Dat is natuurlijk allemaal niet goed, maar het gaat hierbij om andere zaken. Dat pleit de mensen die nu zijn aangeklaagd geenszins vrij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 13:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ok, best logisch allemaal.
Maar wat vind je van een burgemeester die alle moeite doet om zowel een Volksunie als Kick Out Zwarte Piet zover te krijgen dat ze prominent en met megafoons voor de intocht uit gaan lopen?
En wat vind je van de rechter die piet symphatisanten verbied om gebruik te maken van hun telefoon terwijl KOZP'ers dat wel gewoon mochten?
En van die KOZP'er die de hele rechtszaak opnam en op internet plaatste? Moet daar ook maanden aan werk van het OM besteed worden?
Dat hoort ook allemaal bij deze zaak. Zo simpel is het dus niet.
Na het lezen van de reacties erop heeft mijn vertrouwen in de mensheid een flinke deuk gekregen..quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:08 schreef Ciclon het volgende:
https://www.facebook.com/(...)NOhbMCFvKVv4kq8g-XPY
Racistisch stukje van Sunny. #racismejegensblanke #gaatnietoverZP
Beetje inlevingsvermogen is jullie soort ook vreemd blijkt wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:24 schreef Monolith het volgende:
Jenny toont zich ook wel de exponent van 'gekwetst klootjesvolkrechts'. Vrijheid van meningsuiting betekent in die hoek immers dat je lekker alles mag zeggen zonder dat je van iemand weerwoord krijgt.
Het soort dat een hekel heeft aan de twee voornaamste partijen in deze sneeuwvlokjesdiscussie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:30 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Beetje inlevingsvermogen is jullie soort ook vreemd blijkt wel.
Gelukkig doe je dat zelf helemaal nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:34 schreef Klepper272 het volgende:
Ga maar lekker door met trollen en mensen in hokjes duwen, voor mij doe je niet meer mee.
Deze is ook hilarisch. Je probeerde mij in een hokje te drukken. Vervolgens geef ik je aan dat ik niet zoveel heb met beide hokjes en beschuldig je mij van mensen in hokjes duwen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:34 schreef Klepper272 het volgende:
Ga maar lekker door met trollen en mensen in hokjes duwen, voor mij doe je niet meer mee.
Tja, dat was een reactie op die denigrerende post.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:35 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gelukkig doe je dat zelf helemaal niet
Ik las vanmorgen dat dat soort posts niet meer zijn toegestaan dus zal wel snel verwijderd worden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:37 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Tja, dat was een reactie op die denigrerende post.
Je hebt gelijk, dat kan ik beter niet doen.
Nee, het is helemaal geen reactie op een denigrerende post en, wederom, je bevestigt ironisch genoeg precies mijn punt. Een beetje weerwoord en meneer is 'gekwetst' en vindt dat hij respect verdient. Het stikt hier van de blanke Marrokaantjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:37 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Tja, dat was een reactie op die denigrerende post.
Je hebt gelijk, dat kan ik beter niet doen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze is ook hilarisch. Je probeerde mij in een hokje te drukken. Vervolgens geef ik je aan dat ik niet zoveel heb met beide hokjes en beschuldig je mij van mensen in hokjes duwen.
Met dit soort opmerkingen lijk je nu eenmaal niet zo neutraal te staan in deze discussie.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:24 schreef Monolith het volgende:
Jenny toont zich ook wel de exponent van 'gekwetst klootjesvolkrechts'. Vrijheid van meningsuiting betekent in die hoek immers dat je lekker alles mag zeggen zonder dat je van iemand weerwoord krijgt.
lees nou gewoon wat er staat joh dan is die vraag gelijk beantwoordquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 13:59 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dat je je gasten naait / een overeenkomst niet nakomt.
Dat verwacht jij bij elk televisieprogramma?
Dan snap je niet zo goed wat 'neutraal' is. Ik heb helemaal niets met een Jeffrey of een Jenny. Wat mij betreft gaan dergelijke proleten elkaar lekker ergens te lijf in een weiland. Dus in die zin heb ik geen voorkeur voor één van beiden. Dit in tegenstelling tot het gros van de 'ze pakkuh muh Sinterklaasfeest af!!!'-users hier. Of wou jij met droge ogen beweren dat jij volledig neutraal in deze discussie staat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:39 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
[..]
Met dit soort opmerkingen lijk je nu eenmaal niet zo neutraal te staan in deze discussie.
. Het gaat dan ook niet om ZP. Ik zie dit soort figuren en sympathisanten als reden voor de polarisatie in Nederland. En daar hoop men ook op. Ze zijn helemaal niet voor gelijke rechten, ze zijn er op uit om de 'machtige witte man' een kopje kleiner te maken. En men zal niet stoppen voordat dat is gelukt. Dat die Affriye lezingen mag geven mbt dit soort onderwerpen dragen alleen maar bij aan verdere polarisatie. Dit is in mijn ziens ook slechts het begin..quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Na het lezen van de reacties erop heeft mijn vertrouwen in de mensheid een flinke deuk gekregen..
OF ze willen oprecht een eind aan een traditie die ze niet leuk vinden. Net zoals we hier in Nederland wel eens klagen over stierenvechten in Spanje. Of,om het binnen Nederland te houden: katknuppelen,ganstrekken en Kallemooij. Allemaal tradities waar mensen steeds schever naar gaan kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:48 schreef Ciclon het volgende:
[..]
. Het gaat dan ook niet om ZP. Ik zie dit soort figuren en sympathisanten als reden voor de polarisatie in Nederland. En daar hoop men ook op. Ze zijn helemaal niet voor gelijke rechten, ze zijn er op uit om de 'machtige witte man' een kopje kleiner te maken. En men zal niet stoppen voordat dat is gelukt. Dat die Affriye lezingen mag geven mbt dit soort onderwerpen dragen alleen maar bij aan verdere polarisatie. Dit is in mijn ziens ook slechts het begin..
Blijkbaar niet he ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 15:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Iets specifieker; alleen om kinderen.
En andersom is het opstaan voor Zwarte Piet dan een symbool om de zwarte man klein te houdenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 14:48 schreef Ciclon het volgende:
[..]
. Het gaat dan ook niet om ZP. Ik zie dit soort figuren en sympathisanten als reden voor de polarisatie in Nederland. En daar hoop men ook op. Ze zijn helemaal niet voor gelijke rechten, ze zijn er op uit om de 'machtige witte man' een kopje kleiner te maken. En men zal niet stoppen voordat dat is gelukt. Dat die Affriye lezingen mag geven mbt dit soort onderwerpen dragen alleen maar bij aan verdere polarisatie. Dit is in mijn ziens ook slechts het begin..
De mensen in Nederland gaan steeds schever kijken naar het achterbakse kozp clubje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 15:27 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
OF ze willen oprecht een eind aan een traditie die ze niet leuk vinden. Net zoals we hier in Nederland wel eens klagen over stierenvechten in Spanje. Of,om het binnen Nederland te houden: katknuppelen,ganstrekken en Kallemooij. Allemaal tradities waar mensen steeds schever naar gaan kijken.
En dat gaat allemaal nog "maar" om dieren. Zwarte Piet draait om mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |