Brrr, moet er niet aan denken. Die periode dat ik maandenlang geen warme voeten kan krijgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik verlang gewoon naar die koude nachten. Ik slaap dan pas echt goed.
Hier gaat het gewoon weer lekker 22 worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerste dag sinds lange tijd dat we de 20 niet aantikken hier
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Brrr, moet er niet aan denken. Die periode dat ik maandenlang geen warme voeten kan krijgenDan moet ik die eerst warm douchen, meteen naar bed want als ik dat niet meteen doe, duurt het met gemak meer dan een uur dat die warm zijn en met koude voeten kan ik echt niet slapen. Kutkou
Van mij mag het zoals nu blijven tot de lente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Hoe dik (of lelijk in dit geval) de sokken ook zijn, dat werkt echt voor geen meter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't let my username fool you...
Rook je?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Brrr, moet er niet aan denken. Die periode dat ik maandenlang geen warme voeten kan krijgenDan moet ik die eerst warm douchen, meteen naar bed want als ik dat niet meteen doe, duurt het met gemak meer dan een uur dat die warm zijn en met koude voeten kan ik echt niet slapen. Kutkou
Van mij mag het zoals nu blijven tot de lente.
hier lekker nietquote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier gaat het gewoon weer lekker 22 worden.
Koude voeten zijn vervelend ja, maar daar kun je toch wat aan doen door in eerste instantie te zorgen dat ze niet koud worden? Neem desnoods een warm voetenbad voor je gaat slapen ofzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe dik (of lelijk in dit geval) de sokken ook zijn, dat werkt echt voor geen meter.
Dit ja.quote:
Zo inderdaad, stukje verderop richting Den Bosch ook. Toen ik hier iets voor zevenen naartoe reed was het nog kraakhelder.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 08:53 schreef DemonRage het volgende:
Wat een fucking dichte mist opeens. (@ Waalwijk)
Volgende week nog maar 12 gradenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerste dag sinds lange tijd dat we de 20 niet aantikken hier
Nee, rokenquote:
Ja, voor zover ik weet alles in orde. Alleen altijd al heel snel last gehad van koude voeten, kunnen in 5 minuten ijskoud zijn, maar vervolgens duurt het wel meer dan een uur voor ze weer opgewarmd zijn. Zoals ik al zei: douchen werkt wel, maar als ik dan daarna niet meteen linea recta naar het bed ren, kunnen ze alweer koud zijn. Kutkouquote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Koude voeten zijn vervelend ja, maar daar kun je toch wat aan doen door in eerste instantie te zorgen dat ze niet koud worden? Neem desnoods een warm voetenbad voor je gaat slapen ofzo.
Is je bloedsomloop wel in orde?
Rokers schijnen namelijk nogal koude vingers en voeten te krijgen ofzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, roken
[..]
Ja, voor zover ik weet alles in orde. Alleen altijd al heel snel last gehad van koude voeten, kunnen in 5 minuten ijskoud zijn, maar vervolgens duurt het wel meer dan een uur voor ze weer opgewarmd zijn. Zoals ik al zei: douchen werkt wel, maar als ik dan daarna niet meteen linea recta naar het bed ren, kunnen ze alweer koud zijn. Kutkou
heerlijk!quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:40 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
Volgende week nog maar 12 graden![]()
[ afbeelding ]
Misschien meer proberen te wennen aan kou. Douche eens koud af voor een tijdje. Dat is goed voor je en je zult het daardoor minder snel koud krijgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, roken
[..]
Ja, voor zover ik weet alles in orde. Alleen altijd al heel snel last gehad van koude voeten, kunnen in 5 minuten ijskoud zijn, maar vervolgens duurt het wel meer dan een uur voor ze weer opgewarmd zijn. Zoals ik al zei: douchen werkt wel, maar als ik dan daarna niet meteen linea recta naar het bed ren, kunnen ze alweer koud zijn. Kutkou
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 10:04 schreef dick_laurent het volgende:
Gaan jullie dan ook extra veel buiten zijn en genieten als het straks koud en grijs is? Just curious
Net zo vaak als anders. Vaak dus. Hoewel, met 35 gr ben ik echt niet graag buiten, dus waarschijnlijk ben ik met kou gemiddeld vaker buiten dan in de zomer ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 10:04 schreef dick_laurent het volgende:
Gaan jullie dan ook extra veel buiten zijn en genieten als het straks koud en grijs is? Just curious
Koop een elektrische deken die je dwars aan je voeteneind legt. Of, nog veel simpeler en goedkoper, koop een kruikje bij de Hema en leg die een half uurtje voor je naar bed gaat bij je voeteneind. Altijd warme voeten. Opgelostquote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, roken
[..]
Klopt vandaag kan je nog steeds zonder vest of jas de deur uit,totaal geen wind.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 11:38 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, net ff naar de dierenwinkel gefietst voor kattenvoer en ik dacht ik doe een vest aan want fris.
Zweet liep me over mn rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |