abonnement Unibet Coolblue
pi_182024018
quote:
Laatste update: Kernpunten uit Persconferentie 13.00 uur aldus Mevr. van Kammeren (Politie Oss)

-Ongeval gebeurd tussen 800-830 op een bewaakte spoorwegoverweg in Oss
-Ongeval met een elektrische (STINT) bakfiets - werd geschept door een intercity vanuit Den Bosch naar Oss met daarin 57 passagiers
-NS heeft speciaal telefoonnummer geopend voor mensen die met vragen/emoties en die hulp behoeven.
-Oorzaak/Toedracht van het ongeval nog onbekend
-4 kinderen omgekomen in de leeftijd van basisschoolleerlingen
-Meerdere kinderen komen uit één gezin, wordt niet bevestigd of zij allen omgekomen zijn of niet. Het zou gaan om kinderen uit in totaal drie gezinnen
-1 kind + 1 volwassene zwaar gewond in het ziekenhuis
-Politie gaat niet in op vragen over speculaties omtrent de bakfiets (al dan niet op hol geslagen/technisch mankement) en dat zal onderzoek moeten uitwijzen
quote:
Vier kinderen omgekomen bij ongeluk op het spoor bij Oss

OSS - Bij het ongeluk tussen een trein en een elektrische bakfiets op het spoor bij Oss zijn vier kinderen omgekomen. Dat bevestigt de politie. Ook raakten een kind en een volwassene zwaargewond. Het ongeluk gebeurde donderdagochtend rond halfnegen. De twee gewonden liggen in kritieke toestand in het ziekenhuis.

De omgekomen kinderen kwamen van een voorschoolse opvang. De vrouw die de bakfiets bestuurde, kwam van een kinderdagverblijf en had net een of meer kinderen afgezet bij een school. Ze was op weg naar een volgende school. Dat zeggen mensen die de vrouw kennen. De politie bevestigt dat het ging om een bakfiets van een kinderdagverblijf, op weg naar een school in Oss.

In wijkcentrum de Hille aan de Looveltlaan 25 in Oss is een opvangcentrum ingericht. Hier kunnen mensen met vragen terecht, laat de gemeente Oss weten. Burgemeester Wobine Buijs geeft aan 'geschrokken te zijn'. "Dit raakt ons allemaal. We zijn enorm van slag. Wij leven mee met alle families, de school, de kinderopvang en alle andere betrokkenen", zegt ze.

Voor getuigen, waaronder meerdere kinderen, is Slachtofferhulp geregeld. Over de oorzaak van het ongeluk is nog niks bekend.

De politie gaf meteen na het ongeluk al aan dat het om een zeer ernstig ongeluk op het spoor ging waarbij zwaargewonden en mogelijk meerdere doden waren gevallen.

ProRail spreekt na het ongeluk van 'een inktzwarte dag'. "Dit is echt heel erg verschrikkelijk'', aldus een woordvoerder. Het spoorbedrijf gaat, zoals bij ieder ongeluk, onderzoeken wat er precies is misgegaan. Het ongeval gebeurde bij een bewaakte overgang. Topman Pier Eringa van ProRail gaat zelf naar Oss. "Het is verschrikkelijk voor de nabestaanden en betrokkenen. Hier zijn geen woorden voor", aldus Eringa.

Ook bij de NS is men zeer aangeslagen na het zware ongeluk. Ze laten weten verder nog geen details te hebben over de toedracht. Ze worden op de hoogte gehouden door de politie. De aanrijding gebeurde met een trein tussen Nijmegen en Den Bosch. Het treinverkeer ligt stil. "Hoe erg, dit dramatische ongeluk in Oss", reageert NS-topman Roger van Boxtel op Twitter. "Onze gedachten zijn bij de slachtoffers, hun nabestaanden, bij de gewonden en bij de reizigers en onze collega's die erbij waren. Wat een verdriet."

Onderzoeksraad voor Veiligheid
Onderzoekers van de Onderzoeksraad voor Veiligheid zijn onderweg naar Oss. Dit laat de plaatsvervangend secretaris-directeur van de Onderzoeksraad weten.

Ook staatssecretaris Stientje van Veldhoven van Infrastructuur reageert op Twitter. "Uit de grond van mijn hart- heel erg veel sterkte aan alle betrokkenen', laat ze weten.
quote:
Bij een ongeval op het spoor in Oss, waarbij een bakfiets is betrokken, zijn vanochtend zwaargewonden en mogelijk meerdere doden gevallen.

Volgens de politie zijn op de Braakstraat in de Brabantse plaats meerdere hulpdiensten aanwezig. Ook zijn traumahelikopters opgeroepen.

Meer informatie volgt

bron



politieob twitterde op donderdag 20-09-2018 om 08:49:17 Hulpdiensten aanwezig in #Oss bij zeer ernstig ongeval op spoor #Braakstraat met trein en bakfiets. Zwaargewonden en mogelijk meerdere doden. Meer info volgt later. reageer retweet
Een bakfiets. Dat belooft niet veel goeds. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit is overigens het kinderdagverblijf waar de kinderen op zaten:http://kinderdagverblijfokido.nl/

Ouders en betrokkenen worden daar uiteraard nu opgevangen door slachtofferhulp.


[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 20-09-2018 13:20:09 ]
pi_182024024
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:54 schreef manifold het volgende:

[..]

Zoals al meerdere keren aangegeven, ik denk dat het heel onnatuurlijk voelt om een bakfiets vol met kinderen bewust tegen een boom of hek te crashen, zeker in die paar seconden die je hebt om een beslissing te maken.
dit lijkt mij dus ook
  donderdag 20 september 2018 @ 11:56:08 #3
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_182024035
BlauwBloedtv twitterde op donderdag 20-09-2018 om 11:18:42 Koningin Máxima reageert op het ongeluk in Oss waarbij vier kinderen vanmorgen om het leven kwamen. #blauwbloed https://t.co/3HydBopqSs reageer retweet
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_182024037
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:52 schreef vosss het volgende:

[..]

Als je op het moment van remmen merkt dat de remmen het niet doen dan gooi je je stuur om.

Ik durf hem gerust aan, met een kerel achterop was dit niet gebeurd.
Als het niet zo triest zou zijn zou ik hard lachen. Damn, wat een grootheidswaanzin.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_182024038
quote:
99s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:55 schreef Roypsv het volgende:

[..]

dit lijkt mij dus ook
Eerste reactie zal inderdaad zijn om hem proberen te stoppen zoals je gewend bent. En daarna is het waarschijnlijk te laat.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182024054
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:49 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wat doet een machinist wanneer er een zware ongeluk gebeurd? Moeten jullie dan uit de trein en het inspecteren of moeten jullie binnen blijven en wachten op hulp?
Volgens mij moet de HC inspecteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182024065
quote:
99s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:53 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ergens anders las ik dat 1 slagboom is afgebroken.
dan moet je toch wel hard gaan
pi_182024076
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:56 schreef Vlindur het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="nl"><p lang="nl" dir="ltr">Koningin Máxima reageert op het ongeluk in Oss waarbij vier kinderen vanmorgen om het leven kwamen. <a href="https://twitter.com/hashtag/blauwbloed?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#blauwbloed</a> <a href="https://t.co/3HydBopqSs">pic.twitter.com/3HydBopqSs</a></p>— Blauw Bloed (@BlauwBloedtv) <a href="https://twitter.com/BlauwBloedtv/status/1042704592746766337?ref_src=twsrc%5Etfw">20 september 2018</a></blockquote>
<script async data-src="https://platform.twitter.com/widgets.js" style="visibility:hidden;" charset="utf-8"></script>

Op het tweet icoontje drukken en daarin tweetadres pasten. Al gelukt zie ik.
I´m back.
pi_182024079
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:53 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Wil niet heel vervelend doen, maar heb er al meerdere gehad. Maar dit is wel ff een andere catogorie...
Joh, er lopen hier altijd van die figuren rond die geen enkele ervaring hebben maar je wel kunnen vertellen dat jij wel of niet geschikt bent voor je werk.
Laat gewoon gaan dat soort droeftoeters.

Ieder weldenkend mens snapt dat dit van een totaal andere orde is dan een springer, wat ook al traumatisch genoeg zal zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182024093
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Maargoed, het is allemaal nogal offtopic.
Inderdaad.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_182024096
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Schei uit, iedereen weet dat de gemiddelde vrouw nu eenmaal niet zo handig is met dit soort apparaten. Of met apparaten in het algemeen eigenlijk. Dat is verder ook niet erg, maar het is wel zo.

Maargoed, het is allemaal nogal offtopic.
Er zijn wel weer andere redenen te bedenken waarom sommige kerels die met kleine kinderen willen werken beter van dat soort plekken geweerd worden nu we toch weer lekker aan het generaliseren zijn.
pi_182024111
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:56 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Eerste reactie zal inderdaad zijn om hem proberen te stoppen zoals je gewend bent. En daarna is het waarschijnlijk te laat.
Ja dat lijkt mij ook, achteraf had iedereen het beter gedaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:57 schreef KingRadler het volgende:

[..]

dan moet je toch wel hard gaan
Ik weet ook niet hoe snel zoiets breekt of wat dan ook.
pi_182024113
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij moet de HC inspecteren.
Ja klopt, maar is niet meer verplicht tegenwoordig. Als machinist ben je verantwoordelijk voor het eerste contact met de hulpdiensten. Maar ben ook weleens mee geweest met de hc om die te ondersteunen. Hoewel ik in een situatie als deze denk niet mee zou gaan...
pi_182024120
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:56 schreef Vlindur het volgende:
BlauwBloedtv twitterde op donderdag 20-09-2018 om 11:18:42 Koningin Máxima reageert op het ongeluk in Oss waarbij vier kinderen vanmorgen om het leven kwamen. #blauwbloed https://t.co/3HydBopqSs reageer retweet
Aardappel gebruikt als microfoon, jezus.
Tap tap tap
pi_182024125
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joh, er lopen hier altijd van die figuren rond die geen enkele ervaring hebben maar je wel kunnen vertellen dat jij wel of niet geschikt bent voor je werk.
Laat gewoon gaan dat soort droeftoeters.

Ieder weldenkend mens snapt dat dit van een totaal andere orde is dan een springer, wat ook al traumatisch genoeg zal zijn.
Nou ik vind dat ik ook wel verkeerd geïnterpreteerd word hier hoor... Heb ik ergens gezegd dat dit niet een andere orde is dan wat hier gebeurt is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 september 2018 @ 12:00:45 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182024126
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarom was dat geen optie? Links zijn bomen, rechts een hekwerk.

Die zou ik beide elke dag verkiezen boven een trein.
Factoren die meespelen: paniek, draaicirkel, reactietijd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182024128
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:57 schreef Xa1pt het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel intense achterlijkheid er weer naar voren komt met zo'n topic.
Ik erger me daar ook altijd weer aan. Mensen die in zo'n situatie nog op alle mogelijke manieren hun gelijk proberen te halen.
Heb zelf in 1 van de delen gereageerd, en dan staat t helaas in je MyAt. Maar zodra alles wel ongeveer bekend is en het alleen nog maar gaat over wie de botste grap kan maken denk ik: tijd om op stop volgen te klikken.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_182024130
Deel 3 alweer? Er valt niets te discussiëren of te bespreken. Gruwelijk en noodlottig ongeval.
pi_182024164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Factoren die meespelen: paniek, draaicirkel, reactietijd.
Vooral dat paniek zal meegespeeld hebben. En vervolgens de reactietijd die er niet was.

Als je (volgens geruchten) tijd hebt om te schreeuwen dat je geen remmen hebt dan heb je ook tijd om het stuur om te gooien. Me dunkt. Maargoed, triest allemaal. Voor iedereen die er bij betrokken is. Die machinist is er neem ik aan ook wel klaar mee. Die stapt echt niet meer in de trein gok ik zomaar :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182024180
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:57 schreef KingRadler het volgende:

[..]

dan moet je toch wel hard gaan
400 kg (Stint weegt 228 kg las ik ergens, dan nog 5 kinderen en een volwassene) tegen die slagboom...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182024183
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou ik vind dat ik ook wel verkeerd geïnterpreteerd word hier hoor... Heb ik ergens gezegd dat dit niet een andere orde is dan wat hier gebeurt is?
Nee, je stelde dat hij het verkeerde beroep had toen hij stelde dat hij niet wist of hij hier overheen zou komen.
Dat ging dus duidelijk over deze situatie, waarna jij vervolgens de vergelijking met een springer ging maken.
Flikker op met dat soort dom gelul.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 september 2018 @ 12:04:53 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182024191
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Vooral dat paniek zal meegespeeld hebben. En vervolgens de reactietijd die er niet was.

Als je (volgens geruchten) tijd hebt om te schreeuwen dat je geen remmen hebt dan heb je ook tijd om het stuur om te gooien. Me dunkt. Maargoed, triest allemaal. Voor iedereen die er bij betrokken is. Die machinist is er neem ik aan ook wel klaar mee. Die stapt echt niet meer in de trein gok ik zomaar :X
De oplossing was een bak vol met kinderen tegen een hek planten. Niet echt iets wat meteen in je op komt natuurlijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182024208
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De oplossing was een bak vol met kinderen tegen een hek planten. Niet echt iets wat meteen in je op komt natuurlijk.
Als de andere optie een trein koppen is???
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182024220
heeft dat ding geen handrem
pi_182024225
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Vooral dat paniek zal meegespeeld hebben. En vervolgens de reactietijd die er niet was.

Als je (volgens geruchten) tijd hebt om te schreeuwen dat je geen remmen hebt dan heb je ook tijd om het stuur om te gooien. Me dunkt. Maargoed, triest allemaal. Voor iedereen die er bij betrokken is. Die machinist is er neem ik aan ook wel klaar mee. Die stapt echt niet meer in de trein gok ik zomaar :X
Onzin. We weten helemaal niet op wat voor moment zij erachter komt dat haar remmen niet meer werken, met wat voor snelheid ze komt aanrijden, en je moet ook maar net de tegenwoordigheid van geest hebben om dat allemaal in te calculeren. Bovendien, mocht je het niet weten, als je met een redelijke snelheid op een behoorlijk gevulde bakfiets komt aanrijden en je moet bijsturen zonder dat je kan remmen moet je hier best veel kracht voor gebruiken dus wellicht heeft ze wel degelijk geprobeerd bij te sturen maar is dit niet eens gelukt. Naar het schijnt heeft ze overigens de kinderen nog proberen te redden van het spoor waar ze zelf is geraakt dus ik vind dat je wel wat voorzichtiger mag zijn in je uitspraken die je hier doet en veel van wat je zegt onzin is te noemen overigens.
pi_182024227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De oplossing was een bak vol met kinderen tegen een hek planten. Niet echt iets wat meteen in je op komt natuurlijk.
Dat probeer je te voorkomen, maar voor je het weet heb je geen opties meer en dan paniek, dat kan idd.
I´m back.
pi_182024228
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, je stelde dat hij het verkeerde beroep had toen hij stelde dat hij niet wist of hij hier overheen zou komen.
Dat ging dus duidelijk over deze situatie, waarna jij vervolgens de vergelijking met een springer ging maken.
Flikker op met dat soort dom gelul.
Rustig! Jezus, ik zit hier niet met verkeerde bedoelingen, ik raak zo een topic aan vanwege medeleven.

In mijn hoofd ging het over aanrijdingen in het algemeen. Deze gebeurtenis is uiteraard niet normaal en extra traumatiserend en van een andere orde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182024230
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De oplossing was een bak vol met kinderen tegen een hek planten. Niet echt iets wat meteen in je op komt natuurlijk.
Volgens mij kun je dat met die draaicirkel echt vergeten.
Daarbij, als dat ding op hol sloeg door het hek heen dan kan rechtdoor nog wel eens de beste manier zijn, linksaf of rechtsaf als je het hek mist (of niet meer kunt raken) betekent dat je op het spoor staat.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182024231
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Vooral dat paniek zal meegespeeld hebben. En vervolgens de reactietijd die er niet was.

Als je (volgens geruchten) tijd hebt om te schreeuwen dat je geen remmen hebt dan heb je ook tijd om het stuur om te gooien. Me dunkt. Maargoed, triest allemaal. Voor iedereen die er bij betrokken is. Die machinist is er neem ik aan ook wel klaar mee. Die stapt echt niet meer in de trein gok ik zomaar :X
Achteraf gelul.
pi_182024237
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De oplossing was een bak vol met kinderen tegen een hek planten. Niet echt iets wat meteen in je op komt natuurlijk.
Laten we wel wezen, misschien heeft ze wel geprobeerd uit te wijken, maar als zo'n ding op hol slaat kan het alsnog op de spoorwegovergang zijn gekomen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_182024241
Volgens mij zie je zulke debiele fietsen ook echt alleen in Nederland.

Of in elk geval als toepassing voor kinderdagverblijven.
blablablabla
pi_182024253
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij kun je dat met die draaicirkel echt vergeten.
Daarbij, als dat ding op hol sloeg door het hek heen dan kan rechtdoor nog wel eens de beste manier zijn, linksaf of rechtsaf als je het hek mist (of niet meer kunt raken) betekent dat je op het spoor staat.....
Precies, de draaicirkel, bovendien moet je dan ook nog eens meer kracht zetten omdat je niet kan bijremmen en er meer voorwaartse kracht met betrekking tot de fiets is die overigens ook al redelijk zwaar vanwege het gewicht en dat soort zaken is te noemen dus.
pi_182024257
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Als de andere optie een trein koppen is???
Dar soort split second beslissingen zijn een stuk makkelijker achteraf, met alle kennis die je nu hebt, vanachter je computertje te maken.

In het echt heb je onder andere met een startle effect te maken. En of vrouwen daar minder goed mee om gaan dan mannen waag ik te betwijfelen overigens.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 20 september 2018 @ 12:09:23 #34
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182024263
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:07 schreef Elan het volgende:
Volgens mij zie je zulke debiele fietsen ook echt alleen in Nederland.
Ja, in Thailand zouden ze gewoon een tuktuk pakken. In India een rikshia ombouwen en in Nederland dus zo'n ding gebruiken. Ik vind het helemaal geen stomme dingen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 september 2018 @ 12:09:26 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182024265
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Als de andere optie een trein koppen is???
Lastig rationele beslissingen nemen in een fractie van een seconde als je helemaal in paniek bent ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182024271
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Laten we wel wezen, misschien heeft ze wel geprobeerd uit te wijken, maar als zo'n ding op hol slaat kan het alsnog op de spoorwegovergang zijn gekomen.
Dit.
Maar wel weer goed om te zien dat men hier al binnen 3 uur, zonder enige feitelijke kennis van de gebeurtenis, kan concluderen dat ze het makkelijk had kunnen voorkomen.
Echt hè... :N
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182024273
edit: KAP EENS

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 20-09-2018 12:16:14 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182024274
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:09 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ja, in Thailand zouden ze gewoon een tuktuk pakken. In India een rikshia ombouwen en in Nederland dus zo'n ding gebruiken. Ik vind het helemaal geen stomme dingen.
Noem je ook wel wat pauperlanden op.
blablablabla
pi_182024276
Gelukkig zijn er altijd mensen die even komen vertellen hoe dit hun nooit had kunnen overkomen.
Wat een helden. :')

Ik hoop dat de bestuurster en het 5e kind er bovenop komen. :{
pi_182024278
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:09 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ja, in Thailand zouden ze gewoon een tuktuk pakken. In India een rikshia ombouwen en in Nederland dus zo'n ding gebruiken. Ik vind het helemaal geen stomme dingen.
Laatst nog een ongeluk gebeurd met een tuktuk ergens in het noorden van het land. 58-jarige vrouw dood.
I´m back.
pi_182024292
een bierfiets is ook gevaarlijk
pi_182024294
Die kinderleidster en andere kindje schijnen inmiddels ook overleden te zijn.
blablablabla
pi_182024299
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:11 schreef Elan het volgende:
Die kinderleidster en andere kindje schijnen inmiddels ook overleden te zijn.
Dat gerucht gaat al langer maar is nog niet bevestigd.
Tap tap tap
pi_182024304
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:07 schreef ludovico het volgende:
In mijn hoofd ging het over aanrijdingen in het algemeen.
Je had de TT en OP nog niet goed op je in laten werken? :?
pi_182024313
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:11 schreef Elan het volgende:
Die kinderleidster en andere kindje schijnen inmiddels ook overleden te zijn.
Is nog nergens bevestigd, en alleen gerucht.

Om 13:00 persconfo, dan zullen we wel meer weten
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_182024319
Om 13.00 uur wordt er een persconferentie gehouden op het gemeentehuis in Oss, waarbij de gemeente en politie meer informatie geven.
pi_182024329
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:10 schreef vencodark het volgende:
Gelukkig zijn er altijd mensen die even komen vertellen hoe dit hun nooit had kunnen overkomen.
Wat een helden. :')

Ik hoop dat de bestuurster en het 5e kind er bovenop komen. :{
Ook al heb je er niks aan kunnen doen.. Hoe vergeef je het jezelf? Dat wordt echt lastig....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182024341
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ook al heb je er niks aan kunnen doen.. Hoe vergeef je het jezelf? Dat wordt echt lastig....
Lastig, zo niet onmogelijk. Wil er niet eens aan denken...
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 20 september 2018 @ 12:15:13 #49
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182024342
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Noem je ook wel wat pauperlanden op.
Het gaat gewoon om de meest effectieve oplossing voor een vervoersprobleem.
pi_182024347
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:11 schreef Elan het volgende:
Die kinderleidster en andere kindje schijnen inmiddels ook overleden te zijn.
Teletekst meldt vrij recent dat ze nog in kritieke toestand in het ziekenhuis liggen.
pi_182024352
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Maar wel weer goed om te zien dat men hier al binnen 3 uur, zonder enige feitelijke kennis van de gebeurtenis, kan concluderen dat ze het makkelijk had kunnen voorkomen.
Echt hè... :N
Bijzonder inderdaad. Vrijwel ieder ongeval is soms met een kleine handeling te voorkomen geweest. Achteraf is makkelijk praten.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:09 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ja, in Thailand zouden ze gewoon een tuktuk pakken. In India een rikshia ombouwen en in Nederland dus zo'n ding gebruiken. Ik vind het helemaal geen stomme dingen.
Dat zijn nou niet bepaald schoolvoorbeelden waar veiligheid in het verkeer voorop staat volgens mij.
pi_182024355
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:13 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Is nog nergens bevestigd, en alleen gerucht.

Om 13:00 persconfo, dan zullen we wel meer weten
Laten we hopen dat het alleen valse geruchten zijn maar vrees het ergste. ;(
pi_182024361
Ik hoorde het ook maar kan er niks over terug vinden.

Gadsiedarrie wat naar dit zeg ;(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182024364
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:11 schreef KingRadler het volgende:
een bierfiets is ook gevaarlijk
Om 8:30 stilstaand voor een spoor zal dat wel meevallen.
pi_182024365
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:13 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Is nog nergens bevestigd, en alleen gerucht.

Om 13:00 persconfo, dan zullen we wel meer weten
Je "hoopt" bijna dat die vrouw dood is, want het lijkt me ondraaglijk om met dit ongeluk in je hoofd verder te moeten. Al zou je er niks aan kunnen doen, dan zal dat schuldgevoel ondraaglijk zijn. Afschuwelijk.
pi_182024369
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:07 schreef Elan het volgende:
Volgens mij zie je zulke debiele fietsen ook echt alleen in Nederland.

Of in elk geval als toepassing voor kinderdagverblijven.
Nee hoor, heb ze ze over de hele wereld zien rijden, vooral in grote steden als London, Sydney, Toronto.
pi_182024385
Weggegaan en opgerot
  donderdag 20 september 2018 @ 12:19:16 #58
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_182024395
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:15 schreef r_one het volgende:

[..]

Teletekst meldt vrij recent dat ze nog in kritieke toestand in het ziekenhuis liggen.
Er is een informatiestop sinds 11:00u, er wordt verwezen naar de persco om 13:00u.
Wat zijn we aan het doen ???
pi_182024397
Laten we het maar ontopic houden

voor sommigen: ONZ is een deur verderop
pi_182024407
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:17 schreef manifold het volgende:

[..]

Nee hoor, heb ze ze over de hele wereld zien rijden, vooral in grote steden als London, Sydney, Toronto.
Het is wel een Nederlands ontwerp.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182024418
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je "hoopt" bijna dat die vrouw dood is, want het lijkt me ondraaglijk om met dit ongeluk in je hoofd verder te moeten. Al zou je er niks aan kunnen doen, dan zal dat schuldgevoel ondraaglijk zijn. Afschuwelijk.
Joh, die vrouw heeft misschien ook wel mensen die haar niet kwijt willen. :')
pi_182024425
Op welke zender is de persconferentie om 1 uur?
pi_182024435
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:21 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Op welke zender is de persconferentie om 1 uur?
NPO1

Aldus teletext
pi_182024439
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:21 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Op welke zender is de persconferentie om 1 uur?
Alleen te volgen via MFM: https://www.d-tv.nl/dtvoss/radiogids/stream
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_182024455
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Joh, die vrouw heeft misschien ook wel mensen die haar niet kwijt willen. :')
Uiteraard, maar daar doelde ik ook niet op.

Simpelweg afschuwelijk dit.
pi_182024475
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je "hoopt" bijna dat die vrouw dood is, want het lijkt me ondraaglijk om met dit ongeluk in je hoofd verder te moeten. Al zou je er niks aan kunnen doen, dan zal dat schuldgevoel ondraaglijk zijn. Afschuwelijk.
Ik hoop van niet zeg. Is gewoon een meid met een leven, ouders, familie en vrienden. Ze heeft er helemaal niks aan kunnen doen.
pi_182024482
Ik hoor net van iemand dat de vrouw ook dood is en er 3 van haar eigen kinderen in die bak zaten?
Geen idee of dit waar is...
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_182024483
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Alleen te volgen via MFM: https://www.d-tv.nl/dtvoss/radiogids/stream
Geen NPO1, RTL4, Omroep Brabant?
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2018 @ 12:24:11 #69
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182024491
Filmpje over betrokken apparaat KLIK
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_182024496
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:23 schreef Nober het volgende:

[..]

Geen NPO1, RTL4, Omroep Brabant?
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:21 schreef r_one het volgende:

[..]

NPO1

Aldus teletext
pi_182024499
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:23 schreef Already_in_use het volgende:
Ik hoor net van iemand dat de vrouw ook dood is en er 3 van haar eigen kinderen in die bak zaten?
Geen idee of dit waar is...
Dit zijn allemaal speculaties..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_182024500
Een vrouw vertelt dat ze van een buurbewoonster heeft gehoord hoe de rugzakjes van de kinderen door de lucht vlogen. De elektrische bakfietsen van de kinderopvang rijden volgens haar veel te hard door Oss en zijn onverantwoord. ,,Pak gewoon de auto'', zegt ze geëmotioneerd. De buurtbewoonster die het ongeluk zag gebeuren is ernstig overstuur opgevangen.
pi_182024501
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:23 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik hoop van niet zeg. Is gewoon een meid met een leven, ouders, familie en vrienden. Ze heeft er helemaal niks aan kunnen doen.
Ja, dat is toch wat ik ook zeg?
pi_182024512
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:23 schreef Nober het volgende:

[..]

Geen NPO1, RTL4, Omroep Brabant?
Op Omroep Brabant iig wel.
12.45 uur extra uitzending, aansluitend persconferentie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182024536
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:24 schreef KingRadler het volgende:
Een vrouw vertelt dat ze van een buurbewoonster heeft gehoord hoe de rugzakjes van de kinderen door de lucht vlogen. De elektrische bakfietsen van de kinderopvang rijden volgens haar veel te hard door Oss en zijn onverantwoord. ,,Pak gewoon de auto'', zegt ze geëmotioneerd. De buurtbewoonster die het ongeluk zag gebeuren is ernstig overstuur opgevangen.
binnenkort dreigbrieven bij bestuurders van bakfietsen? ;(
pi_182024537
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:24 schreef KingRadler het volgende:
Een vrouw vertelt dat ze van een buurbewoonster heeft gehoord hoe de rugzakjes van de kinderen door de lucht vlogen. De elektrische bakfietsen van de kinderopvang rijden volgens haar veel te hard door Oss en zijn onverantwoord. ,,Pak gewoon de auto'', zegt ze geëmotioneerd. De buurtbewoonster die het ongeluk zag gebeuren is ernstig overstuur opgevangen.
Is dat dat mens dat geen boventanden lijkt te hebben? Met dat zwarte shirt aan en haar haar in een staart, op Omroep Brabant?
Heb geen geluid aan, zie alleen de beelden dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 september 2018 @ 12:26:28 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182024549
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:24 schreef KingRadler het volgende:
Een vrouw vertelt dat ze van een buurbewoonster heeft gehoord hoe de rugzakjes van de kinderen door de lucht vlogen. De elektrische bakfietsen van de kinderopvang rijden volgens haar veel te hard door Oss en zijn onverantwoord. ,,Pak gewoon de auto'', zegt ze geëmotioneerd. De buurtbewoonster die het ongeluk zag gebeuren is ernstig overstuur opgevangen.
Overdrijven is ook een vak...

En wat bezielt die journalisten om zo iemand een microfoon in het gezicht te duwen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 20 september 2018 @ 12:26:34 #78
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_182024553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:23 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik hoop van niet zeg. Is gewoon een meid met een leven, ouders, familie en vrienden. Ze heeft er helemaal niks aan kunnen doen.
Ik denk dat hij doelde op het schuldgevoel waar ze nu mee moet leven. Ookal was het haar schuld (niet)...
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  donderdag 20 september 2018 @ 12:26:48 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182024556
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:23 schreef Nober het volgende:

[..]

Geen NPO1, RTL4, Omroep Brabant?
Iig ook op NPO 1 en nos.nl
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182024566
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:24 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja, dat is toch wat ik ook zeg?
Je brengt het wat ongelukkig. ;)
Iemand op de FP zei dat hij hoopte dat het 3 kinderen uit 1 gezin zou zijn i.p.v. meerdere gezinnen.
Ook iets wat ik niet begrijp. De ene situatie is niet beter of minder erg dan de andere ofzo.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:27:18 #81
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182024568
„Ze viel op de grond, ik zag dat haar been aan de andere kant van het spoor terechtkwam”. De politie, ambulance, twee traumahelicopters en brandweer waren heel snel ter plekke. „Maar ik ben weg gegaan; het was er heftig.”

(bron)

"Volgens een ooggetuige kon de bestuurster van de bakfiets die donderdag in Oss op een trein botste niet tijdig remmen voor de gesloten spoorbomen. ,,Ik hoorde haar schreeuwen dat haar remmen weigerden. De trein kwam in volle vaart aanrijden, toeterde nog en schepte de bakfiets".
pi_182024579
Het is zo treurig dat dat ding dus net op hol moest slaan op zo'n punt. Als het nou op dat verblijf zelf was, was je er wellicht met wat schaafwonden ofzo vanaf gekomen. Het is naar hoe hard het leven kan lopen.
pi_182024613
Pfff ik ben er de hele ochtend al vanaf. Voel me er echt kut door.
Weggegaan en opgerot
pi_182024620
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:27 schreef NoXia het volgende:
„Ze viel op de grond, ik zag dat haar been aan de andere kant van het spoor terechtkwam”. De politie, ambulance, twee traumahelicopters en brandweer waren heel snel ter plekke. „Maar ik ben weg gegaan; het was er heftig.”

(bron)

"Volgens een ooggetuige kon de bestuurster van de bakfiets die donderdag in Oss op een trein botste niet tijdig remmen voor de gesloten spoorbomen. ,,Ik hoorde haar schreeuwen dat haar remmen weigerden. De trein kwam in volle vaart aanrijden, toeterde nog en schepte de bakfiets".
Ik kan de Telegraaf echt niet lezen.
pi_182024621
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:27 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Het is zo treurig dat dat ding dus net op hol moest slaan op zo'n punt. Als het nou op dat verblijf zelf was, was je er wellicht met wat schaafwonden ofzo vanaf gekomen. Het is naar hoe hard het leven kan lopen.
Bizarre samenloop van omstandigheden ja.
Was het fout gegaan bij vertrek of instappen dan had het allemaal meegevallen.
Dit bedenk je gewoon niet. :N
pi_182024629
EDIT: je bent allang niet lollig meer hoor, hou maar op aub

[ Bericht 68% gewijzigd door Frutsel op 20-09-2018 12:34:23 ]
pi_182024633
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:27 schreef NoXia het volgende:
„Ze viel op de grond, ik zag dat haar been aan de andere kant van het spoor terechtkwam”. De politie, ambulance, twee traumahelicopters en brandweer waren heel snel ter plekke. „Maar ik ben weg gegaan; het was er heftig.”

(bron)

"Volgens een ooggetuige kon de bestuurster van de bakfiets die donderdag in Oss op een trein botste niet tijdig remmen voor de gesloten spoorbomen. ,,Ik hoorde haar schreeuwen dat haar remmen weigerden. De trein kwam in volle vaart aanrijden, toeterde nog en schepte de bakfiets".
Pff, bah. :r
pi_182024642
;(
pi_182024646
;(
pi_182024658

Kenney is omgelopen want hij wilde het niet zien, dat is strafbaar?
pi_182024659
Op hol geslagen.. Ze gaat voor een Marco Bakkertje.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_182024663
NPO 1 is Nederland 1 gewoon toch ?
pi_182024665
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:10 schreef vencodark het volgende:
Gelukkig zijn er altijd mensen die even komen vertellen hoe dit hun nooit had kunnen overkomen.
Wat een helden. :')

Ik hoop dat de bestuurster en het 5e kind er bovenop komen. :{
Die bestuurster gaat er lang over duren om er bovenop te komen. Benen kwijt en om over het geestelijk letsel maar te zwijgen :N

En dan zitten er ook nog mensen hier leuk te zeggen dat ze het zo hadden kunnen voorkomen als zij in die situatie zaten :r
Twiddel
pi_182024667
Speculaties hier bevestigen nu ook dat de vrouw overleden zou zijn. Er zouden drie kinderen van 1 gezin betrokken bij zijn, twee daarvan zouden zijn overleden, 1 zwaargewond..

:N
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 20 september 2018 @ 12:33:20 #95
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_182024670
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:32 schreef georgeclooney-lover het volgende:
NPO 1 is Nederland 1 gewoon toch ?
Ja.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:33:43 #96
292419 NoXia
Productiefoutje
  donderdag 20 september 2018 @ 12:33:53 #97
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_182024680
Ik las het vanochtend en ben nog steeds sprakeloos. Wat intens verdrietig :'(
Never explain, never apologize.
pi_182024689
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bizarre samenloop van omstandigheden ja.
Was het fout gegaan bij vertrek of instappen dan had het allemaal meegevallen.
Dit bedenk je gewoon niet. :N
Ik vraag me dus af of dit de eerste keer is dat zo'n ding weigert. Nu komt het door het gevolg dat het zo heftig is dat iedereen er over praat, als het eerder al op het terrein was dan dachten ze misschien "hm dat is onhandig, misschien in de gaten houden of het vaker is" oid
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_182024690
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Speculaties hier bevestigen nu ook dat de vrouw overleden zou zijn. Er zouden drie kinderen van 1 gezin betrokken bij zijn, twee daarvan zouden zijn overleden, 1 zwaargewond..

:N
;(
Twiddel
  donderdag 20 september 2018 @ 12:36:12 #100
3542 Gia
User under construction
pi_182024712
Gruwelijk. Die dingen gaan soms echt hard. Lijkt me dat je daar geoefend voor moet zijn.
Maar ja, als de remmen weigeren, kun je niks meer.

Had ook kunnen gebeuren bij een gewone oversteekplaats met een auto of vrachtauto. Was de overlevingskans wat groter geweest, maar toch. Hoe veilig zijn die bakfietsen?
pi_182024713
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Speculaties hier bevestigen nu ook dat de vrouw overleden zou zijn. Er zouden drie kinderen van 1 gezin betrokken bij zijn, twee daarvan zouden zijn overleden, 1 zwaargewond..

:N
Misschien komt dat van de mensen die naar dezelfde radio hebben geluisterd? Wordt het ergens anders bevestigd?
pi_182024718
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Speculaties hier bevestigen nu ook dat de vrouw overleden zou zijn. Er zouden drie kinderen van 1 gezin betrokken bij zijn, twee daarvan zouden zijn overleden, 1 zwaargewond..

:N
Was ze zwanger??
blablablabla
  donderdag 20 september 2018 @ 12:36:44 #103
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182024721
De vlag hangt halfstok bij het gemeentehuis in Oss.

pi_182024724
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij moet de HC inspecteren.
Hij is dat niet verplicht. Het is natuurlijk wel wenselijk. Ook een machinist is vrij om ook te gaan kijken samen met de HC. Persoonlijk ga ik niet meer naar buiten. Heb dat altijd wel gedaan maar bij de laatste aanrijding had ik het beter niet kunnen doen. Maar goed het overkomt je allemaal en gelukkig is de opvang bij ns zeer goed.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:37:53 #105
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182024731
Ik verbaas me al jaren over deze 'bijzondere bromfietsen'.
Je mag hier zonder rijbewijs 10 kinderen mee vervoeren. En die dingen gaan best hard. De enige eis is dat je als bestuurder ouder dan 16 moet zijn.


Als dit een auto gad geweest had ik mijn groot rijbewijs moeten hebben.
Tot nooit .......
pi_182024736
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik vraag me dus af of dit de eerste keer is dat zo'n ding weigert. Nu komt het door het gevolg dat het zo heftig is dat iedereen er over praat, als het eerder al op het terrein was dan dachten ze misschien "hm dat is onhandig, misschien in de gaten houden of het vaker is" oid
Nou, dat laatste zou mij dan niet verbazen. Hoe makkelijk denken we allemaal niet als we ergens iets aan merken qua techniek van: oh, even in de gaten houden, morgen komt de techneut etc.

Leg natuurlijk geen schuld en bedoel niet te speculeren!
Ik ga er gewoon vanuit dat het ineens gebeurde.
  roze donderdag 20 september 2018 @ 12:38:32 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_182024737
Vreselijk dit.
Your beauty never ever scared me.
pi_182024738
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Was ze zwanger??
:?
pi_182024739
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:36 schreef NoXia het volgende:
De vlag hangt halfstok bij het gemeentehuis in Oss.

[ afbeelding ]
Dit vind ik altijd wel een heel krachtig symbool...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182024746
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:37 schreef Cherni het volgende:

[..]

Hij is dat niet verplicht. Het is natuurlijk wel wenselijk. Ook een machinist is vrij om ook te gaan kijken samen met de HC. Persoonlijk ga ik niet meer naar buiten. Heb dat altijd wel gedaan maar bij de laatste aanrijding had ik het beter niet kunnen doen. Maar goed het overkomt je allemaal en gelukkig is de opvang bij ns zeer goed.
Toch een reden waarom ik dat beroep niet zou willen uitoefenen hoor.
I´m back.
pi_182024749
quote:
één minuut geleden
De elektrische bakfiets waarmee het dodelijke ongeluk is gebeurd, is van het bedrijf Stint. De zwaar aangeslagen eigenaar Edwin Renzen kan vooralsnog alleen nog maar gissen naar de oorzaak, maar is meteen naar Oss afgereisd om de getroffen kinderopvang bijstand te bieden.

Renzen zegt dat er sinds de voertuigen eind 2011 van de autoriteiten toestemming kregen de weg op de gaan, nooit zware ongevallen met stints zijn gebeurd. Het is vooralsnog voor Renzen dan ook volkomen onduidelijk wat zich heeft afgespeeld. "Natuurlijk kan er, net als bij elk ander voertuig, van alles stukgaan. Lekke banden komen het vaakst voor, maar er zijn ook weleens problemen met de accu's. Het is een nieuw voertuig. Zoals alles dat splinternieuw is, werkt het perfect in de showroom maar komen eventuele problemen pas naar voren in het veld. Alles wordt zorgvuldig gesignaleerd en herzien. Maar op zich is dit geen hogere wiskunde of spannende techniek. Een stint is opgebouwd uit allemaal al bestaande onderdelen. Het is een goed voertuig, maar er zijn altijd wel wat dingen."

Er rijden momenteel zo'n 3000 stints door het hele land waarin volgens Renzen wekelijks tussen de 50.000 en 60.000 kinderen worden vervoerd. Renzen voelt zich persoonlijk betrokken bij het ongeval. "Dit is niet te bevatten. We zijn zelf ouders en jaren bezig geweest met het ontwikkelen van de stints. Ik weet niet wat ik kan doen, maar ik moet gewoon naar Oss."
Respect voor deze man.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 20 september 2018 @ 12:39:04 #112
408813 crew  trein2000
pi_182024751
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:37 schreef Cherni het volgende:

[..]

Hij is dat niet verplicht. Het is natuurlijk wel wenselijk. Ook een machinist is vrij om ook te gaan kijken samen met de HC. Persoonlijk ga ik niet meer naar buiten. Heb dat altijd wel gedaan maar bij de laatste aanrijding had ik het beter niet kunnen doen. Maar goed het overkomt je allemaal en gelukkig is de opvang bij ns zeer goed.
Ben je HC of mcn?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 20 september 2018 @ 12:39:41 #113
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_182024760
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:37 schreef Speekselklier het volgende:
Ik verbaas me al jaren over deze 'bijzondere bromfietsen'.
Je mag hier zonder rijbewijs 10 kinderen mee vervoeren. En die dingen gaan best hard. De enige eis is dat je als bestuurder ouder dan 16 moet zijn.

Als dit een auto gad geweest had ik mijn groot rijbewijs moeten hebben.
Inderdaad waanzin.
Wat zijn we aan het doen ???
pi_182024763
Dat hoor ik nu ook net: de vrouw zou zwanger zijn (geweest). :’(
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 20 september 2018 @ 12:39:45 #115
408813 crew  trein2000
pi_182024764
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:38 schreef StephanL het volgende:

[..]

Respect voor deze man.
Zeker!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182024768
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:37 schreef Speekselklier het volgende:
Ik verbaas me al jaren over deze 'bijzondere bromfietsen'.
Je mag hier zonder rijbewijs 10 kinderen mee vervoeren. En die dingen gaan best hard. De enige eis is dat je als bestuurder ouder dan 16 moet zijn.


Als dit een auto gad geweest had ik mijn groot rijbewijs moeten hebben.
Blijkbaar moeten bestuurders wel een rijvaardigheidstraining doen.
Weggegaan en opgerot
pi_182024771
Mijn elektrische fiets is ook eens op hol geslagen. Toen hij gewoon geparkeerd stond zonder mij erop.
Dus mochten mensen nog twijfelen, rijdende elektrische dingen kunnen ineens uit zichzelf gaan rijden.
Twiddel
  donderdag 20 september 2018 @ 12:40:43 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182024772
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat hoor ik nu ook net: de vrouw zou zwanger zijn (geweest). :’(
Mijn hemel. Dat ook nog :'(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182024786
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:38 schreef StephanL het volgende:

[..]

Respect voor deze man.
Zeker. Hij stapt gewoon naar voren en laat zijn gezicht zien.
Ik hoop wel dat ze er achter kunnen komen wat het defect geweest is. Wellicht dat er een oplossing kan komen voor dergelijke noodsituaties.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:41:44 #120
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182024788
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:36 schreef NoXia het volgende:
De vlag hangt halfstok bij het gemeentehuis in Oss.

[ afbeelding ]
Ook wel wat overdreven.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:41:51 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182024791
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:36 schreef Gia het volgende:
Gruwelijk. Die dingen gaan soms echt hard. Lijkt me dat je daar geoefend voor moet zijn.
Maar ja, als de remmen weigeren, kun je niks meer.

Had ook kunnen gebeuren bij een gewone oversteekplaats met een auto of vrachtauto. Was de overlevingskans wat groter geweest, maar toch. Hoe veilig zijn die bakfietsen?
Dingen gaan helemaal niet hard, maar je moet niet in een voetgangersgebied de topsnelheid van 17 km/u gaan rijden idd, gewoon op de weg is dat een hele normale snelheid voor fietsers, je wilt ook voorkomen dat andere fietsers (kinderen bijvoorbeeld) jou weer moeten gaan inhalen omdat je niet harder kunt dan 12 km/u.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182024792
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zeker. Hij stapt gewoon naar voren en laat zijn gezicht zien.
Ik hoop wel dat ze er achter kunnen komen wat het defect geweest is. Wellicht dat er een oplossing kan komen voor dergelijke noodsituaties.
een defect is nog steeds speculeren.
pi_182024796
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat hoor ik nu ook net: de vrouw zou zwanger zijn (geweest). :’(
Ok...kan dit verhaal nog dramatischer verlopen? :{
pi_182024797
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat hoor ik nu ook net: de vrouw zou zwanger zijn (geweest). :’(
Ziek man, sowieso al hoor.
blablablabla
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 20 september 2018 @ 12:42:23 #125
408813 crew  trein2000
pi_182024799
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ook wel wat overdreven.
8)7
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 20 september 2018 @ 12:42:38 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182024804
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ook wel wat overdreven.
Dat denk ik niet. Dit heeft grote impact in Oss.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182024806
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ook wel wat overdreven.
Gvd. :{w Ass.
pi_182024807
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ook wel wat overdreven.
Vind je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 12:42:48 #129
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_182024809
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat hoor ik nu ook net: de vrouw zou zwanger zijn (geweest). :’(
Dat hoop ik niet en ik hoop ook niet dat je dit alleen voor de sensatie hier post zonder bron....
pi_182024814
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]

8)7
Gewoon niet op reageren.
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 12:43:38 #131
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_182024821
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ook wel wat overdreven.
Ik vind deze reactie overdreven hufterig
pi_182024823
Brrr, echt zo'n Final Destination verhaal als je dat zo hoort, van die dingen waarvan je denkt ''dat kan nooit gebeuren.''

Stint slaat op hol, toevallig voor een spoorwegovergang, en toevallig komt er een trein aan...
pi_182024826
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:42 schreef Momo... het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet en ik hoop ook niet dat je dit alleen voor de sensatie hier post zonder bron....
Ik post slechts wat ik hier om me heen hoor (kom uit Oss en heb veel collega’s die via via nu nieuws binnen krijgen).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 20 september 2018 @ 12:44:14 #134
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_182024829
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:37 schreef Cherni het volgende:

[..]

Hij is dat niet verplicht. Het is natuurlijk wel wenselijk. Ook een machinist is vrij om ook te gaan kijken samen met de HC. Persoonlijk ga ik niet meer naar buiten. Heb dat altijd wel gedaan maar bij de laatste aanrijding had ik het beter niet kunnen doen. Maar goed het overkomt je allemaal en gelukkig is de opvang bij ns zeer goed.
Buiten dat zou de HC eerst zijn machinist checken. Tegen de tijd dat je op de locatie van de aanrijding bent (zeker deze locatie, drukke overweg met (veel) getuigen), zijn de hulpdiensten waarschijnlijk al ter plaatse.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  donderdag 20 september 2018 @ 12:44:18 #135
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_182024832
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:53 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Wil niet heel vervelend doen, maar heb er al meerdere gehad. Maar dit is wel ff een andere catogorie...
Vind ik ook, die mensen kiezen er voor. Die zitten niet goed in hun vel of zijn doorgedraaid en dan springen ze er voor, dat vind ik al een stuk minder erg.
Vervelende stoepboer!
  donderdag 20 september 2018 @ 12:44:40 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182024834
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:38 schreef StephanL het volgende:

[..]

Respect voor deze man.
Respect idd, dat hij daar gelijk naartoe gegaan is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182024839
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch een reden waarom ik dat beroep niet zou willen uitoefenen hoor.
Dit is persoonlijk, maar ik laat mij dat mooie beroep niet afnemen door aanrijdingen. Zeker al niet als het om zelfdodingen gaat.

Maar dit ongeval is van een andere orde. Ik weet niet hoe ik dit zou verwerken. Dit soort aanrijdingen zijn mij tot nu toe gelukkig bespaard gebleven. En dat hoop ik zo te houden .
  donderdag 20 september 2018 @ 12:45:14 #138
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182024844
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vind je?
De vlag halfstok is voor bijzondere aangelegenheden als 4 mei of zo.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_182024851
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De vlag halfstok is voor bijzondere aangelegenheden als 4 mei of zo.
:?
pi_182024853
quote:
99s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:40 schreef summer2bird het volgende:
Mijn elektrische fiets is ook eens op hol geslagen. Toen hij gewoon geparkeerd stond zonder mij erop.
Dus mochten mensen nog twijfelen, rijdende elektrische dingen kunnen ineens uit zichzelf gaan rijden.
Die dingen zijn ook gevaarlijk of althans hoe sommige mensen ermee omgaan imho. Als ik zie dat ik rustig het dorp in rij met mijn auto en dan links en rechts wordt ingehaald door oudevandagen op zo'n fiets...
I´m back.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:46:03 #141
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182024861
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:40 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Blijkbaar moeten bestuurders wel een rijvaardigheidstraining doen.
Klopt, een halve dag.
Tot nooit .......
pi_182024875
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die dingen zijn ook gevaarlijk of althans hoe sommige mensen ermee omgaan imho. Als ik zie dat ik rustig het dorp in rij met mijn auto en dan links en rechts wordt ingehaald door oudevandagen op zo'n fiets...
Auto's zijn ook gevaarlijk met bepaalde mensen erin.
Ben eens aangereden door een bejaarde die niet wilde wachten voor de haaientanden. :X
Twiddel
pi_182024876
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De vlag halfstok is voor bijzondere aangelegenheden als 4 mei of zo.
Onzin.
https://www.rijksoverheid(...)is-de-vlaginstructie
pi_182024881
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De vlag halfstok is voor bijzondere aangelegenheden als 4 mei of zo.
De vlag halfstok is een symbool voor diepe rouw, ten tijde van de MH17 ramp had bijna iedereen in het dorp de vlag halfstok... Dat maakt impact.... Ook de nabestaanden zien dat iedereen meeleeft.... Die zichtbaarheid heeft dus ook waarde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182024883
'Drie kinderen uit één gezin'
pi_182024884
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De vlag halfstok is voor bijzondere aangelegenheden als 4 mei of zo.
Dat bepaal jij?
Dit soort dingen mag je niet eens over zeiken. Heb een beetje respect, man.

Ongelooflijk.
pi_182024885
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:44 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dit is persoonlijk, maar ik laat mij dat mooie beroep niet afnemen door aanrijdingen. Zeker al niet als het om zelfdodingen gaat.

Maar dit ongeval is van een andere orde. Ik weet niet hoe ik dit zou verwerken. Dit soort aanrijdingen zijn mij tot nu toe gelukkig bespaard gebleven. En dat hoop ik zo te houden .
Moet je toch op voorbereid zijn, wrs toch wel iets dat je op werkbesprekingen met collega's moet aanhalen.
I´m back.
pi_182024888
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:39 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ben je HC of mcn?
mcn
pi_182024893
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:46 schreef Nober het volgende:
'Drie kinderen uit één gezin'
Dat hele gezin verwoest :X
Twiddel
pi_182024900
quote:
99s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:46 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Auto's zijn ook gevaarlijk met bepaalde mensen erin.
Ben eens aangereden door een bejaarde die niet wilde wachten voor de haaientanden. :X
Ja, dat klopt ook, maar daar is wel aandacht voor (nog niet genoeg wmb, maar toch).
I´m back.
pi_182024903
quote:
99s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:47 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dat hele gezin verwoest :X
was met één kind natuurlijk ook zo. Maar afgrijselijk natuurlijk :X
pi_182024917
Ik heb omroep brabant op staan.
En een ooggetuige zou gezegd hebben dat de vader van een van de kinderen er bij was.
En dat de politie dat direct bevestigd zou hebben.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:49:03 #153
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182024919
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat bepaal jij?
Dit soort dingen mag je niet eens over zeiken. Heb een beetje respect, man.

Ongelooflijk.
Ik mag die mening hebben toch.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_182024920
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:47 schreef Handleiding het volgende:

[..]

was met één kind natuurlijk ook zo. Maar afgrijselijk natuurlijk :X
Als je geen andere kinderen meer hebt, hoe moet je dan door? ;(
pi_182024923
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moet je toch op voorbereid zijn, wrs toch wel iets dat je op werkbesprekingen met collega's moet aanhalen.
Natuurlijk met collega's bespreek je dit. Het zijn ook de personen die je vaak het beste kunnen helpen. En je partner etc. Ook belangrijk.
pi_182024926
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:49 schreef Cherni het volgende:

[..]

Natuurlijk met collega's bespreek je dit. Het zijn ook de personen die je vaak het beste kunnen helpen. En je partner etc. Ook belangrijk.
yep.
I´m back.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:49:32 #157
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182024927
quote:
Gewoon mijn mening, hoef je geen links te dumpen.

Nu maar weer ontopic.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_182024942
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik mag die mening hebben toch.
Jawel, ik begrijp er alleen geen klap van. Hoe kan je hier wat in mis zien?
pi_182024946
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als je geen andere kinderen meer hebt, hoe moet je dan door? ;(
Als je een kind verliest en je hebt er nog één of twee zou ik hetzelfde denken ;(
pi_182024947
Op omroep branbant zeggen ze dat onbevestigde bronnen zeggen dat het om drie kinderen uit een gezin gaat
  donderdag 20 september 2018 @ 12:50:57 #161
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182024958
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:50 schreef amaranta het volgende:
Op omroep branbant zeggen dat dat onbevestigde bronnen zeggen dat het om drie kinderen uit een gezin gaat
Dit is nog maar 250 keer gepost.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:51:13 #162
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_182024962
Wat een hel ;( Echt verschrikkelijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_182024971
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dit is nog maar 250 keer gepost.
Nu 251 x
pi_182024972
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dit is nog maar 250 keer gepost.
Ja, maar zij zeggen dat het van een onbevestigde bron komt.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:51:39 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182024973
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:50 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Als je een kind verliest en je hebt er nog één of twee zou ik hetzelfde denken ;(
Ja, maar dan moet je door voor de andere kinderen, dan ga je in een soort van overlevingsmodus, maar als je die noodzaak niet meer hebt wordt het echt anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182024979
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:50 schreef amaranta het volgende:
Op omroep branbant zeggen ze dat onbevestigde bronnen zeggen dat het om drie kinderen uit een gezin gaat
Fyi, dit is een herhaling, alles is dus al voorbij gekomen.
pi_182024980
Bahbahbah. Ook allemaal kinderen uit een basisschool die dat hele ongeluk nog gezien ook hebben ;(
Twiddel
pi_182024983
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je door voor de andere kinderen, dan ga je in een soort van overlevingsmodus, maar als je die noodzaak niet meer hebt wordt het echt anders.
ja dat is zo,
pi_182024984
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

yep.
Ik heb nu toch ook wel te doen met mijn collega's op die trein.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:52:05 #170
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182024987
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja, maar zij zeggen dat het van een onbevestigde bron komt.
Oke, dan is het goed.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:52:09 #171
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_182024989
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat bepaal jij?
Dit soort dingen mag je niet eens over zeiken. Heb een beetje respect, man.

Ongelooflijk.
Rustig joh.
Vervelende stoepboer!
pi_182024991
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:51 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Fyi, dit is een herhaling, alles is dus al voorbij gekomen.
excuseer mij hoor
pi_182024999
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:51 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ik heb nu toch ook wel te doen met mijn collega's op die trein.
Ja, die zijn kapot nu...
I´m back.
pi_182025002
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:52 schreef amaranta het volgende:

[..]

excuseer mij hoor
No hard feelings, maar zeg het maar even :P
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 20 september 2018 @ 12:52:37 #175
408813 crew  trein2000
pi_182025003
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:47 schreef Cherni het volgende:

[..]

mcn
Respect, het lijkt me echt verschrikkelijk om daar te zitten, het al tientallen seconden te zien maar niks meer te kunnen doen...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182025010
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:52 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

No hard feelings, maar zeg het maar even :P
Oke oke....
s
  donderdag 20 september 2018 @ 12:53:24 #177
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182025015
edit : post dit maar gewoon niet

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 20-09-2018 12:58:13 ]
  donderdag 20 september 2018 @ 12:53:38 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182025021
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:52 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Respect, het lijkt me echt verschrikkelijk om daar te zitten, het al tientallen seconden te zien maar niks meer te kunnen doen...
Dit idd, onvoorstelbaar wat die machinist moet hebben doorgemaakt, en nog steeds.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182025022
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je door voor de andere kinderen, dan ga je in een soort van overlevingsmodus, maar als je die noodzaak niet meer hebt wordt het echt anders.
Dat bedoelde ik ook. Het is 3 keer intens verdriet en daar zou dan niets meer tegenover staan.

Onvoorstelbaar.
pi_182025043
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit idd, onvoorstelbaar wat die machinist moet hebben doorgemaakt, en nog steeds.
Je mag hopen dat die er visueel niet al te veel van mee heeft gekregen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182025052
Ik heb zelf ooit fijne hulp gehad van slachtoffer hulp. En toen overwogen om er zelf vrijwilliger te worden.
maar ik zou dit als vrijwilliger moeilijk zelf trekken
pi_182025060
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:52 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Respect, het lijkt me echt verschrikkelijk om daar te zitten, het al tientallen seconden te zien maar niks meer te kunnen doen...
Vooral nu waar het om een ongeval gaat waar kinderen etc zijn bij betrokken. Dan zit je kapot.
pi_182025071
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:55 schreef amaranta het volgende:
Ik heb zelf ooit fijne hulp gehad van slachtoffer hulp. En toen overwogen om er zelf vrijwilliger te worden.
maar ik zou dit als vrijwilliger moeilijk zelf trekken
Ja ik ook, maar wel erg goed dat die mensen er zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 20 september 2018 @ 12:56:26 #184
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182025080
Gezien dit enorme drama denk ik dat het zeker legitiem is om de volgende vragen te stellen:

1. Hoe veilig zijn dit soort voertuigen (max. snelheid, noodstop, stroomonderbreking)? Wordt dit periodiek gecontroleerd en zijn daar landelijke richtlijnen voor?
2. Hoe goed opgeleid en gecertificeerd is het personeel dat met deze voertuigen de weg op gaat? Zijn hier landelijke richtlijnen voor?

Uit eigen ervaring weet ik dat het personeel van de opvang van mijn eigen dochter nou niet bepaal uitblinkt in professionaliteit, op verschillende vlakken van de opvang .....

Denk wel dat er hier serieuze kamervragen over gaan komen - dat gebeurt altijd na een groot drama ...
"Hoka Hey!"
pi_182025083
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:55 schreef amaranta het volgende:
Ik heb zelf ooit fijne hulp gehad van slachtoffer hulp. En toen overwogen om er zelf vrijwilliger te worden.
maar ik zou dit als vrijwilliger moeilijk zelf trekken
Ik vraag me wel eens af, zoals nu laten ze het nummer op TV zien, zijn er dan ook mensen die menen slachtofferhulp nodig te hebben omdat ze het nieuws niet aan kunnen? Er dus zelf niet bij zijn geweest, zou me namelijk niks verbazen :X

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2018 12:56:39 ]
pi_182025086
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar wel erg goed dat die mensen er zijn.
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar wel erg goed dat die mensen er zijn.
Heel goed en heel fijn voor iedereen die dat nodig heeft.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:57:02 #187
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182025093
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:56 schreef matspontius het volgende:
Gezien dit enorme drama denk ik dat het zeker legitiem is om de volgende vragen te stellen:

1. Hoe veilig zijn dit soort voertuigen (max. snelheid, noodstop, stroomonderbreking)? Wordt dit periodiek gecontroleerd en zijn daar landelijke richtlijnen voor?
2. Hoe goed opgeleid en gecertificeerd is het personeel dat met deze voertuigen de weg op gaat? Zijn hier landelijke richtlijnen voor?

Uit eigen ervaring weet ik dat het personeel van de opvang van mijn eigen dochter nou niet bepaal uitblinkt in professionaliteit, op verschillende vlakken van de opvang .....

Denk wel dat er hier serieuze kamervragen over gaan komen - dat gebeurt altijd na een groot drama ...
Ja ik zou mijn kinderen ook liever niet op zo'n ding zien en na vandaag al helemaal niet meer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 20 september 2018 @ 12:57:23 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182025098
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je mag hopen dat die er visueel niet al te veel van mee heeft gekregen.
Ik zou niet weten hoe die dat heeft kunnen voorkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182025101
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:56 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af, zoals nu laten ze het nummer op TV zien, zijn er dan ook mensen die menen slachtofferhulp nodig te hebben omdat ze het nieuws niet aan kunnen? Er dus zelf niet bij zijn geweest, zou me namelijk niks verbazen :X
jawel hoor...
vind je het goed als ik je ff een pb stuur?
pi_182025104
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:56 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af, zoals nu laten ze het nummer op TV zien, zijn er dan ook mensen die menen slachtofferhulp nodig te hebben omdat ze het nieuws niet aan kunnen? Er dus zelf niet bij zijn geweest, zou me namelijk niks verbazen :X
Yep, dat komt voor.
pi_182025106
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:56 schreef matspontius het volgende:
Gezien dit enorme drama denk ik dat het zeker legitiem is om de volgende vragen te stellen:

1. Hoe veilig zijn dit soort voertuigen (max. snelheid, noodstop, stroomonderbreking)? Wordt dit periodiek gecontroleerd en zijn daar landelijke richtlijnen voor?
2. Hoe goed opgeleid en gecertificeerd is het personeel dat met deze voertuigen de weg op gaat? Zijn hier landelijke richtlijnen voor?

Uit eigen ervaring weet ik dat het personeel van de opvang van mijn eigen dochter nou niet bepaal uitblinkt in professionaliteit, op verschillende vlakken van de opvang .....

Denk wel dat er hier serieuze kamervragen over gaan komen - dat gebeurt altijd na een groot drama ...
Ze stond met 0 km/u stil voor de spoorbrug.
Ding sloeg op hol en de remmen werkte niet meer.
Wat heb je dan aan een certificatie?
Twiddel
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 20 september 2018 @ 12:57:47 #193
408813 crew  trein2000
pi_182025107
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:55 schreef Cherni het volgende:

[..]

Vooral nu waar het om een ongeval gaat waar kinderen etc zijn bij betrokken. Dan zit je kapot.

Kan het me goed voorstellen, of eigenlijk juist niet. Ik denk niet dat je als buitenstaander maar iets bij kunt voorstellen.

Er is weinig wat op mij zo veel indruk heeft gemaakt als de voorlichting van een tweetal machinisten op de basisschool...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182025109
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:56 schreef matspontius het volgende:
Gezien dit enorme drama denk ik dat het zeker legitiem is om de volgende vragen te stellen:

1. Hoe veilig zijn dit soort voertuigen (max. snelheid, noodstop, stroomonderbreking)? Wordt dit periodiek gecontroleerd en zijn daar landelijke richtlijnen voor?
2. Hoe goed opgeleid en gecertificeerd is het personeel dat met deze voertuigen de weg op gaat? Zijn hier landelijke richtlijnen voor?

Uit eigen ervaring weet ik dat het personeel van de opvang van mijn eigen dochter nou niet bepaal uitblinkt in professionaliteit, op verschillende vlakken van de opvang .....

Denk wel dat er hier serieuze kamervragen over gaan komen - dat gebeurt altijd na een groot drama ...
Ik denk dat de mate van pech onwaarschijnlijk hoog is geweest, dit soort tragische ongelukken kun je helaas niet compleet voorkomen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182025110
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:57 schreef amaranta het volgende:

[..]

jawel hoor...
vind je het goed als ik je ff een pb stuur?
Ja hoor.
pi_182025111
Soms zijn er van die gebeurtenissen die je echt aangrijpen. Dit is er zo'n eentje.
Niet te bevatten dit.
pi_182025115
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:37 schreef Speekselklier het volgende:
Ik verbaas me al jaren over deze 'bijzondere bromfietsen'.
Je mag hier zonder rijbewijs 10 kinderen mee vervoeren. En die dingen gaan best hard. De enige eis is dat je als bestuurder ouder dan 16 moet zijn.


Als dit een auto gad geweest had ik mijn groot rijbewijs moeten hebben.
Het komt door de wetgeving. Bij mijn weten (straks even opzoeken) staat daarin dat een Segway (naast invalidenvoertuigen) een verzekeringsplaatje moet hebben. Natuurlijk verzint iemand een manier om diezelfde Segway te koppelen aan een groot uitgevallen bolderkar omdat de wettekst geen woord rept over het aantal personen dat je met zo'n Segway mag vervoeren.

Ik geloof dat deze uitzondering een aanpassing gaat krijgen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 12:58:41 #198
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  donderdag 20 september 2018 @ 12:58:54 #199
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182025128
quote:
99s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ze stond met 0 km/u stil voor de spoorbrug.
Ding sloeg op hol en de remmen werkte niet meer.
Wat heb je dan aan een certificatie?
Is het onderzoek al afgerond?
"Hoka Hey!"
pi_182025134
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe die dat heeft kunnen voorkomen.
Ik kan wel wat situaties bedenken waarin de machinist niet veel ziet, maar dat is niet zo netjes om te melden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182025136
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:58 schreef matspontius het volgende:

[..]

Is het onderzoek al afgerond?
Nee, dit alles van ooggetuigen.
Twiddel
  donderdag 20 september 2018 @ 12:59:55 #202
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182025143
quote:
99s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:59 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nee, dit alles van ooggetuigen.
Dus de oorzaak is nog niet bekend? Ooggetuigen kunnen wel van alles vertellen in hun opwinding ....
"Hoka Hey!"
pi_182025149
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:57 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ja hoor.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:57 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ja hoor.
gedaan
  donderdag 20 september 2018 @ 13:00:25 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182025152
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:56 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af, zoals nu laten ze het nummer op TV zien, zijn er dan ook mensen die menen slachtofferhulp nodig te hebben omdat ze het nieuws niet aan kunnen? Er dus zelf niet bij zijn geweest, zou me namelijk niks verbazen :X
Ja, als je bijvoorbeeld zelf eens getuige bent geweest van een aanrijding met een trein, dan kan ik me voorstellen dat dit behoorlijk hard binnenkomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 13:00:59 #205
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_182025161
Persconferentie begint zo
  donderdag 20 september 2018 @ 13:01:16 #206
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182025164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk dat de mate van pech onwaarschijnlijk hoog is geweest, dit soort tragische ongelukken kun je helaas niet compleet voorkomen.
Dat zeg jij, uit mijn eigen ervaring heb ik gezien dat er aan de professionaliteit van de kinderopvang nog wel wat verbeterd kan worden en daar valt het rijden met dit soort voertuigen ook onder ....
"Hoka Hey!"
pi_182025166
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, als je bijvoorbeeld zelf eens getuige bent geweest van een aanrijding met een trein, dan kan ik me voorstellen dat dit behoorlijk hard binnenkomt.
f
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, als je bijvoorbeeld zelf eens getuige bent geweest van een aanrijding met een trein, dan kan ik me voorstellen dat dit behoorlijk hard binnenkomt.
Of dit op een andere manier van dichtbij hebt meegemaakt.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:01:34 #208
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_182025167
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:56 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af, zoals nu laten ze het nummer op TV zien, zijn er dan ook mensen die menen slachtofferhulp nodig te hebben omdat ze het nieuws niet aan kunnen? Er dus zelf niet bij zijn geweest, zou me namelijk niks verbazen :X
Jawel hoor. Het kan herinneringen triggeren bij mensen.
Moest zelf even slikken en er kwam ook een oude aanrijding even boven. Heb niet gebeld btw.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_182025168
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:00 schreef Momo... het volgende:
Persconferentie begint zo
Waar? Te volgen via internet?
  donderdag 20 september 2018 @ 13:01:41 #210
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_182025169
Krijg het er ijskoud van ;(
  donderdag 20 september 2018 @ 13:01:43 #211
292419 NoXia
Productiefoutje
  donderdag 20 september 2018 @ 13:01:54 #212
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_182025176
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waar? Te volgen via internet?
https://nos.nl/livestream(...)ijk-ongeluk-oss.html
pi_182025178
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, als je bijvoorbeeld zelf eens getuige bent geweest van een aanrijding met een trein, dan kan ik me voorstellen dat dit behoorlijk hard binnenkomt.
Ken wel iemand die dat meegemaakt heeft..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182025181
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:56 schreef matspontius het volgende:
Gezien dit enorme drama denk ik dat het zeker legitiem is om de volgende vragen te stellen:

1. Hoe veilig zijn dit soort voertuigen (max. snelheid, noodstop, stroomonderbreking)? Wordt dit periodiek gecontroleerd en zijn daar landelijke richtlijnen voor?
2. Hoe goed opgeleid en gecertificeerd is het personeel dat met deze voertuigen de weg op gaat? Zijn hier landelijke richtlijnen voor?

Uit eigen ervaring weet ik dat het personeel van de opvang van mijn eigen dochter nou niet bepaal uitblinkt in professionaliteit, op verschillende vlakken van de opvang .....

Denk wel dat er hier serieuze kamervragen over gaan komen - dat gebeurt altijd na een groot drama ...
Je kan ook een Tesla rijden van een ton, die heeft ook al voor een aantal incidenten gezorgd.
Het zegt dus helemaal niets. Alles wat geautomatiseerd is kan weigeren of om wat voor reden dan ook vreemde dingen doen. Daarom zijn er ook zoveel monteurs en IT-ers nodig.
Ik denk dat hier enkel en alleen maar slachtoffers zijn
  donderdag 20 september 2018 @ 13:02:50 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182025190
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:58 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Het komt door de wetgeving. Bij mijn weten (straks even opzoeken) staat daarin dat een Segway (naast invalidenvoertuigen) een verzekeringsplaatje moet hebben. Natuurlijk verzint iemand een manier om diezelfde Segway te koppelen aan een groot uitgevallen bolderkar omdat de wettekst geen woord rept over het aantal personen dat je met zo'n Segway mag vervoeren.

Ik geloof dat deze uitzondering een aanpassing gaat krijgen.
Het is geen Segway, het is een Stint.
Dat je daar ook op staat als bestuurder is niet meer dan een overeenkomst, verder niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 13:03:00 #216
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_182025197
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:01 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dat zeg jij, uit mijn eigen ervaring heb ik gezien dat er aan de professionaliteit van de kinderopvang nog wel wat verbeterd kan worden en daar valt het rijden met dit soort voertuigen ook onder ....
Ze krijgen een certificaat en leren dat ding besturen, wat gaat daar dan fout?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 20 september 2018 @ 13:03:36 #218
408813 crew  trein2000
pi_182025200
NPO 1 ook live
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 13:03:54 #219
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_182025203
kinderen 4 tm 11 jaar
Volwassenene zeer zwaar gewond
  donderdag 20 september 2018 @ 13:03:55 #220
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182025205
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ze krijgen een certificaat en leren dat ding besturen, wat gaat daar dan fout?
Jij werkt bij een kinderopvang?
"Hoka Hey!"
pi_182025208
Afgeven op kinderdagblijven lijkt mij niet nodig. Je kiest er zelf voor om je kinderen daar heen te brengen.
Vind je dat de leidsters niet goed zijn dan, ga je of naar een ander KDV of je blijft zelf thuis.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:04:37 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182025214
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:59 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dus de oorzaak is nog niet bekend? Ooggetuigen kunnen wel van alles vertellen in hun opwinding ....
En elkaar napraten.... ik heb het idee dat Kenny ook een steeds uitgebreidere verklaring aflegt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182025215
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:03 schreef matspontius het volgende:

[..]

Jij werkt bij een kinderopvang?
Dat las ik elders in dit topic?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 20 september 2018 @ 13:04:51 #224
292419 NoXia
Productiefoutje
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 13:05:05 #225
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_182025220
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:04 schreef amaranta het volgende:
Afgeven op kinderdagblijven lijkt niet nodig. Je kiest er zelf voor om je kinderen daar heen te brengen.
Vind je dat de leidsters niet goed zijn dan, ga je of naar een ander KDV of je blijft zelf thuis.
Zowiezo makkelijk om kinderdagverblijven, leidsters, bakfietsen, elektrische fietsen, riempjes etc. de schuld te geven.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:05:40 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182025227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:01 schreef amaranta het volgende:

[..]

Of dit op een andere manier van dichtbij hebt meegemaakt.
Dat ook bijvoorbeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 20 september 2018 @ 13:05:49 #227
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182025232
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, als je bijvoorbeeld zelf eens getuige bent geweest van een aanrijding met een trein, dan kan ik me voorstellen dat dit behoorlijk hard binnenkomt.
Dat kan ik ook begrijpen, maar gaat meer om mensen die zichzelf vooral heel zielig vinden, en dan die medewerkers bezet houden. Terwijl er nu veel mensen zijn die er direct bij waren.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:06:24 #229
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182025234
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:05 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zowiezo makkelijk om kinderdagverblijven, leidsters, bakfietsen, elektrische fietsen, riempjes etc. de schuld te geven.
Ik snap die drang van sommigen niet om direct schuld aan te willen wijzen. Soms zijn dingen gewoon een enorm triest ongeval, zonder schuldige.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182025236
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Kan het me goed voorstellen, of eigenlijk juist niet. Ik denk niet dat je als buitenstaander maar iets bij kunt voorstellen.

Er is weinig wat op mij zo veel indruk heeft gemaakt als de voorlichting van een tweetal machinisten op de basisschool...
http://www.luisteris.com/LUISTERIS/index.html

Programma van NS om op scholen voorlichting te geven. Zeer de moeite waard. Bij het basisonderwijs komen machinisten en bij het voortgezet onderwijs conducteurs.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 20 september 2018 @ 13:07:06 #231
408813 crew  trein2000
pi_182025245
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:06 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik snap die drang van sommigen niet om direct schuld aan te willen wijzen. Soms zijn dingen gewoon een enorm triest ongeval, zonder schuldige.
Eens, maar er is wel altijd een oorzaak. En die moet natuurlijk achterhaald worden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 20 september 2018 @ 13:07:06 #232
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_182025246
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:06 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik snap die drang van sommigen niet om direct schuld aan te willen wijzen. Soms zijn dingen gewoon een enorm triest ongeval, zonder schuldige.
Hear hear.

Vervelende neiging om niet af te wachten en altijd maar een schuldige nodig te hebben.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 13:07:09 #233
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182025247
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:05 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zowiezo makkelijk om kinderdagverblijven, leidsters, bakfietsen, elektrische fietsen, riempjes etc. de schuld te geven.
sowieso*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182025252
Sorry, het is totoaal niet relevant, maar ik vind het altijd zo suf als de burgemeester dan met de ambtsketting om zo'n persco gaat geven.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 20 september 2018 @ 13:07:39 #235
408813 crew  trein2000
pi_182025253
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:06 schreef Cherni het volgende:

[..]

http://www.luisteris.com/LUISTERIS/index.html

Programma van NS om op scholen voorlichting te geven. Zeer de moeite waard. Bij het basisonderwijs komen machinisten en bij het voortgezet onderwijs conducteurs.
Was bij ons in het dorp van syntus, die exploiteren de lokale boemel hier.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182025254
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:06 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik snap die drang van sommigen niet om direct schuld aan te willen wijzen. Soms zijn dingen gewoon een enorm triest ongeval, zonder schuldige.
eens.
pi_182025257
de eigenaar van de Bakfiets zal ook niet goed slapen
pi_182025262
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:07 schreef amaranta het volgende:
Sorry, het is totoaal niet relevant, maar ik vind het altijd zo suf als de burgemeester dan met de ambtsketting om zo'n persco gaat geven.
Gemeentehuis Oss had ook al de vlag halfstok.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:08:42 #239
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182025266
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:58 schreef Ridocar het volgende:
Het komt door de wetgeving.
Dat snap ik...
Tot nooit .......
pi_182025267
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:07 schreef KingRadler het volgende:
de eigenaar van de Bakfiets zal ook niet goed slapen
Die is onderweg naar Oss.
Ik las op NOS dat hij aan het boarden was voor een vlucht.

ofja, de eigenaar van Stint .
pi_182025270
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:07 schreef KingRadler het volgende:
de eigenaar van de Bakfiets zal ook niet goed slapen
Die zal dit altijd in zijn hoofd hebben.
Net als de machinist ;(
Twiddel
pi_182025271
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:07 schreef V. het volgende:

[..]

Hear hear.

Vervelende neiging om niet af te wachten en altijd maar een schuldige nodig te hebben.
Dat nog niemand gespeculeerd heeft dat de bestuurster met een mobiel bezig was ofzo.

We zijn allemaal benieuwd wat er mis ging, maar schuld is een heel ander verhaal.
Niemand doet dit expres. Zelfs al was het door onkundigheid.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:08:52 #243
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182025272
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:07 schreef KingRadler het volgende:
de eigenaar van de Bakfiets zal ook niet goed slapen
?
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 13:08:55 #244
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_182025273
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:06 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik snap die drang van sommigen niet om direct schuld aan te willen wijzen. Soms zijn dingen gewoon een enorm triest ongeval, zonder schuldige.
Dit inderdaad! Tegenwoordig moet er voor elk ongeval, hoe triest ook, meteen een verantwoordelijke zijn die hier ook voor moet boeten
  donderdag 20 september 2018 @ 13:09:05 #245
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_182025276
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:07 schreef amaranta het volgende:
Sorry, het is totoaal niet relevant, maar ik vind het altijd zo suf als de burgemeester dan met de ambtsketting om zo'n persco gaat geven.
Dan spreekt hij namens de gehele gemeente, anders alleen prive.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_182025278
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:08 schreef Nober het volgende:

[..]

Gemeentehuis Oss had ook al de vlag halfstok.
Daar
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:08 schreef Nober het volgende:

[..]

Gemeentehuis Oss had ook al de vlag halfstok.
daar heb ik dan geen moeite mee
pi_182025282
;( 4 kindjes ;(

Door zo’n klote lompe fiets. Elk kinderdagverblijf lijkt er wel eentje te hebben, althans je ziet ze genoeg rondrijden met dan 5 a 6 kinderen in die bak. Is dat verplicht ofzo?

Ik heb moeten huilen om dit nieuwsbericht ;(
U MAD?
pi_182025283
Waarom liegen mensen eigenlijk dat de leidster dood is, zwanger is, etc? Ik snap die drang dus echt niet.
pi_182025289
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:09 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Dan spreekt hij namens de gehele gemeente, anders alleen prive.
Oke. Helder.
Vond het er een beetje suf uitzien.
pi_182025292
Vooralsnog geen nieuwe feiten dus
pi_182025293
Er waren 57 inzittenden in de trein
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 september 2018 @ 13:10:21 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182025295
Geen nieuws op de persconferentie dus volgens mij? Of nou ja, behalve de leeftijden van de kinderen (4-11) waar die van de NOS het over had.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182025297
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:09 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Waarom liegen mensen eigenlijk dat de leidster dood is, zwanger is, etc? Ik snap die drang dus echt niet.
Dat heb je altijd met dit soort dingen, verhalen gaan rond en worden 50x verdraaid voor ze bij persoon 100 zijn.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:10:35 #254
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182025300
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:10 schreef heywoodu het volgende:
Geen nieuws op de persconferentie dus volgens mij? Of nou ja, behalve de leeftijden van de kinderen (4-11) waar die van de NOS het over had.
Nee, nog niets nieuws.
pi_182025303
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:09 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Waarom liegen mensen eigenlijk dat de leidster dood is, zwanger is, etc? Ik snap die drang dus echt niet.
Net als mensen die gaan zeggen dat de vlag halfstok overdreven is, dat als het een man was geweest dit niet was gebeurd. Rare reacties soms hier. :X
Twiddel
pi_182025308
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:05 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zowiezo makkelijk om kinderdagverblijven, leidsters, bakfietsen, elektrische fietsen, riempjes etc. de schuld te geven.
En alles meteen wijten aan een 'toevallig technisch mankement' is dat natuurlijk niet. :')
pi_182025309
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:09 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Waarom liegen mensen eigenlijk dat de leidster dood is, zwanger is, etc? Ik snap die drang dus echt niet.
Normaal zijn er nooit geruchten.
pi_182025318
Dat dit niet vaak gebeurt heeft 'ie even moeten nakijken..
pi_182025319
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:10 schreef Justinn het volgende:

[..]

En alles meteen wijten aan een 'toevallig technisch mankement' is dat natuurlijk niet. :')
Het is gekker in mijn mening om maar meteen van kwade opzet te spreken.
Twiddel
pi_182025326
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:09 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Waarom liegen mensen eigenlijk dat de leidster dood is, zwanger is, etc? Ik snap die drang dus echt niet.
Misschien geen leugens, meer bronnen dichtbij de persoon. Stel nu dat je deze mevrouw kent omdat het de dochter is, van je moeders buurvrouw ofzo. Dan gaan die indianenverhalen snel.
pi_182025339
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:10 schreef heywoodu het volgende:
Geen nieuws op de persconferentie dus volgens mij? Of nou ja, behalve de leeftijden van de kinderen (4-11) waar die van de NOS het over had.
Niet zo nadrukkelijk genoemd.. basisschoolleeftijd maar dat is inderdaad van 4 tot 11 denk ik ja
  donderdag 20 september 2018 @ 13:12:52 #262
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_182025340
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:09 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Waarom liegen mensen eigenlijk dat de leidster dood is, zwanger is, etc? Ik snap die drang dus echt niet.
Over de dood van de leidster: NOS had dit vanmorgen verkondigd in het eerste nieuwsbulletin.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_182025354
Meerdere kinderen uit 1 gezin zegt de agente nu :'(
  donderdag 20 september 2018 @ 13:13:35 #264
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182025358
Bevestiging dat het meerdere kinderen uit 1 gezin betreft :'(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 20 september 2018 @ 13:13:48 #265
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182025362
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:13 schreef amaranta het volgende:
Meerdere kinderen uit 1 gezin zegt de agente nu :'(
Ja, dat wisten we al.. Een soort van. Maar goede bron idd.
pi_182025369
quote:
99s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Het is gekker in mijn mening om maar meteen van kwade opzet te spreken.
Wie roept hier dan iets van kwade opzet? Er is echt nog niemand geweest die beweert dat de bestuurster dit met opzet heeft gedaan.

Onvoldoende voertuigbeheersing door onvoldoende opleiding/instructie kan (is speculatie nu) een oorzaakfactor zijn geweest. Dat is echter in geen geval de bestuurster te verwijten, maar (in dit geval) eerder de werkgever.

In elk geval, mag voertuigbeheersing en de veiligheid bij stints wel eens goed onder de aandacht gebracht worden. Een dergelijk voertuig voor dit doel gebruiken met alle risico's en verantwoordelijkheden van dien is nogal wat.
pi_182025370
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:13 schreef NoXia het volgende:

[..]

Ja, dat wisten we al.. Een soort van. Maar goede bron idd.
Nee, dat wist je niet.
Dat vermoeden was er.
het is nu door de politie bevestigd.
pi_182025371
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:11 schreef dopemin het volgende:
Dat dit niet vaak gebeurt heeft 'ie even moeten nakijken..
An average of 11 people are killed on Dutch level crossings every year and the Dutch Safety Board (OVV) released a report in July

https://www.bbc.com/news/world-europe-45586492
  donderdag 20 september 2018 @ 13:14:36 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182025377
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:07 schreef amaranta het volgende:
Sorry, het is totoaal niet relevant, maar ik vind het altijd zo suf als de burgemeester dan met de ambtsketting om zo'n persco gaat geven.
Ik zat precies hetzelfde te denken :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182025381
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:14 schreef Justinn het volgende:

[..]

Wie roept hier dan iets van kwade opzet? Er is echt nog niemand geweest die beweert dat de bestuurster dit met opzet heeft gedaan.
Begin deze morgen las ik reacties waaruit gevreesd werd voor een zelfmoordpoging.
Twiddel
  donderdag 20 september 2018 @ 13:15:08 #271
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182025382
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:14 schreef Justinn het volgende:

[..]

Wie roept hier dan iets van kwade opzet? Er is echt nog niemand geweest die beweert dat de bestuurster dit met opzet heeft gedaan.
Onkunde is geen kwade opzet inderdaad ....
"Hoka Hey!"
pi_182025383
Waarom schakelen ze weg. -O-
  donderdag 20 september 2018 @ 13:15:25 #273
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182025384
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nee, dat wist je niet.
Dat vermoeden was er.
het is nu door de politie bevestigd.
Daarom ook een soort van. Maar getuigen hadden dit al verklaard. Dus ja, ik wist het al. Toch bedankt voor het melden. ;)
  donderdag 20 september 2018 @ 13:15:39 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182025388
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:15 schreef vencodark het volgende:
Waarom schakelen ze weg. -O-
Vroeg ik me ook af.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 20 september 2018 @ 13:15:55 #275
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182025392
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zat precies hetzelfde te denken :@
Stukje herkenbaarheid bij officiële persconferenties. De politiewoordvoerder zit ook in uniform bijvoorbeeld.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182025394
OP aangepast n.a.v. persconferentie maar staat weinig nieuws in
pi_182025398
quote:
99s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:14 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Begin deze morgen las ik reacties waaruit gevreesd werd voor een zelfmoordpoging.
Moet niet gekker worden. :N
Zo kan je elk ongeluk wel verdacht bekijken.
pi_182025404
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:15 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Stukje herkenbaarheid bij officiële persconferenties. De politiewoordvoerder zit ook in uniform bijvoorbeeld.
Toch anders dan een ketting. Dat uniform draagt ze altijd. Die ketting loopt de burgemeester echt niet de hele dag mee rond.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:17:12 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182025414
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:10 schreef Justinn het volgende:

[..]

En alles meteen wijten aan een 'toevallig technisch mankement' is dat natuurlijk niet. :')
Er is is anders wel een aanleiding aan te nemen dat er een mankement was, als mensen haar hebben horen roepen dat de remmen het niet meer deden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182025416
Verdomme wat een amateurisme met die microfoons :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_182025417
Nu zegt ze; drie gezinnen waar de kinderen uit komen
  donderdag 20 september 2018 @ 13:17:19 #282
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182025418
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Toch anders dan een ketting. Dat uniform draagt ze altijd. Die ketting loopt de burgemeester echt niet de hele dag mee rond.
Wat een gezeur over die ketting, boeiend hoor ....
"Hoka Hey!"
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 september 2018 @ 13:17:22 #283
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182025419
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Toch anders dan een ketting. Dat uniform draagt ze altijd. Die ketting loopt de burgemeester echt niet de hele dag mee rond.
Volgens mij hoort het gewoon bij het officiële tenue en je zit daar in je rol als burgemeester. Verder allemaal niet zo boeiend natuurlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182025420
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Toch anders dan een ketting. Dat uniform draagt ze altijd. Die ketting loopt de burgemeester echt niet de hele dag mee rond.
Nee, maar wel als ze spreekt in het Openbaar.
Weggegaan en opgerot
  donderdag 20 september 2018 @ 13:17:39 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182025424
Betreft 3 gezinnen waar de 5 kinderen uit komen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 20 september 2018 @ 13:17:55 #286
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182025432
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:17 schreef amaranta het volgende:
Nu zegt ze; drie gezinnen waar de kinderen uit komen
Ja, zaten 5 kinderen in totaal in de bak. Dus klopt wel.
pi_182025433
bakfietsen :')
  donderdag 20 september 2018 @ 13:18:02 #288
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_182025438
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er is is anders wel een aanleiding aan te nemen dat er een mankement was, als mensen haar hebben horen roepen dat de remmen het niet meer deden.
Maar zit er dan geen noodstop of stroomonderbreking op zo'n voertuig?
"Hoka Hey!"
  donderdag 20 september 2018 @ 13:18:04 #289
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182025439
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Toch anders dan een ketting. Dat uniform draagt ze altijd. Die ketting loopt de burgemeester echt niet de hele dag mee rond.
Woordvoerders dragen normaal ook niet de hele dag hun uniform hoor
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182025440
Het doet er ook verder niet toe. Ik vond het er gewoon suf uitzien. Ik hou er nu over op. s
pi_182025441
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Verdomme wat een amateurisme met die microfoons :')
Ja daar zat ik me ook aan te ergeren, niet normaal.
pi_182025444
Zuchtttttt
  donderdag 20 september 2018 @ 13:18:28 #293
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182025450
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:08 schreef noodgang het volgende:

[..]

Dit inderdaad! Tegenwoordig moet er voor elk ongeval, hoe triest ook, meteen een verantwoordelijke zijn die hier ook voor moet boeten
Helaas, zo zit de maatschappij met al die media in elkaar. Een grondig onderzoek zal hoop ik wel een en ander kunnen verklaren. Het is allemaal veel te voorbarig om direct een schuldige aan te wijzen.
pi_182025456
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Verdomme wat een amateurisme met die microfoons :')
Wel he....
jeemig
  donderdag 20 september 2018 @ 13:19:09 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182025461
Trein met frontcamera. Er zijn beelden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182025463
Oké hoeveel mensen grepen naar hun telefoon na het horen van het sms-bericht.
Tap tap tap
  donderdag 20 september 2018 @ 13:19:16 #298
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_182025466
dus dat betekend dat de leidster dus ook een kind in de bakfiets had zitten ?
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_182025476
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:19 schreef RAVW het volgende:
dus dat betekend dat de leidster dus ook een kind in de bakfiets had zitten ?
nee, niet perse.
pi_182025481
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:19 schreef RAVW het volgende:
dus dat betekend dat de leidster dus ook een kind in de bakfiets had zitten ?
Nee.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:19:50 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182025482
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:17 schreef amaranta het volgende:
Nu zegt ze; drie gezinnen waar de kinderen uit komen
Dan kan het dus toch dat dat zwaargewonde kind een broertje of zusje was van 2 overleden kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')