Gifje? Waar?quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij liet genoeg ruimte. Kijk naar die gif die CrashO postte; Vettel komt richting Max vlak voor de touché. Verhaal van Max dat Seb tegen hem aan kwam door onderstuur is plausib3l.
Liet genoeg ruimte? Hadden ze met zijn tweeën naast elkaar door de bocht gekund dan?quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij liet genoeg ruimte. Kijk naar die gif die CrashO postte; Vettel komt richting Max vlak voor de touché. Verhaal van Max dat Seb tegen hem aan kwam door onderstuur is plausib3l.
Ik vind het erg moeilijk, bijna onmogelijk te zien. Vettel schuift inderdaad een minuscuul stukje op, maar onduidelijk of dat niet al na de touché is. Daarnaast onduidelijk of er zonder dat kleine opschuiven wel genoeg ruimte was.quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij liet genoeg ruimte. Kijk naar die gif die CrashO postte; Vettel komt richting Max vlak voor de touché. Verhaal van Max dat Seb tegen hem aan kwam door onderstuur is plausib3l.
quote:
Daar.quote:Op zondag 7 oktober 2018 10:34 schreef CrashO het volgende:
1/4 slomo. Lijkt me gewoon een duidelijk verhaal. Snap die hele discussie erover niet
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whiting's kijk op de zaak:
https://racingnews365.nl/(...)pen-volkomen-terecht
En al helemaal niet in spoon...quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:09 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel is de volgende die leert dat een divebomb bij Verstappen gewoon niet werkt. Na Hamilton en Ricciardo weet hij dat nu ook.
Dit.quote:Op zondag 7 oktober 2018 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kan Vettel dan zijn excuses aanbieden voor zijn onbeholpen actie vandaag.
Ik denk dat vrijwel geen enkele coureur die strijd om een plek in zo'n geval lift en z'n positie afgeeft.quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:09 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel is de volgende die leert dat een divebomb bij Verstappen gewoon niet werkt. Na Hamilton en Ricciardo weet hij dat nu ook.
Bottas.quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel geen enkele coureur die strijd om een plek in zo'n geval lift en z'n positie afgeeft.
Zat ik nog even aan te denken, maar die zou een kans om Vettel van de baan af te tetsen ook niet laten schieten denk ik.quote:
Omdat hij denk ik er zat van was constant door Vettel gepiepeld te wordenquote:Op zondag 7 oktober 2018 12:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zat ik nog even aan te denken, maar die zou een kans om Vettel van de baan af te tetsen ook niet laten schieten denk ik.
Kijk naar Paul Ricard bijvoorbeeld.
Nogmaals; waarom moet Max in deze situatie aan de kant voor Vettel maar hoeft Vettel dat in China niet voor Max? Je moet toch ruimte laten als je ingehaald wordt? Het is echt nooit de schuld van heilige Vettel he?quote:Op zondag 7 oktober 2018 11:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als jij een kulargument geeft dan zeg ik dat het een kulargument is en leg ik uit wat er zo kul aan is. Als jij nou zou beargumenteren waarom Verstappen daar recht op de racelijn heeft en gewoon mag insturen alsof Vettel er niet zit dan is het een ander verhaal, maar dat doe je niet.
Huh. Magnussens zat toch nog lang niet in de remzone? Het is een bijzonder snelle bocht zelfsquote:Op zondag 7 oktober 2018 12:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leclerc haalt Max erbij om zijn standpunt over Magnussen kracht bij te zetten:
https://racingnews365.nl/(...)-van-max-in-spa-2016
Vooral als je door je te lange pitstop plekken verliest die hier nauwelijks goed te maken zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:30 schreef Fir3fly het volgende:
Goede update van Honda trouwens. Je moet goed je best doen om hier als 6e en 7e te starten en wederom zonder te punten te finishen.
Met die extra 40 pk van die geweldige update zou dat geen probleem moeten zijn toch.quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vooral als je door je te lange pitstop plekken verliest die hier nauwelijks goed te maken zijn.
Als je weet dat er een Ferrari en een RBR achter je staan bij de start (die je nooit gaat tegenhouden) en je daarachter met een half dozijn concurrenten moet vechten om de laatste 2 puntenplekken dan weet je dat het lastig gaat worden. En zelfs met een betere motor is de STR niet ineens een veel betere auto of zo. Evengoed hebben ze het hele weekend de Renault goed partij kunnen geven en dat is een goed teken.quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:30 schreef Fir3fly het volgende:
Goede update van Honda trouwens. Je moet goed je best doen om hier als 6e en 7e te starten en wederom zonder te punten te finishen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |