Eerst kijken of ie luistert voor je gaat meppen is wel zo aardig misschienquote:Op dinsdag 25 september 2018 17:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of gewoon een flinke klap voor zijn kop.
Jij bent de enige die hier wijsheid spreektquote:Op dinsdag 25 september 2018 17:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eerst kijken of ie luistert voor je gaat meppen is wel zo aardig misschien
Ik met al mijn eten.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:22 schreef Samzz het volgende:
Omg dat konijn. Ik als ik lasagne heb.
Slijmbalquote:Op dinsdag 25 september 2018 17:23 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier wijsheid spreekt
quote:
Veel te gezond.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik ga voor spinazie vanavond. Heb ik besloten. Mjam.
Als je niet gewerkt heb verwen je je meer dan als je wel gewerkt hebt ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:31 schreef Myraela het volgende:
En een zalmtartaartje vooraf, want ik was vrij vandaag.
Jawel, ik heb het wel. Maar ik vergeet het vaak aan te zetten als ik buiten de deur benquote:Op dinsdag 25 september 2018 16:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
je hebt geen mobiel internet?
Eerst tan lijsten, nu dit.
meer dan alsquote:Op dinsdag 25 september 2018 17:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als je niet gewerkt heb verwen je je meer dan als je wel gewerkt hebt ?
Als je niet gewerkt hebt, verwen jij je zelf meer dan dat je het wel hebt gedaan ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:36 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
meer dan als![]()
Dit heb ik nog nooit gezien...
Neejoh, ik vind het juist helemaal niet veel werk. Snijden, alles in dezelfde pan gooien en soms even roeren. Dat moet je toch voor bijna alles wel doen.quote:
Wat hebt gedaan?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:37 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als je niet gewerkt hebt, verwen jij je zelf meer dan dat je het wel hebt gedaan ?
Mobiel internet staat toch altijd aan...?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het wel. Maar ik vergeet het vaak aan te zetten als ik buiten de deur ben
Nee. Als ik een dag niet werk, vind ik het leuk om m'n vriend te verrassen met een lekker etentje en een wijntje als hij thuiskomt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
Als je niet gewerkt heb verwen je je meer dan als je wel gewerkt hebt ?
Wat romantisch !!!quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Als ik een dag niet werk, vind ik het leuk om m'n vriend te verrassen met een lekker etentje en een wijntje als hij thuiskomt.
Nou als dat al een verrassing is, ben ik benieuwd wanneer je echt gaat uitpakken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Als ik een dag niet werk, vind ik het leuk om m'n vriend te verrassen met een lekker etentje en een wijntje als hij thuiskomt.
Wan?quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:41 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Nou als dat al een verrassing is, ben ik benieuwd wanneer je echt gaat uitpakken.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
He zag een leuk standje net. Uitdaging
quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:22 schreef Samzz het volgende:
Omg dat konijn. Ik als ik lasagne heb.
Macaroni met smak.quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Raad eens wat ik vanavond eet.
Enschedeeeeeeeeequote:Op dinsdag 25 september 2018 17:54 schreef DrMarten het volgende:
Twee petjes met heuptasje over de schouder en half Marokkaans accent die in de snackbar moeten communeren met een Chinees die gebrekkig Nederlands spreekt. Gaat niet goed
Zulks een lelijkheid *ril*quote:Op dinsdag 25 september 2018 17:54 schreef DrMarten het volgende:
Twee petjes met heuptasje over de schouder en half Marokkaans accent die in de snackbar moeten communeren met een Chinees die gebrekkig Nederlands spreekt. Gaat niet goed
Veel te gezond.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Reed net langs snackbar. Ik haat die lucht.
Ach.. Lucht je hart hierquote:Op dinsdag 25 september 2018 18:18 schreef Californium het volgende:
Zo moe!
Ik haat mezelf
Geen tijd voor
quote:Photographer Nolwen Cifuentes hopes that her photo series, Period Piece, will challenge our lingering reservations around period sex and normalise getting pleasure during your period.
quote:Some people have commented with the usual – that periods are gross – while others have asked: ‘can we see a series on the beauty of smegma?
Ik ben gewoon heel erg moe en daar heb ik geen tijd voorquote:
Niet teveel hooi op je vork nemen hequote:Op dinsdag 25 september 2018 18:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel erg moe en daar heb ik geen tijd voor
Ja. nvmquote:Op dinsdag 25 september 2018 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet teveel hooi op je vork nemen he
quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja. nvm
Ik ga nog even poging doen tot werk
Je zou denken dat het wegsmelt als het heet word...quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:40 schreef Scary_Mary het volgende:
Chocoladeliefhebbers opgelet! Franse chocolatier maakt vakantiehuisje van chocolahttps://www.booking.com/h(...)#no_availability_msg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zonde.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:40 schreef Scary_Mary het volgende:
Chocoladeliefhebbers opgelet! Franse chocolatier maakt vakantiehuisje van chocolahttps://www.booking.com/h(...)#no_availability_msg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt bah.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best een verspilling van iets wat over een bepaalde tijd nogal schaars zou worden ja..
Ik vind het nog wel leuk bedacht.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Best een verspilling van iets wat over een bepaalde tijd nogal schaars zou worden ja..
Echt smerig, wie wil ditquote:Op dinsdag 25 september 2018 18:29 schreef Scary_Mary het volgende:
De shoot die je wist die ging komen..
[..]
[..]
Bruh.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Echt smerig, wie wil dit
[ afbeelding ]
In je zwarte slipje is het toch minder fotogeniek..quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:51 schreef Myraela het volgende:
Als je het allemaal al laat lopen, doe je dat al helemaal niet in je witte Calvin Klein ondergoed.
Daar ben je liever een beetje zuinig op?quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:51 schreef Myraela het volgende:
Als je het allemaal al laat lopen, doe je dat al helemaal niet in je witte Calvin Klein ondergoed.
Ik moet er een traantje bij wegpinken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je zo verzot op chocloade ?quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er een traantje bij wegpinken.
Ga je ook naar Mookata in Rotterdam?quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:51 schreef Myraela het volgende:
Dacht dat je mij quoottequote:Op dinsdag 25 september 2018 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er een traantje bij wegpinken.
Goede vraag wel.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:54 schreef Scary_Mary het volgende:
Welk wasmiddel gebruiken ze, daar ben ik wel benieuwd naar!
Tuurlijk, straks blijf je die vlekken zien.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar ben je liever een beetje zuinig op?
Asian BBQ , lijkt me lekker.quote:Op dinsdag 25 september 2018 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Staat nog niet op de planning, maar klinkt wel tof
Vertrouw het niet helemaal dat er eerlijk gedeeld gaat worden.quote:
Auwquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertrouw het niet helemaal dat er eerlijk gedeeld gaat worden.
De bakker had het vandaag voor het eerst weer, kon het niet laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |