Hij zegt enkel dat hij moet spelen maar dit geheel terzijde.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gelukkig is Koffieplanter het met mij eens wat betreft Stefan de Vrij.
Scrummie komt erg wanhopig over.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zegt enkel dat hij moet spelen maar dit geheel terzijde.
Gebruikte hij nog wat hippe Spaanse termen om zijn stelling kracht bij te zetten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gelukkig is Koffieplanter het met mij eens wat betreft Stefan de Vrij.
Skrinar (zijn teamgenoot) is echt veel beter dan de Vrijquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De beste verdediger van Italie, maar die kan er niets van. En dan een broekie uit de Nederlandse competitie (die wel een groot talent is) is een wereldspeler. Ik heb jullie gemist.
Ik ook. Zie het UEFA Nations league topic.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zegt enkel dat hij moet spelen maar dit geheel terzijde.
Weet ik. Maar ik wou mijn punt even wat kracht bijzetten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Skrinar (zijn teamgenoot) is echt veel beter dan de Vrij
door te liegen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik wou mijn punt even wat kracht bijzetten.
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met deze 'discussie'.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. Zie het UEFA Nations league topic.
Prima, dan pleur je toch op.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met deze 'discussie'.
Mooi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zo doen ouwe reus.
Ik hoop dat je verliest.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tijd voor een potje FIFA. Ik ben HELEMAAL KLAAR met jullie.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tijd voor een potje FIFA. Ik ben HELEMAAL KLAAR met jullie.
quote:
Ik kijk naar Star Trek The Next Generationquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk Breaking Bad maar ga nu even eerst afwassen.
Wie volgt?
Ik zit het moment uit te stellen om naar een feestje te gaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie volgt?
In welk seizoen ben je en vind je het nog leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie volgt?
Breaking Bad is puur genot.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie volgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |