Livescore geeft dit aan, maar weet niet of het al officieel is:quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:18 schreef Sked het volgende:
Ik heb de TT wat veranderd als je het niet erg vindt.
Zou Koeman half PSV nu opstellen?
Pröpper is geblesseerd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Livescore geeft dit aan, maar weet niet of het al officieel is:
[ afbeelding ]
Als dit de opstelling wordt ga ik niet eens kijken. Hateboer, Strootman en Blindquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Livescore geeft dit aan, maar weet niet of het al officieel is:
[ afbeelding ]
Doet het blijkbaar goed dit seizoen. Ben wel beniewd naar het middenveld met Rosario en Frenkie erbij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:37 schreef Dejannn het volgende:
Opmerkelijk dat Blind maar op linksback blijft worden gezet in Oranje. Tevens vraag ik me af waar dat vertrouwen in Wijnaldum toch vandaan komt. Die vind ik in Oranje zelden zijn niveau halen.
Debiel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
perfecte PSV/Ajax elftal. Daar kunnen wij samen keihard voor juichenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens het AD
[ afbeelding ]
Doe dan van Aanholt of Ake voor Blind
5 (ex)PSV en 5 (ex)Ajax idd. Die jonge spelers moeten het in de toekomst gaan doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
perfecte PSV/Ajax elftal. Daar kunnen wij samen keihard voor juichen
Dit is het begin Davyquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
5 (ex)PSV en 5 (ex)Ajax idd. Die jonge spelers moeten het in de toekomst gaan doen.
Prima stukje meisje daar rechts.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 18:47 schreef 3rr0r het volgende:
Gratis frikandel bij je NS treinkaartje vandaag
[ afbeelding ]
Wtf De Roon basis?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Roon, de tyfus.
Hou op met me hoor.
Blind op het middenveld ipv op linksback wat zijn positie niet is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:29 schreef Dejannn het volgende:
Geen verkeerde speler toch De Roon?Wie had je daar dan moeten neerzetten? Het scheelt allemaal vrij weinig.
Donnyquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:29 schreef Dejannn het volgende:
Geen verkeerde speler toch De Roon?Wie had je daar dan moeten neerzetten? Het scheelt allemaal vrij weinig.
Rosarioquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:29 schreef Dejannn het volgende:
Wat een prutsers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geschorst
https://www.onsoranje.nl/(...)tigd-tegen-duitsland
Komen ze nu achter
Wat is er mis met de Roon?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Roon, de tyfus.
Hou op met me hoor.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geschorst
https://www.onsoranje.nl/(...)tigd-tegen-duitsland
Komen ze nu achter
Is die goed bezig ja? Ik volg PSV niet zo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix was een goeie vervanger geweest
Keek laatst weer een pot PSV (tegen Ajaxquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Op een na beste balafpakker van de Serie A.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huis-, tuin- en keukenvoetballer.
ik ga niet over zelfmoord praten, maar JR ik word echt meteen depressief toen ik die opstelling zag en De Roon las op het lijstjequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eyong Tarkang Enoh was ook een goede balafpakker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op een na beste balafpakker van de Serie A.
Ik kijk soms naar de Japanse competitie.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eyong Tarkang Enoh was ook een goede balafpakker.
Wat zien mensen toch in dat dommer dravertje?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
GGMM, Davy en ik moesten lachen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Lachen, gieren, brullen.
Ik kijk soms naar Japanse meiden die geBLACKED worden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk soms naar de Japanse competitie.
wow JR wowquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk soms naar Japanse meiden die geBLACKED worden.
Dit is toch niet leuk?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Lachen, gieren, brullen.
niks mis mee, maar nu heb je wel erg veel van die lopertjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of hij wel naar zijn kwaliteiten wordt gebruikt. Iemand die heel regelmatig uitblinker is geweest bij de fantastisch spelende nummer zeven van de Serie A, is geen huis-, tuin- en keukenvoetballer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eyong Tarkang Enoh was ook een goede balafpakker.
Ik zie liever gewoon Blind als controlerende middenvelder spelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of hij wel naar zijn kwaliteiten wordt gebruikt. Iemand die heel regelmatig uitblinker is geweest bij de fantastisch spelende nummer zeven van de Serie A, is geen huis-, tuin- en keukenvoetballer.
Ik ben geschokt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb je nog aanraders?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hateboer heeft anderhalve interland gespeeld, op basis daarvan kun je geen conclusies trekken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever gewoon Blind als controlerende middenvelder spelen.
De nummer 7 van de Serie A is Europese middenmoot. Hateboer speelt daar ook basis en is ook flink tekort gekomen in de laatste maanden Oranje.
quote:Pablo Rosario mist Nederland - Duitsland door een schorsing. De KNVB dacht dat de schorsing die Rosario van de UEFA heeft gekregen voor zijn rode kaart bij Jong Oranje in september niet gold voor bij het Nederlands elftal.
Kort na de bekendmaking van de opstelling van Oranje voor het Nations League-duel, maakt de KNVB openbaar dat Rosario niet kan spelen tegen Duitsland. De middenvelder liep vorige maand een schorsing van éen wedstrijd op door zijn rode kaart bij Jong Oranje in het duel met Jong Schotland.
De KNVB ging ervan uit dat Rosario zijn schorsing al had uitgezeten, omdat Jong Oranje vrijdag al speelde tegen Jong Letland en er volgens de bond in de officiële regels staat dat de schorsing alleen voor wedstrijden van Jong Oranje geldt. De UEFA spreekt dat tegen. De KNVB besluit het statement door te stellen dat 'in dit geval grondiger onderzoek had moeten plaatsvinden'.
Daardoor moet Rosario nog enkele dagen wachten op zijn mogelijke debuut voor Oranje. Dinsdag speelt Nederland een oefenwedstrijd tegen België. De PSV'er zat voor het eerst bij de definitieve selectie van Oranje. Zijn ploeggenoten Steven Bergwijn en Denzel Dumfries staan als debutanten aan de aftrap tegen Duitsland.
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat je een cuck was.
Man man man.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rellende interlandsupporters, LOL
Zou het woord 'nazi' gevallen zijn?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rellende interlandsupporters, LOL
Ik niet, dus heb ik mij verstandig stil gehouden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:10 schreef Masterminded het volgende:
Hoeveel mensen hebben in dit topic uitgebreid naar wedstrijden van Atalanta gekeken om een 'goed' oordeel te vellen over De Roon?
Dat vind ik een terechte keuze. Ik ga slecht op dat ophemelen/afkraken van spelers die de doremifasolfiguren 0 keer hebben zien spelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet, dus heb ik mij verstandig stil gehouden.
Ik ken 'm alleen van Boro, daar was ie priem.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:10 schreef Masterminded het volgende:
Hoeveel mensen hebben in dit topic uitgebreid naar wedstrijden van Atalanta gekeken om een 'goed' oordeel te vellen over De Roon?
Heeft zich na zijn transfer naar Italië ook in no time onomstreden gemaakt. Wel benieuwd eigenlijk naar hem.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ken 'm alleen van Boro, daar was ie priem.
Altijd wel een voldoende eigenlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is die goed bezig ja? Ik volg PSV niet zo.
Onderschatquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zien mensen toch in dat dommer dravertje?
Een Duits elftal moet beter hebben dan iemand die nu kwakkelt bij schallekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prima spits hoor. Geen top maar was bij Heerenveen al een goede afmaker.
Met die jeugdzonde blijft hij voor altijd om z,n oren geslagen worden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:25 schreef Bugno2 het volgende:
Bij Koeman tijdens een interland tegen Die Mannschaft zie alleen maar dit:
[ afbeelding ]
Ik ben volwassen.quote:
Hadden we nu maar zo'n selectie met karakters.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Met die jeugdzonde blijft hij voor altijd om z,n oren geslagen worden.
Bij onder20 schijnt een pareltje te lopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hadden we nu maar zo'n selectie met karakters.
Van Beek zit thuis op de bank ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef michiel_merk het volgende:
Snap de keuze voor de roon wel..Maar blind..En van Beek op de bank??
Van Beek zit thuis.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef michiel_merk het volgende:
TezeGodquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij onder20 schijnt een pareltje te lopen.
Ik heb geen vertrouwen in hem. Het is draver. Oogt onhandig en ik denk dat dit wel zijn plafond is. Geen verfijnde speler. Ik had liever Mazraoui gehad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef Bugno2 het volgende:
Dumfries verbaast mij best wel dit jaar. Knappe carriere zo.
Blind is inderdaad enorm kut, maar wie zou jij LB zetten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef michiel_merk het volgende:
Portret van Koeman op ZDF...een van de eerste fragmenten al meteen deze foto.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Met die jeugdzonde blijft hij voor altijd om z,n oren geslagen worden.
Die speelt voor Afrika toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in hem. Het is draver. Oogt onhandig en ik denk dat dit wel zijn plafond is. Geen verfijnde speler. Ik had liever Mazraoui gehad.˛
Normaal zou ik zeggen kan geen racisme zijn, maar als je dan kijkt dat je voor de rest geen negers ziet in dat elftal. Verdacht op zijn minst!quote:
Ben bij Mazraoui nog een beetje bang voor een sterk begin en daarna een terugval van 4 jaar. Beetje Van Rhijn/Van der Wiel etc.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in hem. Het is draver. Oogt onhandig en ik denk dat dit wel zijn plafond is. Geen verfijnde speler. Ik had liever Mazraoui gehad.˛
Ja, oud zeer wordt weer opgerakeld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Portret van Koeman op ZDF...een van de eerste fragmenten al meteen deze foto.
Ik ook. Herken ik me helemaal in wat je zegt. Zo goed als van der Wiel begon bij Ajax. Dat was niet normaal. Zelfs beter dan Mazraoui nu. Hij is steeds slechter gaan spelen. Snap er niks van.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:34 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ben bij Mazraoui nog een beetje bang voor een sterk begin en daarna een terugval van 4 jaar. Beetje Van Rhijn/Van der Wiel etc.
Mentaliteit. Aan het begin lekker vrij voetballen en daarna niet met druk om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook. Herken ik me helemaal in wat je zegt. Zo goed als van der Wiel begon bij Ajax. Dat was niet normaal. Zelfs beter dan Mazraoui nu. Hij is steeds slechter gaan spelen. Snap er niks van.˛
Wel de beste tegen Interquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit kan ik onderschrijven. Zag laatst een mini-docu, waarin hij ging kamperen met een of andere BNN-nobuddie, Sympathiek ventje.quote:
Toch een seizoen of twee erg goed bij Ajax. Maar de beste was toch wel Trabelsi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:36 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Mentaliteit. Aan het begin lekker vrij voetballen en daarna niet met druk om kunnen gaan.
Daarna lekker de schimmige kant op en een huis met auto's en wat al niet meer onbeheerd achterlaten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch een seizoen of twee erg goed bij Ajax. Maar de beste was toch wel Trabelsi.˛
Dat lompige krijgt de overhand als je tegen betere tegenstanders speelt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:36 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik vind Dumfries een beest. Soms wat lompig, maar heerlijk energiek en niet bang.
Nations League nu al een succes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen wint Gibraltar in Armenie
checkquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
Deze avond zou voor mij geslaagd zijn als de volgende mensen aanwezig zijn in dit topic:
- Davy
- KingRoland
- Scrummie
- Onlogisch
- Coco
Mark Uth speelt. 3-0.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
Dit moet Nederland kunnen winnen. Staan er genoeg van Bayern in
dumfries word een speler als Maicon..dat was ook een beestquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lompige krijgt de overhand als je tegen betere tegenstanders speelt.˛
Toen waren de Duitsers nog moffen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:35 schreef Bugno2 het volgende:
Bohhhh, Nederland - Duitsland '88. Wat een genot, wat een spanning.
checkquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
Deze avond zou voor mij geslaagd zijn als de volgende mensen aanwezig zijn in dit topic:
- Davy
- KingRoland
- Scrummie
- Onlogisch
- Coco
Ik hoop dat je avond verpest is door mijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
- Davy
- KingRoland
- Scrummie
- Onlogisch
- Coco
Geen idee wie jij bent.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je avond verpest is door mijn aanwezigheid.
Onmogelijk. Dumfries is een fijne kerel. Maar hij is niet eens beter dan Angeliņo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dumfries word een speler als Malcon..dat was ook een beest
Dit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit soort versies zijn altijd ruk
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Een volkslied uitfluiten is echt heel erg sneu.
Oranjesupporters zijn sowieso triest. Die floten Iniesta ook gewoon uit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Een volkslied uitfluiten is echt heel erg sneu.
Ik vertel het aan niemand.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks mijn laptop opzoeken en dan ga ik net doen alsof ik ook kijk.
Wij allemaal ! Als hij dit volhoudt is hij hoop in bange dagen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Frenkie.
Die kunnen ook aardig ballen.quote:
Jij hebt echt nergens kijk op he?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zucht, de Frenkie de Jong hype.
Hij moet nog effe een paar jaar pindakaas eten hoor.
Nog eentje jongens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
- Davy
- KingRoland
- Scrummie
- Onlogisch
- Coco
Inderdaad, daar had Hendrix moeten staan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie wel talent, maar ik zie niet waarom ie nu al naar Barcelona zou moetenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt echt nergens kijk op he?
Wat goed is komt snel. Op dit moment het grootste talent van Nederland. En ook echt een exponent van de Hollandsche school.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zei dan ook niemand.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie wel talent, maar ik zie niet waarom ie nu al naar Barcelona zou moeten
Mwah we hebben niet zoveel, dus dan snap ik de keuze voor een talent die het leuk doet bij Ajax welquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:44 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar had Hendrix moeten staan.
In alle eerlijkheid schaal ik hem bij de négers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is van Dijk een neger volgens jou?
DAT ZEG IK TOCH NETquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
- Davy
- KingRoland
- Scrummie
- Onlogisch
- Coco
Ik zie het wel eens. Vraag me niet om het terug te zoeken. Maar misschien was het wel getroll.quote:
Vanaf welk tintje vind je iemand geen neger? Waar ligt de grens voor jou zegmaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid schaal ik hem bij de négers.˛
Darude - Sandstormquote:
hmm geen idee wie dat is. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Redan is wel een aardige spits geloof ik.
Spits van Chelsea/Nederland O19.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hmm geen idee wie dat is. Ben benieuwd
Goedenavond Klaasquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
kut commentator weer met allemaal BULLSHIT PRAATJES
Familie van?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Redan is wel een aardige spits geloof ik.
Die Sancho van Dortmund speelt ook wel lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Spits van Chelsea/Nederland O19.
Sta ik ergens in de top 15-20?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch is niet komen opdagen, wilde hem juist net verwisselen met jou.
Je ziet mij dus als het mindere alternatief van Onlogisch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch is niet komen opdagen, wilde hem juist net verwisselen met jou.
En daarna stiekem aan zijn vinger ruiken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft Joachim Löw zijn bips al beroerd met de hand?˛
Als je een goede stream nodig hebt laat het mij maar wetenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet mij dus als het mindere alternatief van Onlogisch?
Terug in de top 5 maar dan van aartsvijanden
Haha.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet mij dus als het mindere alternatief van Onlogisch?
Terug in de top 5 maar dan van aartsvijanden
Dat was mijn antwoord inderdaad geweest als ik daar niet zo staanquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net als Luige in de onderste regionen sta.
Berghuis staan erin dus mijn grapje was niet zo geslaagd. En het gras is groen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:49 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Neem aan dat Scharie en Van Beek basis staan toch?
Mss is die verliefd op jou. Kan ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
Zou Babel dat roze haar nou doen om in de net gelanceerde FIFA 19 op te vallen? Dat zou wel een behoorlijk sneue actie zijn.
Ryan is commercieel buitengewoon handig, dus zou mij niets verbazen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
Zou Babel dat roze haar nou doen om in de net gelanceerde FIFA 19 op te vallen? Dat zou wel een behoorlijk sneue actie zijn.
We geloven er weer in met z'n allenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
Sfeer bij Oranje. Wat gaat hier mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |