abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:28:10 #56
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_182545592
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:14 schreef dick_laurent het volgende:


Maar vandaag moet ik toch even kwijt dat het echt heel interessant is als je je eigen weggedrag aanpast aan een soort van hele mellow, ik vind alles best, je gaat je goddelijke gang maar, attitude.

Probeer ik ook wel eens. Meestal slaat de verveling na een paar minuten al toe :').
  woensdag 17 oktober 2018 @ 00:29:52 #57
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182562846
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 09:14 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, heb al een poos niet gepost hier :P

Maar vandaag moet ik toch even kwijt dat het echt heel interessant is als je je eigen weggedrag aanpast aan een soort van hele mellow, ik vind alles best, je gaat je goddelijke gang maar, attitude.

Zo ga ik tegenwoordig als ik naar werk rijd (en ik pak niet vaak de auto, meestal de bus) tien minuten eerder van huis weg om gewoon een relaxte rijstijl te kunnen houden zonder me druk te maken/stressen over te laat komen of wat dan ook.

Het is dan echt wonderlijk en eigenlijk ook gewoon grappig om te zien hoe de ene na de andere gestresste leasebak of niet-leasebak je probeert af te snijden als je even een gaatje laat vallen t.o.v. je voorligger. Of hoe je sommige auto's continu van de ene rijbaan naar de andere ziet switchen om maar wanhopig een paar autolengtes winsts te boeken.
Een heleboel stress en paniek om luttele secondes tijdswinst....

Poeh, fijn om daar niet aan mee te doen kan ik je zeggen :)
Je hebt op zich wel gelijk; je zit met een heel andere mindset in de auto als je domweg 10 minuten eerder vertrekt.
Maar... dan wil ik nog steeds wel doorrijden, en niet op de provinciale weg achter iemand zitten die qua rijstijl mórgen pas op zijn werk hoeft te zijn ;) Ik vind 70 rijden op een provinciale weg in de ochendspits met een staart van 50 auto's achter je domweg asociaal als je geen 50 ton weegt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_182563915
Echt haast heb ik eigenlijk nooit, en toch heb ik er een bloedhekel aan als mensen 60 rijden waar je tachtig mag.

Gisteren nog een hele rij auto's ingehaald, omdat de voorste niet durfde om de trekker in te halen, de tweede niet durfde om de voorligger èn de trekker in te halen, etc. Dan kan je wel aansluiten en relaxt achter de trekker gaan hangen, maar je kan ook gewoon even inhalen en geen kwartier langer onderweg zijn op een rit van twintig minuten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator woensdag 17 oktober 2018 @ 09:08:01 #59
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_182565174
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 00:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je hebt op zich wel gelijk; je zit met een heel andere mindset in de auto als je domweg 10 minuten eerder vertrekt.
Maar... dan wil ik nog steeds wel doorrijden, en niet op de provinciale weg achter iemand zitten die qua rijstijl mórgen pas op zijn werk hoeft te zijn ;) Ik vind 70 rijden op een provinciale weg in de ochendspits met een staart van 50 auto's achter je domweg asociaal als je geen 50 ton weegt.
Sure, dat is wmbt een heel ander verhaal en hier heb ik net zo goed een schijthekel aan ;)
Ik rijd altijd de max snelheid of soms iets erboven waar het kan.

Waar ik niet aan meedoe is in files / druk stadsverkeer steeds switchen van rijbaan, in gaatjes duiken en mensen half afsnijden etc omdat ik denk dat ik dan "sneller" ben. Dat bedoelde ik vooral.
pi_182565472
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 23:58 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ach...
Ik heb wel eens een linkshangende lesauto rechts ingehaald. Zal hij ook niet leuk hebben gevonden, maarja, moet ie maar opdonderen naar rechts na het inhalen, ruimte zat. Het was niet dat de volgende vrachtwagen 50 meter verderop reed en hij te hard. Het was meer dat de volgende vrachtwagen over een kilometer reed en hij 100 deed waar je 130 mag.
Het zou kunnen dat instructeur expres niets had gezegd. Wel een goed leermomentje voor de leerling als 'ie zo lang links bleef rijden en rechts ingehaald werd.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_182565538
Vanmorgen drukte een inhalende automobilist zich tussen mij en een vrachtauto voor mij. We reden een kleine 90 per uur en het verkeer op de invoegstrook een stuk langzamer. Daarom moest de tussengewrongen automobilist remmen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_182565680
Reed laatst richting Groningen vanuit Staphorst, 130 weg. Blijft mevrouw in de Volvo met 105 op de linkerstrook plakken, waar de rechter rijstrook vrij was(tweebaansweg) uuuuuugggghhhh
pi_182565752
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Sure, dat is wmbt een heel ander verhaal en hier heb ik net zo goed een schijthekel aan ;)
Ik rijd altijd de max snelheid of soms iets erboven waar het kan.

Waar ik niet aan meedoe is in files / druk stadsverkeer steeds switchen van rijbaan, in gaatjes duiken en mensen half afsnijden etc omdat ik denk dat ik dan "sneller" ben. Dat bedoelde ik vooral.
Dit inderdaad, gewoon relaxed rijden, meerijden met het verkeer, geen trage slak zijn.
Waar je 50 mag, 55 op te teller, waar je 80 mag, een kleine 90 op de teller, en op de snelweg kunnen mensen je inhalen, zolang je maar minimaal net zo hard rijd als de vrachtwagens.

Dat gezegd hebbende, ik rij veel snelweg en ook regelmatig in de spits. Vooral als ik naar huis toe rij, dan zoek ik vaak een "vlotte" vrachtwagen uit en ga daar achter hangen (met gepaste afstand uiteraard). Zo hobbel ik rustig de volgende 30 kilometer tot mijn afslag. Een week of twee geleden, hobbelde ik rustig achter een vrachtwagen en zag in de achteruitkijkspiegel een iets snellere vrachtwagen aankomen. tien minuten later hangt ie op mijn bumper terwijl ik nog steeds een metertje of 30 of zo achter de vrachtwagen voor me reed. Vervolgens gaat die vrachtwagen mij inhalen en drukt hem vervolgens tussen mij en de vrachtwagen voor me?!

JE ZIET TOCH VERDOMME DAT IK AL EEN HALF UUR OP DEZELFDE AFSTAND VAN DIE VRACHTWAGEN VOOR ME RIJDT, DUS WE RIJDEN EVEN SNEL. WAAROM MOET JE MIJ AANDUWEN EN VERVOLGENS ALLEEN MIJ INHALEN EN MIJ AFSNIJDEN.

Je bent verdomme een beroepschauffeur met een enorme machine. Ik verwacht een beter verkeersinzicht van zo iemand dan van annie in haar fiat cinquecento.
pi_182566198
Ik moet zeggen dat in bij vlagen vrij forse mist (van volledig helder tot minder dan 500m zicht) het verschil tussen auto's met alle mistverlichting aan en auto's zonder enige vorm van verlichting toch wel erg groot is. :|W
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  Moderator woensdag 17 oktober 2018 @ 10:28:37 #65
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_182566384
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 10:17 schreef Xaryna het volgende:
Ik moet zeggen dat in bij vlagen vrij forse mist (van volledig helder tot minder dan 500m zicht) het verschil tussen auto's met alle mistverlichting aan en auto's zonder enige vorm van verlichting toch wel erg groot is. :|W
Ohja we komen weer in die tijd van het jaar. Vind het altijd wel scary als je plots zo'n dichte mistbank inrijdt.


Zal ook nooit vergeten een paar jaar terug hoe ik bij zeer dichte mist voorzichtig op de rechterbaan ongeveer 80km/u reed en hoe de een na de andere auto me met een rotgang op de linkerbaan voorbij raasde... en ik echt dacht van sjezus, wat bezielt mensen toch...
En enkele minuten verderop zag ik opeens zwaailichten en werd ik via de vluchtstrook langs een hoopje auto's geleid die op elkaar geknald waren.

Tsja...
pi_182572109
quote:
7s.gif Op zondag 14 oktober 2018 13:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik heb niet genoeg geld om gloednieuwe auto's te kopen, maar is het echt zo dat dit tegenwoordig ook al vaak niet meer als optie geleverd kan worden?

Indien een 2de hands; die laat ik staan als er geen asbak in zit.
Zijn er nog mensen die in de auto roken ? Zelfs ik, die toch een fiks aantal jaren een verstokt roker ben geweest, is op een gegeven moment gestopt met roken in de auto ….

(Overigens worden nieuwe auto's hier in Manila gewoon nog met een asbak geleverd :))
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_182572589
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:34 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat instructeur expres niets had gezegd. Wel een goed leermomentje voor de leerling als 'ie zo lang links bleef rijden en rechts ingehaald werd.
Precies, een leerling moet fouten mogen maken om er vervolgens van te leren.
Als fouten telkens vooraf voorkomen worden wordt er ook een stuk minder (snel) geleerd.
Enige voorwaarde is dat het veilig moet blijven.
pi_182572633
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:04 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Zijn er nog mensen die in de auto roken ? Zelfs ik, die toch een fiks aantal jaren een verstokt roker ben geweest, is op een gegeven moment gestopt met roken in de auto ….

Meldt zich!
Maar alleen als er niemand in de auto zit die er last van heeft, als iemand voor het eerst bij me in de auto zit vraag ik het eerst.
pi_182572908
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:30 schreef vannelle het volgende:

[..]

Meldt zich!
Maar alleen als er niemand in de auto zit die er last van heeft, als iemand voor het eerst bij me in de auto zit vraag ik het eerst.
Dit.
pi_182584350
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:30 schreef vannelle het volgende:

[..]

Meldt zich!
Maar alleen als er niemand in de auto zit die er last van heeft, als iemand voor het eerst bij me in de auto zit vraag ik het eerst.
Leuke poging, maar besef je dat die tabakslucht nooit uit je auto gaat? Ook niet als je die sigaret naast je open raam houdt en de rook altijd direct naar buiten blaast. (Zie ik nog zo vaak gebeuren).

Is voor mij een dingetje omdat ik auto's waarin gerookt is/wordt heel snel wagenziek raak. Of dat nu door de resten van tabak zijn, of gewoon die typische rookauto-geur komt ben ik nog niet achter.
pi_182584368
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 15:30 schreef vannelle het volgende:

[..]

Meldt zich!
Maar alleen als er niemand in de auto zit die er last van heeft, als iemand voor het eerst bij me in de auto zit vraag ik het eerst.
En tyf je je opgerookte peuken dan ook uit het raam?
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 oktober 2018 @ 10:05:24 #72
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182586433
Ik rij weer 40-60k per jaar. Gecombineerde klacht, top 10:

(1) Mensen die (met name in het donker) sigaretten uit het raam gooien en een vonkenzee op/rond mijn auto veroorzaken. :(.

(2) Ik snap dat als het druk is, dat veel mensen links rijden, maar rij dan godverdomme wel 130. Ik zit dagelijks op de a1 en ik zit dan 37km achter een mongool die een rij vrachtwagens inhaalt met 105kph. Rij door, lul. Je veroorzaakt files.

(3) Waarom sta ik bijna dagelijks om 06:15 in de file bij Duisburg. Dit is niet normaal. Ga naar bed, mensen.

(4) Aanvulling op punt 2: WAAROM is de A1 niet volledig driebaans. Welke superambtenaar heeft bedacht dat het goed is om een paar kleine kutstukjes bij deventer en rijssen 3 baans te maken en de rest niet? Er staat áltijd file aan het eind van die stroken.

(5) Als er "vanaf hier invoegen" staat en er een pijl naar rechts wijst en je negeert dit tot het verdrijvingsvlak dan laat ik je er niet van harte meer tussen. Ik haat je.

(6) Misschien moet je je telefoon in de auto gewoon wegleggen. Ook in je vrachtwaggel, lijpe fudgenucker.

(7) Ik weet dat verderop een flitspaal staat. Dat betekent niet dat je 12km vantevoren 90 moet gaan rijden als de flitspaal op een 100 weg staat. :(

(8) Als mijn auto op automatische cruisecontrol staat, is het réte irritant dat je achter je vrachtwagen vandaan komt op het állerlaatste moment en hem er tussen gooit. Mijn auto ziet dit als een terreurdaad en gooit de ankers uit.

(9) Er zit een optie in je auto om af te remmen in druk verkeer zonder de rem aan te raken. Dit heet: Anticiperen, gas loslaten en afstand houden.

(10) Hij staat op tien, maar hij hoort op één. Busjes, kleine vrachtwagens. Ja, ik snap dat je harder kunt dan een vrachtwagen. Ik snap dat je best 130 kunt halen, in theorie. Maar flikker op van de linkerbaan als ik achter je zit. Het is een compleet witte muur van bus-ellende en je hebt net zoveel pk's als een gehandicapte blinde pony. Als jij remt, moet ik ook remmen, want ik zie niks. Ondanks goed uitgevoerd punt 9.
Tief op. Ga dood. Kijk naar duitsers. Die rijden met opgevoerde Transporters gewoon netjes 180 als dat kan.

Sowieso, als conclusie. Ik rij 2x per week 350km door duitsland (voornamelijk A31) en wat een zegen is dat. Men verdwijnt naar rechts, men rijdt door en men bumperkleeft niet. O+.

Bedankt.

Groetjes,

K.
pi_182586560
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:05 schreef Kreator het volgende:
Ik rij weer 40-60k per jaar. Gecombineerde klacht, top 10:

(1) Mensen die (met name in het donker) sigaretten uit het raam gooien en een vonkenzee op/rond mijn auto veroorzaken. :(.

(2) Ik snap dat als het druk is, dat veel mensen links rijden, maar rij dan godverdomme wel 130. Ik zit dagelijks op de a1 en ik zit dan 37km achter een mongool die een rij vrachtwagens inhaalt met 105kph. Rij door, lul. Je veroorzaakt files.

(3) Waarom sta ik bijna dagelijks om 06:15 in de file bij Duisburg. Dit is niet normaal. Ga naar bed, mensen.

(4) Aanvulling op punt 2: WAAROM is de A1 niet volledig driebaans. Welke superambtenaar heeft bedacht dat het goed is om een paar kleine kutstukjes bij deventer en rijssen 3 baans te maken en de rest niet? Er staat áltijd file aan het eind van die stroken.

(5) Als er "vanaf hier invoegen" staat en er een pijl naar rechts wijst en je negeert dit tot het verdrijvingsvlak dan laat ik je er niet van harte meer tussen. Ik haat je.

(6) Misschien moet je je telefoon in de auto gewoon wegleggen. Ook in je vrachtwaggel, lijpe fudgenucker.

(7) Ik weet dat verderop een flitspaal staat. Dat betekent niet dat je 12km vantevoren 90 moet gaan rijden als de flitspaal op een 100 weg staat. :(

(8) Als mijn auto op automatische cruisecontrol staat, is het réte irritant dat je achter je vrachtwagen vandaan komt op het állerlaatste moment en hem er tussen gooit. Mijn auto ziet dit als een terreurdaad en gooit de ankers uit.

(9) Er zit een optie in je auto om af te remmen in druk verkeer zonder de rem aan te raken. Dit heet: Anticiperen, gas loslaten en afstand houden.

(10) Hij staat op tien, maar hij hoort op één. Busjes, kleine vrachtwagens. Ja, ik snap dat je harder kunt dan een vrachtwagen. Ik snap dat je best 130 kunt halen, in theorie. Maar flikker op van de linkerbaan als ik achter je zit. Het is een compleet witte muur van bus-ellende en je hebt net zoveel pk's als een gehandicapte blinde pony. Als jij remt, moet ik ook remmen, want ik zie niks. Ondanks goed uitgevoerd punt 9.
Tief op. Ga dood. Kijk naar duitsers. Die rijden met opgevoerde Transporters gewoon netjes 180 als dat kan.

Sowieso, als conclusie. Ik rij 2x per week 350km door duitsland (voornamelijk A31) en wat een zegen is dat. Men verdwijnt naar rechts, men rijdt door en men bumperkleeft niet. O+.

Bedankt.

Groetjes,

K.
Punt 5 zit je volgens mij fout.
Dit, dus.
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 oktober 2018 @ 10:20:57 #74
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182586614
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Punt 5 zit je volgens mij fout.
'van harte'.

Kijk. Als iedereen alle asfalt gebruikt is het in theorie mooi dat je doorrijdt tot het eind, met dezelfde snelheid als de rij rechts van je en zo harmonieus invoegt.

...maar dat is nooit zo. Het zijn altijd mongolen die vol gas zoveel mogelijk auto's voorbij willen en op het laatst keihard op de rem trappen en hem ertussen gooien. Die veroorzaken file.
pi_182586718
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

'van harte'.

Kijk. Als iedereen alle asfalt gebruikt is het in theorie mooi dat je doorrijdt tot het eind, met dezelfde snelheid als de rij rechts van je en zo harmonieus invoegt.

...maar dat is nooit zo. Het zijn altijd mongolen die vol gas zoveel mogelijk auto's voorbij willen en op het laatst keihard op de rem trappen en hem ertussen gooien. Die veroorzaken file.
Klopt, die hebben aan mij ook altijd een hele kluif. Da's hetzelfde asociale volk dat via vluchtstroken, in/uitvoegstroken en parkeerplaatsen een file in willen halen (vaak met idiote snelheden ook). Maar ja, pakkans is 0 dus komen ze er altijd mee weg.
pi_182586928
Punt 2 en punt 4 idd. Doordeweek van Deventer richting Oldenzaal kom je niet van de linkerbaan af en js de snelheid zelden boven de 110.
Lui die met 100-105 colonnes van 15 vrachtwagens in gaan halen :{

Maar goed, ze gaan er mee bezig dus in 2028 zal het wel driebaans zijn
A mind with a heart of it's own
  Moderator donderdag 18 oktober 2018 @ 10:47:26 #77
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_182586985
(2) Ik snap dat als het druk is, dat veel mensen links rijden, maar rij dan godverdomme wel 130. Ik zit dagelijks op de a1 en ik zit dan 37km achter een mongool die een rij vrachtwagens inhaalt met 105kph. Rij door, lul. Je veroorzaakt files.

Ja, zéér herkenbaar en bloedirritant.
Ik bedoel, ik rijd zelf ook niet altijd 130 omdat ik daar simpelweg niet altijd zin in heb, maar dan zorg ik gewoon dat ik rechts rijd en als ik dan een treintje vrachtwagens inhaal trap ik het gas even in zodat ik idd 130 rijd tijdens mijn inhaalactie. Hoe moeilijk kan het zijn. :')

(3) Waarom sta ik bijna dagelijks om 06:15 in de file bij Duisburg. Dit is niet normaal. Ga naar bed, mensen.

Omdat iedereen (vindt dat ie) met de auto naar werk moet en steeds meer mensen ver van hun werk wonen, wat eigenlijk gewoon zeer onpraktisch is


(9) Er zit een optie in je auto om af te remmen in druk verkeer zonder de rem aan te raken. Dit heet: Anticiperen, gas loslaten en afstand houden.


OMG ook dit, zéér herkenbaar. Hoe vaak zie ik wel niet de "remmerds" in het verkeer die letterlijk om de 3 seconden hun rem moeten intrappen. WTF is dit toch voor rare ziekte.
Gas los en je vertraagt 9 vd 10 keer voldoende zonder te hoeven remmen. Leer het. |:(
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 oktober 2018 @ 10:52:29 #78
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182587061
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:43 schreef DrMarten het volgende:
Maar goed, ze gaan er mee bezig dus in 2028 zal het wel driebaans zijn
Terwijl er dus gewoon een enorme lap zand/gras ligt (zowel links als rechts). Gooi daar een laag asfalt op en je bent klaar. Ik zou dit eind 2018 wel klaar hebben als ik de opdracht kreeg.

(11) op de A35 heb je 3 banen. De rechterbaan is voor afslaand verkeer richting Delden of verderop naar Enschede. De middelste baan is rechtdoor de A1 op, of je kunt de linkerbaan van de afslag naar Enschede pakken. Maar dan is het dus wel levensgevaarlijk dat er mensen zijn die rechts rijden en over de doorgetrokken streep naar links duiken om een vrachtwagen in te halen. :(

Hier dus:
pi_182587226
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Terwijl er dus gewoon een enorme lap zand/gras ligt (zowel links als rechts). Gooi daar een laag asfalt op en je bent klaar. Ik zou dit eind 2018 wel klaar hebben als ik de opdracht kreeg.

(11) op de A35 heb je 3 banen. De rechterbaan is voor afslaand verkeer richting Delden of verderop naar Enschede. De middelste baan is rechtdoor de A1 op, of je kunt de linkerbaan van de afslag naar Enschede pakken. Maar dan is het dus wel levensgevaarlijk dat er mensen zijn die rechts rijden en over de doorgetrokken streep naar links duiken om een vrachtwagen in te halen. :(

Hier dus: [ afbeelding ]
Va. De A35 die rare slinger door bij Buren, dan de linkerbaan hebben en met gevaar voor eigen leven via een veel te korte invoegstrook tussen de vrachtwagens moeten proppen die allemaal de knipper naar rexhts al uit hebben op zo snel mogelijk de rechterbaan/A1 te kunnen pakken. Welke wegenbouwkundig genie dat verzonnen heeft mag ook een nekschot.
Ik rij dan maar via Frans op den Bult en dan direct de A1 op om dat knopppunt te vermijden.
A mind with a heart of it's own
pi_182587390
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:05 schreef Kreator het volgende:
(10) Hij staat op tien, maar hij hoort op één. Busjes, kleine vrachtwagens. Ja, ik snap dat je harder kunt dan een vrachtwagen. Ik snap dat je best 130 kunt halen, in theorie. Maar flikker op van de linkerbaan als ik achter je zit. Het is een compleet witte muur van bus-ellende en je hebt net zoveel pk's als een gehandicapte blinde pony. Als jij remt, moet ik ook remmen, want ik zie niks. Ondanks goed uitgevoerd punt 9.
Tief op. Ga dood. Kijk naar duitsers. Die rijden met opgevoerde Transporters gewoon netjes 180 als dat kan.

Sowieso, als conclusie. Ik rij 2x per week 350km door duitsland (voornamelijk A31) en wat een zegen is dat. Men verdwijnt naar rechts, men rijdt door en men bumperkleeft niet. O+.
Best leuk geschreven.

Maar als busridder moet ik er natuurlijk wel op reageren ;) Nou zal het natuurlijk per traject (en tijd) wel verschillen. Ik rijd door geheel Europa zo een 100.000/150.000km per jaar. Maar dat jij last hebt van het uitzicht is natuurlijk jouw probleem, hij heeft net zoveel recht daar te rijden als jij. Uiteraard moet ‘ie (en jij, en iedereen) gewoon naar rechts waar mogelijk. Als je niks kan zien kan het helpen wat meer afstand te nemen. Verder heb ik veelal meer last van linksrijdende personenwagens dan bussen. Logisch, daar zijn er ook meer van.

Ook wat betreft Duitsland zal ik wel precies op andere plekken komen. Maar het is een en al file bende en wegwerkzaamheden. ‘s Nachts kun je nog wel aardig doorrijden, als je een traject zonder werkzaamheden hebt. Maar zelfs dan kun je in compleet stilstaande files terechtkomen. En ja, dat heb ik helaas meerdere keren meegemaakt. Als ik de mogelijkheid heb ga ik via Frankrijk. Opgevoerde Transporters etc. kom ik nagenoeg nooit tegen. Met 130km/h ben ik meestal een van de sneller rijdende bussen (en haal ook genoeg personenwagens in). Hardrijders kom ik erg weinig tegen. En ook in Duitsland houden ze van in het midden of links rijden, niet minder dan in Nederland. Dat mensen misschien wat sneller aan de kant gaan is misschien omdat ze de hardrijders wat meer gewend zijn. Maar vaak genoeg zit ik met m’n bus achter zo een slak die niet aan de kant gaat.

De meeste bussen kunnen vrij netjes met het verkeer meekomen tegenwoordig. Mijn Sprinter van 7,4 meter lang kan prima meekomen met het dagelijks verkeer en heeft prima tussenacceleraties (3.0 V6 190pk 7-traps automaat).

Dat gezegd hebbende ga ik altijd netjes aan de kant, binnen het redelijke. Ik rijd zoveel mogelijk de max. snelheid met een max. van 130/140km/h op de GPS (hij kan 165km/h).

PS: Je hebt het over rijbaan waar je, volgens mij, rijstrook bedoelt.
pi_182590542
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 06:23 schreef Fixers het volgende:

[..]

Leuke poging, maar besef je dat die tabakslucht nooit uit je auto gaat? Ook niet als je die sigaret naast je open raam houdt en de rook altijd direct naar buiten blaast. (Zie ik nog zo vaak gebeuren).

Poging? Geen poging maar gewoon zoals het is.
En dat die lucht in de auto blijft hangen weet ik ook wel maar dat maakt niet uit, ik rij een auto (meestal) compleet op en heb nog nooit een autosloper horen klagen over een rooklucht.

En voor de mensen die met me mee rijden is het misschien vervelend dat de lucht blijft hangen maar ik heb de auto voor mezelf gekocht, niet voor iemand anders.
pi_182590563
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 06:35 schreef Chai het volgende:

[..]

En tyf je je opgerookte peuken dan ook uit het raam?
Tuurlijk niet.
Die "tyf" ik netjes in de asbak. En nee, die leeg ik niet op straat voor het verkeerslicht maar netjes thuis in de kliko.
pi_182602071
Vanavond rond een uurtje of 7 in Hilversum op de Havenstraat.
Er reed eigenlijk al sinds de Bosdrift een Micra achter mij.. Toegegeven je mag er 50 en ik reed 40-45 op teller maar hij leek het niet zo erg te vinden.

Op een gegeven moment staan we bij een stoplicht en die kerel begint rare gebaren naar mij te maken en te seinen/toeteren, maar vond het allemaal wel prima en ik ga de bocht om bij dit punt:

Zoals je ziet, een vrij haakse bocht.

Hier wilde meneer in de Micra mij inhalen links, compleet idioot.. Dus ik maak een gebaar van "Waar de fuck ben je mee bezig" ... Vervolgens rij ik'm ergens een straatje in en rijd die kerel mij klem en vraagt waarom ik dat gebaar naar hem maakte.. Toen ik hem gewoon vroeg "Wat is er precies?" Deed 'ie z`n gordel gordel los en kwam met een keel doorsnij beweging mijn kan op gelopen. Toen heb ik (Hoe triest dit ook mag klinken) de auto in z`n achteruit gegooid en rap weggereden.. Bizar om dan meteen met zulke gebaren maar naar iemand toe te rijden.

En ik heb nou nog steeds geen idee wat de aanleiding was. Was rustig onderweg naar de repetitieruimte en zat een podcast te luisteren en dan komt er opeens een (aan z`n accent te horen) Rotterdammer in een Micra even achterlijk doen.. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2018 00:45:50 ]
pi_182602101
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:44 schreef Braddie het volgende:
Vanavond rond een uurtje of 7 in Hilversum op de Havenstraat.
Er reed eigenlijk al sinds de Bosdrift een Micra achter mij.. Toegegeven je mag er 50 en ik reed 40-45 op teller maar hij leek het niet zo erg te vinden.

Op een gegeven moment staan we bij een stoplicht en die kerel begint rare gebaren naar mij te maken en te seinen/toeteren, maar vond het allemaal wel prima en ik ga de bocht om bij dit punt:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, een vrij haakse bocht.

Hier wilde meneer in de Micra mij inhalen links, compleet idioot.. Dus ik maak een gebaar van "Waar de fuck ben je mee bezig" ... Vervolgens rij ik'm ergens een straatje in en rijd die kerel mij klem en vraagt waarom ik dat gebaar naar hem maakte.. Toen ik hem gewoon vroeg "Wat is er precies?" Deed 'ie z`n gordel gordel los en kwam met een keel doorsnij beweging mijn kan op gelopen. Toen heb ik (Hoe triest dit ook mag klinken) de auto in z`n achteruit gegooid en rap weggereden.. Bizar om dan meteen met zulke gebaren maar naar iemand toe te rijden.

En ik heb nou nog steeds geen idee wat de aanleiding was. Was rustig onderweg naar de repetitieruimte en zat een podcast te luisteren en dan komt er opeens een (aan z`n accent te horen) Rotterdammer in een Micra even achterlijk doen.. :')
AH je bent weer terug.

Jou kennende zal er wel wat meer aan de hand zijn geweest :)
pi_182602238
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:46 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

AH je bent weer terug.

Jou kennende zal er wel wat meer aan de hand zijn geweest :)
Niet eens.
Zat heerlijk rustig in de auto onderweg naar repetitie, podcast op en 5-10k onder de max toegestande snelheid aan't rijden.

Kerel zat eerst flinke afstand van me, niks aan de hand. op een gegeven moment kwam 'ie heel dichtbij en begon 'ie te seinen en te toeteren, en toen probeerde 'ie mij dus in die bocht (Wat een mongool ben je dan?!) in te halen :')

Toen ik naar hem gebaarde van WTF gast en ik 'm een straatje in gooide om wat te checken op m`n telefoon werd ik klem gereden en toen ik op nette toon vroeg "Wat is er precies" ? (Ja, weet ik veel, ik reed wat onder de max, maar er was echt niets aan de hand) stapte 'ie uit en kreeg ik rare gebaren naar m`n hoofd geslingerd.. Toen heb ik'm in z`n achteruit gezet en ben weggereden. Rare figuren heb je op de weg :')

Dat je om zoiets jezelf zo druk maakt :')
pi_182602344
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:44 schreef Braddie het volgende:
Vanavond rond een uurtje of 7 in Hilversum op de Havenstraat.
Er reed eigenlijk al sinds de Bosdrift een Micra achter mij.. Toegegeven je mag er 50 en ik reed 40-45 op teller maar hij leek het niet zo erg te vinden.

Op een gegeven moment staan we bij een stoplicht en die kerel begint rare gebaren naar mij te maken en te seinen/toeteren, maar vond het allemaal wel prima en ik ga de bocht om bij dit punt:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, een vrij haakse bocht.

Hier wilde meneer in de Micra mij inhalen links, compleet idioot.. Dus ik maak een gebaar van "Waar de fuck ben je mee bezig" ... Vervolgens rij ik'm ergens een straatje in en rijd die kerel mij klem en vraagt waarom ik dat gebaar naar hem maakte.. Toen ik hem gewoon vroeg "Wat is er precies?" Deed 'ie z`n gordel gordel los en kwam met een keel doorsnij beweging mijn kan op gelopen. Toen heb ik (Hoe triest dit ook mag klinken) de auto in z`n achteruit gegooid en rap weggereden.. Bizar om dan meteen met zulke gebaren maar naar iemand toe te rijden.

En ik heb nou nog steeds geen idee wat de aanleiding was. Was rustig onderweg naar de repetitieruimte en zat een podcast te luisteren en dan komt er opeens een (aan z`n accent te horen) Rotterdammer in een Micra even achterlijk doen.. :')
Zo’n nieuwe Micra? Dat zijn een blik apen, die uit een uitzendbureau zijn getrokken in een huurauto/shortlease gepropt om onze maatschappij te irriteren met waaarschijnlijk nutteloos vertegenwoordigingswerk.
.
pi_182602356
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 01:06 schreef Fer het volgende:

[..]

Zo’n nieuwe Micra? Dat zijn een blik apen, die uit een uitzendbureau zijn getrokken in een huurauto/shortlease gepropt om onze maatschappij te irriteren met waaarschijnlijk nutteloos vertegenwoordigingswerk.
Was zo`n oude generatie Micra (Model 2003 zeg maar) was geen getinte man, maar gewoon een normale (naja :') ) Nederlander met Rotterdams accent.
  Forum Admin vrijdag 19 oktober 2018 @ 01:37:33 #88
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_182602600
Ik heb totaal geen moeite met mensen die lekker rustig aan doen. Alleen maar lekkerder rijden, maar als je zoiets doet, hou dan ook wel rekening met de rest van het verkeer.

Als je met 100 een rits vrachtwagens gaat inhalen op de linkerbaan waar je 120 (of 130)mag ben je gewoon een eikel. Gewoon een beetje sjeu geven en inhalen, rustig weer naar rechts en 100 kachelen. De weg is van iedereen, dus niemand kan jou dwingen 130 te rijden maar jij kan ook niemand dwingen om terug naar de 100 te gaan omdat jij geen zin hebt om gas te geven.

Egoistisch. Dat is de gemiddelde autorijder. Dat werkt alle kanten op.

Oh en de hoeveelheid links, of erger nog, middenplakkers stoort me ook enorm. Vooral middenplakkers. Waarom?! :{
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_182602666
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 01:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb totaal geen moeite met mensen die lekker rustig aan doen. Alleen maar lekkerder rijden, maar als je zoiets doet, hou dan ook wel rekening met de rest van het verkeer.

Naja, rekening met de rest van het verkeer? Er reed een straatje voor die havenstraat (Bosdrift) op +- 150 meter schat ik achter mij dat Micraatje, kwam ook niet veel sneller dichterbij dus reed ook vrij rustig.

Op een gegeven moment op de Havenstraat begon 'ie gas te geven, bij het stoplicht werd er getoeterd en geseind en gebaren gemaakt en ik was mij van geen kwaad bewust :') Zat rustig naar wat shit te luisteren _O- Naja, toen ie mij wilde inhalen in een bocht had ik zoiets van eh gozer wtf? En heb ik hem ook via handgebaren duidelijk gemaakt (Vinger wijzend naar voorhoofd) en toen werd ik 100 meter verder klem gereden en kwam meneer nogal agressief z`n auto uit.

Echt, doe lekker relaxed of zo :')
pi_182603749
Klevers :')
Wat een stresskikkers :+
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 06:55:42 #91
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182603754
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

Niet eens.
Zat heerlijk rustig in de auto onderweg naar repetitie, podcast op en 5-10k onder de max toegestande snelheid aan't rijden.

Kerel zat eerst flinke afstand van me, niks aan de hand. op een gegeven moment kwam 'ie heel dichtbij en begon 'ie te seinen en te toeteren, en toen probeerde 'ie mij dus in die bocht (Wat een mongool ben je dan?!) in te halen :')

Toen ik naar hem gebaarde van WTF gast en ik 'm een straatje in gooide om wat te checken op m`n telefoon werd ik klem gereden en toen ik op nette toon vroeg "Wat is er precies" ? (Ja, weet ik veel, ik reed wat onder de max, maar er was echt niets aan de hand) stapte 'ie uit en kreeg ik rare gebaren naar m`n hoofd geslingerd.. Toen heb ik'm in z`n achteruit gezet en ben weggereden. Rare figuren heb je op de weg :')

Dat je om zoiets jezelf zo druk maakt :')
Als jij je in de auto net zo opstelt als op internet kan ik me heel goed voorstellen dat als je iemand al een tijdje zit te irriteren met je slakkengangetje en dan ook nog een op je voorhoofd gaat zitten wijzen als iemand dat kenbaar maakt, dat je best wel eens een verkeerde tegen kan komen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 07:01:11 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182603818
Ik ben net op een stukje van 18 km ofzo welgeteld 11 keer ingehaald op een manier die eigenlijk niet kon/mocht, waarvan er eentje over een rijbaanscheiding vlamde op een minirotonde, eentje over een verdrijvingsvlak en eentje over de vluchtstrook.. Vrijdagvirusjes zeker :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_182603838
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 00:44 schreef Braddie het volgende:
maar hij leek het niet zo erg te vinden.
maar vond het allemaal wel prima en ik ga de bocht om bij dit punt

Toen ik hem gewoon vroeg "Wat is er precies?"

En ik heb nou nog steeds geen idee wat de aanleiding was.
Volgens mij kun je je niet zo goed inleven in de ander en/of de situatie an sich. Traag rijden met mensen achter je vind ik asociaal, dat is slecht voor de doorstroming en het kan mensen gaan irriteren.
pi_182603860
Het is idd wel irritant om bewust 10 km langzamer te gaan rijden. Niet verboden overigens, maar waarom mensen dat zo nodig moeten doen ?
  Moderator vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:24:37 #95
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_182605188
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 01:37 schreef Straatcommando. het volgende:

Oh en de hoeveelheid links, of erger nog, middenplakkers stoort me ook enorm. Vooral middenplakkers. Waarom?! :{
Ok, even gewoon hierop inhakend. Ik ben denk ik ook soms zo'n "middenplakker" maar mag ik dan even mezelf verklaren en ook vragen wat jij dan als 'oplossing' zou zien voor deze irritatie.

Als je namelijk een drie-baans weg hebt dan wil ik met alle liefde graag zoveel mogelijk op de rechterbaan rijden... MAAR, op deze rechterbaan rijden 9vd10 keer non-stop vrachtwagens. Die zoals je weet, meestal rond de 80/90 km/u rijden. Ik vind het zelf fijn om rond de 110 te rijden (rijd een oud barrel die heus wel 130 kan, maar hij rijdt gewoon relaxter rond de 110)

DUS... als ik rechts ga rijden, rijd ik mezelf con-ti-nu klem achter een vrachtwagen die zo'n 20 km/u langzamer rijdt als ik, maar op de linkerbaan zitten alle paniekerige - ik moet minimaal 135 rijden - stresskippen waar ik mezelf ook liever niet steeds tussen bevind. Dus de meest logische rijbaan wordt dan, de middelste rijbaan. Hier kan ik rustig 110/115 rijden zonder dat ik me steeds klem rijd achter een vrachtwagen en de mensen die perse harder willen rijden kunnen me op de linkerbaan inhalen.

Snap je mijn dilemma een beetje? Dus nogmaals, hoe zou ik het dan anders moeten doen?
pi_182605285
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Punt 5 zit je volgens mij fout.
Laatinvoegracer gespot. Jij bent trouwens de echte fileveroorzaker.

"maar ik doe aan maximale rijstrookbenutting", rot op, je denkt gewoon alleen aan jezelf.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_182605345
Vanochtend een ritser voor me, die dus niet om-en-om ging, maar een auto 'te laat'. Waardoor we dus met z'n 2en in een gat moesten. De auto achter me vond mij vervolgens de klootzak :{
En dat was dus niet op de snelweg (dan hou je wat meer afstand dus had ik er prima achter gekund), maar bij een verkeerslicht, waarna de stroken van 2 naar 1 gaan in 50 meter...
pi_182606229
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:05 schreef Kreator het volgende:
Ik rij weer 40-60k per jaar. Gecombineerde klacht, top 10:

(1) Mensen die (met name in het donker) sigaretten uit het raam gooien en een vonkenzee op/rond mijn auto veroorzaken. :(.

(2) Ik snap dat als het druk is, dat veel mensen links rijden, maar rij dan godverdomme wel 130. Ik zit dagelijks op de a1 en ik zit dan 37km achter een mongool die een rij vrachtwagens inhaalt met 105kph. Rij door, lul. Je veroorzaakt files.

(3) Waarom sta ik bijna dagelijks om 06:15 in de file bij Duisburg. Dit is niet normaal. Ga naar bed, mensen.

(4) Aanvulling op punt 2: WAAROM is de A1 niet volledig driebaans. Welke superambtenaar heeft bedacht dat het goed is om een paar kleine kutstukjes bij deventer en rijssen 3 baans te maken en de rest niet? Er staat áltijd file aan het eind van die stroken.

(5) Als er "vanaf hier invoegen" staat en er een pijl naar rechts wijst en je negeert dit tot het verdrijvingsvlak dan laat ik je er niet van harte meer tussen. Ik haat je.

(6) Misschien moet je je telefoon in de auto gewoon wegleggen. Ook in je vrachtwaggel, lijpe fudgenucker.

(7) Ik weet dat verderop een flitspaal staat. Dat betekent niet dat je 12km vantevoren 90 moet gaan rijden als de flitspaal op een 100 weg staat. :(

(8) Als mijn auto op automatische cruisecontrol staat, is het réte irritant dat je achter je vrachtwagen vandaan komt op het állerlaatste moment en hem er tussen gooit. Mijn auto ziet dit als een terreurdaad en gooit de ankers uit.

(9) Er zit een optie in je auto om af te remmen in druk verkeer zonder de rem aan te raken. Dit heet: Anticiperen, gas loslaten en afstand houden.

(10) Hij staat op tien, maar hij hoort op één. Busjes, kleine vrachtwagens. Ja, ik snap dat je harder kunt dan een vrachtwagen. Ik snap dat je best 130 kunt halen, in theorie. Maar flikker op van de linkerbaan als ik achter je zit. Het is een compleet witte muur van bus-ellende en je hebt net zoveel pk's als een gehandicapte blinde pony. Als jij remt, moet ik ook remmen, want ik zie niks. Ondanks goed uitgevoerd punt 9.
Tief op. Ga dood. Kijk naar duitsers. Die rijden met opgevoerde Transporters gewoon netjes 180 als dat kan.

Sowieso, als conclusie. Ik rij 2x per week 350km door duitsland (voornamelijk A31) en wat een zegen is dat. Men verdwijnt naar rechts, men rijdt door en men bumperkleeft niet. O+.

Bedankt.

Groetjes,

K.
_O_
Vooral die busjes op de linkerbaan, fuck off man. Blokkeren je hele zicht en al je anticiperend vermogen. Ook al laat je ruimte, je ziet nooit of er nog wat voor zit. En die kaffers bumperkleven ook als een malle en rijden 9/10 als aso's, dus als ze remmen, remmen ze hard.
Busjes moeten echt nog minder vermogen krijgen zodat ze niet van de rechterbaan af kunnen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_182606285
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 10:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

_O_
Vooral die busjes op de linkerbaan, fuck off man. Blokkeren je hele zicht en al je anticiperend vermogen. Ook al laat je ruimte, je ziet nooit of er nog wat voor zit. En die kaffers bumperkleven ook als een malle en rijden 9/10 als aso's, dus als ze remmen, remmen ze hard.
Busjes moeten echt nog minder vermogen krijgen zodat ze niet van de rechterbaan af kunnen.
Kaffer hier. Zie mijn reactie hierboven. Geregeld gefrustreerde bestuurders van personenwagens omdat ze mijn slagschip niet kunnen bijhouden 😂 Als je moeite hebt met busjes moet je misschien niet elke avond een sjaal via Zalando bestellen.

PS: Ook voor jou geldt dat je rijbaan en rijstrook door elkaar haalt.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:13:56 #101
168739 Red_85
'echt wel'
pi_182606853
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 10:39 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Kaffer hier. Zie mijn reactie hierboven. Geregeld gefrustreerde bestuurders van personenwagens omdat ze mijn slagschip niet kunnen bijhouden 😂 Als je moeite hebt met busjes moet je misschien niet elke avond een sjaal via Zalando bestellen.

PS: Ook voor jou geldt dat je rijbaan en rijstrook door elkaar haalt.
Bumperkleven, rechts inhalen, drukken, snelheidsovertredingen, telefoon in de handen, onnodig remmen.. En daar moeten andere bestuurders zich maar aan aanpassen? Beetje omgekeerde wereld, niet?

Die rukbusjes rijden er niet alleen voor de zalando's, ook met opgefokte bouwvakkers. Dat is het probleem.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_182607032
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Bumperkleven, rechts inhalen, drukken, snelheidsovertredingen, telefoon in de handen, onnodig remmen.. En daar moeten andere bestuurders zich maar aan aanpassen? Beetje omgekeerde wereld, niet?

Die rukbusjes rijden er niet alleen voor de zalando's, ook met opgefokte bouwvakkers. Dat is het probleem.
Dat zeg ik toch niet? Gelukkig rijd jij noooooooit te hard en houd jij je aan alle regels. Maar ik vind het apart dat jij dat over bestuurders van busjes zegt. Want ik kom het vaker tegen in personenauto’s. Handig, want door de hoge zit kan ik prima door de ranen kijken. Het is niet alleen in busjes. Je moet dus niet zo in hokjes denken en iedereen over één kam scheren. Daarbij hoef je al helemaal niet te beledigen.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:27:42 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182607068
Mensen moeten zich eens niet zo druk maken om wat anderen wel of juist niet doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Isdatzo op 19-10-2018 11:33:18 ]
Huilen dan.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:50:01 #104
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_182607558
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:27 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen moeten zich eens niet zo druk maken om wat anderen wel of juist niet doen.
Als iemand me inhaalt en vervolgens afsnijdt terwijl ik afstand probeer te houden dan maak ik me zeker wel druk.
Dat is gewoon ontzettend gevaarlijk.
Je moeder is een hamster
  Moderator vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:57:04 #105
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_182607697
Als iedereen elkaar in zijn waarde zou laten en zich niet zou druk maken om wat een ander doet / zegt dan zou er basically geen oorlog meer zijn, geen terrorisme, geen zinloos geweld, geen racisme/discriminatie etc etc

De wereld zou een héél stuk vreedzamer zijn. Maar hey, het is veel leuker om mensen te HATEN OMDAT ZE ANDERS ZIJN ALS IK!!!! DOOOD!! DOOOOOOD MOET JE!

;(
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:57:47 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182607717
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:50 schreef Crutch het volgende:

[..]

Als iemand me inhaalt en vervolgens afsnijdt terwijl ik afstand probeer te houden dan maak ik me zeker wel druk.
Dat is gewoon ontzettend gevaarlijk.
En wat bereik je met dat druk maken?
Huilen dan.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:55:14 #107
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_182610024
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En wat bereik je met dat druk maken?
Helemaal niks, maar ik kan het niet helpen. Als iemand me probeert te vermoorden dan word ik daar op z'n lichtst gezegd wel een beetje boos over.
Je moeder is een hamster
pi_182610085
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En wat bereik je met dat druk maken?
Geen idee, maar zo'n actie kan best wat emoties losmaken. Bedenk eens wat er zou kunnen gebeuren als het iets anders was verlopen...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_182611008
Pfffff, als iemand 40-45 km per uur binnen de bebouwde kom rijdt, dan heb ik an sich daar geen moeite mee. Wat ik dan wel irritant vind aan deze mensen is:

- Waarom moet je perse met 3 km per uur bochten nemen of rotondes nemen?
- Waarom ga je 80 meter voor een rood stoplicht al stapvoets rijden. Dat stoplicht gaat in verband met detectielussen pas overwegen om op groen te springen als je er zo ongeveer voor staat?
- Waarom heb je drie kilometer aanloop nodig om je gewenste snelheid van 45 km per uur te rijden?

ik word er redelijk chagrijnig van dat mijn auto me telkens vraagt of ik wil gaan parkeren omdat het zo langzaam gaat.
pi_182611765
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 11:57 schreef dick_laurent het volgende:
Als iedereen elkaar in zijn waarde zou laten en zich niet zou druk maken om wat een ander doet / zegt dan zou er basically geen oorlog meer zijn, geen terrorisme, geen zinloos geweld, geen racisme/discriminatie etc etc

De wereld zou een héél stuk vreedzamer zijn. Maar hey, het is veel leuker om mensen te HATEN OMDAT ZE ANDERS ZIJN ALS IK!!!! DOOOD!! DOOOOOOD MOET JE!

;(
dan ik.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')