verzonden gaan worden.
Grt
Techmen-123
Huh via welke chat heb je dit gehoord?quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 08:55 schreef Techmen-123 het volgende:
Beste Gearbest,
Vandaag in de chat vernomen dat beide orders in backorder zijn geplaatst tot zeker half november.
Echt absurd dat dit zonder tegenbericht gedaan word.
Heb beide orders laten annuleren, koop de toestellen wel in de winkel.
Bewijst maar weer dat goedkoop eigenlijk duurkoop is.
Grt,
Techmen-123
Dit was middels de chat op de website zelf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:08 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo Bernard,
Fijn om te horen dat je terug bent en hopelijk heb je een fijne vakantie gehad. Het beste kan je even reageren op het bestaande ticket en mocht dit niet meer mogelijk zijn ga ik het navragen. Het beste is even wachten op een bevestiging hiervan. Het is toch bijna een maand later dan de bedoeling was.
[..]
[..]
Huh via welke chat heb je dit gehoord?
Ik had namelijk het volgende terug over je orders. We kunnen de korting op 1 toestel toepassen. Hierdoor zou je dus op 1 toestel de korting krijgen. De korting is 1x per persoon mogelijk en daardoor kunnen we dit maar op 1 toestel toepassen. Tevens heb ik doorgekregen dat je order eind deze week of begin volgende week verzonden zouden worden. Dit stond blijkbaar ook onder "shipping information" op het moment dat je deze besteld hebt geeft mijn collega aan.
Nu lees ik dat je beide orders helaas al geannuleerd hebt zonder af te wachten tot ik bericht of verdere informatie hierover heb gegeven. Jammer om te lezen dat je de orders geannuleerd hebt.
Dan is deze waarschijnlijk gegaan over het plaatsen van nieuwe orders en niet specifiek over jouw order. Op het moment van bestellen stond er volgens mij collega erbij dat deze niet direct verzonden zou worden. Dit stond onder het kopje shipping vlak onder de prijs. Dit kon je dus zelf wel zien op het moment van bestellen. Normaal gezien worden orders op voorraad de volgende dag direct verzonden. De verzendingtijd met EU Priority Line duurt ongeveer toch al 4 weken. Dit weet je ook al van tevoren. Daar zou je van tevoren toch al rekening mee moeten houdenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:33 schreef Techmen-123 het volgende:
[..]
Dit was middels de chat op de website zelf.
Moet ik zeggen dat nog een week wachten tot verzending mij ook te lang is.
Dat is twee weken tijd voordat iets verzonden word.
Tegen de tijd dat het hier is is de 6T uit en verwacht ik dat de reguliere 6 voor ongeveer hetzelfde geld direct in de winkel te koop is.
Gelijk een stuk makkelijker mocht ik garantie nodig hebben.
Toch bedankt voor de moeite, zal me voortaan 2 keer bedenken voordat ik iets uit China bestel.
Zeker niet iets dat ik snel wil hebben.
Hoi,quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:08 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo Bernard,
Fijn om te horen dat je terug bent en hopelijk heb je een fijne vakantie gehad. Het beste kan je even reageren op het bestaande ticket en mocht dit niet meer mogelijk zijn ga ik het navragen. Het beste is even wachten op een bevestiging hiervan. Het is toch bijna een maand later dan de bedoeling was.
Ik heb dat ticket ook doorgegeven. De tickets sluiten als er lange tijd niks in gezegd wordt. Het beste kan je even reageren in het nieuwe ticket dat ze moeten kijken naar het oude ticket + het oude ticket nummer vermelden. Dan moet het wel in orde gaan komen. Mocht het niet lukken laat het dan direct weten.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:03 schreef MrBernie94 het volgende:
[..]
Hoi,
Ik had nog eens geantwoord op voorgaande ticket en nu hebben ze een nieuw geopend en weten ze precies niet waarover ik het heb.
Nieuw ticket: AT181017033094
Voorgaande ticket: T18073003966 (Met dit was de gehele voorgaande conversatie)
Kunnen ze niet gewoon verder doen met het vorige of sluit dit af na een tijdje?
Alvast bedankt,
Bernard
Oke super, dit had ik reeds gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:25 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb dat ticket ook doorgegeven. De tickets sluiten als er lange tijd niks in gezegd wordt. Het beste kan je even reageren in het nieuwe ticket dat ze moeten kijken naar het oude ticket + het oude ticket nummer vermelden. Dan moet het wel in orde gaan komen. Mocht het niet lukken laat het dan direct weten.
hetzelfde als 17track dus ???quote:Op woensdag 17 oktober 2018 20:28 schreef Gearbest het volgende:
[ link | afbeelding ]
🔥🔥 Gearbest werkt nu samen met 1Tracking! 🔥🔥
Om onze klanten beter van dienst te zijn is Gearbest een samenwerking gestart met de organisatie van 1Tracking.
⚠️1Tracking voorziet haar bezoekers van een effectief en efficiënt systeem om jouw pakket te traceren. ⚠️ Het enige wat je hoeft te doen is jouw trackingcode invoeren, op zoeken te klikken en 1Tracking geeft jou een nauwkeurige weergave wat betreft de status van jouw pakket. De website is in staat om automatisch verschillende koeriers van elkaar te onderscheiden. Daarnaast is het mogelijk om meerdere trackingcodes tegelijk te bekijken.
Wanneer je de officiële website van 1tracking (www.1tracking.net) bezoekt op jouw pc zijn er meerdere functies ter beschikking:
☑️ Je kunt al jouw pakketten volgen (zelfs meerdere tegelijk)
☑️ Autodetectie van lokale en internationale logistieke dienstverleners
☑️ Eenvoudig dupliceren van logistieke processen
☑️ Ongeldige trackingnummers worden automatisch eruit gefilterd
☑️ Het ontvangen van directe updates
☑️ Het versturen van herinneringsmails.
1Tracking is gratis voor gebruik en zorgt ervoor dat jij eenvoudig en snel jouw pakket kan volgen! Neem snel een kijkje!
Super dat het gelukt isquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 06:27 schreef buikdaanser het volgende:
Zoals weergegeven op het forum ontvang ik graag een link om gebruik te kunnen maken van de douanekosten regeling.
Edit* Ik zie het product toevallig nu langskomen in de sheet van Google docs.
Noem het toeval maar ik ben er iig erg blij mee.
Dank.
Bedankt.
Dank voor de snelle reactie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:47 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Super dat het gelukt is
Alvast heel veel plezier met je aankoop
Geen enkel probleem. Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:32 schreef buikdaanser het volgende:
[..]
Dank voor de snelle reactie.
Ik kijk uit naar mijn aankoop.
Rest mij je nog te bedanken voor de coupon code uit het Google doc.
Douane regeling + korting voelt goed!
Hallo XileS,quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:57 schreef xileS het volgende:
- Orderdatum: 27/08/2018
- Product: Ninebot Segway ES1 No. 9 Folding Electric Scooter from Xiaomi Mijia - BLACK
- Ordernummer: 18082600924409000525
- Tracking nummer (indien verzonden): 1Z9456WX6847030766
- Verzendmethode: Europe Railway Priority Mail
- Probleem: Step doet erg raar, hij hapert als je een beetje vaart maakt, alsof iets ervoor zorgt dat die telkens remt. Een rood gereedschap icoon knippert dan ook vaak:
[ afbeelding ]
Step is ook al een paar keer tijdens rijden al helemaal gestopt met gas geven. Ook een keer deed de rem het niet meer en bleef die gassen. Erg gevaarlijk dus, dus ik ben er niet meer de weg ermee op gegaan.
Zojuist achter gekomen waar het probleem aan kan liggen:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de lange kabel waarschijnlijk net ongelukkig achter de schroef heeft gezeten. Ik weet niet of dit probleem vaker is voorgekomen. En hoe zal dit het beste opgelost kunnen worden? Terug naar China sturen duurt denk ik weer onnodig lang. Volgens mij kan zoiets zelf of door een lokaal winkeltje ook wel gerepareerd worden, maar ik weet niet of ik bijvoorbeeld hierdoor de garantie verlies? En ik weet ook niet zeker of nadat de kabel gerepareerd is, of de problemen dan totaal weg zijn.
Graag advies hierover
quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 23:02 schreef xileS het volgende:
Thanks voor de snelle reactie 👍, dan wacht ik nog even af voordat ik het zelf ga (of laat) repareren.
/edit
Ik heb idd een ticket ontvangen op Gearbest, maar dit lijkt gewoon een standaard reactie:
"Thank you for contacting us.
We sincerely sorry to hear this about your item.
We would like to work together to resolve the issue to your satisfaction.
Please review our warranty here: http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html
Therefore we kindly ask you to follow these steps:
1.Please describe the problem with your item in details(what happened and when?)
2.Please tell us what steps you have already taken to solve the issue.
3.Please send us a video to show the problem.
4.Please give us the item code indicated on the outer package(Kindly see the attachment for reference).
Ideally, the photos/video should be clear and focused, under good lighting conditions, and taken at close and medium distance.
Please keep the attachment below 10MB and use any of these formats gif, jpg, png, bmp, doc, xls, txt, rar, ppt, pdf.
If the document is large,please send it to support@gearbest.com.
Please rest assured that we will do our best to help you
Thank you for your cooperation.
Best Regards"
Moet ik hier nog op reageren en alles opnieuw uitleggen?
Fijn om te horen dat je een ticket hebt ontvangen. Je moet inderdaad alles opnieuw uitleggen. Dit zodat het ook officieel is vastgelegd en dit is alleen maar ter bescherming van jezelf. Dan kan je hier eventueel later nog op terugvallen mocht dat nodig zijn om de één of andere reden. Je zult je verhaal samen met foto's/video opnieuw moeten sturen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:31 schreef xileS het volgende:
Het probleem is denk ik hier wel duidelijk genoeg omschreven toch? Alleen weet ik niet welke oplossing GB adviseert en wat het doet met de garantie als ik bv zelf de kabel laat repareren. Ik weet niet zeker of het daar aan ligt, maar hoogstwaarschijnlijk wel.
Verder weet ik ook niet of er repair centers zijn binnen de EU, dat zou terugsturen makkelijker maken. Al denk ik niet dat bij deze kleine ingreep, terugsturen echt heel nodig is.
Je bedoelt denk ik EU Priority Line:quote:Op donderdag 25 oktober 2018 06:52 schreef bssb het volgende:
Beste Gearbest
Piority line verzending wat houd dit in hoe gaat dit in zijn werk en wat is het verschil EU express?
Mvg
Helaas is de Xiaomi Mi 8 6.21 inch 4G Phablet Global Version niet beschikbaar in een Fast warenhuis. Je kan wel deze link gebruiken samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan dekken we de volledige douanekosten.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:41 schreef bastian433 het volgende:
Is er nog een Fast-warenhuis link beschikbaar voor
https://www.gearbest.com/(...)071.html?wid=1349303
CF511601509DE dit is mijn tracking ik heb eu pririty line genomen maar het is wel naar duitsland hoe kan dit nu moet ik tax betalen?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:26 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik EU Priority Line:
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Je krijgt hierbij wel een tracking code. Deze zal bij DPD pas actief worden na ongeveer 4 weken. De tracking wordt dus actief op de DPD site wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode sluit de kans op douanekosten uit, maar vraag ons wel naar de link of gebruik de links hier op het forum.
EU Express:
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar Duitsland. Daar wordt het overgedragen naar DHL en vanuit Duitsland wordt de verzending naar Nederland of België verzorgd door DHL.
Dat kan kloppen. Soms worden orders besteld met EU Priority Line, maar dan omgezet naar EU Express. Dit doordat de verzending sneller is en je de order dus ook sneller ontvangt (of als de tijd tot verzending lang duurde). Je hebt bestelt met EU Priority Line dus er komen geen douanekosten bij. Mocht dit wel het geval zijn dan betalen we deze terug. Er is dus niks aan de hand. Enkel dat je je order sneller gaat ontvangen dan via de andere verzendmethodequote:Op donderdag 25 oktober 2018 16:47 schreef bssb het volgende:
[..]
CF511601509DE dit is mijn tracking ik heb eu pririty line genomen maar het is wel naar duitsland hoe kan dit nu moet ik tax betalen?
Dat kan inderdaad kloppen. Laatst was mijn inbox vol, maar nu is er weer ruimte vrijquote:Op donderdag 25 oktober 2018 18:50 schreef Kamina het volgende:
Hoi Gearbest, ik wilde vragen wat het handigst is qua verzenden wanneer ik veel kleine items bestel die met een totaal richting de 100 euro kunnen gaan:
Welke verzendingswijze is aan te raden, want volgens mij zijn er nu een aantal nieuwe die niet in de OP staan?
Is het nuttig om voor een verzekering te gaan? Ik snap dat het waarschijnlijk altijd is aan te raden, maar het komt soms op wel bijna 20 procent uit, wat het nut wegneemt om iets in China te bestellen.
Kan ik een lijst met de gewenste items doorgeven via PM om voordeliger uit te zijn? Onlangs wilde ik een PM sturen, maar toen zat je inbox vol.
Bedankt voor de moeite!
Dank je voor het snelle antwoord.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:19 schreef Gearbest het volgende:
Dat kan inderdaad kloppen. Laatst was mijn inbox vol, maar nu is er weer ruimte vrij![]()
Je kan mij gewoon een bericht sturen met een lijstje van de producten. Dan kan ik op basis van je PM zeggen of het misschien beter is om gewoon deelbestellingen te doen of alles in één groot pakket te laten verzenden.
Dat is een tablet... jammer.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 15:50 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Helaas is de Xiaomi Mi 8 6.21 inch 4G Phablet Global Version niet beschikbaar in een Fast warenhuis. Je kan wel deze link gebruiken samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan dekken we de volledige douanekosten.
Link is zojuist aangepast.quote:
Helaas is de Xiaomi Mi 8 6.21 inch 4G Phablet Global Version niet beschikbaar in een Fast warenhuis. Je kan wel deze link gebruiken samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan dekken we de volledige douanekosten.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:41 schreef bastian433 het volgende:
Is er nog een Fast-warenhuis link beschikbaar voor
Geen enkel probleem. Bij dat laatste item heb ik vorige keer nog geholpen als ik me goed kan herinneren? Heb je deze nog steeds niet ontvangen?quote:Op donderdag 25 oktober 2018 19:24 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dank je voor het snelle antwoord.![]()
Mijn laatste order kwam in drie delen aan (één item was backordered en ogenschijnlijk vergeten, want daar wacht ik nu na twee maanden nog op, al is die uiteindelijk wel verscheept toen ik aangaf dat ik berichten kreeg op het ticket die niet voor mij bestemd waren en ik nog steeds wachtte op het item van het ticket).
Verder zag ik laatst ook een verzendingsmethode die ik niet eerder gezien had, namelijk Netherlands Air Mail oid?
En wat over de verzekering van meerdere kleine items? Heeft het nut?
Als laatste, bij meerdere kleinere pakketten, die moet je één voor één afrtekenen neem ik aan?
De bestelling van eerder is inmiddels wel aangekomen, in twee delen, behalve dus dat laatste item. Die is nu onderweg.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:20 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Link is zojuist aangepast.
[..]
Helaas is de Xiaomi Mi 8 6.21 inch 4G Phablet Global Version niet beschikbaar in een Fast warenhuis. Je kan wel deze link gebruiken samen met EU Priority Line als verzendmethode. Dan dekken we de volledige douanekosten.
[..]
Geen enkel probleem. Bij dat laatste item heb ik vorige keer nog geholpen als ik me goed kan herinneren? Heb je deze nog steeds niet ontvangen?
Over die verzendmethode heb ik zelf niet veel ervaring mee, maar die loopt via PostNL als ik het zo goed heb.
Bij kleinere items heeft het persoonlijk niet zoveel zin denk ik zelf. Dan zou ik zelf het risico nemen en betalen met PayPal![]()
Bij meerdere pakketten moet je inderdaad steeds apart afrekenen .
Super. Mocht je nog hulp nodig hebben voor je nieuwe bestelling stuur me dan gerust een PM met de productenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:03 schreef Kamina het volgende:
[..]
De bestelling van eerder is inmiddels wel aangekomen, in twee delen, behalve dus dat laatste item. Die is nu onderweg.
Zal ik doen! Ik ben alleen al heel dankbaar voor de tip om in sommige gevallen geen verzekering te nemen. Nu net wel weer gedaan, wat toch wel weer ongeveer 15% bovenop de totaal prijs was. Prima hoor, want al deze items bij elkaar bestellen lukt me op geen andere website die ik ken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:02 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Super. Mocht je nog hulp nodig hebben voor je nieuwe bestelling stuur me dan gerust een PM met de producten
Thanks dat heb ik inmiddels gedaan en ik heb ook al een reactie gehad met een aantal opties:quote:Op woensdag 24 oktober 2018 20:29 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Fijn om te horen dat je een ticket hebt ontvangen. Je moet inderdaad alles opnieuw uitleggen. Dit zodat het ook officieel is vastgelegd en dit is alleen maar ter bescherming van jezelf. Dan kan je hier eventueel later nog op terugvallen mocht dat nodig zijn om de één of andere reden. Je zult je verhaal samen met foto's/video opnieuw moeten sturen.
Voor de oplossing gaat Support er naar kijken en ook kijken wat je eigen wensen zijn natuurlijk. Laten we even afwachten wat het antwoord hiervan is.
Aangezien ik ondertussen al meer neigde naar de Xiaomi M365 White en nu de optie krijg om het te retourneren en geld terug. Denk ik dus om voor optie 1 te gaan, alleen vraag ik mij af hoe probleemloos zo'n retour naar een third party seller in Spanje gaat. Een aantal vragen die bij mij al opkomen:quote:"Thank you for your reply.
We sincerely apologize for this issue.
In order to resolve this issue and offer you the best solution please consider the following options:
1. Return the item to our third party sellers address in AL,Spain.
Once they have received the item we can offer you a free exchange or refund the product cost to your Wallet or payment account.
If you choose this option we will send you the detailed returns instructions and information in the next message.
2. Keep the item for a partial refund to Wallet
We can refund you 80 USD to your GearBest Wallet for use on your future orders.
In addition we will reward you with extra points that you can use as discount towards your next purchase. (1 point for every 1 USD refunded).
Refunds to your Wallet will take up to 24 hours after being processed.
3. Keep the item for a partial refund to your original payment account
We can refund you 80USD to your original payment account.
For PayPal refunds, please allow up to 48 hours for the transaction to process and appear in your account.
Kindly let us know your decision at your earliest convenience.
We look forward to hearing from you soon.
Best regards"
Het mag dus niet met DHL en UPS verzonden worden (ik zou niet weten waarom, want het is gewoon binnen de EU), dan blijft alleen PostNL over die dus naar Spanje maar maximaal 100x50x50 accepteert voor particulieren. Ik heb de stelling van Pythagoras (had nooit gedacht dat ik die ooit zou gebruiken ;p) toegepast om te kijken of het diagonaal in een grote omdoos van 100x50 past, maar dat wordt heel erg krap allemaal. Dit is dus ook geen optie. Wel zag ik net dat PostNL via mijn werk wel grotere zendingen accepteert binnen Europa (L175 x B78 x H58 cm), dus dit is dan mijn beste optie. Als particulier was dit onmogelijk geweest, als de doos origineel moest blijven.quote:"Buyers pay the shipping fees for sending the item back to us, while we pay for the shipping fees for sending the
repaired item back to the buyer. Express shipping such as DHL, UPS and FedEx is not allowed for returns, as this will
lead to high Customs tariffs. If tariffs must be paid, we will act in accordance with our own policies. Please return products in the original boxes with all accessories."
Ik kan de vorige lange bericht niet meer aanpassen, maar ik heb sneller antwoord gekregen dan gedacht:quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:16 schreef xileS het volgende:
[..]
/edit2
Bedenk opeens nog een andere optie: ik kan de step ook voorlopig houden en proberen de kabel te laten maken. Alleen dan komt mijn vraag weer terug (heb ik nooit echt reactie op gehad), kan de step nog retour als het blijkt dat step nog raar doet als de kabel is gemaakt?
Dit lijkt mij dan de beste en makkelijkste optie. Dan kan ik ondertussen de Xiaomi bestellen en deze in de tussentijd gebruiken. Dan beslis ik later of ik hem door verkoop of hem zelf houd.
Ik zal hetzelfde ook weer proberen via de ticket te vragen, maar ik heb het gevoel dat ze steeds standaard reacties geven.
Hierbij ga ik er dan vanuit dat ik het eerst zelf kan repareren en als het daarmee niet gefixed, dat die dan alsnog retour magquote:You can let the cable be fixed first and check if the problem can be solved.
hoelang is de verzending voor eu expressquote:Op donderdag 25 oktober 2018 13:26 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik EU Priority Line:
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Je krijgt hierbij wel een tracking code. Deze zal bij DPD pas actief worden na ongeveer 4 weken. De tracking wordt dus actief op de DPD site wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode sluit de kans op douanekosten uit, maar vraag ons wel naar de link of gebruik de links hier op het forum.
EU Express:
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar Duitsland. Daar wordt het overgedragen naar DHL en vanuit Duitsland wordt de verzending naar Nederland of België verzorgd door DHL.
Super. Alvast heel veel plezier met je aankoopquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 15:15 schreef Kamina het volgende:
[..]
Zal ik doen! Ik ben alleen al heel dankbaar voor de tip om in sommige gevallen geen verzekering te nemen. Nu net wel weer gedaan, wat toch wel weer ongeveer 15% bovenop de totaal prijs was. Prima hoor, want al deze items bij elkaar bestellen lukt me op geen andere website die ik ken.
Dat duurt ongeveer 3-4 weken. Dit is enkel een schatting naar ervaring. Het kan iets eerder of iets later zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2018 12:03 schreef bssb het volgende:
EU priority line via dhl hoelang is dat onderweg naar belgie?
Zie mijn antwoord hierbovenquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:28 schreef bssb het volgende:
[..]
hoelang is de verzending voor eu express
Oh ik had hier op gereageerd, maar blijkbaar heeft die mijn antwoord niet verzonden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 17:16 schreef xileS het volgende:
[..]
Thanks dat heb ik inmiddels gedaan en ik heb ook al een reactie gehad met een aantal opties:
[..]
Aangezien ik ondertussen al meer neigde naar de Xiaomi M365 White en nu de optie krijg om het te retourneren en geld terug. Denk ik dus om voor optie 1 te gaan, alleen vraag ik mij af hoe probleemloos zo'n retour naar een third party seller in Spanje gaat. Een aantal vragen die bij mij al opkomen:
-moet ik zelf de verzending regelen of wordt het opgehaald (door bv UPS), want PostNL hanteert maar 100x50x50 CM. De lengte van de doos waarin die geleverd is ongeveer 110 CM al.
-Als ik de zending zelf moet regelen, moet dit in de originele doos? Want anders kan ik wel een andere doos gebruiken, zodat het wel aan de afmetingen van PostNL voldoet.
Ik wil dus dan de Xiaomi M365 White bestellen, maar dan zou het weer als Europe Railway Priority Mail verzonden met een lange leveringsduur als ik via jullie site bestel. Of zijn er ook andere opties, zonder veel extra kosten? Want ik weet niet of de 1e optie voor een exchange vanuit een EU warehouse zou verlopen? En of dat met een bijbetaling dan een Xiaomi M365 kan zijn.
Een beetje veel vragen, maar hopelijk kan je mij hiermee helpen.
/edit
Ik krijg merk ik gewoon veel standaard informatie.
De volgende informatie heb ik ondertussen onder andere ontvangen:
[..]
Het mag dus niet met DHL en UPS verzonden worden (ik zou niet weten waarom, want het is gewoon binnen de EU), dan blijft alleen PostNL over die dus naar Spanje maar maximaal 100x50x50 accepteert voor particulieren. Ik heb de stelling van Pythagoras (had nooit gedacht dat ik die ooit zou gebruiken ;p) toegepast om te kijken of het diagonaal in een grote omdoos van 100x50 past, maar dat wordt heel erg krap allemaal. Dit is dus ook geen optie. Wel zag ik net dat PostNL via mijn werk wel grotere zendingen accepteert binnen Europa (L175 x B78 x H58 cm), dus dit is dan mijn beste optie. Als particulier was dit onmogelijk geweest, als de doos origineel moest blijven.
Ik ben nog wel benieuwd of er nog opties zijn om te ruilen voor een Xiaomi M365, maar ik vermoed dat dit niet direct mogelijk is en dat ik gewoon een nieuwe bestelling bij Gearbest of ergens anders moet plaatsen.
/edit2
Bedenk opeens nog een andere optie: ik kan de step ook voorlopig houden en proberen de kabel te laten maken. Alleen dan komt mijn vraag weer terug (heb ik nooit echt reactie op gehad), kan de step nog retour als het blijkt dat step nog raar doet als de kabel is gemaakt?
Dit lijkt mij dan de beste en makkelijkste optie. Dan kan ik ondertussen de Xiaomi bestellen en deze in de tussentijd gebruiken. Dan beslis ik later of ik hem door verkoop of hem zelf houd.
Ik zal hetzelfde ook weer proberen via de ticket te vragen, maar ik heb het gevoel dat ze steeds standaard reacties geven.
Hallo bssb,quote:Op vrijdag 2 november 2018 07:44 schreef bssb het volgende:
Beste Gearbest
Mijn order zou op 24/10 verzonden zijn en is nu pas in Hong kong voor verder verzending is dit normaal dit is wel heel lang volgens mij tracking is CF511601509DE
quote:Op zaterdag 3 november 2018 23:17 schreef bssb het volgende:
Gearbest
Ik ben niet te spreken over jullie leugens constant mijn shipping datum van mijn laatste order is al een maand opgeschoven er was beloofd 2/11 shipping los dit op dit is een schande het gaat over deze order 18102500982713354020
quote:Op zaterdag 3 november 2018 23:21 schreef bssb het volgende:
Elke dag word er via jullie chat een andere dag gezeg ok als het een paar dagen opschuifd maar een maand vinden jullie dit normaal?
Je stuurt een bericht op zaterdag rond middernacht en verwacht op zondag een antwoord terug. Ik weet niet of jij zelf op zondag werkt, maar je moet weten dat je hier op een forum zit. Je krijgt zeker antwoord alleen moet je soms wat geduldig zijn.quote:Op zondag 4 november 2018 17:49 schreef bssb het volgende:
En geen reactie wat een gedoe is dat bij gearbest
Hallo,quote:Op zondag 4 november 2018 12:48 schreef M_V het volgende:
Misschien kan hier iemand iets voor me doen. Ik heb eind december een Xiaomi Mi Robot gekocht, en deze heeft er vervolgens 1.5 maand over gedaan om bij me te komen, omdat het verzendadres niet klopte.
Helaas is deze stofzuiger in augustus alweer kapot gegaan, waarschijnlijk een probleem met het mainboard. Ik heb hem toen op eigen kosten teruggestuurd (25 euro ongeveer), en toen brak het grote wachten aan.
Na meerdere mailtjes heen en weer, bleek dat men nu toch echt wel moeite had om hem te repareren, en dat ik iets anders kon uitzoeken uit een lijst me refurbished artikelen. Deze lijst bevat echter maar weinig artikelen, bovendien vooral goedkope telefoons (slechts 2 slechte robotstofzuigers) en bovendien tegen hoge prijzen. Er staat bijvoorbeeld een Creality CR-10 tussen die ongeveer 330 euro kost, maar daar staat hij voor450. Dit vond ik niet echt acceptabel en heb toen gevraagd of ik geen nieuwe kon krijgen, of een Roborock S50 (de opvolger van deze stofzuiger), met eventueel een bijbetaling. Toen kwam men met de aanbieding om een nieuwe te sturen voor 120 USD (106 euro) extra.
Als ik daar op in ga, heb ik straks 106+25 (verzenden)=131 euro betaald voor het repareren van een apparaat van een half jaar oud dat ik indertijd heb gekocht voor 225 euro. Dat vind ik wat gortig. Ik zat eerder te denken aan tientjes als ik dezelfde terug zou krijgen.
Is dit de normale gang van zaken en is hier nog iets aan te doen? Het gaat om ticket T18081800691
Hallo Mc_T,quote:Op zondag 4 november 2018 14:38 schreef Mc_T het volgende:
Beste Gearbest,
Ik heb een langlopend probleem.
Ticketnummer: T18052500713
Op 4-2-18 heb ik een Jumper EZbook pro 3 besteld en heel snel gekregen. Na 3 maanden ging het scherm kapot en heb gelijk contact opgenomen met Gearbest support. Gearbest vroeg of ik de laptop wilde opsturen voor reparatie. Dit heb ik aangetekend en verzekerd gedaan. In juli moest mijn laptop in Hong Kong zijn aangekomen maar niet volgens Gearbest. Omdat het aangetekend en verzekerd was heeft Post.nl mij een formulier gegeven die Gearbest zou moeten onderteken zodat ik het kan claimen op de verzekering. Opeens was mijn laptop terecht en ze zouden hem maken. Na een week kreeg ik te horen dat mijn laptop niet meer te maken was en ze zouden een furbishede laptop vanuit Spanje naar mij toe sturen. Deze is nooit bij mij aangekomen maar Gearbest zegt van wel. Ik heb maar gevraagd of ze mijn kapotte laptop kunnen terug sturen maar dat kan niet.
Ik hoop dat u wat kan betekenen want het duurt al 5 maanden.
Dank voor je reactie. Retourkosten op zich is geen probleem, dat staat in jullie voorwaarden.quote:Hallo,
Zeer vervelend om te horen dat je Xiaomi Mi Robot kapot is gegaan. Helaas is het wel normaal dat je zelf de verzendkosten moet betalen voor de reparatie. Dit staat ook in onze voorwaarden. Deze kan je vermijden door de PayPal retourservice te activeren en met PayPal te betalen. Dan zou je deze retourkosten terugkrijgen van PayPal. Wellicht kan je het bonnetje daar alsnog indienen mocht je dit nog hebben, maar dat terzijde.
Dat is niet helemaal netjes inderdaad. Ik ga kijken wat er mogelijk is. Het is wel normaal dat wanneer het item niet gemaakt kan worden en enige tijd in gebruik is geweest dat er een zelfde refurbished item gestuurd zal worden. Ik heb wel nog een paar vragen, omdat ik geen inzage in het ticket heb.
- Heb je voor mij ook een ordernummer?
- De aanbieding om een nieuwe te sturen. Om welke gaat het dan? Om dezelfde versie (Xiaomi Mi Robot) of de nieuwe versie (Roborock S50)?
quote:Op maandag 5 november 2018 00:17 schreef M_V het volgende:
[..]
Dank voor je reactie. Retourkosten op zich is geen probleem, dat staat in jullie voorwaarden.
Ik heb ook geen probleem met een refurbished item, maar wil graag wel hetzelfde item, en niet een telefoon of een veel slechtere robotstofzuiger.
1. Order No: WW1712290713146194
2. Het gaat inderdaad om de Xiaomi Mi Robot als vervangingsaanbod, dus niet de Roborock. Als ik voor 120 dollar extra de Roborock had gekregen, had je mij niet horen klagen ;-)
Upd: men komt nu naar aanleiding van mijn reactie met een nieuw voorstel: 80 euro bijbetalen voor een nieuwe. Op een artikel dat ooit 220 euro heeft gekost vind ik dat een behoorlijk bedrag (36% afschrijving in een half jaar, ofwel volledig afgeschreven in minder dan 1,5 jaar)
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga er weer verder mee aan de slagquote:Op maandag 5 november 2018 07:44 schreef Mc_T het volgende:
Bedankt voor je snelle reactie,
Het ordernummer van mijn bestelling is : WWA1802050353377075
Het track & trace nummer van de gerefurbishede laptop is : SU15377737856304
Hallo bssb,quote:Op dinsdag 6 november 2018 07:08 schreef bssb het volgende:
Gearbest
Kun je nog eens kijken naar mijn order denk dat er iets serieus mis is als ik bij DHL ga kijken dan zegt hij tracking niet bekend en dat is raar tot gisteren gaf hij aan dat de zending gemeld was bij hun de tracking is CF511601509DE
Het gaat om "business days" oftewel werkdagen. Je zit nu op 9 business days. Het is tevens een verwachting. Ik hoop natuurlijk dat je je order eerder ontvangt, maar ik denk zelf pas over ongeveer 2 weken.quote:Op dinsdag 6 november 2018 12:17 schreef bssb het volgende:
Gearbest
2weken dan zit je ruim over de 10-20 dagen dat was gezegd bij bestelling
Ik heb je DM inderdaad gezien. Ik heb er zelf niet zoveel verstand van dus moet dit gaan navragen en kijken wat de mogelijkheden zijn mocht je inderdaad gelijk hebben. Ik weet niet op welke termijn in bericht terugkrijg zo kort voor het weekend en met 11.11 voor de deur. Ik ga mijn best doen.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:18 schreef buikdaanser het volgende:
Beste medewerkers van Gearbest,
Graag breng ik mijn bestelling met ordernummer: 18102200976223536728 onder de aandacht.
Het product voldoet niet aan de productomschrijving zoals beschreven door Gearbest op haar website en FAQ.
Ik heb je een DM gestuurd maar realiseer mij nu dat ik niet zeker weet of dit de juiste gang van zaken is.
Alvast dank.
quote:
Je kan je bericht wijzigen dan hoef je niet telkens een bericht opnieuw te posten.quote:Op woensdag 7 november 2018 07:30 schreef bssb het volgende:
Gearbest
Voor de andere order nu zeggen ze via ticket dat de shipping datum weer is opgeschoven vinden jullie dit normaal zou normaal 2/11 verzonden worden ik ben hier niet meer mee akkoord blijkbaar zeggen jullie veel en beloven veel maar dat zijn allemaal leugens sorry maar ik wil hier een oplossing voor die order is gedaan op 25/10 vind het niet kunnen dat jullie de verzenddatum telkens maar opschuiven los dit op aub!!!!
Hoi,quote:Op woensdag 7 november 2018 22:17 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb je DM inderdaad gezien. Ik heb er zelf niet zoveel verstand van dus moet dit gaan navragen en kijken wat de mogelijkheden zijn mocht je inderdaad gelijk hebben.
Dat is wel heel gemakkelijk dit antwoord jullie zijn hier in fout niet ik de shipping datum schuift telkens met dagen op ik laat het hier niet bij dit is een schande een paar dagen ok maar ik heb op 25/10 besteld en dit kan gewoon niet meerquote:Op donderdag 8 november 2018 00:54 schreef buikdaanser het volgende:
[..]
Hoi,
Laat ik voorop stellen dat ik het erg fijn vind dat je zo snel reageert.
Ik ben van mening dat dit geen kwestie is van gelijk.
Het staat immers op de productie sticker onderaan de achterkant.
Ik kan je een foto sturen indien gewenst.
Wat stel je voor dat ik in de tussentijd doe? Product terugsturen? Afwachten?
Erg vervelend deze situatie.
Als het op de productiesticker staat dan is het wel een kwestie van gelijk. Dan klopt de informatiepagina niet. Het beste kan je dan een ticket maken met de informatie + foto van het sticker. Dan verwacht ik zelf dat het direct in orde komt. Vermeld ook wst je zelf verwacht (terugsturen of gedeeltelijke refund). Lukt het niet laat het dan even weten.quote:Op donderdag 8 november 2018 00:54 schreef buikdaanser het volgende:
[..]
Hoi,
Laat ik voorop stellen dat ik het erg fijn vind dat je zo snel reageert.
Ik ben van mening dat dit geen kwestie is van gelijk.
Het staat immers op de productie sticker onderaan de achterkant.
Ik kan je een foto sturen indien gewenst.
Wat stel je voor dat ik in de tussentijd doe? Product terugsturen? Afwachten?
Erg vervelend deze situatie.
We zijn afhankelijk van de leverancier qua voorraad aanvullen. Als deze later is dan verwacht door omstandigheden van welke aard ook dan verschuift de verzenddatum. We kunnen niet ineens een voorraad tevoorschijn toveren en moeten op de leverancier wachten. Daarom dat ik al aangeef dat ik ga proberen te regelen of je een compensatie krijgt voor het wachten. Je zal hier een ticket over ontvangen in je account.quote:Op donderdag 8 november 2018 07:43 schreef bssb het volgende:
[..]
Dat is wel heel gemakkelijk dit antwoord jullie zijn hier in fout niet ik de shipping datum schuift telkens met dagen op ik laat het hier niet bij dit is een schande een paar dagen ok maar ik heb op 25/10 besteld en dit kan gewoon niet meer
Hoi,quote:Op donderdag 8 november 2018 08:27 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Als het op de productiesticker staat dan is het wel een kwestie van gelijk. Dan klopt de informatiepagina niet. Het beste kan je dan een ticket maken met de informatie + foto van het sticker. Dan verwacht ik zelf dat het direct in orde komt. Vermeld ook wst je zelf verwacht (terugsturen of gedeeltelijke refund). Lukt het niet laat het dan even weten.
Heb je ondertussen al wat voortgang geboekt?quote:Op maandag 5 november 2018 23:23 schreef Gearbest het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga er weer verder mee aan de slag
Super. Ik werd al gevraagd om het ticket nummer. Hopelijk komt dit snel in orde.quote:Op donderdag 8 november 2018 12:40 schreef buikdaanser het volgende:
[..]
Hoi,
Dank wederom voor het snelle handelen.
Ik heb een ticket ingestuurd.
Omdat je zelf al actie hebt ondernomen, graag mijn ticket ID T18110859265 vermelden in jouw conversatie.
Zodat onze wegen elkaar op de juiste manier kruisen.
En je hopelijk wat extra druk kunt zetten achter deze casus.
Nogmaals dank.
Gegroet,
Hallo,quote:Op donderdag 8 november 2018 13:58 schreef xileS het volgende:
Hi,
Ik zag weer iets interessant in de Excel sheet, maar wat is het verschil tussen de verschillende verzendmethodes?
Europe Railway Priority Mail(15-25days online) ¤0.00 35-40 business days
Europe Railway Express ¤0.00 35-45 business days
Ik zie vaak de bomen door de bos niet meer, zoveel verschillende soorten. Maar in dit geval de Priority Mail en Express dus.
Je zou hier inmiddels een ticket terug ontvangen over moeten hebben. Hopelijk is het ticket naar wens (ik weet nog niet wat er verstuurd is). Als dit niet zo is dan hoor ik het graag. Dan ga ik er gelijk weer achteraan.quote:Op donderdag 8 november 2018 14:47 schreef M_V het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al wat voortgang geboekt?
Ik ga kijken wat ik kan doen, maar 4 oktober en 8 november is wel een groot tijdsbestek. Ik denk dus dat ik hierin weinig kan betekenen. Bedoel je anders 4 november? Dit maakt anders wel weer een groot verschil voor mij. Heb je ook nog het ticket nummer waarin je dit gemeld hebt. Dan ga ik het zeker proberen als het 4 november is.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:11 schreef Wouterr0 het volgende:
Hallo,
Ik heb op 4 oktober een Xiaomi Notebook Pro i5 8GB besteld voor 714 euro. Bestel nummer: 18110300919420513183
Gisteren zag ik dat de laptop nu nog maar 669 euro kost, en heb een ticket gestuurd voor de 72 uur prijsbescherming, maar vandaag kreeg ik een reactie dat dat niet geldt bij Flash Sales... maar bij de laptop staat 'Email Only Price', en niet 'Flash Sale Price'...
Dus dat heb ik doorgegeven, maar de supportagent lijkt het niet te begrijpen. Volgens hem ben ik inmiddels al te laat, omdat de 72 uur inmiddels voorbij zijn. Dat lijkt mij niet fair, want de prijs was binnen 72 uur een stuk lager. Zou ik de 45 euro verschil alsnog terug kunnen krijgen?
Hierbij de link:
https://www.gearbest.com/(...)&eo=NVX8OYWJQ36LYWY3
Alvast bedankt voor je hulp!
Je hebt hier inmiddels een ticket over ontvangen. Hopelijk is het opgelost. Is dit niet het geval laat het dan direct weten.quote:Op zondag 4 november 2018 14:38 schreef Mc_T het volgende:
Beste Gearbest,
Ik heb een langlopend probleem.
Ticketnummer: T18052500713
Op 4-2-18 heb ik een Jumper EZbook pro 3 besteld en heel snel gekregen. Na 3 maanden ging het scherm kapot en heb gelijk contact opgenomen met Gearbest support. Gearbest vroeg of ik de laptop wilde opsturen voor reparatie. Dit heb ik aangetekend en verzekerd gedaan. In juli moest mijn laptop in Hong Kong zijn aangekomen maar niet volgens Gearbest. Omdat het aangetekend en verzekerd was heeft Post.nl mij een formulier gegeven die Gearbest zou moeten onderteken zodat ik het kan claimen op de verzekering. Opeens was mijn laptop terecht en ze zouden hem maken. Na een week kreeg ik te horen dat mijn laptop niet meer te maken was en ze zouden een furbishede laptop vanuit Spanje naar mij toe sturen. Deze is nooit bij mij aangekomen maar Gearbest zegt van wel. Ik heb maar gevraagd of ze mijn kapotte laptop kunnen terug sturen maar dat kan niet.
Ik hoop dat u wat kan betekenen want het duurt al 5 maanden.
Vind u het normaal dat jullie zomaar mijn order annuleren ik had ook een coupon van 6% deze ben ik nu ook kwijt een schande is het eerst mij 2 weken voor de zot houden en dan dit maar geloof mij dit zal nog gevolgen krijgen ik heb veel geduld gehad maar dit gaat eroverquote:Op donderdag 8 november 2018 08:27 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Als het op de productiesticker staat dan is het wel een kwestie van gelijk. Dan klopt de informatiepagina niet. Het beste kan je dan een ticket maken met de informatie + foto van het sticker. Dan verwacht ik zelf dat het direct in orde komt. Vermeld ook wst je zelf verwacht (terugsturen of gedeeltelijke refund). Lukt het niet laat het dan even weten.
[..]
We zijn afhankelijk van de leverancier qua voorraad aanvullen. Als deze later is dan verwacht door omstandigheden van welke aard ook dan verschuift de verzenddatum. We kunnen niet ineens een voorraad tevoorschijn toveren en moeten op de leverancier wachten. Daarom dat ik al aangeef dat ik ga proberen te regelen of je een compensatie krijgt voor het wachten. Je zal hier een ticket over ontvangen in je account.
Dit mag niet zomaar kunnen. Ik ga er gelijk achteraan en kijken wat de reden is.quote:Op vrijdag 9 november 2018 08:01 schreef bssb het volgende:
[..]
Vind u het normaal dat jullie zomaar mijn order annuleren ik had ook een coupon van 6% deze ben ik nu ook kwijt een schande is het eerst mij 2 weken voor de zot houden en dan dit maar geloof mij dit zal nog gevolgen krijgen ik heb veel geduld gehad maar dit gaat erover
Dank voor je reactie. Laatste reactie op mijn ticket was op 5 november, voordat jij hem in behandeling nam. Dat was de reply waarin men zei dat ik of voor 160 dollar iets uit kon zoeken, of 110 dollar refund kon krijgen of een nieuwe kon krijgen met 90 dollar bijbetaling. Dit had ik ook al opgenomen in mijn oorspronkelijke post. Er is dus volgens mij geen nieuwe ticket gekomen naar aanleiding van jouw opmerking.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:22 schreef Gearbest het volgende:
Je hebt hier inmiddels een ticket over ontvangen. Hopelijk is het opgelost. Is dit niet het geval laat het dan direct weten.
Ik ben hier niet over te spreken ik had ook een coupon van 6% die ben ik ook kwijt plus dat de telefoon nu duurder is ik eis dat dit rechtgezet word ik heb hier niet om gevraagdquote:Op vrijdag 9 november 2018 09:13 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit mag niet zomaar kunnen. Ik ga er gelijk achteraan en kijken wat de reden is.
Dat begrijp ik dus ik ga er ook direct werk van maken. Ik vind het ook vreemd dat deze ineens geannuleerd is... Was het een persoonlijke coupon of een algemene coupon code? Dan neem ik dat ook direct mee. Tevens ga ik ook kijken voor een compensatie.quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:12 schreef bssb het volgende:
[..]
Ik ben hier niet over te spreken ik had ook een coupon van 6% die ben ik ook kwijt plus dat de telefoon nu duurder is ik eis dat dit rechtgezet word ik heb hier niet om gevraagd
Nee dat is ook niets inderdaad. Dan is er dus geen nieuwe oplossing gekomen....quote:Op vrijdag 9 november 2018 10:53 schreef M_V het volgende:
[..]
Dank voor je reactie. Laatste reactie op mijn ticket was op 5 november, voordat jij hem in behandeling nam. Dat was de reply waarin men zei dat ik of voor 160 dollar iets uit kon zoeken, of 110 dollar refund kon krijgen of een nieuwe kon krijgen met 90 dollar bijbetaling. Dit had ik ook al opgenomen in mijn oorspronkelijke post. Er is dus volgens mij geen nieuwe ticket gekomen naar aanleiding van jouw opmerking.
Dit vind ik allemaal onvoldoende, aangezien er in de voorwaarden staat dat je 1 jaar recht op reparatie hebt en dat men een goede oplossing zoekt als reparatie niet mogelijk is. Wat mij betreft is er eigenlijk maar 1 goede oplossing, en dat is een gratis vervanging, vooral omdat ik hem maar zo kort in gebruik heb gehad. Je zou nog kunnen zeggen dat zo'n apparaat een levensduur heeft van 4 jaar en dat je nu 0,5 jaar hebt gehad, dan zou dit uitkomen op 1/8 van 240 euro is 30 euro bijbetalen. Veel meer vind ik eigenlijk niet meer in de categorie "goede oplossing" vallen.
Upd: ik heb ook gereageerd richting gearbest dat ik deze oplossing niet accepteer, en dat ik eigenlijk had verwacht dat men een gratis replacement had gestuurd.
Thanks, daar ben ik idd ook wel bekend mee. Het is gewoon een verzendmethode die lang duurt omdat het via de trein gaat had ik begrepen. Hier gelden verder ook geen vergoedingen voor douanekosten voor toch? Maar omdat het via de trein (via Duitsland geloof ik), zijn de kansen op kosten al heel erg klein denk ik. De vorige keer had ik die namelijk ook niet.quote:[..]
Hallo,
Tussen deze 2 zit eigenlijk geen tot weinig verschil. Ik zou zelf om Europe Railway Priority Mail gaan, omdat ik daarmee zelf het meest bekend mee ben.
Dit was een persoonlijke coupon die had ik gekregen omdat ik een level omhoog ging als klant maar wat nu allemaal gebeurt is dat is niet normaal de shipping dag schuifde telkens op en inneens word hij geannuleerd terwijl hij gewoon te koop is bij jullie maar duurder nu vuil mij bedrogen en zal verdere stappen ondernemenquote:Op vrijdag 9 november 2018 13:32 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ik ga er ook direct werk van maken. Ik vind het ook vreemd dat deze ineens geannuleerd is... Was het een persoonlijke coupon of een algemene coupon code? Dan neem ik dat ook direct mee. Tevens ga ik ook kijken voor een compensatie.
[..]
Nee dat is ook niets inderdaad. Dan is er dus geen nieuwe oplossing gekomen....![]()
Ik ga er weer achteraan en hoop dat er nu wel goede actie ondernomen wordt. Mijn excuses dat het niet klopte van een nieuwe reactie.
Dat klopt inderdaad. Het gaat via trein naar Polen toe en daar word je pakketje weer overgedragen. Daardoor is de kans op douanekosten zeer gering. Mochten deze toch zijn (al verwacht ik zelf totaal niet) dan vergoeden we de douanekosten niet.quote:Op vrijdag 9 november 2018 14:12 schreef xileS het volgende:
[..]
Thanks, daar ben ik idd ook wel bekend mee. Het is gewoon een verzendmethode die lang duurt omdat het via de trein gaat had ik begrepen. Hier gelden verder ook geen vergoedingen voor douanekosten voor toch? Maar omdat het via de trein (via Duitsland geloof ik), zijn de kansen op kosten al heel erg klein denk ik. De vorige keer had ik die namelijk ook niet.
Oke dan neem ik dat mee,quote:Op vrijdag 9 november 2018 14:32 schreef bssb het volgende:
[..]
Dit was een persoonlijke coupon die had ik gekregen omdat ik een level omhoog ging als klant maar wat nu allemaal gebeurt is dat is niet normaal de shipping dag schuifde telkens op en inneens word hij geannuleerd terwijl hij gewoon te koop is bij jullie maar duurder nu vuil mij bedrogen en zal verdere stappen ondernemen
In ieder geval bedankt voor hier iets aan te willen doen.quote:Op vrijdag 9 november 2018 15:54 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Het gaat via trein naar Polen toe en daar word je pakketje weer overgedragen. Daardoor is de kans op douanekosten zeer gering. Mochten deze toch zijn (al verwacht ik zelf totaal niet) dan vergoeden we de douanekosten niet.
[..]
Oke dan neem ik dat mee,
Met dat verhaal ben ik inmiddels bekend inderdaad. Het toestel is nog wel te koop inderdaad, maar met een zeer lange wachttijd.
Ik weet niet of je mijn goed leest, maar zoals eerder gezegd ga ik er achteraan om te zorgen dat de annulatie van je order ongedaan gemaakt wordt en dan er een compensatie mogelijk is voor het wachten. Ik ben er in ieder geval mee bezig.
Mijn excuses, ik zat echt niet op te letten toen ik dat bericht typte.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:22 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga kijken wat ik kan doen, maar 4 oktober en 8 november is wel een groot tijdsbestek. Ik denk dus dat ik hierin weinig kan betekenen. Bedoel je anders 4 november? Dit maakt anders wel weer een groot verschil voor mij. Heb je ook nog het ticket nummer waarin je dit gemeld hebt. Dan ga ik het zeker proberen als het 4 november is.
Ik laat direct weten als ik bericht terugkrijg.quote:Op vrijdag 9 november 2018 19:16 schreef bssb het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt voor hier iets aan te willen doen.
Oke super. Dan ga ik proberen dit in orde te maken. Ik kan niks beloven, maar ga wel mijn best doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:38 schreef Wouterr0 het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik zat echt niet op te letten toen ik dat bericht typte.
Heb de laptop in de avond van 4 November besteld, niet 4 oktober. Binnen 72 uur kreeg ik dus een mail dat de prijs een heel stuk lager was. De support agent reageerde nadat die 72 uur al voorbij was, en zegt dat hij het niet kan vergoeden, omdat het zou gaan om een actie...
Super. Dat had ik ook doorgekregen. Het geld zou inderdaad gewoon terug moeten worden gestort als je het pakketje retour hebt verzonden. Ik ga dit proberen in orde te maken en dit dien je zelf ook nog eens te zeggen in het ticket.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:09 schreef buikdaanser het volgende:
Ik kom even terug op ticket T18110859265
Gearbest wil het geld digitaal terugstorten als Wallet tegoed.
Dat wil ik niet. Ik wil 'gewoon' mijn geld terug.
Het product voldoet niet aan de beschrijving en dat is inmiddels bevestigd.
Dan is het op z'n minst logisch dat je het geld terugstort zoals het eerst is gestuurd.
Graag ondersteuning zodat ik mijn geld terug krijg.
Ik heb immers geen fout gemaakt. Gearbest stuurt een product wat niet juist is.
Tot slot. Het pakketje zal nu terug naar China moeten.
Heb je net als het verzend advies van Gearbest naar klant (EU Express e.d.) ook advies voor het terugsturen van klant naar Gearbest?
Bijvoorbeeld Postnl International Parcel
Ik heb nog nooit een pakket verzonden naar China.
Dit is de eerste keer. De voorgaande leveringen van Gearbest waren naar behoren.
Dank.
Bedankt voor de snelle reactie.quote:Op zaterdag 10 november 2018 14:40 schreef Gearbest het volgende:
Super. Dat had ik ook doorgekregen. Het geld zou inderdaad gewoon terug moeten worden gestort als je het pakketje retour hebt verzonden. Ik ga dit proberen in orde te maken en dit dien je zelf ook nog eens te zeggen in het ticket.
Welke betaalmethode heb je gekozen? Mocht je via PayPal betaald hebben dan kan je je aanmelden voor de retourservice van PayPal. Deze betalen dan retourkosten tot ¤30 terug.
Het beste kan je de order terugsturen met PostNL (+tracking en eventueel aangetekend) versturen.
Tip: Misschien zou je ook kunnen vragen of je deze retour kan sturen naar Spanje (scheelt in de kosten). Weet niet of het mogelijk is, maar zou je kunnen vragen
Onprofessionele en onvriendelijke reply van Gearbest, ze gaan niet inhoudelijk op mijn argument in en zeggen dat ik de keuze heb tussen een beetje geld terug of 90 dollar bijbetalen. Ze geven aan dat ze die 90 dollar in rekening brengen vanwege "some depreciation". Maar bijna 40% afschrijving in 6 maanden voorstellen terwijl ze 1 jaar repair warranty bieden, en anders een "alternative solution" bieden, is echt bizar. Is hier nog iets aan te doen?quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:32 schreef Gearbest het volgende:
Nee dat is ook niets inderdaad. Dan is er dus geen nieuwe oplossing gekomen....![]()
Ik ga er weer achteraan en hoop dat er nu wel goede actie ondernomen wordt. Mijn excuses dat het niet klopte van een nieuwe reactie.
Super. Ik verwacht zelf dat het in orde komt, maar ga dit nog wel navragen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:55 schreef buikdaanser het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb betaald via iDEAL en heb aangegeven in het ticket dat ik graag het geld terug ontvang zoals ik het verstuurt heb. Terugstorten op mijn rekening dus.
Kun je dit in orde maken?
Voorts dien ik eerst een prijsspecificatie op te sturen voordat ik het pakketje daadwerkelijk verstuur. PostNL rekent ¤ 24,30.
Ik heb de prijs nog niet in het ticket vermeld maar het kan mijns inziens nog wel eens gaan wringen.
Daar de Nederlandse verzendprijzen veel hoger liggen dan dat men in China gewend is.
En het dus als onredelijk kan worden gezien.
Heeft Gearbest geen retour labels?
D.w.z. Gearbest koopt een restourtje in China tegen de Chineese tarieven en ik print en plak het label.
Wederom bedankt.
Ik wacht nog op een nieuw antwoord hierop. De $90 bijbetaling ga ik achteraan en aangeven dat het product slechts enkele maanden gebruikt is. Ik hoop hier snel een beter antwoord op te krijgen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:44 schreef M_V het volgende:
[..]
Onprofessionele en onvriendelijke reply van Gearbest, ze gaan niet inhoudelijk op mijn argument in en zeggen dat ik de keuze heb tussen een beetje geld terug of 90 dollar bijbetalen. Ze geven aan dat ze die 90 dollar in rekening brengen vanwege "some depreciation". Maar bijna 40% afschrijving in 6 maanden voorstellen terwijl ze 1 jaar repair warranty bieden, en anders een "alternative solution" bieden, is echt bizar. Is hier nog iets aan te doen?
Upd: Ik heb ze nu voorgesteld om 31 dollar te betalen (6 maanden afschrijving op 4 jaar gebruik, wat mij fair lijkt), of 131 dollar om te ruilen voor de S55 (die is 100 dollar duurder). Hopelijk kan men daarmee akoord gaan
Ik heb vandaag pas reactie terug gehad. Kan je mij een link sturen van het product dat nog te koop is?quote:Op zondag 11 november 2018 09:24 schreef bssb het volgende:
Wat een onzin krijg ik nu te horen via ticket ze hebben een refund gedaan omdat de telefoon niet leverbaar was hij word wel verkocht nog maar duurder dis is een schande ik heb niet gevraagd voor een refund en ik wil dat dit nu word rechtgezet
Ik ben niet akkoord mijn coupon van 6% ben ik kwijt doordat jullie zomaar annuleren ik zal dan ook het hier niet bij laten ik heb niet gevraagd om te annuleren en 300 punten als compensatie das belachelijk !!!!!!!quote:Op zondag 11 november 2018 14:09 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Super. Ik verwacht zelf dat het in orde komt, maar ga dit nog wel navragen.
Ik zou de prijs wel in het ticket vermelden en dit met een screenshot. Helaas maken we zelf geen retourlabels aan.
[..]
Ik wacht nog op een nieuw antwoord hierop. De $90 bijbetaling ga ik achteraan en aangeven dat het product slechts enkele maanden gebruikt is. Ik hoop hier snel een beter antwoord op te krijgen.
[..]
Ik heb vandaag pas reactie terug gehad. Kan je mij een link sturen van het product dat nog te koop is?
Ik krijg door dat er een lange wachttijd is en je daar niet op wou wachten. Kan ook een misinterpretatie zijn natuurlijk. Om die reden hebben ze de order geannuleerd.
Ik krijg wel door dat er een compensatie van 300 punten kan worden aangeboden en dat het mogelijk is om de zwarte kleur te krijgen voor dezelfde prijs.
De prijs voor de andere kleur zal dan precies dezelfde prijs zijn die je er nu ook voor betaald hebt. De prijs is zal dus precies hetzelfde zijn als jij betaald hebt dus met de 6% coupon code. Enkel de kleur is anders + 300 punten compensatie.quote:Op zondag 11 november 2018 18:42 schreef bssb het volgende:
[..]
Ik ben niet akkoord mijn coupon van 6% ben ik kwijt doordat jullie zomaar annuleren ik zal dan ook het hier niet bij laten ik heb niet gevraagd om te annuleren en 300 punten als compensatie das belachelijk !!!!!!!
Dank.quote:Op zondag 11 november 2018 14:09 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Super. Ik verwacht zelf dat het in orde komt, maar ga dit nog wel navragen.
Ik zou de prijs wel in het ticket vermelden en dit met een screenshot. Helaas maken we zelf geen retourlabels aan.
Gebruik deze link van de Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook.quote:Op zondag 11 november 2018 21:13 schreef robinjoo1 het volgende:
hey kan je een linkje maken dat ik deze zonder douane kosten kan bestellen
https://www.gearbest.com/(...)433363&lkid=12886141
Dat klopt inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2018 20:55 schreef Kn0x het volgende:
Ik las ergens dat er een link beschikbaar is voor de Pocophone voor 275 euro te kopen. Iemand enig idee wat deze link is? Kon het in de laatste zes pagina's niet terugvinden.
Nee er zit ook een RMA in Spanje dus hoop dat deze ook daarheen kan gaan. Scheelt weer een hoop gedoe.quote:Op zondag 11 november 2018 20:38 schreef buikdaanser het volgende:
[..]
Dank.
Ik heb de prijsindicatie voor Hong Kong (China) gestuurd, maar uiteraard aangegeven dat het wat mij betreft naar Gearbest Spanje gaat. Echter voor wat ik kan nagaan zit er enkel in Hong Kong een RMA.
Mocht het naar Hong Kong gaan.
Heb je aanbevelingen c.q. tips voor het CN23 formulier?
Wat een gedoe is dat!?
Op de pakketjes die ik van GearBest heb mogen ontvangen staat maar 10% aan gegevens die men nu wel aan mij vraagt.
Zeer vervelend om te horen dat je je order nog niet ontvangen hebt. Ik ga erachteraan en mijn best doen om tot een goeie oplossing te komen.quote:Op maandag 12 november 2018 12:58 schreef leipe-annie het volgende:
- Orderdatum: 16/08/2018
- Product: Xiaomi 70mai Dash Cam Smart WiFi Car DVR International Version-BLACK - MIDNIGHT
- Ordernummer: 18081600999611498664
- Tracking nummer (indien verzonden): RG944861635BE
- Verzendmethode: 比利时小包挂号(HQ) . ???
- Probleem: Pakket niet aangekomen
- Voorkeur: Resend of Refund? Geen voorkeur
Huidige ticket nummer gearbest support (via website): T18100506236
Hoi,
In augustus heb ik een dashcam besteld. Deze is verzonden maar vanaf 22 augustus ligt hij in België bij Bpost (volgens de tracking code). Na dat de uiterlijke afleverdatum verstreken was, heb ik contact opgenomen met het support team via Gearbest. Zij stellen voor om slechts 17 euro terug te storten.
Met deze oplossing ben ik niet tevreden. Als klant betaal je aan een webshop om het product geleverd te krijgen dat je besteld hebt. Dit is nu niet het geval. De enige mogelijke oplossing in mijn ogen is dat Gearbest of het product nogmaals verzend. Of het door mij betaalde bedrag volledig terugstort.
Graag hoor ik van jullie wat er mogelijk is.
Hallo Mike,quote:Op maandag 12 november 2018 15:23 schreef mstrik het volgende:
Goedemiddag,
Hebben jullie een idee wanneer het volgen product weer gaat komen?
https://www.gearbest.com/mini-pc/pp_009199662726.html?wid=1640583
Groet,
Mike
Helaas is er geen coupon mogelijk voor de Xiaomi Mi Box S op dit moment. Ik verwacht wel snel weer een nieuwe coupon te krijgen.quote:Op maandag 12 november 2018 19:38 schreef Rened800 het volgende:
Deze net gemist in de 11-11 verkoop :-( https://www.gearbest.com/tv-box/pp_009525091976.html?wid=1349303
Is er misschien nog een coupon beschikbaar?
Je zou inmiddels een ticket ontvangen moeten hebben. Hopelijk is het naar wens?quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:38 schreef Wouterr0 het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik zat echt niet op te letten toen ik dat bericht typte.
Heb de laptop in de avond van 4 November besteld, niet 4 oktober. Binnen 72 uur kreeg ik dus een mail dat de prijs een heel stuk lager was. De support agent reageerde nadat die 72 uur al voorbij was, en zegt dat hij het niet kan vergoeden, omdat het zou gaan om een actie...
Zie mijn vorig bericht ook even.quote:Op zondag 11 november 2018 18:42 schreef bssb het volgende:
[..]
Ik ben niet akkoord mijn coupon van 6% ben ik kwijt doordat jullie zomaar annuleren ik zal dan ook het hier niet bij laten ik heb niet gevraagd om te annuleren en 300 punten als compensatie das belachelijk !!!!!!!
Denk je nu echt dat ik zot ben ofwat eerst 2 weken de shipping datum veranderen dan met mijn voeten spelen en een onnodige refund doen en dan mij het toestel terug aanbieden en me weer weken laten achten als dituw oplossing is ronduit een schande ben dus niet akkoord uw 300 punten compensatie das een klucht en waar is mijn coupon van 6% DIT IS JULLIE FOUT DAT IK DEZE NIET MEER HEB VOOR MIJ IS HET SIMPEL IK ZAL EENS EEN PAAR REVIEUWS GAAN PLAATSEN OVER DEZE KLUCHT HIERquote:Op maandag 12 november 2018 19:59 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Zeer vervelend om te horen dat je je order nog niet ontvangen hebt. Ik ga erachteraan en mijn best doen om tot een goeie oplossing te komen.
[..]
Hallo Mike,
Helaas kan ik niet aangeven wanneer deze weer terug beschikbaar gaat zijn. Mijn collega geeft aan ook geen idee te hebben.
[..]
Helaas is er geen coupon mogelijk voor de Xiaomi Mi Box S op dit moment. Ik verwacht wel snel weer een nieuwe coupon te krijgen.
[..]
Je zou inmiddels een ticket ontvangen moeten hebben. Hopelijk is het naar wens?
Ik weet niet de inhoud van het ticket dus hopelijk in orde.
[..]
Zie mijn vorig bericht ook even.
Ik heb verder ook nog bericht teruggekregen. Het product is inderdaad nog te koop, maar de verzenddatum staat daar ook op half december. Het product is dus wel te koop, maar met een lange wachttijd.
Je hebt er $360,80 voor betaald. Ik kan er voor zorgen dat deze zwarte versie ook voor jou te koop is voor $360,80.
Lees je mijn berichten wel goed? Je hebt de kleur blauw kleur besteld en deze komt pas weer op voorraad half december. Volgens support heb je aangegeven daar niet op te willen wachten dus hebben ze je order geannuleerd. Dit is dan waarschijnlijk een misverstand geweest.quote:Op dinsdag 13 november 2018 07:28 schreef bssb het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik zot ben ofwat eerst 2 weken de shipping datum veranderen dan met mijn voeten spelen en een onnodige refund doen en dan mij het toestel terug aanbieden en me weer weken laten achten als dituw oplossing is ronduit een schande ben dus niet akkoord uw 300 punten compensatie das een klucht en waar is mijn coupon van 6% DIT IS JULLIE FOUT DAT IK DEZE NIET MEER HEB VOOR MIJ IS HET SIMPEL IK ZAL EENS EEN PAAR REVIEUWS GAAN PLAATSEN OVER DEZE KLUCHT HIER
Probleem lijkt al opgelost te worden door de klanten service op de website 😀quote:Op maandag 12 november 2018 12:58 schreef leipe-annie het volgende:
- Orderdatum: 16/08/2018
- Product: Xiaomi 70mai Dash Cam Smart WiFi Car DVR International Version-BLACK - MIDNIGHT
- Ordernummer: 18081600999611498664
- Tracking nummer (indien verzonden): RG944861635BE
- Verzendmethode: 比利时小包挂号(HQ) . ???
- Probleem: Pakket niet aangekomen
- Voorkeur: Resend of Refund? Geen voorkeur
Huidige ticket nummer gearbest support (via website): T18100506236
Hoi,
In augustus heb ik een dashcam besteld. Deze is verzonden maar vanaf 22 augustus ligt hij in België bij Bpost (volgens de tracking code). Na dat de uiterlijke afleverdatum verstreken was, heb ik contact opgenomen met het support team via Gearbest. Zij stellen voor om slechts 17 euro terug te storten.
Met deze oplossing ben ik niet tevreden. Als klant betaal je aan een webshop om het product geleverd te krijgen dat je besteld hebt. Dit is nu niet het geval. De enige mogelijke oplossing in mijn ogen is dat Gearbest of het product nogmaals verzend. Of het door mij betaalde bedrag volledig terugstort.
Graag hoor ik van jullie wat er mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |