Nee.quote:Op zondag 18 november 2018 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Jullie hebben al een periodetitel toch
Die play-offs halen jullie evengoed wel.quote:
Twijfelachtig of Twente daar doorheen komt though. De nummers zestien en zeventien uit de Eredivisie en verscheidene clubs uit de KK divisie kunnen zich redelijk meten met Twentequote:Op zondag 18 november 2018 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die play-offs halen jullie evengoed wel.
Betere communicatie, linies strakker op elkaar, de backs niet meer opstellen (Lely zou best wel kunnen spelen) en een echte spits halen, want voorin is het echt brandhout.quote:Op zondag 18 november 2018 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loopt nog niet zo lekker.
Waar kan Twente nog winst halen? Voorin lijkt het erg armoedig, met een Boere en een Oosterwijk.
Die Lely kan er echt helemaal niets vanquote:Op zondag 18 november 2018 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Betere communicatie, linies strakker op elkaar, de backs niet meer opstellen (Lely zou best wel kunnen spelen) en een echte spits halen, want voorin is het echt brandhout.
Ricardinho en Ramos wel dan?quote:Op zondag 18 november 2018 18:34 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Die Lely kan er echt helemaal niets van
Met het huidige systeem kan zelfs de nummer 18 nog de play-offs halen...quote:Op zondag 18 november 2018 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die play-offs halen jullie evengoed wel.
Omdat ie al weer blessa isquote:Op zondag 18 november 2018 18:34 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Die Lely kan er echt helemaal niets van
quote:Op maandag 19 november 2018 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat ie al weer blessa isDat was één leuke wedstrijd dan.
Maar wie is er haalbaar?quote:Op zondag 18 november 2018 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Betere communicatie, linies strakker op elkaar, de backs niet meer opstellen (Lely zou best wel kunnen spelen) en een echte spits halen, want voorin is het echt brandhout.
Geen idee, wellicht iemand huren bij City of Schalke ofzo. Er is wel behoorlijk wat gehaald, maar niemand voor de spits. Brama was blessa en Pusic is een halve tamme, geen echte coach.quote:Op maandag 19 november 2018 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wie is er haalbaar?
Heb het idee dat er al veel gehaald zijn deze zomer.
Communiceren is voor coach en aanvoerder een taak.
lolquote:Op zondag 18 november 2018 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er een paar miljoen tegenaan gooien.quote:Op maandag 19 november 2018 19:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht iemand huren bij City of Schalke ofzo. Er is wel behoorlijk wat gehaald, maar niemand voor de spits. Brama was blessa en Pusic is een halve tamme, geen echte coach.
Hebben ze niet. Dus wordt kijken naar transfervrije spelers of huren.quote:Op dinsdag 20 november 2018 08:20 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er een paar miljoen tegenaan gooien.
En dat gaat denk ik een behoorlijk probleem zijn want ze betaalden nu nog flinke salarissen voor KK-Divisie begrippen maar dat zal op de lange termijn niet vol te houden zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 20 november 2018 10:36 schreef Tarado het volgende:
ze moeten zo langzamerhand rekening gaan houden met een scenario waar promotie er niet in zit
Ik was ook sarcastisch. Het feit dat deze fraudulente club überhaupt nog voortbestaat is een belediging aan het adres van het totale Nederlandse voetbal.quote:Op dinsdag 20 november 2018 10:24 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Hebben ze niet. Dus wordt kijken naar transfervrije spelers of huren.
Voor zover ik heb begrepen is dat nu nog geen groot probleem. Als het volgend jaar weer niet lukt is het einde verhaal.quote:Op dinsdag 20 november 2018 10:36 schreef Tarado het volgende:
ze moeten zo langzamerhand rekening gaan houden met een scenario waar promotie er niet in zit
ik heb al zo vaak gehoord dat het einde verhaal zou zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2018 22:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is dat nu nog geen groot probleem. Als het volgend jaar weer niet lukt is het einde verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |