Probeer ik ook wel eens. Meestal slaat de verveling na een paar minuten al toequote:Op maandag 15 oktober 2018 09:14 schreef dick_laurent het volgende:
Maar vandaag moet ik toch even kwijt dat het echt heel interessant is als je je eigen weggedrag aanpast aan een soort van hele mellow, ik vind alles best, je gaat je goddelijke gang maar, attitude.
			
			
			
			Je hebt op zich wel gelijk; je zit met een heel andere mindset in de auto als je domweg 10 minuten eerder vertrekt.quote:Op maandag 15 oktober 2018 09:14 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, heb al een poos niet gepost hier
Maar vandaag moet ik toch even kwijt dat het echt heel interessant is als je je eigen weggedrag aanpast aan een soort van hele mellow, ik vind alles best, je gaat je goddelijke gang maar, attitude.
Zo ga ik tegenwoordig als ik naar werk rijd (en ik pak niet vaak de auto, meestal de bus) tien minuten eerder van huis weg om gewoon een relaxte rijstijl te kunnen houden zonder me druk te maken/stressen over te laat komen of wat dan ook.
Het is dan echt wonderlijk en eigenlijk ook gewoon grappig om te zien hoe de ene na de andere gestresste leasebak of niet-leasebak je probeert af te snijden als je even een gaatje laat vallen t.o.v. je voorligger. Of hoe je sommige auto's continu van de ene rijbaan naar de andere ziet switchen om maar wanhopig een paar autolengtes winsts te boeken.
Een heleboel stress en paniek om luttele secondes tijdswinst....
Poeh, fijn om daar niet aan mee te doen kan ik je zeggen
			
			
			
			
			
			
			
			Sure, dat is wmbt een heel ander verhaal en hier heb ik net zo goed een schijthekel aanquote:Op woensdag 17 oktober 2018 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt op zich wel gelijk; je zit met een heel andere mindset in de auto als je domweg 10 minuten eerder vertrekt.
Maar... dan wil ik nog steeds wel doorrijden, en niet op de provinciale weg achter iemand zitten die qua rijstijl mórgen pas op zijn werk hoeft te zijnIk vind 70 rijden op een provinciale weg in de ochendspits met een staart van 50 auto's achter je domweg asociaal als je geen 50 ton weegt.
			
			
			
			Het zou kunnen dat instructeur expres niets had gezegd. Wel een goed leermomentje voor de leerling als 'ie zo lang links bleef rijden en rechts ingehaald werd.quote:Op zondag 14 oktober 2018 23:58 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ach...
Ik heb wel eens een linkshangende lesauto rechts ingehaald. Zal hij ook niet leuk hebben gevonden, maarja, moet ie maar opdonderen naar rechts na het inhalen, ruimte zat. Het was niet dat de volgende vrachtwagen 50 meter verderop reed en hij te hard. Het was meer dat de volgende vrachtwagen over een kilometer reed en hij 100 deed waar je 130 mag.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Dit inderdaad, gewoon relaxed rijden, meerijden met het verkeer, geen trage slak zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sure, dat is wmbt een heel ander verhaal en hier heb ik net zo goed een schijthekel aan
Ik rijd altijd de max snelheid of soms iets erboven waar het kan.
Waar ik niet aan meedoe is in files / druk stadsverkeer steeds switchen van rijbaan, in gaatjes duiken en mensen half afsnijden etc omdat ik denk dat ik dan "sneller" ben. Dat bedoelde ik vooral.
			
			
			
			
			
			
			
			Ohja we komen weer in die tijd van het jaar. Vind het altijd wel scary als je plots zo'n dichte mistbank inrijdt.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 10:17 schreef Xaryna het volgende:
Ik moet zeggen dat in bij vlagen vrij forse mist (van volledig helder tot minder dan 500m zicht) het verschil tussen auto's met alle mistverlichting aan en auto's zonder enige vorm van verlichting toch wel erg groot is.
			
			
			
			Zijn er nog mensen die in de auto roken ? Zelfs ik, die toch een fiks aantal jaren een verstokt roker ben geweest, is op een gegeven moment gestopt met roken in de auto ….quote:Op zondag 14 oktober 2018 13:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg geld om gloednieuwe auto's te kopen, maar is het echt zo dat dit tegenwoordig ook al vaak niet meer als optie geleverd kan worden?
Indien een 2de hands; die laat ik staan als er geen asbak in zit.
			
			
			
			Precies, een leerling moet fouten mogen maken om er vervolgens van te leren.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 09:34 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat instructeur expres niets had gezegd. Wel een goed leermomentje voor de leerling als 'ie zo lang links bleef rijden en rechts ingehaald werd.
			
			
			
			Meldt zich!quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die in de auto roken ? Zelfs ik, die toch een fiks aantal jaren een verstokt roker ben geweest, is op een gegeven moment gestopt met roken in de auto ….
			
			
			
			Dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Meldt zich!
Maar alleen als er niemand in de auto zit die er last van heeft, als iemand voor het eerst bij me in de auto zit vraag ik het eerst.
			
			
			
			Leuke poging, maar besef je dat die tabakslucht nooit uit je auto gaat? Ook niet als je die sigaret naast je open raam houdt en de rook altijd direct naar buiten blaast. (Zie ik nog zo vaak gebeuren).quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Meldt zich!
Maar alleen als er niemand in de auto zit die er last van heeft, als iemand voor het eerst bij me in de auto zit vraag ik het eerst.
			
			
			
			En tyf je je opgerookte peuken dan ook uit het raam?quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Meldt zich!
Maar alleen als er niemand in de auto zit die er last van heeft, als iemand voor het eerst bij me in de auto zit vraag ik het eerst.
			
			
			
			
			
			
			
			Punt 5 zit je volgens mij fout.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:05 schreef Kreator het volgende:
Ik rij weer 40-60k per jaar. Gecombineerde klacht, top 10:
(1) Mensen die (met name in het donker) sigaretten uit het raam gooien en een vonkenzee op/rond mijn auto veroorzaken..
(2) Ik snap dat als het druk is, dat veel mensen links rijden, maar rij dan godverdomme wel 130. Ik zit dagelijks op de a1 en ik zit dan 37km achter een mongool die een rij vrachtwagens inhaalt met 105kph. Rij door, lul. Je veroorzaakt files.
(3) Waarom sta ik bijna dagelijks om 06:15 in de file bij Duisburg. Dit is niet normaal. Ga naar bed, mensen.
(4) Aanvulling op punt 2: WAAROM is de A1 niet volledig driebaans. Welke superambtenaar heeft bedacht dat het goed is om een paar kleine kutstukjes bij deventer en rijssen 3 baans te maken en de rest niet? Er staat áltijd file aan het eind van die stroken.
(5) Als er "vanaf hier invoegen" staat en er een pijl naar rechts wijst en je negeert dit tot het verdrijvingsvlak dan laat ik je er niet van harte meer tussen. Ik haat je.
(6) Misschien moet je je telefoon in de auto gewoon wegleggen. Ook in je vrachtwaggel, lijpe fudgenucker.
(7) Ik weet dat verderop een flitspaal staat. Dat betekent niet dat je 12km vantevoren 90 moet gaan rijden als de flitspaal op een 100 weg staat.
(8) Als mijn auto op automatische cruisecontrol staat, is het réte irritant dat je achter je vrachtwagen vandaan komt op het állerlaatste moment en hem er tussen gooit. Mijn auto ziet dit als een terreurdaad en gooit de ankers uit.
(9) Er zit een optie in je auto om af te remmen in druk verkeer zonder de rem aan te raken. Dit heet: Anticiperen, gas loslaten en afstand houden.
(10) Hij staat op tien, maar hij hoort op één. Busjes, kleine vrachtwagens. Ja, ik snap dat je harder kunt dan een vrachtwagen. Ik snap dat je best 130 kunt halen, in theorie. Maar flikker op van de linkerbaan als ik achter je zit. Het is een compleet witte muur van bus-ellende en je hebt net zoveel pk's als een gehandicapte blinde pony. Als jij remt, moet ik ook remmen, want ik zie niks. Ondanks goed uitgevoerd punt 9.
Tief op. Ga dood. Kijk naar duitsers. Die rijden met opgevoerde Transporters gewoon netjes 180 als dat kan.
Sowieso, als conclusie. Ik rij 2x per week 350km door duitsland (voornamelijk A31) en wat een zegen is dat. Men verdwijnt naar rechts, men rijdt door en men bumperkleeft niet..
Bedankt.
Groetjes,
K.
			
			
			
			'van harte'.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Punt 5 zit je volgens mij fout.
			
			
			
			Klopt, die hebben aan mij ook altijd een hele kluif. Da's hetzelfde asociale volk dat via vluchtstroken, in/uitvoegstroken en parkeerplaatsen een file in willen halen (vaak met idiote snelheden ook). Maar ja, pakkans is 0 dus komen ze er altijd mee weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
'van harte'.
Kijk. Als iedereen alle asfalt gebruikt is het in theorie mooi dat je doorrijdt tot het eind, met dezelfde snelheid als de rij rechts van je en zo harmonieus invoegt.
...maar dat is nooit zo. Het zijn altijd mongolen die vol gas zoveel mogelijk auto's voorbij willen en op het laatst keihard op de rem trappen en hem ertussen gooien. Die veroorzaken file.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Terwijl er dus gewoon een enorme lap zand/gras ligt (zowel links als rechts). Gooi daar een laag asfalt op en je bent klaar. Ik zou dit eind 2018 wel klaar hebben als ik de opdracht kreeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:43 schreef DrMarten het volgende:
Maar goed, ze gaan er mee bezig dus in 2028 zal het wel driebaans zijn
			
			
			
			Va. De A35 die rare slinger door bij Buren, dan de linkerbaan hebben en met gevaar voor eigen leven via een veel te korte invoegstrook tussen de vrachtwagens moeten proppen die allemaal de knipper naar rexhts al uit hebben op zo snel mogelijk de rechterbaan/A1 te kunnen pakken. Welke wegenbouwkundig genie dat verzonnen heeft mag ook een nekschot.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Terwijl er dus gewoon een enorme lap zand/gras ligt (zowel links als rechts). Gooi daar een laag asfalt op en je bent klaar. Ik zou dit eind 2018 wel klaar hebben als ik de opdracht kreeg.
(11) op de A35 heb je 3 banen. De rechterbaan is voor afslaand verkeer richting Delden of verderop naar Enschede. De middelste baan is rechtdoor de A1 op, of je kunt de linkerbaan van de afslag naar Enschede pakken. Maar dan is het dus wel levensgevaarlijk dat er mensen zijn die rechts rijden en over de doorgetrokken streep naar links duiken om een vrachtwagen in te halen.
Hier dus: [ afbeelding ]
			
			
			
			Best leuk geschreven.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:05 schreef Kreator het volgende:
(10) Hij staat op tien, maar hij hoort op één. Busjes, kleine vrachtwagens. Ja, ik snap dat je harder kunt dan een vrachtwagen. Ik snap dat je best 130 kunt halen, in theorie. Maar flikker op van de linkerbaan als ik achter je zit. Het is een compleet witte muur van bus-ellende en je hebt net zoveel pk's als een gehandicapte blinde pony. Als jij remt, moet ik ook remmen, want ik zie niks. Ondanks goed uitgevoerd punt 9.
Tief op. Ga dood. Kijk naar duitsers. Die rijden met opgevoerde Transporters gewoon netjes 180 als dat kan.
Sowieso, als conclusie. Ik rij 2x per week 350km door duitsland (voornamelijk A31) en wat een zegen is dat. Men verdwijnt naar rechts, men rijdt door en men bumperkleeft niet..
			
			
			
			Poging? Geen poging maar gewoon zoals het is.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 06:23 schreef Fixers het volgende:
[..]
Leuke poging, maar besef je dat die tabakslucht nooit uit je auto gaat? Ook niet als je die sigaret naast je open raam houdt en de rook altijd direct naar buiten blaast. (Zie ik nog zo vaak gebeuren).
			
			
			
			Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 06:35 schreef Chai het volgende:
[..]
En tyf je je opgerookte peuken dan ook uit het raam?
			
			
			
			
			
			
			
			AH je bent weer terug.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:44 schreef Braddie het volgende:
Vanavond rond een uurtje of 7 in Hilversum op de Havenstraat.
Er reed eigenlijk al sinds de Bosdrift een Micra achter mij.. Toegegeven je mag er 50 en ik reed 40-45 op teller maar hij leek het niet zo erg te vinden.
Op een gegeven moment staan we bij een stoplicht en die kerel begint rare gebaren naar mij te maken en te seinen/toeteren, maar vond het allemaal wel prima en ik ga de bocht om bij dit punt:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, een vrij haakse bocht.
Hier wilde meneer in de Micra mij inhalen links, compleet idioot.. Dus ik maak een gebaar van "Waar de fuck ben je mee bezig" ... Vervolgens rij ik'm ergens een straatje in en rijd die kerel mij klem en vraagt waarom ik dat gebaar naar hem maakte.. Toen ik hem gewoon vroeg "Wat is er precies?" Deed 'ie z`n gordel gordel los en kwam met een keel doorsnij beweging mijn kan op gelopen. Toen heb ik (Hoe triest dit ook mag klinken) de auto in z`n achteruit gegooid en rap weggereden.. Bizar om dan meteen met zulke gebaren maar naar iemand toe te rijden.
En ik heb nou nog steeds geen idee wat de aanleiding was. Was rustig onderweg naar de repetitieruimte en zat een podcast te luisteren en dan komt er opeens een (aan z`n accent te horen) Rotterdammer in een Micra even achterlijk doen..
			
			
			
			Niet eens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
AH je bent weer terug.
Jou kennende zal er wel wat meer aan de hand zijn geweest
			
			
			
			Zo’n nieuwe Micra? Dat zijn een blik apen, die uit een uitzendbureau zijn getrokken in een huurauto/shortlease gepropt om onze maatschappij te irriteren met waaarschijnlijk nutteloos vertegenwoordigingswerk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:44 schreef Braddie het volgende:
Vanavond rond een uurtje of 7 in Hilversum op de Havenstraat.
Er reed eigenlijk al sinds de Bosdrift een Micra achter mij.. Toegegeven je mag er 50 en ik reed 40-45 op teller maar hij leek het niet zo erg te vinden.
Op een gegeven moment staan we bij een stoplicht en die kerel begint rare gebaren naar mij te maken en te seinen/toeteren, maar vond het allemaal wel prima en ik ga de bocht om bij dit punt:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, een vrij haakse bocht.
Hier wilde meneer in de Micra mij inhalen links, compleet idioot.. Dus ik maak een gebaar van "Waar de fuck ben je mee bezig" ... Vervolgens rij ik'm ergens een straatje in en rijd die kerel mij klem en vraagt waarom ik dat gebaar naar hem maakte.. Toen ik hem gewoon vroeg "Wat is er precies?" Deed 'ie z`n gordel gordel los en kwam met een keel doorsnij beweging mijn kan op gelopen. Toen heb ik (Hoe triest dit ook mag klinken) de auto in z`n achteruit gegooid en rap weggereden.. Bizar om dan meteen met zulke gebaren maar naar iemand toe te rijden.
En ik heb nou nog steeds geen idee wat de aanleiding was. Was rustig onderweg naar de repetitieruimte en zat een podcast te luisteren en dan komt er opeens een (aan z`n accent te horen) Rotterdammer in een Micra even achterlijk doen..
			
			
			
			Was zo`n oude generatie Micra (Model 2003 zeg maar) was geen getinte man, maar gewoon een normale (najaquote:Op vrijdag 19 oktober 2018 01:06 schreef Fer het volgende:
[..]
Zo’n nieuwe Micra? Dat zijn een blik apen, die uit een uitzendbureau zijn getrokken in een huurauto/shortlease gepropt om onze maatschappij te irriteren met waaarschijnlijk nutteloos vertegenwoordigingswerk.
			
			
			
			
			
			
			
			Naja, rekening met de rest van het verkeer? Er reed een straatje voor die havenstraat (Bosdrift) op +- 150 meter schat ik achter mij dat Micraatje, kwam ook niet veel sneller dichterbij dus reed ook vrij rustig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 01:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb totaal geen moeite met mensen die lekker rustig aan doen. Alleen maar lekkerder rijden, maar als je zoiets doet, hou dan ook wel rekening met de rest van het verkeer.
			
			
			
			Als jij je in de auto net zo opstelt als op internet kan ik me heel goed voorstellen dat als je iemand al een tijdje zit te irriteren met je slakkengangetje en dan ook nog een op je voorhoofd gaat zitten wijzen als iemand dat kenbaar maakt, dat je best wel eens een verkeerde tegen kan komen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens.
Zat heerlijk rustig in de auto onderweg naar repetitie, podcast op en 5-10k onder de max toegestande snelheid aan't rijden.
Kerel zat eerst flinke afstand van me, niks aan de hand. op een gegeven moment kwam 'ie heel dichtbij en begon 'ie te seinen en te toeteren, en toen probeerde 'ie mij dus in die bocht (Wat een mongool ben je dan?!) in te halen![]()
Toen ik naar hem gebaarde van WTF gast en ik 'm een straatje in gooide om wat te checken op m`n telefoon werd ik klem gereden en toen ik op nette toon vroeg "Wat is er precies" ? (Ja, weet ik veel, ik reed wat onder de max, maar er was echt niets aan de hand) stapte 'ie uit en kreeg ik rare gebaren naar m`n hoofd geslingerd.. Toen heb ik'm in z`n achteruit gezet en ben weggereden. Rare figuren heb je op de weg![]()
Dat je om zoiets jezelf zo druk maakt
			
			
			
			
			
			
			
			Volgens mij kun je je niet zo goed inleven in de ander en/of de situatie an sich. Traag rijden met mensen achter je vind ik asociaal, dat is slecht voor de doorstroming en het kan mensen gaan irriteren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:44 schreef Braddie het volgende:
maar hij leek het niet zo erg te vinden.
maar vond het allemaal wel prima en ik ga de bocht om bij dit punt
Toen ik hem gewoon vroeg "Wat is er precies?"
En ik heb nou nog steeds geen idee wat de aanleiding was.
			
			
			
			
			
			
			
			Ok, even gewoon hierop inhakend. Ik ben denk ik ook soms zo'n "middenplakker" maar mag ik dan even mezelf verklaren en ook vragen wat jij dan als 'oplossing' zou zien voor deze irritatie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 01:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh en de hoeveelheid links, of erger nog, middenplakkers stoort me ook enorm. Vooral middenplakkers. Waarom?!
			
			
			
			Laatinvoegracer gespot. Jij bent trouwens de echte fileveroorzaker.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Punt 5 zit je volgens mij fout.
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:05 schreef Kreator het volgende:
Ik rij weer 40-60k per jaar. Gecombineerde klacht, top 10:
(1) Mensen die (met name in het donker) sigaretten uit het raam gooien en een vonkenzee op/rond mijn auto veroorzaken..
(2) Ik snap dat als het druk is, dat veel mensen links rijden, maar rij dan godverdomme wel 130. Ik zit dagelijks op de a1 en ik zit dan 37km achter een mongool die een rij vrachtwagens inhaalt met 105kph. Rij door, lul. Je veroorzaakt files.
(3) Waarom sta ik bijna dagelijks om 06:15 in de file bij Duisburg. Dit is niet normaal. Ga naar bed, mensen.
(4) Aanvulling op punt 2: WAAROM is de A1 niet volledig driebaans. Welke superambtenaar heeft bedacht dat het goed is om een paar kleine kutstukjes bij deventer en rijssen 3 baans te maken en de rest niet? Er staat áltijd file aan het eind van die stroken.
(5) Als er "vanaf hier invoegen" staat en er een pijl naar rechts wijst en je negeert dit tot het verdrijvingsvlak dan laat ik je er niet van harte meer tussen. Ik haat je.
(6) Misschien moet je je telefoon in de auto gewoon wegleggen. Ook in je vrachtwaggel, lijpe fudgenucker.
(7) Ik weet dat verderop een flitspaal staat. Dat betekent niet dat je 12km vantevoren 90 moet gaan rijden als de flitspaal op een 100 weg staat.
(8) Als mijn auto op automatische cruisecontrol staat, is het réte irritant dat je achter je vrachtwagen vandaan komt op het állerlaatste moment en hem er tussen gooit. Mijn auto ziet dit als een terreurdaad en gooit de ankers uit.
(9) Er zit een optie in je auto om af te remmen in druk verkeer zonder de rem aan te raken. Dit heet: Anticiperen, gas loslaten en afstand houden.
(10) Hij staat op tien, maar hij hoort op één. Busjes, kleine vrachtwagens. Ja, ik snap dat je harder kunt dan een vrachtwagen. Ik snap dat je best 130 kunt halen, in theorie. Maar flikker op van de linkerbaan als ik achter je zit. Het is een compleet witte muur van bus-ellende en je hebt net zoveel pk's als een gehandicapte blinde pony. Als jij remt, moet ik ook remmen, want ik zie niks. Ondanks goed uitgevoerd punt 9.
Tief op. Ga dood. Kijk naar duitsers. Die rijden met opgevoerde Transporters gewoon netjes 180 als dat kan.
Sowieso, als conclusie. Ik rij 2x per week 350km door duitsland (voornamelijk A31) en wat een zegen is dat. Men verdwijnt naar rechts, men rijdt door en men bumperkleeft niet..
Bedankt.
Groetjes,
K.
			
			
			
			Kaffer hier. Zie mijn reactie hierboven. Geregeld gefrustreerde bestuurders van personenwagens omdat ze mijn slagschip niet kunnen bijhouden 😂 Als je moeite hebt met busjes moet je misschien niet elke avond een sjaal via Zalando bestellen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Vooral die busjes op de linkerbaan, fuck off man. Blokkeren je hele zicht en al je anticiperend vermogen. Ook al laat je ruimte, je ziet nooit of er nog wat voor zit. En die kaffers bumperkleven ook als een malle en rijden 9/10 als aso's, dus als ze remmen, remmen ze hard.
Busjes moeten echt nog minder vermogen krijgen zodat ze niet van de rechterbaan af kunnen.
			
			
			
			Bumperkleven, rechts inhalen, drukken, snelheidsovertredingen, telefoon in de handen, onnodig remmen.. En daar moeten andere bestuurders zich maar aan aanpassen? Beetje omgekeerde wereld, niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:39 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Kaffer hier. Zie mijn reactie hierboven. Geregeld gefrustreerde bestuurders van personenwagens omdat ze mijn slagschip niet kunnen bijhouden 😂 Als je moeite hebt met busjes moet je misschien niet elke avond een sjaal via Zalando bestellen.
PS: Ook voor jou geldt dat je rijbaan en rijstrook door elkaar haalt.
			
			
			
			Dat zeg ik toch niet? Gelukkig rijd jij noooooooit te hard en houd jij je aan alle regels. Maar ik vind het apart dat jij dat over bestuurders van busjes zegt. Want ik kom het vaker tegen in personenauto’s. Handig, want door de hoge zit kan ik prima door de ranen kijken. Het is niet alleen in busjes. Je moet dus niet zo in hokjes denken en iedereen over één kam scheren. Daarbij hoef je al helemaal niet te beledigen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bumperkleven, rechts inhalen, drukken, snelheidsovertredingen, telefoon in de handen, onnodig remmen.. En daar moeten andere bestuurders zich maar aan aanpassen? Beetje omgekeerde wereld, niet?
Die rukbusjes rijden er niet alleen voor de zalando's, ook met opgefokte bouwvakkers. Dat is het probleem.
			
			
			
			
			
			
			
			Als iemand me inhaalt en vervolgens afsnijdt terwijl ik afstand probeer te houden dan maak ik me zeker wel druk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:27 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen moeten zich eens niet zo druk maken om wat anderen wel of juist niet doen.
			
			
			
			
			
			
			
			En wat bereik je met dat druk maken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als iemand me inhaalt en vervolgens afsnijdt terwijl ik afstand probeer te houden dan maak ik me zeker wel druk.
Dat is gewoon ontzettend gevaarlijk.
			
			
			
			Helemaal niks, maar ik kan het niet helpen. Als iemand me probeert te vermoorden dan word ik daar op z'n lichtst gezegd wel een beetje boos over.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat bereik je met dat druk maken?
			
			
			
			Geen idee, maar zo'n actie kan best wat emoties losmaken. Bedenk eens wat er zou kunnen gebeuren als het iets anders was verlopen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat bereik je met dat druk maken?
			
			
			
			
			
			
			
			dan ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 11:57 schreef dick_laurent het volgende:
Als iedereen elkaar in zijn waarde zou laten en zich niet zou druk maken om wat een ander doet / zegt dan zou er basically geen oorlog meer zijn, geen terrorisme, geen zinloos geweld, geen racisme/discriminatie etc etc
De wereld zou een héél stuk vreedzamer zijn. Maar hey, het is veel leuker om mensen te HATEN OMDAT ZE ANDERS ZIJN ALS IK!!!! DOOOD!! DOOOOOOD MOET JE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |