Ik niet, dus heb ik mij verstandig stil gehouden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:10 schreef Masterminded het volgende:
Hoeveel mensen hebben in dit topic uitgebreid naar wedstrijden van Atalanta gekeken om een 'goed' oordeel te vellen over De Roon?
Dat vind ik een terechte keuze. Ik ga slecht op dat ophemelen/afkraken van spelers die de doremifasolfiguren 0 keer hebben zien spelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet, dus heb ik mij verstandig stil gehouden.
Ik ken 'm alleen van Boro, daar was ie priem.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:10 schreef Masterminded het volgende:
Hoeveel mensen hebben in dit topic uitgebreid naar wedstrijden van Atalanta gekeken om een 'goed' oordeel te vellen over De Roon?
Heeft zich na zijn transfer naar Italië ook in no time onomstreden gemaakt. Wel benieuwd eigenlijk naar hem.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ken 'm alleen van Boro, daar was ie priem.
Altijd wel een voldoende eigenlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is die goed bezig ja? Ik volg PSV niet zo.
Onderschatquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zien mensen toch in dat dommer dravertje?
Een Duits elftal moet beter hebben dan iemand die nu kwakkelt bij schallekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prima spits hoor. Geen top maar was bij Heerenveen al een goede afmaker.
Met die jeugdzonde blijft hij voor altijd om z,n oren geslagen worden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:25 schreef Bugno2 het volgende:
Bij Koeman tijdens een interland tegen Die Mannschaft zie alleen maar dit:
[ afbeelding ]
Ik ben volwassen.quote:
Hadden we nu maar zo'n selectie met karakters.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Met die jeugdzonde blijft hij voor altijd om z,n oren geslagen worden.
Bij onder20 schijnt een pareltje te lopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hadden we nu maar zo'n selectie met karakters.
Van Beek zit thuis op de bank ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef michiel_merk het volgende:
Snap de keuze voor de roon wel..Maar blind..En van Beek op de bank??
Van Beek zit thuis.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef michiel_merk het volgende:
TezeGodquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij onder20 schijnt een pareltje te lopen.
Ik heb geen vertrouwen in hem. Het is draver. Oogt onhandig en ik denk dat dit wel zijn plafond is. Geen verfijnde speler. Ik had liever Mazraoui gehad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef Bugno2 het volgende:
Dumfries verbaast mij best wel dit jaar. Knappe carriere zo.
Blind is inderdaad enorm kut, maar wie zou jij LB zetten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef michiel_merk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |