Nee, mensen moeten geen dom gelul het internet op slingeren zonder concrete bronnen of voorbeelden. Enkel omdat ze een onderbuikgevoel hebben dat de Stint een machine is die op dagelijkse basis tientallen slachtoffers veroorzaakt.quote:Op zondag 23 september 2018 10:00 schreef Leandra het volgende:
Jongens echt.... moet het nou een wedstrijdje worden wie de grootste heeft?
Okay, dan ga je gewoon hier door met je respectloze geneuzel ipv een topic te openen over de veiligheid van Stints.quote:Op zondag 23 september 2018 10:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee, mensen moeten geen dom gelul het internet op slingeren zonder concrete bronnen of voorbeelden. Enkel omdat ze een onderbuikgevoel hebben dat de Stint een machine is die op dagelijkse basis tientallen slachtoffers veroorzaakt.
Het is anders niet zo heel lang zoeken hoor:quote:Op zondag 23 september 2018 09:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is toch niet belangrijk? Want dat was mijn vraag niet.
Het is blijkbaar bijzonder moeilijk te bevatten, zal ik het nog eens op rijtje zetten:
1 er wordt gezegd dat alle Stints aan de kant gezet moeten worden tot er duidelijkheid is
2 vervolgens wordt er beweerd dat punt 1 in de luchtvaart zeer gebruikelijk is
3 ik vraag 1 voorbeeld waarbij alle vliegtuigen van een model na een crash aan de grond zijn gehouden
En het zal misschien verbazen, maar dat voorbeeld heb ik nog steeds niet gezien.
Zoals hier eerder ook al werd geopperd lijkt het me niet meer dan logisch om even van het vervoer van kinderen af te zien todat men duidelijkheid heeft omtrent de oorzaak.quote:Op zondag 23 september 2018 10:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee, mensen moeten geen dom gelul het internet op slingeren zonder concrete bronnen of voorbeelden. Enkel omdat ze een onderbuikgevoel hebben dat de Stint een machine is die op dagelijkse basis tientallen slachtoffers veroorzaakt.
"Ik zie een artikel met in de title 787 en grounding, dit is het bewijs!"quote:Op zondag 23 september 2018 10:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is anders niet zo heel lang zoeken hoor:
https://www.businessinsid(...)ounded-planes-2013-1
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Hij vroeg om 1 enkel voorbeeld en dat heeft hij gekregen... Wat jij er verder allemaal bij verzint doet niet zoveel terzake he.quote:Op zondag 23 september 2018 12:38 schreef OEM het volgende:
[..]
"Ik zie een artikel met in de title 787 en grounding, dit is het bewijs!"
De 787 is nooit gecrashed en kan dus nooit na een crash geground zijn. De grounding van de 787 is pas 7 dagen na het eerste incident van kracht geworden.
Los hiervan: iedereen die denkt dat de paar voorbeelden die genoemd worden (787, DC10, An24, Concorde ) bewijzen dat dit zeer gebruikelijk is in de luchtvaart:
• ga tellen hoeveel crashes er zijn geweest (hint: heel veel)
• ga tellen hoeveel groundings er zijn geweest (hint: heel weinig)
• ga in het woordenboek opzoeken wat 'gebruikelijk' betekent
• laat je emoties even voor wat het is, en kijk objectief naar wat je gevonden hebt
787 is nooit gecrashed. Nieuwe poging graag. Nu wel een goed voorbeeld graag.quote:Op zondag 23 september 2018 13:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij vroeg om 1 enkel voorbeeld en dat heeft hij gekregen... Wat jij er verder allemaal bij verzint doet niet zoveel terzake he.
Het voorbeeld dekt de lading ruim. Derhalvequote:Op zondag 23 september 2018 14:51 schreef OEM het volgende:
[..]
787 is nooit gecrashed. Nieuwe poging graag. Nu wel een goed voorbeeld graag.
Helaas, 787 heb ik al eerder ontkracht.quote:Op zondag 23 september 2018 10:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is anders niet zo heel lang zoeken hoor:
https://www.businessinsid(...)ounded-planes-2013-1
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
We kunnen de kinderen toch moeilijk een maand binnen gaan houden nu? Er is nog zoiets als leerplicht en een werkgever. Dat wordt echt lastig allemaal.quote:Op zondag 23 september 2018 10:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoals hier eerder ook al werd geopperd lijkt het me niet meer dan logisch om even van het vervoer van kinderen af te zien todat men duidelijkheid heeft omtrent de oorzaak.
Dan gaan ze maar lopen of regelen iets anders.quote:Op zondag 23 september 2018 16:25 schreef GereDathan het volgende:
[..]
We kunnen de kinderen toch moeilijk een maand binnen gaan houden nu? Er is nog zoiets als leerplicht en een werkgever. Dat wordt echt lastig allemaal.
Zou ik als ouder niet mee akkoord gaan, ik betaal voor bso en een dergelijk incident is voor mij niet genoeg reden om dan het vervoer tussen school en bso dan maar af te schaffen. Ondernemersrisico noem je dat. Als ze dan zonodig de stints willen stilzetten dan verzinnen ze maar wat andersquote:Op zondag 23 september 2018 10:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoals hier eerder ook al werd geopperd lijkt het me niet meer dan logisch om even van het vervoer van kinderen af te zien todat men duidelijkheid heeft omtrent de oorzaak.
Hoe ging het toen die stints nog niet gebruikt werden?quote:Op zondag 23 september 2018 16:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Zou ik als ouder niet mee akkoord gaan, ik betaal voor bso en een dergelijk incident is voor mij niet genoeg reden om dan het vervoer tussen school en bso dan maar af te schaffen. Ondernemersrisico noem je dat. Als ze dan zonodig de stints willen stilzetten dan verzinnen ze maar wat anders
Wat jij wil joh... Verder lekkere discussie ook in dit topic...quote:Op zondag 23 september 2018 16:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Helaas, 787 heb ik al eerder ontkracht.
De rest was ook allemaal NA onderzoek.
Denken in oplossingen lijkt wel rocketscience idd...quote:Op zondag 23 september 2018 16:30 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar lopen of regelen iets anders.
Gewoon lopen.quote:Op zondag 23 september 2018 17:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe ging het toen die stints nog niet gebruikt werden?
Nee.quote:
Bij de 787 had men een probleem (noodlanding) vervolgens is de hele vloot aan de grond gezet en is men het gaan uitzoeken... Dat jij dat verder niet zo goed snapt is niet mijn probleem... Het crashen ansich is helemaal niet relevant of wel dan?quote:Op zondag 23 september 2018 17:19 schreef OEM het volgende:
Nee.
787 is nooit gecrashed. Nieuwe poging graag. Nu wel een goed voorbeeld graag.
quote:
Dat is ook vervoer. En volgens AchJa mogen er sowieso geen kinderen meer vervoerd worden, dus hoe doen de ouders dat dan?quote:Op zondag 23 september 2018 16:30 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar lopen of regelen iets anders.
Ik denk dat hij specifiek het vervoer in een bakfiets bedoeld.quote:Op zondag 23 september 2018 17:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is ook vervoer. En volgens AchJa mogen er sowieso geen kinderen meer vervoerd worden, dus hoe doen de ouders dat dan?
Nee, lastige oplossing. Niet werkbaar denk ik.
Er wordt gevraagd naar een voorbeeld voor een grouding direct na een crash. En jij komt met een voorbeeld van 7 dagen na een incident.... Maar vooral blijven volhouden dat ik het niet snap Misschien moet je eens reageren zonder al die emoties in je lijf. Homo.quote:Op zondag 23 september 2018 17:39 schreef AchJa het volgende:
Bij de 787 had men een probleem (noodlanding) vervolgens is de hele vloot aan de grond gezet en is men het gaan uitzoeken... Dat jij dat verder niet zo goed snapt is niet mijn probleem... Het crashen ansich is helemaal niet relevant of wel dan?
Ook jij snapt best dat ik het over het vervoer in zo'n stint had.quote:Op zondag 23 september 2018 17:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is ook vervoer. En volgens AchJa mogen er sowieso geen kinderen meer vervoerd worden, dus hoe doen de ouders dat dan?
Nee, lastige oplossing. Niet werkbaar denk ik.
Emoties zegt ie...quote:Op zondag 23 september 2018 17:59 schreef OEM het volgende:
Er wordt gevraagd naar een voorbeeld voor een grouding direct na een crash. En jij komt met een voorbeeld van 7 dagen na een incident.... Maar vooral blijven volhouden dat ik het niet snap Misschien moet je eens reageren zonder al die emoties in je lijf. Homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |