Ik mis vooral iets verfijnends in het spel. Het is nog iets teveel kwantiteit in plaats van kwaliteit qua schoten.quote:
Niet gek als je 40 goals inlevert he, team moet hun draai nog in vinden daarin. Benzgod gaat wel lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik mis vooral iets verfijnends in het spel. Het is nog iets teveel kwantiteit in plaats van kwaliteit qua schoten.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:44 schreef Masterminded het volgende:
Dankzij het vertrek van CR7 kan ik weer sympathie wegdragen voor Real Madrid.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:44 schreef Masterminded het volgende:
Dankzij het vertrek van CR7 kan ik weer sympathie wegdragen voor Real Madrid.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Benzema laat na jaren onder het juk van CR7 zichzelf echt zien. Ik geniet van hem.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet gek als je 40 goals inlevert he, team moet hun draai nog in vinden daarin. Benzgod gaat wel lekker
Ik ken de Benz al van zijn Lyontijd, wat vliegt de tijd weer 422 #TIJDENquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Benzema laat na jaren onder het juk van CR7 zichzelf echt zien. Ik geniet van hem.
Hij zit nu negen jaar bij Real en misschien is dit het seizoen waar hij echt tot ontploffing komt, genot.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken de Benz al van zijn Lyontijd, wat vliegt de tijd 422 weer #TIJDEN
Heb je zijn docu al gezien op NETFLIX? (dus niet van die bullshit series als de rest)quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij zit nu negen jaar bij Real en misschien is dit het seizoen waar hij echt tot ontploffing komt, genot.
Lasgodquote:
Ramos na dit seizoen 600+ wedstrijden voor Realquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij zit nu negen jaar bij Real en misschien is dit het seizoen waar hij echt tot ontploffing komt, genot.
Nee, heb hem wel in mijn watchlist gezet.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Heb je zijn docu al gezien op NETFLIX? (dus niet van die bullshit series als de rest)
Ik zou een nieuwe weegschaal kopen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:51 schreef JanCees het volgende:
wtf vraag me af of dat wel klopt
570 tering jantje
En een maker van doelpunten op de hoogste tonelen. Wat een god.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ramos na dit seizoen 600+ wedstrijden voor Real
clublegende
want?quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou een nieuwe weegschaal kopen.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ramos na dit seizoen 600+ wedstrijden voor Real
clublegende
Met de VAR zou Barca nooit een CL pakkenquote:Op zaterdag 22 september 2018 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beste.90minuten.Voetbal.Ooit.Op.Een.Mat.Neergelegd.
Doen ze nu ook al niet door wanbeleid te voeren, genot.quote:Op zaterdag 22 september 2018 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met de VAR zou Barca nooit een CL pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |