Nee hoor, dit meen ik echt.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
Nu krijgen we zo weer de act dat het hem alles niks uitmaakt en dat het maar een forum is.
Is actief meeposten een verplichting dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel VBL is toch al jaren een grote kliek man. Je komt constant dezelfde mensen tegen.
Kan jij je herinneren wanneer er voor het laatst daadwerkelijk een nieuwe toffe user is bijgekomen met een verfrissende visie?
Lol. Is voor mijn tijd maar kan me ook niet voorstellen dat iemand GGMM mod maakt. (no offense)quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor, dit meen ik echt.
Die gozer was constant stierlijk vervelend, tot op het punt dat de andere mods (oa Don) zijn posts moesten aanpassen omdat het volledig uit de hand liep.
Kan me voorstellen dat voor nieuwe gebruikers dat een enorme afknapper is als mods onderling bekvechten en je het in het topic van jouw favoriete club moet ontgelden van nota bene een moderator.
Al kunnen veel daar uiteindelijk wel om lachen zit natuurlijk niet iedereen daar op te wachten.
GGMM moest vervangende dienstplicht doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lol. Is voor mijn tijd maar kan me ook niet voorstellen dat iemand GGMM mod maakt. (no offense)
ben het niet met Elan eens, GGMM was als mod primaquote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lol. Is voor mijn tijd maar kan me ook niet voorstellen dat iemand GGMM mod maakt. (no offense)
'Eén van de betere mods die VBL ooit gehad heeft. Zeer prettig om mee te werken en was nooit in het FA-topic om mensen te bannen, maar loste vervelende zaken eerst met users zelf op 'quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem ook niet blind aan dat het klopt hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben het niet met Elan eens, GGMM was als mod prima
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Eén van de betere mods die VBL ooit gehad heeft. Zeer prettig om mee te werken en was nooit in het FA-topic om mensen te bannen, maar loste vervelende zaken eerst met users zelf op '
- yvonne
(Dit is wat vrij vertaald)
In het Feyenoord-topic was hij ronduit irritant. Met name in zijn tweede periode was het werkelijk van een dramatisch niveau.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Elan komt daar ook alleen maar mee omdat ik zei dat hij niets toevoegde, dan moet hij weer even uitdelen omdat hij een gefrustreerde zielige oude man is.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oh wow, ik kom op een gezellig moment binnenvallen..quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan komt daar ook alleen maar mee omdat ik zei dat hij niets toevoegde, dan moet hij weer even uitdelen omdat hij een gefrustreerde zielige oude man is.
Hallo Donquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh wow, ik kom op een gezellig moment binnenvallen..
Dat ik het goed met jou kon vinden.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Don
We hadden het er net over hoe goed ik was als mod.
Wat is jouw favoriete herinnering van mij als moderator?
Jongen, je sloot nota bene deze SC. Ga je hier even stoer lopen doen hoe geweldig je wel niet was als moderator.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan komt daar ook alleen maar mee omdat ik zei dat hij niets toevoegde, dan moet hij weer even uitdelen omdat hij een gefrustreerde zielige oude man is.
Dat is geheel wederzijds.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat ik het goed met jou kon vinden.
mietjequote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:24 schreef GGMM het volgende:
Hij gaat maar door.
Maar hij mag van mij het laatste woord hebben hoor.
Hij is er zelden tot nooit.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jongen, je sloot nota bene deze SC. Ga je hier even stoer lopen doen hoe geweldig je wel niet was als moderator.![]()
Don is een bazenmod, jij was en bent een totaalidioot.
Wie mogen we daarvoor verantwoordelijk houden?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:25 schreef DonRaja het volgende:
Anyway, in het kader van TBS-ers op proefverlof: Klaas is ook weer terug zag ik.
De Russen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie mogen we daarvoor verantwoordelijk houden?
Don monitort de boel prima, hoor. Als het lelijk uit de hand begint te lopen dan springt 'ie als een duiveltje uit een doosje ineens dit topic binnen. Net zoals haags en onlo altijd ineens plotseling aanwezig zijn als Jojo binnentreedt.quote:
Onlo staat al een poosje droog, die komt bij/voor elke vrouw.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:27 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Don monitort de boel prima, hoor. Als het lelijk uit de hand begint te lopen dan springt 'ie als een duveltje uit een doosje ineens dit topic binnen. Net zoals haags en onlo altijd ineens plotseling aanwezig zijn als Jojo binnentreedt.
Gaat meer over de andere topics, hier gaat het wel een beetje vanzelf toch. Maar dat je niet zo zichtbaar bent is misschien wel een goed teken ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben dan via mijn gebeden toch bij jullie.
Ik ben er eigenlijk nooit vaak in de live topics. Nooit geweest ook, ik hou de clubtopics in de gaten en de SC.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat meer over de andere topics, hier gaat het wel een beetje vanzelf toch. Maar dat je niet zo zichtbaar bent is misschien wel een goed teken ja.
Er is meer in het leven dan FOK! ?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
De Don heeft een druk leven met dingen hosselen.
Inderdaad, net weer geboekt om over een weekje naar SG te vliegen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
De Don heeft een druk leven met dingen hosselen.
Ah oké, dan krijg je het vast weer wat drukker nu met Klaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk nooit vaak in de live topics. Nooit geweest ook, ik hou de clubtopics in de gaten en de SC.
Dat zou tijd worden, luie dikzak.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens belangrijk nieuws
Ik ga de arbeidersleef weer enteren
Gefeliciteerd. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Coffeeshop beginnen?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat motte doenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is gelukkig maar voor 3 dagen een vriend heeft een restaurant maar iemand is weg gelopen.
Ik heb net een sollicitatie de deur uit gedaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als watquote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb net een sollicitatie de deur uit gedaan.
Voor behoud van uitkering?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaat je lukkenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe je wel een review maken van Zwaar Verliefd! ?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 16:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga vanavond naar de bioscoop
Vanwege bepaalde users die hier lopen te spoileren vertel ik niet welke film ik ga kijken
Shadowkid postte hier vroeger iedere dag mee; waar zit je verstand?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:02 schreef GGMM het volgende:
Is shadowkid Ties? Of is dit weer een andere Twente user?
fuck man GGMM, nu al dement?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:02 schreef GGMM het volgende:
Is shadowkid Ties? Of is dit weer een andere Twente user?
Welke minor heb je gekozen/ ga je kiezen?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Shadowkid postte hier vroeger iedere dag mee; waar zit je verstand?
Mis het wel hoor. Maar met 4 uur reistijd per dag heb ik gewoon voor heel veel dingen geen tijd meerquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
juist tijdens het reizen kan je fokken tochquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mis het wel hoor. Maar met 4 uur reistijd per dag heb ik gewoon voor heel veel dingen geen tijd meer
Ik krijg pas over drie weken een minorvoorlichting.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welke minor heb je gekozen/ ga je kiezen?
Fok op de telefoon is echt kut :|quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
juist tijdens het reizen kan je fokken toch
is je nieuwe werk dichterbij dan
en je nieuwe werk is deventer danquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Fok op de telefoon is echt kut :|
Enschede - Deventer is 45 minuten.
Enschede - Utrecht is 1 uur en 45minuten. Dan ook nog 20 min bus.
Sorry Stijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sorry Shadowkidquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
fuck man GGMM, nu al dement?
Vreet echt data als je geen unlimited bundel hebtquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan speelt die Pokémon Go.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, gemeente Deventer.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
en je nieuwe werk is deventer dan
T-Mobile onbeperktquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreet echt data als je geen unlimited bundel hebt
Zo nu en dan. Maar niet meer zoals toenquote:
treinwifiquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreet echt data als je geen unlimited bundel hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |