Ah, het "ja maar Clinton"-argument wordt weer eens van stal gehaald.quote:
Wordt xpom binnenkort tot het hoogste rechterlijke ambt in het land benoemd?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:04 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Dus als ik nu wat roep over jou moeten er ook gelijk allerlei onderzoeken gestart worden. Laat eerst eens wat bewijs zien!
En tevens correct.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:07 schreef Friek_ het volgende:
Ook die Volkskrant-kop weer: ‘Brett slaat huilend om zich heen’
Walgelijk.
Ze heeft bewijs. Dit argument is al lang en breed onderhaald. Ze heeft jaren geleden hierover verteld in sessies waarin ze niets te winnen had met het liegen hierover.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:04 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Dus als ik nu wat roep over jou moeten er ook gelijk allerlei onderzoeken gestart worden. Laat eerst eens wat bewijs zien!
We hebben het allemaal gezien, jij duidelijk niet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:07 schreef Friek_ het volgende:
Walgelijk.
Klopt feitelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:07 schreef Friek_ het volgende:
Walgelijk.
Als ik voor een dergelijk belangrijke functie in aanmerking zou komen zou ik geen moment twijfelen over een dergelijk onderzoek. Onschuldig is immers onschuldig en je zou dus niks van zo'n onderzoek te vrezen hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:04 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op welk moment sloeg hij precies iemand?
Republikans:quote:
Ok, ken jij de term 'beeldspraak'?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op welk moment sloeg hij precies iemand?
Ok, ken jij de term ‘zeer gekleurde beschrijving van zaken’?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:11 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ok, ken jij de term 'beeldspraak'?
maar wel een mening plaatsen hier.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:09 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
We hebben het allemaal gezien, jij duidelijk niet.
Die ken ik, maar dat was hier niet aan de hand.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ok, ken jij de term ‘zeer gekleurde beschrijving van zaken’?
quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ok, ken jij de term ‘zeer gekleurde beschrijving van zaken’?
als ze winnen is het "deal with it" maar zodra er tegengas wordt gegeven zitten ze te miepen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Far left op fok.
Waar komt die nieuwe surge van pro Trumpers ineens vandaan?
Haha solicitatiegesprekquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Let wel, deze man zit hier in een sollicitatiegesprek.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Let wel, deze man zit hier in een sollicitatiegesprek.
‘Kavanaugh verweert zich en wijst op potentiėle schuldigen achter gebeurtenissen’quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die ken ik, maar dat was hier niet aan de hand.
Hij haalde uit naar de democratische senatoren, de media en de Clintons (!).
Dan mag je best spreken van 'om je heen slaan'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |