Gio weet gewoon niets van voetbal.quote:
Je zou zeggen dat je toch wel íets oppikt tijdens zo'n carrière.quote:Op maandag 17 september 2018 21:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gio weet gewoon niets van voetbal.
Dit.quote:Op maandag 17 september 2018 21:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gio weet gewoon niets van voetbal.
Alleen Advocaat heeft een fundament gelegd vlak voor FC Utrecht-uit in 2015/16. Sindsdien is er weinig tot niets veranderd. Het enige wat Gio kan, is een defensieve organisatie opstellen en dan maar hopen dat het goed komt. In aanvallend opzicht zwemt het hele middenveld en wordt er peak-voetbalcrisis nog altijd gezellig via de backs opgebouwd naar Berghuis. Voor de rest is er niets.quote:Op maandag 17 september 2018 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je toch wel íets oppikt tijdens zo'n carrière.
Karina zit er precies tussenin.quote:Op maandag 17 september 2018 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die van Coco vond ik wat te jong.
die is wel schattigquote:Op maandag 17 september 2018 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die van Coco vond ik wat te jong.
quote:Op maandag 17 september 2018 22:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alleen Advocaat heeft een fundament gelegd vlak voor FC Utrecht-uit in 2015/16. Sindsdien is er weinig tot niets veranderd. Het enige wat Gio kan, is een defensieve organisatie opstellen en dan maar hopen dat het goed komt. In aanvallend opzicht zwemt het hele middenveld en wordt er peak-voetbalcrisis nog altijd gezellig via de backs opgebouwd naar Berghuis. Voor de rest is er niets.
In het bastion van de Nederlandse voetbalcrisis gaat Clasie kapot aan de onkunde van Gio terwijl fans hem nog als de verloren zoon onthaalden. Ik heb het heel erg met die jongen te doen. Je kan nog zoveel transfers doen met dit huidige bestuur en de staf, maar je schiet er geen fuck mee op. Ook een voetbalstadion gaat het niet oplossen voor Feyenoord. Dat is wat ik alleen maar hoor. Het stadion, het stadion, het stadion. Zolang je verminkte zielen je club laat leiden, kom je geen stap verder.
Zo zo iconisch nog wel.quote:Op maandag 17 september 2018 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
- De KNVB staat vol achter de plannen van Feyenoord voor de bouw van een nieuw iconisch voetbalstadion aan De Maas. De voetbalbond verbindt zich zelfs aan het nieuwe onderkomen, zo blijkt uit geheime besprekingen.
Zelfspot?quote:Op maandag 17 september 2018 22:08 schreef Harwich het volgende:
gvd, kan iemand mij helpen?
hoe noem je ook alweer het gegeven dat je goed kan omgaan met de grappen die over jou gemaakt worden?
Laat de KNVB lekker een nationaal stadion bouwen in Zeist.quote:Op maandag 17 september 2018 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
- De KNVB staat vol achter de plannen van Feyenoord voor de bouw van een nieuw iconisch voetbalstadion aan De Maas. De voetbalbond verbindt zich zelfs aan het nieuwe onderkomen, zo blijkt uit geheime besprekingen.
(vies)dikke huidquote:Op maandag 17 september 2018 22:08 schreef Harwich het volgende:
gvd, kan iemand mij helpen?
hoe noem je ook alweer het gegeven dat je goed kan omgaan met de grappen die over jou gemaakt worden?
Preach.quote:Op maandag 17 september 2018 22:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alleen Advocaat heeft een fundament gelegd vlak voor FC Utrecht-uit in 2015/16. Sindsdien is er weinig tot niets veranderd. Het enige wat Gio kan, is een defensieve organisatie opstellen en dan maar hopen dat het goed komt. In aanvallend opzicht zwemt het hele middenveld en wordt er peak-voetbalcrisis nog altijd gezellig via de backs opgebouwd naar Berghuis. Voor de rest is er niets.
In het bastion van de Nederlandse voetbalcrisis gaat Clasie kapot aan de onkunde van Gio terwijl fans hem nog als de verloren zoon onthaalden. Ik heb het heel erg met die jongen te doen. Je kan nog zoveel transfers doen met dit huidige bestuur en de staf, maar je schiet er geen fuck mee op. Ook een voetbalstadion gaat het niet oplossen voor Feyenoord. Dat is wat ik alleen maar hoor. Het stadion, het stadion, het stadion. Zolang je verminkte zielen je club laat leiden, kom je geen stap verder.
Ik las dat utrecht geheime plannen heeft voor een nieuw stadion bij leidsche rijn, gezellig in de vinex.quote:Op maandag 17 september 2018 22:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee daar gaan ze voor.quote:Op maandag 17 september 2018 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh is dat dan hier? WIst ik niet. Vrouwenvoetbal vind ik ook niet echt leuk om te kijken.
Daarom kan er met een nieuw stadion ook beter een nieuwe club komen. De Bruine Rotterdammers.quote:Op maandag 17 september 2018 22:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ow ja dan snap ik het wel dat nieuwe stadion. Als het niet doorgaat is het wel een beetje weggegooid geld.quote:Op maandag 17 september 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee daar gaan ze voor.
https://www.telegraaf.nl/(...)adion-voor-feyenoord
quote:Op maandag 17 september 2018 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ja dan snap ik het wel dat nieuwe stadion. Als het niet doorgaat is het wel een beetje weggegooid geld.
alsof je een stadion vol krijgt met 50.000 mensen voor vrouwenvoetbalquote:Op maandag 17 september 2018 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ja dan snap ik het wel dat nieuwe stadion. Als het niet doorgaat is het wel een beetje weggegooid geld.
Ook dat ja. EN zeker als twee floplanden tegen elkaar spelen, dan komt er helemaal geen kip.quote:Op maandag 17 september 2018 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
alsof je een stadion vol krijgt met 50.000 mensen voor vrouwenvoetbal
Een lieve man maar hij moet het niet overdrijven.quote:Op maandag 17 september 2018 22:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind je Henk geen aimabele Fries?
wtffffquote:Op maandag 17 september 2018 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
Voor wie altijd heeft willen weten welke relatie Sesamstraat-sterren Bert en Ernie precies hebben, is er eindelijk antwoord. De scenarioschrijver van de verhalen rond de populaire poppen heeft onthuld dat ze geliefden zijn. Dat betekent dat Bert en Ernie voortaan bekend staan als homostel.
Dan bekijk je dat programma in retroperspectief toch met hele andere ogen.
quote:Op maandag 17 september 2018 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
Voor wie altijd heeft willen weten welke relatie Sesamstraat-sterren Bert en Ernie precies hebben, is er eindelijk antwoord. De scenarioschrijver van de verhalen rond de populaire poppen heeft onthuld dat ze geliefden zijn. Dat betekent dat Bert en Ernie voortaan bekend staan als homostel.
"banaan" in me oor.quote:Op maandag 17 september 2018 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
Nou dat heb ik altijd al gedacht eigenlijk hoor. Geen nieuwtje voor mij.quote:Op maandag 17 september 2018 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
Raar idd...quote:Op maandag 17 september 2018 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom steeds Dickie bij Ajax en Ronald de Boer bij PSV?
Ze maaien het gras voor je voeten weg.quote:Op maandag 17 september 2018 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ronald doet de dinsdagwedstrijden, Dick de woensdagwedstrijdenquote:Op maandag 17 september 2018 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2018 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
Opgeschort door Twitter, wat een echec.
?quote:Op maandag 17 september 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
Filmpjes van een wedstrijd posten (lol)quote:Op maandag 17 september 2018 22:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
En ik zag vandaag nog dat Sam Planting ging pluggen om jou te volgen.quote:Op maandag 17 september 2018 22:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Filmpjes van een wedstrijd posten (lol)
wtf waaromquote:Op maandag 17 september 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
Wat een teleurstelling hee.quote:Op maandag 17 september 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik zag vandaag nog dat Sam Planting ging pluggen om jou te volgen.
Een dag van uitersten dit.
Kan je niks doen om dat ongedaan te krijgen dan?quote:Op maandag 17 september 2018 22:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling hee.
Ben even aan het mailen.quote:Op maandag 17 september 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je niks doen om dat ongedaan te krijgen dan?
Wowquote:Op maandag 17 september 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
Hebben mijn reports toch geholpen.quote:Op maandag 17 september 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
Wat ben je vervelend de laatste dagen.quote:Op maandag 17 september 2018 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hebben mijn reports toch geholpen.
Dat doe ik natuurlijk alleen om jou in de gordijnen te krijgen.quote:Op maandag 17 september 2018 22:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat ben je vervelend de laatste dagen.
Dat gaat je niet meer lukken, hoop ik.quote:Op maandag 17 september 2018 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat doe ik natuurlijk alleen om jou in de gordijnen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |