Mooi kut dus. Ben er wel weer even klaar mee.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, mijn Haagse date waar ik een paar pagina's terug zo enthousiast over was, belde net dat ze het toch niet ziet zitten met een gescheiden man.... Bang tweede viool te moeten spelen en teveel betrokken te raken bij problemen tussen mijn ex, de kinderen en mij.
Had je dat niet van tevoren kunnen bedenken, trut? Mij helemaal het hoofd op hol gebracht, komt ze hiermee....![]()
![]()
![]()
Ze is (was?) zo leuk en leek me echt de perfecte vrouw....
Tjah eigen schuld, je weet pas iets als je iets weet. Hoop is leuk en soms heb je er ook veel plezier van als het uitkomt, maar als het de andere kant op gaat dan moet je dat ook nemen als een manquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:24 schreef Hi_flyer het volgende:
Lapo
[..]
Mooi kut dus. Ben er wel weer even klaar mee.
wat voor dom gelul, eigen schuld, en nemen als een man.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:49 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Tjah eigen schuld, je weet pas iets als je iets weet. Hoop is leuk en soms heb je er ook veel plezier van als het uitkomt, maar als het de andere kant op gaat dan moet je dat ook nemen als een man
Op mij komt het meer over dat ie bedoeld dat ook die date wat tijd nodig had om er over na te denken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 06:22 schreef dop het volgende:
[..]
wat voor dom gelul, eigen schuld, en nemen als een man.
Iemand leuk vinden en teleurstelling is gewoon niet leuk, dat mag je best even voelen.
Dat is heel mannelijk.
Daar stoer en ongevoelig mee omgaan is puberaal.
in welke context plaats jij eigen schuld dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 06:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Op mij komt het meer over dat ie bedoeld dat ook die date wat tijd nodig had om er over na te denken.
Je weet niet alles gelijk binnen een seconde, ook niet hoe je je voelt. Dit kan allemaal veranderen, positief en negatief.
Schuld wil ik het niet noemen, maar je ergens blind op rekenen ondanks dat het nog niet zeker is moet je sowieso nooit doen. Ik begrijp dat het hier wel op leek dmv haar gedrag op eerdere dates, maar met vrouwen weet je het nooit zeker jammer genoeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 06:32 schreef dop het volgende:
[..]
in welke context plaats jij eigen schuld dan?
Hi_flyer moet zijn gevoelens maar niet voelen en is dan niet teleurgesteld?
die teleurstelling is er gewoon, dat delen vind ik oprecht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 06:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Schuld wil ik het niet noemen, maar je ergens blind op rekenen ondanks dat het nog niet zeker is moet je sowieso nooit doen. Ik begrijp dat het hier wel op leek dmv haar gedrag op eerdere dates, maar met vrouwen weet je het nooit zeker jammer genoeg.
Hi_flyer heeft ook zeer zeker geen schuld hierin en mag ook zeker zijn ongenoegen uiten.
Daar ongevoelig mee omgaan is meer een resultaat van veel teleurstellingen denk ik. Rationeel gezien is het ook gewoon "next"quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 06:22 schreef dop het volgende:
[..]
wat voor dom gelul, eigen schuld, en nemen als een man.
Iemand leuk vinden en teleurstelling is gewoon niet leuk, dat mag je best even voelen.
Dat is heel mannelijk.
Daar stoer en ongevoelig mee omgaan is puberaal.
Zo’n reactie komt uit angst in plaats van liefde en wordt doorgaans gevoed door eerdere ervaringen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Daar ongevoelig mee omgaan is meer een resultaat van veel teleurstellingen denk ik. Rationeel gezien is het ook gewoon "next"
Ik vraag me alleen af of je deze vrouw op andere gedachtes kunt brengen...
It takes 2 to Tangoquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:47 schreef Allures het volgende:
Dan lijkt me dat het vuurwerk eenzijdiger was dan je dacht
Maar nu ben ik vast weer gemeen
Ik vraag me af of het niet een "rationele" keuze is die je kunt proberen te veranderen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:47 schreef Allures het volgende:
Maar nu ben ik vast weer gemeen
Berouw komt na de zonde. Dat vuurwerk kan echt zijn geweest, dat heet dan geilheid.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:47 schreef Allures het volgende:
qua klik? Nee hoorquote:
het moet echt een heel uitzonderlijke situatie zijn willen mensen het niet toch proberen als ze echt echt weg van iemand zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het niet een "rationele" keuze is die je kunt proberen te veranderen.
ja wat mij betreft is geilheid ook niet het zelfde als die magische 'klik'quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Berouw komt na de zonde. Dat vuurwerk kan echt zijn geweest, dat heet dan geilheid.
Dat daarna twijfels komen over de lange termijn, is niet vreemd.
Ratio? Bij vrouwen als het om daten gaat? Dat is zeldzaam (en terecht).quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het niet een "rationele" keuze is die je kunt proberen te veranderen.
Precies. En vaak blijkt dan toch als de eerste heftige verliefdheid verdwijnt dat dan hetgeen vooraf al een probleem was maar dan genegeerd werd toch het probleem waar niet overheen te stappen valt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:59 schreef Allures het volgende:
[..]
het moet echt een heel uitzonderlijke situatie zijn willen mensen het niet toch proberen als ze echt echt weg van iemand zijn
In mijn ervaring
ja preciesquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Precies. En vaak blijkt dan toch als de eerste heftige verliefdheid verdwijnt dat dan hetgeen vooraf al een probleem was maar dan genegeerd werd toch het probleem waar niet overheen te stappen valt.
En dan doet het nog veel meer pijn. Maar daar staat dan vaak wel een leuke tijd tegenover.
Dames gewoon vertellen hoe het zit, te gevaarlijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:29 schreef Restyler het volgende:
Maar om nog even terug te komen op mijn uitgekiende strategie omtrent de dames (ik noem ze vanaf nu Beppie en Fennie).
Zoals ik aangegeven heb vind ik Beppie echt leuk en ik merk dat het niet lang meer duurt voor we een relatie hebben. Ik heb Fennie echter op Facebook, dus als Beppie op Facebook plaatst dat we in een relatie zitten dan weet Fennie dit ook. Mijn plan is nu om op dit moment alles te verbreken met Fennie en Berta (het meisje van de screenshot gister) zodat als Beppie het op Facebook plaatst er niks meer aan me kleeft van de andere dames.
Snap dat je heel erg baalt, maar in her defense: soms lijkt iemand zo leuk dat je bereid bent alle bezwaren even aan de kant te zetten, om je vervolgens te realiseren dat bepaalde zaken toch te lastig/belangrijk/niet matchend zijn. Zij zal er ook flink van balen dat jouw situatie niet anders is.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, mijn Haagse date waar ik een paar pagina's terug zo enthousiast over was, belde net dat ze het toch niet ziet zitten met een gescheiden man.... Bang tweede viool te moeten spelen en teveel betrokken te raken bij problemen tussen mijn ex, de kinderen en mij.
Had je dat niet van tevoren kunnen bedenken, trut? Mij helemaal het hoofd op hol gebracht, komt ze hiermee....![]()
![]()
![]()
Ze is (was?) zo leuk en leek me echt de perfecte vrouw....
Bedankt voor je reactie. Dit bedoelde ik inderdaad met "alles verbreken met Fennie en Berta". Dus, hun vertellen dat ik voor iemand anders gekozen heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:39 schreef dop het volgende:
[..]
Dames gewoon vertellen hoe het zit, te gevaarlijk?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:29 schreef Restyler het volgende:
Maar om nog even terug te komen op mijn uitgekiende strategie omtrent de dames (ik noem ze vanaf nu Beppie en Fennie).
Zoals ik aangegeven heb vind ik Beppie echt leuk en ik merk dat het niet lang meer duurt voor we een relatie hebben. Ik heb Fennie echter op Facebook, dus als Beppie op Facebook plaatst dat we in een relatie zitten dan weet Fennie dit ook. Mijn plan is nu om op dit moment alles te verbreken met Fennie en Berta (het meisje van de screenshot gister) zodat als Beppie het op Facebook plaatst er niks meer aan me kleeft van de andere dames.
fennie mag het ook wel weten, alleen meisje a niet en hij is bang dat fennie hem gaat verlinkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:29 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]Ik ben hem kwijt man... Wie is Berta nou weer?
PS. Je zou ook gewoon tegen Fennie () kunnen zeggen dat je een ander hebt... zonder dat gedoe met Facebook...
Beppie = Meisje waar ik nu 4 keer op date mee ben geweest, donderdag is de 5e keer en zaterdag is de 6e keer. Dit meisje vind ik echt heel leuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:29 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]Ik ben hem kwijt man... Wie is Berta nou weer?
Wat een namen.. Uit wat voor boerengat kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:33 schreef Restyler het volgende:
[..]
Beppie = Meisje waar ik nu 4 keer op date mee ben geweest, donderdag is de 5e keer en zaterdag is de 6e keer. Dit meisje vind ik echt heel leuk.
Fennie = Meisje waar ik nu 2 keer op date mee ben geweest, dit is ook wel een leuk meisje maar lang niet zo leuk als Beppie. We hebben verder niks afgesproken na de 2e date, ze zei wel dat ze een 3e date wil maar dat ga ik niet doen.
Berta = Het meisje van de screenshot van gister. We hadden voor de zomervakantie even contact en nu neemt ze weer contact met me op. Ze wil vrijdag met me afspreken, maar ik ga dit niet accepteren.
Wat dacht je van nepnamenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:15 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat een namen.. Uit wat voor boerengat kom jij vandaan?
Zijn fictieve namen om de identiteit van mij en mijn dames te beschermen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:15 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat een namen.. Uit wat voor boerengat kom jij vandaan?
Hoe noem je jezelf in dit verhaal dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:40 schreef Restyler het volgende:
[..]
Zijn fictieve namen om de identiteit van mij en mijn dames te beschermen.
Dan niet gewoon voor Destiny, Savannah en Priscilla kiezenquote:
Gemiste kans inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan niet gewoon voor Destiny, Savannah en Priscilla kiezen
Tammo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:41 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hoe noem je jezelf in dit verhaal dan?
Je moet Desteney wel verkeerd schrijven hè, andere is het onrealistisch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan niet gewoon voor Destiny, Savannah en Priscilla kiezen
Djesteneyquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet Desteney wel verkeerd schrijven hè, andere is het onrealistisch.
Ik ken dus een echte Desteney. Ik vraag, is het een bewuste keuze om de naam zo te schrijven?quote:
Daarom hebben mijn ouders mij Dven ipv Sven genoemd denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ken dus een echte Desteney. Ik vraag, is het een bewuste keuze om de naam zo te schrijven?
Antwoord:"ja, we wilde wat anders dan de rest."
Paupers met originaliteitsprijs.
Maar goed, erg offtopic.
Het feit dat je niet Zweeds bent speelt ook mee, mogelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom hebben mijn ouders mij Dven ipv Sven genoemd denk ik
Nu staat Sven wel in de top 100 van populairste babynamen in Nederland en niet in Zwedenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het feit dat je niet Zweeds bent speelt ook mee, mogelijk.
Net is er toevallig weer een Sven bijgekomenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu staat Sven wel in de top 100 van populairste babynamen in Nederland en niet in Zweden
Maar ja, beetje offtopic is dat wel
Hoezo vervelend?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:11 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Net is er toevallig weer een Sven bijgekomen
bijna vervelend nu om vrienden kinderen te zien krijgen...![]()
Hun hebben wel een vriendin/vrouw, sexy-time en een leven wat volgens de maatschappij de norm is.quote:
Och, ik zie maar één mogelijk vervelend puntquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:24 schreef Restyler het volgende:
[..]
Hun hebben wel een vriendin/vrouw, sexy-time en een leven wat volgens de maatschappij de norm is.
Dat heb ik zeker!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Och, ik zie maar één mogelijk vervelend puntMaar misschien heeft hij inderdaad wel een grote kinderwens.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het superleuk voor mijn vrienden hoor! En gun het zo ook echt! (ze waren al lang aan het proberen) Maar mijn gevoel van jaloezie is toch een beetje aanwezig...quote:
Ik wil gewoon graag kinderen inderdaad, heeft niets met een norm te makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:55 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom wil je zo graag aan de norm voldoen? Ik leer eigenlijk steeds meer dat de norm mij geen reet kan schelen.
Zoals jij het schrijft, zo zal ze het ook wel gezegd hebben: 'we wilde'quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ken dus een echte Desteney. Ik vraag, is het een bewuste keuze om de naam zo te schrijven?
Antwoord:"ja, we wilde wat anders dan de rest."
Paupers met originaliteitsprijs.
Maar goed, erg offtopic.
Aantrekkelijk is het niet maar of ze gelijk zielig is.. Als paps en mams en desteney verder lekker hun ding doen is er voor hun niks aan de hand no?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 14:54 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Zoals jij het schrijft, zo zal ze het ook wel gezegd hebben: 'we wilde'
Steevast gevalletjes papa en mama hebben met moeite VMBO afgerond. Zielig voor het kind.
En kan je niet wachten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:02 schreef Restyler het volgende:
Het begint nu echt serieus te worden. Ik moet donderdag mijn pizza met haar delen, nog even en ze beslist welke kleren ik wel en niet aan mag.
Wat mij betreft date ik met 1 tegelijk, al mijn aandacht krijg je dan. En wat betreft seks, dat komt vanzelf als het goed voelt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:08 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Ik heb de vraag vast eerder gesteld maar de meesten negeren dit. Uit schaamte?. Ben je man of vrouw en hoeveel verschillende mensen date je in zeg één maand als je actief bent?
En hoe vlug ga je over tot sex bij de eerste date of pas na de tweede of x aantal ontmoetingen?
Dit vast wel weer een vrouwonvriendlijke vraag zijn ofzo die wordt gsloten.
Pff, als ik echt actief aan het daten ben heb ik elke week minstens één date. Een goede schatting zou dan zijn iets van 6 per maand. Houd er rekening mee dat ik door de week vrijwel geen tijd heb: ik werk van 09:00 - 17:00, sport van 17:15 - 18:30, eet en doe andere huishoudelijke dingen van 18:45 - 20:00. 6 keer per maand is dus ongeveer het maximum aantal keer wat ik kan vrijmaken voor dates.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:08 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Ik heb de vraag vast eerder gesteld maar de meesten negeren dit. Uit schaamte?. Ben je man of vrouw en hoeveel verschillende mensen date je in zeg één maand als je actief bent?
En hoe vlug ga je over tot sex bij de eerste date of pas na de tweede of x aantal ontmoetingen?
Wachten waarop?quote:
Zo formuleerde je het wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 14:14 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag kinderen inderdaad, heeft niets met een norm te maken
En dan vooral niet over jezelf vertellen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:08 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Valt wel mee met dat vrouwonvriendelijke toch? Of wil je iets in de trant van "die wijven hebben het voor het zeggen en alle bèta cucks gaaan er in mee!!!einz! 1" aantonen met de antwoorden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:08 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
En dit. Als iets goed voelt heb ik geen zin in een date met iemand anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:11 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wat mij betreft date ik met 1 tegelijk, al mijn aandacht krijg je dan. En wat betreft seks, dat komt vanzelf als het goed voelt.
Ok, bedankt. Dan snap ik het.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was Restyler die antwoordde/invulde.
Toch krijg ik altijd een beetje medelijden met kinderen met zo'n 'aparte' naam. Inderdaad niet aantrekkelijk, maar een vooroordeel over de naam en met name de vermoedelijke simpelheid van de ouders krijg je wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Aantrekkelijk is het niet maar of ze gelijk zielig is.. Als paps en mams en desteney verder lekker hun ding doen is er voor hun niks aan de hand no?
Nee, ik vind het meer iets voor simpele mensen om ook daadwerkelijk zulke zware gedachtes over mensen te hebben op basis van de keuze voor een naam.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:28 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Toch krijg ik altijd een beetje medelijden met kinderen met zo'n 'aparte' naam. Inderdaad niet aantrekkelijk, maar een vooroordeel over de naam en met name de vermoedelijke simpelheid van de ouders krijg je wel.
Uit schaamte? Vrouwonvriendelijke vraag? Wat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:08 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Verslik je je niet in die trouwring die ze er stiekem 8n verstopt heeft?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:02 schreef Restyler het volgende:
Het begint nu echt serieus te worden. Ik moet donderdag mijn pizza met haar delen, nog even en ze beslist welke kleren ik wel en niet aan mag.
Niet de verlovingsring anaal bij jezelf inbrengen zodat bij de eerste vinger in de kont er superromantisch opeens een ring rondom zit nadat deze er weer wordt uitgehaaldquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Verslik je je niet in die trouwring die ze er stiekem 8n verstopt heeft?![]()
Ah. Dacht dat het die usert met soortgelijke naam was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:43 schreef Kreator het volgende:
Aluah-Snackbar is een ontzettend slechte kloon of een extreem zware gesloten-afdeling-autist.
Die kun je verder gerust negeren. Zijn vraag is al 4x langsgekomen. Er is ook nog een topic gemaakt met dezelfde vraag.
maar wat kun je met de antwoorden? Behalve ontdekken dat het per persoon anders isquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:43 schreef Kreator het volgende:
Aluah-Snackbar is een ontzettend slechte kloon of een extreem zware gesloten-afdeling-autist.
Die kun je verder gerust negeren. Zijn vraag is al 4x langsgekomen. Er is ook nog een topic gemaakt met dezelfde vraag.
Dat klinkt alsof je een Spirit82'tje probeert te doen. Zij liet d'r dates ook de muren schilderen. Maar goed, muren schilderen is nog tot daar aan toe. Voor dergelijke werkzaamheden heb je al snel een elektrotechnisch ingenieur nodig. Die zijn natuurlijk schaars en gewild.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:13 schreef Caithlinn het volgende:
Volgens mij heb ik deze week een date
We gaan samen koken, ben heel benieuwd naar zijn skills haha.
Kwam er alleen net achter dat mijn versterker niks meer doetdus maar even een spotify lijst samengesteld met foute nummers. Mocht hij alsnog liever mijn muziek collectie in willen duiken zal hij eerst mijn versterker aan de praat moeten krijgen...
Zin in![]()
Dat ook. Maar ik ben dan ook een tamelijk simpele zielquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, ik vind het meer iets voor simpele mensen om ook daadwerkelijk zulke zware gedachtes over mensen te hebben op basis van de keuze voor een naam.
uh, okquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:09 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik ben dan ook een tamelijk simpele ziel
Met een normale naam, geen zielige verbastering ervan.
Waarbij ik voor jou naam even een uitzondering maak; daar valt de verbastering wel mee. Maar sommige namen.. ja, daar krijg ik spontaan medelijden met het kind.
Als de date elkaar onderkliederen met verf en dan figuren tegen de muur aan maken is dan had ik dat wel gedaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:03 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je een Spirit82'tje probeert te doen. Zij liet d'r dates ook de muren schilderen. Maar goed, muren schilderen is nog tot daar aan toe. Voor dergelijke werkzaamheden heb je al snel een elektrotechnisch ingenieur nodig. Die zijn natuurlijk schaars en gewild.
Haha, mijn huis hoeft niet verbouwd te worden hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:03 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je een Spirit82'tje probeert te doen. Zij liet d'r dates ook de muren schilderen. Maar goed, muren schilderen is nog tot daar aan toe. Voor dergelijke werkzaamheden heb je al snel een elektrotechnisch ingenieur nodig. Die zijn natuurlijk schaars en gewild.
Ik fix die versterker wel hoor. Geen probleem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:03 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Eetbare verf!!! Goed idee!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Als de date elkaar onderkliederen met verf en dan figuren tegen de muur aan maken is dan had ik dat wel gedaan.
Jij vond Amsterdam te verquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik fix die versterker wel hoor. Geen probleem.
Wat het kost hangt even af van het totaalplaatje.
O wow, dat is wel ernstig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:03 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dat gaat iets verder dan er wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:24 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Welnee, Spirit82 is heel leuk. Daar moet men maar wat voor overhebben.
Hoe laat komt die?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:40 schreef _Hestia_ het volgende:
Stiekem date ik ook alleen maar nu omdat mijn CV ketel moet worden bijgevuld en ik daar de ballen verstand van heb![]()
Geintje natuurlijk, dat vraag ik 1 van mn buren wel
Hier beginnen de kriebels voor vanavond toch wel te komen hoor
Hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kom net op ene profiel van een jongen en die heeft dit gemaakt ..
Joah ehm, de vrouwen die op Tinder voorbij komen zijn niet veel anders hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:04 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjulliewel
[..]
Haha
Ja, op Tinder idd al die profielen van mannen die van reizen en lekker eten houden. Niemand die van vies eten houdt
Ik heb wel eens een sarcastisch profiel gemaakt met alle normale dingen haten enzo. Geen succes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:04 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjulliewel
[..]
Haha
Ja, op Tinder idd al die profielen van mannen die van reizen en lekker eten houden. Niemand die van vies eten houdt
Haha oke, geen idee, heb dat zelf dus niet juist.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Joah ehm, de vrouwen die op Tinder voorbij komen zijn niet veel anders hoor
Ja zo'n iemand ben ik ook wel eens tegen gekomen ( en nee dat was jij nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een sarcastisch profiel gemaakt met alle normale dingen haten enzo. Geen succes.
Allemaal lekkere wijven die constant aan het feesten zijn op Ibiza of aan het snorkelen op Arubaquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Joah ehm, de vrouwen die op Tinder voorbij komen zijn niet veel anders hoor
Ik ben ook heel leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:24 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Welnee, Spirit82 is heel leuk. Daar moet men maar wat voor overhebben.
Als ze ‘opvulling’ van hun leven zoeken word je ook niet blij hoor. Dan krijg je zo’n claimerig type die zelf nooit wat te doen heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Allemaal lekkere wijven die constant aan het feesten zijn op Ibiza of aan het snorkelen op Arubaop elke foto 6 surfdudes. Dan weet je al dat ze een kutkarakter hebben.
Van die Instagram-tijgerinnen met een G-E-W-E-L-D-I-G leven waarin ze een 'aanvulling zoeken, geen opvulling'.
Mja, ik kom weinig mensen tegen die op social media verkondigen dat ze zich dood vervelen enzo. Niet heel vreemd dat dat extrapoleert na tinder enzo. Maar wel veel dezelfde soort foto's ja, meiden die daar van afwijken vallen iig op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Allemaal lekkere wijven die constant aan het feesten zijn op Ibiza of aan het snorkelen op Arubaop elke foto 6 surfdudes. Dan weet je al dat ze een kutkarakter hebben.
Van die Instagram-tijgerinnen met een G-E-W-E-L-D-I-G leven waarin ze een 'aanvulling zoeken, geen opvulling'.
Niks terecht, en een beslissing op basis van niet emotionele gronden hoeft natuurlijk niet rationeel te zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ratio? Bij vrouwen als het om daten gaat? Dat is zeldzaam (en terecht).
Openheid wint altijd. Is mijn opvatting.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:59 schreef Allures het volgende:
[..]
het moet echt een heel uitzonderlijke situatie zijn willen mensen het niet toch proberen als ze echt echt weg van iemand zijn
In mijn ervaring
Wat moet jij met foto's, je "liked" toch niemandquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Die teksten maken mij niet eens meer uit. Grootste ergernis punt : maar 1 foto...
Ik swipe eerder naar rechts bij een leuke tekst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Die teksten maken mij niet eens meer uit. Grootste ergernis punt : maar 1 foto...
Vooral als het echt zo'n ingezoomde foto van het gezicht is. Ik zie dat bij echt heel veel mannen, totaal niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zoek sowieso een vrouw die wel opgevuld wilt worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Profielen met 1 foto sowieso niet nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat moet jij met foto's, je "liked" toch niemand
Ga nou maar eerst gewoon wat daten zeg. Wat minder afwijzen om arbitraire zaken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Profielen met 1 foto sowieso niet nee.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ga nou maar eerst gewoon wat daten zeg. Wat minder afwijzen om arbitraire zaken.
Goedzo meid, dat begint erop te lijken. Hoe was het?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Had afgelopen zaterdag een date met een 'gewonen jongen'
Traumatisch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Goedzo meid, dat begint erop te lijken. Hoe was het?
Waarom?quote:
Ahja...quote:
Omdat die mij helemaal niet serieus heeft genomen. Ik geef aan geen sexdates te doen. Toch maar blijven proberen om mij te overtuigen het wel te doen... Zichzelf klem drinken tot op het punt dat die niet meer in een rechte lijn kan lopen etc.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Waarom was het een kneus? Waarom voel je je beter dan iemand anders?
Vragen, vragen
Deze kan ik wel voor haar beantwoorden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Waarom was het een kneus? Waarom voel je je beter dan iemand anders?
Vragen, vragen
Nou meiden in overvloed voor jou, verklaart waarom de rest van de wereld droog staatquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:35 schreef Restyler het volgende:
Ik zal deze keer geen screenshot maken maar het uittypen, hoop dat jullie nu niet boos worden:
[18:19, 9-10-2018] Berta: 😘
[18:29, 9-10-2018] Tammo: Lieverd ik was gister eigenlijk wel serieus over dat ik voor het andere meisje ga 😢
[18:29, 9-10-2018] Berta: Hahaha, je doet je best maar. 😂
Nog een keer tegen haar gezegd dat ik haar niet wil. Jeetje die meisjes...
😃ik weet gelijk waar hij woont.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kom net op ene profiel van een jongen en die heeft dit gemaakt ..
Ik vind dit echt leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:38 schreef dop het volgende:
[..]
😃ik weet gelijk waar hij woont.
Origineel.
Uh je date toch met meisjes?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:45 schreef Restyler het volgende:
Heb zo om 20:00 ook ineens een date met een jongen. Ik zei dat ik vanavond om 20:00 ging sporten en ineens zegt hij "ik kom ook"...
Ja, ik ben een heteroseksuele witte man. Maar hij heeft besloten zich bij mij aan te sluiten vanavond tijdens het sportenquote:
Alblasserdam (west Kinderdijk)quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt leuk
Was op Okcupid dus maar een like gestuurd.
Social media is de kanker van deze tijd. Exact om die reden. Al dat gepose voor de buhnequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja, ik kom weinig mensen tegen die op social media verkondigen dat ze zich dood vervelen enzo. Niet heel vreemd dat dat extrapoleert na tinder enzo. Maar wel veel dezelfde soort foto's ja, meiden die daar van afwijken vallen iig op.
Jij zou het internet ook verboden hebben om bibliotheken open te kunnen laten of nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Social media is de kanker van deze tijd. Exact om die reden. Al dat gepose voor de buhne
Nepperij.
Het één heeft letterlijk niets met het ander te maken. Internet opzich brengt, als je het zoekt, verdieping.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:50 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Jij zou het internet ook verboden hebben om bibliotheken open te kunnen laten of niet
Welneeeee, ik ben heel leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat iets verder dan er wat voor over hebben.
Vanavond verslag van deze 'date'??quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:47 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ja, ik ben een heteroseksuele witte man. Maar hij heeft besloten zich bij mij aan te sluiten vanavond tijdens het sporten
Oeh dan ben ik ook super interessant, want ook gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh en meneer werkte ook nog op de Zuid As... Allemaal super intressant en zo....
; ik werk bij the big 4'
Heb hem gezegd dat ik niet samen wil sporten:quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vanavond verslag van deze 'date'??
Dat is gewoon jouw mening. Heeft er verder alles mee te maken, jij vindt social media niks, anderen vinden internet niks, anderen vinden het weer geweldig. Gewoon je mening, subjectief, maar jij kan zelfs het woordje kanker er nog aan vastknopen om aan te geven hoe goed je wel niet inziet hoe dit en dat in elkaar zitquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het één heeft letterlijk niets met het ander te maken. Internet opzich brengt, als je het zoekt, verdieping.
Social media verschraalt alleen maar.
Wat ben je aan t doen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:57 schreef Restyler het volgende:
[..]
Heb hem gezegd dat ik niet samen wil sporten:
[ afbeelding ]
Gast, relax.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:58 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Dat is gewoon jouw mening. Heeft er verder alles mee te maken, jij vindt social media niks, anderen vinden internet niks, anderen vinden het weer geweldig. Gewoon je mening, subjectief, maar jij kan zelfs het woordje kanker er nog aan vastknopen om aan te geven hoe goed je wel niet inziet hoe dit en dat in elkaar zit
Dat bedoel ik niet. Waarom post je hele whatsapp verhalen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:00 schreef Restyler het volgende:
[..]
Heb hem gezegd dat ik niet met hem wil afspreken in het Engels.
Ik zou als hetero man niet zeggen we can talk and stuffquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:57 schreef Restyler het volgende:
[..]
Heb hem gezegd dat ik niet samen wil sporten:
[ afbeelding ]
Okee, ja dat is een kneusquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat die mij helemaal niet serieus heeft genomen. Ik geef aan geen sexdates te doen. Toch maar blijven proberen om mij te overtuigen het wel te doen... Zichzelf klem drinken tot op het punt dat die niet meer in een rechte lijn kan lopen etc.
Dus ja gewoon verschrikkelijke kneus. En niet te vergeten dat die 10 cm over zijn lengte heeft gelogen.
Oh en meneer werkte ook nog op de Zuid As... Allemaal super intressant en zo....
; ik werk bij the big 4'
Ga weg joh.
Ben ik ook, maar ik zou nooit van een date vragen of ze wat klusjes zou willen doen.quote:
Ik moet helaas luisteren naar mevrouw Samzz. Ik zal in volgende posts weer over mijn dames praten en de voortgang daarmee.quote:
Vooruit danquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:20 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ik moet helaas luisteren naar mevrouw Samzz. Ik zal in volgende posts weer over mijn dames praten en de voortgang daarmee.
Haha ja, want zo ging het natuurlijk ook echt. “Zeg, ik ben heel leuk! Kom je mijn muren voor me schilderen?” “Ja tuurlijk!” Date fixedquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ik zou nooit van een date vragen of ze wat klusjes zou willen doen.
Vind ik gewoon not-done.
Geen idee hoe dat gegaan is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha ja, want zo ging het natuurlijk ook echt. “Zeg, ik ben heel leuk! Kom je mijn muren voor me schilderen?” “Ja tuurlijk!” Date fixedmeester die ik ben
En gezien ik een heel normaal mens ben met normen en waarden is dat vooraf natuurlijk uitgebreid besproken. Maar dit is Fok en dan zijn drama-conclusies natuurlijk veel leukerquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat gegaan is.
Maar hier zou het voelen alsof ik iemand alleen voor zoiets zou gebruiken.
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En gezien ik een heel normaal mens ben met normen en waarden is dat vooraf natuurlijk uitgebreid besproken. Maar dit is Fok en dan zijn drama-conclusies natuurlijk veel leuker
Een date krijg je niet, die verdien jequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 20:01 schreef Allures het volgende:
Wacht, ik volg even niet
Voor de date is uitgebreid besproken dat ie moest verven?
nee man, ze heeft gewoon gevraagd of hij komt sauzen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 20:01 schreef Allures het volgende:
Wacht, ik volg even niet
Voor de date is uitgebreid besproken dat ie moest verven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
oh ik krijg zequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 20:13 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Een date krijg je niet, die verdien je
Een date waarbij je gaat klussen. Heb nooit erover gehoord tot nu toe uberhaupt. Ja een painting party waarbij meerdere mensen verven en bier drinken die elkaar al kennen. Maar klusjes doen op een date? Ik zou direct afhakenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 20:15 schreef dop het volgende:
[..]
nee man, ze heeft gewoon gevraagd of hij komt sauzen.
Hij heeft haar verkeerd begrepen en gelijk ja gezegd natuurlijk 😁
je kan toch gezellig aan het babbelen zijn en vertellen dat je in huis aan het klussen bent.
Ik zou als ik haar leuk vind ook zeker aanbieden om gezellig te komen klussen en daarna gezellig samen iets te doen
beetje knoeien met de verf samen onder de douche.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 20:20 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Een date waarbij je gaat klussen. Heb nooit erover gehoord tot nu toe uberhaupt. Ja een painting party waarbij meerdere mensen verven en bier drinken die elkaar al kennen. Maar klusjes doen op een date? Ik zou direct afhaken
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 20:23 schreef mercimarci het volgende:
Opzich geeft me dit wel serieus ideeen trouwens. Wat nou als je meiden test op je eerste date. Ga maar in de keuken staan en maak een lekkere warme maaltijd voor me. Als ze zoiets niet goed doet weet je al dat het gewoon niet voorbestemd is. Zijn veel variaties op mogelijk ook. Seks op de eerste date, huishouden enz
🤔quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 20:23 schreef mercimarci het volgende:
Opzich geeft me dit wel serieus ideeen trouwens. Wat nou als je meiden test op je eerste date. Ga maar in de keuken staan en maak een lekkere warme maaltijd voor me. Als ze zoiets niet goed doet weet je al dat het gewoon niet voorbestemd is. Zijn veel variaties op mogelijk ook. Seks op de eerste date, huishouden enz
Ben dat al zo gewend dat ik niet eens meer weet dat ik ergens een vraag aan haar stelde.quote:
Kan je ook vertellen hoe je dat voor elkaar krijgt? Zodat wij er ook wat aan hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 20:58 schreef Restyler het volgende:
Het wordt steeds serieuzer tussen het meisje dat ik leuk vind en mij. Ze voegt nu telkens kus emoticons toe aan haar berichten.
Het enige wat ik vandaag gedaan heb is als volgt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:00 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Kan je ook vertellen hoe je dat voor elkaar krijgt? Zodat wij er ook wat aan hebben
Volgende keer een uur rennen en je bent klaar voor je bruiloft!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:04 schreef Restyler het volgende:
[..]
Het enige wat ik vandaag gedaan heb is als volgt.
Vanochtend was er taart op het werk dus ik stuur haar een snapchat met het stukje taart dat ik genomen heb. Zij reageerde vervolgens met "vanavond 5 minuten langer rennen om dat er weer af te krijgen". Vervolgens chatten we wat en stuurt ze steeds vaker kus emotie. Zojuist heb ik 45 minuten gerend (5 minuten langer dan normaal) en stuurt ze weer een zin met een kus emotie.
Nog even en we hebben een hond en 3 kinderen.
Vertrouw me, over een week kan ik hier plaatsen dat ik naar het relatie-topic moet verhuizen omdat het officieel is. Het wordt nu serieus!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Als dat al een teken van interesse is...
Dankje voor je lieve woorden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgende keer een uur rennen en je bent klaar voor je bruiloft!
Dat je het zal posten geloof ik wel..quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:15 schreef Restyler het volgende:
[..]
Vertrouw me, over een week kan zal ik hier plaatsen dat ik naar het relatie-topic moet verhuizen omdat het officieel is. Het wordt nu serieus!
Toeval wel, dat ik hem nu ook tegenkomquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt leuk
Was op Okcupid dus maar een like gestuurd.
Jij praat vaker over (eerste) dates alsof je de ware hebt ontmoet. Ik vind dat enthousiasme wel tof, maar ben je dan niet bang dat je ook heel vaak en hard teleurgesteld wordt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:18 schreef Spirit82 het volgende:
Date vanavond was gezellig, maar geen klik. Wel echt een hele leuke man verder en zo fijn dat hij vroeg wat ik van de date vond en we allebei die klik misten en dat gewoon uit konden spreken. Stiekem ook bij dat de klik er niet was, want dat maakt de klik met de man van afgelopen zaterdag nog net even specialer.
Ohquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij praat vaker over (eerste) dates alsof je de ware hebt ontmoet. Ik vind dat enthousiasme wel tof, maar ben je dan niet bang dat je ook heel vaak en hard teleurgesteld wordt?
Viel mij ook al op ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij praat vaker over (eerste) dates alsof je de ware hebt ontmoet. Ik vind dat enthousiasme wel tof, maar ben je dan niet bang dat je ook heel vaak en hard teleurgesteld wordt?
Daar staan er ook genoeg tegenover waarbij ik dat gevoel niet hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja.
Lijkt me heerlijk om te hebben, ook de hoeveelheid leuke mannen die ze tegenkomt, of nouja dat gevoel bij heeft.
Jammer dat jullie die klik niet hadden, maar wel tof dat jullie dat gewoon konden zeggen. En dat maakt het ook makkelijker "kiezen" idd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:18 schreef Spirit82 het volgende:
Date vanavond was gezellig, maar geen klik. Wel echt een hele leuke man verder en zo fijn dat hij vroeg wat ik van de date vond en we allebei die klik misten en dat gewoon uit konden spreken. Stiekem ook bij dat de klik er niet was, want dat maakt de klik met de man van afgelopen zaterdag nog net even specialer.
Ik denk dat het gewoon een fokker was die heel stoer en hihaho dubbelzinnig aan het lullen was over de muren en plafonds witten, daarop uitgenodigd en die zo verbouwereerd was dat hij een roller in zijn klauwen gedouwd kreeg dat hij maar braafjes is gaan verven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 20:15 schreef dop het volgende:
[..]
nee man, ze heeft gewoon gevraagd of hij komt sauzen.
Hij heeft haar verkeerd begrepen en gelijk ja gezegd natuurlijk 😁
Keb wel een ideequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 23:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Jammer dat jullie die klik niet hadden, maar wel tof dat jullie dat gewoon konden zeggen. En dat maakt het ook makkelijker "kiezen" idd.
Mijn date was wel heel erg leuk
Op het laatste moment alleen toch wel besloten om in de stad af te spreken ipv meteen bij mij thuis. Ondanks dat ik hem van de sportschool ken, vonden mn vriendinnen dat toch wel verstandiger. Hij vond het gelukkig geen probleem en wist een heel leuk café met loungegedeelte waar we chill konden zitten. Klikte echt goed, gezellig gekletst en geknuffeld en gezoend
Voelde gewoon goed
Vrijdag organiseert de sportschool een strongest member competition waar we allebei heen gaan (ik doe niet mee, hij wel) en daarna zien we wel wat we doen
Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 20:58 schreef Restyler het volgende:
Het wordt steeds serieuzer tussen het meisje dat ik leuk vind en mij. Ze voegt nu telkens kus emoticons toe aan haar berichten.
En weet de man van zaterdag ook dat je ondertussen ook andere mannen date?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:18 schreef Spirit82 het volgende:
We hebben een matchquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:00 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Toeval wel, dat ik hem nu ook tegenkomen waarom alleen een like? Berichtje zie je tenminste
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 23:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een fokker was die heel stoer en hihaho dubbelzinnig aan het lullen was over de muren en plafonds witten, daarop uitgenodigd en die zo verbouwereerd was dat hij een roller in zijn klauwen gedouwd kreeg dat hij maar braafjes is gaan verven.
Tof! Hou ons op de hoogte, haha!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 06:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We hebben een match![]()
Misschien is het een experiment....:P
Dat dacht ik wel. Bij mn ex was de tweede date idd meteen de date dat ik bleef slapen en we daarna een relatie hadden. Maar toen hadden we ook al 9 maanden online contact gehad.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 23:01 schreef _Hestia_ het volgende:
Mijn date was wel heel erg leuk
Op het laatste moment alleen toch wel besloten om in de stad af te spreken ipv meteen bij mij thuis. Ondanks dat ik hem van de sportschool ken, vonden mn vriendinnen dat toch wel verstandiger. Hij vond het gelukkig geen probleem en wist een heel leuk café met loungegedeelte waar we chill konden zitten. Klikte echt goed, gezellig gekletst en geknuffeld en gezoend
Voelde gewoon goed
Vrijdag organiseert de sportschool een strongest member competition waar we allebei heen gaan (ik doe niet mee, hij wel) en daarna zien we wel wat we doen
Jij zit op een nieuwe pagina, ik nietquote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:31 schreef _Hestia_ het volgende:
Nog even verslag van gister nog een keer omdat we nu net op nieuwe pagina zitten:
Haha oke ja ik heb 50 posts per pagina, anders blijf ik scrollen. Maar oké voor niet iedereen geldt het dusquote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zit op een nieuwe pagina, ik niet
Gewoon 300 per pagina... 1 topic op 1 pagina, heerlijk!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha oke ja ik heb 50 posts per pagina, anders blijf ik scrollen. Maar oké voor niet iedereen geldt het dus
Op de chat?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Oké pijnlijk...
Iemand vragen of ze wat wil drinken en dan antwoorden met "Hahahah!"...![]()
![]()
In welke context was dat dan? Heb het namelijk ook eens gehad .. gevolgd door een "WTF man!!".quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Oké pijnlijk...
Iemand vragen of ze wat wil drinken en dan antwoorden met "Hahahah!"...![]()
Beetje verdacht.... vroeg hem ten huwelijk en hij zei Ja...quote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:12 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Tof! Hou ons op de hoogte, haha!
Wat dacht jij, ik doe het eens anders?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beetje verdacht.... vroeg hem ten huwelijk en hij zei Ja...
Bij mij precies hetzelfde.Ook bij mijn huidige vriendin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:37 schreef Harmankardon het volgende:
Bij vrouwen waar ik langere termijn mee samen ben geweest had ik ook direct een grandioze klik. Het is of alles of niks bij mij, heerlijk overzichtelijk wel eigenlijk.
Jep..quote:
Schiet lekker op,quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Andy and Aprilquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel leuk, als je zo kan dollen. Daar hou ik vanquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We hebben het nu over de huwelijkse voorwaarden.
Ik ben bloedserieus.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:58 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Wel leuk, als je zo kan dollen. Daar hou ik van
Balen.....quote:Op woensdag 10 oktober 2018 12:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Verder hapt mijn LVML nog niet...![]()
Maakt 't uit? Was 't vast niet ontopic of interessant.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:04 schreef dop het volgende:
mis ik hier nu het laatste stuk van het topic?
of heeft een mod iets te gretig opgeruimd zonder te melden?
Wanneer stond die gepland?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:16 schreef quickstepster het volgende:
Wat mis je dan dop?
Ik baal een beetje. Heb sinds zondagavond niks meer gehoord van m'n date. Nada. En we moesten nog een exacte tijd afspreken.
Nu vraag ik me af of er iets gebeurt is of dat het toch een eikel blijkt. Wil niet te snel conclusies trekken. En net wat jullie altijd zeggen, even een reactie van, ben druk of er is wat kost ook de moeite niet. Zucht.
Oh bleh ik haat dat soort situaties zo erg. Kan er echt niet tegen. Is het een optie om zelf nog een appje te sturen of misschien te bellen? Wanneer is de date?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:16 schreef quickstepster het volgende:
Wat mis je dan dop?
Ik baal een beetje. Heb sinds zondagavond niks meer gehoord van m'n date. Nada. En we moesten nog een exacte tijd afspreken.
Nu vraag ik me af of er iets gebeurt is of dat het toch een eikel blijkt. Wil niet te snel conclusies trekken. En net wat jullie altijd zeggen, even een reactie van, ben druk of er is wat kost ook de moeite niet. Zucht.
ik weet dat ik heb gereageerd op Yasmin23 , vem2012 volgens mij ookquote:
Ja was niet ontopic.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:22 schreef dop het volgende:
[..]
ik weet dat ik heb gereageerd op Yasmin23 , vem2012 volgens mij ook
en daar reageerde zij op.
en daar zat en nog 1 of 2 post tussen van anderen volgens mij.
okay was een beetje melig maar had niet het idee dat het echt oftopic was.quote:
Ontopic dan maarquote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:24 schreef dop het volgende:
[..]
okay was een beetje melig maar had niet het idee dat het echt oftopic was.
maar goed zal wel zijn dan.
Ze zijn daar wel arm, weet je zeker dat hij niet uit is op je geld?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ontopic dan maar
Zeer benieuwd naar de Portugees van vrijdag avond. Heb een 'backgroundçheck' gedaan online en ziet er uit als een slimme rustige jongen
Scheelt dan dat het Portugal is; iemand buiten de EU is nog veel leuker.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze zijn daar wel arm, weet je zeker dat hij niet uit is op je geld?
Sowieso kan een scammer zelfs niet van een kale kip plukken of wel dus ja geen risico wat dat betreftquote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij heeft deze jongen wel een goede baan :p
Dr. Portugees.
Dat ook. Bij mij valt niet zoveel te halen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:33 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Sowieso kan een scammer zelfs niet van een kale kip plukken of wel dus ja geen risico wat dat betreft
Ow nou ja weet niet, heb je foto's gezien, jij bent wel een prijs an sichquote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat ook. Bij mij valt niet zoveel te halen.
quote:
Date is morgenavond als t goed is...quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh bleh ik haat dat soort situaties zo erg. Kan er echt niet tegen. Is het een optie om zelf nog een appje te sturen of misschien te bellen? Wanneer is de date?
Zeg praat eens niet zo objectificerend over vrouwen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:39 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Ow nou ja weet niet, heb je foto's gezien, jij bent wel een prijs an sich
Dat doe ik ook af en toe. Best leuk.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:59 schreef quickstepster het volgende:
, nieuwe mensen leren kennenDaar in ieder geval veel zin in!
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zeg praat eens niet zo objectificerend over vrouwen.
Totdat ik nummer heb ga ik er nog niet vanuit dat het doorgaatquote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
[..]
Date is morgenavond als t goed is...
Heb z'n nummer nog niet, dus meer dan een berichtje kan ik niet doen. Ik heb net een tijd voorgesteld (na eerdere berichtjes die dus onbeantwoord zijn). Hoor ik voor morgenmiddag niks, dan is het jammer, maar helaas.![]()
Andere matches zeggen ook 0 terug, dus mogelijk gaat Tinder de prullenbak in.
Ga volgende week wel naar een (of twee) bordspelavond(en) in Utrecht, nieuwe mensen leren kennenDaar in ieder geval veel zin in!
Wie verzint deze plaatjes? Mensen zijn helemaal koekwausquote:
Als je een programmeur zou zijn geweest zou je het wel grappig hebben gevondenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wie verzint deze plaatjes? Mensen zijn helemaal koekwaus
Naam vragen doe je pas na date 3.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:00 schreef Allures het volgende:
Als je af gaat spreken wissel je toch nr uit? Doe ik het nou zo verkeerd om?
blies lucht door mijn neus.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:03 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Als je een programmeur zou zijn geweest zou je het wel grappig hebben gevonden
Ik geef het de voordeel van twijfel.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:03 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Als je een programmeur zou zijn geweest zou je het wel grappig hebben gevonden
Meerdere onbeantwoorde berichtjes klinkt niet heel hoopvol. Vind ik ook zo kinderachtig. Als je geen interesse meer hebt, zeg het dan gewoon i.p.v. iemand zo te laten hangen. Maargoed misschien had ie een reden, je weet nooit.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
[..]
Date is morgenavond als t goed is...
Heb z'n nummer nog niet, dus meer dan een berichtje kan ik niet doen. Ik heb net een tijd voorgesteld (na eerdere berichtjes die dus onbeantwoord zijn). Hoor ik voor morgenmiddag niks, dan is het jammer, maar helaas.![]()
Andere matches zeggen ook 0 terug, dus mogelijk gaat Tinder de prullenbak in.
Ga volgende week wel naar een (of twee) bordspelavond(en) in Utrecht, nieuwe mensen leren kennenDaar in ieder geval veel zin in!
Dat gebeurt best wel vaak, valt me op. Ik had iets van 30 matches op okc, bijna allemaal duitsers.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meerdere onbeantwoorde berichtjes klinkt niet heel hoopvol. Vind ik ook zo kinderachtig. Als je geen interesse meer hebt, zeg het dan gewoon i.p.v. iemand zo te laten hangen. Maargoed misschien had ie een reden, je weet nooit.
Zijn maar weinig matches idd waarbij het gesprek langer dan een dag duurt.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat gebeurt best wel vaak, valt me op. Ik had iets van 30 matches op okc, bijna allemaal duitsers.
Er loopt nog 1 gesprek. (vd vijf of zes waar ik een gesprek mee had). De rest is dood, ook al vroegen er twee of ik wat wilde gaan drinken.
Maar ben er zelf ook wel makkelijker in geworden. Geen reactie? Dan niet. Doei.
Leuk! Bordspellen!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
[..]
Normaal doe ik dat altijd inderdaad. Is vanwege vakantie en rommelig er bij ingeschoten. Les geleerd, geen uitzonderingen maken!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgende keer voor eerste date al nrs uitwisselen, dan had je hem gewoon even kunnen bellen
Jaaaquote:
Dit was toch je 5e date al?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:52 schreef Restyler het volgende:
Ben nooit zo zenuwachtig voor dates, maar voor de date morgen voel ik toch wel wat opspelen.
8quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:52 schreef Restyler het volgende:
Ben nooit zo zenuwachtig voor dates, maar voor de date morgen voel ik toch wel wat opspelen.
Dat is de reden juist. Het begint serieus te worden. Bij een eerste date heb ik niet zo veel te verliezen we kennen elkaar amper, maar nu heb ik vier dates met haar gehad en zou ik het toch aardig kut vinden haar kwijt te raken.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dit was toch je 5e date al?
Haha, dat sowieso. Kijk ook hier eens trouwens: R&P / Het R&P schouderklopjes en complimenten topicquote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
8
Hopelijk kun je er toch ook van genieten!
Liefquote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:22 schreef Restyler het volgende:
[..]
Dat is de reden juist. Het begint serieus te worden. Bij een eerste date heb ik niet zo veel te verliezen we kennen elkaar amper, maar nu heb ik vier dates met haar gehad en zou ik het toch aardig kut vinden haar kwijt te raken.
[..]
Haha, dat sowieso. Kijk ook hier eens trouwens: R&P / Het R&P schouderklopjes en complimenten topic
<3
Dat is hetzelfde. Je kunt hooguit stoppen met reageren en kijkenof ze over een tijdje uit zichzelf wat voorstelt.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Geen "Nee, sorry"... maar een "Ben nu druk en ziek"...
Beetje hetzelfde toch?
Dat zei het meisje waar ik morgen de 5e date mee heb ook na de eerste date. Vervolgens zei ik gewoon: "meestal betekent dat dat je toch niet op een 2e date wil, als dat zo is kun je het gewoon zeggen hoor". Vervolgens reageerde ze meteen dat dat zeker niet het geval was en noemde ze een dag.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Geen "Nee, sorry"... maar een "Ben nu druk en ziek"...
Beetje hetzelfde toch?
Waarschijnlijk omdat jullie soort daar pas sinds vorig jaar mee in aanraking is gekomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 21:21:36 ]
Dus ik zou eigenlijk nog moeten vragen of ze sowieso zin heeft om een drankje te doen, maar niet direct wanneer...?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:37 schreef Restyler het volgende:
[..]
Dat zei het meisje waar ik morgen de 5e date mee heb ook na de eerste date. Vervolgens zei ik gewoon: "meestal betekent dat dat je toch niet op een 2e date wil, als dat zo is kun je het gewoon zeggen hoor". Vervolgens reageerde ze meteen dat dat zeker niet het geval was en noemde ze een dag.
Persoonlijk haat ik het als een meisje me aan het lijntje houdt met "ben druk" of iets vergelijkbaars. Wanneer een meisje dat zegt ga ik niet wachten maar stel ik de vraag of ze echt druk is of dat ze niet (nog een keer) wil afspreken. Uit mijn ervaring betekent "ben druk" namelijk 9 van de 10 keer dat ze niet wil afspreken, maar geen zin heeft om dat rechtstreeks tegen je te zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dus ik zou eigenlijk nog moeten vragen of ze sowieso zin heeft om een drankje te doen, maar niet direct wanneer...?
Waar zijn die?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
[..]
Zijn game avonden van Subcultures, dus bordspellen! Je kan eens op hun site kijken voor infoquote:Op donderdag 11 oktober 2018 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar zijn die?
En toch niet alleen Magic The Gathering? (aka offline WOW)
Echt?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn maar weinig matches idd waarbij het gesprek langer dan een dag duurt.
Veel kunnen echt geen gesprek voeren. Of beginnen gelijk vieze opmerkingen te maken....vaak geen humor.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 06:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Echt?
Dat herken ik zelf niet eerlijk gezegd. Merendeel loopt gewoon hier.
Wat een sukkel! Was toch niks waard dan dus mis je ook niks aanquote:Op donderdag 11 oktober 2018 06:12 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Zijn game avonden van Subcultures, dus bordspellen! Je kan eens op hun site kijken voor info![]()
En nog niks gehoord, dus date gaat officieel niet door
Het helpt misschien dat ik vrouwen aan de andere kant tref, die zijn doorgaans communicatief beter. Al heb je er ook tussen zitten waar je broek van afzakt (op de verkeerde manierquote:Op donderdag 11 oktober 2018 06:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Veel kunnen echt geen gesprek voeren. Of beginnen gelijk vieze opmerkingen te maken....vaak geen humor.
Ga er niet al teveel moeite meer in steken om een gesprek door te laten lopen of niet.
Heb je gelijk in! Jammer dat het dan toch wat steektquote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een sukkel! Was toch niks waard dan dus mis je ook niks aan
Natuurlijk steekt het. Ik snap het ook niet. Het is gewoon zo bot, zo onfatsoenlijk. Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wil worden. Maar helaas haalt online daten niet bij iedereen het beste naar boven.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:09 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Heb je gelijk in! Jammer dat het dan toch wat steekt
Weten we toch Yasminquote:Op donderdag 11 oktober 2018 06:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Veel kunnen echt geen gesprek voeren. Of beginnen gelijk vieze opmerkingen te maken....vaak geen humor.
Ga er niet al teveel moeite meer in steken om een gesprek door te laten lopen of niet.
Dat is puur je ego omdat het niet leuk is om afgewezen te worden en heeft niks met hem te maken. Denk dat iedereen dat wel een klein beetje heeftquote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:09 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Heb je gelijk in! Jammer dat het dan toch wat steekt
We weten maar 1 kant van het verhaalquote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk steekt het. Ik snap het ook niet. Het is gewoon zo bot, zo onfatsoenlijk. Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wil worden. Maar helaas haalt online daten niet bij iedereen het beste naar boven.
Het is niet fijn om niet behandeld te worden met respect. Het gaat niet om het afwijzen. Verder eens met dat stukje ego.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is puur je ego omdat het niet leuk is om afgewezen te worden en heeft niks met hem te maken. Denk dat iedereen dat wel een klein beetje heeftNiks mis mee
De kans dat hij echt niets kan laten weten is klein hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:53 schreef MCH het volgende:
[..]
We weten maar 1 kant van het verhaal
Klopt. Heb hem wel gezegd dat ik het graag gewoon hoor als hij geen interesse meer heeft. En ja, er is een kleine kans dat hij echt een goede reden heeft. Maar dat hoor ik dan vanzelf wel. Vanuit mij is het iig klaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 08:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De kans dat hij echt niets kan laten weten is klein hoor.
Dat is een leuk plaatje hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wie verzint deze plaatjes? Mensen zijn helemaal koekwaus
Ik counter deze post.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar zijn die?
En toch niet alleen Magic The Gathering? (aka offline WOW)
Ik weet niet wat voor foto's jij erop hebt staan of wat voor tuig jij matcht maar ik heb nooit last van vieze opmerkingen of mannen die een Sex date verwachten.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 06:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn, uit mijn hoofd:quote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:06 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor foto's jij erop hebt staan of wat voor tuig jij matcht maar ik heb nooit last van vieze opmerkingen of mannen die een Sex date verwachten.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:09 schreef Restyler het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn, uit mijn hoofd:
Foto 1: selfie
Foto 2: tijdens het parachutespringen
Foto 3: tijdens Tomorrowland
Foto 4: tijdens een andere evenement
Foto 5: met m'n hond <3
Met zulke foto's weten de dames dat ik een goede jongen ben.
Zou links duwenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:09 schreef Restyler het volgende:
[..]
Niet eentje met een grote karper?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:09 schreef Restyler het volgende:
[..]
Heeft niets met foto's te maken. Een vriendin van mij(bewust in de friendzone van beide kanten, jawel) zit ook op Tinder en krijgt ook opmerkingen als "Hoe laat gaan je benen open?".quote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:06 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor foto's jij erop hebt staan of wat voor tuig jij matcht maar ik heb nooit last van vieze opmerkingen of mannen die een Sex date verwachten.
Vorige week had ik date 5met iemand, heb dat afgekapt om diverse redenen
En deze week na date nr 2 afgekapt met een boy. Maar vrijdag date nr 2 met weer een andere boy.
Tinder is voor mij succesvol door leuke dates te hebben, leuke tijden, mezelf beter te ontdekken wat ik zoek en wie ik ben.
En als je beter leert wie je bent en wat je zoekt, komt het allemaal goed om de juiste persoon te vinden!
Maak daar gewoon mensen van dan heb je het voor ons ook gelijk omschreven, of denk je dat het andersom anders is?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
Even een tinder-foto-irritatie-post:
1. Mannen die alleen maar met vrienden op de foto staan zodat je geen idee hebt om welke man het gaat.
2. Mannen die alleen maar met zonnebril op op de foto staan. Serieus, waarom 6 foto’s met een zonnebril op???
3. Mannen die een foto met een konijnenorenfilter of anderszins vreselijk iets hebben. Gruwel!
4. Mannen die een foto met hun/een duidelijk herkenbaar kind hebben. Ik vind echt dat tinder daar eigenlijk iets aan moet doen.
5. Mannen die 1 selfie hebben en 8 foto’s als een soort moodboard van hun perfecte leven.
6. Mannen die 6x exact dezelfde groothoofdige selfie posten.
Precies dit, de andere kant is minstens zo ergquote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Maak daar gewoon mensen van dan heb je het voor ons ook gelijk omschreven, of denk je dat het andersom anders is?
Dit geldt ook voor vrouwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
1. Mannen die alleen maar met vrienden op de foto staan zodat je geen idee hebt om welke man het gaat.
2. Mannen die alleen maar met zonnebril op op de foto staan. Serieus, waarom 6 foto’s met een zonnebril op???
3. Mannen die een foto met een konijnenorenfilter of anderszins vreselijk iets hebben. Gruwel!
4. Mannen die een foto met hun/een duidelijk herkenbaar kind hebben. Ik vind echt dat tinder daar eigenlijk iets aan moet doen.
5. Mannen die 1 selfie hebben en 8 foto’s als een soort moodboard van hun perfecte leven.
Ik heb het wel eens botweg gevraagd aan een vent die zo’n verzoekje stuurde.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 11:03 schreef twiFight het volgende:
Ik zou serieus wel een onderzoekje willen zien waar men een tinderprofiel aanmaakt met fotos van een 7/10 man die dan naar 100 vrouwen schunnige opmerkingen en/of dick pics stuurt en dan kijken wat de success rate is. En wat voor een soort vrouwen dat dan zijn.
De uitkomst van dat onderzoek kan ik je nu wel vertellenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 11:03 schreef twiFight het volgende:
Ik zou serieus wel een onderzoekje willen zien waar men een tinderprofiel aanmaakt met fotos van een 7/10 man die dan naar 100 vrouwen schunnige opmerkingen en/of dick pics stuurt en dan kijken wat de success rate is. En wat voor een soort vrouwen dat dan zijn.
Ik heb er nog een, mensen die foto's van alleen een lichaamsdeel maken... oog, benen of wat anders.. ik wil graag een gezicht zien...quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |