checkquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
Deze avond zou voor mij geslaagd zijn als de volgende mensen aanwezig zijn in dit topic:
- Davy
- KingRoland
- Scrummie
- Onlogisch
- Coco
Mark Uth speelt. 3-0.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
Dit moet Nederland kunnen winnen. Staan er genoeg van Bayern in
dumfries word een speler als Maicon..dat was ook een beestquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lompige krijgt de overhand als je tegen betere tegenstanders speelt.²
Toen waren de Duitsers nog moffen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:35 schreef Bugno2 het volgende:
Bohhhh, Nederland - Duitsland '88. Wat een genot, wat een spanning.
checkquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
Deze avond zou voor mij geslaagd zijn als de volgende mensen aanwezig zijn in dit topic:
- Davy
- KingRoland
- Scrummie
- Onlogisch
- Coco
Ik hoop dat je avond verpest is door mijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er.
- Davy
- KingRoland
- Scrummie
- Onlogisch
- Coco
Geen idee wie jij bent.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je avond verpest is door mijn aanwezigheid.
Onmogelijk. Dumfries is een fijne kerel. Maar hij is niet eens beter dan Angeliño.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dumfries word een speler als Malcon..dat was ook een beest
Dit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit soort versies zijn altijd ruk
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Een volkslied uitfluiten is echt heel erg sneu.
Oranjesupporters zijn sowieso triest. Die floten Iniesta ook gewoon uit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Een volkslied uitfluiten is echt heel erg sneu.
Ik vertel het aan niemand.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks mijn laptop opzoeken en dan ga ik net doen alsof ik ook kijk.
Wij allemaal ! Als hij dit volhoudt is hij hoop in bange dagen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Frenkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |