Wat een ramp, mensen genieten van het weer.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:58 schreef beantherio het volgende:
Opbokken met die warmte![]()
Er zaten verdikke zelfs mensen buiten toen ik naar huis liep.![]()
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat een ramp, mensen genieten van het weer.
Hey vriend straks weer de periode waarin je kan klagen over kantoormensen die van winter houdenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat een ramp, mensen genieten van het weer.
Je bent er drukker mee dan ik zelf, maar sinds ik een auto heb boeit het me allemaal niks meer.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey vriend straks weer de periode waarin je kan klagen over kantoormensen die van winter houden
"Komt door het veranderen van het klimaat."quote:Op woensdag 10 oktober 2018 12:05 schreef MaLo het volgende:
Zaterdag wordt het 27 graden, hou op met me![]()
Echt de beste zomer ooit dit
Vanmiddag was het hier 25.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe warm is het daar nu als het hier al 23 is?
Heerlijk!quote:
Dat is geen cabriolet danquote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je bent er drukker mee dan ik zelf, maar sinds ik een auto heb boeit het me allemaal niks meer.
Nou, het is een projectje en lek was ie wel, maar een cabriootje is het idd nietquote:
Vooruit dan maar. Omdat jij het bent.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mag dit weer tot en met volgende week woensdag? Vrijdag begint hier de feestweek, dinsdag is hier de jaarmarkt en dan is dit weer wel uitermate prettig.
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Omdat jij het bent.
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Omdat jij het bent.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:21 schreef Wereldgozer het volgende:
In je t-shirt op de fiets maar wel al fietslampjes mee hebben.
Aparte gewaarwording wel.
Dat doe ik in de zomer ook gewoon. Maar misschien zit ik wel te vaak 's nachts in de kroeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:21 schreef Wereldgozer het volgende:
In je t-shirt op de fiets maar wel al fietslampjes mee hebben.
Aparte gewaarwording wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |