Onlo staat al een poosje droog, die komt bij/voor elke vrouw.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:27 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Don monitort de boel prima, hoor. Als het lelijk uit de hand begint te lopen dan springt 'ie als een duveltje uit een doosje ineens dit topic binnen. Net zoals haags en onlo altijd ineens plotseling aanwezig zijn als Jojo binnentreedt.
Gaat meer over de andere topics, hier gaat het wel een beetje vanzelf toch. Maar dat je niet zo zichtbaar bent is misschien wel een goed teken ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben dan via mijn gebeden toch bij jullie.
Ik ben er eigenlijk nooit vaak in de live topics. Nooit geweest ook, ik hou de clubtopics in de gaten en de SC.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat meer over de andere topics, hier gaat het wel een beetje vanzelf toch. Maar dat je niet zo zichtbaar bent is misschien wel een goed teken ja.
Er is meer in het leven dan FOK! ?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
De Don heeft een druk leven met dingen hosselen.
Inderdaad, net weer geboekt om over een weekje naar SG te vliegen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
De Don heeft een druk leven met dingen hosselen.
Ah oké, dan krijg je het vast weer wat drukker nu met Klaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk nooit vaak in de live topics. Nooit geweest ook, ik hou de clubtopics in de gaten en de SC.
Dat zou tijd worden, luie dikzak.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens belangrijk nieuws
Ik ga de arbeidersleef weer enteren
Gefeliciteerd. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Coffeeshop beginnen?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat motte doenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is gelukkig maar voor 3 dagen een vriend heeft een restaurant maar iemand is weg gelopen.
Ik heb net een sollicitatie de deur uit gedaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als watquote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb net een sollicitatie de deur uit gedaan.
Voor behoud van uitkering?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb net een sollicitatie de deur uit gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |