Een Duits elftal moet beter hebben dan iemand die nu kwakkelt bij schallekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prima spits hoor. Geen top maar was bij Heerenveen al een goede afmaker.
Met die jeugdzonde blijft hij voor altijd om z,n oren geslagen worden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:25 schreef Bugno2 het volgende:
Bij Koeman tijdens een interland tegen Die Mannschaft zie alleen maar dit:
[ afbeelding ]
Ik ben volwassen.quote:
Hadden we nu maar zo'n selectie met karakters.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Met die jeugdzonde blijft hij voor altijd om z,n oren geslagen worden.
Bij onder20 schijnt een pareltje te lopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hadden we nu maar zo'n selectie met karakters.
Van Beek zit thuis op de bank ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef michiel_merk het volgende:
Snap de keuze voor de roon wel..Maar blind..En van Beek op de bank??
Van Beek zit thuis.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef michiel_merk het volgende:
TezeGodquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij onder20 schijnt een pareltje te lopen.
Ik heb geen vertrouwen in hem. Het is draver. Oogt onhandig en ik denk dat dit wel zijn plafond is. Geen verfijnde speler. Ik had liever Mazraoui gehad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef Bugno2 het volgende:
Dumfries verbaast mij best wel dit jaar. Knappe carriere zo.
Blind is inderdaad enorm kut, maar wie zou jij LB zetten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef michiel_merk het volgende:
Portret van Koeman op ZDF...een van de eerste fragmenten al meteen deze foto.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Met die jeugdzonde blijft hij voor altijd om z,n oren geslagen worden.
Die speelt voor Afrika toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in hem. Het is draver. Oogt onhandig en ik denk dat dit wel zijn plafond is. Geen verfijnde speler. Ik had liever Mazraoui gehad.²
Normaal zou ik zeggen kan geen racisme zijn, maar als je dan kijkt dat je voor de rest geen negers ziet in dat elftal. Verdacht op zijn minst!quote:
Ben bij Mazraoui nog een beetje bang voor een sterk begin en daarna een terugval van 4 jaar. Beetje Van Rhijn/Van der Wiel etc.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in hem. Het is draver. Oogt onhandig en ik denk dat dit wel zijn plafond is. Geen verfijnde speler. Ik had liever Mazraoui gehad.²
Ja, oud zeer wordt weer opgerakeld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Portret van Koeman op ZDF...een van de eerste fragmenten al meteen deze foto.
Ik ook. Herken ik me helemaal in wat je zegt. Zo goed als van der Wiel begon bij Ajax. Dat was niet normaal. Zelfs beter dan Mazraoui nu. Hij is steeds slechter gaan spelen. Snap er niks van.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:34 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ben bij Mazraoui nog een beetje bang voor een sterk begin en daarna een terugval van 4 jaar. Beetje Van Rhijn/Van der Wiel etc.
Mentaliteit. Aan het begin lekker vrij voetballen en daarna niet met druk om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook. Herken ik me helemaal in wat je zegt. Zo goed als van der Wiel begon bij Ajax. Dat was niet normaal. Zelfs beter dan Mazraoui nu. Hij is steeds slechter gaan spelen. Snap er niks van.²
Wel de beste tegen Interquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit kan ik onderschrijven. Zag laatst een mini-docu, waarin hij ging kamperen met een of andere BNN-nobuddie, Sympathiek ventje.quote:
Toch een seizoen of twee erg goed bij Ajax. Maar de beste was toch wel Trabelsi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:36 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Mentaliteit. Aan het begin lekker vrij voetballen en daarna niet met druk om kunnen gaan.
Daarna lekker de schimmige kant op en een huis met auto's en wat al niet meer onbeheerd achterlaten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch een seizoen of twee erg goed bij Ajax. Maar de beste was toch wel Trabelsi.²
Dat lompige krijgt de overhand als je tegen betere tegenstanders speelt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:36 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik vind Dumfries een beest. Soms wat lompig, maar heerlijk energiek en niet bang.
Nations League nu al een succes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen wint Gibraltar in Armenie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |