"niet slim" is niet "per ongeluk".quote:
Ook dat is weer een heel ander verhaal, we dwalen wel een beetje af nuquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En als je dat verklaard wordt, heb je veel grotere problemen dan een reisje van 350 euro.
Alle opties voor TS zijn wel zo'n beetje besproken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ook dat is weer een heel ander verhaal, we dwalen wel een beetje af nu
Ik weet niet of het slim is om dat soort info op een website te plaatsenquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Zet hij de uitkomst van dat onderzoek dan ook even op klacht.nl? Wel zo eerlijk.
Filiaalmanagers zijn ook maar omhooggevallen verkopers.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de filiaalmanager van het bedrijf destijds een duidelijke nee gaf ...
Dat blijkt wel ja. Punt is als ik dat geaccepteerd had ik niet verder was gekomen ..quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Filiaalmanagers zijn ook maar omhooggevallen verkopers.
Punt is als je dat probleem hier in WGR had voorgelegd, je van ons het advies had gekregen om geen 'nee' te accepteren en je recht te gaan afdwingen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:57 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja. Punt is als ik dat geaccepteerd had ik niet verder was gekomen ..
Hij kan dat wel bedoeld hebben als: het ging per ongeluk. Dat weet je niet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"niet slim" is niet "per ongeluk".
Aannames...quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:37 schreef Krollie het volgende:
[..]
Hij kan dat wel bedoeld hebben als: het ging per ongeluk. Dat weet je niet.
Heel klantonvriendelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de filiaalmanager van het bedrijf destijds een duidelijke nee gaf ...
Ik kan welbewust een actie doen die achteraf niet slim blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:37 schreef Krollie het volgende:
[..]
Hij kan dat wel bedoeld hebben als: het ging per ongeluk. Dat weet je niet.
Eerder onvoldoende gekwalificeerd.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:39 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Heel klantonvriendelijk inderdaad.
Of hij wilde er gewoon onderuit komen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Eerder onvoldoende gekwalificeerd.
Zo van 'ja' heeft-ie maar 'nee' zal-ie krijgen?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:43 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Of hij wilde er gewoon onderuit komen.
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Zo van 'ja' heeft-ie maar 'nee' zal-ie krijgen?
Kan ook ja. Toch opteer ik voor een persoon die niet gehinderd wordt door al teveel kennis van consumentenrecht.quote:
Dit zijn gewoon standaard voorwaarden bij reisbureaus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:04 schreef matspontius het volgende:
[..]
Publiekelijk te kakken zetten? Je kan ook gewoon je verhaal doen zonder het bedrijf negatief te belichten. Weten anderen in ieder geval hoe het zit met de klantvriendelijkheid bij zo'n bedrijf ...
Bij onwetendheid past geen stelligheid:quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:42 schreef Krollie het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat we het niet weten. Ik maak dus geen aanname.
quote:
Wat wil je zeggen? Dat de TS ergens recht op heeft? Dacht het niet. Bij die magnetron had je wel een recht (op een conform product), al wilde die filiaalmanager dat misschien niet erkennen. In deze casus is het overduidelijk dat de TS geen recht heeft zonder enige twijfel.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de filiaalmanager van het bedrijf destijds een duidelijke nee gaf ...
Hey ... spuit 11quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:48 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen? Dat de TS ergens recht op heeft? Dacht het niet. Bij die magnetron had je wel een recht (op een conform product), al wilde die filiaalmanager dat misschien niet erkennen. In deze casus is het overduidelijk dat de TS geen recht heeft zonder enige twijfel.
Ben bang dat hij dan niet meer zelfstandig op vakantie kan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee hoor. Als TS zich kan beroepen op handelingsonbekwaamheid, kan hij van de overeenkomst(en) af.
Ja joh .... vooral de trollen nog even voerenquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:50 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Die gast is wat traag van begrip. Ik dacht ik herhaal het nog een keer.
Jij maakt je er anders ook schuldig aan in dit topic.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja joh .... vooral de trollen nog even voeren
Aan trollen of aan voeren?quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:51 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Jij maakt je er anders ook schuldig aan in dit topic.
Voeren dus. Ik ben ermee gestopt toen het 'obvious' werd ...quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:53 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Mij dunkt dat mijn post daar voldoende duidelijk voor was om die vraag te beantwoorden.
Dat was het al, voordat jij je in dit topic mengde. Zeker niet het hele topic gelezen?quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Voeren dus. Ik ben ermee gestopt toen het 'obvious' werd ...
[ afbeelding ]
Oneens. Een andere mening hebben maakt je nog geen troll.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:56 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Dat was het al, voordat jij je in dit topic mengde.
Absoluut. Van meet af aan.quote:Zeker niet het hele topic gelezen?
Dan zijn we het oneens over het punt dat een andere mening omsloeg in trollen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Oneens. Een andere mening hebben maakt je nog geen troll.
Primaquote:Op vrijdag 28 september 2018 16:00 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Dan zijn we het oneens over het punt dat een andere mening omsloeg in trollen.
Alle wettelijke opties zijn al benoemd.quote:Op vrijdag 28 september 2018 16:11 schreef noodgang het volgende:
Okay, het is wel duidelijk dat niet iedereen het met elkaar eens is. Tot zover de slowchat en graag verder met de vraag van TS.
Zwakke binnenkomerquote:Op vrijdag 28 september 2018 16:11 schreef noodgang het volgende:
Okay, het is wel duidelijk dat niet iedereen het met elkaar eens is. Tot zover de slowchat en graag verder met de vraag van TS.
Je hebt zelf al contact met ze opgenomen over beide reizen. Dat is, buiten de boeking zelf, genoeg bewijs dat jij degene bent die geboekt heeft.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:14 schreef kami124 het volgende:
Wat zou ik hier het beste mee kunnen doen? Ik heb zelf ook al een aantal opties op een rij gezet.
A) eens vragen, via e-mail, of ze ook hard bewijs hebben dat ik die reis geboekt heb. Ze hebben dat namelijk niet, lijkt mij.
Je krijgt de rekening voor reis A vanzelf. Het niet betalen van de aanbetaling ontslaat je niet van de betalingsverplichting.quote:B) alleen reis met hotel B betalen, deze reis ook maken en kijken wat ze met reis met hotel A willen doen.
Je hebt geen schijn van kans. En laat het niet zover komen dat er een incassobureau aan te pas komt, want dat kost je alleen maar meer geld.quote:C) niet gaan en helemaal niks betalen en het later met een incassobureau uitvechten. maar hoe goed mijn kansen hier zijn weet ik niet.
Dat is mogelijk, maar hou er wel rekening mee dat naamswijzigingen ook geld (kunnen) kosten.quote:D) beide reizen betalen en 1 van de reizen doorverkopen of weggeven aan een familielid.
dankje, eindelijk iemand die me verder helpt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 16:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Om toch nog maar even terug te komen op de opties die TS zelf aandraagt in de OP:
[..]
Je hebt zelf al contact met ze opgenomen over beide reizen. Dat is, buiten de boeking zelf, genoeg bewijs dat jij degene bent die geboekt heeft.
[..]
Je krijgt de rekening voor reis A vanzelf. Het niet betalen van de aanbetaling ontslaat je niet van de betalingsverplichting.
[..]
Je hebt geen schijn van kans. En laat het niet zover komen dat er een incassobureau aan te pas komt, want dat kost je alleen maar meer geld.
[..]
Dat is mogelijk, maar hou er wel rekening mee dat naamswijzigingen ook geld (kunnen) kosten.
Pardon? De rest van het topic was duidelijk genoeg, lijkt me. Afgezien van dat coulance-afdwingen-gedoe dan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 16:59 schreef kami124 het volgende:
[..]
dankje, eindelijk iemand die me verder helpt.
De namen van de reizigers moeten overeen komen met de namen op de boeking.quote:Als ik de reis aan een familielid geef waar ik samen meer reis, moet die dan ook verplicht op een andere naam gezet worden?
Waarbij een hotelreservering minder problematisch zal zijn dan een reis per bus, trein of vliegtuig.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pardon? De rest van het topic was duidelijk genoeg, lijkt me. Afgezien van dat coulance-gedoe dan.
[..]
De namen van de reizigers moeten overeen komen met de namen op de boeking.
Toch zou ik ook bij een hotelreservering het risico niet willen nemen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarbij een hotelreservering minder problematisch zal zijn dan een reis per bus, trein of vliegtuig.
Klopt, daarbij is één naam vaak voldoende (maar niet altijd).quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarbij een hotelreservering minder problematisch zal zijn dan een reis per bus, trein of vliegtuig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |