Ik heb net een sollicitatie de deur uit gedaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens belangrijk nieuws
Ik ga de arbeidersleef weer enteren
Als watquote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb net een sollicitatie de deur uit gedaan.
Voor behoud van uitkering?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat je lukkenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe je wel een review maken van Zwaar Verliefd! ?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 16:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga vanavond naar de bioscoop
Vanwege bepaalde users die hier lopen te spoileren vertel ik niet welke film ik ga kijken
Shadowkid postte hier vroeger iedere dag mee; waar zit je verstand?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:02 schreef GGMM het volgende:
Is shadowkid Ties? Of is dit weer een andere Twente user?
fuck man GGMM, nu al dement?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:02 schreef GGMM het volgende:
Is shadowkid Ties? Of is dit weer een andere Twente user?
Welke minor heb je gekozen/ ga je kiezen?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Shadowkid postte hier vroeger iedere dag mee; waar zit je verstand?
Mis het wel hoor. Maar met 4 uur reistijd per dag heb ik gewoon voor heel veel dingen geen tijd meerquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
juist tijdens het reizen kan je fokken tochquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mis het wel hoor. Maar met 4 uur reistijd per dag heb ik gewoon voor heel veel dingen geen tijd meer
Ik krijg pas over drie weken een minorvoorlichting.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welke minor heb je gekozen/ ga je kiezen?
Fok op de telefoon is echt kut :|quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
juist tijdens het reizen kan je fokken toch
is je nieuwe werk dichterbij dan
en je nieuwe werk is deventer danquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Fok op de telefoon is echt kut :|
Enschede - Deventer is 45 minuten.
Enschede - Utrecht is 1 uur en 45minuten. Dan ook nog 20 min bus.
Sorry Stijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sorry Shadowkidquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
fuck man GGMM, nu al dement?
Vreet echt data als je geen unlimited bundel hebtquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan speelt die Pokémon Go.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, gemeente Deventer.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
en je nieuwe werk is deventer dan
T-Mobile onbeperktquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreet echt data als je geen unlimited bundel hebt
Zo nu en dan. Maar niet meer zoals toenquote:
treinwifiquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreet echt data als je geen unlimited bundel hebt
Met ''sorry'' los je niets op.quote:
op mijn traject werkt het wel aardigquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkt dat tegenwoordig daadwerkelijk zonder eindeloze laadschermen en disconnects per halte?
Netjes, toen ik nog gebruik van het OV maakte was het echt geen doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
op mijn traject werkt het wel aardig
heb alleen een stuk ergens in het midden waar ik een paar minuten geen internet heb
verder opzich wel prima
Heb ik veelal tussen Amersfoort en Apeldoorn.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
op mijn traject werkt het wel aardig
heb alleen een stuk ergens in het midden waar ik een paar minuten geen internet heb
verder opzich wel prima
Wat ben je streng vandaag.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Met ''sorry'' los je niets op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |