Alsof je snel genoeg bent om 'm te hunten, kwastquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:19 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat de volgende TT anders gaat zijn.
begint de volgende TT met een N?quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:19 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat de volgende TT anders gaat zijn.
zag het te laatquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh dacht ik
waarom heb je naturel gehaald
waarom luister je niet naar mijn suggesties
Haha. Een neger die rent. Dat moet een grappig gezicht zijn geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zag het te laat
moest rennen voor de bus
Geen idee, maar ik heb aardig mijn best gedaan het tegendeel van de TT te bewijzenquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
begint de volgende TT met een N?
teringlijerquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zag het te laat
moest rennen voor de bus
Natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Een neger die rent. Dat moet een grappig gezicht zijn geweest.
Waarom is onlogisch zo boos?quote:
De altijd vervelende Beatrice de Graaf.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:26 schreef Doublepain het volgende:
Domme vrouw op DWDD vergelijkt Napoleon met Hitler lol
Zelfs de laatste seizoenen met Spacey was het al matig.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:29 schreef GGMM het volgende:
House of Cards voortzetten zonder Spacey is een vrij dom idee.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:29 schreef GGMM het volgende:
House of Cards voortzetten zonder Spacey is een vrij dom idee.
Ja, ik vond er na 1 seizoen al geen reet meer aan. Ben toen gestopt met kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs de laatste seizoenen met Spacey was het al matig.
mwoa ik kijk een serie gewoon af hoor, behalve als ze de hoofdpersonage eruit halen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs de laatste seizoenen met Spacey was het al matig.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn heeft vanmiddag verbaal vernietigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |