SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
dat doe ik nooooooooooooit meerquote:
Zit ik net een heel verhaal te typen, krijg je allerlei foutmeldingen...quote:Op donderdag 27 september 2018 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Slotje gooien in het midden van een topic. Vakwerk.
vertel...quote:Op donderdag 27 september 2018 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
dat doe ik nooooooooooooit meer
was ooit tijdens een fok! meet, ik ging de truth niet aan maar moest wel in het zwembad flesjes opduiken. Merel was not amusedquote:
Een competente mod zal dat vast kunnen. Maar ja, vind er maar eens een.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag maar niet aan een mod om dat te herstellen...
Lol! Ooit van vrijwilligerswerk thuisgekomen en aldaar bleek mijn toenmalige vriendin helemaal op de hoogte te zijn van wat ik een kwartier tevoren bij het werk had gezegd. Maar verder roddelen ze heul niet hier hoor...quote:Op donderdag 27 september 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij mijn huidige huisarts zit iedereen angstvallig stil te zijn. Bij mijn huisarts die ik in dat ons-kent-ons dorp in Drenthe had als kind, was het geklets niet van de lucht. En dan ook gewoon vragen "Hee, waarom ben je hier?". Ja, zeg, dat gaat je geen donder aanWant zodra ik het je vertel, weet binnen 5 minuten het hele dorp het. Echt
Ik zou van zoiets echt helemaal gek worden. Ik snap niet dat men gewoon informatie kan houden. Al mijn vrienden weten bij mij dat ze alles kunnen zeggen omdat ik toch niet de behoefte heb het te delen.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Ooit van vrijwilligerswerk thuisgekomen en aldaar bleek mijn toenmalige vriendin helemaal op de hoogte te zijn van wat ik een kwartier tevoren bij het werk had gezegd. Maar verder roddelen ze heul niet hier hoor...
Exact. Ik bemoei me verder dan ook met helemaal niemand meer in dit dorp.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou van zoiets echt helemaal gek worden. Ik snap niet dat men gewoon informatie kan houden. Al mijn vrienden weten bij mij dat ze alles kunnen zeggen omdat ik toch niet de behoefte heb het te delen.
Als ik érgens de schurft aan heb, is het dat soort geroddel.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou van zoiets echt helemaal gek worden. Ik snap niet dat men gewoon informatie kan houden. Al mijn vrienden weten bij mij dat ze alles kunnen zeggen omdat ik toch niet de behoefte heb het te delen.
btw, had ik al verteld dat....quote:Op donderdag 27 september 2018 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik érgens de schurft aan heb, is het dat soort geroddel.
Nee, zeg 's?quote:Op donderdag 27 september 2018 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
btw, had ik al verteld dat....
Nou, weet je al van uh... oh laat maar ik zou mijn mond houdenquote:
ow roddels over spijkerbroek? Heeft ie wel eens een andere broek aan? Vertel, vertel!quote:Op donderdag 27 september 2018 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
btw, had ik al verteld dat....
Ik draag meestal een kilt eigenlijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow roddels over spijkerbroek? Heeft ie wel eens een andere broek aan? Vertel, vertel!
Ik heb gehoord dat hij op blond valt. Maar niet verder vertellen hoor.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow roddels over spijkerbroek? Heeft ie wel eens een andere broek aan? Vertel, vertel!
Lijkt me koud in Noorwegenquote:Op donderdag 27 september 2018 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik draag meestal een kilt eigenlijk.
nog steeds die mekkerende meid ?quote:Op donderdag 27 september 2018 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij op blond valt. Maar niet verder vertellen hoor.
Als tiener vond ik blond mooi, maar alle serieuzere relaties waren/zijn met brunettes...dus tja.. niet echt van belang.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:03 schreef MTheBassman het volgende:
Ben ik de enige man die haarkleur bij vrouwen totaal niet interessant vindt?
Dat gelul van blond of brunette mooier vinden heb ik nooit echt begrepen.
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
nog steeds die mekkerende meid ?
heb ik weer pechquote:Op donderdag 27 september 2018 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is verre van een deal breaker, maar ik kan blond wel waarderen.
Nou ja, ik dacht brunettes alleen mooi te vinden totdat ik ouder werd en dacht dat het nergens op slaat eigenlijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als tiener vond ik blond mooi, maar alle serieuzere relaties waren/zijn met brunettes...dus tja.. niet echt van belang.
Het maakt mij niet uit. Wel een hekel aan uitgroei, want verf. Doe maar gewoon natuurlijk, dat past meestal prima bij de leeftijden.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:03 schreef MTheBassman het volgende:
Dat heeft niks met je haarkleur te maken! Ik val niet op kenausquote:
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat heeft niks met je haarkleur te maken! Ik val niet op kenaus
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat heeft niks met je haarkleur te maken! Ik val niet op kenaus
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:03 schreef MTheBassman het volgende:
Ik val sowieso niet op overduidelijk geverfd haar en highlights. Naturel all the way hiero.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Wel een hekel aan uitgroei, want verf. Doe maar gewoon natuurlijk, dat past meestal prima bij de leeftijden.
Zoals ze in Engeland zeggen: "She's a 7-pinter".quote:Op donderdag 27 september 2018 23:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht brunettes alleen mooi te vinden totdat ik ouder werd en dacht dat het nergens op slaat eigenlijk.
Ik heb zowel blond als brunette gehad, dus ja. Ging mij meer om het gezicht en persoonlijkheid over het algemeen (met daarbij de berekening van het aantal biertjes wat ik wellicht gehad zou kunnen hebben)
Och, zelfs in dronken toestand kan ik makkelijk beoordelen of het zin heeft met iemand of niet. Vaak niet, omdat iedereen in de club te dronken is om enigszins representatief over te komen.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoals ze in Engeland zeggen: "She's a 7-pinter".
Wat dus gewoon betekent dat je iedereen en alles doet als je 7 pints op hebt.
Als ik iets erg vind is het dronken vrouwen, echt vreselijk !quote:Op donderdag 27 september 2018 23:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Och, zelfs in dronken toestand kan ik makkelijk beoordelen of het zin heeft met iemand of niet. Vaak niet, omdat iedereen in de club te dronken is om enigszins representatief over te komen.
Moet je niet aan mij vragenquote:
Sowieso dronken mensen.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik iets erg vind is het dronken vrouwen, echt vreselijk !
Een dronken vrouw is een engel in bed...quote:Op donderdag 27 september 2018 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Tot ze over je heen kotst..quote:Op donderdag 27 september 2018 23:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een dronken vrouw is een engel in bed...
als ze het bed nog in kan komenquote:Op donderdag 27 september 2018 23:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een dronken vrouw is een engel in bed...
yup...quote:Op donderdag 27 september 2018 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tot ze over je heen kotst..
Ach het hoeft niet perse in bed natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
als ze het bed nog in kan komen
Ja ik wil niet generaliseren maar met een drankje op kunnen vrouwen echt vervelend doen. Daarom wil ik dus als iemand me toch eventueel zou kunnen bevallen in nuchtere toestand hun nummer vragen maar de dag daarna hebben ze al geen zin meer om contact te leggen omdat ze toch alles van gisteren zijn vergeten.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, in bad kotsen is wel zo handig.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach het hoeft niet perse in bed natuurlijk.
Nee joh spoelt niet makkelijk weg door het putjequote:Op donderdag 27 september 2018 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, in bad kotsen is wel zo handig.
Ik wil niet flink doen of zo maar ik vind dat ik in dronken staat me prima kan gedragen. Andere mensen zijn echter zo vervelend. Vooral in clubs als mensen voor je tegen je aan duwen met hun rug omdat ze totaal de wereld om hun heen niet door hebben. Ik heb meerdere malen gewoon mensen weggeduwd omdat op dat moment ze denken dat de hele wereld van hun is.quote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 27 september 2018 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh spoelt niet makkelijk weg door het putje
Bij haar thuis natuurlijk. Dan heb je er niet zoveel werk mee.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh spoelt niet makkelijk weg door het putje
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
k wil niet flink doen of zo maar ik vind dat ik in dronken staat me prima kan gedragen. Andere mensen zijn echter zo vervelend.
OF ze staan in werkelijkheid een halve meter van je vandaan, maar omdat jij dronken bent, denk je dat ze dichtbij staan.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wil niet flink doen of zo maar ik vind dat ik in dronken staat me prima kan gedragen. Andere mensen zijn echter zo vervelend. Vooral in clubs als mensen voor je tegen je aan duwen met hun rug omdat ze totaal de wereld om hun heen niet door hebben. Ik heb meerdere malen gewoon mensen weggeduwd omdat op dat moment ze denken dat de hele wereld van hun is.
toen Junior de 1e keer dronken thuis kwam kotste hij in het fonteintjequote:
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb zo'n vriendin die als je haar netjes in bed legt met een dronken kop (omdat ze niet meer fatsoenlijk kan lopen en lag te slapen op het toilet) nog even met dubbele tong meldt dat het ook handig is als je er even een emmertje bij zet... om daar dan vervolgens in te kotsen
Keurig nette vrouw hoor, daar bof je mee.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb zo'n vriendin die als je haar netjes in bed legt met een dronken kop (omdat ze niet meer fatsoenlijk kan lopen en lag te slapen op het toilet) nog even met dubbele tong meldt dat het ook handig is als je er even een emmertje bij zet... om daar dan vervolgens in te kotsen
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
toen Junior de 1e keer dronken thuis kwam kotste hij in het fonteintje
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Dan ben je nog niet dronkenquote:Op donderdag 27 september 2018 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wil niet flink doen of zo maar ik vind dat ik in dronken staat me prima kan gedragen.
Nou sorry hoor maar ik vind dronken zijn geen excuus om je als een idioot te gedragen.quote:
Goed afgerichtquote:Op donderdag 27 september 2018 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat spijkerbroek typte.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar ik vind dronken zijn geen excuus om je als een idioot te gedragen.
Dat vind ik echt straalbezopen. Dronken kan je nog wel functioneren af en toe.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet dronken
"You're not drunk if you can lie on the floor without holding on."
Zoals Herman Brusselmans zei, zo dronken dat de vloer het plafond lijkt en het plafond ook het plafondquote:Op donderdag 27 september 2018 23:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet dronken
"You're not drunk if you can lie on the floor without holding on."
en als je niet dronken bent ?quote:Op donderdag 27 september 2018 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ikzelf ben dronken of prima te pruimen, of ga allerlei discussies aan of sta ergens te huilen overwelmt van emoties... geen pijl op te trekken
Ik ben gelukkig niet heel vaak dronken, maar meestal is het dat wel een beetje en ik word meestal heel erg moe.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ikzelf ben dronken of prima te pruimen, of ga allerlei discussies aan of sta ergens te huilen overwelmt van emoties... geen pijl op te trekken
Dan ben ik slechts aan het huilen...quote:
Je moet wel het moment meenemen. Als je niks gaat zitten doen dan ben je snel moe. Ik merk dat als ik moe begin te worden dat ik dan moet gaan dansen (of iets wat er op lijktquote:Op donderdag 27 september 2018 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet heel vaak dronken, maar meestal is het dat wel een beetje en ik word meestal heel erg moe.
quote:Op donderdag 27 september 2018 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij is sowieso altijd correct en koel op FOK! en met eigen humor. Toffe vent.
bij mij speelt de leeftijd misschien ook al meer een rol.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je moet wel het moment meenemen. Als je niks gaat zitten doen dan ben je snel moe. Ik merk dat als ik moe begin te worden dat ik dan moet gaan dansen (of iets wat er op lijktdenk ik
)
Dit doet me wel denken aan een geinige anekdote.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 27 september 2018 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij mij speelt de leeftijd misschien ook al meer een rol.
Zeker weten.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer sinds 2004 dat ik je die smiley zie gebruiken. En precies bij mij. Jammer.quote:
Ik heb gemerkt dat ik het beter trek naarmate ik ouder wordt. Alleen wordt het wel steeds lastiger de dag erna... Doordeweekse concertjes met speciaal biertjes hebben de volgende dag een grotere dreun dan tien jaar geledenquote:Op donderdag 27 september 2018 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
sowieso was ik vroeger meer 'getrained' qua drinken en kon ik er wat beter tegen dan nu. En als ik al een beetje door kan zuipen, dan heb je de volgende dag helemaal niets aan me.quote:
Tijdens mijn 1e R49 meet bleef ik slapen en ik lag in dezelfde kamer als knokkels, die heeft toen hele verhalen gehouden over China, best interessant, hij weet het zich niet meer te herinnerenquote:Op donderdag 27 september 2018 23:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit doet me wel denken aan een geinige anekdote.
Ik had met mn studievereniging actieve leden weekend en toen was ook het eurovisie songfestival bezig, toen die pok pok mevrouw uit Israël won. Blijkbaar heb ik een half uur een tirade gehouden over dat het allemaal een politieke wedstrijd is met het altijd politieke Israël en haar #metoo tekst
Ik ben niet zo'n type dat politieke discussies aangaat als ie dronken is maar hier werd ik gewoon pissig van, want het was absoluut geen goed nummer.
je gaat er wel slechter van spellen.... ik wordtquote:Op donderdag 27 september 2018 23:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat ik het beter trek naarmate ik ouder wordt. Alleen wordt het wel steeds lastiger de dag erna... Doordeweekse concertjes met speciaal biertjes hebben de volgende dag een grotere dreun dan tien jaar geleden
Ja dat ken ik, ik kan de gekste verhalen vertellen in dronken toestand.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
Tijdens mijn 1e R49 meet bleef ik slapen en ik lag in dezelfde kamer als knokkels, die heeft toen hele verhalen gehouden over China, best interessant, hij weet het zich niet meer te herinneren
Slechter spellen dan ik sowieso doe kan al niet meer hoor... Ik wordt zit in mijn standaard repetoirequote:Op donderdag 27 september 2018 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
je gaat er wel slechter van spellen.... ik wordt
Hij kon er net ook al geen pijl op trekken...quote:Op donderdag 27 september 2018 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
je gaat er wel slechter van spellen.... ik wordt
peinleik!quote:Op donderdag 27 september 2018 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij kon er net ook al geen pijl op trekken...
Lijkt bijna wel zo elke zomer.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Doen muggen aan reïncarnatie? Ik heb er net eentje gezapt, en nu vliegt er wéér een..
welterusten just me!quote:Op donderdag 27 september 2018 23:26 schreef just me het volgende:
Ik ga eens afsluiten, morgenochtend om 07.30 staat de schilder weer op koffie te wachten![]()
bedankt voor de fijne muziekjes weer peacemanwelterusten allemaal voor straks
wel lullig als hij dan reincarneert in een andere mug... Maar wel beter voor jou dat hij niet ter plekke reincarneert als een vliegend varkenquote:Op donderdag 27 september 2018 23:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Doen muggen aan reïncarnatie? Ik heb er net eentje gezapt, en nu vliegt er wéér een..
Pink mountaintops - get backquote:Op donderdag 27 september 2018 23:27 schreef peaceman het volgende:
luistert bosbeetle eigenlijk mee? Of is dit eigenlijk een controle bezoek?
Die kan ik dan nog verkopen voor flink wat geld.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wel lullig als hij dan reincarneert in een andere mug... Maar wel beter voor jou dat hij niet ter plekke reincarneert als een vliegend varken
Kortom je luisterde hier niet meequote:Op donderdag 27 september 2018 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Pink mountaintops - get back
MUZ / Draai hier alle platen in je platenkast #7 (zuma7)maar die houdt net op dus ik ga ook slapen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
nope sorry ik las wel mee, niet ter controle trouwens.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kortom je luisterde hier niet mee
het gaait nait aal te best mit de grunneger fcquote:Op donderdag 27 september 2018 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
Peace, dankje. Na de blamage tegen FC Twente voel ik me weer goed![]()
![]()
Nog even een jointje kopen, genieten van het weekend straks en ik ben weer pico bello
Slaap lekker, just me!quote:Op donderdag 27 september 2018 23:26 schreef just me het volgende:
Ik ga eens afsluiten, morgenochtend om 07.30 staat de schilder weer op koffie te wachten![]()
bedankt voor de fijne muziekjes weer peacemanwelterusten allemaal voor straks
Zonde!quote:Op donderdag 27 september 2018 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nope sorry ik las wel mee, niet ter controle trouwens.
Stel maar samen en de rest komen we dan wel uit.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wil nog wel een keer een programma voor r49 in elkaar draaien met alleen nummers die korter zijn dan een minuut...Ik heb alleen geen idee hoe ik dat zou moeten streamen etc en hoe dingen met rechten werken. Maar twee uurtjes aan <1min nummers moet wel lukken
Denk het wel. Tijdens jouw show heb ik bijna 2 uur in een soort van catatonische toestand naar het scherm zitten staren.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:32 schreef peaceman het volgende:
Ik ga nog even op de bank zitten en dan ook maffen. Maak je het ook niet te laat Lucky?
wrm?quote:Op donderdag 27 september 2018 23:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk het wel. Tijdens jouw show heb ik bijna 2 uur in een soort van catatonische toestand naar het scherm zitten staren.
Een uur is dan lang genoeg.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wil nog wel een keer een programma voor r49 in elkaar draaien met alleen nummers die korter zijn dan een minuut...Ik heb alleen geen idee hoe ik dat zou moeten streamen etc en hoe dingen met rechten werken. Maar twee uurtjes aan <1min nummers moet wel lukken
(heb ook nog ergens een vier uur durende playlist die ik voor een concert in elkaar gedraaid heb die erg goed werkt als radio denk ik, maar daarvoor geldt hetzelfde verhaal)
door de muziek? had je een brainfreeze? een attack?quote:
Nee, niet door de muziek.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
door de muziek? had je een brainfreeze? een attack?
wel bewust meegemaakt?quote:Op donderdag 27 september 2018 23:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, niet door de muziek.Er waren gewoon ineens 2 uren voorbij.
Nee, de 1e drie nummers wel. Misschien moet ik eens stoppen met het openen en klikken op meerdere tabbladen.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel bewust meegemaakt?
Zo klinkt het nl niet
Holaquote:Op vrijdag 28 september 2018 00:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Margerherita?
Dan kun je net zo goed een boterham met kaas eten
ja het is hier een beetje dood volgens mijquote:Op vrijdag 28 september 2018 00:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hie rben ik lang niet meer geweest
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, dat wel. Een half dagje voor jou toch?quote:Op vrijdag 28 september 2018 05:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Laatste dag voor het weekend.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 05:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Een half dagje voor jou toch?
Elk nadeel heb se voordeelquote:Op vrijdag 28 september 2018 08:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Vanmiddag naar de tandarts...![]()
maar daardoor wel een kort dagje werken.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 08:30 schreef just me het volgende:
[..]
Elk nadeel heb se voordeel
maar succes bij de tandarts!
altijd spannend!quote:Op vrijdag 28 september 2018 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Drankje. We gaan naar een andere tandarts. Ben benieuwd.
Heb nog wel een cd van iemand die 99 nummers in een cd van nog geen half uur heeft gedruktquote:Op donderdag 27 september 2018 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een uur is dan lang genoeg.
griepje?quote:Op vrijdag 28 september 2018 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na 2 dagen vooral bed leef ik weer
Ben je na dat half uur niet blij dat het om is?quote:Op vrijdag 28 september 2018 08:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb nog wel een cd van iemand die 99 nummers in een cd van nog geen half uur heeft gedrukt
Het is best wel een leuke plaat. Zijn tweede album had één lang nummer van een uurquote:Op vrijdag 28 september 2018 09:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je na dat half uur niet blij dat het om is?
Dat scheelde een paar bakken koffie om wakker te worden.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is best wel een leuke plaat. Zijn tweede album had één lang nummer van een uur
het is typische muziek maar soms ben ik er wel voor in de stemming...
Helaas treed hij niet meer op, hij heeft RSI achtige klachten
Hé das fucking toevallig, die OV plaat heb ik gisteren voor het eerst in jaaaaaren weer eens gedraaid. Heb je niet snel zin in, maar soms werkt het wel erg tofquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is best wel een leuke plaat. Zijn tweede album had één lang nummer van een uur
het is typische muziek maar soms ben ik er wel voor in de stemming...
Had ie toen wel last van idd, maar nog steeds? Op z'n site heeft ie nog wel een tourtje staan. Krallice treed ook nog wel op dacht ikquote:Helaas treed hij niet meer op, hij heeft RSI achtige klachten
Oh heb hem recent niet meer bijgehouden zou wel leuk zijn als hij weer tourt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hé das fucking toevallig, die OV plaat heb ik gisteren voor het eerst in jaaaaaren weer eens gedraaid. Heb je niet snel zin in, maar soms werkt het wel erg tof
[..]
Had ie toen wel last van idd, maar nog steeds? Op z'n site heeft ie nog wel een tourtje staan. Krallice treed ook nog wel op dacht ik
quote:Asristir Vieldriox (sometimes spelt Asristirveildrioxe) is an EP released by the avantgarde band Orthrelm. It was released in February 2002.[1] Despite having 99 tracks on it (the maximum any CD can hold), each one is only 5 to 15 seconds in length, therefore making the entire release only 13 minutes long in total. Due to this it cannot be classed as an album but an EP instead.
ik draaide laatst Yeah van Queenquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb trouwens zitten liegen ik dacht dat die 99 nummer plaat een half uur duurde maar die klokt slechts 15 minuten volgens wikipedia
[..]
afgelopen jaar traden ze ook in NL op, in die periode hadden we even gratis 192tv en minimaal ieder uur kwam er een reclame voor die optredens. Ben wel fan, maar toch hoef ik er niet heenquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
The Hollies treden ook nog op. Amsterdam op 14 maart 2019.
Er zijn zo veel leuke korte nummers, de raggende manne heb er een heel setje, napalm death natuurlijk maar ook vele anderen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draaide laatst Yeah van Queen
Ze hebben in de loop der jaren erg leuke muziek voortgebracht, maar ik zou er ook niet heen hoeven. Jullie hebben je concert al gehad met al die reclame.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
afgelopen jaar traden ze ook in NL op, in die periode hadden we even gratis 192tv en minimaal ieder uur kwam er een reclame voor die optredens. Ben wel fan, maar toch hoef ik er niet heen
Die is veel langerquote:
Oh dan ken ik een extended versiequote:Op vrijdag 28 september 2018 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
50 seconden, maar wel leuk.
Oh ja, Willem.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die is veel langer
Deze bijvoorbeeld
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is ook wel een pareltje in het genre, en een klassieker uit '68
Dat is wel lekker om bij te relaxen. Op repeat zetten en genieten maar.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:21 schreef ToT het volgende:
6 nummers in iets meer dan een halve minuut!
Echt wel!quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel lekker om bij te relaxen. Op repeat zetten en genieten maar.![]()
Hoi ToT!.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ze hebben ook tedere chansons als:
- Hitler was a sensitive man
- Domestic violence is really really really funny
- I sold your dog to a chinese restaurant
- I intentionally ran over your dog
En natuurlijk niet te vergeten de ontroerende "I lit your baby on fire".
En hee man!
Vooral die laatste slaapt kleine mini-ToT enorm goed op!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooral die laatste slaapt kleine mini-ToT enorm goed op!Werkt zeer rustgevend!
Nee, ik heb er ook helemaal niets mee. Je hebt kabaal en kabaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met de spruw, al onder controle?
L2B's Mixcloud
Valt tegen, ondanks de medicijnen lijkt het zich nog steeds wat te verspreiden op z'n tongetje.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik heb er ook helemaal niets mee. Je hebt kabaal en kabaal.
Hoe is het met de spruw, al onder controle?
en een hele plaat met liefdes liedjes genaamd picknic of lovequote:Op vrijdag 28 september 2018 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ze hebben ook tedere chansons als:
- Hitler was a sensitive man
- Domestic violence is really really really funny
- I sold your dog to a chinese restaurant
- I intentionally ran over your dog
En natuurlijk niet te vergeten de ontroerende "I lit your baby on fire".
En hee man!
quote:I was watering my rose garden and you walked by my place
I almost ran up to you in a lustful, unsensitive haste
I almost cried 'cause I acted so insensitive
But I wanted you to know about the feather-soft warmth I could give
I respect your feelings
I respect your gender
I respect your existence
I'll always be tender
'Cause I respect your feelings
As a woman and a human
I'll be the pansy-growing gardener of our bouquet of love
A flower-wielding soldier with the grace of a dove
I'll love you all, heart, mind and soul, I'd never think of anything cheap
I'll read you some of my poems before you go to sleep
I respect your feelings
I respect your gender
I respect your existence
I'll always be tender
'Cause I respect your feelings
As a woman and a human
quote:8. I'd Love To Have Your Daughter's Hand In Marriage
Please Sir, let me court your daughter
I'll treat her like the way I oughta
When I take her out I'll have her home by ten
I'll treat her better than the rest of the men
I'd love to have your daughter's hand in marriage
I'd love to push around a baby carriage
I wanna shake your hand & call you dad
I'll never make your daughter sad
I want to carry her books home from school
I'll put my jacket over a puddle for you
I'll be your shelter in the worst of any storm
I'll always be there to keep you safe & warm
quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en een hele plaat met liefdes liedjes genaamd picknic of love
Met dit soort teksten
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]Da's even een heel andere kant van hen!
En zo gemeend ook, ongetwijfeld!
Heerlijk om te lezenquote:7. I Couldn't Afford To Buy You A Present (So I Wrote You This Song)
I couldn't afford to buy you a present so I wrote you this song
I want all the lovers of the world to help me sing along
I'm only a simple man; I never made much money
But I've got a wealth of love to share with you honey
When I think of an angel I think of your face
I want to make sweet love to you by the fireplace
I want to be your architect of your castle of love
I'll never take for granted my gift from above
We'll take a ride through the foliage
Watch the leaves turn orange and brown
Woman, I never thought I'd say this
But I want to settle down
I wish we were on a deserted island
Just me and you
I'd climb right up a tree
And get a coconut for you
Aan het einde gaan ze wel uit elkaarquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik mis alleen steeds een snoeiharde ontknoping op het eind!
En je weet niet wat er nou in de één na laaste zin gebeurt...quote:11. In My Heart There's A Star Named After You
As I look out the window, at the lights in the sky
It brings back the memories, and a tear to my eye
I see a star that we picked, as the landmark of our love
Our love would never die, as long as it was lit above
In my heart there's a star named after you
It's still inside me, even though that we're through
You were my angel, my gift from heaven above
But that star's all I have left of our past love
We'd lie under that star, on many a soft clear night
We'd lie on the green, green grass and hold each other tight
Until my actions eclipsed the sunshine of your love
All my apologies, they would never be enough
Awwww dus niet eind goed, al goed!quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Aan het einde gaan ze wel uit elkaar
[..]
En je weet niet wat er nou in de één na laaste zin gebeurt...
ze vinden vast wel een plekje voor hem op radio5, daar zit inmiddels iedereen. Tineke is volgens mij al 80 ofzo en sinds deze maand doet ze nog maar 2 shows per week ipv 5quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben in de loop der jaren erg leuke muziek voortgebracht, maar ik zou er ook niet heen hoeven. Jullie hebben je concert al gehad met al die reclame.
Oh en Felix Meurders schuiven ze ook aan de kant. De man is inmiddels wel 72 jaar, maar schijnt met Spijkers met koppen een trouwe club luisteraars te hebben. Ze willen een nieuwe generatie luisteraars aanboren. Sja, doe dat dan met een nieuw programma.
sterkte!quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:55 schreef Charlotte3 het volgende:
En we zijn weer op de kaakchirurgie..
quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:55 schreef Charlotte3 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Sowieso grindcore is wel een apart cultuurtje, super cynisch, zichzelf niet zo serieus nemend. En over het algemeen erg vermakelijke concerten
Heeft ie weer 's naar andere vrouwen staan kijken?quote:
als ik die ellende altijd hoor, ben ik zo blij dat ik geen verstandskiezen heb of heb gehad.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Verstandskiezen, ToT... zit dit weekend weer met een zielige vent.![]()
Hahaha, nee dat magtie.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heeft ie weer 's naar andere vrouwen staan kijken?
Ahhh da's kut! Bij mij moesten er 2 onder de naaste kiezen weggeboord worden omdat ze daar schuin onder groeiden.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Verstandskiezen, ToT... zit dit weekend weer met een zielige vent.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:55 schreef Charlotte3 het volgende:
Tineke ook nog steeds met radio bezig, kolere.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze vinden vast wel een plekje voor hem op radio5, daar zit inmiddels iedereen. Tineke is volgens mij al 80 ofzo en sinds deze maand doet ze nog maar 2 shows per week ipv 5
Brrrrr, word hier een beetje ontoepasselijk van die ziekenhuis geur..quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh da's kut! Bij mij moesten er 2 onder de naaste kiezen weggeboord worden omdat ze daar schuin onder groeiden.
mijn vader gaat standaard onderuit als hij die geur ruiktquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Brrrrr, word hier een beetje ontoepasselijk van die ziekenhuis geur..
Ahhww, powercouple!quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn vader gaat standaard onderuit als hij die geur ruikt
Ga je de patiënt goed verzorgen met smoothies?
Hier is het nu echt ‘de lamme leidt de blinde’. Ik help Symph met afdrogen, voeten verzorgen en aankleden en hij haalt wat boodschappen en zet de hele dag door thee
Goed dat je niet onpasselijk wordt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Brrrrr, word hier een beetje ontoepasselijk van die ziekenhuis geur..
quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed dat je niet onpasselijk wordt.
trots op jequote:Op vrijdag 28 september 2018 12:27 schreef peaceman het volgende:
Zow administratie van Radio 49 is weer up to date
En is het ook correct? Up to date is leuk, maar als alles er fout in staat...quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:27 schreef peaceman het volgende:
Zow administratie van Radio 49 is weer up to date
Dat zeg ik lekker nietquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En is het ook correct? Up to date is leuk, maar als alles er fout in staat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zeg ik lekker niet
Nou, veel plezier op vakantie dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Zijn we nóg niet door die 30GB heen?quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:16 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
19:30 - ??:?? DJ Peaceman - Peaceman's iPod
Nog lange niet, nog lange niet....quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zijn we nóg niet door die 30GB heen?![]()
haha net zoiets als het draaien van mijn platenkast, 4 juni begonnen en ben pas op drie kwart (LP nummer 168)quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nog lange niet, nog lange niet....
Als ik daar aan zou beginnen, kan ik geen radio uitzending meer maken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha net zoiets als het draaien van mijn platenkast, 4 juni begonnen en ben pas op drie kwart (LP nummer 168)Heb ook ooit al mijn mp3's gespeeld daar ben ik toen een dik jaar mee zoet geweest. Het is wel echt goed om af en toe alles te luisteren. Na mijn LPs ga ik denk ik mijn cds een keer doen
dat zal wel wat meer memory lane worden
Wil je op rapport?quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel een leuk meedoe topic trouwens: MUZ / Uw MUZ mod speelt zijn platenkast
Al wil ik niemand bij R49 weglokken natuurlijk
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik daar aan zou beginnen, kan ik geen radio uitzending meer maken.
quote:
ruwe schatting:quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik daar aan zou beginnen, kan ik geen radio uitzending meer maken.
Mijn collectie is een stukje bescheidener, ~250 LPs (incl. singles) en ongeveer evenveel cds (gok) en kwa mp3's zat ik aan ~500GBquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ruwe schatting:
tegen de 1000 cd's, zo'n 450 lp's en dan nog zo'n 40.000 mp's![]()
Dat is trouwens echt fantastischquote:
oh ja singles heb ik er nog kleine 300 vanquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mijn collectie is een stukje bescheidener, ~250 LPs (incl. singles) en ongeveer evenveel cds (gok) en kwa mp3's zat ik aan ~500GB
is een schatting he?! kan best 400 zijn of nog iets minder. of meer. Ik weet het echt niet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is trouwens echt fantastisch
KLB / 450 euro is echt fantastischquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
is een schatting he?! kan best 400 zijn of nog iets minder. of meer. Ik weet het echt niet.
Volgens discogs zit ik op 470, maar dat is elpees en nog maar een derde van de singles als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn discogs zegt dat ik er 301 heb: https://www.discogs.com/u(...)sort_by=artists_sort maar ergens klopt er daar iets niet, er zitten volgensmij platen van mijn vriendin tussen (en die heeft ze gewoon in haar huis staan) en waarschijnlijk ook nog wat cds en dvds ofzo. Als ik mijn hele kast gespeeld heb weet ik weer precies waar ik zit
heb die van mijn vriendin eruit gehaald dan zit ik op 300 en dan zitten er nog 3 ~ 4 bijzondere cds tussen...quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens discogs zit ik op 470, maar dat is elpees en nog maar een derde van de singles als ik het goed heb.
CD's staan er nog niet in.
Voor mij zo ongeveer een half jaartje luisteren dusquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:52 schreef peaceman het volgende:
Hoe dan ook belachelijk veel eigenlijk.
Die verkoopprijzen daar slaan nergens opquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:54 schreef peaceman het volgende:
Die site geeft dan ook de waarde aan en dan val je soms ook wel van je stoel hoor. Zowel positief als negatief.
Ik zou ze meteen verkopen voor die prijzenquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die verkoopprijzen daar slaan nergens opmijn qotsa plaat zou ¤300 opgebrengen die heb ik gekocht voor ¤15,- en een singletje van ulver wat ik voor ¤7,- heb gekocht gaat voor meer dan het tienvoudige weg
krankjorem.
Queensryche is wel te doen, bij Bryan en Bruce trek ik een grensquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga denk ik ook nog de collectie van mijn zus draaien die ze bij mij gestald heeft... door de queensryche, anthrax, bryan adams en bruce springsteen heen zwoegen
Er zit ook een plaat tussen van loudness... (ik heb ze paar jaar geleden live gezien maar begrijp niet dat iemand daar een plaat van zou kopenquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Queensryche is wel te doen, bij Bryan en Bruce trek ik een grens
ik heb echt zwaar mijn twijfels bij de prijzen op die site.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Op mediaan gefiltered zijn mijn duurste platen
qotsa - songs for the deaf ¤229,70
The kilimanjaro darkjazz ensemble - here be dragons ¤169,79
Alice in chains - mtv unplugged - ¤160
King crimson - in the court of the crimson king - ¤154,50
Electric wizzard - black masses - ¤134,33
Alleen die laaste kan ik wel eens 30 euro voor betaald hebben die ander 4 niet meer dan ¤25 Dit zou betekenen dat ik 5 van de 300 platen die ik heb kan verkopen voor ¤ 848,33
(en dat is dus mediaan en niet de max waar ze op zijn gegaan)
Het is echt waarvoor ze verkocht worden. Heb wel eens wat gekocht waarna netjes de prijzen veranderen....quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb echt zwaar mijn twijfels bij de prijzen op die site.
Misschien is bryan wel niet zo erg, had vroeger "run to you" wel op mijn top 40 bandje staan...quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Bryan en Mel C - When you're gone
Dat vind ik nog wel een lekker niemendalletje.
De rest van hem (en van haar ook).. mwoag, laat maar.
Spijker wil in de kascommissie...quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En is het ook correct? Up to date is leuk, maar als alles er fout in staat...
Als je toch met de administratie bezig bent, hernoem de hele boel hier dan meteen even naar 'Radio Peaceman's iPod'...quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:16 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
19:30 - ??:?? DJ Peaceman - Peaceman's iPod
Just filling in the blank spots..quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je toch met de administratie bezig bent, hernoem de hele boel hier dan meteen even naar 'Radio Peaceman's iPod'...
ja bijvoorbeeld inderdaad. Maar kan me voorstellen dat een gesigneerd exemplaar bijv meer waard is, ook al is het dan misschien geen gesealed exemplaar.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is echt waarvoor ze verkocht worden. Heb wel eens wat gekocht waarna netjes de prijzen veranderen....
Aan de andere kant zijn de max values misschien versies die speciaal zijn bijvoorbeeld ¤500 voor king crimson in the court of the crimson king is misschien wel een versie die nog verpakt was of zeer zeer zeer mint. En de min versie van 7 euro is waarschijnlijk geen originele druk maar en reissue of zelfs bootleg.
Mijn alice in chains kan bijvoorbeeld nooit zoveel geld krijgen omdat er een gat in de hoes zit... (hij is blijkbaar ooit opgehangen geweest aan een hoek)
Eigenlijk zou een gesigneerd exemplaar minder waard moeten zijnquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja bijvoorbeeld inderdaad. Maar kan me voorstellen dat een gesigneerd exemplaar bijv meer waard is, ook al is het dan misschien geen gesealed exemplaar.
Ik ken boeken waarvan er minder ongesigneerde dan gesigneerde versies van in omloop zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja bijvoorbeeld inderdaad. Maar kan me voorstellen dat een gesigneerd exemplaar bijv meer waard is, ook al is het dan misschien geen gesealed exemplaar.
Ik heb twee gesigneerde versies van the double helix één met alleen een krabbel en één met "for <mijn echte> naam, from krabbel" Als ik ooit nog eens een beroemde wetenschapper wordt is dat wel een leuk "item"quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken boeken waarvan er minder ongesigneerde dan gesigneerde versies van in omloop zijn.
Altijd goed voor dezelfde grap als de schrijver van het boek weer eens in de buurt is (en dat is 'ie meestal dus)...
quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:23 schreef MadMaster het volgende:
De 12 inch van de eerste geflopte versie van Take On Me van A-Ha heeft me ooit ¤150 opgeleverd...
Ik heb dat met flessen whisky, die mijn naam en die van de Schotse distillery manager bevatten.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb twee gesigneerde versies van the double helix één met alleen een krabbel en één met "for <mijn echte> naam, from krabbel" Als ik ooit nog eens een beroemde wetenschapper wordt is dat wel een leuk "item"
quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat met flessen whisky, die mijn naam en die van de Schotse distillery manager bevatten.
Op één fles whisky staat zelfs een afbeelding van mij (zie hieronder) en ik heb diverse labels voor whisky's ontworpen. Wel grappig als je ineens hier of daar weer een fles van 'jezelf' tegen komt...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken boeken waarvan er minder ongesigneerde dan gesigneerde versies van in omloop zijn.
Altijd goed voor dezelfde grap als de schrijver van het boek weer eens in de buurt is (en dat is 'ie meestal dus)...
O ja, dat heb ik ook nog.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:37 schreef peaceman het volgende:
Ik heb overigens ook een CD waar mijn naam in het boekje genoemd wordt. Voor mij waardevol, een ander zal er geen seconde over wakker liggen.
mini ToT in je mand!!!quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:32 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT ligt weer eens lekker te chillen.
[ afbeelding ]
(Uiteraard heel kort zodat-ie het niet koud kreeg!)
Luister nog eens goed waar het geluid vandaan komt?quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij ligt hier nu vooral wat te pruttelen!Zeker aan het dromen.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Luister nog eens goed waar het geluid vandaan komt?
Stereo.quote:Op vrijdag 28 september 2018 16:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, meneer gaat voor het live concert.
Ik ook niet, maar ik dacht dat hij al jaren geleden overleden wasquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wist niet eens dat hij ziek was, op, nou ja....het zichtbare na dan.
Bij nu.nl onder "Entertainment".quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij Google staat het onder 'Amusement'.
Bij Google zou het gepersonaliseerd moeten zijn, maar ik kon er niet om lachen en had niets met de beste man.quote:Op vrijdag 28 september 2018 18:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij nu.nl onder "Entertainment".
Niks mis met Anthraxquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga denk ik ook nog de collectie van mijn zus draaien die ze bij mij gestald heeft... door de queensryche, anthrax, bryan adams en bruce springsteen heen zwoegen
Tenzij je het inademt.quote:
Ja, dan heb je inderdaad een uitdaging...quote:
Stort je dan niet in?quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:13 schreef livelink het volgende:
Weekend![]()
![]()
En ook echt hardstikke moe. En dan moet ik vanavond nog naar een feestje. Ik denk dat ik me maar ga indrinken.
Kan, maar soms werkt het juist ook opwekkend. Het is een gok.quote:
eet smakelijk!quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:31 schreef ToT het volgende:
Ingetjoent, maar we gaan zo eten!Wel met de muziek op de achtergrond.
vermoeidheid zeker?quote:Op vrijdag 28 september 2018 19:36 schreef livelink het volgende:
Oh ja, dan moet ik niet vergeten in te tunen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |