abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2018 @ 23:23:44 #1
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_182402664
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.
  maandag 8 oktober 2018 @ 23:24:47 #2
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_182402691
Lapo

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, mijn Haagse date waar ik een paar pagina's terug zo enthousiast over was, belde net dat ze het toch niet ziet zitten met een gescheiden man.... Bang tweede viool te moeten spelen en teveel betrokken te raken bij problemen tussen mijn ex, de kinderen en mij.

Had je dat niet van tevoren kunnen bedenken, trut? Mij helemaal het hoofd op hol gebracht, komt ze hiermee.... :( :( :(

Ze is (was?) zo leuk en leek me echt de perfecte vrouw.... ;(
Mooi kut dus. Ben er wel weer even klaar mee.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:49:47 #3
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182404255
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:24 schreef Hi_flyer het volgende:
Lapo

[..]

Mooi kut dus. Ben er wel weer even klaar mee.
Tjah eigen schuld, je weet pas iets als je iets weet. Hoop is leuk en soms heb je er ook veel plezier van als het uitkomt, maar als het de andere kant op gaat dan moet je dat ook nemen als een man
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 06:22:07 #4
545 dop
:copyright: dop
pi_182405417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:49 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Tjah eigen schuld, je weet pas iets als je iets weet. Hoop is leuk en soms heb je er ook veel plezier van als het uitkomt, maar als het de andere kant op gaat dan moet je dat ook nemen als een man
wat voor dom gelul, eigen schuld, en nemen als een man.

Iemand leuk vinden en teleurstelling is gewoon niet leuk, dat mag je best even voelen.
Dat is heel mannelijk.
Daar stoer en ongevoelig mee omgaan is puberaal.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182405422
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 06:22 schreef dop het volgende:

[..]

Iemand leuk vinden en teleurstelling is gewoon niet leuk, dat mag je best even voelen.
Dat is heel mannelijk.
Op mij komt het meer over dat ie bedoeld dat ook die date wat tijd nodig had om er over na te denken.

Je weet niet alles gelijk binnen een seconde, ook niet hoe je je voelt. Dit kan allemaal veranderen, positief en negatief.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 06:32:55 #6
545 dop
pi_182405424
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 06:26 schreef Driepink het volgende:

[..]

Op mij komt het meer over dat ie bedoeld dat ook die date wat tijd nodig had om er over na te denken.

Je weet niet alles gelijk binnen een seconde, ook niet hoe je je voelt. Dit kan allemaal veranderen, positief en negatief.
in welke context plaats jij eigen schuld dan?
Hi_flyer moet zijn gevoelens maar niet voelen en is dan niet teleurgesteld?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_182405488
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 06:32 schreef dop het volgende:

[..]

in welke context plaats jij eigen schuld dan?
Hi_flyer moet zijn gevoelens maar niet voelen en is dan niet teleurgesteld?
Schuld wil ik het niet noemen, maar je ergens blind op rekenen ondanks dat het nog niet zeker is moet je sowieso nooit doen. Ik begrijp dat het hier wel op leek dmv haar gedrag op eerdere dates, maar met vrouwen weet je het nooit zeker jammer genoeg.

Hi_flyer heeft ook zeer zeker geen schuld hierin en mag ook zeker zijn ongenoegen uiten.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:57:26 #8
545 dop
pi_182405880
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 06:59 schreef Driepink het volgende:

[..]

Schuld wil ik het niet noemen, maar je ergens blind op rekenen ondanks dat het nog niet zeker is moet je sowieso nooit doen. Ik begrijp dat het hier wel op leek dmv haar gedrag op eerdere dates, maar met vrouwen weet je het nooit zeker jammer genoeg.

Hi_flyer heeft ook zeer zeker geen schuld hierin en mag ook zeker zijn ongenoegen uiten.
die teleurstelling is er gewoon, dat delen vind ik oprecht.
Vind een reactie daarop als eigenschuld en als een man nemen gewoon heel sneu.

Zoals jij het uitlegd, helemaal, prima.
Ook al ben ik het niet helemaal mee je een.
(Je hoeft jezelf niet te beschermen voor je gevoelens)
Een topic als dit is niet alleen succes verhalen.
Teleurstelling delen past hier ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door dop op 09-10-2018 08:44:21 ]
pi_182406035
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 06:22 schreef dop het volgende:

[..]

Dat is heel mannelijk.
Daar ongevoelig mee omgaan is meer een resultaat van veel teleurstellingen denk ik. Rationeel gezien is het ook gewoon "next"

Ik vraag me alleen af of je deze vrouw op andere gedachtes kunt brengen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182406185
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Daar ongevoelig mee omgaan is meer een resultaat van veel teleurstellingen denk ik. Rationeel gezien is het ook gewoon "next"

Ik vraag me alleen af of je deze vrouw op andere gedachtes kunt brengen...
Zo’n reactie komt uit angst in plaats van liefde en wordt doorgaans gevoed door eerdere ervaringen.

Daar valt in mijn beleving vaak niet tegenop te boksen.

Komt bij dat als het zo pril is het ook vaak fout gaat. Het echtscheidingsproces is naar.
pi_182406379
Het is gewoon vervelend als iemand écht leuk lijkt, de klik er is en dan bam(!), weg..

En of het nu eerdere ervaringen zijn of iets anders maakt vaak (helaas) niet uit.

Zelf ook gehad, van tevoren duidelijk mbt leeftijd, afstand en andere dingen.

Super gave date gehad met vuurwerk! Daarna was bijna alles ineens een probleem, leeftijd, afstand.. Zeg het maar, onbegrijpelijk af en toe..
pi_182406389
Dan lijkt me dat het vuurwerk eenzijdiger was dan je dacht

Maar nu ben ik vast weer gemeen
pi_182406437
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:47 schreef Allures het volgende:

It takes 2 to Tango O-).
pi_182406458
quote:

Ik vraag me af of het niet een "rationele" keuze is die je kunt proberen te veranderen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:52:57 #15
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182406461
quote:

Berouw komt na de zonde. Dat vuurwerk kan echt zijn geweest, dat heet dan geilheid.

Dat daarna twijfels komen over de lange termijn, is niet vreemd.
pi_182406558
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

It takes 2 to Tango O-).
qua klik? Nee hoor
Het komt zo vaak voor dat 1 iemand was 'wow wat een date, wat een klik' en de ander niet
pi_182406566
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het niet een "rationele" keuze is die je kunt proberen te veranderen.
het moet echt een heel uitzonderlijke situatie zijn willen mensen het niet toch proberen als ze echt echt weg van iemand zijn
In mijn ervaring
pi_182406573
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Berouw komt na de zonde. Dat vuurwerk kan echt zijn geweest, dat heet dan geilheid.

Dat daarna twijfels komen over de lange termijn, is niet vreemd.
ja wat mij betreft is geilheid ook niet het zelfde als die magische 'klik'
pi_182406574
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ratio? Bij vrouwen als het om daten gaat? Dat is zeldzaam (en terecht).
pi_182406612
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:59 schreef Allures het volgende:

[..]

het moet echt een heel uitzonderlijke situatie zijn willen mensen het niet toch proberen als ze echt echt weg van iemand zijn
In mijn ervaring
Precies. En vaak blijkt dan toch als de eerste heftige verliefdheid verdwijnt dat dan hetgeen vooraf al een probleem was maar dan genegeerd werd toch het probleem waar niet overheen te stappen valt.

En dan doet het nog veel meer pijn. Maar daar staat dan vaak wel een leuke tijd tegenover.
pi_182406649
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Precies. En vaak blijkt dan toch als de eerste heftige verliefdheid verdwijnt dat dan hetgeen vooraf al een probleem was maar dan genegeerd werd toch het probleem waar niet overheen te stappen valt.

En dan doet het nog veel meer pijn. Maar daar staat dan vaak wel een leuke tijd tegenover.
ja precies
En dan heb je altijd die vriendin aan de kantlijn die gaat zeggen 'maar hij wil echt geen kinderen en jij wel. Daar kom je samen niet uit en straks is het huilen' (of 'jij wil echt in Australië gaan wonen en hij wil nog niet op vakantie naar Duitsland') en die mag dan ook al eerste komen met een fles wijn haha
pi_182406673
Ownee nog vaker: hij heeft bindingsangst en 'maar ik verander hem wel! Voor mij wil ie vast wel

Sorry mijn fantasie slaat even op hol :D
pi_182407053
Maar om nog even terug te komen op mijn uitgekiende strategie omtrent de dames (ik noem ze vanaf nu Beppie en Fennie).

Zoals ik aangegeven heb vind ik Beppie echt leuk en ik merk dat het niet lang meer duurt voor we een relatie hebben. Ik heb Fennie echter op Facebook, dus als Beppie op Facebook plaatst dat we in een relatie zitten dan weet Fennie dit ook. Mijn plan is nu om op dit moment alles te verbreken met Fennie en Berta (het meisje van de screenshot gister) zodat als Beppie het op Facebook plaatst er niks meer aan me kleeft van de andere dames.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:39:47 #24
545 dop
pi_182407229
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:29 schreef Restyler het volgende:
Maar om nog even terug te komen op mijn uitgekiende strategie omtrent de dames (ik noem ze vanaf nu Beppie en Fennie).

Zoals ik aangegeven heb vind ik Beppie echt leuk en ik merk dat het niet lang meer duurt voor we een relatie hebben. Ik heb Fennie echter op Facebook, dus als Beppie op Facebook plaatst dat we in een relatie zitten dan weet Fennie dit ook. Mijn plan is nu om op dit moment alles te verbreken met Fennie en Berta (het meisje van de screenshot gister) zodat als Beppie het op Facebook plaatst er niks meer aan me kleeft van de andere dames.
Dames gewoon vertellen hoe het zit, te gevaarlijk?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:43:34 #25
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182407273
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 23:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, mijn Haagse date waar ik een paar pagina's terug zo enthousiast over was, belde net dat ze het toch niet ziet zitten met een gescheiden man.... Bang tweede viool te moeten spelen en teveel betrokken te raken bij problemen tussen mijn ex, de kinderen en mij.

Had je dat niet van tevoren kunnen bedenken, trut? Mij helemaal het hoofd op hol gebracht, komt ze hiermee.... :( :( :(

Ze is (was?) zo leuk en leek me echt de perfecte vrouw.... ;(
Snap dat je heel erg baalt, maar in her defense: soms lijkt iemand zo leuk dat je bereid bent alle bezwaren even aan de kant te zetten, om je vervolgens te realiseren dat bepaalde zaken toch te lastig/belangrijk/niet matchend zijn. Zij zal er ook flink van balen dat jouw situatie niet anders is.

:* sterkte
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182407277
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:39 schreef dop het volgende:

[..]

Dames gewoon vertellen hoe het zit, te gevaarlijk?
Bedankt voor je reactie. Dit bedoelde ik inderdaad met "alles verbreken met Fennie en Berta". Dus, hun vertellen dat ik voor iemand anders gekozen heb. :)
pi_182408250
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:29 schreef Restyler het volgende:

:? Ik ben hem kwijt man... Wie is Berta nou weer?

PS. Je zou ook gewoon tegen Fennie ( :? ) kunnen zeggen dat je een ander hebt... zonder dat gedoe met Facebook...
Ik zie net je reactie hierboven pas... O-)
pi_182408309
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:29 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

PS. Je zou ook gewoon tegen Fennie ( :? ) kunnen zeggen dat je een ander hebt... zonder dat gedoe met Facebook...
fennie mag het ook wel weten, alleen meisje a niet en hij is bang dat fennie hem gaat verlinken

Maar hij doet verder niks fout hoor, Nice guy en zo
pi_182408328
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:29 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Beppie = Meisje waar ik nu 4 keer op date mee ben geweest, donderdag is de 5e keer en zaterdag is de 6e keer. Dit meisje vind ik echt heel leuk.

Fennie = Meisje waar ik nu 2 keer op date mee ben geweest, dit is ook wel een leuk meisje maar lang niet zo leuk als Beppie. We hebben verder niks afgesproken na de 2e date, ze zei wel dat ze een 3e date wil maar dat ga ik niet doen.

Berta = Het meisje van de screenshot van gister. We hadden voor de zomervakantie even contact en nu neemt ze weer contact met me op. Ze wil vrijdag met me afspreken, maar ik ga dit niet accepteren.
pi_182408674
Altijd verdacht als iemand na een tijdje weer contact opneemt. Groot gelijk dat je Berta laat voor wat het is ;)
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:13:06 #31
107525 Caithlinn
Still me....
pi_182409117
Volgens mij heb ik deze week een date :+
We gaan samen koken, ben heel benieuwd naar zijn skills haha.

Kwam er alleen net achter dat mijn versterker niks meer doet :'( dus maar even een spotify lijst samengesteld met foute nummers. Mocht hij alsnog liever mijn muziek collectie in willen duiken zal hij eerst mijn versterker aan de praat moeten krijgen...

Zin in :D :D
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_182409180
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:33 schreef Restyler het volgende:

[..]

Beppie = Meisje waar ik nu 4 keer op date mee ben geweest, donderdag is de 5e keer en zaterdag is de 6e keer. Dit meisje vind ik echt heel leuk.

Fennie = Meisje waar ik nu 2 keer op date mee ben geweest, dit is ook wel een leuk meisje maar lang niet zo leuk als Beppie. We hebben verder niks afgesproken na de 2e date, ze zei wel dat ze een 3e date wil maar dat ga ik niet doen.

Berta = Het meisje van de screenshot van gister. We hadden voor de zomervakantie even contact en nu neemt ze weer contact met me op. Ze wil vrijdag met me afspreken, maar ik ga dit niet accepteren.
Wat een namen.. Uit wat voor boerengat kom jij vandaan?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:28:21 #33
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182409523
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:15 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wat dacht je van nepnamen :D
pi_182409789
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:15 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Zijn fictieve namen om de identiteit van mij en mijn dames te beschermen.
pi_182409824
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:40 schreef Restyler het volgende:

[..]

Zijn fictieve namen om de identiteit van mij en mijn dames te beschermen.
Hoe noem je jezelf in dit verhaal dan? _O-
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:44:13 #36
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182409872
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wat dacht je van nepnamen :D
Dan niet gewoon voor Destiny, Savannah en Priscilla kiezen :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:46:01 #37
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182409895
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:44 schreef Dven het volgende:

[..]

Gemiste kans inderdaad.
pi_182409943
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:41 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Hoe noem je jezelf in dit verhaal dan? _O-
Tammo.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:03:41 #39
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182410212
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:44 schreef Dven het volgende:

[..]

Je moet Desteney wel verkeerd schrijven hè, andere is het onrealistisch.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:10:02 #40
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182410324
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je moet Desteney wel verkeerd schrijven hè, andere is het onrealistisch.
Djesteney _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:13:10 #41
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182410370
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Djesteney _O_
Ik ken dus een echte Desteney. Ik vraag, is het een bewuste keuze om de naam zo te schrijven?

Antwoord:"ja, we wilde wat anders dan de rest."

Paupers met originaliteitsprijs.
Maar goed, erg offtopic.
pi_182410376
Idd Sorayah, Mo'Niek, Shanaquila, Latishana, Ta'Chiki.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:24:48 #43
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182410561
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ken dus een echte Desteney. Ik vraag, is het een bewuste keuze om de naam zo te schrijven?

Maar goed, erg offtopic.
Daarom hebben mijn ouders mij Dven ipv Sven genoemd denk ik
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:25:43 #44
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182410586
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Daarom hebben mijn ouders mij Dven ipv Sven genoemd denk ik
Het feit dat je niet Zweeds bent speelt ook mee, mogelijk.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:28:11 #45
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182410625
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het feit dat je niet Zweeds bent speelt ook mee, mogelijk.
Nu staat Sven wel in de top 100 van populairste babynamen in Nederland en niet in Zweden _O-

Maar ja, beetje offtopic is dat wel :+
pi_182411338
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Nu staat Sven wel in de top 100 van populairste babynamen in Nederland en niet in Zweden _O-

Maar ja, beetje offtopic is dat wel :+
Net is er toevallig weer een Sven bijgekomen ;)

bijna vervelend nu om vrienden kinderen te zien krijgen... :')
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:20:52 #47
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182411485
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:11 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Net is er toevallig weer een Sven bijgekomen ;)

bijna vervelend nu om vrienden kinderen te zien krijgen... :')
Hoezo vervelend?
pi_182411544
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Hoezo vervelend?
Hun hebben wel een vriendin/vrouw, sexy-time en een leven wat volgens de maatschappij de norm is.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:26:12 #49
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182411575
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:24 schreef Restyler het volgende:

[..]

Hun hebben wel een vriendin/vrouw, sexy-time en een leven wat volgens de maatschappij de norm is.
Och, ik zie maar één mogelijk vervelend punt :+ Maar misschien heeft hij inderdaad wel een grote kinderwens.
pi_182411615
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Och, ik zie maar één mogelijk vervelend punt :+ Maar misschien heeft hij inderdaad wel een grote kinderwens.
Dat heb ik zeker! O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Hoezo vervelend?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het superleuk voor mijn vrienden hoor! En gun het zo ook echt! (ze waren al lang aan het proberen) Maar mijn gevoel van jaloezie is toch een beetje aanwezig...
pi_182411978
Waarom wil je zo graag aan de norm voldoen? Ik leer eigenlijk steeds meer dat de norm mij geen reet kan schelen.
pi_182412020
Hoe is een kinderwens automatisch gelijk aan 'aan de norm willen voldoen'
pi_182412218
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 13:55 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom wil je zo graag aan de norm voldoen? Ik leer eigenlijk steeds meer dat de norm mij geen reet kan schelen.
Ik wil gewoon graag kinderen inderdaad, heeft niets met een norm te maken :{
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:54:28 #54
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182412869
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 12:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar goed, erg offtopic.
Zoals jij het schrijft, zo zal ze het ook wel gezegd hebben: 'we wilde'
Steevast gevalletjes papa en mama hebben met moeite VMBO afgerond. Zielig voor het kind.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:02:35 #55
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182413010
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:54 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Zoals jij het schrijft, zo zal ze het ook wel gezegd hebben: 'we wilde'
Steevast gevalletjes papa en mama hebben met moeite VMBO afgerond. Zielig voor het kind.
Aantrekkelijk is het niet maar of ze gelijk zielig is.. Als paps en mams en desteney verder lekker hun ding doen is er voor hun niks aan de hand no?
pi_182413019
Het begint nu echt serieus te worden. Ik moet donderdag mijn pizza met haar delen, nog even en ze beslist welke kleren ik wel en niet aan mag.
pi_182413120
Ik heb de vraag vast eerder gesteld maar de meesten negeren dit. Uit schaamte?. Ben je man of vrouw en hoeveel verschillende mensen date je in zeg één maand als je actief bent?

En hoe vlug ga je over tot sex bij de eerste date of pas na de tweede of x aantal ontmoetingen?

Dit vast wel weer een vrouwonvriendlijke vraag zijn ofzo die wordt gsloten.
pi_182413132
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:02 schreef Restyler het volgende:
Het begint nu echt serieus te worden. Ik moet donderdag mijn pizza met haar delen, nog even en ze beslist welke kleren ik wel en niet aan mag.
En kan je niet wachten?
pi_182413164
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:08 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Ik heb de vraag vast eerder gesteld maar de meesten negeren dit. Uit schaamte?. Ben je man of vrouw en hoeveel verschillende mensen date je in zeg één maand als je actief bent?

En hoe vlug ga je over tot sex bij de eerste date of pas na de tweede of x aantal ontmoetingen?

Wat mij betreft date ik met 1 tegelijk, al mijn aandacht krijg je dan. En wat betreft seks, dat komt vanzelf als het goed voelt.
pi_182413203
quote:

Pff, als ik echt actief aan het daten ben heb ik elke week minstens één date. Een goede schatting zou dan zijn iets van 6 per maand. Houd er rekening mee dat ik door de week vrijwel geen tijd heb: ik werk van 09:00 - 17:00, sport van 17:15 - 18:30, eet en doe andere huishoudelijke dingen van 18:45 - 20:00. 6 keer per maand is dus ongeveer het maximum aantal keer wat ik kan vrijmaken voor dates.

Qua seks hangt het af van het meisje. Ik heb meisjes gehad waar het de eerste avond raak mee was en ik heb meisjes gehad die na de 5e date nog niks wouden doen. Denk gemiddeld dat ik de 2e of 3e date seks heb.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:09 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

En kan je niet wachten?
Wachten waarop? :)
pi_182413204
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:14 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik wil gewoon graag kinderen inderdaad, heeft niets met een norm te maken :{
Zo formuleerde je het wel.
pi_182413209
Wat is actief?

In een actieve periode date ik misschien tussen de 4 en 6 mensen per jaar?
En seks sowieso pas na meerdere dates en elkaar echt wel langer kennen. Dus zelfs met 4 dates in 2 weken heb je pech :P

Gemiddeld genomen, zijn allemaal maar een beetje inschattingen etc. Lastig om er getallen aan te hangen

Hoe is dat vrouw onvriendelijk om te vragen trouwens?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:14:34 #63
545 dop
pi_182413219
quote:

En dan vooral niet over jezelf vertellen.
Verder geen relevante info om iets mee te kunnen lijkt mij.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:17:14 #64
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182413259
quote:

Valt wel mee met dat vrouwonvriendelijke toch? Of wil je iets in de trant van "die wijven hebben het voor het zeggen en alle bèta cucks gaaan er in mee!!!einz! 1" aantonen met de antwoorden?

In ieder geval wisselt dat bij mij enorm: de ene keer heb ik een half jaar geen date en dan kan het in een keer omslaan naar contact met meerdere vrouwen. En wanneer ik sex heb varieert dan tussen op date 1 al tot een date of 5 later pas.

Hoeveelheid contact en leuke dates hebben is bij mij ook sterk afhankelijk van hoe ik in mijn vel zit: voel ik me opgewekt dan spreek ik sneller iemand aan en ben ik aantrekkelijker.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:18:07 #65
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182413275
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:11 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Wat mij betreft date ik met 1 tegelijk, al mijn aandacht krijg je dan. En wat betreft seks, dat komt vanzelf als het goed voelt.
En dit. Als iets goed voelt heb ik geen zin in een date met iemand anders.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:19:30 #66
163650 Greys
pi_182413296
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:13 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Zo formuleerde je het wel.
Dat was Restyler die antwoordde/invulde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:27:13 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182413423
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat was Restyler die antwoordde/invulde.
Ok, bedankt. Dan snap ik het.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:28:49 #68
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182413451
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:02 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Aantrekkelijk is het niet maar of ze gelijk zielig is.. Als paps en mams en desteney verder lekker hun ding doen is er voor hun niks aan de hand no?
Toch krijg ik altijd een beetje medelijden met kinderen met zo'n 'aparte' naam. Inderdaad niet aantrekkelijk, maar een vooroordeel over de naam en met name de vermoedelijke simpelheid van de ouders krijg je wel.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:34:20 #69
163650 Greys
pi_182413560
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:27 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ok, bedankt. Dan snap ik het.
}:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182413584
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:34 schreef Greys het volgende:

[..]

}:|
Ik denk dat ik verliefd ben.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:35:52 #71
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182413598
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:28 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Toch krijg ik altijd een beetje medelijden met kinderen met zo'n 'aparte' naam. Inderdaad niet aantrekkelijk, maar een vooroordeel over de naam en met name de vermoedelijke simpelheid van de ouders krijg je wel.
Nee, ik vind het meer iets voor simpele mensen om ook daadwerkelijk zulke zware gedachtes over mensen te hebben op basis van de keuze voor een naam.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:39:02 #72
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182413662
quote:

Uit schaamte? Vrouwonvriendelijke vraag? Wat? :')

Ik date het aantal mensen dat ik leuk vind en zou willen daten waarbij het gevoel uiteraard wederzijds is. Of dit er nu 1, 2, 5 of 10 per maand zijn daar valt weinig zinnigs over te zeggen. Zelfde met seks. Soms nooit. Soms tijdens de eerste date. Hangt maar net van de persoon en click af.

Tot zover het rondje clichés
pi_182413726
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:02 schreef Restyler het volgende:
Verslik je je niet in die trouwring die ze er stiekem 8n verstopt heeft? :s) :s)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:43:23 #74
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182413732
Aluah-Snackbar is een ontzettend slechte kloon of een extreem zware gesloten-afdeling-autist.

Die kun je verder gerust negeren. Zijn vraag is al 4x langsgekomen. Er is ook nog een topic gemaakt met dezelfde vraag.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:45:59 #75
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182413774
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Verslik je je niet in die trouwring die ze er stiekem 8n verstopt heeft? :s) :s)
Niet de verlovingsring anaal bij jezelf inbrengen zodat bij de eerste vinger in de kont er superromantisch opeens een ring rondom zit nadat deze er weer wordt uitgehaald :')
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:46:42 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182413786
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:43 schreef Kreator het volgende:
Aluah-Snackbar is een ontzettend slechte kloon of een extreem zware gesloten-afdeling-autist.

Die kun je verder gerust negeren. Zijn vraag is al 4x langsgekomen. Er is ook nog een topic gemaakt met dezelfde vraag.
Ah. Dacht dat het die usert met soortgelijke naam was.
pi_182414082
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:43 schreef Kreator het volgende:

maar wat kun je met de antwoorden? Behalve ontdekken dat het per persoon anders is
pi_182414107
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 11:13 schreef Caithlinn het volgende:
Volgens mij heb ik deze week een date :+
We gaan samen koken, ben heel benieuwd naar zijn skills haha.

Kwam er alleen net achter dat mijn versterker niks meer doet :'( dus maar even een spotify lijst samengesteld met foute nummers. Mocht hij alsnog liever mijn muziek collectie in willen duiken zal hij eerst mijn versterker aan de praat moeten krijgen...

Zin in :D :D
Dat klinkt alsof je een Spirit82'tje probeert te doen. Zij liet d'r dates ook de muren schilderen. Maar goed, muren schilderen is nog tot daar aan toe. Voor dergelijke werkzaamheden heb je al snel een elektrotechnisch ingenieur nodig. Die zijn natuurlijk schaars en gewild.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:09:56 #79
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182414237
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee, ik vind het meer iets voor simpele mensen om ook daadwerkelijk zulke zware gedachtes over mensen te hebben op basis van de keuze voor een naam.
Dat ook. Maar ik ben dan ook een tamelijk simpele ziel :)
Met een normale naam, geen zielige verbastering ervan.

Waarbij ik voor jou naam even een uitzondering maak; daar valt de verbastering wel mee. Maar sommige namen.. ja, daar krijg ik spontaan medelijden met het kind.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:11:09 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182414254
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:09 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Dat ook. Maar ik ben dan ook een tamelijk simpele ziel :)
Met een normale naam, geen zielige verbastering ervan.

Waarbij ik voor jou naam even een uitzondering maak; daar valt de verbastering wel mee. Maar sommige namen.. ja, daar krijg ik spontaan medelijden met het kind.
uh, ok
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:12:17 #81
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182414288
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:03 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof je een Spirit82'tje probeert te doen. Zij liet d'r dates ook de muren schilderen. Maar goed, muren schilderen is nog tot daar aan toe. Voor dergelijke werkzaamheden heb je al snel een elektrotechnisch ingenieur nodig. Die zijn natuurlijk schaars en gewild.
Als de date elkaar onderkliederen met verf en dan figuren tegen de muur aan maken is dan had ik dat wel gedaan.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:48:38 #82
107525 Caithlinn
Still me....
pi_182414929
quote:

[..]

Haha, mijn huis hoeft niet verbouwd te worden hoor :P
Alleen als mijn Bluetooth boxje niet goed genoeg is zal hij aan de slag moeten. Geen idee of hij capabel genoeg is om dat te fixen trouwens. Gaan we achter komen...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:48:45 #83
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182414930
quote:

[..]

Ik fix die versterker wel hoor. Geen probleem.

Wat het kost hangt even af van het totaalplaatje.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:49:11 #84
107525 Caithlinn
Still me....
pi_182414935
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Als de date elkaar onderkliederen met verf en dan figuren tegen de muur aan maken is dan had ik dat wel gedaan.
Eetbare verf!!! Goed idee! :D :D
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:49:57 #85
107525 Caithlinn
Still me....
pi_182414950
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik fix die versterker wel hoor. Geen probleem.

Wat het kost hangt even af van het totaalplaatje.
Jij vond Amsterdam te ver :{
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:53:28 #86
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182415028
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 16:49 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Jij vond Amsterdam te ver :{
Voor een relatie wel ja. :D
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:00:20 #87
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182415186
quote:

[..]

O wow, dat is wel ernstig.
pi_182415663
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:00 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

O wow, dat is wel ernstig.
Welnee, Spirit82 is heel leuk. Daar moet men maar wat voor overhebben.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:40:20 #89
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182416057
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:24 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Dat gaat iets verder dan er wat voor over hebben.
pi_182416060
Stiekem date ik ook alleen maar nu omdat mijn CV ketel moet worden bijgevuld en ik daar de ballen verstand van heb :7
Geintje natuurlijk, dat vraag ik 1 van mn buren wel ;)
Hier beginnen de kriebels voor vanavond toch wel te komen hoor :D
pi_182416114
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:40 schreef _Hestia_ het volgende:
Stiekem date ik ook alleen maar nu omdat mijn CV ketel moet worden bijgevuld en ik daar de ballen verstand van heb :7
Geintje natuurlijk, dat vraag ik 1 van mn buren wel ;)
Hier beginnen de kriebels voor vanavond toch wel te komen hoor :D
Hoe laat komt die?
pi_182416135
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe laat komt die?
Rond 20 uur :)
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:50:42 #93
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182416263
Ah tof, veel plezier ^O^
pi_182416265
Veel plezier Hestia!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:58:57 #95
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182416428
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Veel plezier Hestia!
pi_182416460
Ik kom net op ene profiel van een jongen en die heeft dit gemaakt ..

O+
pi_182416514
Dankjulliewel *O*

quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:

O+
Haha :D
Ja, op Tinder idd al die profielen van mannen die van reizen en lekker eten houden. Niemand die van vies eten houdt :+
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:06:30 #98
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182416532
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:04 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjulliewel *O*

[..]

Ja, op Tinder idd al die profielen van mannen die van reizen en lekker eten houden. Niemand die van vies eten houdt :+
Joah ehm, de vrouwen die op Tinder voorbij komen zijn niet veel anders hoor :P
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:08:24 #99
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182416554
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:04 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjulliewel *O*

[..]

Ik heb wel eens een sarcastisch profiel gemaakt met alle normale dingen haten enzo. Geen succes.
pi_182416613
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:06 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Haha oke, geen idee, heb dat zelf dus niet juist.

quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:08 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een sarcastisch profiel gemaakt met alle normale dingen haten enzo. Geen succes.
Ja zo'n iemand ben ik ook wel eens tegen gekomen ( en nee dat was jij niet :P ) Ik vond het wel grappig, maar denk dat veel vrouwen er toch niet "doorheen" kunnen kijken ofzo.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:14:09 #101
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182416653
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:06 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Allemaal lekkere wijven die constant aan het feesten zijn op Ibiza of aan het snorkelen op Aruba :') op elke foto 6 surfdudes. Dan weet je al dat ze een kutkarakter hebben.

Van die Instagram-tijgerinnen met een G-E-W-E-L-D-I-G leven waarin ze een 'aanvulling zoeken, geen opvulling'. :r
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:15:30 #102
107525 Caithlinn
Still me....
pi_182416671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:24 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ik ben ook heel leuk *O*

En bij mij hoeft hij niet eens de muren te schilderen :D
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:16:48 #103
107525 Caithlinn
Still me....
pi_182416688
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Allemaal lekkere wijven die constant aan het feesten zijn op Ibiza of aan het snorkelen op Aruba :') op elke foto 6 surfdudes. Dan weet je al dat ze een kutkarakter hebben.

Van die Instagram-tijgerinnen met een G-E-W-E-L-D-I-G leven waarin ze een 'aanvulling zoeken, geen opvulling'. :r
Als ze ‘opvulling’ van hun leven zoeken word je ook niet blij hoor. Dan krijg je zo’n claimerig type die zelf nooit wat te doen heeft.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:16:58 #104
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182416695
quote:

[..]

Mja, ik kom weinig mensen tegen die op social media verkondigen dat ze zich dood vervelen enzo. Niet heel vreemd dat dat extrapoleert na tinder enzo. Maar wel veel dezelfde soort foto's ja, meiden die daar van afwijken vallen iig op.
pi_182416704
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ratio? Bij vrouwen als het om daten gaat? Dat is zeldzaam (en terecht).
Niks terecht, en een beslissing op basis van niet emotionele gronden hoeft natuurlijk niet rationeel te zijn.
pi_182416732
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:59 schreef Allures het volgende:

[..]

In mijn ervaring
Openheid wint altijd. Is mijn opvatting.
pi_182416734
Die teksten maken mij niet eens meer uit. Grootste ergernis punt : maar 1 foto...
pi_182416752
quote:
8s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Die teksten maken mij niet eens meer uit. Grootste ergernis punt : maar 1 foto...
Wat moet jij met foto's, je "liked" toch niemand ;)
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:20:50 #109
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182416755
quote:
Ik swipe eerder naar rechts bij een leuke tekst.
pi_182416760
quote:
Vooral als het echt zo'n ingezoomde foto van het gezicht is. Ik zie dat bij echt heel veel mannen, totaal niet aantrekkelijk :N
Maar ik vind een tekst erbij wel beter, dan like ik wel eerder.
pi_182416763
quote:

[..]

Ik zoek sowieso een vrouw die wel opgevuld wilt worden.
pi_182416765
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat moet jij met foto's, je "liked" toch niemand ;)
Profielen met 1 foto sowieso niet nee.
pi_182416780
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Profielen met 1 foto sowieso niet nee.
Ga nou maar eerst gewoon wat daten zeg. Wat minder afwijzen om arbitraire zaken.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:24:14 #114
479857 mercimarci
pi_182416788
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182416789
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ga nou maar eerst gewoon wat daten zeg. Wat minder afwijzen om arbitraire zaken.
:')

Had afgelopen vrijdag een date met een 'gewonen jongen'
pi_182416795
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Had afgelopen zaterdag een date met een 'gewonen jongen'
Goedzo meid, dat begint erop te lijken. Hoe was het?
pi_182416801
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Goedzo meid, dat begint erop te lijken. Hoe was het?
Traumatisch.
pi_182416810
quote:

[..]

Traumatisch.
Waarom?

Naja hij heeft wel een indruk achtergelaten zeggen we dan maar.
pi_182416818
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat het gewoon een kneus was.
pi_182416841
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat het gewoon een kneus was.
Ahja...
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:28:54 #121
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182416849
quote:

[..]

Traumatisch.
:').
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:28:54 #122
479857 mercimarci
pi_182416851
Nou wij zijn geen kneuzen dus als je nog een keer een date wil laat het dan maar even weten en wij stoppen dan ook wel meerdere foto's erop
pi_182416861
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:28 schreef Kreator het volgende:

[..]

:').
Ja echt.... Had echt spijt.
pi_182416898
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja echt.... Had echt spijt.
Waarom was het een kneus? Waarom voel je je beter dan iemand anders?

Vragen, vragen
pi_182416940
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:31 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Vragen, vragen
Omdat die mij helemaal niet serieus heeft genomen. Ik geef aan geen sexdates te doen. Toch maar blijven proberen om mij te overtuigen het wel te doen... Zichzelf klem drinken tot op het punt dat die niet meer in een rechte lijn kan lopen etc.

Dus ja gewoon verschrikkelijke kneus. En niet te vergeten dat die 10 cm over zijn lengte heeft gelogen.

|:(

Oh en meneer werkte ook nog op de Zuid As... Allemaal super intressant en zo....

; ik werk bij the big 4 8-) '

Ga weg joh.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:34:36 #126
479857 mercimarci
pi_182416942
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:31 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Vragen, vragen
Deze kan ik wel voor haar beantwoorden.
Sommige mensen hebben gewoon echt een sociale stoornis, wereldvreemd, weten elke keer het verkeerde te zeggen en je als meid het bloed onder de nagels vandaan te halen. Dat maakt o.a. een kneus. En zij is beter omdat zij niet zo is.
pi_182416963
Ik zal deze keer geen screenshot maken maar het uittypen, hoop dat jullie nu niet boos worden:

[18:19, 9-10-2018] Berta: 😘
[18:29, 9-10-2018] Tammo: Lieverd ik was gister eigenlijk wel serieus over dat ik voor het andere meisje ga 😢
[18:29, 9-10-2018] Berta: Hahaha, je doet je best maar. 😂

Nog een keer tegen haar gezegd dat ik haar niet wil. Jeetje die meisjes...
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:37:49 #128
479857 mercimarci
pi_182416979
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:35 schreef Restyler het volgende:
Ik zal deze keer geen screenshot maken maar het uittypen, hoop dat jullie nu niet boos worden:

[18:19, 9-10-2018] Berta: 😘
[18:29, 9-10-2018] Tammo: Lieverd ik was gister eigenlijk wel serieus over dat ik voor het andere meisje ga 😢
[18:29, 9-10-2018] Berta: Hahaha, je doet je best maar. 😂

Nog een keer tegen haar gezegd dat ik haar niet wil. Jeetje die meisjes...
Nou meiden in overvloed voor jou, verklaart waarom de rest van de wereld droog staat
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:38:49 #129
545 dop
pi_182416987
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:

O+
😃ik weet gelijk waar hij woont.

Origineel.
pi_182416992
Nu vrijdag een date met een Portugees.

Was blijkbaar afgelopen vrijdag bij op werk geweest en daarna toevallig gematched op Hppn. Maar ik weet niet meer wie het is :D
pi_182417000
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:38 schreef dop het volgende:

[..]

😃ik weet gelijk waar hij woont.

Origineel.
Ik vind dit echt leuk :P

Was op Okcupid dus maar een like gestuurd.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:44:38 #132
479857 mercimarci
pi_182417076
Nou ludovico ze negeert ons
pi_182417105
Heb zo om 20:00 ook ineens een date met een jongen. Ik zei dat ik vanavond om 20:00 ging sporten en ineens zegt hij "ik kom ook"... :(
pi_182417114
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:45 schreef Restyler het volgende:
Heb zo om 20:00 ook ineens een date met een jongen. Ik zei dat ik vanavond om 20:00 ging sporten en ineens zegt hij "ik kom ook"... :(
Uh je date toch met meisjes?
pi_182417134
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uh je date toch met meisjes?
Ja, ik ben een heteroseksuele witte man. Maar hij heeft besloten zich bij mij aan te sluiten vanavond tijdens het sporten :'(
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:47:54 #136
479857 mercimarci
pi_182417139
Tjah misschien is een man ook wel lekker, je weet het niet tot je het geprobeert hebt, veel plezier vanavond
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:48:24 #137
545 dop
pi_182417144
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Alblasserdam (west Kinderdijk)
Kom je uit Rotterdam? Kan je gezellig met de waterbus naar hem toe 😎
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:48:43 #138
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182417150
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:16 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Mja, ik kom weinig mensen tegen die op social media verkondigen dat ze zich dood vervelen enzo. Niet heel vreemd dat dat extrapoleert na tinder enzo. Maar wel veel dezelfde soort foto's ja, meiden die daar van afwijken vallen iig op.
Social media is de kanker van deze tijd. Exact om die reden. Al dat gepose voor de buhne :')

Nepperij.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:50:09 #139
479857 mercimarci
pi_182417176
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Social media is de kanker van deze tijd. Exact om die reden. Al dat gepose voor de buhne :')

Nepperij.
Jij zou het internet ook verboden hebben om bibliotheken open te kunnen laten of niet
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:51:14 #140
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182417191
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:50 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Jij zou het internet ook verboden hebben om bibliotheken open te kunnen laten of niet
Het één heeft letterlijk niets met het ander te maken. Internet opzich brengt, als je het zoekt, verdieping.

Social media verschraalt alleen maar.
pi_182417253
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat gaat iets verder dan er wat voor over hebben.
Welneeeee, ik ben heel leuk O+
Sarcasme. Herken het.
pi_182417257
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:47 schreef Restyler het volgende:

[..]

Ja, ik ben een heteroseksuele witte man. Maar hij heeft besloten zich bij mij aan te sluiten vanavond tijdens het sporten :'(
Vanavond verslag van deze 'date'??
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:55:27 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182417268
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:

Oh en meneer werkte ook nog op de Zuid As... Allemaal super intressant en zo....

Oeh dan ben ik ook super interessant, want ook gedaan :7

(en blij weer normaal werk te hebben bij mensen met verstand)
pi_182417304
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Vanavond verslag van deze 'date'??
Heb hem gezegd dat ik niet samen wil sporten:

dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:58:05 #145
479857 mercimarci
pi_182417323
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het één heeft letterlijk niets met het ander te maken. Internet opzich brengt, als je het zoekt, verdieping.

Social media verschraalt alleen maar.
Dat is gewoon jouw mening. Heeft er verder alles mee te maken, jij vindt social media niks, anderen vinden internet niks, anderen vinden het weer geweldig. Gewoon je mening, subjectief, maar jij kan zelfs het woordje kanker er nog aan vastknopen om aan te geven hoe goed je wel niet inziet hoe dit en dat in elkaar zit
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:59:39 #146
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182417350
Hallo hallo, kan het ontopic? Dank je wel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:00:03 #147
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182417355
Buzy. :')

Verder verneuk je het topic nogal met je offtopic gekneus. Tief op.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:00:16 #148
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182417358
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:57 schreef Restyler het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat ben je aan t doen?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:00:25 #149
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182417360
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:58 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Dat is gewoon jouw mening. Heeft er verder alles mee te maken, jij vindt social media niks, anderen vinden internet niks, anderen vinden het weer geweldig. Gewoon je mening, subjectief, maar jij kan zelfs het woordje kanker er nog aan vastknopen om aan te geven hoe goed je wel niet inziet hoe dit en dat in elkaar zit
Gast, relax. :')

Het feit dat ik het stel, zegt al afdoende dat het mijn mening is lijkt me.

Denk aan je hart.
pi_182417373
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat ben je aan t doen?
Heb hem gezegd dat ik niet met hem wil afspreken in het Engels.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:01:49 #151
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182417386
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:00 schreef Restyler het volgende:

[..]

Heb hem gezegd dat ik niet met hem wil afspreken in het Engels.
Dat bedoel ik niet. Waarom post je hele whatsapp verhalen?

Die ook nog eens offtopic zijn... Stop ermee a.u.b. :).
pi_182417391
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:57 schreef Restyler het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zou als hetero man niet zeggen we can talk and stuff _O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182417502
Ik heb straks weer een date O+ Met een andere dan de Limburger 2.0 en dat voelt een beetje gek omdat dat zo goed klikte zaterdag en we heel veel contact hebben. Maar naar deze man ben ik ook heel erg benieuwd dus toen hij vroeg of ik wat met hem wilde gaan drinken, vond ik dat eigenlijk wel heel leuk :) Dus we gaan het zien
Sarcasme. Herken het.
pi_182417685
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat die mij helemaal niet serieus heeft genomen. Ik geef aan geen sexdates te doen. Toch maar blijven proberen om mij te overtuigen het wel te doen... Zichzelf klem drinken tot op het punt dat die niet meer in een rechte lijn kan lopen etc.

Dus ja gewoon verschrikkelijke kneus. En niet te vergeten dat die 10 cm over zijn lengte heeft gelogen.

|:(

Ga weg joh.
Okee, ja dat is een kneus :P
pi_182417690
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat ben je aan t doen?
Toch jammer hoor *O*
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:19:56 #156
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182417728
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Welneeeee, ik ben heel leuk O+
Ben ik ook, maar ik zou nooit van een date vragen of ze wat klusjes zou willen doen.
Vind ik gewoon not-done.
pi_182417736
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Toch jammer hoor *O*
Ik moet helaas luisteren naar mevrouw Samzz. Ik zal in volgende posts weer over mijn dames praten en de voortgang daarmee.
pi_182417753
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:20 schreef Restyler het volgende:

[..]

Ik moet helaas luisteren naar mevrouw Samzz. Ik zal in volgende posts weer over mijn dames praten en de voortgang daarmee.
Vooruit dan :) :)
pi_182417810
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ben ik ook, maar ik zou nooit van een date vragen of ze wat klusjes zou willen doen.
Vind ik gewoon not-done.
Haha ja, want zo ging het natuurlijk ook echt. “Zeg, ik ben heel leuk! Kom je mijn muren voor me schilderen?” “Ja tuurlijk!” Date fixed 8-) meester die ik ben
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:30:08 #160
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182417988
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haha ja, want zo ging het natuurlijk ook echt. “Zeg, ik ben heel leuk! Kom je mijn muren voor me schilderen?” “Ja tuurlijk!” Date fixed 8-) meester die ik ben
Geen idee hoe dat gegaan is.
Maar hier zou het voelen alsof ik iemand alleen voor zoiets zou gebruiken.
pi_182418017
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Geen idee hoe dat gegaan is.
Maar hier zou het voelen alsof ik iemand alleen voor zoiets zou gebruiken.
En gezien ik een heel normaal mens ben met normen en waarden is dat vooraf natuurlijk uitgebreid besproken. Maar dit is Fok en dan zijn drama-conclusies natuurlijk veel leuker O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:59:18 #162
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182418505
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En gezien ik een heel normaal mens ben met normen en waarden is dat vooraf natuurlijk uitgebreid besproken. Maar dit is Fok en dan zijn drama-conclusies natuurlijk veel leuker O+
Overdrijven is ook een vak :')
Is toch gewoon ieder zijn/haar voorkeur.

Heb je nog klusjes liggen voor je aankomende date?
pi_182418545
Wacht, ik volg even niet
Voor de date is uitgebreid besproken dat ie moest verven?
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:03:29 #164
47102 Elvi
miemkwien
pi_182418597
Ik heb nog een badkamer die schoongemaakt moet worden. Brb even tinderen!
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:13:44 #165
479857 mercimarci
pi_182418851
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:01 schreef Allures het volgende:
Wacht, ik volg even niet
Een date krijg je niet, die verdien je
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:15:52 #166
545 dop
pi_182418903
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:01 schreef Allures het volgende:
Wacht, ik volg even niet
nee man, ze heeft gewoon gevraagd of hij komt sauzen.
Hij heeft haar verkeerd begrepen en gelijk ja gezegd natuurlijk 😁

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182418987
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:13 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Een date krijg je niet, die verdien je
oh ik krijg ze
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:20:39 #168
479857 mercimarci
pi_182419010
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:15 schreef dop het volgende:

[..]

je kan toch gezellig aan het babbelen zijn en vertellen dat je in huis aan het klussen bent.
Ik zou als ik haar leuk vind ook zeker aanbieden om gezellig te komen klussen en daarna gezellig samen iets te doen
Een date waarbij je gaat klussen. Heb nooit erover gehoord tot nu toe uberhaupt. Ja een painting party waarbij meerdere mensen verven en bier drinken die elkaar al kennen. Maar klusjes doen op een date? Ik zou direct afhaken
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:23:33 #169
545 dop
pi_182419069
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:20 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Een date waarbij je gaat klussen. Heb nooit erover gehoord tot nu toe uberhaupt. Ja een painting party waarbij meerdere mensen verven en bier drinken die elkaar al kennen. Maar klusjes doen op een date? Ik zou direct afhaken
beetje knoeien met de verf samen onder de douche.
Was niet echt een date in mijn geval, maar kan best gezellig zijn.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:23:57 #170
479857 mercimarci
pi_182419078
Opzich geeft me dit wel serieus ideeen trouwens. Wat nou als je meiden test op je eerste date. Ga maar in de keuken staan en maak een lekkere warme maaltijd voor me. Als ze zoiets niet goed doet weet je al dat het gewoon niet voorbestemd is. Zijn veel variaties op mogelijk ook. Seks op de eerste date, huishouden enz
pi_182419345
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:23 schreef mercimarci het volgende:
Opzich geeft me dit wel serieus ideeen trouwens. Wat nou als je meiden test op je eerste date. Ga maar in de keuken staan en maak een lekkere warme maaltijd voor me. Als ze zoiets niet goed doet weet je al dat het gewoon niet voorbestemd is. Zijn veel variaties op mogelijk ook. Seks op de eerste date, huishouden enz
:D
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:37:54 #172
545 dop
pi_182419346
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:23 schreef mercimarci het volgende:
🤔
pi_182419597
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:44 schreef mercimarci het volgende:
Nou ludovico ze negeert ons
Ben dat al zo gewend dat ik niet eens meer weet dat ik ergens een vraag aan haar stelde.
pi_182419823
Het wordt steeds serieuzer tussen het meisje dat ik leuk vind en mij. Ze voegt nu telkens kus emoticons toe aan haar berichten.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:00:40 #175
479857 mercimarci
pi_182419872
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:58 schreef Restyler het volgende:
Het wordt steeds serieuzer tussen het meisje dat ik leuk vind en mij. Ze voegt nu telkens kus emoticons toe aan haar berichten.
Kan je ook vertellen hoe je dat voor elkaar krijgt? Zodat wij er ook wat aan hebben
pi_182419964
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:00 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Kan je ook vertellen hoe je dat voor elkaar krijgt? Zodat wij er ook wat aan hebben
Het enige wat ik vandaag gedaan heb is als volgt.

Vanochtend was er taart op het werk dus ik stuur haar een snapchat met het stukje taart dat ik genomen heb. Zij reageerde vervolgens met "vanavond 5 minuten langer rennen om dat er weer af te krijgen :* ". Vervolgens chatten we wat en stuurt ze steeds vaker kus emotie. Zojuist heb ik 45 minuten gerend (5 minuten langer dan normaal) en stuurt ze weer een zin met een kus emotie.

Nog even en we hebben een hond en 3 kinderen.
pi_182420083
Als dat al een teken van interesse is...
pi_182420202
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:04 schreef Restyler het volgende:

[..]

Het enige wat ik vandaag gedaan heb is als volgt.

Vanochtend was er taart op het werk dus ik stuur haar een snapchat met het stukje taart dat ik genomen heb. Zij reageerde vervolgens met "vanavond 5 minuten langer rennen om dat er weer af te krijgen :* ". Vervolgens chatten we wat en stuurt ze steeds vaker kus emotie. Zojuist heb ik 45 minuten gerend (5 minuten langer dan normaal) en stuurt ze weer een zin met een kus emotie.

Nog even en we hebben een hond en 3 kinderen.
Volgende keer een uur rennen en je bent klaar voor je bruiloft!
pi_182420221
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Als dat al een teken van interesse is...
Vertrouw me, over een week kan ik hier plaatsen dat ik naar het relatie-topic moet verhuizen omdat het officieel is. Het wordt nu serieus!
pi_182420240
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Volgende keer een uur rennen en je bent klaar voor je bruiloft!
Dankje voor je lieve woorden.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:17:50 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182420282
pi_182420342
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:15 schreef Restyler het volgende:

[..]

Vertrouw me, over een week kan zal ik hier plaatsen dat ik naar het relatie-topic moet verhuizen omdat het officieel is. Het wordt nu serieus!
Dat je het zal posten geloof ik wel.. :')
pi_182420368
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[ afbeelding ]
Nah

pi_182420394
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:16 schreef Restyler het volgende:

[..]

Dankje voor je lieve woorden.
Met liefde gegeven!
pi_182421052
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Toeval wel, dat ik hem nu ook tegenkom _O- en waarom alleen een like? Berichtje zie je tenminste :s)
Gek? kan je dat eten?
pi_182421299
Date vanavond was gezellig, maar geen klik. Wel echt een hele leuke man verder en zo fijn dat hij vroeg wat ik van de date vond en we allebei die klik misten en dat gewoon uit konden spreken. Stiekem ook bij dat de klik er niet was, want dat maakt de klik met de man van afgelopen zaterdag nog net even specialer.
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:32:31 #187
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182421480
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:18 schreef Spirit82 het volgende:
Date vanavond was gezellig, maar geen klik. Wel echt een hele leuke man verder en zo fijn dat hij vroeg wat ik van de date vond en we allebei die klik misten en dat gewoon uit konden spreken. Stiekem ook bij dat de klik er niet was, want dat maakt de klik met de man van afgelopen zaterdag nog net even specialer.
Jij praat vaker over (eerste) dates alsof je de ware hebt ontmoet. Ik vind dat enthousiasme wel tof, maar ben je dan niet bang dat je ook heel vaak en hard teleurgesteld wordt?
pi_182421595
Bij vrouwen waar ik langere termijn mee samen ben geweest had ik ook direct een grandioze klik. Het is of alles of niks bij mij, heerlijk overzichtelijk wel eigenlijk.
pi_182421613
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jij praat vaker over (eerste) dates alsof je de ware hebt ontmoet. Ik vind dat enthousiasme wel tof, maar ben je dan niet bang dat je ook heel vaak en hard teleurgesteld wordt?
Oh :@ Dan druk ik me denk ik gewoon enthousiast uit denk ik, dat is wel een beetje mijn karakter ook. Maar ik ben ook realistisch hoor. Heb alleen geen behoefte om alle negatieve punten uit te lichten. Ik vind het een leuke vent met wie ik veel en fijn contact heb, ik vind hem aantrekkelijk en verder zien we wel hoe het zich ontwikkeld. En ja, teleurstelling hoort erbij. Is niet de eerste keer en zal ook niet de laatste keer zijn. Ik ben vooral gewoon heel blij dat ik die klik nog kan hebben :)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:41:36 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182421689
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Viel mij ook al op ja.

Lijkt me heerlijk om te hebben, ook de hoeveelheid leuke mannen die ze tegenkomt, of nouja dat gevoel bij heeft.
pi_182421843
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Viel mij ook al op ja.

Lijkt me heerlijk om te hebben, ook de hoeveelheid leuke mannen die ze tegenkomt, of nouja dat gevoel bij heeft.
Daar staan er ook genoeg tegenover waarbij ik dat gevoel niet heb :@ Maar idd, ik ben toevallig een paar keer enthousiast geweest, maar tot op heden is dat niks geworden dus :P Dus het valt allemaal wel mee na het eerste enthousiasme.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:59:16 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182422015
Het is al fijn dat je die eerste enthousiaste hebt :)
pi_182422044
quote:
Jammer dat jullie die klik niet hadden, maar wel tof dat jullie dat gewoon konden zeggen. En dat maakt het ook makkelijker "kiezen" idd.

Mijn date was wel heel erg leuk O+
Op het laatste moment alleen toch wel besloten om in de stad af te spreken ipv meteen bij mij thuis. Ondanks dat ik hem van de sportschool ken, vonden mn vriendinnen dat toch wel verstandiger. Hij vond het gelukkig geen probleem en wist een heel leuk café met loungegedeelte waar we chill konden zitten. Klikte echt goed, gezellig gekletst en geknuffeld en gezoend O-)
Voelde gewoon goed O+

Vrijdag organiseert de sportschool een strongest member competition waar we allebei heen gaan (ik doe niet mee, hij wel) en daarna zien we wel wat we doen ;)
pi_182422143
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:15 schreef dop het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon een fokker was die heel stoer en hihaho dubbelzinnig aan het lullen was over de muren en plafonds witten, daarop uitgenodigd en die zo verbouwereerd was dat hij een roller in zijn klauwen gedouwd kreeg dat hij maar braafjes is gaan verven.
pi_182422434
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:01 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Jammer dat jullie die klik niet hadden, maar wel tof dat jullie dat gewoon konden zeggen. En dat maakt het ook makkelijker "kiezen" idd.

Op het laatste moment alleen toch wel besloten om in de stad af te spreken ipv meteen bij mij thuis. Ondanks dat ik hem van de sportschool ken, vonden mn vriendinnen dat toch wel verstandiger. Hij vond het gelukkig geen probleem en wist een heel leuk café met loungegedeelte waar we chill konden zitten. Klikte echt goed, gezellig gekletst en geknuffeld en gezoend O-)
Voelde gewoon goed O+

Vrijdag organiseert de sportschool een strongest member competition waar we allebei heen gaan (ik doe niet mee, hij wel) en daarna zien we wel wat we doen ;)
Keb wel een idee
pi_182422557
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:58 schreef Restyler het volgende:
Mag ik vragen hoe oud je bent?
pi_182424549
quote:
En weet de man van zaterdag ook dat je ondertussen ook andere mannen date?
pi_182425365
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:00 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Toeval wel, dat ik hem nu ook tegenkom _O- en waarom alleen een like? Berichtje zie je tenminste :s)
We hebben een match *)

Misschien is het een experiment....:P

[ Bericht 17% gewijzigd door bitterbal op 10-10-2018 07:40:16 ]
pi_182425417
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon een fokker was die heel stoer en hihaho dubbelzinnig aan het lullen was over de muren en plafonds witten, daarop uitgenodigd en die zo verbouwereerd was dat hij een roller in zijn klauwen gedouwd kreeg dat hij maar braafjes is gaan verven.
_O-
pi_182425938
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

We hebben een match *)

Misschien is het een experiment....:P

Tof! Hou ons op de hoogte, haha!
Gek? kan je dat eten?
pi_182426093
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Keb wel een idee
Dat dacht ik wel. Bij mn ex was de tweede date idd meteen de date dat ik bleef slapen en we daarna een relatie hadden. Maar toen hadden we ook al 9 maanden online contact gehad.
Denk dat het nu wel een paar dates worden, maar het voelt iig goed O+

Nog even verslag van gister nog een keer omdat we nu net op nieuwe pagina zitten:

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:01 schreef _Hestia_ het volgende:

Voelde gewoon goed O+

woensdag 10 oktober 2018 @ 08:35:53 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182426142
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 08:31 schreef _Hestia_ het volgende:
Nog even verslag van gister nog een keer omdat we nu net op nieuwe pagina zitten:
Jij zit op een nieuwe pagina, ik niet :)
pi_182426284
quote:
6s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 08:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij zit op een nieuwe pagina, ik niet :)
Haha oke ja ik heb 50 posts per pagina, anders blijf ik scrollen. Maar oké voor niet iedereen geldt het dus ;)
pi_182427832
Oké pijnlijk...

Iemand vragen of ze wat wil drinken en dan antwoorden met "Hahahah!"... :') |:(

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 08:49 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha oke ja ik heb 50 posts per pagina, anders blijf ik scrollen. Maar oké voor niet iedereen geldt het dus ;)
Gewoon 300 per pagina... 1 topic op 1 pagina, heerlijk! :P
pi_182427902
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Oké pijnlijk...

Op de chat?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182428160
Leuk _Hestia_! Klinkt goed!

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Oké pijnlijk...

In welke context was dat dan? Heb het namelijk ook eens gehad .. gevolgd door een "WTF man!!".

Dat was een dame die ik op vakantie had ontmoet. Achteraf bleek dat haar vriendin - die ook mee was op vakantie - mij leuk vond en al een tijdje zat te vissen naar me. Niet alleen dat, de dame die ik mee uitvroeg zat ons - achteraf - tijdens de vakantie actief te koppelen.

Het wordt nog erger .. want ik had doodleuk met mijn giecheltje het telefoonnummer van de ander aan de dame die zat te vissen gevraagd. :') :')

Zodoende de "WTF man!!". STEKEBLIND HIER.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 10:56:52 ]
pi_182428257
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 08:12 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Tof! Hou ons op de hoogte, haha!
Beetje verdacht.... vroeg hem ten huwelijk en hij zei Ja...

*;
pi_182428307
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

*;
Wat dacht jij, ik doe het eens anders? _O-
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 11:05:23 #209
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_182428428
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:37 schreef Harmankardon het volgende:
Bij vrouwen waar ik langere termijn mee samen ben geweest had ik ook direct een grandioze klik. Het is of alles of niks bij mij, heerlijk overzichtelijk wel eigenlijk.
Bij mij precies hetzelfde.Ook bij mijn huidige vriendin.
Hiervoor 3 jaar wezen daten en nooit die megaklik meteen gehad bij de eerste date, wel vervolgdates (zelfs langere tijd) gehad om te kijken of die klik nog zou komen, maar tevergeefs.
pi_182428478
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Op de chat?
Jep..
Waarschijnlijk moest ik niet openen met een grapje... kennelijk is serieusheid nodig als je iemand op date wil vragen.... :7

Ik ga nog wel even vissen
  woensdag 10 oktober 2018 @ 11:16:24 #211
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_182428626
quote:

[..]

*;
Schiet lekker op, :P ik dacht dat ik snel was. ;)
pi_182428861
quote:

[..]

*;
Andy and April :7
pi_182429298
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:30 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Andy and April :7
We hebben het nu over de huwelijkse voorwaarden.
pi_182429388
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

We hebben het nu over de huwelijkse voorwaarden.
Wel leuk, als je zo kan dollen. Daar hou ik van O+
Gek? kan je dat eten?
pi_182429626
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:58 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Wel leuk, als je zo kan dollen. Daar hou ik van O+
Ik ben bloedserieus.
pi_182429660

Verder hapt mijn LVML nog niet... :6
pi_182429719
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]

Verder hapt mijn LVML nog niet... :6
Balen.....
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:04:10 #218
545 dop
pi_182434742
mis ik hier nu het laatste stuk van het topic?
of heeft een mod iets te gretig opgeruimd zonder te melden?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:16:24 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182434964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:04 schreef dop het volgende:
mis ik hier nu het laatste stuk van het topic?
of heeft een mod iets te gretig opgeruimd zonder te melden?
Maakt 't uit? Was 't vast niet ontopic of interessant.
pi_182434975
Wat mis je dan dop?

Ik baal een beetje. Heb sinds zondagavond niks meer gehoord van m'n date. Nada. En we moesten nog een exacte tijd afspreken.

Nu vraag ik me af of er iets gebeurt is of dat het toch een eikel blijkt. Wil niet te snel conclusies trekken. En net wat jullie altijd zeggen, even een reactie van, ben druk of er is wat kost ook de moeite niet. Zucht. |:(
Gek? kan je dat eten?
pi_182435004
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:16 schreef quickstepster het volgende:
Wat mis je dan dop?

Ik baal een beetje. Heb sinds zondagavond niks meer gehoord van m'n date. Nada. En we moesten nog een exacte tijd afspreken.

Nu vraag ik me af of er iets gebeurt is of dat het toch een eikel blijkt. Wil niet te snel conclusies trekken. En net wat jullie altijd zeggen, even een reactie van, ben druk of er is wat kost ook de moeite niet. Zucht. |:(
Wanneer stond die gepland?
pi_182435016
quote:
Wat mis je dan dop?

Oh bleh ik haat dat soort situaties zo erg. Kan er echt niet tegen. Is het een optie om zelf nog een appje te sturen of misschien te bellen? Wanneer is de date?
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:22:13 #223
545 dop
pi_182435068
quote:
Wat mis je dan dop?
ik weet dat ik heb gereageerd op Yasmin23 , vem2012 volgens mij ook
en daar reageerde zij op.
en daar zat en nog 1 of 2 post tussen van anderen volgens mij.
pi_182435091
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:22 schreef dop het volgende:

[..]

ik weet dat ik heb gereageerd op Yasmin23 , vem2012 volgens mij ook
en daar reageerde zij op.
en daar zat en nog 1 of 2 post tussen van anderen volgens mij.
Ja was niet ontopic.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:24:41 #225
545 dop
pi_182435119
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja was niet ontopic.
okay was een beetje melig maar had niet het idee dat het echt oftopic was.
maar goed zal wel zijn dan.
pi_182435149
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:24 schreef dop het volgende:

[..]

okay was een beetje melig maar had niet het idee dat het echt oftopic was.
maar goed zal wel zijn dan.
Ontopic dan maar :P

Zeer benieuwd naar de Portugees van vrijdag avond. Heb een 'backgroundçheck' gedaan online en ziet er uit als een slimme rustige jongen :P
pi_182435167
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ontopic dan maar :P

Zeer benieuwd naar de Portugees van vrijdag avond. Heb een 'backgroundçheck' gedaan online en ziet er uit als een slimme rustige jongen :P
Ze zijn daar wel arm, weet je zeker dat hij niet uit is op je geld?
pi_182435188
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:27 schreef MCH het volgende:

[..]

Ze zijn daar wel arm, weet je zeker dat hij niet uit is op je geld?
Scheelt dan dat het Portugal is; iemand buiten de EU is nog veel leuker.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:30:40 #229
479857 mercimarci
pi_182435228
Restyler nog niet geupdate?
pi_182435236
Volgens mij heeft deze jongen wel een goede baan :p

Dr. Portugees.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:33:00 #231
479857 mercimarci
pi_182435267
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij heeft deze jongen wel een goede baan :p

Dr. Portugees.
Sowieso kan een scammer zelfs niet van een kale kip plukken of wel dus ja geen risico wat dat betreft :P
pi_182435319
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:33 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Sowieso kan een scammer zelfs niet van een kale kip plukken of wel dus ja geen risico wat dat betreft :P
Dat ook. Bij mij valt niet zoveel te halen.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:39:52 #233
479857 mercimarci
pi_182435411
quote:
6s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat ook. Bij mij valt niet zoveel te halen.
Ow nou ja weet niet, heb je foto's gezien, jij bent wel een prijs an sich ;)
pi_182435810
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wanneer stond die gepland?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh bleh ik haat dat soort situaties zo erg. Kan er echt niet tegen. Is het een optie om zelf nog een appje te sturen of misschien te bellen? Wanneer is de date?
Date is morgenavond als t goed is...
Heb z'n nummer nog niet, dus meer dan een berichtje kan ik niet doen. Ik heb net een tijd voorgesteld (na eerdere berichtjes die dus onbeantwoord zijn). Hoor ik voor morgenmiddag niks, dan is het jammer, maar helaas. :X

Andere matches zeggen ook 0 terug, dus mogelijk gaat Tinder de prullenbak in.

Ga volgende week wel naar een (of twee) bordspelavond(en) in Utrecht, nieuwe mensen leren kennen :Y Daar in ieder geval veel zin in!
Gek? kan je dat eten?
pi_182435829
quote:
12s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:39 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ow nou ja weet niet, heb je foto's gezien, jij bent wel een prijs an sich ;)
Zeg praat eens niet zo objectificerend over vrouwen.
pi_182435840
Als je af gaat spreken wissel je toch nr uit? Doe ik het nou zo verkeerd om?
  Official ESF Kreviewer woensdag 10 oktober 2018 @ 18:01:08 #237
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182435851
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:59 schreef quickstepster het volgende:

, nieuwe mensen leren kennen :Y Daar in ieder geval veel zin in!
Dat doe ik ook af en toe. Best leuk.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:01:43 #238
479857 mercimarci
pi_182435861
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zeg praat eens niet zo objectificerend over vrouwen.
pi_182435867
quote:

[..]

[..]

Heb z'n nummer nog niet, dus meer dan een berichtje kan ik niet doen. Ik heb net een tijd voorgesteld (na eerdere berichtjes die dus onbeantwoord zijn). Hoor ik voor morgenmiddag niks, dan is het jammer, maar helaas. :X

Ga volgende week wel naar een (of twee) bordspelavond(en) in Utrecht, nieuwe mensen leren kennen :Y Daar in ieder geval veel zin in!
Totdat ik nummer heb ga ik er nog niet vanuit dat het doorgaat :P

Maar wie weet reageert die nog :)
pi_182435886
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:01 schreef mercimarci het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wie verzint deze plaatjes? Mensen zijn helemaal koekwaus
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:03:32 #241
479857 mercimarci
pi_182435901
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je een programmeur zou zijn geweest zou je het wel grappig hebben gevonden
pi_182435918
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:00 schreef Allures het volgende:
Als je af gaat spreken wissel je toch nr uit? Doe ik het nou zo verkeerd om?
Naam vragen doe je pas na date 3.
pi_182435919
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:03 schreef mercimarci het volgende:

[..]

blies lucht door mijn neus.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182435958
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:03 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ik geef het de voordeel van twijfel.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:10:10 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182436020
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:04 schreef HostiMeister het volgende:

blies lucht door mijn neus.
Waarom snap ik 'm ;(
pi_182436028
quote:

[..]

[..]

Meerdere onbeantwoorde berichtjes klinkt niet heel hoopvol. Vind ik ook zo kinderachtig. Als je geen interesse meer hebt, zeg het dan gewoon i.p.v. iemand zo te laten hangen. Maargoed misschien had ie een reden, je weet nooit.

Volgende keer voor eerste date al nrs uitwisselen, dan had je hem gewoon even kunnen bellen :)
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:21:57 #247
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182436243
Dit weekend naar broodwief. Date nummer 10 :o

We gaan het vieren met een dagje raften op zaterdag en 's avonds naar een concert om dan zondag waarschijnlijk dood van de spierpijn in onze onderbroek met pizza en bier de hele dag games te spelen, als we nog kunnen bewegen _O-
  Official ESF Kreviewer woensdag 10 oktober 2018 @ 18:23:23 #248
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182436266
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Meerdere onbeantwoorde berichtjes klinkt niet heel hoopvol. Vind ik ook zo kinderachtig. Als je geen interesse meer hebt, zeg het dan gewoon i.p.v. iemand zo te laten hangen. Maargoed misschien had ie een reden, je weet nooit.

Dat gebeurt best wel vaak, valt me op. Ik had iets van 30 matches op okc, bijna allemaal duitsers.
Er loopt nog 1 gesprek. (vd vijf of zes waar ik een gesprek mee had). De rest is dood, ook al vroegen er twee of ik wat wilde gaan drinken.

Maar ben er zelf ook wel makkelijker in geworden. Geen reactie? Dan niet. Doei.
pi_182436332
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat gebeurt best wel vaak, valt me op. Ik had iets van 30 matches op okc, bijna allemaal duitsers.
Er loopt nog 1 gesprek. (vd vijf of zes waar ik een gesprek mee had). De rest is dood, ook al vroegen er twee of ik wat wilde gaan drinken.

Maar ben er zelf ook wel makkelijker in geworden. Geen reactie? Dan niet. Doei.
Zijn maar weinig matches idd waarbij het gesprek langer dan een dag duurt.
pi_182436358
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom snap ik 'm ;(
omdat je ook een nerd bent ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Official ESF Kreviewer woensdag 10 oktober 2018 @ 18:32:08 #251
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182436423
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:27 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

There are 10 types of people.. Binary. Bla. Matige shit allemaal.
pi_182436425
Waarom kunnen sommige vrouwen niet gewoon zeggen "Ja, leuk" of "Nee, sorry!" ...

woensdag 10 oktober 2018 @ 18:35:31 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182436499
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:27 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Niet eens een echte ;(
pi_182436516
quote:

[..]

[..]

Leuk! Bordspellen! 8-)
pi_182436813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Volgende keer voor eerste date al nrs uitwisselen, dan had je hem gewoon even kunnen bellen :)
Normaal doe ik dat altijd inderdaad. Is vanwege vakantie en rommelig er bij ingeschoten. Les geleerd, geen uitzonderingen maken!

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:36 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Leuk! Bordspellen! 8-)
Jaaa :@ ik hou ervan. En op zo'n avond zitten in ieder geval andere fanaten, dus iets gemeen heb je meteen!
Gek? kan je dat eten?
pi_182436871
Ben nooit zo zenuwachtig voor dates, maar voor de date morgen voel ik toch wel wat opspelen.
pi_182437058
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:52 schreef Restyler het volgende:
Ben nooit zo zenuwachtig voor dates, maar voor de date morgen voel ik toch wel wat opspelen.
Dit was toch je 5e date al?
pi_182437356
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:52 schreef Restyler het volgende:
8

Hopelijk kun je er toch ook van genieten!
pi_182437509
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:00 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dit was toch je 5e date al?
Dat is de reden juist. Het begint serieus te worden. Bij een eerste date heb ik niet zo veel te verliezen we kennen elkaar amper, maar nu heb ik vier dates met haar gehad en zou ik het toch aardig kut vinden haar kwijt te raken. :)

quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

8

Hopelijk kun je er toch ook van genieten!
Haha, dat sowieso. Kijk ook hier eens trouwens: R&P / Het R&P schouderklopjes en complimenten topic
<3
pi_182437814
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:22 schreef Restyler het volgende:

[..]

Dat is de reden juist. Het begint serieus te worden. Bij een eerste date heb ik niet zo veel te verliezen we kennen elkaar amper, maar nu heb ik vier dates met haar gehad en zou ik het toch aardig kut vinden haar kwijt te raken. :)

[..]

Haha, dat sowieso. Kijk ook hier eens trouwens: R&P / Het R&P schouderklopjes en complimenten topic
<3
Lief *;
pi_182438901
Opgeschoond, graag ontopic. Thanks.
pi_182438931
Geen "Nee, sorry"... maar een "Ben nu druk en ziek"...

Beetje hetzelfde toch? :P
  Official ESF Kreviewer woensdag 10 oktober 2018 @ 20:27:00 #263
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182439204
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:16 schreef Themeparktommy het volgende:

Dat is hetzelfde. Je kunt hooguit stoppen met reageren en kijkenof ze over een tijdje uit zichzelf wat voorstelt.
pi_182439470
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:16 schreef Themeparktommy het volgende:

Dat zei het meisje waar ik morgen de 5e date mee heb ook na de eerste date. Vervolgens zei ik gewoon: "meestal betekent dat dat je toch niet op een 2e date wil, als dat zo is kun je het gewoon zeggen hoor". Vervolgens reageerde ze meteen dat dat zeker niet het geval was en noemde ze een dag. :)
pi_182440464
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom snap ik 'm ;(
Waarschijnlijk omdat jullie soort daar pas sinds vorig jaar mee in aanraking is gekomen. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 21:21:36 ]
pi_182440659
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 20:37 schreef Restyler het volgende:

[..]

Dat zei het meisje waar ik morgen de 5e date mee heb ook na de eerste date. Vervolgens zei ik gewoon: "meestal betekent dat dat je toch niet op een 2e date wil, als dat zo is kun je het gewoon zeggen hoor". Vervolgens reageerde ze meteen dat dat zeker niet het geval was en noemde ze een dag. :)
Dus ik zou eigenlijk nog moeten vragen of ze sowieso zin heeft om een drankje te doen, maar niet direct wanneer...?
pi_182441298
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:27 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dus ik zou eigenlijk nog moeten vragen of ze sowieso zin heeft om een drankje te doen, maar niet direct wanneer...?
Persoonlijk haat ik het als een meisje me aan het lijntje houdt met "ben druk" of iets vergelijkbaars. Wanneer een meisje dat zegt ga ik niet wachten maar stel ik de vraag of ze echt druk is of dat ze niet (nog een keer) wil afspreken. Uit mijn ervaring betekent "ben druk" namelijk 9 van de 10 keer dat ze niet wil afspreken, maar geen zin heeft om dat rechtstreeks tegen je te zeggen.

Dus op je vraag: ja, zou ik wel doen.
pi_182443488
quote:

[..]

[..]

Waar zijn die?
En toch niet alleen Magic The Gathering? (aka offline WOW)
pi_182444873
Leuke dame leren kennen, graag meer mee gedaan maar we slapen beide in een hostel...

Morgen zou ik vliegen naar Cyprus maar ga kijken of ik morgen alternatieve plannen kan maken.
pi_182445000
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 00:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waar zijn die?
Zijn game avonden van Subcultures, dus bordspellen! Je kan eens op hun site kijken voor info :Y

En nog niks gehoord, dus date gaat officieel niet door |:(
Gek? kan je dat eten?
pi_182445005
Monopoly ben ik wel goed in ^O^
pi_182445083
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zijn maar weinig matches idd waarbij het gesprek langer dan een dag duurt.
Echt?

Dat herken ik zelf niet eerlijk gezegd. Merendeel loopt gewoon hier.
pi_182445126
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 06:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Echt?

Dat herken ik zelf niet eerlijk gezegd. Merendeel loopt gewoon hier.
Veel kunnen echt geen gesprek voeren. Of beginnen gelijk vieze opmerkingen te maken....vaak geen humor.

Ga er niet al teveel moeite meer in steken om een gesprek door te laten lopen of niet.
pi_182445208
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 06:12 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Zijn game avonden van Subcultures, dus bordspellen! Je kan eens op hun site kijken voor info :Y

En nog niks gehoord, dus date gaat officieel niet door |:(
Wat een sukkel! Was toch niks waard dan dus mis je ook niks aan :*
Sarcasme. Herken het.
pi_182445243
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 06:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Veel kunnen echt geen gesprek voeren. Of beginnen gelijk vieze opmerkingen te maken....vaak geen humor.

Ga er niet al teveel moeite meer in steken om een gesprek door te laten lopen of niet.
Het helpt misschien dat ik vrouwen aan de andere kant tref, die zijn doorgaans communicatief beter. Al heb je er ook tussen zitten waar je broek van afzakt (op de verkeerde manier ;)).
pi_182445245
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat een sukkel! Was toch niks waard dan dus mis je ook niks aan :*
Heb je gelijk in! Jammer dat het dan toch wat steekt :N
Gek? kan je dat eten?
pi_182445254
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:09 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Natuurlijk steekt het. Ik snap het ook niet. Het is gewoon zo bot, zo onfatsoenlijk. Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wil worden. Maar helaas haalt online daten niet bij iedereen het beste naar boven.
pi_182445339
quote:

[..]

Weten we toch Yasmin
pi_182445589
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:09 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Dat is puur je ego omdat het niet leuk is om afgewezen te worden en heeft niks met hem te maken. Denk dat iedereen dat wel een klein beetje heeft ;) Niks mis mee
Sarcasme. Herken het.
pi_182445622
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Natuurlijk steekt het. Ik snap het ook niet. Het is gewoon zo bot, zo onfatsoenlijk. Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wil worden. Maar helaas haalt online daten niet bij iedereen het beste naar boven.
We weten maar 1 kant van het verhaal
pi_182445643
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat is puur je ego omdat het niet leuk is om afgewezen te worden en heeft niks met hem te maken. Denk dat iedereen dat wel een klein beetje heeft ;) Niks mis mee
Het is niet fijn om niet behandeld te worden met respect. Het gaat niet om het afwijzen. Verder eens met dat stukje ego.
pi_182446080
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 07:53 schreef MCH het volgende:

[..]

We weten maar 1 kant van het verhaal
De kans dat hij echt niets kan laten weten is klein hoor.
pi_182446183
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 08:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De kans dat hij echt niets kan laten weten is klein hoor.
Klopt. Heb hem wel gezegd dat ik het graag gewoon hoor als hij geen interesse meer heeft. En ja, er is een kleine kans dat hij echt een goede reden heeft. Maar dat hoor ik dan vanzelf wel. Vanuit mij is het iig klaar.

Nu iets leuks uitzoeken om vanavond te gaan doen, want dat hij geen zin heeft in iets leuks gaat mij geen leuke avond kosten. Die maak ik dan zelf :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_182446230
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is een leuk plaatje hoor.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 09:02:18 #285
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182446248
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 00:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waar zijn die?
Ik counter deze post.
pi_182446301
quote:

[..]

Ik weet niet wat voor foto's jij erop hebt staan of wat voor tuig jij matcht maar ik heb nooit last van vieze opmerkingen of mannen die een Sex date verwachten.

Vorige week had ik date 5met iemand, heb dat afgekapt om diverse redenen

En deze week na date nr 2 afgekapt met een boy. Maar vrijdag date nr 2 met weer een andere boy.

Tinder is voor mij succesvol door leuke dates te hebben, leuke tijden, mezelf beter te ontdekken wat ik zoek en wie ik ben.
En als je beter leert wie je bent en wat je zoekt, komt het allemaal goed om de juiste persoon te vinden!

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2018 09:09:35 ]
pi_182446350
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 09:06 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor foto's jij erop hebt staan of wat voor tuig jij matcht maar ik heb nooit last van vieze opmerkingen of mannen die een Sex date verwachten.
Mijn foto's zijn, uit mijn hoofd:

Foto 1: selfie
Foto 2: tijdens het parachutespringen
Foto 3: tijdens Tomorrowland
Foto 4: tijdens een andere evenement
Foto 5: met m'n hond <3

Met zulke foto's weten de dames dat ik een goede jongen ben.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 09:20:10 #288
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182446471
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 09:09 schreef Restyler het volgende:

[..]

pi_182446498
quote:

[..]

Zou links duwen
  donderdag 11 oktober 2018 @ 09:24:22 #290
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182446526
quote:

[..]

Niet eentje met een grote karper?

Maar goed, dames met dit soort profielen swipe ik dus direct weg.
pi_182446581
Had natuurlijk ook de standaard stoere jongens foto's kunnen doen. In de sportschool, in de bar half dronken met 3 andere vrienden, etc. Maar de foto's die ik heb gekozen geven goed aan wie ik ben en hoe ik in het leven sta. :)
pi_182446608
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 09:06 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Vorige week had ik date 5met iemand, heb dat afgekapt om diverse redenen

En deze week na date nr 2 afgekapt met een boy. Maar vrijdag date nr 2 met weer een andere boy.

Tinder is voor mij succesvol door leuke dates te hebben, leuke tijden, mezelf beter te ontdekken wat ik zoek en wie ik ben.
En als je beter leert wie je bent en wat je zoekt, komt het allemaal goed om de juiste persoon te vinden!
Heeft niets met foto's te maken. Een vriendin van mij(bewust in de friendzone van beide kanten, jawel) zit ook op Tinder en krijgt ook opmerkingen als "Hoe laat gaan je benen open?".

Zouden vrouwen daar echt in trappen?? Of zouden ze het vragen als een manier van indirect beledigen? Het laatste geval is net zo triest eigenlijk dat je daar dan tijd in gaat steken :')

Maar haar foto's zijn vrij normaal, niet gekker dan gemiddeld op Tinder...
pi_182447496
Even een tinder-foto-irritatie-post:

1. Mannen die alleen maar met vrienden op de foto staan zodat je geen idee hebt om welke man het gaat.
2. Mannen die alleen maar met zonnebril op op de foto staan. Serieus, waarom 6 foto’s met een zonnebril op???
3. Mannen die een foto met een konijnenorenfilter of anderszins vreselijk iets hebben. Gruwel!
4. Mannen die een foto met hun/een duidelijk herkenbaar kind hebben. Ik vind echt dat tinder daar eigenlijk iets aan moet doen.
5. Mannen die 1 selfie hebben en 8 foto’s als een soort moodboard van hun perfecte leven.
6. Mannen die 6x exact dezelfde groothoofdige selfie posten.
Sarcasme. Herken het.
pi_182447541
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:25 schreef Spirit82 het volgende:

1. Mannen die alleen maar met vrienden op de foto staan zodat je geen idee hebt om welke man het gaat.
2. Mannen die alleen maar met zonnebril op op de foto staan. Serieus, waarom 6 foto’s met een zonnebril op???
3. Mannen die een foto met een konijnenorenfilter of anderszins vreselijk iets hebben. Gruwel!
4. Mannen die een foto met hun/een duidelijk herkenbaar kind hebben. Ik vind echt dat tinder daar eigenlijk iets aan moet doen.
5. Mannen die 1 selfie hebben en 8 foto’s als een soort moodboard van hun perfecte leven.
Maak daar gewoon mensen van dan heb je het voor ons ook gelijk omschreven, of denk je dat het andersom anders is? :D
pi_182447781
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:28 schreef rival het volgende:

[..]

Maak daar gewoon mensen van dan heb je het voor ons ook gelijk omschreven, of denk je dat het andersom anders is? :D
Precies dit, de andere kant is minstens zo erg :r
pi_182447789
quote:

Dit geldt ook voor vrouwen.
pi_182447813
Yup, Spirit82 beschrijft de fotogruwel goed _O-
Gek? kan je dat eten?
  donderdag 11 oktober 2018 @ 11:03:35 #298
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182448130
Ik zou serieus wel een onderzoekje willen zien waar men een tinderprofiel aanmaakt met fotos van een 7/10 man die dan naar 100 vrouwen schunnige opmerkingen en/of dick pics stuurt en dan kijken wat de success rate is. En wat voor een soort vrouwen dat dan zijn.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_182448182
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:03 schreef twiFight het volgende:
Ik zou serieus wel een onderzoekje willen zien waar men een tinderprofiel aanmaakt met fotos van een 7/10 man die dan naar 100 vrouwen schunnige opmerkingen en/of dick pics stuurt en dan kijken wat de success rate is. En wat voor een soort vrouwen dat dan zijn.
Ik heb het wel eens botweg gevraagd aan een vent die zo’n verzoekje stuurde.

‘Heel soms’ was zijn antwoord.
pi_182448293
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:03 schreef twiFight het volgende:
De uitkomst van dat onderzoek kan ik je nu wel vertellen :').
pi_182448383
quote:

Ik heb er nog een, mensen die foto's van alleen een lichaamsdeel maken... oog, benen of wat anders.. ik wil graag een gezicht zien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')