SPOILER: Secret SantaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kan je de pauwen-schoenen van Samzz lenen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:59 schreef Allures het volgende:
Ik zit wel echt te denken aan een pauw voor carnaval
Maar ik weet niet eens of ik ga dus een pakje maken is wel veel moeite
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Misschien kan je de pauwen-schoenen van Samzz lenen.
daar kan ik geen 5 minuten opquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Misschien kan je de pauwen-schoenen van Samzz lenen.
Dat is serieus wel kut.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:02 schreef rival het volgende:
Ik weet et niet Joel. Sowieso geen kater... Had erg last van brandend maagzuur, toen kreeg ik de hik en voor ik het wist zat het overal
Alles ondergekotst en gescheten?quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:02 schreef rival het volgende:
Ik weet et niet Joel. Sowieso geen kater... Had erg last van brandend maagzuur, toen kreeg ik de hik en voor ik het wist zat het overal
blegh!quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:02 schreef rival het volgende:
Dat had ik eens met chocoladevla op de fietsquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:02 schreef rival het volgende:
jawel en dan rondjes draaien wheeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 8 oktober 2018 14:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik zie mezelf niet zo aan dat spinnenweb hangen ofzo
ik help welquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik zie mezelf niet zo aan dat spinnenweb hangen ofzo
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
jawel en dan rondjes draaien wheeeeeeeeeeeeee
Alleen als je in je pauwenpakje komtquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:12 schreef Allures het volgende:
[..]
ik help wel
Je voelt je zo thuis met mij er bij
Dat is wel awesome.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:11 schreef Allures het volgende:
[..]
zoiets maar dan niet zo kort als de eerste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik vind veren op het topje het leukst maar dat slaat nergens op want een pauw heeft zijn veren in zijn staartquote:
duhquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen als je in je pauwenpakje komt
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is je fetish? Nu is ineens alles duidelijk
Nah. Ik heb er nooit zin in, maar overslaan kan ik ook niet.quote:
Wat is je stijl? Dan ga ik zoekenquote:
stijl? Voor carnival? niet zo'n moeilijke vragen stellen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat is je stijl? Dan ga ik zoeken
Ik ben altijd iets liefs
Beetje compensatie voor mijn karakter
ja je bent toch graag een soort iets? Grappig, evil, een diertje, cute, eng etcquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
stijl? Voor carnival? niet zo'n moeilijke vragen stellen.
Ik wil niets straks en korts.
Onmogelijk dus
Nee nooit gehad. Ook nog nooit iets gevonden dat me goed paste en wat ik leuk vond.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:21 schreef Allures het volgende:
[..]
ja je bent toch graag een soort iets? Grappig, evil, een diertje, cute, eng etc
Hoerig. Meestal gaan vrouwen hoerig.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:21 schreef Allures het volgende:
[..]
ja je bent toch graag een soort iets? Grappig, evil, een diertje, cute, eng etc
Het mag wel een beetje sexy zijn voor wat single vrouwen actie gedurende carnaval .quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat wilde ik doen, als ooit mn dreads lang genoeg waren enzo.
Plan mislukt
Dat idd,op tv even een stukje van de optocht in Oldenzaal kijken. Dan heb ik mijn dosis carnaval wel weer gehadquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:22 schreef Debsterr het volgende:
Als ik carnaval ga doen, ga ik als Misty. De haarkleur heb ik al.
Lololololquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was een keer als Pikachu en toen kwam er een wildvreemde James de kroeg inrennen die me over z'n schouder tilde en keihard met mij de kroeg uit rende
Hoe dan? Tis meestal koud met carnaval he?!quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het mag wel een beetje sexy zijn voor wat single vrouwen actie gedurende carnaval .
Mijn vrienden stonden echt te kijken met een WTF blik. "Wat gebeurde hier nou zojuist?!"quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lolololol
Ik zou dan echt keihard in mijn broek zeiken.
Heeft 'ie je wel teruggebracht?quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vrienden stonden echt te kijken met een WTF blik. "Wat gebeurde hier nou zojuist?!"
En ik hing half straumseind dus op een schouder van een vreemde
in de kroeg is het heetquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe dan? Tis meestal koud met carnaval he?!en korte rokjes doe ik gewoon niet.
En daarbij, weinig actie als iedereen al bezet of je elkaar vanaf de baisschool kent
Voel je niks van toch?quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En daarbij, weinig actie als iedereen al bezet of je elkaar vanaf de baisschool kent
Ja heel braafquote:
Ja oke, warm meestal wel. Maar je staat ook veel buiten helaas.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:28 schreef Allures het volgende:
[..]
in de kroeg is het heet
En ga dan een stad verder
quote:
Ander dorp doen danquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
serieus doe niet zo dramalama over wat kouquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja oke, warm meestal wel. Maar je staat ook veel buiten helaas.
En nee.
[..]true. maar gewoon niet sexy
therminaalquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Maillot eronder, therminaal ondergoed en gaan.
Slim wel.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Carnaval. Dan probeer ik meestal het land te ontvluchten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit hou je toch gewoon!![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Pikachu ik kies jou!quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was een keer als Pikachu en toen kwam er een wildvreemde James de kroeg inrennen die me over z'n schouder tilde en keihard met mij de kroeg uit rende
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik zou een bal tegen je aan smijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit hou je toch gewoon!![]()
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Hele volksstammen zijn de week na Carnaval ook ziek van de griepquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:31 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus doe niet zo dramalama over wat koupanty er onder en gewoon een keer sexy zijn
Hele volksstammen overleven de carnaval in dingen die praktisch lingerie zijn
Geilquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou een bal tegen je aan smijten
Het duurt gewoon 4 maanden.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:33 schreef Elvi het volgende:
Het is toch geen -20 tijdens carnaval? Denk ik? Wanneer is dat gedoe eigenlijk? Voor mn gevoel is het echt 4 keer per jaar ofzo
Dat komt vooral door de hoeveelheden drank en ongezond etenquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hele volksstammen zijn de week na Carnaval ook ziek van de griep
griep krijg je niet van kouquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hele volksstammen zijn de week na Carnaval ook ziek van de griep
Eind feb, begin maart.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:33 schreef Elvi het volgende:
Het is toch geen -20 tijdens carnaval? Denk ik? Wanneer is dat gedoe eigenlijk? Voor mn gevoel is het echt 4 keer per jaar ofzo
Volgens mij is dat gewoon een ander warmbloedig sort waar ik niet toe behoorquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:31 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus doe niet zo dramalama over wat koupanty er onder en gewoon een keer sexy zijn
Hele volksstammen overleven de carnaval in dingen die praktisch lingerie zijn
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:34 schreef Allures het volgende:
[..]
griep krijg je niet van kou
Eerder van al het speeksel gewissel met mensen met griep
ik heb het ook snel koud (zit nu onder een dekentje) maar dat laat je een weekendje flirten toch niet in de weg zittenquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een ander warmbloedig sort waar ik niet toe behoor
Kan me nogsteeds niet voorstellen dat een panty iets warm houdt.
Maar goed, nog tijd genoeg om druk over te maken.
Zo zeg ik altijd dat Grindr en Pokemon Go in principe dezelfde app zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"Hey schatje, wil je nog een bal voelen?"
En veel speekseluitwisselingen. Vergeet die niet.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener.
Nee ik weet dat je geen griep krijgt van de kou, maar kou verlaagt je weerstand want je lijf heeft de energie nodig om warm te blijven en DUS ben je vatbaarder voor t virus
IN-DI-RECT!
Tel daarbij dan weinig slaap, ongezond eten en een hoop alcohol op en HOEPLA!
Ja ok, als je t echt heel officieel doet met 11e vd 11e en half vasten en zo......quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
Vanaf de 11e van de 11e tot ergens in maart.
dus warmquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:34 schreef Debsterr het volgende:
Komend jaar heel laat zie ik, 3 maart.
En banaan, en ananas!quote:
Dat doe ik toch nooit!quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En veel speekseluitwisselingen. Vergeet die niet.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:35 schreef Allures het volgende:
[..]
ik heb het ook snel koud (zit nu onder een dekentje) maar dat laat je een weekendje flirten toch niet in de weg zitten
Moet ik je post over afgelopen zaterdagavond even opzoeken?quote:
ja maar dan niet lopen doen alsof een sexy outfitje je meteen ziek maaktquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener.
Nee ik weet dat je geen griep krijgt van de kou, maar kou verlaagt je weerstand want je lijf heeft de energie nodig om warm te blijven en DUS ben je vatbaarder voor t virus
IN-DI-RECT!
Tel daarbij dan weinig slaap, ongezond eten en een hoop alcohol op en HOEPLA!
Van vasten heeft niemand in die outfits ooit gehoord die dagenquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ok, als je t echt heel officieel doet met 11e vd 11e en half vasten en zo......
Ga je mee stappen met Ang3l, gcjoel en mijquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]blijkbaar wel.
Moet ik voor die tijd sowieso nog een flirtcursus doen en leren drinken. Ik krijg het druk
Je bent wel vatbaarder als de lucht droog isquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:34 schreef Allures het volgende:
[..]
griep krijg je niet van kou
Eerder van al het speeksel gewissel met mensen met griep
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet ik je post over afgelopen zaterdagavond even opzoeken?
Hahahah lijkt me leuk maar Brabantquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga je mee stappen met Ang3l, gcjoel en mij?
Een sexy weinig om t lijf dun carnavalsoutfitje geeft je eind Feb in de kou behoorlijk meer kans om ziek te worden. Ja.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:37 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar dan niet lopen doen alsof een sexy outfitje je meteen ziek maakt
Nee joh, ben je gekquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Van vasten heeft niemand in die outfits ooit gehoord die dagen
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een sexy weinig om t lijf dun carnavalsoutfitje geeft je eind Feb in de kou behoorlijk meer kans om ziek te worden. Ja.
wat je niet meer weet heb je ook niet gedaan..quote:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]Heerlijk.
Ik heb zaterdag avond op stap blijkbaar 3 jongens gezoend.
Mannen kan ik ze nog niet noemen (de jongste was 21).
Allemaal buitenlanders ook.
O god, word ik zo'n daddy?
Mijn flirttechniek komt niet verder dan genioeg drinken en dan m'n hand in iemands broek steken en tong in z'n mondquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga je mee stappen met Ang3l, gcjoel en mij?
Nee, om je klaar te stomen voor carnavalquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahahah lijkt me leuk maar Brabant(of is dit niet specifiek voor carnaval?)
Tijdens carnaval is er toch ook niet meer nodig dan dat?quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn flirttechniek komt niet verder dan genioeg drinken en dan m'n hand in iemands broek steken en tong in z'n mond
Zeker in Eindhoven, omdat dat toch kroegentochterig is. En je weet wat er gebeurd met tocht!quote:
Als dat toch eens zo zou zijnquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat je niet meer weet heb je ook niet gedaan..
Dit lukt mij ook nog welquote:Op
maandag 8 oktober 2018 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn flirttechniek komt niet verder dan genioeg drinken en dan m'n hand in iemands broek steken en tong in z'n mond
Is goed.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, om je klaar te stomen voor carnaval.
Vals wijf.quote:
werkt dat bij mannen wel?quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelf je vraag beantwoordenquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werkt dat bij mannen wel?
vrouwen zijnd aar vaak niet zo van gediend..
alhoewel, nu ik er over nadenk.. het heeft wel eens gewerkt..
Waar is Lot als je d'r nodig hebtquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker in Eindhoven, omdat dat toch kroegentochterig is. En je weet wat er gebeurd met tocht
Kroegen tochtig. Hue heu heheuequote:Op maandag 8 oktober 2018 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker in Eindhoven, omdat dat toch kroegentochterig is. En je weet wat er gebeurd met tocht!
Het werkte zaterdag 3x en ik heb geen blauw oog, dus ik gok dat t ook bij 3 pogingen gebleven isquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werkt dat bij mannen wel?
vrouwen zijnd aar vaak niet zo van gediend..
alhoewel, nu ik er over nadenk.. het heeft wel eens gewerkt..
Nou dan hoef je niemand te versieren en dan kun je een onesie aan. Problem solved!quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb ik wel aan gedacht. Ik vergeet alleen naar de Primark te gaanquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou dan hoef je niemand te versieren en dan kun je een onesie aan. Problem solved!
ja, dat is een beetje vervelend met carnaval.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:43 schreef CherryLips het volgende:
In de kroeg zelf is het toch warm met al die lijven?
Is altijd, kak heet, naar ijskoud, naar kak heet. En dat van kroeg naar kroeg.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik goed inquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Ik hoor wel veel smoesjes hoor TaMieke
Echt he. Ik zou dan gewoon nu al niet meer gaan. En het is pas in maart. Denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Gewoon zeggen dat je geen zin hebt, doe ik ook.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Beren op de wegquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben ik goed in
ik vind overal problemen
Legaal zuipen, 5 dagen achter elkaar, vreemdgaan, allesquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:47 schreef Crooyzwans het volgende:
Carnaval het mooiste feest van het jaar![]()
Oh god neequote:Op maandag 8 oktober 2018 14:49 schreef Allures het volgende:
Misschien moet tamieke een beertje worden en dan op de weg gaan staan
Met beenwarmers dus niet koud
[ afbeelding ]
Ik krijg het al koud als ik ernaar kijkquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:49 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:49 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar je gaat meestal van kroeg naar kroegquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Vreemdgaan met carnavalquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Legaal zuipen, 5 dagen achter elkaar, vreemdgaan, alles![]()
![]()
Komt in de buurt. Alleen nog veel te kortquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:52 schreef Allures het volgende:
Deze heeft bijna geen bloot
[ afbeelding ]
Ja deze wel!quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:52 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon panty aan! dan is er niks te bloot of koudquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Komt in de buurt. Alleen nog veel te kort
Zou gevenquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:52 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
legging er onderquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Deze dan:quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dikke maillot erbij, klaaaaarquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:52 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
die zijn top voor in de winter!quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:54 schreef Debsterr het volgende:
Die panty met fleecevoering van de Action
kon dat maarquote:
Nee Limbo's nemen Carnaval dan weer veel te serieus.quote:
Ze zijn voor mij eigenlijk net even te kort voor het goede. Wel jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:55 schreef Allures het volgende:
[..]
kon dat maar
Dit gaat de wereld veroveren
Alleen moet ik stoppen met ze aanraden want ze zijn hier nu al steeds op
Heb zelf echt meer nodig
En alle homo's zijn jankerds.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Limbo's nemen Carnaval dan weer veel te serieus.
Ja we zijn wel wat meer in touch met onze emotionele kantquote:
Ik weet nog, op de middelbare school, dat een klasgenoot het uit had gemaakt met zn vriendinnetje. Zo kon hij met carnaval doen en laten wat hij wilde.quote:
Mooi zulke mensenquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet nog, op de middelbare school, dat een klasgenoot het uit had gemaakt met zn vriendinnetje. Zo kon hij met carnaval doen en laten wat hij wilde.
Na carnaval waren ze weer samen
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet nog, op de middelbare school, dat een klasgenoot het uit had gemaakt met zn vriendinnetje. Zo kon hij met carnaval doen en laten wat hij wilde.
Na carnaval waren ze weer samen
Logisch natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:03 schreef TaMieke het volgende:
Mn nichtje ging ook een keer vreemd. Een jongen die ze goed kende had wat liefdesverdriet, daarom hadden ze gezoend
Zo kreeg ik vrijdag nog een berichtje... "ik ben gedumpt, wil jij me troosten vanavond?"quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:03 schreef TaMieke het volgende:
Mn nichtje ging ook een keer vreemd. Een jongen die ze goed kende had wat liefdesverdriet, daarom hadden ze gezoend
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo kreeg ik vrijdag nog een berichtje... "ik ben gedumpt, wil jij me troosten vanavond?"
How about... NOPE.
Heb 'm vervolgens geïntroduceerd bij m'n nichtjequote:
Haha omg wie doet zoiets?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo kreeg ik vrijdag nog een berichtje... "ik ben gedumpt, wil jij me troosten vanavond?"
How about... NOPE.
En daar was je nichtje blij mee?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb 'm vervolgens geïntroduceerd bij m'n nichtje.
M'n bootycallquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:06 schreef Debsterr het volgende:
Iemand bood me laatst ook al 7,50 en een orgasme voor GTA V.
ok dan is het iets minder gek jaquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n bootycallwaar ik uiteraard geen gebruik meer van maak. Hadden elkaar al even niet gesproken dus die wist niet dat ik een vriend heb.
nu dus op je lijstje zettenquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:07 schreef Elvi het volgende:
Omg ik zie dat de Jeffree Star liquid lipstick weer in voorraad is! In de kleur die ik al heel lang wilmaar ik mocht niks kopen van mezelf
Wat nu
over welk bedrag hebben we het?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:07 schreef Elvi het volgende:
Omg ik zie dat de Jeffree Star liquid lipstick weer in voorraad is! In de kleur die ik al heel lang wilmaar ik mocht niks kopen van mezelf
Wat nu
Jezelf niet voor de gek houden en gewoon nu kopen ipv over 3 dagen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:07 schreef Elvi het volgende:
Wat nu
Huilenquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:07 schreef Elvi het volgende:
Wat nu
Doorschuiven, heel verstandig.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:06 schreef Debsterr het volgende:
Laat een ander het maar oplossenquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doorschuiven, heel verstandig.
Gewoon kopen!quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:07 schreef Elvi het volgende:
Wat nu
Ja dat blijktquote:
Classic.quote:
Waarschijnlijk jaquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat hopen ze te horen, 'oke goed dan, omdat ik je zo zielig vind'?
Wel origineel, dat dan weer wel.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:06 schreef Debsterr het volgende:
Ach ja, als ik single was geweest was ik er wellicht nog voor gegaan ookquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel origineel, dat dan weer wel.
Arme Faxie.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:09 schreef TaMieke het volgende:
"ik sta al 3 jaar droog.....![]()
"
Ja en dus? Niet mijn problem
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:09 schreef TaMieke het volgende:
"ik sta al 3 jaar droog.....![]()
"
Ja en dus? Niet mijn problem
Waarom niet. Slettenleef, beste leef. En 7,50. Is toch bijna een shoarmaschotel.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach ja, als ik single was geweest was ik er wellicht nog voor gegaan ook.
Playstation of Xbox?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:06 schreef Debsterr het volgende:
Ik kwam zaterdag die gast weer tegen die "6 jaar op me had gewacht" en op de dag dat hij de scheiding aankondigde in mijn bed belande.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
How about... NOPE.
Grote kapsalon, makkelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom niet. Slettenleef, beste leef. En 7,50. Is toch bijna een shoarmaschotel.
Ik denk dat ik ook je nichtje moet worden.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel weer een hoop clichés in 1 post.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam zaterdag die gast weer tegen die "6 jaar op me had gewacht" en op de dag dat hij de scheiding aankondigde in mijn bed belande.
"Ja nu ben ik echt gescheiden! T is er door!"
Dude, ik zag vorig week nog de foto's van jou en je echtgenoot in Ibiza.
Zou wel een snelle scheiding zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam zaterdag die gast weer tegen die "6 jaar op me had gewacht" en op de dag dat hij de scheiding aankondigde in mijn bed belande.
"Ja nu ben ik echt gescheiden! T is er door!"
Dude, ik zag vorig week nog de foto's van jou en je echtgenoot in Ibiza.
Ik bood je in het PoGo topic al iemand aan hoor, daar hapte je (hue hue) ook niet opquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook je nichtje moet worden.
OMG yes, wie is deze held?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:06 schreef Debsterr het volgende:
Gewoon goede mixed grill, beetje spareribs, shoarma, kebabje.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap kapsalon niet. Geen fan.
Ibiza ... ja, nogalquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel weer een hoop clichés in 1 post.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is lekker! doen ze ook prima daarquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omgquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon goede mixed grill, beetje spareribs, shoarma, kebabje.
Nou ja, zo'n held is het niet, aangezien we eigenlijk best wel kuttig gesplit zijn na 3 weken daten. Maar moest hier wel om lachenquote:
Dan is het wel weer een eikel.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n held is het niet, aangezien we eigenlijk best wel kuttig gesplit zijn na 3 weken daten. Maar moest hier wel om lachen.
Echt. Als je met me naar bed wil (wat ik snap) zeg t dan gewoon.quote:
Ze doen alles prima daar, zelfs de pizza.quote:
Moment!quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bood je in het PoGo topic al iemand aan hoor, daar hapte je (hue hue) ook niet op
Hij liegt ook niet voor jou, hij liegt voor zijn eigen geweten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt. Als je met me naar bed wil (wat ik snap) zeg t dan gewoon.
Niet liegen over je scheiding
Het is dramadude, die gast blijft complicatedquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan is het wel weer een eikel.
Jezus wat laat je me schommelen in emoties.
Als dat na een korte periode daten al is zou ik zoveel mogelijk afstand nemen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is dramadude, die gast blijft complicated.
ja ik weet niet wat daarmee gebeurd was.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
sowieso, daar blijf ik geen vrienden meequote:Op maandag 8 oktober 2018 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als dat na een korte periode daten al is zou ik zoveel mogelijk afstand nemen.
Maar het schaadt ook mijn geweten, aangezien ik zijn echtgenoot en al zijn vrienden ken.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij liegt ook niet voor jou, hij liegt voor zijn eigen geweten.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Na 3 weken daten ja..... NEXT!quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben daar dus echt verschrikkelijk slecht in. Maar het laatste contact was prima en normaal, ik hoef 'm ook niet meer te zien of te daten maar dit was wel even een grappig gesprek. Zoe verder ook niet actief contact ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fax zou willen dat het drie jaar is.
Mijn Playstation staat niet meer zo vaak aan, misschien nu ik mijn nieuwe TV heb dat ik weer wat vaker ervoor ga zitten.quote:
Heb ook nog Bioshock collectie in de aanbieding.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Playstation staat niet meer zo vaak aan, misschien nu ik mijn nieuwe TV heb dat ik weer wat vaker ervoor ga zitten.
Misschien eens subtiel aan de echtgenoot vragen hoe het met hem gaat met die scheiding en allesquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het schaadt ook mijn geweten, aangezien ik zijn echtgenoot en al zijn vrienden ken.
Als ik had geweten dat t bullshit was, dan had ik 'm niet mee naar huis genomen.
Ik vond t al enorm op de grens.
2,50 en een laffe vingerbeurt? Of wat kost da?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb ook nog Bioshock collectie in de aanbieding.
Dat was ik vorige week of zo met mijn aangeschoten emotionele hoofd van plan, maar mijn vrienden hebben me tegengehoudenquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien eens subtiel aan de echtgenoot vragen hoe het met hem gaat met die scheiding en alles
5 euro en een keer flink likken, dan hebben we het ergens over.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
2,50 en een laffe vingerbeurt? Of wat kost da?
Flink is natuurlijk wel minimal 3 uur toch?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
5 euro en een keer flink likken, dan hebben we het ergens over.
Is dat incl bezorging?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Flink is natuurlijk wel minimal 3 uur toch?
Beter dat Bioshock Infinite er ook bij zitquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er bezorgd wordt. Mijn likbeurt of zijn game.quote:
Soberso.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat Bioshock Inifity er ook bij zit
JEZUS!quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er bezorgd wordt. Mijn likbeurt of zijn game.
Jezus wat is dit plat
Flesje water bij de hand voor als de boel een beetje begint uit te drogen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Flink is natuurlijk wel minimal 3 uur toch?
Gaan we daarna wel zuipen om mijn smaak weer even terug te krijgen na allemaal dat likkenquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jezus wat is dit plat
Klinkt als de perfecte datequote:Op maandag 8 oktober 2018 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gaan we daarna wel zuipen om mijn smaak weer even terug te krijgen naar allemaal dat likken
Dat je zo af en toe spa blauw er bij giet?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Flesje water bij de hand voor als de boel een beetje begint uit te drogen.
verstandig.quote:
Intens bruisend.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je zo af en toe spa blauw er bij giet?
Is bruisend dan niet fijner?
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na drie jaar begint alles net een beetje op te drogen.
Als jij het eerste rondje doet, aangezien je mijn 5 euro hebt.quote:
Meer om de korsten van je gezicht te spoelen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je zo af en toe spa blauw er bij giet?
Is bruisend dan niet fijner?
Ja dan verdien ik er nog niks aan... slechte deal ditquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij het eerste rondje doet, aangezien je mijn 5 euro hebt.
.....................................quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meer om de korsten van je gezicht te spoelen.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jezus wat is dit plat
Wat ben je toch een Prins!quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij het eerste rondje doet, aangezien je mijn 5 euro hebt.
Opgedroogd kutvocht.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.....................................
Ok. NEVER!
Ja hallo, ik zit daar aan die rosbief te lebberen voor mijn plezier wil je zeggenquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dan verdien ik er nog niks aan... slechte deal dit.
Je hebt dan en bier en en likbeurt gehad..quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dan verdien ik er nog niks aan... slechte deal dit.
HOU OP!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Is wel kwaliteits rosbief hoorquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zit daar aan die rosbief te lebberen voor mijn plezier wil je zeggen
Welke PS4 games heb je nog meer in de aanbieding?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:24 schreef Debsterr het volgende:
Maarre CE, mocht je dus interesse hebben in die games in ruil voor geld, dan hoor ik het wel.
Dat klinkt dan weer wat minder lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Halve emmer knoflooksaus erbij en een schaal van die zompige gebakken aardappelschijfjes.
Alleen GTA V en Bioshock (alle 3, geremasterd).quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke PS4 games heb je nog meer in de aanbieding?
(ik bef niet)
Nee, hoort erbij jonge.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer wat minder lekker
Oquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alleen GTA V en Bioshock (alle 3, geremasterd).
Ik merk dat je de mannen al van je af moet slaan voor die games.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:24 schreef Debsterr het volgende:
Maarre CE, mocht je dus interesse hebben in die games in ruil voor geld, dan hoor ik het wel.
Of een stukje toiletpapier wat is blijven plakken.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je een beetje te gretig bent kom je misschien nog een verdwaald bonkje tegen.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je een beetje te gretig bent kom je misschien nog een verdwaald bonkje tegen.
Nouquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik merk dat je de mannen al van je af moet slaan voor die games.
Ja, sorry, daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Soms wil ik die wel weer halen, maar inmiddels zitten er 4000 DLCs bij ofzo
Vorige week al gehad omdat ik mensen begon te vermoorden.quote:
Heb je niet skyrim met alle dlcs?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, sorry, daar kan ik ook niks aan doen.
niet trots op jequote:Op maandag 8 oktober 2018 15:30 schreef Elvi het volgende:
Ok het vlees is zwakik heb 2 liquid lipsticks gekocht. Maar ter verdediging: ik wilde deze al heel lang hebben
Deze 2 zijn het: Calabasas en Candyass
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is de moeite waard voor de PS4 exclusivesquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Playstation staat niet meer zo vaak aan, misschien nu ik mijn nieuwe TV heb dat ik weer wat vaker ervoor ga zitten.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:30 schreef Elvi het volgende:
Ok het vlees is zwakik heb 2 liquid lipsticks gekocht. Maar ter verdediging: ik wilde deze al heel lang hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope. Die heeft mijn ex gehouden samen met de PS4.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:30 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je was net een maandje samen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope. Die heeft mijn ex gehouden samen met de PS4.
verdomme nu wil ik ze ookquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:30 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap je zwakte welquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet trots op mezelf
[..]
I know right
De Grote Ex waar ik vorig jaar mee uit elkaar ging na 11,5 jaarquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar je was net een maandje samen?
Ohhhhhh, en nu 1 maand met je nieuwe vlam?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De Grote Ex waar ik vorig jaar mee uit elkaar ging na 11,5 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |