Nah, doe ik weer tegen die tijd welquote:Op maandag 1 oktober 2018 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zoiets!
Heb je je EIC ticket al gekocht?
Tofheid!quote:
Jup, en de kachel ook al.quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:53 schreef Guanabana het volgende:
Wie heeft de verwarming al aan (gehad)?
Ik weiger toe te geven aan de kou.quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:53 schreef Guanabana het volgende:
Wie heeft de verwarming al aan (gehad)?
Moeilijke beslissing maar echt heel goed dat je niet nog een tijd aantobt met een studie die je niet bevalt, gaat zeker goed komen met je vervolgopleiding Nexum!quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:11 schreef Nexum het volgende:
Maar ja, ik wil gewoon iets doen waar ik echt 100 % achtersta en waar ik echt gelukkig van word. Anders doe ik een opleiding voor niks.
Goed dat je snel de knoop aan het doorhakken bent. Lang door blijven sukkelen is nooit goed. Hopelijk weet je snel welke van de opleidingen (in de richtingen die je noemt) het beste bij je past, zodat je daar vol voor kunt gaan.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:11 schreef Nexum het volgende:
Vandaag was echt een hectische dag. Ik begon de dag met een ontzettend lang gesprek met mijn studiebegeleider (ik ga van opleiding veranderen namelijk, toerisme word het toch niet). En gekeken van wat kan ik nou echt, wat zijn mijn talenten en welke richting wil ik op. En eigenlijk kwamen we telkens weer terug bij iets sociaals: iets van maatschappelijk werker, verzorger etc. En dat past eigenlijk perfect bij me want ik hoor altijd van mensen dat ik goed kan luisteren en goed advies kan geven.
Dus ja, toen heb ik me even verdiept in welke opleiding ik dan het beste zou kunnen doen, gevraagd of ik even een dagje kon meelopen bij verschillende opleidingen: gelijk al allemaal afspraken gemaakt... gaat best snel.
Maar ja, ik wil gewoon iets doen waar ik echt 100 % achtersta en waar ik echt gelukkig van word. Anders doe ik een opleiding voor niks.
Ik heb de aflevering net pas gezien, maar die was inderdaad erg goed. Het laatste item was erg sterk, vooral dat het weer wat over misstanden aan het denken zet. En de andere stukjes waren vooral erg grappig. En dan met name dat Efteling itemquote:Op zondag 30 september 2018 22:54 schreef Guanabana het volgende:
De Zondag met Lubach van deze week was hilarisch (en goed).
Veel succes met de kattenzoektocht alvastquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weiger toe te geven aan de kou.
MaLo, ik ga vrijdag naar het asiel om voor een kat te kijken! Hopelijk is er een match zodat ik volgende week vrij kan nemen om helemaal aan poezebeest en poezebeest aan mij te wennen. Zo niet, dan blijf ik nog even doorzoeken. Vind het best spannend allemaal.![]()
Ik zag net een reclame van de Dierenbescherming op tv waar Fix You op de achtergrond werd gezongen en ik zat alweer bijna te grienen.
Heb echt zo hard gelachenquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:15 schreef Redefine het volgende:
Hier nog even het Efteling item van Zondag met Lubach:
quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:15 schreef Redefine het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:15 schreef Redefine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |