Soort uitkering altijd geld kiezen, Die natura dingen zijn echt niet handig na verloop van tijd.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, alleen effe uitzoeken hoeveel die ene precies waard is en wat voor soort uitkering ik wil.
Ik heb anders gisteren wel een nieuwe binnenband voor mijn fiets gehaald die ik vanavond er op ga zettenquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je fietst nu al niet. Dat scheelt wel
Moet ze zich maar verzekerenquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:16 schreef Senn88 het volgende:
Ag CL als je werkloos raakt mag je al dat geld voor die tijd opmaken
Ja joh, mijn lijf rammelt aan alle kanten, dus ik zal wel arbeidsongeschikt raken en dan mag ik eerst al m'n spaargeld opmaken voor ik een karige uitkering krijg, en die kutverzekering zal ook wel gaan mekkeren.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:16 schreef Senn88 het volgende:
Ag CL als je werkloos raakt mag je al dat geld voor die tijd opmaken
Vertalen kan je ook liggend uit bed doen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja joh, mijn lijf rammelt aan alle kanten, dus ik zal wel arbeidsongeschikt raken en dan mag ik eerst al m'n spaargeld opmaken voor ik een karige uitkering krijg, en die kutverzekering zal ook wel gaan mekkeren.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Het is lang geleden dat ik dit zo erg had.
en kún je alles neergooien wn cavias gaan knuffelen?quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Het is lang geleden dat ik dit zo erg had.
Dat heb ik vrijdag al gedaan.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en kún je alles neergooien wn cavias gaan knuffelen?
Ja en toch ben ik door de verzekering ingedeeld bij de stratenmakers.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vertalen kan je ook liggend uit bed doen.
Wel he? Dacht ik ook al.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Soort uitkering altijd geld kiezen, Die natura dingen zijn echt niet handig na verloop van tijd.
Je huis opetenquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja joh, mijn lijf rammelt aan alle kanten, dus ik zal wel arbeidsongeschikt raken en dan mag ik eerst al m'n spaargeld opmaken voor ik een karige uitkering krijg, en die kutverzekering zal ook wel gaan mekkeren.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vertalen kan je ook liggend uit bed doen.
Ja, maar dat gaat sowieso gebeurenquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]Als de wereld word overgenomen door Google translate heeft CL daar niets meer aan, Dino
RIP CLquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat sowieso gebeuren
ik vond de eerste 2 uur vrij wel best aangenaamquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik twijfel nog of ik de maandag vrij wel zo fijn vind
Weer zwaar weekend tractor pulling?quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond de eerste 2 uur vrij wel best aangenaam
dat is echt irritant.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit moet om twaalf uur af, gister al aan gewerkt, maar ik kom gewoon niet verder.
Nou ik ga zo de deadline niet halen. heb er maar vragen over gesteld want hier kan ik niks mee.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is echt irritant.![]()
Moet je nog veel?
ja, die 2 uurtjes extra slaap waren wel hard nodigquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Weer zwaar weekend tractor pulling?
de vrijdag vrij vond ik prettig, maandagmiddag ook, maar ik heb steeds het gevoel dat ik dingen mis nu...quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond de eerste 2 uur vrij wel best aangenaam
verwacht je dat ze moeilijk gaan doen?quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ik ga zo de deadline niet halen. heb er maar vragen over gesteld want hier kan ik niks mee.
Hahahh 2uur extra slapen zijn sowieso altijd goedquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die 2 uurtjes extra slaap waren wel hard nodig
Neuh. Maar als ik hiermee achterloop, ga ik voor andere opdrachtgevers ook achterlopen en dan moet ik overal uitstel voor aanvragen en dat vind ik gewoon kut. Zo gaat het al een paar weken en ik weet niet of het aan mijn planning ligt of aan het soort opdrachten dat ik krijg.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
verwacht je dat ze moeilijk gaan doen?
ja, snap ik, dat lijkt me vrij frustrerend..quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh. Maar als ik hiermee achterloop, ga ik voor andere opdrachtgevers ook achterlopen en dan moet ik overal uitstel voor aanvragen en dat vind ik gewoon kut. Zo gaat het al een paar weken en ik weet niet of het aan mijn planning ligt of aan het soort opdrachten dat ik krijg.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:32 schreef CherryLips het volgende:
En dan ga je door naar de volgende opdracht met een lap aan instructies waarbij ik al zoiets heb van WTF!~1!
boksquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Door dat klussen in het weekend heb ik de laatste tijd niet echt het gevoel dat ik weekend heb gehad.
Opknappen en haakse slijper. Ben benieuwd hoe dat was en er nu uitziet danquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
Stond ik zaterdag op de stoep voor mijn flat. Lijkbleek, lasbril en oordoppen op, met een maat die met zijn motor naar mij was gekomen met zijn haakse slijper en zijn hele toolkit. Terwijl ik een verlengkabel 3 hoog door het trappegat haalde. Wel mijn hele fiets opgeknapt nu, alleen de band nog.
Glimmen dat ie doet jongequote:Op maandag 1 oktober 2018 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opknappen en haakse slijper. Ben benieuwd hoe dat was en er nu uitziet dan
Oh balen!quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit de hele dag gaat duren.
eenwielerquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
D'r zat nog een slot op dat weg moest. Nieuw slot er op gezet.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slapen is toch overrated.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit de hele dag gaat duren.
O het was dus helemaal jouw fiets niet.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
D'r zat nog een slot op dat weg moest. Nieuw slot er op gezet.
Jawel. Alleen een of andere onverlaat had een spijker in mijn slot geramd waardoor ik het niet meer open kreeg met sleutel.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O het was dus helemaal jouw fiets niet.
Die dacht dat het de sleutel wasquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel. Alleen een of andere onverlaat had een spijker in mijn slot geramd waardoor ik het niet meer open kreeg met sleutel.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel. Alleen een of andere onverlaat had een spijker in mijn slot geramd waardoor ik het niet meer open kreeg met sleutel.
Prachtbuurtquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klussen. Niet kussenquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je pest me altijd dat ik dik ben. Nu niet doen alsof je mij wil
Waarom zou je zulke dingen in godsnaam doen?quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen last van.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Halve topic heeft de maandagochtendblues
viel te proberenquote:
waarschijnlijk om een fiets te jatten..quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke dingen in godsnaam doen?
Ik kan daar echt met mijn verstand niet bij.
Maar goed, zulke mensen hebben dan ook vaak geen verstand.
Omdat je oude sloten waarschijnlijk wel open krijgt door er een spijker in te rammen. In dit geval alleen niet.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke dingen in godsnaam doen?
Ik kan daar echt met mijn verstand niet bij.
Maar goed, zulke mensen hebben dan ook vaak geen verstand.
O, ik dacht dat t om een voordeur gingquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk om een fiets te jatten..
Who did you piss off?quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meer koffie er in gieten.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:52 schreef DrMarten het volgende:
Slapen
Te weinig gedaan dit weekend. Zit nu te gapen op werk
"Daaaaaar mooooeeet eeeen p....."quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:52 schreef DrMarten het volgende:
Slapen
.............................quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niemand. Ik ben een fucking dotje.
Verkapte ''ik heb mijn panda punten ingeleverd'' post.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:52 schreef DrMarten het volgende:
Slapen
Ik ook. Maar da's een overbodige opmerking als ik op fok zit, want dat is ALTIJD woggenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Verkapte ''ik heb mijn panda punten ingeleverd'' post.
Bij jou?quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Why would you?quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.............................
Although it wasn't me.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Maar da's een overbodige opmerking als ik op fok zit, want dat is ALTIJD woggen
Neequote:Op maandag 1 oktober 2018 10:55 schreef gcjoel het volgende:
kun je wat leuks met die punten? misschien dan over nadenken.
Die zegeltjes! Nog steeds handdoeken vanquote:
Seks is uiteindelijk ook maar mwoah mwoah toch.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:55 schreef gcjoel het volgende:
kun je wat leuks met die punten? misschien dan over nadenken.
Overrated.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Seks is uiteindelijk ook maar mwoah mwoah toch.
Beetje naar het plafond staren.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Verwacht ik wel van Q hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die zegeltjes! Nog steeds handdoeken van![]()
Ben benieuwd of het programma van Q net zo duurzaam is.
Daarom slapenquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb geen pandapuntenquote:
Sletquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dan maar zorgen dat ik op 0 blijf.
Ja daarom, maar als de punten niks opleveren toch maar liever mwoah dan niks.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook weer waar.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarom, maar als de punten niks opleveren toch maar liever mwoah dan niks.
Oeh, een gejatte fiets!quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
D'r zat nog een slot op dat weg moest. Nieuw slot er op gezet.
Echt he, en zo zonde van de tijd. Kijk wat je allemaal voor nuttige dingen kunt doen in diezelfde tijd. Scheelt weer lakens verschonen, douchen, kosten voor anticonceptie etc.quote:
Wijs. Veel leuker ook.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dan maar zorgen dat ik op 0 blijf.
Dat gekut ook altijdquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:58 schreef Debsterr het volgende:
Vooral bed verschonen ja. Net gedaan, moet 'ie godverdomme weer seksen!
Ja alsof ze het ruiken!quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:58 schreef Debsterr het volgende:
lucky youquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:57 schreef Debsterr het volgende:
Wel gezellig hier op kantoor. Zit helemaal alleen.
.............. wait. What?quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, de harde waarheid zeggen kan soms tot de juiste beslissing leiden. Hopelijk is ze nog te reddenquote:
Stuur eens een cadeau, anders kan ik je nooit je poes geven.quote:
Ben jij zo'n enorme squirter dan dat je steeds t hele bed moet verschonen?quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:58 schreef Debsterr het volgende:
Uiteraard.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die zegeltjes! Nog steeds handdoeken van![]()
Ben benieuwd of het programma van Q net zo duurzaam is.
Gewoon omdraaien toch?quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat een man iets spuit bij seks.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Squirten jullie dat hele bed onder dan?
O ja, sorry!quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Stuur eens een cadeau, anders kan ik je nooit je poes geven.
Dat vergeef ik je.quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen pandapunten. Maar alsnog wel hoor
.
En dat komt dan op de lakens?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat een man iets spuit bij seks.
Dat is daarna jouw probleem, moet je maar niet lekken.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat een man iets spuit bij seks.
Kan wel merken dat je met een Amsterdammer omgaat, die nette vrouw is echt zoekquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, de harde waarheid zeggen kan soms tot de juiste beslissing leiden. Hopelijk is ze nog te redden
Voor haar eigen bestwil dus
quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is daarna jouw probleem, moet je maar niet lekken.
Benen bij elkaar, als een goede vrome vrouw.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is daarna jouw probleem, moet je maar niet lekken.
Sorryquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan wel merken dat je met een Amsterdammer omgaat, die nette vrouw is echt zoek
Ductape!quote:
Geen seks! heb net het bed verschoond Kees!quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Stelletje mafkezen met smetvrees hier
Gewoon in bed plassen zodat hij denkt dat je squirtend bent gekomen. Anders krijg je weer scheve gezichten omdat hij denkt dat je faked.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Squirten jullie dat hele bed onder dan?
Amateurs ook.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Stelletje mafkezen met smetvrees hier
"Even nog in dat hoekje mikken..."quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Zie het al voor me, zo'n gast die wild spuitend het hele bed onderkwakt.
O hou op met me.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Netjes alles doorgeslikt dus?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amateurs ook.
Ik had zaterdag een trio en er is echt NIETS op de lakens terechtgekomen!
Vieze slet ben je ook.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amateurs ook.
Spider-Man!quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Even nog in dat hoekje mikken..."
quote:
Al helikopterendquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
De rest van de kamer daarentegen...quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amateurs ook.
Super properquote:
Braaf he, mama?quote:
Was een hotel kamer. Who cares?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De rest van de kamer daarentegen...
quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:03 schreef Debsterr het volgende:
Nadeel ook van bovenop zitten. Ik kan echt niet afstijgen zonder te lekken hoor.
Ik ben trots op jequote:Op maandag 1 oktober 2018 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Braaf he, mama?
Krijg ik nu een sticker?
Met je losse kutquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:03 schreef Debsterr het volgende:
Nadeel ook van bovenop zitten. Ik kan echt niet afstijgen zonder te lekken hoor.
Nee sowieso nietquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:03 schreef Debsterr het volgende:
Dino heeft netjes een hele reeks stops na het bed liggen waar je dan uit mag kiezen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, teveel gebruikt denk ik. Tijd voor pandapunten.quote:
Daarom zeesterren en daarna gelijk beentjes omhoog.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee sowieso niet![]()
Slecht gemaakt eigenlijk. Het moet er toch juist in voor optimaal resultaat? (evolutionair gezien?)
quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dino heeft netjes een hele reeks stops na het bed liggen waar je dan uit mag kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom moeten vrouwen toch ook onderop, zoals God bedoeld heeft. En dan even blijven liggen met je benen in de lucht. Even schudden zodat het in alle innerlijke kiertjes komt.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee sowieso niet![]()
Slecht gemaakt eigenlijk. Het moet er toch juist in voor optimaal resultaat? (evolutionair gezien?)
Jaar lang gedaan, werd er niet vrolijk van.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarom zeesterren en daarna gelijk beentjes omhoog.
[..]
Dino heeft netjes een hele reeks stops na het bed liggen waar je dan uit mag kiezen.Nee zo eentje met een badeendje eraan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
Dino heeft netjes een hele reeks stops na het bed liggen waar je dan uit mag kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb jij gedaan dit weekendquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:05 schreef TaMieke het volgende:
Bed verschonen moet ik idd nog doen. Dankje voor de reminder
Ja maar ik wil geen kinderen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarom zeesterren en daarna gelijk beentjes omhoog.
Zodat het kindeke JEZUS zeker weet dat je voor genoeg nageslacht zorgt.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom moeten vrouwen toch ook onderop, zoals God bedoeld heeft. En dan even blijven liggen met je benen in de lucht. Even schudden zodat het in alle innerlijke kiertjes komt.
je gaat toch sowieso pas vanaf donderdag seks hebben als je mandag t bed hebt verschoond?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen seks! heb net het bed verschoond Kees!
Maar dan kan 'ie zelf slikken, toch?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen kinderen.
Dus ik doe dan de knietjes omhoog en schiet het eruit.
Even op je duim blazen ook.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen kinderen.
Dus ik doe dan de knietjes omhoog en schiet het eruit.
Het zeesterren? Of met de benen omhoog?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaar lang gedaan, werd er niet vrolijk van.
Ik verwacht een verslag.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:05 schreef TaMieke het volgende:
Bed verschonen moet ik idd nog doen. Dankje voor de reminder
Haha de combi, alles om zwanger te worden hequote:Op maandag 1 oktober 2018 11:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het zeesterren? Of met de benen omhoog?![]()
Ja maar niet als ik net heb gedouched natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je gaat toch sowieso pas vanaf donderdag seks hebben als je mandag t bed hebt verschoond?
Oh saai.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit weekend niets
Moet gewoon mn bed verschonen.
Lekker liggen ruften, ik ken dat.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit weekend niets
Moet gewoon mn bed verschonen.
chocolade eten in bedquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker liggen ruften, ik ken dat.
Hoe lig jij in bed?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan niet weten of het een scheetje met wat extra's was of een stukje gesmolten chocolade.
of n drolquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee zo eentje met een badeendje eraan.
Van hoe ik mijn bed verschoon??quote:
Ow dat heb ik nooit gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha de combi, alles om zwanger te worden he.
Best wel. Eigen schuld welquote:
Gelukkig heb jij zulk leuke werk en zulke leuke collega's dat je hier eigenlijk niet wilt zijn maar je ons ook weer niet alleen wilt laten. Zo liefquote:
Leuke verrassing in de ochtendquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan niet weten of het een scheetje met wat extra's was of een stukje gesmolten chocolade.
natuurlijk nietquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar niet als ik net heb gedouched natuurlijk.
Ja, maar dan moet je eerst zelf uit bed om eten te maken en dan weer terug. Zoveel gedoe.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ontbijt dan. Is lekker. Vooral nu het weer kouder wordt.
mwa. ik zou het overwegen als ik een tv op de slaapkamer had en bed dat kan opklappenquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
van wie?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:09 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, ik heb nog ontbijt op bed tegoed.
Ik ook, deze is vermoeiend en veel te vaak weg uit het mooie Utrecht. Ik begin op jou te lijkenquote:
oh, niet van iemand in deze scquote:
WEG UIT UTRECHT?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, deze is vermoeiend en veel te vaak weg uit het mooie Utrecht. Ik begin op jou te lijken
Ik ben komend weekend in je mooie Utrecht. Dus als je je plots heel compleet voelt snap je waarom.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, deze is vermoeiend en veel te vaak weg uit het mooie Utrecht. Ik begin op jou te lijken
zou best kunnen werken waarschijnlijkquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon random roepen hier en dan hopen dat iemand het aanbiedt
Tsss jij bent net zelf twee weken weg geweestquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
WEG UIT UTRECHT?Wat is dat voor heidensch gebeuren?
Utrecht verliest meteen z'n glansquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh ik ook het hele weekend.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben komend weekend in je mooie Utrecht. Dus als je je plots heel compleet voelt snap je waarom.
mwa, niet als er nog een koffiemeneer bij ligtquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee joh, tenzij iemand zich geroepen voelt.
Ja, maar nu ga ik de rest van het jaar natuurlijk niet meer weg.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsss jij bent net zelf twee weken weg geweest![]()
Ook in mijn Utrecht!quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben komend weekend in je mooie Utrecht. Dus als je je plots heel compleet voelt snap je waarom.
Hahaha, ik slaap ook nog wel eens alleen hoorquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, niet als er nog een koffiemeneer bij ligt
Hierdoor voel ik mij weer iets beterquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar nu ga ik de rest van het jaar natuurlijk niet meer weg.
Jullie zijn nog net geen siamese tweeling?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha, ik slaap ook nog wel eens alleen hoor
Niet meer weggaan hè?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hierdoor voel ik mij weer iets beter
Scheelt niet veel thoughquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jullie zijn nog net geen siamese tweeling?
Wat ga je doen?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:13 schreef Samzz het volgende:
Zo, begin november een weekendje weg. Nu eens vrij vragen ervoor.
Kaal en altijd met bier bezig?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Twente is GEEN achterhoek.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Komend weekend naar de achterhoek. Eng.
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 1 oktober 2018 10:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
als jij het zegt..quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Bij Yv wel die heeft zulk mooi haar!
WAT, ga je mond spoelen met Dettol.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:17 schreef Driepink het volgende:
Achterhoek is Enschede en Doetinchem etc
Aahhwwquote:Op maandag 1 oktober 2018 11:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Bij Yv wel die heeft zulk mooi haar!
En toen ging het minder snel?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, het begon allemaal op mijn 15e
Stomme trend. Ik doe niet mee.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aahhww![]()
Ik ben nu wel benieuwd welke kleur jij vandaag hebt? Of minder aan het switchen tegenwoordig? Ik begreep van de week in een tv-programma (weet niet meer welke) dat gekleurd haar een blijvende trend is die straks het blonderen etc gaat vervangen.
Ik heb een foto van iets dat ik wil maar dacht, laat ik straks verstandig zijn en het de kapper laten doen. Ik stuur je de foto.quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aahhww![]()
Ik ben nu wel benieuwd welke kleur jij vandaag hebt? Of minder aan het switchen tegenwoordig? Ik begreep van de week in een tv-programma (weet niet meer welke) dat gekleurd haar een blijvende trend is die straks het blonderen etc gaat vervangen.
Zoek je ruzie?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:17 schreef Driepink het volgende:
Achterhoek is Enschede en Doetinchem etc
Dan ga je eruit om het te maken, en terug erin om het te eten?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dus geen blondie nu?quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb een foto van iets dat ik wil maar dacht, laat ik straks verstandig zijn en het de kapper laten doen. Ik stuur je de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |