aardappelen groentje vleesquote:
Graven ze lijken op?quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:11 schreef Driepink het volgende:
Ze zijn hier voor de deur aan het graven, maakt een herrie
Ohquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:12 schreef Driepink het volgende:
Nee ze graven om een kabel te kunnen leggen
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:11 schreef Driepink het volgende:
Ze zijn hier voor de deur aan het graven, maakt een herrie
Ja, ik wil weten wat de reden is.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:13 schreef Driepink het volgende:
haaaaaaaahhhaaaaagssss leer het nou eens, mark reageert niet op je om de een of andere reden
Toilet douche verwarming dak etcquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat zijn ze bij jou aan het verbouwen?
quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:14 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Toilet douche verwarming dak etc
Waarom reageer je niet op haags?quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:14 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Toilet douche verwarming dak etc
Driepink is vervelend ik reageer wel op haagsquote:
somsquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:16 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Driepink is vervelend ik reageer wel op haags
Je hebt 1x gereageerd op haags vandaagquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:16 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Driepink is vervelend ik reageer wel op haags
3x nuquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hebt 1x gereageerd op haags vandaag
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-10-2018 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
yupquote:
Markquote:
metro toch.quote:
Goed excuusquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef ik niet naar school, auto staat bij de garage.
Nee ik voel me prima, ik heb alleen geen zin om naar school te fietsen. School en garage staan geheel los van elkaar.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:05 schreef Driepink het volgende:
O dan ziekmelden.
Auto bij garage + je voelt je niet goed genoeg om hem te halen, klaar
Hoever woon je van school dan?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik voel me prima, ik heb alleen geen zin om naar school te fietsen. School en garage staan geheel los van elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |