Eerst kijken of ie luistert voor je gaat meppen is wel zo aardig misschienquote:Op dinsdag 25 september 2018 17:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of gewoon een flinke klap voor zijn kop.
Jij bent de enige die hier wijsheid spreektquote:Op dinsdag 25 september 2018 17:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eerst kijken of ie luistert voor je gaat meppen is wel zo aardig misschien
Ik met al mijn eten.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:22 schreef Samzz het volgende:
Omg dat konijn. Ik als ik lasagne heb.
Slijmbalquote:Op dinsdag 25 september 2018 17:23 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier wijsheid spreekt
quote:
Veel te gezond.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik ga voor spinazie vanavond. Heb ik besloten. Mjam.
Als je niet gewerkt heb verwen je je meer dan als je wel gewerkt hebt ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:31 schreef Myraela het volgende:
En een zalmtartaartje vooraf, want ik was vrij vandaag.
Jawel, ik heb het wel. Maar ik vergeet het vaak aan te zetten als ik buiten de deur benquote:Op dinsdag 25 september 2018 16:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
je hebt geen mobiel internet?
Eerst tan lijsten, nu dit.
meer dan alsquote:Op dinsdag 25 september 2018 17:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als je niet gewerkt heb verwen je je meer dan als je wel gewerkt hebt ?
Als je niet gewerkt hebt, verwen jij je zelf meer dan dat je het wel hebt gedaan ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:36 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
meer dan als![]()
Dit heb ik nog nooit gezien...
Neejoh, ik vind het juist helemaal niet veel werk. Snijden, alles in dezelfde pan gooien en soms even roeren. Dat moet je toch voor bijna alles wel doen.quote:
Wat hebt gedaan?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:37 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als je niet gewerkt hebt, verwen jij je zelf meer dan dat je het wel hebt gedaan ?
Mobiel internet staat toch altijd aan...?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het wel. Maar ik vergeet het vaak aan te zetten als ik buiten de deur ben
Nee. Als ik een dag niet werk, vind ik het leuk om m'n vriend te verrassen met een lekker etentje en een wijntje als hij thuiskomt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
Als je niet gewerkt heb verwen je je meer dan als je wel gewerkt hebt ?
Wat romantisch !!!quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Als ik een dag niet werk, vind ik het leuk om m'n vriend te verrassen met een lekker etentje en een wijntje als hij thuiskomt.
Nou als dat al een verrassing is, ben ik benieuwd wanneer je echt gaat uitpakken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Als ik een dag niet werk, vind ik het leuk om m'n vriend te verrassen met een lekker etentje en een wijntje als hij thuiskomt.
Wan?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:41 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Nou als dat al een verrassing is, ben ik benieuwd wanneer je echt gaat uitpakken.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
He zag een leuk standje net. Uitdaging
quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:22 schreef Samzz het volgende:
Omg dat konijn. Ik als ik lasagne heb.
Macaroni met smak.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Raad eens wat ik vanavond eet.
Enschedeeeeeeeeequote:Op dinsdag 25 september 2018 17:54 schreef DrMarten het volgende:
Twee petjes met heuptasje over de schouder en half Marokkaans accent die in de snackbar moeten communeren met een Chinees die gebrekkig Nederlands spreekt. Gaat niet goed
Zulks een lelijkheid *ril*quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:54 schreef DrMarten het volgende:
Twee petjes met heuptasje over de schouder en half Marokkaans accent die in de snackbar moeten communeren met een Chinees die gebrekkig Nederlands spreekt. Gaat niet goed
Veel te gezond.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Reed net langs snackbar. Ik haat die lucht.
Ach.. Lucht je hart hierquote:Op dinsdag 25 september 2018 18:18 schreef Californium het volgende:
Zo moe!
Ik haat mezelf
Geen tijd voor
quote:Photographer Nolwen Cifuentes hopes that her photo series, Period Piece, will challenge our lingering reservations around period sex and normalise getting pleasure during your period.
quote:Some people have commented with the usual – that periods are gross – while others have asked: ‘can we see a series on the beauty of smegma?
Ik ben gewoon heel erg moe en daar heb ik geen tijd voorquote:
Niet teveel hooi op je vork nemen hequote:Op dinsdag 25 september 2018 18:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel erg moe en daar heb ik geen tijd voor
Ja. nvmquote:Op dinsdag 25 september 2018 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet teveel hooi op je vork nemen he
quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja. nvm
Ik ga nog even poging doen tot werk
Je zou denken dat het wegsmelt als het heet word...quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:40 schreef Scary_Mary het volgende:
Chocoladeliefhebbers opgelet! Franse chocolatier maakt vakantiehuisje van chocolahttps://www.booking.com/h(...)#no_availability_msg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zonde.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:40 schreef Scary_Mary het volgende:
Chocoladeliefhebbers opgelet! Franse chocolatier maakt vakantiehuisje van chocolahttps://www.booking.com/h(...)#no_availability_msg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt bah.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best een verspilling van iets wat over een bepaalde tijd nogal schaars zou worden ja..
Ik vind het nog wel leuk bedacht.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best een verspilling van iets wat over een bepaalde tijd nogal schaars zou worden ja..
Echt smerig, wie wil ditquote:Op dinsdag 25 september 2018 18:29 schreef Scary_Mary het volgende:
De shoot die je wist die ging komen..
[..]
[..]
Bruh.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Echt smerig, wie wil dit
[ afbeelding ]
In je zwarte slipje is het toch minder fotogeniek..quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:51 schreef Myraela het volgende:
Als je het allemaal al laat lopen, doe je dat al helemaal niet in je witte Calvin Klein ondergoed.
Daar ben je liever een beetje zuinig op?quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:51 schreef Myraela het volgende:
Als je het allemaal al laat lopen, doe je dat al helemaal niet in je witte Calvin Klein ondergoed.
Ik moet er een traantje bij wegpinken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je zo verzot op chocloade ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er een traantje bij wegpinken.
Ga je ook naar Mookata in Rotterdam?quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:51 schreef Myraela het volgende:
Dacht dat je mij quoottequote:Op dinsdag 25 september 2018 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er een traantje bij wegpinken.
Goede vraag wel.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:54 schreef Scary_Mary het volgende:
Welk wasmiddel gebruiken ze, daar ben ik wel benieuwd naar!
Tuurlijk, straks blijf je die vlekken zien.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar ben je liever een beetje zuinig op?
Asian BBQ , lijkt me lekker.quote:Op dinsdag 25 september 2018 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Staat nog niet op de planning, maar klinkt wel tof
Vertrouw het niet helemaal dat er eerlijk gedeeld gaat worden.quote:
Auwquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertrouw het niet helemaal dat er eerlijk gedeeld gaat worden.
De bakker had het vandaag voor het eerst weer, kon het niet laten liggen.
Natuurlijk deel ik eerlijkquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan plechtig beloven eerlijk te delen natuurlijk.
Wat ben jij eigenlijk?quote:
of voor geitenquote:
ah.... verklaard iets meerquote:
Dit dan weer niet...quote:
klopt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:13 schreef Californium het volgende:
[..]
ah.... verklaard iets meer
[..]
Dit dan weer niet...
Wou dat ik een religiegekkie wasquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt.
maar het is een religekkie
Kan altijd nogquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Wou dat ik een religiegekkie wasMaakt het leven zoveel makkelijker
je kunt je altijd nog bekeren tot de islamquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Lekker thuis zitten en voor de kinderen zorgen. Geen moeilijke dingenquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
In theorie, maar ben bang dat ik te ver heen ben om een religiegekkie te wordenquote:
Beetje je vrouw slaan omdat ze het eten niet op tijd op tafel heeft. Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker thuis zitten en voor de kinderen zorgen. Geen moeilijke dingen
Same shit, diff name, alleen lopen ze een paar jaar achterquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt je altijd nog bekeren tot de islam
nee joh, dat is juist de doelgroepquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
In theorie, maar ben bang dat ik te ver heen ben om een religiegekkie te worden
Ohja? Explain?quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, dat is juist de doelgroep
Nee ik kies niet voor islam. Gewoon een vrome christenhond.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje je vrouw slaan omdat ze het eten niet op tijd op tafel heeft. Klinkt goed
Is dat niet normaal in elke relatie dan?quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje je vrouw slaan omdat ze het eten niet op tijd op tafel heeft. Klinkt goed
Mijn wijn is op. Mijn peuken bijna.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zet je internet eens uit man.
die kunnen juist het hardst omslaan en meteen voor de fundamentalistenstatus gaanquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat niet normaal in elke relatie dan?
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn wijn is op. Mijn peuken bijna.
ik trek wel een nieuwe fles wijn open
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarom.zuip jij zoveel tegenwoordig? Stress on the floor?quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben een 19 jarige volwassenequote:Op dinsdag 25 september 2018 20:23 schreef Californium het volgende:
[..]
HahahahahahaHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:26 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik ben een 19 jarige volwassene
Ach ja, ik zal vanaf nu wel normale dingen posten.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volwassene dat was grappig.
Bijna 40quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bijna twee keer zo oud en ben nog steeds niet volwassen.
Ieder heeft nog een kind in zich.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Zolang je je rekeningen maar betaalt no problemoquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Alleen maar halve spaarkaarten gebruiken dus.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik snap die spaaractie van gall&gall niet.
Bij een halve spaarkaart krijg je 10 euro korting
Bij een volle spaarkaart 14,99.
Volgens mij mis ik iets.
baby stepsquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al helemaal trots op mezelf dat ik zelf de auto heb weggebracht naar de garage en opgehaald en dat ik in een vervangend autootje durfde te rijden. En dat ik voor het eerst een kleine quiche heb gemaakt die eetbaar was.
Als ik 80 ben heb ik het wel onder de knie denk ik.
Preciesquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen maar halve spaarkaarten gebruiken dus.
Nee. Ik ben het liefst thuis.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:
Dus, iemand nog vakantieplannen oid?
Neequote:Op dinsdag 25 september 2018 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:
Net terug.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:
Waar ben je geweest dan dat je dat zo zeker meent te weten?quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:38 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben het liefst thuis.
Op tijd erbij.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Alvast wat Halloween-dingetjes tevoorschijn gehaald
Ik heb dit jaar een rondreis gemaakt, Du-Frankrijk-Belgiequote:Op dinsdag 25 september 2018 20:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waar ben je geweest dan dat je dat zo zeker meent te weten?
Lapland, Denali, Groenland.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar je hebt nog wel een gave to do list toch? Wat staat er in je huidige top 3?
Nee. Kerst is kut.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je gaat je kerstboom ook bijna zetten?
Ik las iets over een trend voor komende Halloween, waarbij je je verkleed zoals je relatie uitging. Er was een ghostedjurkje met blauwe whatsapptekstwolkjesquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Alvast wat Halloween-dingetjes tevoorschijn gehaald
Gluren bij de burenquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:40 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar een rondreis gemaakt, Du-Frankrijk-Belgie
Moest de middelste even googlen, maar ook weer een plaatje. Alleen maar klimvakanties of ook hiking? Hoe is het met je voet trouwens?quote:
Ik heb een paar standaard lichtjes, een grote aardewerken pompoen in de vorm van Mickeys hoofd met een kaarsje erin en twee kleine stenen Jack O'Lanterns met een kaarsje. Wil nog wel wat herfstige takjes halen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik las iets over een trend voor komende Halloween, waarbij je je verkleed zoals je relatie uitging. Er was een ghostedjurkje met blauwe whatsapptekstwolkjesWat voor Halloweendingen heb je gehaald?
Voet gaat prima inmiddels.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moest de middelste even googlen, maar ook weer een plaatje. Alleen maar klimvakanties of ook hiking? Hoe is het met je voet trouwens?
Dat klinkt leukquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een paar standaard lichtjes, een grote aardewerken pompoen in de vorm van Mickeys hoofd met een kaarsje erin en twee kleine stenen Jack O'Lanterns met een kaarsje. Wil nog wel wat herfstige takjes halen.
Met je Harry Potter pyjamaquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Mooi dat het goed gaat! Waarom geen klimvakantie als ik zo vrij mag zijn? Afgevinkt of..?quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voet gaat prima inmiddels.Lapland en Groenland zouden skivakanties zijn in de winter.
Denali is een soort van wandeling, met wat extra uitdaging.
extra uitdaging... 6 km noem ik een zeer groots karwei...quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voet gaat prima inmiddels.Lapland en Groenland zouden skivakanties zijn in de winter.
Denali is een soort van wandeling, met wat extra uitdaging.
Oh jawel, maar dat staat niet echt in de top. Waarschijnlijk van de winter naar Oostenrijk om een beetje te proeven van waterval ijsklimmen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooi dat het goed gaat! Waarom geen klimvakantie als ik zo vrij mag zijn? Afgevinkt of..?
En, waar ben jij geweest ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooi dat het goed gaat! Waarom geen klimvakantie als ik zo vrij mag zijn? Afgevinkt of..?
Waterval ijsklimmen klinkt gaaf! Even googlen, wist niet dat het bestondquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh jawel, maar dat staat niet echt in de top. Waarschijnlijk van de winter naar Oostenrijk om een beetje te proeven van waterval ijsklimmen.
Voor echt alpinisme ben ik te weinig in de bergen, en ook weinig zin om daar allerlei opofferingen voor te maken om dat wel te zijn. Helaas.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waterval ijsklimmen klinkt gaaf! Even googlen, wist niet dat het bestond
Ik heb Oostenrijk ook zo zoetjes al wel gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor echt alpinisme ben ik te weinig in de bergen, en ook weinig zin om daar allerlei opofferingen voor te maken om dat wel te zijn. Helaas.
Ik heb zo’n beginnersklim gedaan op IJsland, behoorlijk zwaar. Maar ik ben dan ook niet zo’n klimmer.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh jawel, maar dat staat niet echt in de top. Waarschijnlijk van de winter naar Oostenrijk om een beetje te proeven van waterval ijsklimmen.
Dat is gewoon een hele wereldreis..quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Half Europa, wat Noord-Amerika, Cariben, beetje Afrika en wat Midden-Oosten vooral.
Afhankelijk van de hoek wel makkelijker dan gletsjerijs waar je bijl vanaf ketst omdat het zo hard is.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb zo’n beginnersklim gedaan op IJsland, behoorlijk zwaar. Maar ik ben dan ook niet zo’n klimmer.
Dan wordt het wel echt een lifestyle ja. Ziet er wel heel gaaf uit, dat waterval ijsklimmenquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor echt alpinisme ben ik te weinig in de bergen, en ook weinig zin om daar allerlei opofferingen voor te maken om dat wel te zijn. Helaas.
Wel nee man, ik moet nog best veelquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:54 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat is gewoon een hele wereldreis..
Winter skitochtjes zijn een stuk makkelijker wat dat betreft, even een dagje wennen en je zit weer in het ritme.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan wordt het wel echt een lifestyle ja. Ziet er wel heel gaaf uit, dat waterval ijsklimmen
Wat vond jij het leukst ? Beetje moeilijk te zeggen misschien, je kan niet alles vergelijken met elkaar...quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel nee man, ik moet nog best veel
Nee, zo crea ben ik niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat klinkt leukGa je zo een herfststuk maken met van dat groene schuim of..?
Vloervazen?quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zo crea ben ik niet.
Of wacht, dat kan ik wel, met oase enzo, maar ik wilde wat takken in m'n vloervazen zetten.
Nachthemd. En pyjama. En huispak. En sierkussen. En sleutelhangers.quote:
Als je enige basis hebt dan lijkt mequote:Op dinsdag 25 september 2018 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Winter skitochtjes zijn een stuk makkelijker wat dat betreft, even een dagje wennen en je zit weer in het ritme.
WAaarom heb je een lege vaas op de grond staan.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele grote vaas. Er hoeft eigenlijk niks in maar ik ga het eens proberen.
omdat ie tof isquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
WAaarom heb je een lege vaas op de grond staan.
Nee. Kringloop.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze van VT Wonen zijn of niet.
Dat voelt een beetje aan als vragen aan een ouder wat het favoriete kind isquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:56 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Wat vond jij het leukst ? Beetje moeilijk te zeggen misschien, je kan niet alles vergelijken met elkaar...
Oase ja, zo heet dat spul! Wat voor vloervazen heb je? Ook van die West-Germany?quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zo crea ben ik niet.
Of wacht, dat kan ik wel, met oase enzo, maar ik wilde wat takken in m'n vloervazen zetten.
Daar heb ik een kleintje en een iets grotere van.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oase ja, zo heet dat spul! Wat voor vloervazen heb je? Ook van die West-Germany?
Het was best wel afzien voor mij, maar wel leuk om te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Afhankelijk van de hoek wel makkelijker dan gletsjerijs waar je bijl vanaf ketst omdat het zo hard is.
Ja, techniek maakt het verschil.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was best wel afzien voor mij, maar wel leuk om te doen.
Lekker kalkoentje, gezellig met family (als je die mag hebben)quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
![]()
kerst The most depressing time of The year
HP huehuequote:Op dinsdag 25 september 2018 21:04 schreef Elvi het volgende:
Wtf is met die nieuwe trailer van Harry Potter. Rowling had na HP moeten stoppen met schrijven wtf is dit
Tachtig euro op marktplaatsquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh mijn moeder is op zoek naar die vaas
Nee, steengrillen of fonduen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:05 schreef Scary_Mary het volgende:
Eten ze in Nederland kalkoen met kerst ja? Nog nooit meegemaakt
Allicht een paar mensen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:05 schreef Scary_Mary het volgende:
Eten ze in Nederland kalkoen met kerst ja? Nog nooit meegemaakt
Cormoran Strike is wel OK, maar dat heeft niets met HP te makenquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:04 schreef Elvi het volgende:
Wtf is met die nieuwe trailer van Harry Potter. Rowling had na HP moeten stoppen met schrijven wtf is dit
Huehue. Je arme vrouw.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je wat ik vanavond heb gedaan?
Een joekel van een hydrofoorpomp (drukverhoging) op mijn waterleiding gezet zodat de druk stabiel 6 bar is.
Dat is dan toch juist leuk ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De horror. Mijn broer vind dat uitermate gezellig.
Is toch ook leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De horror. Mijn broer vind dat uitermate gezellig.
Nou ze vroeg erom, ze had op vakantie altijd zo lekker veel druk op de douchekop.quote:
Hoho genen coïtus voor het heilige huwelijkquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:08 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Jij lust r zeker wel pap van.
En erna alleen om kinders te krijgen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho genen coïtus voor het heilige huwelijk
Ik had het over spruitjesquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho genen coïtus voor het heilige huwelijk
Aan pap heb ik nooit kunnen wennen, dus helaasquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:08 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Jij lust r zeker wel pap van.
Ligt er aan welke. Ik heb liever puddingquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aan pap heb ik nooit kunnen wennen, dus helaas
Vertel, wat voor pudding? Saroma uit een pakske of..?quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:12 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ligt er aan welke. Ik heb liever pudding
Meh. Voor even is het wel gezellig, maar het hele gedoe rondom kerst en gourmetten dat ligt mij niet zo. Qua eten is het ook altijd hetzelfde wat ze voorstellen, vooral omdat de vrouw van mijn broer niet zoveel lust.quote:
Saromaquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vertel, wat voor pudding? Saroma uit een pakske of..?
Griesmeel met frambozen saus. Verder vind ik Mona altijd wel lekker.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vertel, wat voor pudding? Saroma uit een pakske of..?
Moeilijke eters.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meh. Voor even is het wel gezellig, maar het hele gedoe rondom kerst en gourmetten dat ligt mij niet zo. Qua eten is het ook altijd hetzelfde wat ze voorstellen, vooral omdat de vrouw van mijn broer niet zoveel lust.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meh. Voor even is het wel gezellig, maar het hele gedoe rondom kerst en gourmetten dat ligt mij niet zo. Qua eten is het ook altijd hetzelfde wat ze voorstellen, vooral omdat de vrouw van mijn broer niet zoveel lust.
Hamburg, Berlijn en een slaapdorpje in Duitsland. Erg leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
AhWaar ben je geweest en hoe was het?
Ze wil gewoon horen dat ze zaad slikt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:15 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Griesmeel met frambozen saus. Verder vind ik Mona altijd wel lekker.
Nee dat kan niet, want dan heeft broerlief 6 maanden geen seks omdat hij geen rekening met haar houdt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:15 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dan eet zij alleen maar wat zij lust.
Ah is dat het,quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want dan heeft broerlief 6 maanden geen seks omdat hij geen rekening met haar houdt.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uurtje gezwommen net, maar het schoot niet echt op omdat het vrij druk was.
Heb eigenlijk zin om zo al mijn bed in te duiken.
Maak je die zelf?quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:15 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Griesmeel met frambozen saus. Verder vind ik Mona altijd wel lekker.
Dat is jouw probleem toch niet.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want dan heeft broerlief 6 maanden geen seks omdat hij geen rekening met haar houdt.
Sierkussens, stropdassen en sjaal vind ik ook mooi genoeg. En oh sloffen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nachthemd. En pyjama. En huispak. En sierkussen. En sleutelhangers.
Het is nu wel mooi geweest.
Oh nicequote:Op dinsdag 25 september 2018 21:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hamburg, Berlijn en een slaapdorpje in Duitsland. Erg leuk.
Volgens mij heb ik ook nog een paar sokken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sierkussens, stropdassen en sjaal vind ik ook mooi genoeg. En oh sloffen.
Grapjas, alsof we hier niet dagelijks de ernstige gevolgen van droogstand zienquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem toch niet.
Oh ja. Die ook nog natuurlijk! Ik heb heel veel zooi met een S kennelijkquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook nog een paar sokken.
Van alles gesnoven inderdaad. Was leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh niceCultuur gesnoven, wezen stappen?
Jaquote:
Sloffen, daar is het inderdaad weer tijd voorquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sierkussens, stropdassen en sjaal vind ik ook mooi genoeg. En oh sloffen.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jablijkbaar nooit geleerd om wel iets te eten of iets te proberen.
Bij het uiteten na mijn afstuderen heeft ze alleen stokbrood met kruidenboter en wat frietjes gegeten, de rest lustte ze niet.
Ik at vroegah ook bijna niet. Sinds ik op mezelf woon steeds meer gaan etenquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jablijkbaar nooit geleerd om wel iets te eten of iets te proberen.
Bij het uiteten na mijn afstuderen heeft ze alleen stokbrood met kruidenboter en wat frietjes gegeten, de rest lustte ze niet.
Ik had het vannacht gewoon koud; dus moet ook even m'n tussendekbed erop leggen. Dit weekend flanellen dekbedquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Sinds gisteren wel weer het zomerdekbed eraf gegooid en winterdekbed erop.
Als je highlights wil delen, houd ik me aanbevolen, maar in ieder geval mooi dat het leuk wasquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van alles gesnoven inderdaad. Was leuk.
Werd weer tijd om die er bij te pakken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sloffen, daar is het inderdaad weer tijd voor
Geen vloerverwarming ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Werd weer tijd om die er bij te pakken.
Ik lustte tot m'n achttiende niks.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik at vroegah ook bijna niet. Sinds ik op mezelf woon steeds meer gaan eten
Mijn moeder kookte vrij traditioneel/ouderwets, toen ik op mezelf ging wonen ook ineens veel meer dingen leren kennenquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik at vroegah ook bijna niet. Sinds ik op mezelf woon steeds meer gaan eten
Toen ik ging studeren ging er een wereld voor me open.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn moeder kookte vrij traditioneel/ouderwets, toen ik op mezelf ging wonen ook ineens veel meer dingen leren kennen
Pauperleef dit dat. Zo luxe heeft de woningbouw mijn huurwoning niet verbouwd helaasquote:
Zit je bij de Alliantie ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pauperleef dit dat. Zo luxe heeft de woningbouw mijn huurwoning niet verbouwd helaas
Ik heb het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pauperleef dit dat. Zo luxe heeft de woningbouw mijn huurwoning niet verbouwd helaas
Had het toch nog voordelen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lustte tot m'n achttiende niks.
Daarna heb ik het flink ingehaald. Doei maatje 36/38.
Ja bij mij ookquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn moeder kookte vrij traditioneel/ouderwets, toen ik op mezelf ging wonen ook ineens veel meer dingen leren kennen
Badkamer en vloerbeddeking... Niet echt een goede combi..quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:35 schreef Faxie het volgende:
Overal vloerbedekking hier, bevalve keuken, badkamer en gang
Vaak zijn die niets lusters juist dik. Dan denk je: Hoe dan?!!quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lustte tot m'n achttiende niks.
Daarna heb ik het flink ingehaald. Doei maatje 36/38.
Ik was mooiquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vaak zijn die niets lusters juist dik. Dan denk je: Hoe dan?!!
Te eenzijdig eten ? Je eet vaker pizza dan groenten lijkt me...quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Witbrood en kruidenboter zijn niet direct de slankst makende producten natuurlijkquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kakt ook zo onprettig.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Witbrood en kruidenboter zijn niet direct de slankst makende producten natuurlijk
Lekker aan de voeten, maar dat is ook zo'n beetje het enige voordeel.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:35 schreef Faxie het volgende:
Overal vloerbedekking hier, bevalve keuken, badkamer en gang
Allicht iets beter dan vet gourmet vleesquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Witbrood en kruidenboter zijn niet direct de slankst makende producten natuurlijk
Heerlijkquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker aan de voeten, maar dat is ook zo'n beetje het enige voordeel.
Als je vloerverwarming hebt is alles lekker aan je voeten.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker aan de voeten, maar dat is ook zo'n beetje het enige voordeel.
Er zit denk ik meer voedingswaarde aan vlees dan aan witbrood met kruidenboter..quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:38 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Allicht iets beter dan vet gourmet vlees
Ik wel. M'n kleed in de woonkamer is echt verschrikkelijk goor.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ik ben niet zo'n iemand die alles op de grond laat vallen
Misschien ook wel wat meer calorietjes .quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er zit denk ik meer voedingswaarde aan vlees dan aan witbrood met kruidenboter..
Jij moest dat toch weten? Nog even studeren dan.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:41 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Misschien ook wel wat meer calorietjes .
https://blog.helpling.nl/lifestyle/tapijt-reinigen/quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel. M'n kleed in de woonkamer is echt verschrikkelijk goor.
Het is te laat voor studerenquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij moest dat toch weten? Nog even studeren dan.
Misschien stoppen met freebleedingquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel. M'n kleed in de woonkamer is echt verschrikkelijk goor.
Jij zit op de grond?quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien stoppen met freebleeding
In Engeland komt het best vaak voor.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:36 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Badkamer en vloerbeddeking... Niet echt een goede combi..
En die shitload aan kattenharen dan?quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ik ben niet zo'n iemand die alles op de grond laat vallen
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je vloerverwarming hebt is alles lekker aan je voeten.
Daar heb ik een stofzuiger voorquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En die shitload aan kattenharen dan?
[..]
Ja dat denk ik ook
Of kattenkots wat bijna de hele dag heeft aan lopen koekenquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:43 schreef gcjoel het volgende:
Er ligt sowieso overal eten en kattenhaar bij mij
Geen zin om echt de diepte in te gaan huehue, maar calorietjes zijn een te enge benadering natuurlijk. Je zal eerder verzadigd raken met een vet stukje vlees dan met witbrood en kruidenboter. Naast dat roomboter ook een vastgelegd vetpercentage heeft, verzadigd het bij gebrek aan andere voedingsstoffen wat minder en is de kans groter dat je er meer van moet eten. Of gaat snaaien ter aanvulling.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:41 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Misschien ook wel wat meer calorietjes .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |