*datquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschrikkelijk subforum dan onz
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gereageerd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:39 schreef JanCees het volgende:
VBL / Bizar nieuws van KNVB: Rosario blijkt geschorst en kán niet spelen teg
even topic geopend
Sorry Daan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word heel agressief van je, naar ventje
Dan is het goed. Zullen mensen 'ons' ook zo zien als jij een nieuwkomer weer voor niks kwetst?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Daan.
Maar je hebt gelijk. Vooral die BoneThugs gast is een totaalidioot.
de roonquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
joh, wie wilde je eruit halen voor hem
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zullen mensen 'ons' ook zo zien als jij een nieuwkomer weer voor niks kwetst?
Opzouten jij.quote:
De Ligt natuurlijk. Komt nog maar net kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
joh, wie wilde je eruit halen voor hem
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De Ligt natuurlijk. Komt nog maar net kijken.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
de vrij heeft niet eens ogenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gelachen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
in je dromen misschienquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De Vrij is beter dan die 2 die er nu in staan.
hou op hou opquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De Vrij is beter dan die 2 die er nu in staan.
Hafcfan is een bijzondere jongen. Maar basis, doet die jongen het zo goed bij Sgalke dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hafcfan vond hem ooit te kort komen voor Heracles Heracles.
doet het aardig en ze hebben een spitsenprobleemquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hafcfan is een bijzondere jongen. Maar basis, doet die jongen het zo goed bij Sgalke dan?
Ik heb het er niet echt over, ik maak jou gewoon belachelijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waarom gaat het in de SC over voetbal eigenlijk?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het er niet echt over, ik maak jou gewoon belachelijk.
Dat is niet verboden ouwe reus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het er niet echt over, ik maak jou gewoon belachelijk.
Stefan oogt nog steeds als een puisterige onzekere puber.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
De Vrij kan hooguit de eerste helft spelen met morgenvroeg de kerkdienst.
Geen idee, ik kijk nooit Bundesliga.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hafcfan is een bijzondere jongen. Maar basis, doet die jongen het zo goed bij Sgalke dan?
Wie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gelukkig is Koffieplanter het met mij eens wat betreft Stefan de Vrij.
Hij zegt enkel dat hij moet spelen maar dit geheel terzijde.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Scrummie komt erg wanhopig over.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zegt enkel dat hij moet spelen maar dit geheel terzijde.
Gebruikte hij nog wat hippe Spaanse termen om zijn stelling kracht bij te zetten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Skrinar (zijn teamgenoot) is echt veel beter dan de Vrijquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De beste verdediger van Italie, maar die kan er niets van. En dan een broekie uit de Nederlandse competitie (die wel een groot talent is) is een wereldspeler. Ik heb jullie gemist.
Ik ook. Zie het UEFA Nations league topic.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zegt enkel dat hij moet spelen maar dit geheel terzijde.
Weet ik. Maar ik wou mijn punt even wat kracht bijzetten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Skrinar (zijn teamgenoot) is echt veel beter dan de Vrij
door te liegen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik wou mijn punt even wat kracht bijzetten.
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met deze 'discussie'.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. Zie het UEFA Nations league topic.
Prima, dan pleur je toch op.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met deze 'discussie'.
Mooi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zo doen ouwe reus.
Ik hoop dat je verliest.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tijd voor een potje FIFA. Ik ben HELEMAAL KLAAR met jullie.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tijd voor een potje FIFA. Ik ben HELEMAAL KLAAR met jullie.
quote:
Ik kijk naar Star Trek The Next Generationquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk Breaking Bad maar ga nu even eerst afwassen.
Wie volgt?
Ik zit het moment uit te stellen om naar een feestje te gaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie volgt?
In welk seizoen ben je en vind je het nog leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie volgt?
Breaking Bad is puur genot.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie volgt?
ik zit te poepenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie volgt?
Niet gaan joh.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit het moment uit te stellen om naar een feestje te gaan.
hoe vroeg aanwezig morgen maatquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is wel leuk normaal maar ben niet zo fit en moet morgen erg vroeg naar de voetbalclub.
Ga ook wel maar niet (veel) drinken denk ik. Maar met zijn allen brak op het veld staan heeft ook wel wat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
oef
Ik zou alsnog naar het feestje gaan trouwens.
Ik morgen 9.15 koffie bij de voetbal
S3e2 nu.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
In welk seizoen ben je en vind je het nog leuk
is er al kipquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
S3e2 nu.
En ik kom er weer in. Halverwege S2 werd het drama gehalte even wel heel hoog.
In S2 zit dat 'kussen' gesprek ook toch? Dat ze het 'praatkussen' doorgeven? Dat was pijnlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
S3e2 nu.
En ik kom er weer in. Halverwege S2 werd het drama gehalte even wel heel hoog.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is in ieder geval een aanleiding om een verband met kip te begrijpen
Kijk je waquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef Saind het volgende:
[..]
ik heb net weer heel ds9 gebinged maar zit nu beetje in een gat
wat doe je dan weet je wel
Zuipen, masturberen en doorgaan met je leven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef Saind het volgende:
[..]
was begonnen met voyager maar da's toch wel best kutquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zuipen, masturberen en doorgaan met je leven.
Volgens mij is dat net de reeks waar ik wel wat van heb gezien omdat het op tv uitgezonden werd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:46 schreef Saind het volgende:
[..]
was begonnen met voyager maar da's toch wel best kut
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat een liedje van Marco Borsato of zit je iets leuks te roken?
quote:
Ik zeg 'verkeerd' en jij komt met het nummer 'Rood' van Marco Borsato. Ik zie de link niet?quote:
huhquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg 'verkeerd' en jij komt met het nummer 'Rood' van Marco Borsato. Ik zie de link niet?
Ketagodquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:19 schreef Saind het volgende:
[..]
huh
er zat of keta door m'n wiet of je hebt je post geëdit
stond er niet iets over dat het rood had moeten zijn ofzo
ik heb ergens een gram liggen maar ben het kwijtquote:
Oh ja ik had 'm geedit haha.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:19 schreef Saind het volgende:
[..]
huh
er zat of keta door m'n wiet of je hebt je post geëdit
stond er niet iets over dat het rood had moeten zijn ofzo
Of voor je op reis buiten de EU gaat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:20 schreef Saind het volgende:
[..]
ik heb ergens een gram liggen maar ben het kwijt
echt al maanden
Wel even vinden voor ik ga verhuizen
Wat ga je knippen Knut?quote:Op zondag 14 oktober 2018 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even naar maastricht dan voor een huis kijken in Teuven daarna weer naar huis om te knippen
laatste seizoenen niet zo vond ik.quote:Op zondag 14 oktober 2018 09:12 schreef Buitendam het volgende:
Ik kijk Peaky Blinders. Had ik nog nooit gezien.
Wat een genottelijke serie.
Dan ben je echt debiel.quote:Op zondag 14 oktober 2018 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
laatste seizoenen niet zo vond ik.
1 van de beste series die op Netflix staan. Geweldig.quote:Op zondag 14 oktober 2018 09:12 schreef Buitendam het volgende:
iedere keer hetzelfde riedeltje man. De eerste twee seizoenen waren top!quote:
Niet gekekenquote:Op zondag 14 oktober 2018 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van de 3-0?
Interlands kijkenquote:Op zondag 14 oktober 2018 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van de 3-0?
Of de meest epische verhuizing ooit doormakenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:20 schreef Saind het volgende:
[..]
ik heb ergens een gram liggen maar ben het kwijt
echt al maanden
Wel even vinden voor ik ga verhuizen
Tommy gaat dood.quote:Op zondag 14 oktober 2018 09:12 schreef Buitendam het volgende:
Maar wel echt een gruwelijke serie. Ik ben het overigens niet met Haags eens. De laatste seizoenen zijn juist geniaal. Hardyquote:
Ok dat mag natuurlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2018 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wel echt een gruwelijke serie. Ik ben het overigens niet met Haags eens. De laatste seizoenen zijn juist geniaal. Hardy![]()
Brody
Net de ramen gezeemd. Dat was goffedomme wel weer even nodigquote:Op zondag 14 oktober 2018 10:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker. Prima zondag ochtendje. Daar?
Dat is dan ook echt een verschrikkelijke kutklus.quote:Op zondag 14 oktober 2018 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net de ramen gezeemd. Dat was goffedomme wel weer even nodig
Je haar eraf gehaald? Tondeuse erover heen?quote:Op zondag 14 oktober 2018 10:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is dan ook echt een verschrikkelijke kutklus.
Ik heb de was aangezet, mijn haar eraf gehaald, ontbeten en nu ga ik zo douchen.
Yes.quote:Op zondag 14 oktober 2018 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je haar eraf gehaald? Tondeuse erover heen?
Ja, zie de post boven de jouwequote:Op zondag 14 oktober 2018 10:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het feit dat jij pics wilt van mijn kale hoofd doet mijn wenkbrauwen een beetje fronsen.
Oh shit... wat vond je van star trek Enterprise?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Om te jankenquote:Op zondag 14 oktober 2018 10:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Oh shit... wat vond je van star trek Enterprise?
Ik haakte af toen ze opeens andere tijdlijn kregen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 10:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Om te janken
Heeft een paar aardige afleveringen maar over het algemeen kut
Huh? In Enterprise? Kan ik me niet eens herinnerenquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik haakte af toen ze opeens andere tijdlijn kregen.
open haard materiaalquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel ideaal dat de birkenstocks nog niet opgeborgen hoeven te worden boys
Ja toen hadden ze ook een andere logo ofzo, geel met een vuist erin.quote:Op zondag 14 oktober 2018 11:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Huh? In Enterprise? Kan ik me niet eens herinneren
Oh zon mirror episodequote:Op zondag 14 oktober 2018 11:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja toen hadden ze ook een andere logo ofzo, geel met een vuist erin.
Ah ok, dan misschien toch meer een keer kijken.quote:Op zondag 14 oktober 2018 11:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh zon mirror episode
Die deden ze in iedere serie toch
Of niet in TNG misschien maar DS9 en OG hadden het ook. Voy weet ik ook niet meer
Dan ben je down ineens.quote:Op zondag 14 oktober 2018 11:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik gaf zojuist onbewust een nummer van Famke Louise een like...
Dit is niet goed, echt niet
wie is dat?quote:Op zondag 14 oktober 2018 11:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik gaf zojuist onbewust een nummer van Famke Louise een like...
Dit is niet goed, echt niet
quote:Op zondag 14 oktober 2018 11:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De ex van Snapking. Een vlogger die kleine kinderen oplicht.
Hoeveel heb je?quote:Op zondag 14 oktober 2018 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had niet door dat mijn wifi weereens gecrasht was. Rip databundel
#RIPSNELWEGUPDATESquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd slechts 1,5gb maar deze ochtend heb ik er kennelijk al 800mb doorheen gejaagd
Tijd voor onbeperktquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd slechts 1,5gb maar deze ochtend heb ik er kennelijk al 800mb doorheen gejaagd
Ik sinds een jaar. Was nogal prijzig voorheen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 11:43 schreef Adames het volgende:
[..]
iets wat we 10 jaar geleden al hadden
Ben je succesvol of zoquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:43 schreef Adames het volgende:
[..]
iets wat we 10 jaar geleden al hadden
ik bedoel dat onbeperkt de standaard was toen mobiel internet uitkwam, pas jaren later kwam het idee van databundels erbij.quote:Op zondag 14 oktober 2018 11:45 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik sinds een jaar. Was nogal prijzig voorheen.
Krijg nou wat. De einddatum van mijn contract was 6 augustus.quote:Op zondag 14 oktober 2018 11:47 schreef Adames het volgende:
[..]
zeer succesvol mag ik wel zeggen. in alles wat ik doe.
Je kunt niet over je bundel heen gaan als je er geen hebtquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijg nou wat. De einddatum van mijn contract was 6 augustus.
maar je werkt er nog steeds?quote:Op zondag 14 oktober 2018 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijg nou wat. De einddatum van mijn contract was 6 augustus.
maandelijks verlengdquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt niet over je bundel heen gaan als je er geen hebt
[ afbeelding ]
Hoeveel kost dat dan?quote:Op zondag 14 oktober 2018 11:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik had 10gig. Tot ik zag dat die teringlijers minder vroegen voor onbeperkt.
Ik ben zo bizar laks met dit soort dingen dat ik er gewoon voor ben gegaanquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:57 schreef Adames het volgende:
[..]
kijk eens naar hollandsnieuwe, wat goedkoper dan telfort zo te zien.
hoger of lager dan een daadwerkelijk orgasme?quote:Op zondag 14 oktober 2018 12:13 schreef Saind het volgende:
Maakte net een zak mout open
top 3 meest satisfying dingen in het leven
https://i.imgur.com/iAzcUuT.mp4quote:Op zondag 14 oktober 2018 12:15 schreef Adames het volgende:
[..]
hoger of lager dan een daadwerkelijk orgasme?
Dat rode draadje kun je er ook zo uittrekkenquote:Op zondag 14 oktober 2018 12:16 schreef Adames het volgende:
[..]
oeh, dat is wel een heel lastige vraag
4 geloof ikquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@DP welke divisie speel jij momenteel? Ik doe voor het eerst dit jaar online met die division rivals. Best leuk en begin nu eindelijk wedstrijden te winnen.
Tering, dat is wel lekker. Ik wil hem nog. Maar ik ga nu eerst sparen denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2018 12:18 schreef Doublepain het volgende:
Weet je wie ik gister packte?
NAINGOLAN 170K genot
Met je geile adidasslippers.quote:Op zondag 14 oktober 2018 12:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat rode draadje kun je er ook zo uittrekken
hnnng
Je victor mids mindfuck werkte en deze dag kan nu niet slechter.quote:
Hier wordt ook gemodereerd zo te zien, haha.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:20 schreef Adames het volgende:
[..]
er is een moderator actief in het twente topic.
om ruim een week na dato nog posts te verwijderen. wat een armoe
en we klagen weerquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hier wordt ook gemodereerd zo te zien, haha.
wordt zelfs dit verwijderd.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:20 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hier wordt ook gemodereerd zo te zien, haha.
Als je eens per week op je te modereren forum komt heb je een inhaalslag te maken om de schijn op te houden.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:24 schreef Adames het volgende:
[..]
wordt zelfs dit verwijderd.
in een Slowchat. Waar gaat dit over.
Zou het LBM zijn, ja?quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je eens per week op je te modereren forum komt heb je een inhaalslag te maken om de schijn op te houden.
Ik voorzie zeker 1 banaanvraag in het meldtopic om ook daar aanwezig te lijken
Haha, wat een pokkelul ben jij toch ookquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat doen jullie zuur dames. Ga naar buiten zou ik zeggen.
Waarvan aktequote:Op zondag 14 oktober 2018 13:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Haha, wat een pokkelul ben jij toch ook.
Ken ik niet.quote:
Ik vind jou niet zo'n goede moderator.quote:
Beetje drizztstijl van paar jaar terug daar waar ik hem nu prima vind.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo'n goede moderator.
Dit is mijn note-vrije week, dus daar wil ik het bij laten.
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje drizztstijl van paar jaar terug daar waar ik hem nu prima vind.
Mag gezegd worden
Dit is een gigantisch understatementquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke. Mooi om zoiets van jou te horenquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is mijn note-vrije week, dus daar wil ik het bij laten.
Standaart.quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is aanwezig wat al een uniek goed is op vbl. Hoe hoog ligt jouw standaart wel niet.
standaartquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is aanwezig wat al een uniek goed is op vbl. Hoe hoog ligt jouw standaart wel niet.
Ik ga maar weer met volle focus Breaking Bad kijken ipv half fok, half seriequote:
dit doe je expresquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat ben je toch een anafalbeetquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas niet. Blind typen op de telefoon
Onze relatie heeft betere tijden gekendquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit is een gigantisch understatement
standaartquote:Op zondag 14 oktober 2018 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
op je mobiel?quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Treinupdate: Netflix kijken in de trein
Was die niet recentelijk nog per brancard afgevoerd?quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Van der Poel is wel weer goed bezig.
is wel een heel klein schermquote:Op zondag 14 oktober 2018 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, gewoon van tevoren een paar afleveringen downloaden
Vroeger keek ik series op zo'n Creative Zen apparaat, dat scherm was half zo klein dus het valt nu wel mee.quote:
Jeetje Rens.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben Klaasweetniks zo ontzettend zat
Zoooowquote:Op zondag 14 oktober 2018 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
johannes is gewend om met klein materiaal te werken.
Gisteren, maar hij heeft alleen een verrekte enkelband.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was die niet recentelijk nog per brancard afgevoerd?
Die meet met jou bij een speeltuin is helaas nooit doorgegaan.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest nog lachen ook.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwakke comeback.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die meet met jou bij een speeltuin is helaas nooit doorgegaan.
Echt?quote:
En nu domineert hij de Belgjes alweer? Netjes.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren, maar hij heeft alleen een verrekte enkelband.
Iedereen vond deze comeback hilarisch.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwakke comeback.
Dit kan jij beter.
[..]
Echt?![]()
Ik twijfelde, maar dit betekent dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
Ja, en het Ajax topic is kut, dus kom ik daar niet.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij zit hier toch ook vrijwillig omdat je het leuk vindt om met elkaar te praten?
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen vond deze comeback hilarisch.
De enige keer dat ik keek en hij er niks van bakte was tijdens het WK, dat was wel raar.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nu domineert hij de Belgjes alweer? Netjes.
Al die clubtopics eigenlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en het Ajax topic is kut, dus kom ik daar niet.
[..]
Dat betwijfel ik.
Je moet af en toe een steekje laten vallen om anderen een goed gevoel te geven, ik weet toevallig hoe dat is.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De enige keer dat ik keek en hij er niks van bakte was tijdens het WK, dat was wel raar.
quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet af en toe een steekje laten vallen om anderen een goed gevoel te geven, ik weet toevallig hoe dat is.
Neemt iemand hem nog serieus dan? Het is meer leedvermaak.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
Op zich is het ook wel knap dat het iemand met de capaciteiten van Klaas toch lukt om iedereen steeds over de zeik te krijgen.
Snap wel waarom meeste van de mods als ze nieuw in VBL zijn spontaan verdwijnenquote:Op zondag 14 oktober 2018 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik mod was moest ik daar wel eens lezen, dat was echt vreselijk.
Aan alle reacties te zien die hij krijgt wel ja.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neemt iemand hem nog serieus dan? Het is meer leedvermaak.
Ik vind wel dat we klaas moeten verbeteren waar nodig. Vooral wanneer hij zegt dat speler x een onvoldoende heeft gehaald in wedstrijden waar hij niet bij de selectie zatquote:Op zondag 14 oktober 2018 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan alle reacties te zien die hij krijgt wel ja.
het is best moeilijk om "om hem heen" te lullen maar met over de zeik geef je hem teveel eerquote:Op zondag 14 oktober 2018 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan alle reacties te zien die hij krijgt wel ja.
quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we klaas moeten verbeteren waar nodig. Vooral wanneer hij zegt dat speler x een onvoldoende heeft gehaald in wedstrijden waar hij niet bij de selectie zat
Klaas en René, gouden koppelquote:Op zondag 14 oktober 2018 15:39 schreef Doublepain het volgende:
Users als Klaas en GGMM houden VBL levend
GGMM is toch wel van een ander niveau hoor, niet dat alles bij hem lukt maar daar kan ik af en toe nog wel om lachen, klaas is meer een broken recordquote:Op zondag 14 oktober 2018 15:39 schreef Doublepain het volgende:
Users als Klaas en GGMM houden VBL levend
Hoe kun je Klaas zijn opzichtige alterego dan niet weglachen?quote:
tijd voor een filmpjequote:Op zondag 14 oktober 2018 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klaas en René, gouden koppel
GGMM vult aan wat Klaas mist en vice versaquote:Op zondag 14 oktober 2018 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
GGMM is toch wel van een ander niveau hoor, niet dat alles bij hem lukt maar daar kan ik af en toe nog wel om lachen, klaas is meer een broken record
ditquote:Op zondag 14 oktober 2018 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klaas en René, gouden koppel
GGMM de mod. Never forgetquote:Op zondag 14 oktober 2018 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
GGMM is toch wel van een ander niveau hoor, niet dat alles bij hem lukt maar daar kan ik af en toe nog wel om lachen, klaas is meer een broken record
Hoe zullen Klaas zijn studiegenoten van Harvard tegen hem aankijken als ze hem hier op fok bezig zagen?quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM vult aan wat Klaas mist en vice versa
[..]
dit
Volgens mij deed hij dat modden wel goed.quote:
Die zullen wel tegen hem opkijken. Mensen die alles weten kom je niet vaak tegen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zullen Klaas zijn studiegenoten van Harvard tegen hem aankijken als ze hem hier op fok bezig zagen?
Vol bewondering.quote:Op zondag 14 oktober 2018 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zullen Klaas zijn studiegenoten van Harvard tegen hem aankijken als ze hem hier op fok bezig zagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |