Dat dacht ik wel. Bij mn ex was de tweede date idd meteen de date dat ik bleef slapen en we daarna een relatie hadden. Maar toen hadden we ook al 9 maanden online contact gehad.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 23:01 schreef _Hestia_ het volgende:
Mijn date was wel heel erg leuk
Op het laatste moment alleen toch wel besloten om in de stad af te spreken ipv meteen bij mij thuis. Ondanks dat ik hem van de sportschool ken, vonden mn vriendinnen dat toch wel verstandiger. Hij vond het gelukkig geen probleem en wist een heel leuk café met loungegedeelte waar we chill konden zitten. Klikte echt goed, gezellig gekletst en geknuffeld en gezoend
Voelde gewoon goed
Vrijdag organiseert de sportschool een strongest member competition waar we allebei heen gaan (ik doe niet mee, hij wel) en daarna zien we wel wat we doen
Jij zit op een nieuwe pagina, ik nietquote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:31 schreef _Hestia_ het volgende:
Nog even verslag van gister nog een keer omdat we nu net op nieuwe pagina zitten:
Haha oke ja ik heb 50 posts per pagina, anders blijf ik scrollen. Maar oké voor niet iedereen geldt het dusquote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zit op een nieuwe pagina, ik niet
Gewoon 300 per pagina... 1 topic op 1 pagina, heerlijk!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha oke ja ik heb 50 posts per pagina, anders blijf ik scrollen. Maar oké voor niet iedereen geldt het dus
Op de chat?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Oké pijnlijk...
Iemand vragen of ze wat wil drinken en dan antwoorden met "Hahahah!"...![]()
![]()
In welke context was dat dan? Heb het namelijk ook eens gehad .. gevolgd door een "WTF man!!".quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Oké pijnlijk...
Iemand vragen of ze wat wil drinken en dan antwoorden met "Hahahah!"...![]()
Beetje verdacht.... vroeg hem ten huwelijk en hij zei Ja...quote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:12 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Tof! Hou ons op de hoogte, haha!
Wat dacht jij, ik doe het eens anders?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beetje verdacht.... vroeg hem ten huwelijk en hij zei Ja...
Bij mij precies hetzelfde.Ook bij mijn huidige vriendin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:37 schreef Harmankardon het volgende:
Bij vrouwen waar ik langere termijn mee samen ben geweest had ik ook direct een grandioze klik. Het is of alles of niks bij mij, heerlijk overzichtelijk wel eigenlijk.
Jep..quote:
Schiet lekker op,quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Andy and Aprilquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wel leuk, als je zo kan dollen. Daar hou ik vanquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We hebben het nu over de huwelijkse voorwaarden.
Ik ben bloedserieus.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:58 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Wel leuk, als je zo kan dollen. Daar hou ik van
Balen.....quote:Op woensdag 10 oktober 2018 12:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Verder hapt mijn LVML nog niet...![]()
Maakt 't uit? Was 't vast niet ontopic of interessant.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:04 schreef dop het volgende:
mis ik hier nu het laatste stuk van het topic?
of heeft een mod iets te gretig opgeruimd zonder te melden?
Wanneer stond die gepland?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:16 schreef quickstepster het volgende:
Wat mis je dan dop?
Ik baal een beetje. Heb sinds zondagavond niks meer gehoord van m'n date. Nada. En we moesten nog een exacte tijd afspreken.
Nu vraag ik me af of er iets gebeurt is of dat het toch een eikel blijkt. Wil niet te snel conclusies trekken. En net wat jullie altijd zeggen, even een reactie van, ben druk of er is wat kost ook de moeite niet. Zucht.
Oh bleh ik haat dat soort situaties zo erg. Kan er echt niet tegen. Is het een optie om zelf nog een appje te sturen of misschien te bellen? Wanneer is de date?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:16 schreef quickstepster het volgende:
Wat mis je dan dop?
Ik baal een beetje. Heb sinds zondagavond niks meer gehoord van m'n date. Nada. En we moesten nog een exacte tijd afspreken.
Nu vraag ik me af of er iets gebeurt is of dat het toch een eikel blijkt. Wil niet te snel conclusies trekken. En net wat jullie altijd zeggen, even een reactie van, ben druk of er is wat kost ook de moeite niet. Zucht.
ik weet dat ik heb gereageerd op Yasmin23 , vem2012 volgens mij ookquote:
Ja was niet ontopic.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:22 schreef dop het volgende:
[..]
ik weet dat ik heb gereageerd op Yasmin23 , vem2012 volgens mij ook
en daar reageerde zij op.
en daar zat en nog 1 of 2 post tussen van anderen volgens mij.
okay was een beetje melig maar had niet het idee dat het echt oftopic was.quote:
Ontopic dan maarquote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:24 schreef dop het volgende:
[..]
okay was een beetje melig maar had niet het idee dat het echt oftopic was.
maar goed zal wel zijn dan.
Ze zijn daar wel arm, weet je zeker dat hij niet uit is op je geld?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ontopic dan maar
Zeer benieuwd naar de Portugees van vrijdag avond. Heb een 'backgroundçheck' gedaan online en ziet er uit als een slimme rustige jongen
Scheelt dan dat het Portugal is; iemand buiten de EU is nog veel leuker.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze zijn daar wel arm, weet je zeker dat hij niet uit is op je geld?
Sowieso kan een scammer zelfs niet van een kale kip plukken of wel dus ja geen risico wat dat betreftquote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij heeft deze jongen wel een goede baan :p
Dr. Portugees.
Dat ook. Bij mij valt niet zoveel te halen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:33 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Sowieso kan een scammer zelfs niet van een kale kip plukken of wel dus ja geen risico wat dat betreft
Ow nou ja weet niet, heb je foto's gezien, jij bent wel een prijs an sichquote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat ook. Bij mij valt niet zoveel te halen.
quote:
Date is morgenavond als t goed is...quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh bleh ik haat dat soort situaties zo erg. Kan er echt niet tegen. Is het een optie om zelf nog een appje te sturen of misschien te bellen? Wanneer is de date?
Zeg praat eens niet zo objectificerend over vrouwen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:39 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Ow nou ja weet niet, heb je foto's gezien, jij bent wel een prijs an sich
Dat doe ik ook af en toe. Best leuk.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:59 schreef quickstepster het volgende:
, nieuwe mensen leren kennenDaar in ieder geval veel zin in!
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zeg praat eens niet zo objectificerend over vrouwen.
Totdat ik nummer heb ga ik er nog niet vanuit dat het doorgaatquote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
[..]
Date is morgenavond als t goed is...
Heb z'n nummer nog niet, dus meer dan een berichtje kan ik niet doen. Ik heb net een tijd voorgesteld (na eerdere berichtjes die dus onbeantwoord zijn). Hoor ik voor morgenmiddag niks, dan is het jammer, maar helaas.![]()
Andere matches zeggen ook 0 terug, dus mogelijk gaat Tinder de prullenbak in.
Ga volgende week wel naar een (of twee) bordspelavond(en) in Utrecht, nieuwe mensen leren kennenDaar in ieder geval veel zin in!
Wie verzint deze plaatjes? Mensen zijn helemaal koekwausquote:
Als je een programmeur zou zijn geweest zou je het wel grappig hebben gevondenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wie verzint deze plaatjes? Mensen zijn helemaal koekwaus
Naam vragen doe je pas na date 3.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:00 schreef Allures het volgende:
Als je af gaat spreken wissel je toch nr uit? Doe ik het nou zo verkeerd om?
blies lucht door mijn neus.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:03 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Als je een programmeur zou zijn geweest zou je het wel grappig hebben gevonden
Ik geef het de voordeel van twijfel.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:03 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Als je een programmeur zou zijn geweest zou je het wel grappig hebben gevonden
Meerdere onbeantwoorde berichtjes klinkt niet heel hoopvol. Vind ik ook zo kinderachtig. Als je geen interesse meer hebt, zeg het dan gewoon i.p.v. iemand zo te laten hangen. Maargoed misschien had ie een reden, je weet nooit.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
[..]
Date is morgenavond als t goed is...
Heb z'n nummer nog niet, dus meer dan een berichtje kan ik niet doen. Ik heb net een tijd voorgesteld (na eerdere berichtjes die dus onbeantwoord zijn). Hoor ik voor morgenmiddag niks, dan is het jammer, maar helaas.![]()
Andere matches zeggen ook 0 terug, dus mogelijk gaat Tinder de prullenbak in.
Ga volgende week wel naar een (of twee) bordspelavond(en) in Utrecht, nieuwe mensen leren kennenDaar in ieder geval veel zin in!
Dat gebeurt best wel vaak, valt me op. Ik had iets van 30 matches op okc, bijna allemaal duitsers.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meerdere onbeantwoorde berichtjes klinkt niet heel hoopvol. Vind ik ook zo kinderachtig. Als je geen interesse meer hebt, zeg het dan gewoon i.p.v. iemand zo te laten hangen. Maargoed misschien had ie een reden, je weet nooit.
Zijn maar weinig matches idd waarbij het gesprek langer dan een dag duurt.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat gebeurt best wel vaak, valt me op. Ik had iets van 30 matches op okc, bijna allemaal duitsers.
Er loopt nog 1 gesprek. (vd vijf of zes waar ik een gesprek mee had). De rest is dood, ook al vroegen er twee of ik wat wilde gaan drinken.
Maar ben er zelf ook wel makkelijker in geworden. Geen reactie? Dan niet. Doei.
Leuk! Bordspellen!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
[..]
Normaal doe ik dat altijd inderdaad. Is vanwege vakantie en rommelig er bij ingeschoten. Les geleerd, geen uitzonderingen maken!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgende keer voor eerste date al nrs uitwisselen, dan had je hem gewoon even kunnen bellen
Jaaaquote:
Dit was toch je 5e date al?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:52 schreef Restyler het volgende:
Ben nooit zo zenuwachtig voor dates, maar voor de date morgen voel ik toch wel wat opspelen.
8quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:52 schreef Restyler het volgende:
Ben nooit zo zenuwachtig voor dates, maar voor de date morgen voel ik toch wel wat opspelen.
Dat is de reden juist. Het begint serieus te worden. Bij een eerste date heb ik niet zo veel te verliezen we kennen elkaar amper, maar nu heb ik vier dates met haar gehad en zou ik het toch aardig kut vinden haar kwijt te raken.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dit was toch je 5e date al?
Haha, dat sowieso. Kijk ook hier eens trouwens: R&P / Het R&P schouderklopjes en complimenten topicquote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
8
Hopelijk kun je er toch ook van genieten!
Liefquote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:22 schreef Restyler het volgende:
[..]
Dat is de reden juist. Het begint serieus te worden. Bij een eerste date heb ik niet zo veel te verliezen we kennen elkaar amper, maar nu heb ik vier dates met haar gehad en zou ik het toch aardig kut vinden haar kwijt te raken.
[..]
Haha, dat sowieso. Kijk ook hier eens trouwens: R&P / Het R&P schouderklopjes en complimenten topic
<3
Dat is hetzelfde. Je kunt hooguit stoppen met reageren en kijkenof ze over een tijdje uit zichzelf wat voorstelt.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Geen "Nee, sorry"... maar een "Ben nu druk en ziek"...
Beetje hetzelfde toch?
Dat zei het meisje waar ik morgen de 5e date mee heb ook na de eerste date. Vervolgens zei ik gewoon: "meestal betekent dat dat je toch niet op een 2e date wil, als dat zo is kun je het gewoon zeggen hoor". Vervolgens reageerde ze meteen dat dat zeker niet het geval was en noemde ze een dag.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Geen "Nee, sorry"... maar een "Ben nu druk en ziek"...
Beetje hetzelfde toch?
Waarschijnlijk omdat jullie soort daar pas sinds vorig jaar mee in aanraking is gekomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 21:21:36 ]
Dus ik zou eigenlijk nog moeten vragen of ze sowieso zin heeft om een drankje te doen, maar niet direct wanneer...?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:37 schreef Restyler het volgende:
[..]
Dat zei het meisje waar ik morgen de 5e date mee heb ook na de eerste date. Vervolgens zei ik gewoon: "meestal betekent dat dat je toch niet op een 2e date wil, als dat zo is kun je het gewoon zeggen hoor". Vervolgens reageerde ze meteen dat dat zeker niet het geval was en noemde ze een dag.
Persoonlijk haat ik het als een meisje me aan het lijntje houdt met "ben druk" of iets vergelijkbaars. Wanneer een meisje dat zegt ga ik niet wachten maar stel ik de vraag of ze echt druk is of dat ze niet (nog een keer) wil afspreken. Uit mijn ervaring betekent "ben druk" namelijk 9 van de 10 keer dat ze niet wil afspreken, maar geen zin heeft om dat rechtstreeks tegen je te zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dus ik zou eigenlijk nog moeten vragen of ze sowieso zin heeft om een drankje te doen, maar niet direct wanneer...?
Waar zijn die?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
[..]
Zijn game avonden van Subcultures, dus bordspellen! Je kan eens op hun site kijken voor infoquote:Op donderdag 11 oktober 2018 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar zijn die?
En toch niet alleen Magic The Gathering? (aka offline WOW)
Echt?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn maar weinig matches idd waarbij het gesprek langer dan een dag duurt.
Veel kunnen echt geen gesprek voeren. Of beginnen gelijk vieze opmerkingen te maken....vaak geen humor.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 06:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Echt?
Dat herken ik zelf niet eerlijk gezegd. Merendeel loopt gewoon hier.
Wat een sukkel! Was toch niks waard dan dus mis je ook niks aanquote:Op donderdag 11 oktober 2018 06:12 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Zijn game avonden van Subcultures, dus bordspellen! Je kan eens op hun site kijken voor info![]()
En nog niks gehoord, dus date gaat officieel niet door
Het helpt misschien dat ik vrouwen aan de andere kant tref, die zijn doorgaans communicatief beter. Al heb je er ook tussen zitten waar je broek van afzakt (op de verkeerde manierquote:Op donderdag 11 oktober 2018 06:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Veel kunnen echt geen gesprek voeren. Of beginnen gelijk vieze opmerkingen te maken....vaak geen humor.
Ga er niet al teveel moeite meer in steken om een gesprek door te laten lopen of niet.
Heb je gelijk in! Jammer dat het dan toch wat steektquote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een sukkel! Was toch niks waard dan dus mis je ook niks aan
Natuurlijk steekt het. Ik snap het ook niet. Het is gewoon zo bot, zo onfatsoenlijk. Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wil worden. Maar helaas haalt online daten niet bij iedereen het beste naar boven.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:09 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Heb je gelijk in! Jammer dat het dan toch wat steekt
Weten we toch Yasminquote:Op donderdag 11 oktober 2018 06:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Veel kunnen echt geen gesprek voeren. Of beginnen gelijk vieze opmerkingen te maken....vaak geen humor.
Ga er niet al teveel moeite meer in steken om een gesprek door te laten lopen of niet.
Dat is puur je ego omdat het niet leuk is om afgewezen te worden en heeft niks met hem te maken. Denk dat iedereen dat wel een klein beetje heeftquote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:09 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Heb je gelijk in! Jammer dat het dan toch wat steekt
We weten maar 1 kant van het verhaalquote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk steekt het. Ik snap het ook niet. Het is gewoon zo bot, zo onfatsoenlijk. Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wil worden. Maar helaas haalt online daten niet bij iedereen het beste naar boven.
Het is niet fijn om niet behandeld te worden met respect. Het gaat niet om het afwijzen. Verder eens met dat stukje ego.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is puur je ego omdat het niet leuk is om afgewezen te worden en heeft niks met hem te maken. Denk dat iedereen dat wel een klein beetje heeftNiks mis mee
De kans dat hij echt niets kan laten weten is klein hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:53 schreef MCH het volgende:
[..]
We weten maar 1 kant van het verhaal
Klopt. Heb hem wel gezegd dat ik het graag gewoon hoor als hij geen interesse meer heeft. En ja, er is een kleine kans dat hij echt een goede reden heeft. Maar dat hoor ik dan vanzelf wel. Vanuit mij is het iig klaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 08:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De kans dat hij echt niets kan laten weten is klein hoor.
Dat is een leuk plaatje hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wie verzint deze plaatjes? Mensen zijn helemaal koekwaus
Ik counter deze post.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar zijn die?
En toch niet alleen Magic The Gathering? (aka offline WOW)
Ik weet niet wat voor foto's jij erop hebt staan of wat voor tuig jij matcht maar ik heb nooit last van vieze opmerkingen of mannen die een Sex date verwachten.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 06:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn, uit mijn hoofd:quote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:06 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor foto's jij erop hebt staan of wat voor tuig jij matcht maar ik heb nooit last van vieze opmerkingen of mannen die een Sex date verwachten.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:09 schreef Restyler het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn, uit mijn hoofd:
Foto 1: selfie
Foto 2: tijdens het parachutespringen
Foto 3: tijdens Tomorrowland
Foto 4: tijdens een andere evenement
Foto 5: met m'n hond <3
Met zulke foto's weten de dames dat ik een goede jongen ben.
Zou links duwenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:09 schreef Restyler het volgende:
[..]
Niet eentje met een grote karper?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:09 schreef Restyler het volgende:
[..]
Heeft niets met foto's te maken. Een vriendin van mij(bewust in de friendzone van beide kanten, jawel) zit ook op Tinder en krijgt ook opmerkingen als "Hoe laat gaan je benen open?".quote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:06 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor foto's jij erop hebt staan of wat voor tuig jij matcht maar ik heb nooit last van vieze opmerkingen of mannen die een Sex date verwachten.
Vorige week had ik date 5met iemand, heb dat afgekapt om diverse redenen
En deze week na date nr 2 afgekapt met een boy. Maar vrijdag date nr 2 met weer een andere boy.
Tinder is voor mij succesvol door leuke dates te hebben, leuke tijden, mezelf beter te ontdekken wat ik zoek en wie ik ben.
En als je beter leert wie je bent en wat je zoekt, komt het allemaal goed om de juiste persoon te vinden!
Maak daar gewoon mensen van dan heb je het voor ons ook gelijk omschreven, of denk je dat het andersom anders is?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
Even een tinder-foto-irritatie-post:
1. Mannen die alleen maar met vrienden op de foto staan zodat je geen idee hebt om welke man het gaat.
2. Mannen die alleen maar met zonnebril op op de foto staan. Serieus, waarom 6 foto’s met een zonnebril op???
3. Mannen die een foto met een konijnenorenfilter of anderszins vreselijk iets hebben. Gruwel!
4. Mannen die een foto met hun/een duidelijk herkenbaar kind hebben. Ik vind echt dat tinder daar eigenlijk iets aan moet doen.
5. Mannen die 1 selfie hebben en 8 foto’s als een soort moodboard van hun perfecte leven.
6. Mannen die 6x exact dezelfde groothoofdige selfie posten.
Precies dit, de andere kant is minstens zo ergquote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Maak daar gewoon mensen van dan heb je het voor ons ook gelijk omschreven, of denk je dat het andersom anders is?
Dit geldt ook voor vrouwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
Even een tinder-foto-irritatie-post:
1. Mannen die alleen maar met vrienden op de foto staan zodat je geen idee hebt om welke man het gaat.
2. Mannen die alleen maar met zonnebril op op de foto staan. Serieus, waarom 6 foto’s met een zonnebril op???
3. Mannen die een foto met een konijnenorenfilter of anderszins vreselijk iets hebben. Gruwel!
4. Mannen die een foto met hun/een duidelijk herkenbaar kind hebben. Ik vind echt dat tinder daar eigenlijk iets aan moet doen.
5. Mannen die 1 selfie hebben en 8 foto’s als een soort moodboard van hun perfecte leven.
6. Mannen die 6x exact dezelfde groothoofdige selfie posten.
Ik heb het wel eens botweg gevraagd aan een vent die zo’n verzoekje stuurde.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 11:03 schreef twiFight het volgende:
Ik zou serieus wel een onderzoekje willen zien waar men een tinderprofiel aanmaakt met fotos van een 7/10 man die dan naar 100 vrouwen schunnige opmerkingen en/of dick pics stuurt en dan kijken wat de success rate is. En wat voor een soort vrouwen dat dan zijn.
De uitkomst van dat onderzoek kan ik je nu wel vertellenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 11:03 schreef twiFight het volgende:
Ik zou serieus wel een onderzoekje willen zien waar men een tinderprofiel aanmaakt met fotos van een 7/10 man die dan naar 100 vrouwen schunnige opmerkingen en/of dick pics stuurt en dan kijken wat de success rate is. En wat voor een soort vrouwen dat dan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |