WAAROM LAAT JE DE SCENE ZIEN AAN MIJ TERWIJL IK DE SERIE NOG NIET HEB GEZIEN DAN?quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zal zeggen dat dit een wereld scene is als je de serie hebt gezien, idioot.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1043564718110257152.
nicequote:Op zaterdag 22 september 2018 20:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk.
Shaslik op zo juist.
(spoiler) Uiteindelijk blijkt dat het broers zijn he. (\spoiler)quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zal zeggen dat dit een wereld scene is als je de serie hebt gezien, idioot.
PSI is aardig gelijk met antifa.quote:
Die scene met die ex van raquel.quote:
Bulthuis.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
Die werd goed gedold.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
Heerenveen heeft echt een misselijkmakend slecht elftal, hoor. Ik denk dat ze gewoon blij mogen zijn als ze in de Eredivisie blijven, mede dankzij Zeneli en Lammers.quote:
Goed ja. Ondergewaardeerde snack wel.quote:
Vlap is een parodie op een voetballer.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heerenveen heeft echt een misselijkmakend slecht elftal, hoor. Ik denk dat ze gewoon blij mogen zijn als ze in de Eredivisie blijven, mede dankzij Zeneli en Lammers.
weet niet wat psi isquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
PSI is aardig gelijk met antifa.
Wat is er allemaal met Rob Cross aan de hand, die is de weg ook aardig kwijt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heerenveen heeft echt een misselijkmakend slecht elftal, hoor. Ik denk dat ze gewoon blij mogen zijn als ze in de Eredivisie blijven, mede dankzij Zeneli en Lammers.
Geen idee, alleen Suljovic en Anderson hebben een duidelijk goed jaar. Van Gerwen gooit op de rankingTV-toernooien echt verschrikkelijk terwijl hij op de vloer iedereen aan gort gooit als hij meedoet.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er allemaal met Rob Cross aan de hand, die is de weg ook aardig kwijt.
Ja, u bent allen welkom voor het voetbalfeest.quote:
tegenquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja, u bent allen welkom voor het voetbalfeest.
PSV - Ajax morgen. Durf je een voorspelling te doen?quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja, u bent allen welkom voor het voetbalfeest.
Espanyol. Hebben 7 punten gehaald uit 12 wat voor hun doen prima is. Omslagje van verdedigend voetbal naar aanvallend voetbal gemaakt, maar moeten by far geen probleem zijn.quote:
Volgens wikipedia is een woord het kleinste element in de taal met ofwel objectieve of subjectieve betekenisquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit lijkt me een interessante discussie.
ff google gebruikt nu:quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat is dit voor taal joh praat gewoon nederlands
Whitlock doet het voor zijn doen ook wel weer aardig in vergelijking met een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Geen idee, alleen Suljovic en Anderson hebben een duidelijk goed jaar. Van Gerwen gooit op de rankingTV-toernooien echt verschrikkelijk terwijl hij op de vloer iedereen aan gort gooit als hij meedoet.
lolquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ff google gebruikt nu:
Estoy pvver, fuera con esa mierda de cáncer
quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ff google gebruikt nu:
Estoy pvver, fuera con esa mierda de cáncer
Nee, ik ben stiekem al blij als het gat niet wordt vergroot naar vijf punten.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV - Ajax morgen. Durf je een voorspelling te doen?
Ik zou hopen op De Ligt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, ik ben stiekem al blij als het gat niet wordt vergroot naar vijf punten.
Ja, dit jaar twee ET-finales bereikt wat vrij oké is. Wel kansloos in de QF van de World Matchplay.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Whitlock doet het voor zijn doen ook wel weer aardig in vergelijking met een paar jaar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |