Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
Minder posten dan gaan ze niet zo snelquote:
waarom negeer je mijquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:34 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Minder posten dan gaan ze niet zo snel
Beste tip vandaag!quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:34 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Minder posten dan gaan ze niet zo snel
Gisteren je eerste post gezien daarna in slaap gevallen tot half 2 en vanavond weet ik nog niet of ik ga postenquote:
okokquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:37 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Gisteren je eerste post gezien daarna in slaap gevallen tot half 2 en vanavond weet ik nog niet of ik ga posten
quote:
hier b1-0-0 dat ben jijquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:40 schreef Driepink het volgende:
Ok ok, dan ben ik wel de geheime baas die nog moeilijker is
iedebiedebidedbiedebiepquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit ga ik even aan de binnenkant van mijn oogjes bekijken.
quote:
quote:
quote:
ik zou me ook wel weer een keer vies hard willen uitlaten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]ook mark moet zich af en toe uitlaten over de mindere dingen van het leven
goed heb het overleeftquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
He Borrel!
Hoe ging werken gisteren?
laat een scheetjequote:Op maandag 8 oktober 2018 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik zou me ook wel weer een keer vies hard willen uitlaten.
Hier gaat het goed hoor, baas is er niet, dus hoeven niets te doen, en dat doet we dan ookquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
goed heb het overleeftnu vrijheid blijheid 👻 Uitslapen op maandag genot 😎 Denk wel dat ik nog een lichte kater heb best kansloos. Hoe is het bij jou?
qftquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mark is 1 van de weinige ajaxfans die ik wel mag. En dat zegt wat.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier gaat het goed hoor, baas is er niet, dus hoeven niets te doen, en dat doet we dan ook
quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:50 schreef Driepink het volgende:
Ik heb ook pauze, maar door haags ie al bijna half voorbij..
hoezoquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:50 schreef Driepink het volgende:
Je kan wel merken dat borrel op mobiel zit
gemiste kansquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
er zijn bitches die ik zou kunnen doen maar die wil ik niet.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:52 schreef Driepink het volgende:
Gewoon alle bitches doen.
maar wel met condoom, anders gaan ze zeggen van ik ben zwanger enzo
misschien als dat met me ex echt slecht gaat dat ik er eentje bel.quote:
doe lekker mee.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
We gaan geen vrouwen bashen nu aub. 👊
#trendsetter 👻quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent de enige die de mobiel smileys gebruikt
doen!quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
misschien als dat met me ex echt slecht gaat dat ik er eentje bel.
Misschien vanavond.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:36 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Graag vanuit een andere hoek of deel. Dan weet ik meer
ze gebruiken je zolang als nodig en stampen dan op je hart.quote:
spookje is een mood of een vibe perfectquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat spookje, door jou gebruik ik die nu ook meer op whatsapp
Mijn lul is zo lang, ik heb bij wijze van spreken vandaag de vrouw die ik morgen ontmoet al geneukt.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
We gaan geen vrouwen bashen nu aub. 👊
dat is universeel mannen en vrouwen doen datquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ze gebruiken je zolang als nodig en stampen dan op je hart.
huillachquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn lul is zo lang, ik heb bij wijze van spreken vandaag de vrouw die ik morgen ontmoet al geneukt.
Die van de gemiddelde Fok!ker zo klein dat ze die van eergisteren nog steeds niet geneukt hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn lul is zo lang, ik heb bij wijze van spreken vandaag de vrouw die ik morgen ontmoet al geneukt.
ben dan ook niet gemiddeldquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die van de gemiddelde Fok!ker zo klein dat ze die van eergisteren nog steeds niet geneukt hebben
toink toink toinkquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
kom maar skippy ballen op mijn skippy bal
schuld van pink.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:02 schreef Driepink het volgende:
Nou, dan moet ie nog wel even doorgaan hoor..
okquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:04 schreef Driepink het volgende:
Pc tript hem, ff op mobiel verder..
Ben met 15 mins weer in MEN haags
Maar je hebt geen motivatie?quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Moet eigenlijk een motivatiebrief schrijven
Nou enquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
straks heb ik nog jaren geen seks meer.
Ik weet niet wat ik er in moet zetten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je hebt geen motivatie?
Hoi ik ben voor Ajax.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er in moet zetten.
Dan heeft iedereen gelijk medelijden met hemquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi ik ben voor Ajax.
Einde
weg is je motivatiequote:Op maandag 8 oktober 2018 13:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen gelijk medelijden met hem
godenzonenquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi ik ben voor Ajax.
Einde
lampies vervangen svpquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
weer die carnavalsvereniging uit Eindhoven kampioen.
Dat vind ik nog erger eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:
quote:
Mikeyquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
kan er niks aan doen dat jij van de toppers houdt
aardappelen groentje vleesquote:
Graven ze lijken op?quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:11 schreef Driepink het volgende:
Ze zijn hier voor de deur aan het graven, maakt een herrie
Ohquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:12 schreef Driepink het volgende:
Nee ze graven om een kabel te kunnen leggen
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:11 schreef Driepink het volgende:
Ze zijn hier voor de deur aan het graven, maakt een herrie
Ja, ik wil weten wat de reden is.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:13 schreef Driepink het volgende:
haaaaaaaahhhaaaaagssss leer het nou eens, mark reageert niet op je om de een of andere reden
Toilet douche verwarming dak etcquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat zijn ze bij jou aan het verbouwen?
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:14 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Toilet douche verwarming dak etc
Waarom reageer je niet op haags?quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:14 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Toilet douche verwarming dak etc
Driepink is vervelend ik reageer wel op haagsquote:
somsquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:16 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Driepink is vervelend ik reageer wel op haags
Je hebt 1x gereageerd op haags vandaagquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:16 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Driepink is vervelend ik reageer wel op haags
3x nuquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hebt 1x gereageerd op haags vandaag
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-10-2018 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
yupquote:
Markquote:
metro toch.quote:
Goed excuusquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef ik niet naar school, auto staat bij de garage.
Nee ik voel me prima, ik heb alleen geen zin om naar school te fietsen. School en garage staan geheel los van elkaar.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:05 schreef Driepink het volgende:
O dan ziekmelden.
Auto bij garage + je voelt je niet goed genoeg om hem te halen, klaar
Hoever woon je van school dan?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik voel me prima, ik heb alleen geen zin om naar school te fietsen. School en garage staan geheel los van elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |