SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
Marnix lijkt teleurgesteldOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Hij is teleurgesteld.quote:Op zondag 16 september 2018 20:38 schreef Protoplanet het volgende:
Wat heerst daar voor grafstemming danYour beauty never ever scared me.![]()
Weinig brieven, dude ziet er vrij normaal uit toch?
Of was z'n oproep heel vaag?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Laatstequote:Op zondag 16 september 2018 20:38 schreef matthijst het volgende:
Of was z'n oproep heel vaag?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Zo die laatste KOEKOEKThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit is volgens mij best een moeilijke man."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Volgens mij kwam hij beetje arrogant over maar weet niet meer zeker.quote:Op zondag 16 september 2018 20:38 schreef matthijst het volgende:
Of was z'n oproep heel vaag?Your beauty never ever scared me.![]()
Moeilijk persoonquote:Op zondag 16 september 2018 20:38 schreef matthijst het volgende:
Of was z'n oproep heel vaag?![]()
Edith, leuke zus
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Je zal de foto’s en de brieven door de war gooien dat je ineens een hele andere krijgt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Hij vindt het Marnix aan.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Koppig als de neten.quote:Op zondag 16 september 2018 20:38 schreef matthijst het volgende:
Of was z'n oproep heel vaag?
Heerlijk materiaal voor de serie.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Denk ik ook. Rare snuiter.quote:Op zondag 16 september 2018 20:38 schreef OProg het volgende:
Dit is volgens mij best een moeilijke man.Gourmetten of steengrillen?![]()
Die zus "wat vind je van paarden meisjes"
Die whiskey aardappelliefhebbende snelheidsmaniak is wel gaaf geloof ik. Als die er nog leuk uit ziet.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Alsof jij niet leeft voor je boerderij, henkie.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Logisch.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
'Ik zoek gewoon een stukkie gezelligheid en paardenvlees'
- MarnixThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wat een mooie beesten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Diertjes shijn skattug!!quote:Op zondag 16 september 2018 20:41 schreef Goitske het volgende:
Maar gaan die paardenmeisjes niet vaak voor een boer omdat ze dan land voor hun knol hebben
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Paardenmeisjes hebben sowieso een ontplofte bever in de broek.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nou echt he, dacht al dat het aan mij lagquote:
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
6 vrouwen... konden je verstaanVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
je hebt er maar 1 nodig uiteindelijkquote:Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........![]()
Ligt eraan wat je doel is.quote:Op zondag 16 september 2018 20:43 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
je hebt er maar 1 nodig uiteindelijk![]()
Paar jaar terug toch ook een gast die 1 of 2 dames had?quote:Op zondag 16 september 2018 20:43 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
je hebt er maar 1 nodig uiteindelijk
Geforceerde ontmoeting genot
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Naja. Als er maar 1 goede voor hem bij zit.quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Haha ja, en op die foto keek ze alsof ze net de duivel had gezien.quote:Gourmetten of steengrillen?![]()
Dit. 300x falen is erger dan 1x succes.quote:Op zondag 16 september 2018 20:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Naja. Als er maar 1 goede voor hem bij zit.![]()
Zullen wel behoorlijk depressieve meiden zijn.quote:Op zondag 16 september 2018 20:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja, en op die foto keek ze alsof ze net de duivel had gezien.![]()
Jup.quote:Op zondag 16 september 2018 20:41 schreef Goitske het volgende:
Maar gaan die paardenmeisjes niet vaak voor een boer omdat ze dan land voor hun knol hebbenKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Voorhoofd genot
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die kleuren van die koeien
Leuk meisje voor hem. Geen idee hoe kritisch hij is.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja wtfquote:Op zondag 16 september 2018 20:45 schreef Protoplanet het volgende:
Sabine wordt nu weer achtergelaten![]()
![]()
Zit je dan met je picknickkleedje in een hooiberg
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
God hebben ze ze alle zes op de boerderij verstoptEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
"Ze is te dik en heeft een bril."
Denkt de vetklep die zichzelf thuis op de bank eenzaam in slaap huilt.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Jezus
net niet onder de noemer kort en pittigquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ja dat is bij 333 wat moeilijkerquote:
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........![]()
Tussen de andere koeienquote:Op zondag 16 september 2018 20:46 schreef Bosbeetle het volgende:
God hebben ze ze alle zes op de boerderij verstopt![]()
Stel je voor dat hij er dan 1 vd 6niet wil ontmoeten. Hoe lullig voel je je danquote:Op zondag 16 september 2018 20:46 schreef Bosbeetle het volgende:
![]()
Zou wel lachen zijn als Wendy van Dijk dan ineens uit Sabine komt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wim heeft zo te zien leuke dames gekozenThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ik dacht hetzelfde jaquote:Op zondag 16 september 2018 20:46 schreef Bosbeetle het volgende:
![]()
quote:Op zondag 16 september 2018 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou wel lachen zijn als Wendy van Dijk dan ineens uit Sabine komt.![]()
quote:Op zondag 16 september 2018 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou wel lachen zijn als Wendy van Dijk dan ineens uit Sabine komt.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op zondag 16 september 2018 20:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Tussen de andere koeien
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Dit is weer zo’n heerlijk moeizaam gesprek.
Dit gaat vrees ik 6 keer niks worden.
Wim Wim WimLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Vrees het ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
de paardenmeisjes waren gewoon knapper, dusHe created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise![]()
Zijn snaartje :$Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Dit is net een lekkere Rotterdammert, die Marnix. Met zijn snaartje geraakt wordt
quote:Op zondag 16 september 2018 20:47 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja dat is bij 333 wat moeilijker
Life can be a bitch, so like it..![]()
Hey Marnix, praat eens dom. Ja ho maar!The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
> Ben je helemaal los gegaan op de kermis?
< JaVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Jan is psychopaat van beroep. Zijn manier van praten
Dit was toch die gast die er absoluut niet klaar voor was?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Chai Zoekt Lammetjequote:
Hmm vast niet zo populairHe created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
quote:Op zondag 16 september 2018 20:52 schreef BlackNero het volgende:
Dit was toch die gast die er absoluut niet klaar voor was?
quote:Op zondag 16 september 2018 20:53 schreef Chai het volgende:
Een paar brieven zijn eigenlijk voor zijn dochters![]()
![]()
Die rechter is wel knapquote:Op zondag 16 september 2018 20:53 schreef Chai het volgende:
Een paar brieven zijn eigenlijk voor zijn dochters![]()
quote:Op zondag 16 september 2018 20:53 schreef Chai het volgende:
Een paar brieven zijn eigenlijk voor zijn dochtersJullie UI's zijn briljant onder elkaarquote:
"Je hebt me geraakt Jan" zonder te mikken.
quote:Op zondag 16 september 2018 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Jullie UI's zijn briljant onder elkaar![]()
Zie het nu pas![]()
lekker wipneusjequote:Op zondag 16 september 2018 20:55 schreef tralalala het volgende:
Jammer van dat walgelijke dialect van de dochters.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........![]()
Gewoon weer een arm om je heen!Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Jij zegt wat ik denk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
753 gok ik
Al is het klein tasjeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Michelle heeft denk ik minstens 400 brieven gekregenThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Was dit die helemaal in tranen op de bank zat?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hoor je niks van als ze je piemel in in dr mond heeft.quote:Op zondag 16 september 2018 20:55 schreef tralalala het volgende:
Jammer van dat walgelijke dialect van de dochters.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Michelle komt hier uit de buurt vandaan hoor ik, maar waar?Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........![]()
Is gewoon een prank GLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
quote:Op zondag 16 september 2018 20:57 schreef luxerobots het volgende:
Deze vrouw heeft toch helemaal geen tv-programma nodig?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Deze wending verwacht je niet."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
En toen zocht ze een vrouwquote:Op zondag 16 september 2018 20:57 schreef luxerobots het volgende:
Deze vrouw heeft toch helemaal geen tv-programma nodig?![]()
![]()
Valt tegenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
326?dacht dat dit dé knaller zou zijn?
Inderdaad, daar zit wat achter.quote:Op zondag 16 september 2018 20:57 schreef luxerobots het volgende:
Deze vrouw heeft toch helemaal geen tv-programma nodig?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ben die Frank niet overigensCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
BZV is inderdaad dood. De tijden van 1000+ zijn wel voorbij.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Welke man maakt nou van dat soort knutselwerkjes ?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Lekker paars haarCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik denk dat flink wat mannen al rode vlaggen zagen wapperen bij die tranenHe created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
Heb jij geschreven? Eens kijken of je haar naar de goede kant kan krijgenquote:Op zondag 16 september 2018 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zit wat achter.![]()
![]()
Je hebt concurrentie van Thomas (Dekker) en Thijs (Zonneveld).quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Komt omdat er geen enorm knap exemplaar is.quote:Op zondag 16 september 2018 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
BZV is inderdaad dood. De tijden van 1000+ zijn wel voorbij.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Eigenlijk niet raar. De deelnemers worden een beetje een soort 'publiek bezit' en daar moet je ook maar net zin in hebbenquote:Op zondag 16 september 2018 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
BZV is inderdaad dood. De tijden van 1000+ zijn wel voorbij.
Bij een knappe boer die de communicatie en hockeykutjes aan het schrijven weet te krijgen zit dat er nog wel in denk ik.quote:Op zondag 16 september 2018 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
BZV is inderdaad dood. De tijden van 1000+ zijn wel voorbij.![]()
dat is geen concurrentiequote:Op zondag 16 september 2018 20:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt concurrentie van Thomas (Dekker) en Thijs (Zonneveld).Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op zondag 16 september 2018 20:58 schreef twiFight het volgende:
Ik denk dat flink wat mannen al rode vlaggen zagen wapperen bij die tranen
quote:Op zondag 16 september 2018 20:59 schreef Waterdrinker het volgende:
Die meiden kennen elkaar van de snackbar denk, wat een dikkertjes
Heb wel wat beters te doen.quote:Op zondag 16 september 2018 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij geschreven? Eens kijken of je haar naar de goede kant kan krijgen![]()
Hier posten en zo.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Yvon die schreeuwt lijkt op de lokroep van de Zuid-Afrikaanse oehoe.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Heel leuk.quote:Op zondag 16 september 2018 21:00 schreef Meridiaan het volgende:
Dat voorlezen van de schrijfsters en schrijvers vind ik leuk gedaan![]()
Yvon is weer heerlijk hysterisch!Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Goed punt. Straks heb je geen tijd voor voor ons.quote:Op zondag 16 september 2018 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb wel wat beters te doen.![]()
Hier posten en zo.
Excuses voor de suggestie![]()
![]()
De Herman van dit seizoenquote:
50-100 gok ikOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Is die gozer al met de 6 vrouwen in de hooiberg gedoken?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
9. Wat weinig.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
'Er hebben 9 tandartsen je geschreven'The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bloos bloos schrijven
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hij zit te lezen en Yvon tettert er doorheen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Herman werd wel onderschat hoor, deze komt er niet bij in de buurt.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Doen mensen dat nog?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Bellen
> Kun je zaterdag?
< JA!
> GRAPJE!!
Eerlijk is eerlijk. Hij durft wel
Ging nog best goed ook.quote:Op zondag 16 september 2018 21:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Hij durft welOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Hij durft. Zij durft. Ik zie dit wel wat worden.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Is ook niet zo moeilijkquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Yesquote:Op zondag 16 september 2018 21:04 schreef Kassamiep het volgende:
Licht autistisch ?
Wel handig als de ander een gebruiksaanwijzing heeft![]()
Het is ook wel een bepaald categorie Brabanders met die griet.
Genoeg mensen die niet luisteren of niet verder dan 'hoi' komen en een hekel aan bellen hebben.quote:
Dus wel leuk dat hij gelijk bij zijn eerste gesprek succesvol was![]()
![]()
Ondertussen krijgen wij geen champignons in de supermarktCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op zondag 16 september 2018 21:05 schreef Goitske het volgende:
Zaterdag zit je naast haar
Ja dat is denk ik wel vol te houdenLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
We are the champignons
Dankzij Yvon.quote:Op zondag 16 september 2018 21:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Genoeg mensen die niet luisteren of niet verder dan 'hoi' komen en een hekel aan bellen hebben.
Dus wel leuk dat hij gelijk bij zijn eerste gesprek succesvol was
Hij bijna zijn eigen afspraak gecanceld.
Grapje.![]()
Wie are de champions?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ze proberen ons te beflikkerenquote:Op zondag 16 september 2018 21:06 schreef tralalala het volgende:
Regen? Dacht dat dit in de zomer was opgenomen. We worden bedonderd.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Volgens mij doelt hij op het wachten.quote:Op zondag 16 september 2018 21:05 schreef Goitske het volgende:
Zaterdag zit je naast haar
Ja dat is denk ik wel vol te houdenKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Dit jaquote:Op zondag 16 september 2018 21:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dankzij Yvon.
Hij bijna zijn eigen afspraak gecanceld.
Grapje.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........![]()
Bij de finale-aflevering:
"Laura ik kies jou.
Grapje"
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
Dat is inderdaad de voornaamste ergenis van de seriequote:Op zondag 16 september 2018 21:07 schreef Silenus het volgende:
God Yvon als psychiater, wat haat ik dat mens toch.![]()
WatOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
WIE WAS DATquote:Op zondag 16 september 2018 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze proberen ons te beflikkeren!?!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: