eensquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:29 schreef GGMM het volgende:
House of Cards voortzetten zonder Spacey is een vrij dom idee.
Ze hebben die serie behoorlijk weten te verpesten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik vond er na 1 seizoen al geen reet meer aan. Ben toen gestopt met kijken.
Lijkt GOT wel. (lol)quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben die serie behoorlijk weten te verpesten.
Heb jij iets met massaverkrachters?quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs de laatste seizoenen met Spacey was het al matig.
rt. Zou raken trouwens.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Kreeg toen een hartverzakking toen hij dat wijf voor de tram gooide, zo onverwachts
Hoi Watjequote:Op maandag 8 oktober 2018 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Kreeg toen een hartverzakking toen hij dat wijf voor de tram gooide, zo onverwachts
Dat was de laatste aflevering die ik gezien heb.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Daar hebben ze tenminste nog een endgame.quote:
Nee ik ben geen Ronaldo fanboy.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij iets met massaverkrachters?
Daarna ging hij seks met een man hebben, samen met zijn vrouwquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was de laatste aflevering die ik gezien heb.
Nou ja, als het me zo weinig moeite kost en ik geen andere opties heb.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou haar afwijzen als ze naar je toe komt in de kroeg?
Smaak is subjectief.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef je 1000 euro als je ooit een lekkerder wijf hebt gehad. Pics mogen in dm.
ik mis de lippen.quote:
Ik denk dat dit meer bij GGMM pastquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef je 1000 euro als je ooit een lekkerder wijf hebt gehad. Pics mogen in dm.
Met kort haar vind ik dat ook niet veel meer.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:43 schreef GGMM het volgende:
Gewoon mn type niet, ik snap wel dat mannen haar knap vinden, maar ik zie er niet veel in.
Dat wijf van Harry Potter is nog erger trouwens. Die vindt iedereen geweldig maar ik écht walgelijk.
Geen idee wie dat is, pics?quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:43 schreef GGMM het volgende:
Gewoon mn type niet, ik snap wel dat mannen haar knap vinden, maar ik zie er niet veel in.
Dat wijf van Harry Potter is nog erger trouwens. Die vindt iedereen geweldig maar ik écht walgelijk.
Dat heeft ze toch al een tijdje niet meer?quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met kort haar vind ik dat ook niet veel meer.
Geen idee, dat kijk ik niet.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch al een tijdje niet meer?
In Beauty and the Beast niet altHans.
Oeiquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat dit meer bij GGMM past
Ik heb het twee minuten de kans gegeven, maar toen ging iedereen theatraal zingen en wilde ik mezelf uit mijn raam gooien.quote:
Alweer?quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk je dat GGMM jou wel zou doen?
quote:
Nee, zeker niet geweldig.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kapsel is wel walgelijk.
Ik zie dat onze smaak behoorlijk overeen komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emelia Clarke?quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag laatst een chick die op dat GOT meisje lijkt waar iedereen op geilt
niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |