Ik wil gewoon graag kinderen inderdaad, heeft niets met een norm te makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:55 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom wil je zo graag aan de norm voldoen? Ik leer eigenlijk steeds meer dat de norm mij geen reet kan schelen.
Zoals jij het schrijft, zo zal ze het ook wel gezegd hebben: 'we wilde'quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ken dus een echte Desteney. Ik vraag, is het een bewuste keuze om de naam zo te schrijven?
Antwoord:"ja, we wilde wat anders dan de rest."
Paupers met originaliteitsprijs.
Maar goed, erg offtopic.
Aantrekkelijk is het niet maar of ze gelijk zielig is.. Als paps en mams en desteney verder lekker hun ding doen is er voor hun niks aan de hand no?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 14:54 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Zoals jij het schrijft, zo zal ze het ook wel gezegd hebben: 'we wilde'
Steevast gevalletjes papa en mama hebben met moeite VMBO afgerond. Zielig voor het kind.
En kan je niet wachten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:02 schreef Restyler het volgende:
Het begint nu echt serieus te worden. Ik moet donderdag mijn pizza met haar delen, nog even en ze beslist welke kleren ik wel en niet aan mag.
Wat mij betreft date ik met 1 tegelijk, al mijn aandacht krijg je dan. En wat betreft seks, dat komt vanzelf als het goed voelt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:08 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Ik heb de vraag vast eerder gesteld maar de meesten negeren dit. Uit schaamte?. Ben je man of vrouw en hoeveel verschillende mensen date je in zeg één maand als je actief bent?
En hoe vlug ga je over tot sex bij de eerste date of pas na de tweede of x aantal ontmoetingen?
Dit vast wel weer een vrouwonvriendlijke vraag zijn ofzo die wordt gsloten.
Pff, als ik echt actief aan het daten ben heb ik elke week minstens één date. Een goede schatting zou dan zijn iets van 6 per maand. Houd er rekening mee dat ik door de week vrijwel geen tijd heb: ik werk van 09:00 - 17:00, sport van 17:15 - 18:30, eet en doe andere huishoudelijke dingen van 18:45 - 20:00. 6 keer per maand is dus ongeveer het maximum aantal keer wat ik kan vrijmaken voor dates.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:08 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Ik heb de vraag vast eerder gesteld maar de meesten negeren dit. Uit schaamte?. Ben je man of vrouw en hoeveel verschillende mensen date je in zeg één maand als je actief bent?
En hoe vlug ga je over tot sex bij de eerste date of pas na de tweede of x aantal ontmoetingen?
Wachten waarop?quote:
Zo formuleerde je het wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 14:14 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag kinderen inderdaad, heeft niets met een norm te maken
En dan vooral niet over jezelf vertellen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:08 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Valt wel mee met dat vrouwonvriendelijke toch? Of wil je iets in de trant van "die wijven hebben het voor het zeggen en alle bèta cucks gaaan er in mee!!!einz! 1" aantonen met de antwoorden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:08 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
En dit. Als iets goed voelt heb ik geen zin in een date met iemand anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:11 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wat mij betreft date ik met 1 tegelijk, al mijn aandacht krijg je dan. En wat betreft seks, dat komt vanzelf als het goed voelt.
Ok, bedankt. Dan snap ik het.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was Restyler die antwoordde/invulde.
Toch krijg ik altijd een beetje medelijden met kinderen met zo'n 'aparte' naam. Inderdaad niet aantrekkelijk, maar een vooroordeel over de naam en met name de vermoedelijke simpelheid van de ouders krijg je wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Aantrekkelijk is het niet maar of ze gelijk zielig is.. Als paps en mams en desteney verder lekker hun ding doen is er voor hun niks aan de hand no?
Nee, ik vind het meer iets voor simpele mensen om ook daadwerkelijk zulke zware gedachtes over mensen te hebben op basis van de keuze voor een naam.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:28 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Toch krijg ik altijd een beetje medelijden met kinderen met zo'n 'aparte' naam. Inderdaad niet aantrekkelijk, maar een vooroordeel over de naam en met name de vermoedelijke simpelheid van de ouders krijg je wel.
Uit schaamte? Vrouwonvriendelijke vraag? Wat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:08 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Verslik je je niet in die trouwring die ze er stiekem 8n verstopt heeft?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:02 schreef Restyler het volgende:
Het begint nu echt serieus te worden. Ik moet donderdag mijn pizza met haar delen, nog even en ze beslist welke kleren ik wel en niet aan mag.
Niet de verlovingsring anaal bij jezelf inbrengen zodat bij de eerste vinger in de kont er superromantisch opeens een ring rondom zit nadat deze er weer wordt uitgehaaldquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Verslik je je niet in die trouwring die ze er stiekem 8n verstopt heeft?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |