Ik hoop stiekem op een eerste plaats hoor.quote:Op maandag 24 september 2018 13:44 schreef Tjacka het volgende:
Benieuwd hoe PSV zich tegen de Inters en Spurs van de wereld laten zien. Ik hoop stiekem echt op een derde plaats voor PSV.
2 vind ik al heel watquote:Op maandag 24 september 2018 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een eerste plaats hoor.
Ik ook hoor. Maar als we toch 'stiekem aan het hopen' zijn dan hoop ik op de eerste plek. In de praktijk ben ik dolgelukkig als PSV überhaupt een van die wedstrijden wint.quote:
Ik acht dat ook als hoogst haalbare, eigenlijk. Het is echt een kutpoule, Inter achter je houden zou al een wereldprestatie zijn.quote:Op maandag 24 september 2018 13:44 schreef Tjacka het volgende:
Benieuwd hoe PSV zich tegen de Inters en Spurs van de wereld laten zien. Ik hoop stiekem echt op een derde plaats voor PSV.
Waarom zou dat een wereldprestatie zijn? Alleen vanwege een Icardi? Moeten we gewoon kunnen hebben. Thuis in ieder gevalquote:Op maandag 24 september 2018 14:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik acht dat ook als hoogst haalbare, eigenlijk. Het is echt een kutpoule, Inter achter je houden zou al een wereldprestatie zijn.
Ja, succes ermee!quote:Op maandag 24 september 2018 14:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom zou dat een wereldprestatie zijn? Alleen vanwege een Icardi? Moeten we gewoon kunnen hebben. Thuis in ieder geval
Heeft daar helemaal niks mee te maken. Dit zei ik ook al bij de loting en toen liep het nog helemaal niet zo. Het verbaast mij meer dat je een Inter (nog) zo hoog aanslaat eigenlijk. Waarmee ik niet wil zeggen dat we die wedstrijd(en) al binnen hebben natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2018 14:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, succes ermee!
Ik ben echt positief verrast door PSV tot nu toe, maar laten we niet overdrijven over ons potentieel in Europa.
Inter is een hele tijd middelmaat geweest maar heeft nu echt de weg omhoog gevonden.quote:Op maandag 24 september 2018 15:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heeft daar helemaal niks mee te maken. Dit zei ik ook al bij de loting en toen liep het nog helemaal niet zo. Het verbaast mij meer dat je een Inter (nog) zo hoog aanslaat eigenlijk. Waarmee ik niet wil zeggen dat we die wedstrijd(en) al binnen hebben natuurlijk.
Dat snap ik allemaal ook wel. En ik zal ook niet doen alsof ik de grootste Inter-kenner ben. Maar uiteindelijk zijn ze afgelopen seizoen ook maar net aan 4e geworden. Nu hebben ze ook pas 7 punten uit 5 wedstrijden. Laten we ze ook niet groter maken dan dat ze zijn. Tenzij je mij nu gaat vertellen dat ze iedereen wegspelen, maar ten onrechte en door dwalingen punten spelen.quote:Op maandag 24 september 2018 15:03 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Inter is een hele tijd middelmaat geweest maar heeft nu echt de weg omhoog gevonden.
Inter is natuurlijk niet voor niets in pot 4 beland als slechtst gekwalificeerde Italiaanse club. Het is geen Juventus of Napoli.quote:Op maandag 24 september 2018 15:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heeft daar helemaal niks mee te maken. Dit zei ik ook al bij de loting en toen liep het nog helemaal niet zo. Het verbaast mij meer dat je een Inter (nog) zo hoog aanslaat eigenlijk. Waarmee ik niet wil zeggen dat we die wedstrijd(en) al binnen hebben natuurlijk.
het enige wat je wel hebt is dat voor de andere clubs plek 3 niet echt interessant is, dus als plek 2 uit zicht is liggen daar misschien mogelijkhedenquote:Op maandag 24 september 2018 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inter is natuurlijk niet voor niets in pot 4 beland als slechtst gekwalificeerde Italiaanse club. Het is geen Juventus of Napoli.
Toch schat ik de hele top 4/5 van Italië gewoon hoger in dan de top 2 van Nederland. 4 jaar geleden lagen die kaarten misschien anders, maar Italië is echt wel wat aan het opkrabbelen weer.
Als er kansen liggen, is dat vooral tegen Inter. Maar vooralsnog ga ik gewoon uit van plekke 4 voor PSV.
Helemaal eens.quote:Op maandag 24 september 2018 15:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal ook wel. En ik zal ook niet doen alsof ik de grootste Inter-kenner ben. Maar uiteindelijk zijn ze afgelopen seizoen ook maar net aan 4e geworden. Nu hebben ze ook pas 7 punten uit 5 wedstrijden. Laten we ze ook niet groter maken dan dat ze zijn. Tenzij je mij nu gaat vertellen dat ze iedereen wegspelen, maar ten onrechte en door dwalingen punten spelen.
Ook nu wil ik nog steeds niet zeggen dat we per se beter zijn, of wat dan ook. Maar ik zou niet weten waarom het een 'wereldprestatie' zou moeten zijn om Inter te kunnen verslaan..?
Gun het luuk van harte.quote:
strondquote:Op maandag 24 september 2018 16:52 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]
Gun het luuk van harte.
Bak strond over zich heen gekregen toen het allemaal even tegen zat, nooit een probleem gemaakt en zijn ding gedaan.
Strond, jezusquote:Op maandag 24 september 2018 16:52 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]
Gun het luuk van harte.
Bak strond over zich heen gekregen toen het allemaal even tegen zat, nooit een probleem gemaakt en zijn ding gedaan.
Wat. Een. God.quote:Op maandag 24 september 2018 17:26 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Van een ander forum. Hendrix
quote:Op maandag 24 september 2018 17:26 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is die kneus die tegen hem aan rent?quote:Op maandag 24 september 2018 17:26 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar ja.quote:Op maandag 24 september 2018 18:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wie is die kneus die tegen hem aan rent?
Als het Huntelaar is krijgt Hendrix een standbeeld.
Hoe Ajax als team überhaupt nog een 6 krijgt is mij al een raadsel. Iedereen was het er over eens dat het ondermaats was, daar past geen 6 bij.quote:Op maandag 24 september 2018 18:48 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Neres een even hoog rapportcijfer als Luuk ,Angelino een .6.5![]()
![]()
![]()
![]()
Onana met een 6, ik denk dat er geen speler op het veld meer passes op L de Jong heeft gegeven.quote:Op maandag 24 september 2018 18:48 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vieze schwalbe van Huntelaar, bahquote:Op maandag 24 september 2018 17:26 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Lachwekkend. Zijn de videos van Sjaakgod en Kale Kokkie-goden al online?quote:Op maandag 24 september 2018 18:48 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Kale en Kokkie hebben PSV koekjes vermorzeld en Sjaakie moet ik nog zien..quote:Op maandag 24 september 2018 19:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lachwekkend. Zijn de videos van Sjaakgod en Kale Kokkie-goden al online?
Bedanktquote:Op maandag 24 september 2018 19:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja Kale en Kokkie hebben PSV koekjes vermorzeld en Sjaakie moet ik nog zien..
Sjaakie
Bij de Telegraaf krijg je als ajacied standaard een bonuspunt voor aanwezigheid in het stadion.quote:Op maandag 24 september 2018 18:48 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet zo gek dat de spelers van Ajax zo hoog gescoord hebben. Ajax speelde naar hun kunnen prima, maar PSV was kwalitatief en tactisch veel beter. Als ze een onvoldoende gehad zouden hebben, dan zou dat betekenen dat Ajax door het ijs zakte, wat natuurlijk niet het geval was.quote:Op maandag 24 september 2018 19:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij de Telegraaf krijg je als ajacied standaard een bonuspunt voor aanwezigheid in het stadion.
Diepvries, uhm Dumfries.quote:Op maandag 24 september 2018 19:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja Kale en Kokkie hebben PSV koekjes vermorzeld en Sjaakie moet ik nog zien..
Sjaakie
quote:Op maandag 24 september 2018 18:48 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax geen onvoldoendes, en twee stukken verder wordt Ajax zeker bij de enkels afgezaagd in de Telegraaf....quote:Op maandag 24 september 2018 18:48 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die was dronkenquote:Op maandag 24 september 2018 18:48 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd die onzin dat Ajax "individueel betere spelers heeft". Blijkt al vijf jaar niks van terecht. Als Ajax verliest ligt t aan de trainer, offday of collectief. De spelers zijn wereldtalenten.quote:Op maandag 24 september 2018 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajax geen onvoldoendes, en twee stukken verder wordt Ajax zeker bij de enkels afgezaagd in de Telegraaf....
Iddquote:Op maandag 24 september 2018 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twee ellebogen van PSV zijn kaarten maar van Onana is niets want die was niet bewust. Okay Sjaak. Normaal vind ik het nog wel grappig en kun je zien dat hij wel echt fan is van Ajax. Vandaag was het een beetje triestig.
Die cijfers zijn altijd wel vermakelijk, maar zeggen niet zo veel. Erg subjectief en voetbal is nog altijd een team sport. Dat bijvoorbeeld speler A of speler B goed spelen, komt omdat spelers C en D het vuile werk voor ze opknappen.quote:Op maandag 24 september 2018 18:48 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij wordt dit gewoon gescript. Niemand is zo debiel als Sjaak zich hier voordoet.quote:Op maandag 24 september 2018 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twee ellebogen van PSV zijn kaarten maar van Onana is niets want die was niet bewust. Okay Sjaak. Normaal vind ik het nog wel grappig en kun je zien dat hij wel echt fan is van Ajax. Vandaag was het een beetje triestig.
Ik denk dat je de gemiddelde Amsterdammer overschatquote:Op dinsdag 25 september 2018 06:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit gewoon gescript. Niemand is zo debiel als Sjaak zich hier voordoet.
Niet gek met al die vieze heroine naalden in het water daar. Dat doet wat met je intelligentie.quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk dat je de gemiddelde Amsterdammer overschat
Room, Isi, Ramselaar, Guti, Malenquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:03 schreef rubbereend het volgende:
Ben benieuwd wie er allemaal mogen spelen in de beker
Ziyech miskoop. Laat het nooit zien in grote wedstrijden. Technisch goede speler maar fysiek en wilskracht mist. Frenkie idem dito. En daar willen ze dan "80 miljoen voor betalen"quote:
rustaaaghquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ziyech miskoop. Laat het nooit zien in grote wedstrijden. Technisch goede speler maar fysiek en wilskracht mist. Frenkie idem dito. En daar willen ze dan "80 miljoen voor betalen"![]()
Tadic voor 18 miljoen gekocht die zelfs tegen VVV het lastig heeft. Blind een waterdrager van United die niet kan verdedigen. A 20 miljoen.
PSV wordt gewoon kampioen. De Ajax spelers zijn overgehyped door de media maar in werkelijkheid gewoon niet zo goed. Het elftal van PSV is in elke linie beter.
We zijn inmiddels alweer 34 wedstrijden ongeslagen (duels (W30 G4). Dan is een marge van 5 punten nu al vrij royaal. We zullen heus wel ergens averij oplopen maar dat gaat Ajax ook doen. Statistisch is de kans 90% dat PSV kampioen wordt.
inderdaad, zonder Guti is het tot nu toe wel erg moeizaam gegaanquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:43 schreef Gutanoth het volgende:
Haha man man man, nog 28 wedstrijden te gaan jongens, voor je het weet zijn guti en bergwijn geblesseerd en dan ben je gewoon de lul
quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, zonder Guti is het tot nu toe wel erg moeizaam gegaan
Grotendeels mee eens. Dat PSV kampioen wordt is echter nog geen zekerheidjequote:Op dinsdag 25 september 2018 19:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ziyech miskoop. Laat het nooit zien in grote wedstrijden. Technisch goede speler maar fysiek en wilskracht mist. Frenkie idem dito. En daar willen ze dan "80 miljoen voor betalen"![]()
Tadic voor 18 miljoen gekocht die zelfs tegen VVV het lastig heeft. Blind een waterdrager van United die niet kan verdedigen. A 20 miljoen.
PSV wordt gewoon kampioen. De Ajax spelers zijn overgehyped door de media maar in werkelijkheid gewoon niet zo goed. Het elftal van PSV is in elke linie beter.
We zijn inmiddels alweer 34 wedstrijden ongeslagen (duels (W30 G4). Dan is een marge van 5 punten nu al vrij royaal. We zullen heus wel ergens averij oplopen maar dat gaat Ajax ook doen. Statistisch is de kans 90% dat PSV kampioen wordt.
Ach, eerst was het lucky PSV dat altijd in de laatste minuut scoort. Nu is het PSV de almachtige. Zo gaat dat nou eenmaalquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:48 schreef rubbereend het volgende:
blijkbaar zijn de moeilijke wedstrijden tegen Fortuna en Zwolle alweer vergeten.........
Gewoon dikverdiend gewonnen. Doelpunten in de laatste minuut doen daar niets aan af. Die clubs mogen van geluk spreken dat PSV niet scherp voor de goal was.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:48 schreef rubbereend het volgende:
blijkbaar zijn de moeilijke wedstrijden tegen Fortuna en Zwolle alweer vergeten.........
Je ziet wel dat PSV groeit. Andere speelwijze, nieuwe spelers, dat moet even op elkaar inwerken.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:48 schreef rubbereend het volgende:
Was ook een voorbeeld, jij bent slim genoeg om dat te begrijpenquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, zonder Guti is het tot nu toe wel erg moeizaam gegaan
Gevalletje:quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brenet![]()
https://www.voetbalprimeu(...)bundesliga-goal.html
Doet me denken aan Marcellis vs. Perez een paar jaar geledenquote:Op maandag 24 september 2018 17:26 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat klopt alhoewel deze qua timing perfect was meteen na de aftrap laten zien wie de baas is. Was die van Marcellis mooier was want in de loop/actie en mooie zwiep van Perezquote:Op dinsdag 25 september 2018 23:04 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Marcellis vs. Perez een paar jaar geleden
Haha, rustig aan johquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Stoer hoor, om iemand op basis van zijn stemgeluid uit te lachen en belachelijk te maken. Jouw ouders zullen wel trots zijn op je.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:07 schreef Vliegbaard het volgende:
die rare Ten Hag. Als ik die man hoor praten kom ik al niet meer bij.
Het is gewoon zijn vreemde tongval, accent, stemgeluid, expressie en zijn kijk op voetbal bij elkaar.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stoer hoor, om iemand op basis van zijn stemgeluid uit te lachen en belachelijk te maken. Jouw ouders zullen wel trots zijn op je.
Het leven moet een feestje zijn als je zo perfect bent als jij!
GGMM komt uit Fryslân, lol.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stoer hoor, om iemand op basis van zijn stemgeluid uit te lachen en belachelijk te maken. Jouw ouders zullen wel trots zijn op je.
Oh ja, dan is het wel goed.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is gewoon zijn vreemde tongval, accent, stemgeluid, expressie en zijn kijk op voetbal bij elkaar.
quote:Op woensdag 26 september 2018 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen wat jij er van vindtquote:
Genoeg om er nu voor de 2e keer op te reageren.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen wat jij er van vindt.
Ja het is al goed joh.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genoeg om er nu voor de 2e keer op te reageren.
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja het is al goed joh.
dit is de derde keer al. Oeps. nu laat ik zien dat het me wel iets kan schelen.
quote:Op woensdag 26 september 2018 13:29 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik zoek nog even wat filmpjes van Ten Hag op.
Heeft 'ie al een eigen topic?quote:Op dinsdag 25 september 2018 23:48 schreef PSVCL het volgende:
Badr: Plaats je aleen maar omdat ie Mocro is !1!!!1!!
Hij is onze dorpsidioot.quote:Op woensdag 26 september 2018 12:31 schreef Dejannn het volgende:
Als je zo'n Scarface88 ziet posten vraag ik me inderdaad sterk af of hij wel een PSV-fan is. Komt meer over als iemand met een vrij enge haat richting Ajax, waarvoor hij PSV gebruikt om daar een soort vorm aan te geven.
Viel me ook al op snap en denk ook best dat Rosario in potentie beter zal worden dan Hendrix, maar hendrix speelt wel constanter en zou als controleur goed passen op het middenveld met een de Jong en vd Beek ofzo ?quote:Op woensdag 26 september 2018 13:44 schreef TehRocks het volgende:
Wel Rosario maar geen Hendrix in de voorselectie. Waarschijnlijk omdat Koeman denkt dat er meer potentie in Rosario zit tov Hendrix die aan z'n top zit.
Dumfries vind ik nog niet echt denderend, maar zit ook potentie in.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:50 schreef ser het volgende:
[..]
Viel me ook al op snap en denk ook best dat Rosario in potentie beter zal worden dan Hendrix, maar hendrix speelt wel constanter en zou als controleur goed passen op het middenveld met een de Jong en vd Beek ofzo ?
Ook raar dat Dumfries geen voorselectie heeft is toch aardige stappen aan het maken.
Last van ajaciditus?quote:Op dinsdag 25 september 2018 22:27 schreef PSVCL het volgende:
Inter is weer aan het kloten..
De 1e 3 punten zijn binnen volgende week
Het wordt pas echt genant wanneer we zijn kwaliteiten als trainer gaan besprekenquote:Op woensdag 26 september 2018 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |