Stijn wordt oprecht boos als mensen lol om hem hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor het livetopic. Stijn, post je daar ook gezellig mee?
Jammer. Het was een oprechte vraag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn wordt oprecht boos als mensen lol om hem hebben.
Dus hier gaat hij niet op antwoorden.
Kut is dat he.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:41 schreef GGMM het volgende:
Vanwege een bug blijft deze quote-melding staan.
[ afbeelding ]
Ik dolblij dat lange_lans me quote, blijkt het de melding te zijn van een quote die ik al gezien heb.
Ik kan hier zo woedend om worden.
ik ga niet kijkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jammer. Het was een oprechte vraag.
Ik heb een BBQ.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je zal gemist worden in het livetopic!
Met je zalmsalade.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:40 schreef GGMM het volgende:
Oh Stijn, ik was niet aan het provoceren, maar ik maakte wel lol om je foto.
Je zou eens wat meer zelfspot moeten krijgen.
Ik ben echt helemaal in de war nu.quote:
Ik heb een BBQ.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal in de war nu.
JC heeft een BBQ waar jij ook aanwezig zal zijn en dus gaan jullie samen niet kijken? Of heeft JC een BBQ waar jij weet van hebt, en antwoord je voor JC? Of heb jij een BBQ en heeft JC zoals altijd een avond vol met leegte?
ik ga mezelf dood zuipenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je zal gemist worden in het livetopic!
de eerste 15quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:55 schreef Saind het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat het eerste biertje ้rg snel leeg is?
Watquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat appelmoes gebeuren vind je fascinerend he
Wat een spannend leven moet die persoon hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iemand DM'de me dat je over mij aan het praten was, 4 dagen geleden.
Neuh, ondanks dat hij een kind heeft zit Haags_Kwartiertje nog steeds de hele dag op FOK!.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een spannend leven moet die persoon hebben.
DM lekken, TRquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neuh, ondanks dat hij een kind heeft zit Haags_Kwartiertje nog steeds de hele dag op FOK!.
Wat ontzettend kansloos.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neuh, ondanks dat hij een kind heeft zit Haags_Kwartiertje nog steeds de hele dag op FOK!.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Succes ermee. Het is niet alsof je iets mist.
Dat kan niet.quote:
Dat het mij weinig boeit, als je mij een ban probeert aan te naaien. Omdat je weinig mist, omdat FOK! niet meer zo boeiend is.quote:
snap niet hoe je zulke foto's kan makenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:26 schreef Saind het volgende:
Maar het zal ook aan de 2009 kwaliteit foto liggen
front camera van de laptop ofzo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
snap niet hoe je zulke foto's kan maken
smartphones hebben toch vrij aardige camera's tegenwoordig
Wat ging er toch in mijn brein omquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk subforum dan onzquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een spannend leven moet die persoon hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |