abonnement Unibet Coolblue
pi_182098220
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:31 schreef matspontius het volgende:

[..]

Je kan ook eerst nadenken voordat je je eigen onvolkomenheden over de rug van 4 omgekomen kleintjes het internet op moet plempen ....
Ik wed dat in jouw 4000 posts hier ook wel ergens een opmerking te vinden valt die, als je hem uit de context trekt, door sommigen aanstootgevend wordt gevonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2018 09:34:15 ]
  maandag 24 september 2018 @ 09:36:07 #152
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098245
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:33 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik wed dat in jouw 4000 posts hier ook wel ergens een opmerking te vinden valt die, als je hem uit de context trekt, voor sommigen aanstootgevend wordt gevonden.
Nee hoor, want ik denk goed na. Internet is open dus iedereen weet dat binnen no time. Alleen daar kun je al over nadenken voordat je je flauwekul op het internet post. Inmiddels heb ik ook alle "sociale" media shit verwijderd ....................
"Hoka Hey!"
pi_182098270
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:36 schreef matspontius het volgende:

[..]

Nee hoor, want ik denk goed na. Internet is open dus iedereen weet dat binnen no time. Alleen daar kun je al over nadenken voordat je je flauwekul op het internet post. Inmiddels heb ik ook alle "sociale" media shit verwijderd ....................
Je kan natuurlijk geen sociale contacten onderhouden als je alleen maar 100% lange-tenen-bestendige, niet meervoudig interpreteerbare uitingen doet.
  maandag 24 september 2018 @ 09:40:34 #154
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098300
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk geen sociale contacten onderhouden als je alleen maar 100% lange-tenen-bestendige, niet meervoudig interpreteerbare uitingen doet.
Sociale contacten onderhouden via sociale media :N Welkom in de "moderne" tijd. Maar dat is haast ondoenlijk inderdaad. Je kan overigens wel eerst nadenken voordat je dit soort zaken post - dat is in dit geval duidelijk niet gedaan. Naderhand nog slappe excuses verzinnen om je mega blunder proberen te verdoezelen ..... tja
"Hoka Hey!"
pi_182098308
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:00 schreef Lunatiek het volgende:

Ik ben het verschillende keren letterlijk tegengekomen op de sites van werkgevers. "Wij verwachten dat u actief bent op social media".
Ik heb dit even gegoogeld in combinatie met het woord vacature en ik kreeg welgeteld 1 (één) hit. Dit topic met jouw opmerking. Ik heb het werkelijk waar nog nooit gezien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182098316
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk geen sociale contacten onderhouden als je alleen maar 100% lange-tenen-bestendige, niet meervoudig interpreteerbare uitingen doet.
Het was zo als ik het zie ook nog eens een sarcastische opmerking. Als juf had ik dat dan aangegeven ipv dat mijn account gehackt zou zijn. Maar het zal wel een paniek reactie zijn geweest om het zo uit te leggen.
pi_182098323
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 09:41 schreef Cherni het volgende:

[..]

Het was zo als ik het zie ook nog eens een sarcastische opmerking. Als juf had ik dat dan aangegeven ipv dat mijn account gehackt zou zijn. Maar het zal wel een paniek reactie zijn geweest om het zo uit te leggen.
Ja precies
pi_182098338
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:06 schreef Igen het volgende:
Het loopt wel echt de spuigaten uit met het ontslaan van mensen omdat ze privé een misplaatste grap op Twitter of Facebook hebben gemaakt zeg. :{
In 2014 (!) blijkbaar 300 zaken bij DAS: https://radar.avrotros.nl(...)vaker-reden-ontslag/
En dat is 4 jaar geleden en gegevens van 1 juridisch bedrijf :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 september 2018 @ 09:43:49 #159
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098345
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 09:41 schreef Cherni het volgende:

[..]

Het was zo als ik het zie ook nog eens een sarcastische opmerking. Als juf had ik dat dan aangegeven ipv dat mijn account gehackt zou zijn. Maar het zal wel een paniek reactie zijn geweest om het zo uit te leggen.
Het is een oliedomme actie gevolgd door een oliedomme actie ...... En dat voor een leerkracht ....
"Hoka Hey!"
pi_182098404
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In 2014 (!) blijkbaar 300 zaken bij DAS: https://radar.avrotros.nl(...)vaker-reden-ontslag/
En dat is 4 jaar geleden en gegevens van 1 juridisch bedrijf :X
En ook toen al was 1 op de 10 ontslagen het gevolg van een post op sociale media: https://radar.avrotros.nl(...)s-vaker-tot-ontslag/
  maandag 24 september 2018 @ 09:48:58 #161
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_182098414
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:48 schreef Igen het volgende:

[..]

En ook toen al was 1 op de 10 ontslagen het gevolg van een post op sociale media: https://radar.avrotros.nl(...)s-vaker-tot-ontslag/
Oftewel, je zou zeggen dat mensen inmiddels wat verstandiger zouden worden m.b.t. wat ze posten op social media. Zeker het wat hoger opgeleide gedeelte van de samenleving.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_182098432
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Oftewel, je zou zeggen dat mensen inmiddels wat verstandiger zouden worden m.b.t. wat ze posten op social media. Zeker het wat hoger opgeleide gedeelte van de samenleving.
Ik zou zeggen dat het tijd wordt voor een wet die zegt dat je baas niks te maken heeft met wat je privé doet.
pi_182098441
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:43 schreef matspontius het volgende:

[..]

Het is een oliedomme actie gevolgd door een oliedomme actie ...... En dat voor een leerkracht ....
Iedereen maakt fouten waarvan je achteraf denkt hoe kan het gebeuren. En een ontslag op staande voet vind ik gewoon een te harde straf. Ook chirurgen maken fouten en ik maak ze regelmatig ook. Je moet mensen wel de kans geven ze te herstellen.
pi_182098465
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Oftewel, je zou zeggen dat mensen inmiddels wat verstandiger zouden worden m.b.t. wat ze posten op social media. Zeker het wat hoger opgeleide gedeelte van de samenleving.
Helaas vragen mensen zich bij een geplaatste post niet af of je nu hoog of laag opgeleid bent. Als heel Nederland duikt over een privé post die uitlekt dan ga je nat.
pi_182098468
Vind ik niet unnen.
Vrije woord bove nalles.
  maandag 24 september 2018 @ 09:55:51 #166
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098480
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:50 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat het tijd wordt voor een wet die zegt dat je baas niks te maken heeft met wat je privé doet.
Dus een voorbeeldfunctie geldt niet? In je vrije tijd kun je elke onzin maar verkopen, ook bv racistische taal, neo-nazistische sympathieën, etc. Ja, daar zal je baas vrolijk van worden als dat geassocieerd wordt met dat/die bedrijf/instelling .......
"Hoka Hey!"
  maandag 24 september 2018 @ 09:55:52 #167
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_182098481
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 09:54 schreef Cherni het volgende:

[..]

Helaas vragen mensen zich bij een geplaatste post niet af of je nu hoog of laag opgeleid bent. Als heel Nederland duikt over een privé post die uitlekt dan ga je nat.
Dat bedoel ik ook niet. Ik verwacht van een hbo-geschoolde leraar, een arts of nog iets soortgelijks gewoon net iets meer dan van een tegelzetter. En zoals je weet heb ik verder niets tegen tegelzetters.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 24 september 2018 @ 09:58:06 #168
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_182098501
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:50 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat het tijd wordt voor een wet die zegt dat je baas niks te maken heeft met wat je privé doet.
Daar zijn al dingen over vastgelegd, maar die stoppen op het moment dat dat wat je privé doet van invloed is op je werk of je werkgever.

Zo mag je best op je vrije tijd drinken, maar niet dronken op je werk komen. Zo mag je best carnaval vieren, maar niet in je bedrijfskleding. En moet je geen opmerkingen op social media maken die negatief afstralen op je werkgever - wat in dit geval dus wel zo is gezien de functie.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_182098505
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:55 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dus een voorbeeldfunctie geldt niet? In je vrije tijd kun je elke onzin maar verkopen, ook bv racistische taal, neo-nazistische sympathieën, etc. Ja, daar zal je baas vrolijk van worden als dat geassocieerd wordt met dat/die bedrijf/instelling .......
Dan levert die baas eerst maar eens een juridisch steekhoudend bewijs dat zijn bedrijf met het privégedrag van deze werkgever wordt geassocieerd en daar schade van ondervindt.

Ontslag op staande voet omdat de baas een beetje bang is dat misschien bla bla zou niet moeten kunnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2018 09:58:49 ]
  maandag 24 september 2018 @ 10:01:12 #170
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098537
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:58 schreef Igen het volgende:

[..]

Dan levert die baas eerst maar eens een juridisch steekhoudend bewijs dat zijn bedrijf met het privégedrag van deze werkgever wordt geassocieerd en daar schade van ondervindt.

Ontslag op staande voet omdat de baas een beetje bang is dat misschien bla bla zou niet moeten kunnen.
Aha, dus elke baas/werkgever of instelling moet zich maar gaan indekken voor oliedom (of erger) gedrag van zijn werknemers beetje omgekeerde wereld niet?
"Hoka Hey!"
pi_182098597
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:01 schreef matspontius het volgende:

[..]

Aha, dus elke baas/werkgever of instelling moet zich maar gaan indekken voor oliedom (of erger) gedrag van zijn werknemers beetje omgekeerde wereld niet?
En waar ligt bij jou die grens. Als ik jou mag geloven was ik allang ontslagen geweest. Maar gelukkig krijg je bij mijn werkgever eerst een gesprek.
pi_182098622
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:01 schreef matspontius het volgende:

[..]

Aha, dus elke baas/werkgever of instelling moet zich maar gaan indekken voor oliedom (of erger) gedrag van zijn werknemers beetje omgekeerde wereld niet?
Ik vind moreel gezien dat je als werkgever eerst eens in gesprek zou moeten gaan. En ik vind juridisch dat de werkgever schade moet aantonen (dus bijv. minder aanmeldingen voor het nieuwe schooljaar of ouders die hun kind van die school halen).
  maandag 24 september 2018 @ 10:08:10 #173
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098635
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 10:05 schreef Cherni het volgende:

[..]

En waar ligt bij jou die grens. Als ik jou mag geloven was ik allang ontslagen geweest. Maar gelukkig krijg je bij mijn werkgever eerst een gesprek.
De grens ligt bij imago schade die een bedrijf/instelling oploopt door oliedomme of nog ergere opmerkingen ................ Een leerkracht die grapjes maakt over 4 omgekomen kinderen lijkt me nou niet de reclame te zijn waar een basisschol op zit te wachten ....
"Hoka Hey!"
  maandag 24 september 2018 @ 10:10:53 #174
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098664
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:07 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik vind moreel gezien dat je als werkgever eerst eens in gesprek zou moeten gaan. En ik vind juridisch dat de werkgever schade moet aantonen (dus bijv. minder aanmeldingen voor het nieuwe schooljaar of ouders die hun kind van die school halen).
En hoe zit het met de moreel van de werknemer - daar gelijk ook maar regels voor opstellen toch? Sterker nog, volgens mij worden die goed omschreven bij een fatsoenlijk bedrijf/instelling.

Ik werk zelf in een ziekenhuis en daar hanteren ze een heel duidelijke gedragscode - ook ten aanzien van media, internet, e.d.
"Hoka Hey!"
pi_182098704
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:10 schreef matspontius het volgende:

[..]

En hoe zit het met de moreel van de werknemer - daar gelijk ook maar regels voor opstellen toch? Sterker nog, volgens mij worden die goed omschreven bij een fatsoenlijk bedrijf/instelling.

Ik werk zelf in een ziekenhuis en daar hanteren ze een heel duidelijke gedragscode - ook ten aanzien van media, internet, e.d.
Een werknemer moet z'n werk goed doen. Z'n vrijetijdsbesteding, politieke mening of gevoel voor humor gaat de werkgever in beginsel niks aan.

Laatst was er in de computerspelletjes-branche ook zo'n geval waar een muziekcomponist op staande voet werd ontslagen omdat hij op social media flauwe dingen over transgenders had gezegd. Dat gaat te ver en is allemaal veel te hysterisch.

Wat zijn burgerlijke en politieke vrijheden waard als je op staande voet ontslagen kan worden als je ze gebruikt?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2018 10:15:41 ]
  maandag 24 september 2018 @ 10:15:24 #176
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098725
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:13 schreef Igen het volgende:

[..]

Een werknemer moet z'n werk goed doen. Z'n vrijetijdsbesteding, politieke mening of gevoel voor humor gaat de werkgever in beginsel niks aan.
Wel als het bedrijf daardoor schade oploopt. Staat ook meestal goed omschreven, v in een gedragscode
"Hoka Hey!"
pi_182098732
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:15 schreef matspontius het volgende:

[..]

Wel als het bedrijf daardoor schade oploopt. Staat ook meestal goed omschreven, v in een gedragscode
Hoeveel euro schade heeft deze basisschool geleden?
  maandag 24 september 2018 @ 10:17:02 #178
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098742
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Hoeveel euro schade heeft deze basisschool geleden?
Gaat het alleen om geld? Wee je wat imago betekent?
"Hoka Hey!"
pi_182098754
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:17 schreef matspontius het volgende:

[..]

Gaat het alleen om geld? Wee je wat imago betekent?
Ach, helemaal niemand is 100% van onbesproken gedrag. Er valt op een gegeven moment altijd wel iets over iemand te vinden.

Als we zo'n samenleving creëren lijkt me dat ook niet gezond. Dat iedereen de godganse dag op eieren moet lopen en zich bewust moet zijn van z'n gedragingen imago-technisch.

Let wel; ook volkomen normale gedragingen kunnen in sommige opzichten imago-technisch niet handig zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_182098763
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:17 schreef matspontius het volgende:

[..]

Gaat het alleen om geld? Wee je wat imago betekent?
Ja, het gaat alleen om geld. Als een slecht imago niet voor minder inkomsten zorgt, kun je het ook niet als schade rekenen.

Bovendien bewijs je dat eerst maar eens, voor je tot ontslag overgaat.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2018 10:20:43 ]
pi_182098776
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:17 schreef matspontius het volgende:

[..]

Gaat het alleen om geld? Wee je wat imago betekent?
Dus het volk dat een privé gesprek dusdanig verspreid dat heel Nederland daar over heen valt zou je dan ook moeten aanpakken want zorgen ook voor die imagoschade. Want zouden dit soort achterbakse figuren het niet verspreid hebben zou de sarcastische opmerking van een tante Truus uit de polder niet eens het nieuws gehaald hebben.
pi_182098788
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 10:20 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dus het volk dat een privé gesprek dusdanig verspreid dat heel Nederland daar over heen valt zou je dan ook moeten aanpakken want zorgen ook voor die imagoschade. Want zouden dit soort achterbakse figuren het niet verspreid hebben zou de sarcastische opmerking van een tante Truus uit de polder niet eens het nieuws gehaald hebben.
De ontslagen leraar kan nu uiteraard inderdaad degene die het viral heeft laten gaan aanklagen voor imagoschade en inkomstenderving.

Maar het lijkt me niet de kant die we op moeten gaan - dat iedereen elkaar hysterisch met schadeclaims om de oren slaat. Zulke Amerikaanse toestanden moeten we niet willen.
pi_182098796
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ach, helemaal niemand is 100% van onbesproken gedrag. Er valt op een gegeven moment altijd wel iets over iemand te vinden.

Als we zo'n samenleving creëren lijkt me dat ook niet gezond. Dat iedereen de godganse dag op eieren moet lopen en zich bewust moet zijn van z'n gedragingen imago-technisch.

Let wel; ook volkomen normale gedragingen kunnen in sommige opzichten imago-technisch niet handig zijn.
Natuurlijk. Ik heb ook wel eens een sig. gerookt waar het niet mocht. Een dwaas had dat opgenomen en naar mijn werkgever gestuurd. Och een gesprek en een opmerking in mijn dossier en het is klaar.
  maandag 24 september 2018 @ 10:22:54 #184
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098797
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 10:20 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dus het volk dat een privé gesprek dusdanig verspreid dat heel Nederland daar over heen valt zou je dan ook moeten aanpakken want zorgen ook voor die imagoschade. Want zouden dit soort achterbakse figuren het niet verspreid hebben zou de sarcastische opmerking van een tante Truus uit de polder niet eens het nieuws gehaald hebben.
Het gaat hier om imago schade voor een bedrijf. Dat "volk" levert geen imago schade voor hun werkgever op. Of dat gedrag wenselijk is, is een ander verhaal ....
"Hoka Hey!"
pi_182098802
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 10:20 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dus het volk dat een privé gesprek dusdanig verspreid dat heel Nederland daar over heen valt zou je dan ook moeten aanpakken want zorgen ook voor die imagoschade. Want zouden dit soort achterbakse figuren het niet verspreid hebben zou de sarcastische opmerking van een tante Truus uit de polder niet eens het nieuws gehaald hebben.
Precies, je moet zo'n (sarcastische) opmerking ook binnen de context zien. Zo'n opmerking wordt gemaakt onder 4 ogen bij wijze van spreken (okee, op Twitter is het nooit alleen 'tussen jou en mij' dat is ook wel weer waar). :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_182098804
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:22 schreef Igen het volgende:

[..]

De ontslagen leraar kan nu uiteraard inderdaad degene die het viral heeft laten gaan aanklagen voor imagoschade en inkomstenderving.

Maar het lijkt me niet de kant die we op moeten gaan - dat iedereen elkaar hysterisch met schadeclaims om de oren slaat. Zulke Amerikaanse toestanden moeten we niet willen.
Die kant wil ik ook niet op.
  maandag 24 september 2018 @ 10:24:22 #187
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098815
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 10:22 schreef Cherni het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ik heb ook wel eens een sig. gerookt waar het niet mocht. Een dwaas had dat opgenomen en naar mijn werkgever gestuurd. Och een gesprek en een opmerking in mijn dossier en het is klaar.
Een sigaretje roken ligt natuurlijk in dezelfde lijn als grappen maken als leerkracht over zojuist 4 omgekomen kinderen - lekker vergelijk hoor ....
"Hoka Hey!"
pi_182098833
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:24 schreef matspontius het volgende:

[..]

Een sigaretje roken ligt natuurlijk in dezelfde lijn als grappen maken als leerkracht over zojuist 4 omgekomen kinderen - lekker vergelijk hoor ....
Het principe is gelijk. Ook mijn werkgever zou imago schade oplopen in mijn functie als ik geen sig. rook bij de rookpaal. En dan is dat nog onder werktijd ook.
pi_182098844
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:24 schreef matspontius het volgende:

[..]

Een sigaretje roken ligt natuurlijk in dezelfde lijn als grappen maken als leerkracht over zojuist 4 omgekomen kinderen - lekker vergelijk hoor ....
Het was - in mijn interpretatie - geen grap, maar een sarcastische opmerking. Dat is heel wat anders (in de zin dat ze daarmee in feite de andere persoon die klaagde over een vertraging juist terechtwees).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 24 september 2018 @ 10:28:22 #190
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098860
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het was - in mijn interpretatie - geen grap, maar een sarcastische opmerking. Dat is heel wat anders (in de zin dat ze daarmee in feite de andere persoon die klaagde over een vertraging juist terechtwees).
Waarom twittert ze dat niet en gaat ze daarna allerlei onzin excuses verzinnen?
"Hoka Hey!"
pi_182098878
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:28 schreef matspontius het volgende:

[..]

Waarom twittert ze dat niet en gaat ze daarna allerlei onzin excuses verzinnen?
Dat weet ik ook niet, het is ook mijn interpretatie ervan dus ik kan er ook naast zitten natuurlijk, maar ik gok dat ze in paniek allerlei excuses is gaan verzinnen ofzo :?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_182098881
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:28 schreef matspontius het volgende:

[..]

Waarom twittert ze dat niet en gaat ze daarna allerlei onzin excuses verzinnen?
Paniek reactie. Je krijgt heel Nederland over je heen etc. Althans dat zie ik als mogelijkheid.
  maandag 24 september 2018 @ 10:31:07 #193
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098896
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 10:30 schreef Cherni het volgende:

[..]

Paniek reactie. Je krijgt heel Nederland over je heen etc.
Jij interpreteert dat ook maar he ...... Het kan ook anders zijn geweest ....
"Hoka Hey!"
pi_182098899
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 10:30 schreef Cherni het volgende:

[..]

Paniek reactie. Je krijgt heel Nederland over je heen etc. Althans dat zie ik als mogelijkheid.
En die paniek was dus ook terecht.

Trouwens, wat halen mensen in hun hoofd, dat ze "uit heel Nederland" naar een basisschool in Den Haag gaan opbellen om te klagen over wat een van hun invalleraressen op Facebook heeft gepost? Hebben die mensen niks beters te doen!?
  maandag 24 september 2018 @ 10:34:07 #195
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098926
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:31 schreef Igen het volgende:

[..]

En die paniek was dus ook terecht.

Trouwens, wat halen mensen in hun hoofd, dat ze "uit heel Nederland" naar een basisschool in Den Haag gaan opbellen om te klagen over wat een van hun invalleraressen op Facebook heeft gepost? Hebben die mensen niks beters te doen!?
Jij was bij die betreffende vrouw op dat moment en hebt gezien dat het een paniek reactie betrof?
"Hoka Hey!"
pi_182098931
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:31 schreef matspontius het volgende:

[..]

Jij interpreteert dat ook maar he ...... Het kan ook anders zijn geweest ....
Dat kan. Maar er zijn maar weinig mensen die onder dit soort omstandigheden nog goed kunnen handelen.
  maandag 24 september 2018 @ 10:35:06 #197
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098936
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 10:34 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dat kan. Maar er zijn maar weinig mensen die onder dit soort omstandigheden nog goed kunnen handelen.
Maar die situatie heeft ze zelf veroorzaakt ...
"Hoka Hey!"
pi_182098948
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:34 schreef matspontius het volgende:

[..]

Jij was bij die betreffende vrouw op dat moment en hebt gezien dat het een paniek reactie betrof?
Dat zeg ik niet.

Op grond van je valse insinuaties eis ik nu een schadevergoeding van jou, want je hebt nu mijn online-imago beschadigd.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2018 10:35:59 ]
  maandag 24 september 2018 @ 10:36:35 #199
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182098963
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:35 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.

Op grond van je valse insinuaties eis ik nu een schadevergoeding van jou, want je hebt nu mijn online-imago beschadigd.
Ja, goede reply. Dus jij gaat uit van bepaald gedrag terwijl je dit eigenlijk helemaal niet weet ...
"Hoka Hey!"
pi_182098988
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 10:36 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ja, goede reply. Dus jij gaat uit van bepaald gedrag terwijl je dit eigenlijk helemaal niet weet ...
Nou maak je me weer het slachtoffer van een stroman-redenering.

Je bent dus ook nog een herhalingsdader. Ik zal de vervolgstappen met mijn advocaat bespreken - en uiteraard met de leiding van het ziekenhuis waar je werkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2018 10:42:05 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')