SPOILER: Secret SantaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What else is newquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
Vooral kwijl-DM's van Airwin waarschijnlijk
Op mijn dm's reageert ze nooitquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cali schijnt lekker te zijn, dus dat heeft ze sowieso wel.
Contract loopt af, dus niet van toepassing.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Daarna nog ww, die controle schijnt ook niks voor te stellen. Na de kerst maar weer eens op zoek.
Krijg je ook wwquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Contract loopt af, dus niet van toepassing.
Jij hebt toch een vriend of was je datefrequentie niet serieus?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:25 schreef Allures het volgende:
Een leuke bi is ook goed maar lipstick lesbo allitereert beter
Daarom snap ik ook niet dat ze op femme zijn overgestapt
Ik ken ook niemand die openstaat voor een openrelatie en dat soort dingen.quote:
Klinkt als een gewone dinsdagavond voor hosti.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:27 schreef MCH het volgende:
Hosti heeft een kilometerslang spoor van drugsafval achtergelaten in Nimma
Meestal is het een slakkenspoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Klinkt als een gewone dinsdagavond voor hosti.
Van Calis huis naar jouw huis?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meestal is het een slakkenspoor.
Maar je bent zelf wel een voorbeeldige arbeider zeg maar?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:30 schreef Crooyzwans het volgende:
Ja inderdaad, daarna waarschijnlijk nog ww en daarna gaat ie waarschijnlijk pas eens kijken naar een nieuwe baan.
Moet er overigens ook bij zeggen dat hij 3 keer niet door zijn proeftijd is heen gekomen. 2 keer vanuit hem omdat het werk toch heel anders was dan wat er in de vacature stond/beschreven werd op gesprekken. En 1 keer vanuit werkgever omdat ze vonden dat hij nergens initiatief in toonde (waar ik dan weer volledig in kan komen).
ik heb er wel 12quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriend of was je datefrequentie niet serieus?
Minimaal twee SE's, dat kunnen hier niet veel mensen zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
ik heb er wel 12
Maar ja allemaal met piemel dus wat moet je er mee
Ik ben nog nooit ergens weggestuurd in ieder geval.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar je bent zelf wel een voorbeeldige arbeider zeg maar?
Piemelpingpong spelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
ik heb er wel 12
Maar ja allemaal met piemel dus wat moet je er mee
Waarom is deze man nog niet geblokkeerd ?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Mijn rare tindermatch, waar ik laatst ook al over vertelde, vertelde gisteren doodleuk dat ie wel gecockblocked wil worden. Hij wordt met de dag raarder![]()
![]()
Aandacht.gifquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom is deze man nog niet geblokkeerd ?
Waarom heb je die match nog niet opgeheven dan? Waarom blijf je hem toch interessant vinden?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Mijn rare tindermatch, waar ik laatst ook al over vertelde, vertelde gisteren doodleuk dat ie wel gecockblocked wil worden. Hij wordt met de dag raarder![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom is deze man nog niet geblokkeerd ?
I don't know. Ik verveelde mequote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:39 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Waarom heb je die match nog niet opgeheven dan? Waarom blijf je hem toch interessant vinden?
Omdat hij raar is natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:39 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Waarom heb je die match nog niet opgeheven dan? Waarom blijf je hem toch interessant vinden?
Ik snap je wel hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
I don't know. Ik verveelde me
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
Geen inspiratie om match aan te spreken
Je hebt nu al verloren.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
haai there, ik ben moderator op fok, zin om af te spreken?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
Doe dit maar achter de schermenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:47 schreef STING het volgende:
[..]
haai there, ik ben moderator op fok, zin om af te spreken?![]()
Nee niet eens. Paar vakantiefoto's en geen tekst. Maar gevraagd waar die foto's zijn genomenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Drie nietszeggende selfies en geen tekst zeker?
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee niet eens. Paar vakantiefoto's en geen tekst. Maar gevraagd waar die foto's zijn genomen
Even erbij vermelden dat fokkers een pener van 30cm hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:47 schreef STING het volgende:
[..]
haai there, ik ben moderator op fok, zin om af te spreken?![]()
Wel mooi dat je er weer zin in begint te krijgenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee niet eens. Paar vakantiefoto's en geen tekst. Maar gevraagd waar die foto's zijn genomen
Maak Kaneel er jaloers meequote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hierop moet antwoorden.
Stuur een gifje.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ook niet altijdquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als een vrouw dat tegen een man zegt
Humor? Dat werkt gewoon vaak in het echie om op een luchtige manier contact te leggen met een op het oog leuke chick.quote:
Ik hoor het al, dat gaat helemaal goedkomenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even erbij vermelden dat fokkers een pener van 30cm hebben
En drie keer modaal.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even erbij vermelden dat fokkers een pener van 30cm hebben
Kijk, worden ze al verlegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hierop moet antwoorden.
Dan moet het goedkomen toch?!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hoi, hihihquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Gister werkte een opmerking over het weer. De rest van het gesprek loopt kut, maar dat zijn details.
Maar wel knap? hoe dan? bah!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens mij weegt ze ook meer dan 60kg.
Ja ik zag het. Ik ga zondag naar Neeltje Jansquote:
Da's meer dan 10 kilo teveel.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah, da's crap, valt het niet te verplaatsen naar zaterdag?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Ik ga zondag naar Neeltje Jans.
Even checken. Zaterdag is t weer veel beter.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, da's crap, valt het niet te verplaatsen naar zaterdag?
Heb je toch niks aan als het een vadsig wijf is. Jeetje Dino, dit had ik niet van je verwacht.quote:
Ja, andersom kan er tenminste nog een zak over het hoofd.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan als het een vadsig wijf is. Jeetje Dino, dit had ik niet van je verwacht.
Dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Even terugkomend op gister:
Ik ga toch geen fucking kook channel kijken op Youtube?
Chef John of geen Chef JJohn
Nagellak tutorial, Kook channel, same same, but different, but still same.
50 kilo, 35cm, 3x modaal en 1,90 zijn momenteel de fokstandaarden.quote:
Iets met koeien. En een sloot.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Sneeuw in oktober?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja op mn verjaardag eens geen regen, hagel en/of sneeuw
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nu ben ik een beetje in de war, geldt dit voor vrouwen en/of mannen?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
50 kilo, 35cm, 3x modaal en 1,90 zijn momenteel de fokstandaarden.
Vrouwenpenissenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:05 schreef STING het volgende:
[..]
Nu ben ik een beetje in de war, geldt dit voor vrouwen en/of mannen?
Hoe leer jij je nagellakskills dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Jezus, moet ik jullie alles uitleggen?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:05 schreef STING het volgende:
[..]
Nu ben ik een beetje in de war, geldt dit voor vrouwen en/of mannen?
Oh jezus. Even huilen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
50 kilo, 35cm, 3x modaal en 1,90 zijn momenteel de fokstandaarden.
Hij is de 13e toch al jarig? Lekker kort dag, gelijk maar een verdeling maken over wie wat meeneemtquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh ja goed idee, dat moest nog steeds gebeuren!
Fok Bbq bij Rival!
oh shit dan heb ik al vega meetquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is de 13e toch al jarig? Lekker kort dag, gelijk maar een verdeling maken over wie wat meeneemt
Ik weet het toch nog niet zeker zei ik alquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan als het een vadsig wijf is. Jeetje Dino, dit had ik niet van je verwacht.
Is die meet om je te bekeren? Een soort Jehova idee?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh shit dan heb ik al vega meet![]()
Rij ik gewoon daarna door om vlees te bunkeren
Ja wat brengen jullie mee?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is de 13e toch al jarig? Lekker kort dag, gelijk maar een verdeling maken over wie wat meeneemt
Afspreken en uitgebreid een paar keer op en neer kijken alsof je haar met je ogen uitkleedt doet het altijd goed.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik weet het toch nog niet zeker zei ik al
Soort ontgroening.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is die meet om je te bekeren? Een soort Jehova idee?
Ang3l neemt vochtige oude biefstuk mee.quote:
en jij cocktailworstjes?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ang3l neemt vochtige oude biefstuk mee.
Komt omdat ik vanochtend pas de pop-up kreeg van jullie quote gisterenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets met koeien. En een sloot.
HW is toch anti?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk en dapper. Je gaat op de HW-toer. Hopelijk loopt het bij jou beter af
Trial and error?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe leer jij je nagellakskills dan?
Ik ook niet. Gewoon niet haten op Chef John.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat ik vanochtend pas de pop-up kreeg van jullie quote gisteren
Ik zit 's avonds niet op fok, remember?
Maak ff een youtube tutorialquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, moet ik jullie alles uitleggen?
HW begon een keer bij een vegan-restaurant en is nu dol op kinderen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
HW is toch anti?
Ik eet al grotendeels vegamaar zal het waarschijnlijk nooit helemaal worden.
Geen sappige worst?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook, want ik ben maar 1.83mquote:
Gewoon met lood in je schoenen rondlopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:09 schreef Yvie_lu het volgende:
50 kilo tijdens de herfst in Nederland is gewoon gevaarlijk.
Oh jeetje dat is zo. Het kan snel fout gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
HW begon een keer bij een vegan-restaurant en is nu dol op kinderen.
Ik kom heul niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Tot wie moet ik bidden voor je?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh jeetje dat is zo. Het kan snel fout gaan.
Bid voor me
Ik haat op alle youtubersquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gewoon niet haten op Chef John.
Jockstrap en een tuigje.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:17 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet wat ik zaterdag aan moet hoor. 26 graden in oktober, wat is deze
Jankbal ben je.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat op alle youtubers
Of t nou Chef John is (ken m nog steeds niet), of niet.
Niks persoonlijks tegen Chef John. ... Wie?
Gewoon veilig binnenblijven.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:17 schreef Elvi het volgende:
Uhu. Zegt degene met de mede-rant van gisterquote:
Geen idee, iets met bbq bij rival en worst.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom heul niet!
Waarheen trouwens?
Jankbal.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Zegt degene met de mede-rant van gister
Maar Chef John is dan ineens anders![]()
Nee Dino.
Dat maakt niet uit, als ik maar geen kinder liefhebber word.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Tot wie moet ik bidden voor je?
O.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee, iets met bbq bij rival en worst.
quote:
"Het begint allemaal met het aanbrengen van voldoende glijmiddel."quote:
Je Elsie?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:17 schreef Elvi het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je Elsie?
Ik doen denk ik mijn Elsie.
Isn't Elsie a cow's name?quote:
Elsiequote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je Elsie?
Ik doe denk ik mijn Elsie.
Nee, Elsiequote:
Ik denk dan aan de poets hier op werk. Heet ook Els. Topwijf wel. Zo een uit de noeste wijken, die iedereen in Nijmegen kent, en shag rookt. Plat Nijmeegs praat als een baas.quote:
Ik ook zaterdag! Geen grap hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je Elsie?
Ik heb een collega Els.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dan aan de poets hier op werk. Heet ook Els. Topwijf wel. Zo een uit de noeste wijken, die iedereen in Nijmegen kent, en shag rookt. Plat Nijmeegs praat als een baas.
Beetje zoals Yvie?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Bij Elsie denk ik aan een Els van middelbare leeftijd die dan lekker gek doet en dan zegt dan ze Elsie heet.
Hetzelfde wat je aan doet wanneer het 26 graden is in juliquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:17 schreef Elvi het volgende:
Een watte?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je Elsie?
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hetzelfde wat je aan doet wanneer het 26 graden is in juli
nee want nu in de avond wel frisjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was nog oud Western Country Amerika.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wist niet dat de furries vroeger ook al zo goed gecatered werden.
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh my, lekker zonnetje nu en in het weekend ook nog zo een temperatuurWat een goed nieuws
Goedemorgen y'all
Scaryquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh my, lekker zonnetje nu en in het weekend ook nog zo een temperatuurWat een goed nieuws
Goedemorgen y'all
Bij Els moet ik denken aan Els van Toren Cquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Bij Elsie denk ik aan een Els van middelbare leeftijd die dan lekker gek doet en dan zegt dan ze Elsie heet.
Mooi en fleurig!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij bedoelen zo'n Elsie:
[ afbeelding ]
Inderdaad en 's ochtends, is aardig frisjes op de fietsquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee want nu in de avond wel frisjes.
Scheelt elke keer vragen, "wat is dat". Als iemand weer een merk loopt te namedroppen.quote:
ben je ook een zeiksnor.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben je ook een zeiksnor.
Samzz ziet er toch retgoed uit. Is afgevallen. Strak in dr vel
Rawr. Je zou je moeten schamen en je pik rauw moeten fappen godverdomme
Had net handschoenen aan ja!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:28 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad en 's ochtends, is aardig frisjes op de fiets
Mijn Elsie is een andere kleurquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:29 schreef TaMieke het volgende:
Als de rest nu ook even hun Elsie showt.
Ik ben wel benieuwd
ik heb geen elsiequote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:29 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben wel benieuwd
neequote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:29 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben wel benieuwd
Beetje lichtblauw groenigquote:
Voor dat fappen heeft ie dus een heel topic nodig, meer dan 1 foto in ieder geval. Help die jongen nou ffquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben je ook een zeiksnor.
Sow dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben je ook een zeiksnor.
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben je ook een zeiksnor.
Ze hebben wel allemaal bloemetjes en vogeltjes?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Beetje lichtblauw groenig![]()
![]()
Wel ook vogeltjes en bloemen maar wel anders volgens mij.
Nog nooit aan gehad dus niet eens een foto.
Nee sorry ik weeg iets meer dan 50.kiloquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Voor dat fappen heeft ie dus een heel topic nodig, meer dan 1 foto in ieder geval. Help die jongen nou ff
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lola is een beetje tochtig, dus we hebben een jonkvrouw te paard momenteel.
nee er zijn ook vlinders en geen printquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze hebben wel allemaal bloemetjes en vogeltjes?
Ik kan ook gewoon googlen natuurlijk
Te paard als een amazone. Die is nieuw.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lola is een beetje tochtig, dus we hebben een jonkvrouw te paard momenteel.
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te paard als een amazone. Die is nieuw.
Vent aan de haak slaan die haar warm houdt. Opgelost slotjequote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee want nu in de avond wel frisjes.
Lekker knuffelen toch.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vent aan de haak slaan die haar warm houdt. Opgelost slotje
Ik heb dat zo vaak, maar ben meestal te lui om een klacht in te dienen waar ze natuurlijk op rekenen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoop dat mijn nieuwe fototas binnenkomt vandaag.
Maandag voor 22.59 besteld is de volgende dag in huis.
Niet dus
Dat eerste. Heb sinds kort een nieuwe camera maar niet echt een fijne tas om hem beschermd in te doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb dat zo vaak, maar ben meestal te lui om een klacht in te dienen waar ze natuurlijk op rekenen.
Wat is een fototas? Tas voor je camera of meer voor foto's als een soort portfolio?
Kan kloppen. Moet nog steeds een nieuwe bril maar kan nu al een jaar geen leuke vinden. Er is net een verkeerde trend die niet bij mij pastquote:
Wat een heerlijk frivool ding!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij bedoelen zo'n Elsie:
[ afbeelding ]
Jezus, mij krijg je geen boot op als er geen bier aan boord is.quote:
Ah okay. Ik dacht dat je misschien zo goed bezig was met je foto's dat verkopen of publiceren al wel aan de orde zou zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat eerste. Heb sinds kort een nieuwe camera maar niet echt een fijne tas om hem beschermd in te doen.
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
You must be drowning in pussy.
Het zijn dit soort reacties waar ik uit afleid dat ik niet altijd begrepen wordt onlinequote:
Want je verdrinkt in het echt wel in pussy maar kiest toch liever voor Fok!?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:40 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zijn dit soort reacties waar ik uit afleid dat ik niet altijd begrepen wordt online![]()
Gelukkig doen intonatie en mimiek veel in het echie...
Die ambitie heb ik niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah okay. Ik dacht dat je misschien zo goed bezig was met je foto's dat verkopen of publiceren al wel aan de orde zou zijn
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want je verdrinkt in het echt wel in pussy maar kiest toch liever voor Fok!?
Prioriteiten toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mooi!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij bedoelen zo'n Elsie:
[ afbeelding ]
Iemand die veel Fokt! kan niet ook verdrinken in pussy?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heerlijkquote:
Wanneer?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed punt. Fok! is wel gezellig soms
Nee!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand die veel Fokt! kan niet ook verdrinken in pussy?
Nee, al kan ik mij voorstellen dat jij aankomend weekend wel een uitzonderingsdag kan hebben maar op je verjaardag telt zoiets nietquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand die veel Fokt! kan niet ook verdrinken in pussy?
Niet te vaak hè?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed punt. Fok! is wel gezellig soms
Super leukquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
HalloHoe was jullie jubileumsweekend?
[..]
Hey ElLeuk gehad op Texel?
Verzuipen in zo'n verzuurde sloot.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
Zou ook wel willen verdrinken in pussy. Even Crooy om wat tips vragen
Beter dan dat je glazuur er van de zoetheid af springtquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verzuipen in zo'n verzuurde sloot.
mwa, das is wel erg veel pussyquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
Zou ook wel willen verdrinken in pussy. Even Crooy om wat tips vragen
Daar weet rival dan weer alles van, toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter dan dat je glazuur er van de zoetheid af springt
Dat is liefquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Aahw m'n zusje appt dat ze m'n cake, die ik gisteren gebakken heb, lekker vindt
Grappig want ik denk dat ik de meeste pandapunten heb hierquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, al kan ik mij voorstellen dat jij aankomend weekend wel een uitzonderingsdag kan hebben maar op je verjaardag telt zoiets niet
Ja of je houdt eens op te zeiken. Je hoort ons ook niet als t over klussen of outdoorkleding gaat.quote:
Arme Faxie, zelfs dat kan hij niet winnenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Grappig want ik denk dat ik de meeste pandapunten heb hier
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar weet rival dan weer alles van, toch?
Het 1 sluit het ander toch niet uit?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah so cutequote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijk
En het knuffelschaap dat ik voor mijn nichtje had meegenomen viel ook in goede aarde. Oom Thijs kon niks meer fout doen
Onder de plak dus. Netjes 1x per maand seks, missionaris. 10minuten klaarquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:50 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander toch niet uit?
En heb overigens een vriendin, dus de tijd van het verdrinken is wel voorbij.
Na die 'hoi"?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
Heb Gvd nog reactie ook van die tindermatch
Cakequote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Aahw m'n zusje appt dat ze m'n cake, die ik gisteren gebakken heb, lekker vindt
Wat heb je gestuurdquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
Heb Gvd nog reactie ook van die tindermatch
Arme Amerikanen. So much freedom en dan geen ezel.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Slecht nieuws dames:
https://www.ad.nl/buitenl(...)zel-rijden~abd48bdf/
Gewaagde uitspraakquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Grappig want ik denk dat ik de meeste pandapunten heb hier
Want haar pussy mag je niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:50 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander toch niet uit?
En heb overigens een vriendin, dus de tijd van het verdrinken is wel voorbij.
Ik weet sowieso een hoopquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar weet rival dan weer alles van, toch?
Alleen de maandagavond hadden we even flink regen. Voor de rest hebben we goed weer gehad. Meer wind dat water. Wel lekker kunnen wandelenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah so cuteSchapenmerch genoeg daar ja
Had je het weer een beetje mee of zat je net in de "verkeerde" week?
Wind hoort dan ook bij de Waddenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen de maandagavond hadden we even flink regen. Voor de rest hebben we goed weer gehad. Meer wind dat water. Wel lekker kunnen wandelen
Oh dat is niet zo gek dan toch, leuk om zoiets te kunnen delenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg waar die foto's gemaakt waren
In 1 pussy kun je toch niet verdrinken... wordt soms een beetje lafjes nat gespritst, maar dan houdt het ook wel op hoor.quote:
"Fucking liberals took our donkeyrides!!!1!1quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Arme Amerikanen. So much freedom en dan geen ezel.
Er was verder geen aanknopingspuntquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo gek dan toch, leuk om zoiets te kunnen delen
Wel in badquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:54 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
In 1 pussy kun je toch niet verdrinken... wordt soms een beetje lafjes nat gespritst, maar dan houdt het ook wel op hoor.
Ik ben nu inderdaad inmiddels wel benieuwd met wie Fax dan seks heeft gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is allemaal een act en Rival bakt geen brownies. Ofzo?
Oeh, de stiekemerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Of heeft Faxie ons iets niet verteld en hem wel?
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nu inderdaad inmiddels wel benieuwd met wie Fax dan seks heeft gehad
Spanning en sensatiequote:
We zaten bij De Koog, op een Landalpark genaamd Vogelmient. Vlakbij de bossen en het strand, dus prima locatie. En bijna elke ochtend konijntjes op het grasveldquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wind hoort dan ook bij de WaddenBeter dat je alleen toen regen had! Welk plaatsje zat je?
Breaking? Toch het maagdenvlies van zo een 16-jarige doorboord?quote:
Voor zo'n speciaal moment is een uitzondering wel op z'n plaats.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Breaking? Toch het maagdenvlies van zo een 16-jarige doorboord?Sorry Yv, een uur te vroeg nog..
Zo leuk wakker worden met zulke tv hèquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zaten bij De Koog, op een Landalpark genaamd Vogelmient. Vlakbij de bossen en het strand, dus prima locatie. En bijna elke ochtend konijntjes op het grasveldOf ja, konijntjes... waren flinke konijnen
Jij bent sowieso corrupt sinds je met STING gaat.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor zo'n speciaal moment is een uitzondering wel op z'n plaats.
Helaas wel jaquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo leuk wakker worden met zulke tv hèDaar kan geen Koffietijd tegen op! Ook al lijken sommige dames qua plastische chirurgie wel steeds meer op knaagdieren
Gelukkig is het geen nieuws dat mannen al honderden jaren slechte invloed hebben op vrouwenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent sowieso corrupt sinds je met STING gaat.
Andersom bedoel je.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen nieuws dat mannen al honderden jaren slechte invloed hebben op vrouwen
In de geschiedenis der mensheid heeft geen enkele vrouw ooit slechte dingen gedaan die niet gemotiveerd waren door mannen. Algemene kennis inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen nieuws dat mannen al honderden jaren slechte invloed hebben op vrouwen
Had een paard die echt pisbang van fazanten was, dus ik heb nu ook iets met dat geluidquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas wel ja
Daarom leuker om van die fluffy bunnies te zien rondhopsen, en niet veel later fazanten te zien
Eekhoorntjesquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had een paard die echt pisbang van fazanten was, dus ik heb nu ook iets met dat geluidWe zagen vorige week trouwens een prachtig mooi bruinrood eekhoorntje
Kwam nog best dichtbij enzo.
Wat een kuthoer was dat.quote:
Die kwamen we ook tegen. Op de weg. Toen ik reed. Hij sprong op het laatste moment wegquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had een paard die echt pisbang van fazanten was, dus ik heb nu ook iets met dat geluidWe zagen vorige week trouwens een prachtig mooi bruinrood eekhoorntje
Kwam nog best dichtbij enzo.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die kwamen we ook tegen. Op de weg. Toen ik reed. Hij sprong op het laatste moment weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |