SPOILER: Secret SantaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lost: This man. If found, send to Ang3l, thanksL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Oh ja, dick miningquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ang3l heeft toch al onze dickpics al aan zn muur hangen.
Als alcoholvrij bier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:50 schreef rival het volgende:
Een GPS schakelaar is dus een beetje als een airfryer?
Hoe zal ie ze geordend hebben?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijne anders niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Alfabetisch. Allemaal 30cm toch dus lengte werkt niet.quote:
Naam? Achternaam? Username?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alfabetisch. Allemaal 30cm toch dus lengte werkt niet.
Kan toch op esthetische waarde?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alfabetisch. Allemaal 30cm toch dus lengte werkt niet.
Geen idee, gok dat dat gapende zwarte gat wat Ang3l een anus noemt alles verslindt.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee, gok dat dat gapende zwarte gat wat Ang3l een anus noemt alles verslindt.
Met Tenacious D? Hell yes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Heb je de nieuwe Hot Ones gezien?
Volgens mij hebben ze de laatste twee wings niet echt op, na de Bomb gingen ze helemaal kapot en daarna zaten ze er gewoon relaxed bij.quote:
Ja, vond het ook raar. Maar Da Bomb is sowieso een moeilijke begreep ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de laatste twee wings niet echt op, na de Bomb gingen ze helemaal kapot en daarna zaten ze er gewoon relaxed bij.
Ik doe nooit dutjes. Maar toch, wil niet meer werken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik ook![]()
Maar doordeweekse dutjes komen niet zo vaak voor
Zullen we naar huis gaan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe nooit dutjes. Maar toch, wil niet meer werken.
Sorry mevrouw!quote:
ik moet eerst maniac nog kijkenquote:
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry mevrouw!
Sharp Objects. 1 aflevering gezien nu, door met de rest. Straks lekker make-uppen en optutten voor vanavond.
Ja als een soort collegaquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja en dat zachte tapijt waar dan steeds bier in kwam en moerassig werdquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat was hem!
Best lastig een dansvloer die afloopt
Ja de naar rechts krommenden zitten links, en de naar linkskrommenden rechts, met dan de kaarsrechten in t midden, zodat het ene mooi geheel vormt.quote:
*neuriet Muse liedje*quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee, gok dat dat gapende zwarte gat wat Ang3l een anus noemt alles verslindt.
Ja apartquote:
Speakerbellersquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd fijn wanneer mensen op speaker gaan zitten bellen omdat ze dom zijn. Daar gaat het allerlaatste restje concentratie.
Inderdaad, dat is ook helemaal wegquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en dat zachte tapijt waar dan steeds bier in kwam en moerassig werd
Maar wel echt een toffe lokatke verder.
De DansSalon reunie was daar ook
Oh dat is jammer, maar fijn dat de band waar je voor ging wel goed wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja apartde band waar ik voor kwam was tof maar dat was het voorprogramma.
de rest was niks. maar goed
laten struikelen en het hoofd instampen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Speakerbellers
Dat doe je alleen als je je handen echt niet vrij hebt en je er niemand mee stoort.
Maar sommige mensen lijken niet eens te weten hoe je een telefoon moet gebruiken. AAN JE OOR!
Lopen al schreeuwend in die speaker over straat, te mekkeren dat ze je niet verstaan![]()
Echt. De mensheid is ZO dom aan t worden.
En als ik ergens geen geduld mee heb is het domme mensen.
En dan moeilijk kijken omdat ze het niet kunnen verstaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:54 schreef TaMieke het volgende:
Mensen die op speaker bellend op straat lopen snap ik sowieso niet
mensen die zo muziek luisteren op straat mogen ook gewoon klappen krijgenquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Speakerbellers
Dat doe je alleen als je je handen echt niet vrij hebt en je er niemand mee stoort.
Maar sommige mensen lijken niet eens te weten hoe je een telefoon moet gebruiken. AAN JE OOR!
Lopen al schreeuwend in die speaker over straat, te mekkeren dat ze je niet verstaan![]()
Echt. De mensheid is ZO dom aan t worden.
En als ik ergens geen geduld mee heb is het domme mensen.
wel jammer dat Emma Stone daar zo blond en bleek isquote:
Ik ben echt een DansSalon kindjequote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook helemaal weg
Doe ik geregeldquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
laten struikelen en het hoofd instampen.
Echt he? Op straat lopend, op eens cooter, op de fiets, whatever.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die zo muziek luisteren op straat mogen ook gewoon klappen krijgen
het is ook meestal achterlijke rapmuziek.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he? Op straat lopend, op eens cooter, op de fiets, whatever.
Zo extreem asociaal. "De jeugd van tegenwoordig" (opa vertelt) lijkt wel alsof ze Remi alleen op de wereld menen te zijn.
In het openbaar Nick & Simon luisteren is idd niet heel erg coolquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is ook meestal achterlijke rapmuziek.
Zijn ze toch ook? 140 followers op insta en zoveel likes elke dag, en niemand die ze tegenspreekt, dus ja, dan krijg je ditquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he? Op straat lopend, op eens cooter, op de fiets, whatever.
Zo extreem asociaal. "De jeugd van tegenwoordig" (opa vertelt) lijkt wel alsof ze Remi alleen op de wereld menen te zijn.
als ik vanmiddag in auto zit, doe ik de ramen omlaag, mn zonnebril op en pomp ik keihard Helene Fischer door de speakersquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In het openbaar Nick & Simon luisteren is idd niet heel erg cool
rip.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Word met de minuut beroerderKeelpijn, spierpijn
quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik vanmiddag in auto zit, doe ik de ramen omlaag, mn zonnebril op en pomp ik keihard Helene Fischer door de speakers
quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:03 schreef gianni61 het volgende:
inb4: Helene Fischer zou ik ook pompen
ze heeft genoeg fans, maar schlager blijft natuurlijk foutquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dat dan wel weer hip. Tenminste hier bij ons
quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:02 schreef CherryLips het volgende:
hou op hoor!quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Als er hier ergens een feest is. Is het thema altijd "Duits"quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze heeft genoeg fans, maar schlager blijft natuurlijk fout
altijd beter dan Hollandsquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als er hier ergens een feest is. Is het thema altijd "Duits"
Salmonella infectie met een vleugje legionella.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oudjes-urine en poep in het water
Beetje e.coli erbij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Salmonella infectie met een vleugje legionella.
Je was okay.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oudjes-urine en poep in het water
Die had ik al. Spaar ze allemaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje voetschimmel voor de infectiesnelheid.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik al. Spaar ze allemaal.
Zijn ze niet, want wij zijn er ook nog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn ze toch ook? 140 followers op insta en zoveel likes elke dag, en niemand die ze tegenspreekt, dus ja, dan krijg je dit.
Ah joh, over een paar jaar mag je ze allemaal afwijzen wanneer ze komen solliciteren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn ze niet, want wij zijn er ook nog.
Maar ze wanen t zich wel.
Fucking entitlement. Zum Kotzen!
Klinkt lekker. Italiaans?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Salmonella infectie met een vleugje legionella.
"Geef me je insta eens?"quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah joh, over een paar jaar mag je ze allemaal afwijzen wanneer ze komen solliciteren.
Alsof je hun instagram nodig hebt om die basic bitches te herkennen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Geef me je insta eens?"
"Nee. Nee. Nee. Te shallow. Doei!"
je ziet het al aan die blik in hun ogenquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof je hun instagram nodig hebt om die basic bitches te herkennen.
"Waar denk je over 5 jaar te staan?" Ja, nou dan hoop ik toch minimaal wel manager te zijn en 3 dagen per week te werken .
Dat hoop ik ook nog steedsquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof je hun instagram nodig hebt om die basic bitches te herkennen.
"Waar denk je over 5 jaar te staan?" Ja, nou dan hoop ik toch minimaal wel manager te zijn en 3 dagen per week te werken .
Een beetje zo'n verveelde blik, af en aan starend op hun mobieltje tijdens t soll.gesprek?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
je ziet het al aan die blik in hun ogen
ik hoef niet minder te werken. ik wil gewoon meer geldquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook nog steeds
O nee, heb geen ambitie om manager te zijn.
Wel om minder te gaan werken.
36 uur zou wel leuk zijn, maar 10% salaris inleveren is ook weer zo iets.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook nog steeds
O nee, heb geen ambitie om manager te zijn.
Wel om minder te gaan werken.
Gewoon allebei.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoef niet minder te werken. ik wil gewoon meer geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |