Misschien vanavond.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:36 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Graag vanuit een andere hoek of deel. Dan weet ik meer
ze gebruiken je zolang als nodig en stampen dan op je hart.quote:
spookje is een mood of een vibe perfectquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat spookje, door jou gebruik ik die nu ook meer op whatsapp
Mijn lul is zo lang, ik heb bij wijze van spreken vandaag de vrouw die ik morgen ontmoet al geneukt.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
We gaan geen vrouwen bashen nu aub. 👊
dat is universeel mannen en vrouwen doen datquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ze gebruiken je zolang als nodig en stampen dan op je hart.
huillachquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn lul is zo lang, ik heb bij wijze van spreken vandaag de vrouw die ik morgen ontmoet al geneukt.
Die van de gemiddelde Fok!ker zo klein dat ze die van eergisteren nog steeds niet geneukt hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn lul is zo lang, ik heb bij wijze van spreken vandaag de vrouw die ik morgen ontmoet al geneukt.
ben dan ook niet gemiddeldquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die van de gemiddelde Fok!ker zo klein dat ze die van eergisteren nog steeds niet geneukt hebben
toink toink toinkquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
kom maar skippy ballen op mijn skippy bal
schuld van pink.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:02 schreef Driepink het volgende:
Nou, dan moet ie nog wel even doorgaan hoor..
okquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:04 schreef Driepink het volgende:
Pc tript hem, ff op mobiel verder..
Ben met 15 mins weer in MEN haags
Maar je hebt geen motivatie?quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Moet eigenlijk een motivatiebrief schrijven
Nou enquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
straks heb ik nog jaren geen seks meer.
Ik weet niet wat ik er in moet zetten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je hebt geen motivatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |