Gaat je lukkenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb net een sollicitatie de deur uit gedaan.
Doe je wel een review maken van Zwaar Verliefd! ?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 16:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga vanavond naar de bioscoop
Vanwege bepaalde users die hier lopen te spoileren vertel ik niet welke film ik ga kijken
Shadowkid postte hier vroeger iedere dag mee; waar zit je verstand?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:02 schreef GGMM het volgende:
Is shadowkid Ties? Of is dit weer een andere Twente user?
fuck man GGMM, nu al dement?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:02 schreef GGMM het volgende:
Is shadowkid Ties? Of is dit weer een andere Twente user?
Welke minor heb je gekozen/ ga je kiezen?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Shadowkid postte hier vroeger iedere dag mee; waar zit je verstand?
Mis het wel hoor. Maar met 4 uur reistijd per dag heb ik gewoon voor heel veel dingen geen tijd meerquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
juist tijdens het reizen kan je fokken tochquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mis het wel hoor. Maar met 4 uur reistijd per dag heb ik gewoon voor heel veel dingen geen tijd meer
Ik krijg pas over drie weken een minorvoorlichting.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welke minor heb je gekozen/ ga je kiezen?
Fok op de telefoon is echt kut :|quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
juist tijdens het reizen kan je fokken toch
is je nieuwe werk dichterbij dan
en je nieuwe werk is deventer danquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Fok op de telefoon is echt kut :|
Enschede - Deventer is 45 minuten.
Enschede - Utrecht is 1 uur en 45minuten. Dan ook nog 20 min bus.
Sorry Stijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sorry Shadowkidquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
fuck man GGMM, nu al dement?
Vreet echt data als je geen unlimited bundel hebtquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan speelt die Pokémon Go.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, gemeente Deventer.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
en je nieuwe werk is deventer dan
T-Mobile onbeperktquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreet echt data als je geen unlimited bundel hebt
Zo nu en dan. Maar niet meer zoals toenquote:
treinwifiquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreet echt data als je geen unlimited bundel hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |