Zaterdagavond heb ik wel andere dingen te doen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken er nog familie's naar zaterdagavondshows?
Zoals?quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zaterdavond heb ik wel andere dingen te doen.
Wel terecht. Van principes kan je gezin niet eten.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Paar studerende kinderen en hypotheek argument check.
Gewoon lekker hun muil houde die wijven laat alles maar aan de mannen overquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:28 schreef RubenSosa het volgende:
30 jaar geleden "verkracht" en nu komen janken. GTFO
Waarom verkrachten mensen?quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:31 schreef AQUILA. het volgende:
Wtf waarom zou Cristiano zoiets doen?
Omdat hij geil was waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:31 schreef AQUILA. het volgende:
het is onzinquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:31 schreef AQUILA. het volgende:
All women lie about sexual assault unless due process reveals otherwise.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Gewoon lekker hun muil houde die wijven laat alles maar aan de mannen over
Verkracht? Bekkie dicht!
Whehe, welke gekkie heeft dat gezegd?quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
All women lie about sexual assault unless due process reveals otherwise.
Je moeder.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Whehe, welke gekkie heeft dat gezegd?
Zo ver ga ik niet hoorquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
JR en Stijn staan tot in den dood achter Ten Hag.
Jong Ajax - FC Eindhovenquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax gaat daar met 4-1 verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jong Ajax - FC EindhovenDani de Wit, de hoop van Oranje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Pauws pielemuis is inmiddels helemaal schraal.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Pauwgod neemt ze allemaal mee naar de woonboot
Terwijl dat niet meer hoeft, zijn dop is zo rauw die kan geen kut meer zienquote:Op vrijdag 28 september 2018 21:53 schreef luxerobots het volgende:
Pauw zit altijd opzichtig te flirten met zijn vrouwelijke gasten.
Daar komt alleen nog maar schuim uit.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pauws pielemuis is inmiddels helemaal schraal.
Hij weet dat die kleine goed kan ballen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 21:57 schreef T3hTommay het volgende:
Heeft Jan ook goede meningen over voetbal?
Neequote:Op vrijdag 28 september 2018 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er van die meid uit je UI ook leuke gifjes?
Ik vind het bij hem juist wel een leuk effect hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:14 schreef Rabieluh het volgende:
Godver wat een kutstem heeft die verslaggever.
Daar is Dennis blijkbaar ook te dom voor.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
In die omgeving kunnen ze zeker alleen Duits
Haaaaquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk boeit Heracles Heracles mij geen reet.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk boeit Heracles Heracles mij geen reet.
Je hoeft geen academische onderzoeken te presenteren maar een kort gesprekje over voetbal. Man man manquote:Op vrijdag 28 september 2018 22:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Daar is Dennis blijkbaar ook te dom voor.
Daar waren ze volgens mij niet zo heel tevreden over nee.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Dennis is een leuke vent, 10x beter dan die popie jopie Ajacied die ze achter hebben gelaten bij RTL.
Wie was dat?quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar waren ze volgens mij niet zo heel tevreden over nee.
Patjepeeer idd. Nu helemaal trots dat die de EL mag doen waar niemand meer naar kijkt... Hopelijk na dit seizoen ook weg bij RTL.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar waren ze volgens mij niet zo heel tevreden over nee.
Maak je dan nasi?quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet Johan eens naar Groningen gaan, de binnenstad is al autovrij.
En dan mag hij bij mij komen eten.
Boskamp heeft toch vaak niet zoveel zinnigs te melden.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:45 schreef HulkHeld het volgende:
Irriteer me altijd dood aan het feit dat Genee Boskamp nooit laat uitpraten en er een lolletje van maakt.
omdat er meestal geen zinnig woord uitkomt en het Jan pesten onderdeel van het format isquote:Op zaterdag 29 september 2018 10:45 schreef HulkHeld het volgende:
Irriteer me altijd dood aan het feit dat Genee Boskamp nooit laat uitpraten en er een lolletje van maakt.
Wees blij, Boskamp heb ik nog nooit op een zinnige toevoeging kunnen betrappen. Hij zit er puur als pispaal en omdat hij wel goed is voor de sfeer maar voor inhoud kan je beter wat eloquenter personen uitnodigen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:45 schreef HulkHeld het volgende:
En dan heeft Boskamp ooit nog eens een gerenommeerde club getraind.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:10 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Wees blij, Boskamp heb ik nog nooit op een zinnige toevoeging kunnen betrappen. Hij zit er puur als pispaal en omdat hij wel goed is voor de sfeer maar voor inhoud kan je beter wat eloquenter personen uitnodigen.
KUTKRANTquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voetbal is oorlog nu op NPO 2
Je hebt wereld gozers en waardeloze gozers.quote:
Over die keuken kampioen elftallen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:40 schreef Marsenal het volgende:
Leuke show maar van mij mag die Boskamp er ook wel uit ondertussen. Hansie weet tenminste nog wat over de kk-elftallen te vertellen soms, die voegt tenminste nog wat toe.
Ja, keuken kampioen bedoel ik. Hans kent daar veel spelers van, dat voegt wel wat toe. Dan is die Boskamp echt niks waard.quote:Op zondag 30 september 2018 12:06 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Over die keuken kampioen elftallen?
Maar ik denk niet dat Bossie er uit gaat zolang het programma bestaat.
Volgens mijn bron heeft Philip Cocu een GROOT probleem.quote:Op zondag 30 september 2018 18:42 schreef wimderon het volgende:
Het gaat niet heel goed met Phillip Cocu, morgen weer inside information van de informant van Johan.
3-0 op de kloten gehad. Ik heb ook het idee dat het team hem in de steek laat.quote:Op zondag 30 september 2018 19:50 schreef Marsenal het volgende:
Jaja, die staan al klaar met de koffers enzo blablabla
quote:
Stukje pener?quote:Op maandag 1 oktober 2018 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Geen idee, dit heb ik uit de hand van een gebande vriend van de show.
Ik heb geen ziggoquote:Op maandag 1 oktober 2018 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Eric MeijersGod bij Peptalk vanavond
De show van 90% HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA en 10% ''Zo, hoe gaat het ermee?''quote:Op maandag 1 oktober 2018 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Eric MeijersGod bij Peptalk vanavond
Sjek acteert de vriendelijke oom.quote:Op maandag 1 oktober 2018 15:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De show van 90% HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA en 10% ''Zo, hoe gaat het ermee?''
GEWOON KUT.quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:00 schreef Rocket Ride het volgende:
Heb van het weekend een stukje van die docu over Achilles 29 gezien. Wat een treurigheid.
Ik zag trouwens dat de vrije val van de club nog niet voorbij is, ze staan puntloos onderaan in de derde divisie inmiddels.
Kijken waard?quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:00 schreef Rocket Ride het volgende:
Heb van het weekend een stukje van die docu over Achilles 29 gezien. Wat een treurigheid.
Ik zag trouwens dat de vrije val van de club nog niet voorbij is, ze staan puntloos onderaan in de derde divisie inmiddels.
Misschien ligt dat aan de keeperquote:Op maandag 1 oktober 2018 16:00 schreef Rocket Ride het volgende:
..........ze staan puntloos onderaan in de derde divisie inmiddels.
Welnee, hij moet gewoon niet zelf opstappen maar zich laten ontslaan. Doekoes cashen en wegwezenquote:Op zondag 30 september 2018 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mijn bron heeft Philip Cocu een GROOT probleem.
Gelderlander is sowieso een prima krantjequote:Op maandag 1 oktober 2018 16:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Meijers baalt van uitspraken ‘kutkeeper, kutkrant’: ‘Altijd abonnee gebleven’
De trailer werd alleen op YouTube al meer dan 150.000 keer bekeken.![]()
De makers van de film wilden met de trailer scoren. Dat is honderd procent gelukt.”
Of hij de Gelderlander nog altijd een ‘kutkrant’ vindt?
“Ik ben altijd abonnee gebleven.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik vind en vond dat bij de verslaggever echt altijd het glas halfleeg was”, aldus Meijers, die niet zijn excuses aanbiedt aan de verslaggever die het in de trailer moet ontgelden.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=337943
Bassiegodquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Evenblij is zo ... cringe .. man man man
gewoon kutquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Evenblij is zo ... cringe .. man man man
quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:22 schreef GGMM het volgende:
Wat is The BIg Bang Theory vreselijk kinderachtig zegJe moet echt totaal zwakzinnig zijn als je daar vrijwillig naar gaat zitten kijken.
Eens.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:22 schreef GGMM het volgende:
Wat is The BIg Bang Theory vreselijk kinderachtig zegJe moet echt totaal zwakzinnig zijn als je daar vrijwillig naar gaat zitten kijken.
Jij lijkt me eerder het type dat altijd in de kleedkamer is.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik in een kleedkamer ben?
Uh... goeiequote:Op maandag 1 oktober 2018 20:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij lijkt me eerder het type dat altijd in de kleedkamer is.
Alsof jij in de basis zou staan
Was met die kutcoach wel genot.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom moet ik in de kleedkamer kijken?
quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:35 schreef tralalala het volgende:
JohanDe kleedkamer boeit toch echt niemand?
Ditquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:35 schreef dvdfreak het volgende:
onzin je hebt ook een recht op een privacy
SCHERP BEGINNEN.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg je andere onzin als "Kom op jongens, met zijn allen"
Ja met zijn elven ja.
Godverdomme wat een kutcoach was dat zeg. Tsjezus wat een kutcoachquote:
Ja.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan we dan ook met de camera naar het toilet als een speler moet schijten?
Dit voelt als thuiskomenquote:
Kunnen we dan ook bij de toto invullen hoeveel Couric ze poepen?quote:
HOLOCAUSTEDquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ben bang dat Bayern 90 minuten gas gaat geven.
dan moet je Ripcity een DM sturenquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook bij de toto invullen hoeveel Couric ze poepen?
GASSEDquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Bono is een grote drolquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook bij de toto invullen hoeveel Couric ze poepen?
40-45 keer.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:38 schreef KingRoland het volgende:
zullen we 100 keer 2e wereldoorlog grapjes horen in het livetopic
Barcelona - P$V?quote:
Hi-larisch!quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:37 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Ajax met 0-4 gaat winnen, 4 x Wober
Nee joh na een half uur is het 5-0 en dan komen de amateurs erin.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
SOW KOEKOEKquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
René ziet er zelf ook vaak genoeg als een faggot uit.
Hij draagt Uggs (lol)quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
René ziet er zelf ook vaak genoeg als een faggot uit.
Bayern gaat ajax slopen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
SJW is de ergste ziekte op deze planeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |