eensquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:29 schreef GGMM het volgende:
House of Cards voortzetten zonder Spacey is een vrij dom idee.
Ze hebben die serie behoorlijk weten te verpesten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik vond er na 1 seizoen al geen reet meer aan. Ben toen gestopt met kijken.
Lijkt GOT wel. (lol)quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben die serie behoorlijk weten te verpesten.
Heb jij iets met massaverkrachters?quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs de laatste seizoenen met Spacey was het al matig.
rt. Zou raken trouwens.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Kreeg toen een hartverzakking toen hij dat wijf voor de tram gooide, zo onverwachts
Hoi Watjequote:Op maandag 8 oktober 2018 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Kreeg toen een hartverzakking toen hij dat wijf voor de tram gooide, zo onverwachts
Dat was de laatste aflevering die ik gezien heb.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Daar hebben ze tenminste nog een endgame.quote:
Nee ik ben geen Ronaldo fanboy.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij iets met massaverkrachters?
Daarna ging hij seks met een man hebben, samen met zijn vrouwquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was de laatste aflevering die ik gezien heb.
Nou ja, als het me zo weinig moeite kost en ik geen andere opties heb.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou haar afwijzen als ze naar je toe komt in de kroeg?
Smaak is subjectief.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef je 1000 euro als je ooit een lekkerder wijf hebt gehad. Pics mogen in dm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |