Geen idee, alleen Suljovic en Anderson hebben een duidelijk goed jaar. Van Gerwen gooit op de rankingTV-toernooien echt verschrikkelijk terwijl hij op de vloer iedereen aan gort gooit als hij meedoet.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er allemaal met Rob Cross aan de hand, die is de weg ook aardig kwijt.
Ja, u bent allen welkom voor het voetbalfeest.quote:
tegenquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja, u bent allen welkom voor het voetbalfeest.
PSV - Ajax morgen. Durf je een voorspelling te doen?quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja, u bent allen welkom voor het voetbalfeest.
Espanyol. Hebben 7 punten gehaald uit 12 wat voor hun doen prima is. Omslagje van verdedigend voetbal naar aanvallend voetbal gemaakt, maar moeten by far geen probleem zijn.quote:
Volgens wikipedia is een woord het kleinste element in de taal met ofwel objectieve of subjectieve betekenisquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit lijkt me een interessante discussie.
ff google gebruikt nu:quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat is dit voor taal joh praat gewoon nederlands
Whitlock doet het voor zijn doen ook wel weer aardig in vergelijking met een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Geen idee, alleen Suljovic en Anderson hebben een duidelijk goed jaar. Van Gerwen gooit op de rankingTV-toernooien echt verschrikkelijk terwijl hij op de vloer iedereen aan gort gooit als hij meedoet.
lolquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ff google gebruikt nu:
Estoy pvver, fuera con esa mierda de cáncer
quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ff google gebruikt nu:
Estoy pvver, fuera con esa mierda de cáncer
Nee, ik ben stiekem al blij als het gat niet wordt vergroot naar vijf punten.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV - Ajax morgen. Durf je een voorspelling te doen?
Ik zou hopen op De Ligt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, ik ben stiekem al blij als het gat niet wordt vergroot naar vijf punten.
Ja, dit jaar twee ET-finales bereikt wat vrij oké is. Wel kansloos in de QF van de World Matchplay.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Whitlock doet het voor zijn doen ook wel weer aardig in vergelijking met een paar jaar terug.
Ja, klopt.quote:
Niveauverschil is denk ik nog te groot.quote:
Welkequote:Op zaterdag 22 september 2018 20:31 schreef Saind het volgende:
Ik zit echt een saaie kutfilm te kijken
Dat vind ik ook altijd wel mooi.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja, dit jaar twee ET-finales bereikt wat vrij oké is. Wel kansloos in de QF van de World Matchplay.
Volgende week gaan we weer serieus darten met de World Grand Prix. Dubbel in, dubbel uit.
jaquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Star Wars?
Die films heb ik alle 16 overgeslagen.
Han Solo dies.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Star Wars?
Die films heb ik alle 16 overgeslagen.
Net als Marcelo.quote:
Lolquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:34 schreef onlogisch het volgende:
Ooit iemand zó gruwelijk mad gekregen met die spoiler
Gaat het wel goed met jequote:Op zaterdag 22 september 2018 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Loldat moet een grappige gebeurtenis geweest zijn
Wou dat ik er bij had kunnen zijn.
Navas zelfs lolquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Net als Marcelo.
Kroos ook, zit niet eens op de bank, terwijl Carvajal ook lichte pijntjes heeft.
Woensdag trekt de karavaan immers naar Sevilla en zaterdag is de derby.
Enige domper is dat Nacho linksback is.quote:
Ik mis CR7 welquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Enige domper is dat Nacho linksback is.
Ik mis vooral iets verfijnends in het spel. Het is nog iets teveel kwantiteit in plaats van kwaliteit qua schoten.quote:
Niet gek als je 40 goals inlevert he, team moet hun draai nog in vinden daarin. Benzgod gaat wel lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik mis vooral iets verfijnends in het spel. Het is nog iets teveel kwantiteit in plaats van kwaliteit qua schoten.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:44 schreef Masterminded het volgende:
Dankzij het vertrek van CR7 kan ik weer sympathie wegdragen voor Real Madrid.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:44 schreef Masterminded het volgende:
Dankzij het vertrek van CR7 kan ik weer sympathie wegdragen voor Real Madrid.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Benzema laat na jaren onder het juk van CR7 zichzelf echt zien. Ik geniet van hem.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet gek als je 40 goals inlevert he, team moet hun draai nog in vinden daarin. Benzgod gaat wel lekker
Ik ken de Benz al van zijn Lyontijd, wat vliegt de tijd weer 422 #TIJDENquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Benzema laat na jaren onder het juk van CR7 zichzelf echt zien. Ik geniet van hem.
Hij zit nu negen jaar bij Real en misschien is dit het seizoen waar hij echt tot ontploffing komt, genot.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken de Benz al van zijn Lyontijd, wat vliegt de tijd 422 weer #TIJDEN
Heb je zijn docu al gezien op NETFLIX? (dus niet van die bullshit series als de rest)quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij zit nu negen jaar bij Real en misschien is dit het seizoen waar hij echt tot ontploffing komt, genot.
Lasgodquote:
Ramos na dit seizoen 600+ wedstrijden voor Realquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij zit nu negen jaar bij Real en misschien is dit het seizoen waar hij echt tot ontploffing komt, genot.
Nee, heb hem wel in mijn watchlist gezet.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Heb je zijn docu al gezien op NETFLIX? (dus niet van die bullshit series als de rest)
Ik zou een nieuwe weegschaal kopen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:51 schreef JanCees het volgende:
wtf vraag me af of dat wel klopt
570 tering jantje
En een maker van doelpunten op de hoogste tonelen. Wat een god.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ramos na dit seizoen 600+ wedstrijden voor Real
clublegende
want?quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou een nieuwe weegschaal kopen.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ramos na dit seizoen 600+ wedstrijden voor Real
clublegende
Met de VAR zou Barca nooit een CL pakkenquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beste.90minuten.Voetbal.Ooit.Op.Een.Mat.Neergelegd.
Doen ze nu ook al niet door wanbeleid te voeren, genot.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met de VAR zou Barca nooit een CL pakken
Echt he, hoewel die Braziliaan wel een kleine god is hoorquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Doen ze nu ook al niet door wanbeleid te voeren, genot.
Coutinho? Die moeten ze gewoon naast Leo en Luisito zetten. Op het middenveld gebruik je hem niet in zijn kracht.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt he, hoewel die Braziliaan wel een kleine god is hoor
Nee die ander wiens naam ik telkens vergeetquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Coutinho? Die moeten ze gewoon naast Leo en Luisito zetten. Op het middenveld gebruik je hem niet in zijn kracht.
Malcom is geblesseerd en je hebt Arthur.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee die ander wiens naam ik telkens vergeet
Arthur ja, of vind je hem niks?quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Malcom is geblesseerd en je hebt Arthur.
ikkequote:Op zaterdag 22 september 2018 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken een user hier die een shirt van hem heeft, die user is een KK divisie harde eindbaas
Arthur is uitstekend. Die moet op het middenveld met Busi en Rakitic. Coutinho dan een linie naar voren.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Arthur ja, of vind je hem niks?
Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:01 schreef JanCees het volgende:
wil eigenlijk nieuw shirtje hale op dhgate
maar weet nog niet welke club
Doe DP een plezier met een shirt van Joaquin.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:01 schreef JanCees het volgende:
wil eigenlijk nieuw shirtje hale op dhgate
maar weet nog niet welke club
Het hele forum?quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Fuck R&P.
Ik post 1 keer en meteen dicht.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Doe DP een plezier met een shirt van Joaquin.
Ik zocht daar voor een Betis trainingspak, maar kon niet echt goeie vindenquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Doe DP een plezier met een shirt van Joaquin.
Volwassen mannen die een trainingspak dragen zijn sowieso vrij triest.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zocht daar voor een Betis trainingspak, maar kon niet echt goeie vinden
Ik ga niet naakt sporten, vieze homoquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volwassen mannen die een trainingspak dragen zijn sowieso vrij triest.
Schreeuw ff niet zoquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Walgelijk TS. WAT HEEFT HIJ NOU GEZEGD?
Beetje onzeker over je lichaam?quote:
Jij gaat naar de gym met een vol trainingspak aan?quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga niet naakt sporten, vieze homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |